quote:Op zondag 12 september 2004 17:36 schreef Loena-tik- het volgende:
Hier alles redelijk, beetje leeg eigenlijk door het rotnieuws. Vandaag veel last van pijnlijkere voorweeen, ik heb het gevoel dat het nu niet meer zo lang op zich laat wachten( maar ja mijn gevoel zegt wel vaker wat) Ik probeer mijzelf in het gareel te houden voor wat betreft de bevalling en er niet te veel tegenop te zien, mijn gevoel zegt dat het goed zit met de baby en daar moeten we dan maar op vertrouwen.
Ja dat komt vanzelf wel hoor. Ik moet mezelf ook aanwennen om hier meer te posten als tameliijk 'nieuwere' zwangerequote:moet zelf ook nog wennen om hier te posten... heb nog niet echt een gevoel dat ik hier thuis hoor ofzo.. hoop dat dat gevoel wel snel weggaat.
Moet je je niet schuldig om voelen hoor! Niemand zal het je kwalijk nemen als je even wat afstand neemt. Je moet ook aan jezelf denken. Als jij straks instort of iets dergelijks omdat alles je teveel wordt, daar heeft niemand iets aan. Gewoon lekker rustig aan doen, en je eigen gevoel volgenquote:Op zondag 12 september 2004 19:48 schreef piglet het volgende:
Het lukt me ook nog niet om afstand te nemen eigenlijkBlijf toch steeds kijken naar alle reacties (die inderdaad hartverwarmend zijn
![]()
) en hopen op goed nieuws.
Voel me ook wel een beetje schuldig dat ik afstand wil nemen, maar aan de andere kant speelt er al zo ontzettend veel op dit moment dat ik het enorm moeilijk vind om dit ook nog te verwerken.
Ach ik zie wel even hoe het loopt...
Dikke knuffel voor iedereen die hier post en meeleeft en troost put uit het forum
Dat herken ik ook wel een beetje. Ik had ook even totaal geen behoefte aan dingen over mezelf te vertellen, denk de hele tijd aan phluphy, jeroen en natuurlijk kleine Danyel. Voor mij is dit ook compleet nieuw, om zó met iemand mee te leven die ik nooit in het echt heb gezien. Maar het raakt me zo ontzettendquote:Op zondag 12 september 2004 20:22 schreef TearSong het volgende:
Ik voel me bijna 'schuldig' dat ik hier toch post over zwangerschap en bijbehorende kwaaltjes, nu het niet goed gaat met met Danyel...klinkt misschien heel stom maar zo voelt het wel.
dat herken ik heel erg ja, bij mij ging het ontzettend langzaam die eerste 12 weken, en nu denk ik echt van "wow alweer 23 weken" laatste 11 weken zijn echt voorbij gevlogen. mischien is dat omdat je dan minder in spanning zit over een evt miskraam of iets dergelijks.quote:Op zondag 12 september 2004 19:52 schreef Girly het volgende:
compliment thanks
volgens mij als je de 12 weken gepasserd ben dat het ineens hard gaat ofzo.. kweet niet maar vroeg laatst aan xanthe hoe ver ze al was 18 weken alweer.. nou ik dacht echt iets van 16 weken ofzo.. dat gaat dus ook al hard..
ik vind mezelf langzaam gaan haha.. mede denk ik ook dat ik me zo verheug op de echo wat nog een aantal dagen duurt.
moet zelf ook nog wennen om hier te posten... heb nog niet echt een gevoel dat ik hier thuis hoor ofzo.. hoop dat dat gevoel wel snel weggaat.
Precies. Gewoon lekker zwanger zijn hoor meiden. Geniet van deze bijzondere tijd want die komt nooit meer terugquote:Op zondag 12 september 2004 21:19 schreef Lois het volgende:
Niet schuldig voelen dames![]()
Uehhh, ja?!quote:Op zondag 12 september 2004 21:22 schreef texelonia het volgende:
Trouwens, als ik de namen van de kinderen van Fok!kers beter weet dan van de kinderen van m'n eigen familie, moet ik me dan zorgen gaan maken?
Leuk is dat he... Ik smelt altijd als ik mijn man met ons nichtje in de weer ziequote:Op zondag 12 september 2004 21:22 schreef texelonia het volgende:
Micha daarentegen vond het geweldig om te zien, en was niet bij d'r weg te slaan![]()
![]()
dan vraag ik heel voorzichtig of ik dan toch een buikfoto mag plaatsen?? ben er zo trots opquote:Op zondag 12 september 2004 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
Lieve meiden, LLM's nieuwe zwangeren etc. Voel je ajb niet schuldig en blijf 'gewoon' vertellen hoe jullie je voelen etc. Ik spreek wrsch. voor mijn beurt, maar ik weet bijna zeker dat Phluphy niet anders zou willen.
Tuurlijk mag datquote:Op zondag 12 september 2004 22:00 schreef Girly het volgende:
dan vraag ik heel voorzichtig of ik dan toch een buikfoto mag plaatsen?? ben er zo trots op![]()
Tuurlijk! Doen! Terecht dat je trots bent! Posten!quote:Op zondag 12 september 2004 22:00 schreef Girly het volgende:
[..]
dan vraag ik heel voorzichtig of ik dan toch een buikfoto mag plaatsen?? ben er zo trots op![]()
hij is kort geleden gepostquote:Op zondag 12 september 2004 22:43 schreef danosa het volgende:
Kom maar op met die buikfoto.....of staat er al inmiddels en schreeuw ik te vroeg?
Ik hoop het zo, ik ben het ineens zo zat!!! Heb ik nog nooit gehad(ook niet toen ik van Connor 12 dagen over tijd liep) maar dat gerommel word ik echt leip vanquote:Op maandag 13 september 2004 09:19 schreef pluisje het volgende:
Loena, dat kind gaat er nu gewoon echt snel uitkomen hoor, dat probeerde ie vannacht gewoon even duidelijk te maken
Vooral dat huisje nog poetsen, dat je ernog aan denkt.quote:Op maandag 13 september 2004 10:57 schreef Loena-tik- het volgende:
Meiden heel erg bedankt voor de lieve woorden![]()
Tis idd lekker om ff van je af te schrijven, het gaat ook wel weer hoor nu. Heb lekker mijn huissie gepoetst, straks komt mijn schoonmoedertje en dan kan ik lekker pitten. Ik ga er weer voor!!! Tjakka![]()
Ik denk dat het voor jullie helemaal dubbel zwaar en dubbel schokkend isquote:Op maandag 13 september 2004 11:00 schreef piglet het volgende:
jolene, lief dat je naar me vraagt
Het gaat wel hoor. Heb het er wel enorm moeilijk mee, maar neem ook een beetje afstand om niet door te draaien. Uiteraard betekent dit niet dat ik me niet meer bezighoud met Danyel en de mensen van het forum, maar wel dat ik mezelf er niet meer elk half uur mee confronteer.
Ach meissie toch, probeer je PCtje uit te knallen straks(ga ik ook doe, als het lukt) ik denk dat iedereen heel goed begrijpt dat je nu even aan jezelf moet denken hoor. Wat een schijtwereld is het toch soms he( sorry van mijn taal maar kan mijn boosheid echt niet op een andere manier uitdrukkenquote:Op maandag 13 september 2004 11:00 schreef piglet het volgende:
Het gaat wel hoor. Heb het er wel enorm moeilijk mee, maar neem ook een beetje afstand om niet door te draaien. Uiteraard betekent dit niet dat ik me niet meer bezighoud met Danyel en de mensen van het forum, maar wel dat ik mezelf er niet meer elk half uur mee confronteer.
Yep, vanaf vrijdag.quote:Op maandag 13 september 2004 09:07 schreef piglet het volgende:
En m@x? Nog een paar dagen en je hebt ook meldplicht hč?
Ik heb geen idee eigenlijk. Moet binnen werken dus zal wel sorteren worden of zoiets. Krijg ik morgen uitgelegd. En werk 3 uur per dag, dus ben inderdaad ook weer lekker vroeg klaar. Kan ik mooi een middagdutje doenquote:Op maandag 13 september 2004 11:13 schreef Loena-tik- het volgende:
Mooi Tex, wat voor vervangend wek ga je nu eigenlijk doen dan? En 8 uur das wel erg vroegmaar ben je natuurlijk ook lekker vroeg klaar
nou ja, dat heb ik allemaal ook dus als dat het 'normaal' maakt, ik denk het welquote:Op zondag 12 september 2004 21:18 schreef Girly het volgende:
tearsong- ik voel me qua zwangerschap wel redelijk.. heb wel veel kwaaltjes.. zoals misselijk zijn onwijs last van mijn boobs.. nog nooit zo erg gehad (zelfs niet bij mijn vorige zwangerschap) en tjah buikje groeit als een speer (durf nog geen echte buikfoto te plaatsen i.v.m danyel) verder voel ik soms ook wel wat krampjes in mijn buik.. denk vooral dat mijn darmen bezig zijn. bandenpijn voel ik ook, maar das allemaal wel normaal toch ?
quote:Op maandag 13 september 2004 11:29 schreef Rottdog het volgende:
Ziet Loena morgen vertrekken naar een striptent aangezien ze daar meer ervaring hebben met strippen. Meid geniet van je middag tukkie
en je hebt al een boel voorwerk verricht des te makkelijker de bevalling das toch wel iets positiefs.
![]()
Ik ben bij de eerste gestript en ik moet zeggen dat het behoorlijk onaangenaamquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:25 schreef Suzanna het volgende:
P.S. Is dat strippen vervelend of pijnlijk? Vroeg ik me af...
Gewoon dat ik een rare zwangere doos benquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:41 schreef piglet het volgende:
Geen idee of je droom wat zegt trouwens![]()
*proest*quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:43 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ik ben bij de eerste gestript en ik moet zeggen dat het behoorlijk onaangenaamvoelde( zacht uitgedrukt) Maar goed dit is nummer drie misschien heb ik nu wat meer eelt op mijn muts
![]()
![]()
dank je welquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:45 schreef Catootje het volgende:
girly, nu weet ik niet meer of ik je al gefeliciteerd had...ondanks al het gedoe rondom Danyel wil ik dat bij deze toch doen, omdat het natuurlijk heel geweldig is!
Mag je best vragen hoor...ik wil ook wel een goede uitleg van een dame met ervaring!quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:01 schreef daniman het volgende:
sorry dat ik het vraag... maar wat wordt er nou met strippen bedoeld?
Is zeg maar toucheren(oftewel, vingers in mutsquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:01 schreef daniman het volgende:
sorry dat ik het vraag... maar wat wordt er nou met strippen bedoeld?
Het kan normaal zijn. Maar het kan misschien ook blaasontsteking zijn. Heb je nog andere klachten? Pijn bij het plassen, het gevoel dat als je nét geweest bent je meteen weer moet, en dat er dan maar heeel weinig komt?quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:47 schreef Girly het volgende:
is dit echt normaal??
nee ik voel verders niks geks ofzo.. ik heb al eens een zware blaasontsteking gehad.. toen wist ik niet eens dat ik het had omdat ik dus geen pijn en andere byzonderheden voeldequote:Op dinsdag 14 september 2004 17:56 schreef texelonia het volgende:
[..]
Het kan normaal zijn. Maar het kan misschien ook blaasontsteking zijn. Heb je nog andere klachten? Pijn bij het plassen, het gevoel dat als je nét geweest bent je meteen weer moet, en dat er dan maar heeel weinig komt?
Ik heb in het begin van mijn zwangerschap ook blaasontsteking gehad, maar omdat het zo anders voelde dan de vorige keren dat ik blaasontsteking had, heb ik hele tijd lopen twijfelen.
Ja sorry, ik heb mijn best gedaanquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:03 schreef piglet het volgende:
tex wat grappig dat je over me hebt gedroomdJammer dat het geen voorspellende droom was
![]()
quote:Op maandag 13 september 2004 20:50 schreef Ma-Maatje het volgende:(...)dochtertje(...) Ze is er zo vol van!
"het voelt ECHT als vlinders in je buik!"quote:* Jdee even een voorbeeld-schopje geeft zodat ze alvast weet hoe het voelt*
quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:03 schreef piglet het volgende:
m@x ik heb 'The good girl', 'Anger management' en 'Sweet home alabama' gehuurd. De eerste vond ik niet zo en de andere 2 heb ik nog niet gekeken...
Als het wat is hoor je het
tex wat grappig dat je over me hebt gedroomdJammer dat het geen voorspellende droom was
![]()
Girly de klachten bij een blaasonsteking kunnen uitblijven als je zwanger bent onder invloed van de hormonen. Misschien even voor de zekerheid wat urine laten onderzoeken? Dan weet je het zeker en als het het niet is, dan is het ws toch echt een zwangerschapskwaal
quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:27 schreef Sjeen het volgende:
Ik zou 'm zo weer willen zien, is er nog een plaatsje vrij bij je op de bank?
Ja hoor M@x morgen LIVE AT FOK een strippende Loena-tik-quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:57 schreef m@x het volgende:Loena gaat strippen!
You can leave your hat on, lalalala
Oh nee, dat is een ander soort strippen
quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:39 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ja hoor M@x morgen LIVE AT FOK een strippende Loena-tik-![]()
![]()
Is goed, neem je Tobias mee? Neem ik Tobias, mag jij mijn buik en dan doe ik het verslag van het strippen wel, lijkt me een goeie dealquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:11 schreef pluisje het volgende:
Ik ga morgen gewoon bij de VK voor de deur posten, neem mijn laptop mee, kan ik mooi liveverslag doen van Loena's striptease
Maarre, als je kindje op je buik ligt ben je toch alle pijn gelijk vergeten? BULLSHIT!!!quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:19 schreef Lois het volgende:![]()
volgens mij zeggen heel veel vrouwen dat pluis
Sorryquote:elke keer als ik zie dat Loena heeft gepost krijg ik een kleine hartverknettering![]()
Nee, zeker niet als ze daarna nog een half uur gaan hechten enzoquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:23 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Maarre, als je kindje op je buik ligt ben je toch alle pijn gelijk vergeten? BULLSHIT!!!
Cool!quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:57 schreef m@x het volgende:Loena gaat strippen!
You can leave your hat on, lalalala
Oh nee, dat is een ander soort strippen
Forget it butquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Cool!![]()
Hé, ik had psies hetzelfde!quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:19 schreef Lois het volgende:
elke keer als ik zie dat Loena heeft gepost krijg ik een kleine hartverknettering![]()
Hč, da's nou jammer . . .quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:06 schreef Loena-tik- het volgende:
Forget it but![]()
ECHO!!!! Vertelde zij tussen neus en lippen doorquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:57 schreef Ladybos het volgende:
Girly, ik heb van die dagen dan blijf ik naar de WC lopen, en er komt maar een paar druppels, maar het gevoel dat ik heel nodig moet blijft gewoon. Vandaag zijn we een dagje weggeweest (o.a. voor de ECHO !!) en ik ben dus naar de wc geweest in drie winkels, een snackbar, een bibliotheek en 2x bij het echobureau. Heel erg lastig gewoon. Maar bij mij zijn het vaak een paar daagjes achter elkaar en daarna is het weer over.
Been there, done that. Resultaat: een nacht niet geslapen van de (voor)weeen die vervolgens tegen de ochtend niet doorzetten. Maar ik vind het heel lief dat je meedenkt, Five vast ookquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:24 schreef minoes1967 het volgende:
LOENATIK......whahaha,meis,wat een giller,eelt op je muts,hihihi![]()
Maarreh........als je mannetje in de buurt is,kan je ook samen iets doen om de bevalling op te wekken hoor......![]()
Groetjes,Minoes![]()
Wow, die is duidelijk een pilsje aan het nuttigen. Mooie echo . . .quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:39 schreef Ladybos het volgende:
[afbeelding]
Ja echt?! Ik voel me zo`n domme mutsquote:Op woensdag 15 september 2004 09:12 schreef Lois het volgende:
Loena, logisch hoor dat je zenuwachtig bent, dat zou ik ook zijn. Succes met je stripact vandaag![]()
Heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 15 september 2004 09:27 schreef Martineke het volgende:
Loena suc6 vandaag, kheb gelezen in me veilig bevallen boekje dat je relaxt moet zijn e.d. anders willen de weeën niet (vorderen)(geintje he)
Lekker zo'n verwendagje!!! Vervelend dat je zo slecht slaapt, loop je te piekeren ofzo?quote:Op woensdag 15 september 2004 09:27 schreef m@x het volgende:
Mogguh![]()
Weer een rotnacht achter de rug. Veel wakker geweest en last gehad van vastzittend slijm (verkouden...). Ik ga dus straks weer lekker mijn bedje in en verder is de planing voor vandaag om lekker te gaan badderen, maskertjes doen, nagels lakken, etc.
Jawel joh, lekker in neonletters neerzetten, vond ie van Tex ook zo leukquote:Wat een snoezige echo Ladybos (dat duimpje). Laat Thunderchild maar niet zien dat je hier open en bloot hebt verklapt wat het gaat worden
Ja goed dat je haar daaraan herinnerd M@xquote:Ma-maatje, je weet dat je verplicht bent om alle echo-foto's aan ons te showen?
Verder gaat het prima hoor. Ik wil eigenlijk wel dat het gaat beginnen hier, dus ik zit nu echt te wachten...quote:Op woensdag 15 september 2004 09:47 schreef Loena-tik- het volgende:
Pigletje ook al niet lekker geslapengaat het verder wel goed met je?
Ken dat "ongeduldige" gevoel nu ook, bij jou weegt het natuurlijk ook mee dat je wilt dat het voor je vader ook opschiet. kun je het er anders niet met je vk over hebben? Anders ook een stripdate voor jou?quote:Op woensdag 15 september 2004 10:48 schreef piglet het volgende:
[..]
Verder gaat het prima hoor. Ik wil eigenlijk wel dat het gaat beginnen hier, dus ik zit nu echt te wachten...
Het is inderdaad niet eens dat ik het echt voor mezelf wil, maar m'n vader vraagt elke dag of het al komt. En ik wil zo graag voor hem dat hij niet zo lang meer hoeft te wachten...quote:Op woensdag 15 september 2004 10:52 schreef Loena-tik- het volgende:
Ken dat "ongeduldige" gevoel nu ook, bij jou weegt het natuurlijk ook mee dat je wilt dat het voor je vader ook opschiet. kun je het er anders niet met je vk over hebben? Anders ook een stripdate voor jou?
HIHIHI dat liedje ken ik nietquote:Op woensdag 15 september 2004 11:21 schreef anneja het volgende:
Loena, 't is volslagen ot maar elke keer dat ik een post van jou zie moet ik aan dat liedje van een of andere onbestemde cabaretier (Toon Hermans) denken (Loena, Loena, fietsebel harmonika, Loena, Loena, Nel koppie thee)
Ik ben bij de eerste de nacht na het strippen bevallen, dat zegt niks over enig causaal verband natuurlijk maar misschien helpt het
gewoon voor die tijd bevallen loena!quote:Op woensdag 15 september 2004 12:22 schreef Loena-tik- het volgende:
Vk was nog steeds drukvanavond 18.00 uur hebben we afgesproken, jammer pas zo laat, maar iig vandaag nog
Sorteren ging prima, hoorquote:Op woensdag 15 september 2004 13:48 schreef m@x het volgende:
Hoe ging het sorteren Tex?
Oooooooooooo, er is Filet Americain in de aanbieding bij de Appie Heijn. Daar heb ik toch zo'n trek in. Een kennis heeft me nu al beloofd dat ik dat als kraamkado krijg omdat ik constant loop te zeuren dat ik het zo mis
Tuurlijk lukt het julliequote:Op woensdag 15 september 2004 16:28 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Het is ons gelukt hoor Loena...
Morgen dus nog een vers babietje ??quote:Op woensdag 15 september 2004 18:08 schreef Loena-tik- het volgende:
Ben alweer terug, het viel erg mee(meiden er is hoop, na twee kinderen krijg je dus wel degelijk eelt op je muts) Beetje jammer alleen dat mijn baarmoedermond nog vrij stug was, die voorweeen hebben dus geen ruk gedaan
Maar goed positief blijven, dit hebben we iig al gehad...
Ik hoop het echt, ik ga er iig helemaal voor!!!quote:Op woensdag 15 september 2004 19:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Morgen dus nog een vers babietje ??
te laat...quote:Op woensdag 15 september 2004 15:55 schreef Loena-tik- het volgende:
Melonovygoktopic
wacht nog maar even hoor
(eerst maar goeie, regelmatige weeen krijgen, hopelijk vannacht als reactie op het strippen, of vanavond al, mag ook
)
Ik ga mijn best doenquote:Op woensdag 15 september 2004 20:44 schreef dutchie het volgende:
Kom maar op met die posi-flow Loena!
We kunnen wel wat goed nieuws gebruiken dunkt me.
Wees niet bang Loena.![]()
Dikke knuffel voor Loena.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:51 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen![]()
iek wat een enge apparatuur! en daar worden dan adviezen aan de baas van doorgegeven...quote:Op woensdag 15 september 2004 19:17 schreef Githa het volgende:
(...) Uiteindelijk bij de VK met een verwijzing van de bedrijfsarts ....blijkt dat hij gewoon 115/75 wasgeen idee wat voor apparatuur die vent had ....nog een geluk dat hij bij de VK niet giga hoog was alleen al door de schrik van hem.
![]()
waaaaa! ik ben al helemaal impressed dat ik niet meer eronder kan kijken zomaar zonder het op te pakkenquote:Ben nu alleen wel een beetje downmijn gewicht is altijd schommelen geweest en voor ik stopte met de pil heb ik dit door strak lijnen altijd op een mooiemaat 38 weten te houden maar sinds ik zwanger ben wil mijn lichaam niet anders als uitzetten .... per 6 weken zit er 4 a 5 kilo aan en daarbij komt nog dat ik vocht vast hou en dat mijn borsten zo'n 4 maten zijn gegroeit
naar is dat inderdaad. net alsof dan alles mag, je lichaam moet toch ook gewoon gezond blijven en je moet jezelf toch nog wel kunnen terugzien, want dit is gewoon niet leuk meer voor JOU. dat het volgens de buuv mag omdat je zwanger bent, wil nog niet zeggen dat je dan roept"ohja, je hebt gelijk! natuurlijk! doh dat ik daar dan niet aan denk, nou he fijn, nu voel ik me veel beter"quote:De VK vind het ook veel zeker voor de eerste helft maar heeft ook geen tips om er wat aan te doen.... extra dingen eten doe ik al helemaal niet en ben zoals ik gewned was best kritisch met wat ik eet ik kan alleen niet meer zo bewegen zoals ik deed .... Het lijkt wel of mij lichaam zoiets heeft van jaaaaaaa nu mag ik![]()
Het ergste is nog dat iedereen tegen je zegt ...ach joh, je bent zwanger
Ik hoop het, ik doe mijn best om me er niet te druk om te maken ....goed doel enzoquote:Op woensdag 15 september 2004 20:51 schreef Ladybos het volgende:
Githa, vervelend dat je zo uitdijt, kan me voorstellen dat het moeilijk is als je zo lang zo netjes op gewicht bent gebleven. Maar het is ook veel vocht waarschijnlijk, dat geef je zelf al aan, en dat ben je straks weer zo kwijt. Als je nu goed op je eten blijft letten dan blijft er heus geen 30 kilo aan vet hangen na je bevalling, en heb je vast weer snel (bijna) je oude figuurtje terug. Meer dan goed op je eten letten kun je gewoon niet doen, de één komt veel aan, de ander weinig. Ik dacht dat ik vreselijk veel zou aankomen maar tot nu toe nog niet gelukkig, maar wie weet plof ik straks wel uit elkaar terwijl het bij jou hierbij blijft en komen we uiteindelijk evenveel aan. Of ik allemaal vet en jij allemaal vocht, en ben jij het zo weer kwijt en ikke niet
LOLquote:Op woensdag 15 september 2004 21:25 schreef Rottdog het volgende:
Loena, ik ben toen s'middags gestript en kreeg s'nachts weeën en ook ik had de bende nog erg stug daarbenee, so you never know![]()
Meid ik hoop echt dat ze gelijk gaat krijgen!!!(alleen niet wat die 7,5 betreftquote:Op woensdag 15 september 2004 21:17 schreef piglet het volgende:ik ben weer terug van de apk.
Alles was weer prima in orde eigenlijk. Kind ligt klaar voor de start en m'n bloeddruk was een pietsje gestegen (onderdruk van 80 naar 85) wat een voorteken van a.s. bevalling zou kunnen zijn. Ze verwachtte eigenlijk dat ik de volgende afspraak niet zou halen, maar ja dat zegt natuurlijk niet zo veel... O, ja ze schatte dat m'n beebje nu wel al ongeveer de 7,5 pond zou halen![]()
nee, eigenlijk niet echt, vast wel wat meer als wanneer ik lekker thuis zit maar dat niet alleen volgens de VK had ik al door gestuurd moeten zijn naar het ziekenhuis met een hartslag van 120 en daarbij kan een bloedruk door spanning e.d. best wat verschillen op een dag maar van 160/90 naar 115/75 is wel een erg groot verschil hequote:Op woensdag 15 september 2004 21:25 schreef Rottdog het volgende:
Githa was je ook wat gespannen dan bij die bedrijfsarts want dan kan je bloeddruk ook omhoog schieten.![]()
das wel relaxed, ik wil ook in een drop wonenquote:Op woensdag 15 september 2004 21:35 schreef Githa het volgende:
Mijn VK wil gewoon een extra echo maken om het geslacht te bepalen, dat hoeft niet via een pretecho en als ze het niet op die dag kan zien plant ze gewoon een andere zei zeze doen daar helemaal niet zo moeilijk over maar dat is misschien het voordeel van een VK in een drop.
Heeft ie het op de hand gemeten of met zo`n apparaat?quote:Op woensdag 15 september 2004 21:40 schreef Githa het volgende:
[..]
nee, eigenlijk niet echt, vast wel wat meer als wanneer ik lekker thuis zit maar dat niet alleen volgens de VK had ik al door gestuurd moeten zijn naar het ziekenhuis met een hartslag van 120 en daarbij kan een bloedruk door spanning e.d. best wat verschillen op een dag maar van 160/90 naar 115/75 is wel een erg groot verschil hevraag me dus achteraf wel een beetje af waar die man zijn papieren gehaald heeft
![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 21:40 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
das wel relaxed, ik wil ook in een drop wonen![]()
Flauw Loena, heel flauw
Ohhh, helemaal niet druk om maken dan, op mijn werk hebben we ook van die dingen, zijn op z'n zachtst gezegt gewoon ruk!!! Bij sommige mensen slaan ze standaard hoog uit en als je dan gelijk daarna op de hand meet is de bloeddruk gewoon prima. Vertrouw maar gewoon op de meting van je vk, er gaat niets boven het ouderwetse oortje!!! In het ziekenhuis, met een nog duurder en ingewikkelder apparaat, precies hetzelfde verhaal.quote:Op woensdag 15 september 2004 21:42 schreef Githa het volgende:
met zo'n apparaaten zelfs 2 x
quote:Op woensdag 15 september 2004 21:45 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ohhh, helemaal niet druk om maken dan, op mijn werk hebben we ook van die dingen, zijn op z'n zachtst gezegt gewoon ruk!!! Bij sommige mensen slaan ze standaard hoog uit en als je dan gelijk daarna op de hand meet is de bloeddruk gewoon prima. Vertrouw maar gewoon op de meting van je vk, er gaat niets boven het ouderwetse oortje!!! In het ziekenhuis, met een nog duurder en ingewikkelder apparaat, precies hetzelfde verhaal.
Precies wat ik dacht, maar misschien wist die arme man niet meer hoe het moestquote:Op woensdag 15 september 2004 21:50 schreef Githa het volgende:
[..]
gooi dat ding dan weg
![]()
hmmm maar als hij hem zelf ook zo veel te hoog vond had hij toch ff handmatig kunnen moeten checkenal goed ....ik maakte me ook al geen zorgen meer nadat ik bij de VK was geweest
![]()
Hij was vast zo onder de indruk van mijn verschijning dat ie het even vergeten wasquote:Op woensdag 15 september 2004 21:53 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht, maar misschien wist die arme man niet meer hoe het moest![]()
mij zou zoiets ook veel leuker lijken om het pas te weten te komen als kind geboren wordt... dat houdt de spanning erin. Dat je dan niet per definitie gelijk een jongens- of meisjeskamer voor de baby kan maken is dan jammer, maar zo'n pasgeborene zal dat ook niet veel kunnen schelen imhoquote:Op woensdag 15 september 2004 21:53 schreef melonovy het volgende:
Ik ben persoonlijk ook niet voor, om voor de bevalling al te weten wat het is. Ik vind een zwangerschap een mooi geschenk en het geslacht hoor je ook al verrassing te houden. Maar alle begrip voor de mensen die het wel graag willen weten, ieder heeft hier zijn eigen visie op, en die moet je houden!
Ik zou er dan toch niet vanuit durven gaan, ik heb al te vaak gehoord dat het uiteindelijk toch iets anders blijkt te zijn als voorspeld was...zit je daar met je roze kamerquote:Op woensdag 15 september 2004 22:02 schreef daniman het volgende:
[..]
mij zou zoiets ook veel leuker lijken om het pas te weten te komen als kind geboren wordt... dat houdt de spanning erin. Dat je dan niet per definitie gelijk een jongens- of meisjeskamer voor de baby kan maken is dan jammer, maar zo'n pasgeborene zal dat ook niet veel kunnen schelen imho
Is iig wel mijn ervaring(tenzij je vk slechthorend is natuurlijkquote:Op woensdag 15 september 2004 22:02 schreef bixister het volgende:
loena, dus de handmatige meting is betrouwbaarder dan die andere apparaten? ik weet wel dat die metingen bij mijn vorige zwangerschap ook af en toe nogal uiteen konden lopen, maar wist nooit welke nou als uitgangspunt te nemen.
Hebbie wel gelijk in eigenlijkquote:Op woensdag 15 september 2004 22:02 schreef Gomorrah het volgende:
He Loena,
moet jij niet eens gaan bevallen??
lief zijn voor elkanderquote:Op woensdag 15 september 2004 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Als je daarna gaat persen, kreng!![]()
![]()
toch niks mee weggespoeld hequote:Op woensdag 15 september 2004 23:02 schreef Loena-tik- het volgende:
HIHIHIHI, moet niet veel gekker worden hier, badje was lekker trouwens!
Ja hoor zo'n stemmetje heb ik welquote:Op woensdag 15 september 2004 21:35 schreef Githa het volgende:
Piglet, Als we je Vk moeten geloven zal het allemaal niet al te lang meer gaan duren maar wat denk je zelf ? heb je geen stemmetje in je hoofd dat telkens een tijd fluisterd ?
Jouw uitgerekende datum he meid?! Kom op hoor, doe jij nou eens wel bij tijds bevallen!!!quote:Op donderdag 16 september 2004 08:52 schreef piglet het volgende:
Hč Loena wat jammer
Ook wel een domper dat ze zich nu ineens aan 7 september vasthouden
Ik duim voor je dat het toch nog op tijd zelf gaat beginnen zodat je lekker thuis kunt blijven
Hier trouwens ook alles rustig.
quote:Op donderdag 16 september 2004 11:07 schreef Loena-tik- het volgende:
Wilde net naar boven gaan om five te "misbruiken"maar helaas voor hem, heb net slijm met bloed verloren, hopelijk zegt het wat!!! Die slijmproppen van tegenwoordig zijn ook zo onbetrouwbaar als de pest...
quote:Op donderdag 16 september 2004 11:12 schreef pluisje het volgende:
[..]We hebben een S, we hebben een L, we hebben een IJ, we hebben een M, we hebben een P, we hebben een R, we hebben een O, we hebben een P
Ik dacht dat ik er niet zo veel waarde aan hechtte eigenlijkquote:Op donderdag 16 september 2004 11:28 schreef Loena-tik- het volgende:
Pigletjetis toch altijd weer een verwachtingsvolle dag he die uitgerekende datum ?!
Jaaaaaaaaaahhhhhhhh!!!!!!!!!!! Goed plan. Vanaf morgen mag het thuis en ik heb nu klossen onder mijn bed (wat hoog zegquote:Op donderdag 16 september 2004 11:24 schreef piglet het volgende:
m@x we gaan toch morgen samen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |