abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator zondag 12 september 2004 @ 15:49:02 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21903472
Omdat ik, en ik denk ook jullie allemaal, niet de kring voor Danyel wil verbreken maar er toch ruimte moet zijn om jullie gevoelens, emoties en andere zwangerschapsperikelen te uiten heb ik vast deel 105 geopend. Dit kan voor een keertje wel naast Z&G 104, een kring voor Danyel bestaan.

2004
02 september 2004: Loena-tik-
16 september: Reanimatie.com (papa)
16 september 2004: piglet
8 oktober 2004: m@x
19 november 2004: Stiekemurd
7 december 2004: AnnieB
14 december 2004: Suzanna
***21 december 2004: texelonia en Micha***

2005
3 januari 2005: Sanne72
7 januari 2005: Bietjuh
8 januari 2005: Martineke
13 januari 2005: meneerdeman (papa)
16 januari 2005: lily
***20 januari 2005: Bixister en GHaven***
26 januari 2005: Ladybos
2 februari 2005: Lentemeisje en Dop
2 februari 2005: Gomorrah (papa)
8 februari 2005: Githa
12 februari 2005: Xanthe
13 februari 2005: Jdee
21 februari 2005: Ma-Maatje
17 maart 2005: TearSong
begin maart 2005: Luisa
18 maart 2005: DrFonk (papa)
21 maart 2005: weirdmiss
2 april 2005: Superted (papa)
10 april 2005: melonovy
15 april 2005: Wiseguy79 (papa)
2 mei 2005: Snakelady
4 mei2005: Lewis.de.boxer
12 mei 2005: Girly

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 15-09-2004 12:08:00 ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_21904428
Piglet, M@x hoe is het met jullie?
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  zondag 12 september 2004 @ 17:16:31 #3
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_21905215
Hier is alles goed. Ben alleen nogal ondersteboven van het nieuws over Danyel. We hadden wat probleempjes met internet, dus ik lees het net pas. Weet niet goed hoe ik erop moet reageren. Tuurlijk hoort dit bij het leven, maar het is zo oneerlijk en verdrietig. En het maakt me ook bang voor mijn eigen bevalling.

Houdt jij het nog een beetje vol?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_21905606
Hier alles redelijk, beetje leeg eigenlijk door het rotnieuws. Vandaag veel last van pijnlijkere voorweeen, ik heb het gevoel dat het nu niet meer zo lang op zich laat wachten( maar ja mijn gevoel zegt wel vaker wat) Ik probeer mijzelf in het gareel te houden voor wat betreft de bevalling en er niet te veel tegenop te zien, mijn gevoel zegt dat het goed zit met de baby en daar moeten we dan maar op vertrouwen.
Hyves!
pi_21905899
quote:
Op zondag 12 september 2004 17:36 schreef Loena-tik- het volgende:
Hier alles redelijk, beetje leeg eigenlijk door het rotnieuws. Vandaag veel last van pijnlijkere voorweeen, ik heb het gevoel dat het nu niet meer zo lang op zich laat wachten( maar ja mijn gevoel zegt wel vaker wat) Ik probeer mijzelf in het gareel te houden voor wat betreft de bevalling en er niet te veel tegenop te zien, mijn gevoel zegt dat het goed zit met de baby en daar moeten we dan maar op vertrouwen.
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21906237
Phluphy was ook zo bang dat haar kindje op 11-9 zou komen, daar moet ik ook steeds aan denken.

Piglet, meissie hoe gaat het met jou?
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_21906321
Lieve zwangere meiden, ik hoop dat het ondanks alle ellende relatief goed met jullie gaat. Veel sterkte want het maakt het allemaal toch een beetje extra spannend. Dikke kus voor jullie allemaal
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_21906723
Loena, Merisse, m@x en anderen: hier gaat het wel hoor. Ik ben enorm aangedaan door het nieuws en heb vandaag (deels bewust/deels omdat ik bezoek had) een beetje afstand genomen van het forum. Ik lees de berichten wel, maar heb zelf eigenlijk niet veel te vertellen. Het leven is zo vaak niet eerlijk en daar heb ik het even erg moeilijk mee

Loena wel spannend dat je denkt dat het niet lang meer gaat duren. Ik hoop dat het inderdaad zo is
Dikke voor jullie allemaal
O, ja jullie hoeven je dus echt geen zorgen te maken als ik soms een tijdje niet post. Dat is dan omdat ik probeer m'n gedachten te verzetten en me een beetje voor te bereiden op mijn eigen bevalling (hoe moeilijk ik dat op dit moment ook vind...)
  zondag 12 september 2004 @ 19:02:22 #9
3142 m@x
pi_21907629
Loena, je gevoel moet het toch eens goed hebben. De baby laat vast niet meer lang op zich wachten en alles gaat gewoon goed!

Piggie, verstandig dat je wat afstand hebt genomen. Ik begrijp heel goed wat je bedoeld. Hoe meer ik er over lees, hoe meer ik ondersteboven ben over wat er met Danyel gebeurd en hoe meer ik opzie tegen mijn eigen bevalling (hoewel daar geen enkele indicatie voor is). Tegelijkertijd ben ik ook heel ontroerd door alle lieve reacties die in elk topic terugkomen. De rottige en oneerlijke dingen die er soms gebeuren halen het goede in de mens naar boven.

Oh ja, nog even een knuffel voor Merisse!
  zondag 12 september 2004 @ 19:08:52 #10
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21907752
Piglet ik snap wat je bedoeld hoor, met afstand nemen, is ook heel begrijpelijk, het was ook eigenlijk mijn eerste reactie vanmorgen, maar ik moet gewoon elke keer even kijken of er nog nieuws is. Zo wil ik ook heel de tijd alle reacties lezen, moet zeggen dat dat me ook goed doet om te zien hoeveel mensen er meeleven
Hyves!
  zondag 12 september 2004 @ 19:15:29 #11
1087 Merisse
broddeltante
pi_21907892
Dubbel is dat ja Loena. Elke keer dat ik weer hier lees ben ik weer helemaal in tranen. Vanmiddag zijn we even lekker 2 uur door de bossen gaan struinen en dat doet me wel erg goed om even afstand te nemen en mijn hoofd leeg te laten waaien.
Het lijkt me allemaal erg moeilijk als je zelf zwanger bent, speciaal als je hoogzwanger bent. Heel veel liefs voor jullie: M@x, Loena, piglet. En het gaat bij jullie gewoon goed hoor!
  zondag 12 september 2004 @ 19:32:20 #12
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21908231
net wat merisse zegt...ergens knaagt het wel ja als je zwanger bent en especially hoogzwanger(lijkt me), moet eerlijk toegeven dat ik er heel de dag aan denk en zelfs snachts zo ong.

vann8 gedroomd dat ik 2 vechtende vrouwen uit elkaar haalde en dat mijn vriendin langskwam bij mij, en die zei dat ik nu maar uit moest kijken want dan kon elk moment de bevalling beginnen en dat met 23 weken zwanger zijn, was gelijk bang en boos dat ze dat zei, wetende dat ik dan me kindje kon verliezen.
droom zal er indirect wel mee te maken hebben gok ik wat er nu allemaal gebeurd met esther jeroen en danyel.

probeer er niet teveel aan te denken maar doe het toch word nu ff hard de keiharde wereld ingeflikkerd dat dit ook gebeuren kan en helaas hoort het er ook nog eens bij ook, het gebeurt meer, alhoewel ik liever heb dat het helemaal niet gebeurd natuurlijk.
enige wat we kunnen doen is hopen en bidden en kaarsjes branden dat het snel goed mag gaan met kleine Danyel en zo ook zijn ouders, en hopen dat de bevallingen e.d. bij de overigen zwangeren goed mogen gaan!

knuffel aan iedereen!
pi_21908593
Het lukt me ook nog niet om afstand te nemen eigenlijk Blijf toch steeds kijken naar alle reacties (die inderdaad hartverwarmend zijn ) en hopen op goed nieuws.
Voel me ook wel een beetje schuldig dat ik afstand wil nemen, maar aan de andere kant speelt er al zo ontzettend veel op dit moment dat ik het enorm moeilijk vind om dit ook nog te verwerken.
Ach ik zie wel even hoe het loopt...

Dikke knuffel voor iedereen die hier post en meeleeft en troost put uit het forum
pi_21908688
martineke- wat een rotdroom was dat .... het verhaal van pluph heeft op iedreen een diepe impact gemaakt.. ik hoop dat de kleine van pluph inmiddels wat is aangesterkt.
ik vind je trouwens ook hard gaan zeg.. zag laats die buikfoto's van je.. echt mooi

volgens mij als je de 12 weken gepasserd ben dat het ineens hard gaat ofzo.. kweet niet maar vroeg laatst aan xanthe hoe ver ze al was 18 weken alweer.. nou ik dacht echt iets van 16 weken ofzo.. dat gaat dus ook al hard..

ik vind mezelf langzaam gaan haha.. mede denk ik ook dat ik me zo verheug op de echo wat nog een aantal dagen duurt.
moet zelf ook nog wennen om hier te posten... heb nog niet echt een gevoel dat ik hier thuis hoor ofzo.. hoop dat dat gevoel wel snel weggaat.

ik wil iedereen een dikke knuffel geven!!!
pi_21909429
quote:
moet zelf ook nog wennen om hier te posten... heb nog niet echt een gevoel dat ik hier thuis hoor ofzo.. hoop dat dat gevoel wel snel weggaat.
Ja dat komt vanzelf wel hoor. Ik moet mezelf ook aanwennen om hier meer te posten als tameliijk 'nieuwere' zwangere Eigenlijk lees ik voornamelijk mee met de verhalen van de verder gevorderde mensen zodat ik een beetje weet wat allemaal nog komt.

Vooral de eerste 12 weken vond ik zelf erg lang duren. Ook omdat je zoveel dingen hebt om naar uit te kijken, de eerste echo, bezoek aan de VK enzo. Eigenlijk werd het toen allemaal wat tastbaarder voor mij (zit dat echt in mijn buik???). Plus dat ik me nu weer beter ga voelen. Met 11 weken was de misselijkheid weg, nu begint de vermoeidheid langzaam weg te trekken..gelukkig...

Hoe voel je je verder nu?

* TearSong geeft ook iedereen hier een dikke knuffel

Ik voel me bijna 'schuldig' dat ik hier toch post over zwangerschap en bijbehorende kwaaltjes, nu het niet goed gaat met met Danyel...klinkt misschien heel stom maar zo voelt het wel.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_21909633
Ik snap je "schuldige" gevoel, maar je mag ook jou ding kwijt hier. Daarom heeft Lois juist dit topic geopend. Want juist de zwangeren moeten hun verhaal ook kwijt. Kan me voorstellen dat er ineens een boel twijfels door je hoofd heen gaan.
pi_21909838
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:48 schreef piglet het volgende:
Het lukt me ook nog niet om afstand te nemen eigenlijk Blijf toch steeds kijken naar alle reacties (die inderdaad hartverwarmend zijn ) en hopen op goed nieuws.
Voel me ook wel een beetje schuldig dat ik afstand wil nemen, maar aan de andere kant speelt er al zo ontzettend veel op dit moment dat ik het enorm moeilijk vind om dit ook nog te verwerken.
Ach ik zie wel even hoe het loopt...

Dikke knuffel voor iedereen die hier post en meeleeft en troost put uit het forum
Moet je je niet schuldig om voelen hoor! Niemand zal het je kwalijk nemen als je even wat afstand neemt. Je moet ook aan jezelf denken. Als jij straks instort of iets dergelijks omdat alles je teveel wordt, daar heeft niemand iets aan. Gewoon lekker rustig aan doen, en je eigen gevoel volgen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_21909926
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:22 schreef TearSong het volgende:
Ik voel me bijna 'schuldig' dat ik hier toch post over zwangerschap en bijbehorende kwaaltjes, nu het niet goed gaat met met Danyel...klinkt misschien heel stom maar zo voelt het wel.
Dat herken ik ook wel een beetje. Ik had ook even totaal geen behoefte aan dingen over mezelf te vertellen, denk de hele tijd aan phluphy, jeroen en natuurlijk kleine Danyel. Voor mij is dit ook compleet nieuw, om zó met iemand mee te leven die ik nooit in het echt heb gezien. Maar het raakt me zo ontzettend Vind het ook heel mooi om te zien hoe iedereen hier elkaar steunt en er voor elkaar is
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 12 september 2004 @ 21:08:08 #19
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21910517
quote:
Op zondag 12 september 2004 19:52 schreef Girly het volgende:
compliment thanks
volgens mij als je de 12 weken gepasserd ben dat het ineens hard gaat ofzo.. kweet niet maar vroeg laatst aan xanthe hoe ver ze al was 18 weken alweer.. nou ik dacht echt iets van 16 weken ofzo.. dat gaat dus ook al hard..
ik vind mezelf langzaam gaan haha.. mede denk ik ook dat ik me zo verheug op de echo wat nog een aantal dagen duurt.
dat herken ik heel erg ja, bij mij ging het ontzettend langzaam die eerste 12 weken, en nu denk ik echt van "wow alweer 23 weken" laatste 11 weken zijn echt voorbij gevlogen. mischien is dat omdat je dan minder in spanning zit over een evt miskraam of iets dergelijks.
wanneer heb je die echo??
dat wennen herken ik ook ja, ik voelde me eerst hier ook nog niet thuis, maar nu weer wel heel erg, nu voel ik me bijna buiten4staander als ik in 2e streepje post.

knuf
pi_21910780
hmm jah dat schuldig voelen heb ik dus ook.. maar ik dacht deze topic is speciaal ervoor geopend.. ik denk constant aan ze hoe het met ze gaat..

tearsong- ik voel me qua zwangerschap wel redelijk.. heb wel veel kwaaltjes.. zoals misselijk zijn onwijs last van mijn boobs.. nog nooit zo erg gehad (zelfs niet bij mijn vorige zwangerschap) en tjah buikje groeit als een speer (durf nog geen echte buikfoto te plaatsen i.v.m danyel) verder voel ik soms ook wel wat krampjes in mijn buik.. denk vooral dat mijn darmen bezig zijn. bandenpijn voel ik ook, maar das allemaal wel normaal toch ?

Martinke- ik krijg de echo 17 september om half 9 zou het eigenlijk al dinsdag krijgen,maar ik wist niet precies hoelaat ik terug zou zijn, en omdat ze me aanraadde om vrijdag te doen heb ik die datum maar gedaan, want dan zou ze meer kunnen zien en erover te vertellen.,. dus ben erg benieuwd

iedereen knuf en kus

Jubileum moderator zondag 12 september 2004 @ 21:19:46 #21
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21910811
Niet schuldig voelen dames Ik wilde juist een plekje maken waar je wel je gevoelens kon uiten maar waar ook "gewoon" het begin van Loena's bevalling geplaatst kon worden.

Ik denk, als ik phluf een beetje heb leren kennen, dat ze echt wel zou willen dat jullie gewoon je gedachten en gevoelens hier zouden uiten, en ze zou juist van iedereen willen weten hoe het met de buikjes gaat.
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 12 september 2004 @ 21:21:40 #22
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21910870
quote:
Op zondag 12 september 2004 21:19 schreef Lois het volgende:
Niet schuldig voelen dames
Precies. Gewoon lekker zwanger zijn hoor meiden. Geniet van deze bijzondere tijd want die komt nooit meer terug
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21910888
Even iets vrolijker nieuws:
Gisteren hadden we de hele dag familie reünie. Heb best een grote familie en de meesten zie ik dan ook maar één keer per paar jaar, op zo'n reünie. Dus was wel leuk iedereen weer te zien enzow.
Ook was mijn 3 maanden oude achternichtje er, dus dat was ook wel erg leuk. Ik vond het zelf een beetje 'eng' om zo'n klein babietje te zien, en kon me totaaaal niet voorstellen dat over 3 maanden ikzelf zo'n klein hummeltje heb Micha daarentegen vond het geweldig om te zien, en was niet bij d'r weg te slaan Dus dat vond ik wel heel schattig om te zien, omdat ik Micha meestal niet zoveel laat merken rondom dat 'baby gedoe' (mannen ).

Trouwens, als ik de namen van de kinderen van Fok!kers beter weet dan van de kinderen van m'n eigen familie, moet ik me dan zorgen gaan maken?
©Dumbo
  zondag 12 september 2004 @ 21:32:29 #24
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21911201
quote:
Op zondag 12 september 2004 21:22 schreef texelonia het volgende:
Trouwens, als ik de namen van de kinderen van Fok!kers beter weet dan van de kinderen van m'n eigen familie, moet ik me dan zorgen gaan maken?
Uehhh, ja?!
Hyves!
  zondag 12 september 2004 @ 21:43:24 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21911490
Lieve meiden, LLM's nieuwe zwangeren etc. Voel je ajb niet schuldig en blijf 'gewoon' vertellen hoe jullie je voelen etc. Ik spreek wrsch. voor mijn beurt, maar ik weet bijna zeker dat Phluphy niet anders zou willen.
  zondag 12 september 2004 @ 21:44:57 #26
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21911528
quote:
Op zondag 12 september 2004 21:22 schreef texelonia het volgende:

Micha daarentegen vond het geweldig om te zien, en was niet bij d'r weg te slaan
Leuk is dat he... Ik smelt altijd als ik mijn man met ons nichtje in de weer zie Zo schattig
pi_21911966
quote:
Op zondag 12 september 2004 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
Lieve meiden, LLM's nieuwe zwangeren etc. Voel je ajb niet schuldig en blijf 'gewoon' vertellen hoe jullie je voelen etc. Ik spreek wrsch. voor mijn beurt, maar ik weet bijna zeker dat Phluphy niet anders zou willen.
dan vraag ik heel voorzichtig of ik dan toch een buikfoto mag plaatsen?? ben er zo trots op
pi_21912136
quote:
Op zondag 12 september 2004 22:00 schreef Girly het volgende:
dan vraag ik heel voorzichtig of ik dan toch een buikfoto mag plaatsen?? ben er zo trots op
Tuurlijk mag dat
  Jubileum moderator zondag 12 september 2004 @ 22:07:39 #29
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21912164
Lieve Girly dat hoef je toch niet te vragen? Gewoon doen hoor
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 12 september 2004 @ 22:10:24 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21912225
quote:
Op zondag 12 september 2004 22:00 schreef Girly het volgende:

[..]

Tuurlijk! Doen! Terecht dat je trots bent! Posten!
pi_21912324
nou gelukkig dat jullie zo positief posten.. jah ik vind het zo moeilijk om blij te doen terwijl ik eigenlijk helemaal niet zo in de stemming ben in deze situatie.. vind het dan ook moeilijk aangezien het anders lijkt over te komen of het me niks intereseert terwijl dat wel degelijk is.. beetje tegenstrijdig allemaal waardoor ik vaak twijfel met posten..

ik zal eens kijken hoe ik die foto kan uploaden.. heb er weinig verstand van hihi..

wilde nog ff kwijt dat jullie allemaal zo lief zijn
pi_21913119
Kom maar op met die buikfoto.....of staat er al inmiddels en schreeuw ik te vroeg?

Het is al eerder geschreven, maar ik wilde ook nog even alle (hoog)zwangeren een dikke knuffel geven. Het is natuurlijk niet niks om dit van zo dichtbij mee te maken, de hormoontjes vliegen al zo door je lijf.
  † In Memoriam † zondag 12 september 2004 @ 22:51:42 #33
43556 miss_dynastie
pi_21913323
Girly, ik snap ontzettend dat je het moeilijk vindt, maar jouw vreugde over je buik doet niets af aan je medeleven met flufke, echt niet, ik denk c.q. weet zeker dat zij dat ook niet zo ziet

Loena, ik hoop dat het voor jou nu snel begint Tien dagen over tijd vind ik wel lang genoeg eigenlijk (en jij vast helemaal )! Kom op baby!!
pi_21913907
quote:
Op zondag 12 september 2004 22:43 schreef danosa het volgende:
Kom maar op met die buikfoto.....of staat er al inmiddels en schreeuw ik te vroeg?
hij is kort geleden gepost
pi_21916099
Loena en Piglet hoe staat het met jullie?
Nog last van het nodige voorwerk of staat er toch wat te gebeuren? ik hoop het zo voor je
loena.

Piglet allles goed verder, nog last van voorwerk of nergens geen last meer van?

Alle andere zwangeren succes met de zwangerschap geniet er van
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_21917771
Hoi Bar_en_Mar,
Hier is alles rustig, de trend wordt waarschijnlijk lekker voortgezet

Loena, hoe is het vandaag met jou?
En m@x? Nog een paar dagen en je hebt ook meldplicht hč?
pi_21917903
Mogge meiden, sjeuses wat heb ik k*t geslapen zeg!!! Dit waren gewoon geen voorweeen meer maar gewoon echte weeen en gewoon niet doorzetten he Het wordt echt met de dag gekker! Ik heb dus amper een oog dichtgedaan en ik voelde me al zo lekker( doe lekker mee met het snotterfestijn van de jongens) Maar goed gelukkig heb ik een scheet van een schoonmoeder, die straks de kids op komt halen, dan kan ik lekker even pitten

*Einde klaagzang*
Hyves!
pi_21917936
Loena, dat kind gaat er nu gewoon echt snel uitkomen hoor, dat probeerde ie vannacht gewoon even duidelijk te maken
pi_21917947
Loena, heel veel succes meid!!!
pi_21918065
quote:
Op maandag 13 september 2004 09:19 schreef pluisje het volgende:
Loena, dat kind gaat er nu gewoon echt snel uitkomen hoor, dat probeerde ie vannacht gewoon even duidelijk te maken
Ik hoop het zo, ik ben het ineens zo zat!!! Heb ik nog nooit gehad(ook niet toen ik van Connor 12 dagen over tijd liep) maar dat gerommel word ik echt leip van

Zo en nou hou ik heel snel op met negatief doen, want daar schiet ik geen ruk mee op!!! Als het vandaag niet doorzet laat ik me morgen gewoon ontiegelijk strippen

En Stiekemurd, thanks!
Hyves!
  † In Memoriam † maandag 13 september 2004 @ 09:58:02 #41
81992 Githa
pi_21918389
Loena...

Dat kleintje komt gewoon vannacht en je hebt alle recht om lekker even nagatief te doen want dit valt allemaal niet mee....
pi_21918983
Loena kan me voorstellen dat je al dat voorwerk flink zat ben. En alles lekker van je af tikken is gewoon lekker hoor, je heb er nog 2 lopen en dan met al dat voorwerk, volgens mij moet jij om vallen van de slaap
pi_21919036
Loena, spannend hoor.
Heel veel succes..en schrijf het maar van je af hoor.

Piglet, hoe is het met jou.
Moeilijk lijkt het mij nu voor jou.
Je vader en nu pluphy...
dikke knuffel en
pi_21919255
Meiden heel erg bedankt voor de lieve woorden
Tis idd lekker om ff van je af te schrijven, het gaat ook wel weer hoor nu. Heb lekker mijn huissie gepoetst, straks komt mijn schoonmoedertje en dan kan ik lekker pitten. Ik ga er weer voor!!! Tjakka
Hyves!
pi_21919281
quote:
Op maandag 13 september 2004 10:57 schreef Loena-tik- het volgende:
Meiden heel erg bedankt voor de lieve woorden
Tis idd lekker om ff van je af te schrijven, het gaat ook wel weer hoor nu. Heb lekker mijn huissie gepoetst, straks komt mijn schoonmoedertje en dan kan ik lekker pitten. Ik ga er weer voor!!! Tjakka
Vooral dat huisje nog poetsen, dat je ernog aan denkt.
Maar meestal ook een tekenen dat het nadert.
Slaap lekker voor zometeen Loena...
pi_21919296
Loena wat dat het nog niet heeft doorgezet! Ik hoop dat je zo nog even wat kunt rusten en dat je eind van de dag nu eens mag beginnen aan het echte werk

jolene, lief dat je naar me vraagt
Het gaat wel hoor. Heb het er wel enorm moeilijk mee, maar neem ook een beetje afstand om niet door te draaien. Uiteraard betekent dit niet dat ik me niet meer bezighoud met Danyel en de mensen van het forum, maar wel dat ik mezelf er niet meer elk half uur mee confronteer.
pi_21919333
quote:
Op maandag 13 september 2004 11:00 schreef piglet het volgende:
jolene, lief dat je naar me vraagt
Het gaat wel hoor. Heb het er wel enorm moeilijk mee, maar neem ook een beetje afstand om niet door te draaien. Uiteraard betekent dit niet dat ik me niet meer bezighoud met Danyel en de mensen van het forum, maar wel dat ik mezelf er niet meer elk half uur mee confronteer.
Ik denk dat het voor jullie helemaal dubbel zwaar en dubbel schokkend is
Jezelf er niet constant ermee confronteren is verstandig.
Neem je rust dikke knuffel
pi_21919352
quote:
Op maandag 13 september 2004 11:00 schreef piglet het volgende:
Ach meissie toch, probeer je PCtje uit te knallen straks(ga ik ook doe, als het lukt) ik denk dat iedereen heel goed begrijpt dat je nu even aan jezelf moet denken hoor. Wat een schijtwereld is het toch soms he( sorry van mijn taal maar kan mijn boosheid echt niet op een andere manier uitdrukken ) Piggie heeeeeeeele dikke kus voor jou!
Hyves!
pi_21919381
Da's ook goed hoor piglet, je moet als je bijna gaat bevallen gewoon vooral aan jezelf denken, het is al zwaar zat. Natuurlijk blijft Danyel in je hoofd, maar je hebt je energie ook hard nodig voor jezelf en jouw kindje.
Ik kan nog haast niet geloven dat je al zo ver bent joh, het lijkt de dag van gisteren dat je net zwanger was. Hopelijk komt je ukkie snel om de hoek kijken.
pi_21919454
Joepie!!
Afgelopen donderdag ben ik dus bij de bedrijfsarts geweest en die had mailtje naar mn werkgever gestuurd met verzoek voor ander werk. Maar nou werd ik zaterdag gebeld of ik maandag (vandaag dus) één van de managers wilde bellen omdat die niet helemaal snapte wat de bedoeling was? Dus ik vond dat wel beetje raar, want wat valt er nou te snappen? Ik ben zwanger, werk wordt te zwaar, sim-pel. Een collega heeft tijdje geleden al vervangend werk gekregen toen ze 3 maanden zwanger was, dus waarom is het met mij dan opeens een probleem? Dus ik had me al voorbereid om fel te reageren als zij moeilijk gingen doen wilde hij me alleen even feliciteren En kan morgen meteen met dat vervangende werk beginnen! Moet wel om 8 uur beginnen opeens ipv 12 uur dus dat zal wel even wennen worden
©Dumbo
pi_21919480
Piglet en Loenatik, allebei een dikke *knuff* en heel veel sterkte. Duim voor jullie allebei dat het nu gauw echt mag beginnen voor jullie!!
©Dumbo
pi_21919503
Mooi Tex, wat voor vervangend wek ga je nu eigenlijk doen dan? En 8 uur das wel erg vroeg maar ben je natuurlijk ook lekker vroeg klaar
Hyves!
pi_21919670
Lekker Tex!!!! Dus vanavond vroeg naar bedje en morgen vroeg weer op
  maandag 13 september 2004 @ 11:29:10 #54
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_21919768
Ziet Loena morgen vertrekken naar een striptent aangezien ze daar meer ervaring hebben met strippen . Meid geniet van je middag tukkie en je hebt al een boel voorwerk verricht des te makkelijker de bevalling das toch wel iets positiefs.

Piglet meis gewoon doen waar jij denkt wat aan te hebben, graag aan jezelf denken, de rust heb je zeer zeker nodig en hou niet vast aan dingen die jammer genoeg kunnen gebeuren maar aan het positieve je beebie in jou buikkie
  maandag 13 september 2004 @ 11:39:57 #55
3142 m@x
pi_21919968
quote:
Op maandag 13 september 2004 09:07 schreef piglet het volgende:
En m@x? Nog een paar dagen en je hebt ook meldplicht hč?
Yep, vanaf vrijdag.

Ik heb vannacht heel onrustig geslapen, ben er vanochtend eventjes uitgeweest en ben toen maar weer terug naar bed gegaan. Uiteindelijk ben ik nu net pas wakker . Mag eigenlijk ook wel want de laatste paar dagen ben ik zo aan het spoken 's nachts (veel plassen, constant wakker, grieperig).

Verder is alles hier rustig. Ik voel me nog steeds een beetje leeg door het nieuws over Danyel en kan mezelf op de een of andere manier niet zo goed oppeppen om blij te zijn over wat hier over een paar weekjes gaat gebeuren. Meneerm@x en ik hebben gisteren een aantal keer tegen elkaar gezegd dat zoiets ons niet gebeurd, maar je weet het nooit en dat vind ik zo eng.

Loena, het kan nooit lang meer duren. Fijn dat je schoonmoeder de jongens ophaalt zodat jij tenminste bij kan komen van al dat voorwerk. Heb je er nog steeds last van?
pi_21920105
quote:
Op maandag 13 september 2004 11:13 schreef Loena-tik- het volgende:
Mooi Tex, wat voor vervangend wek ga je nu eigenlijk doen dan? En 8 uur das wel erg vroeg maar ben je natuurlijk ook lekker vroeg klaar
Ik heb geen idee eigenlijk. Moet binnen werken dus zal wel sorteren worden of zoiets. Krijg ik morgen uitgelegd. En werk 3 uur per dag, dus ben inderdaad ook weer lekker vroeg klaar. Kan ik mooi een middagdutje doen
©Dumbo
pi_21920495
quote:
Op zondag 12 september 2004 21:18 schreef Girly het volgende:
tearsong- ik voel me qua zwangerschap wel redelijk.. heb wel veel kwaaltjes.. zoals misselijk zijn onwijs last van mijn boobs.. nog nooit zo erg gehad (zelfs niet bij mijn vorige zwangerschap) en tjah buikje groeit als een speer (durf nog geen echte buikfoto te plaatsen i.v.m danyel) verder voel ik soms ook wel wat krampjes in mijn buik.. denk vooral dat mijn darmen bezig zijn. bandenpijn voel ik ook, maar das allemaal wel normaal toch ?
nou ja, dat heb ik allemaal ook dus als dat het 'normaal' maakt, ik denk het wel Die bandenpijn kwam voor mij wat eerder dan ik verwacht had eigenlijk, als het inderdaad bandenpijn is (niet echt een krampgevoel in je onderbuik maar meer een soort steekjes. Ook als ik bijvoorbeeld onverwachts snel opsta voel ik het steken in m'n onderbuik..). Kan ook aan mij liggen Ik ga zo snel kijken naar je buikfoto!

Tex: fijn dat je kunt beginnen met je vervangende werk!

Loena: klinkt toch alsof het aardig op begint te schieten nu (mag ook wel..)

Piglet: nou ik hoop dat jij eigenlijk de trend gaat doorbreken maar dat zal er zeker wel niet inzitten?

M@x: volgens mij ben je niet de enige die een beetje grieperig is.
* TearSong trekt zich zo ook weer terug ook de bank met een warme trui aan
It's all up to you
pi_21923750
Tearsong en M@X, beterschap dames.
Doe maar goed voor jullie zelf zorgen.

Loena, ik hoop dat je vanmiddag lekker geslapen hebt.

Piglet gewoon een dikke knuffel.

Alle andere dames ook een dikke knuffel en veel sterkte.
pi_21925056
Hallo lieve meiden van Z&G,

Ik ben nieuw hier op fok en ik heb zojuist in het "tweede streepje topic" een schop onder m'n kont gekregen van Merisse (lief bedoeld hoor, dat kon ik wel voelen ), omdat ik al zwanger ben en dus eigenlijk hier thuishoor. En toen Slaapmeisje daar nog aan toevoegde dat jullie hier zitten te springen om "verse zwangeren" heb ik besloten om de sprong te wagen...

Ik ben Ma-Maatje,getrouwd met Pa-Paatje, trotse mama van een dochter van 3 en inmiddels alweer 17 weken zwanger van onze tweede (helaas voorafgegaan door twee miskramen die ons, uiteraard, erg aangegrepen hebben). Ik ben deze gehele zwangerschap al erg onzeker, maar ik begin me steeds meer te realiseren dat de kritieke eerste drie maanden alweer een tijdje achter ons liggen en dat ik best wat meer mag gaan genieten van het feit dat het nu WEL goed gaat (zeker nu ik de laatste paar dagen "positieve feedback" krijg in de vorm van schopjes! ).

De gebeurtenissen van afgelopen weekend met Phluphy, Jeroen en Danyel houden ook mij erg bezig (en hebben me er zelfs van weerhouden om eerder een soort van introductie post te plaatsen), maar gezien de vele hartverwarmende reacties hier lijkt het me alleen maar fijn om juist ook die gevoelens met elkaar te kunnen delen (al hadden we die gevoelens met z'n allen liever niet natuurlijk ).

Mijn uitgerekende datum is 21 februari 2005, al vertel ik iedereen in mijn omgeving dat het begin maart is, om tegen het eind de vele "is het er nou nog niet?" telefoontjes te vermijden (onze dochter kwam 14 dagen later dan uitgerekend).

Tot zover m'n intro-tje.

Veel liefs voor iedereen hier van Ma-Maatje .
  maandag 13 september 2004 @ 16:02:13 #60
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21925106
Welkom en feli, Ma-Maatje
pi_21925201
gefeliciteerd ma-maatje en welkom!!!
  maandag 13 september 2004 @ 16:15:05 #62
3142 m@x
pi_21925464
Gefeliciteerd Ma-Maatje en welkom bij de club!
pi_21926059
Gefeliciteerd Ma-Maatje!
It's all up to you
  † In Memoriam † maandag 13 september 2004 @ 16:50:01 #64
37843 lady-wrb
kortaf
  maandag 13 september 2004 @ 16:59:15 #65
26444 ezzi
mama van ilse
pi_21926551
Gefeliciteerd Ma-Maatje!
  † In Memoriam † maandag 13 september 2004 @ 17:01:51 #66
43556 miss_dynastie
pi_21926618
Ma-Maatje, van harte gefeliciteerd
Heb je het je dochter al verteld, zo ja, hoe vond ze het?
pi_21926756
ma-maatje.. toch leuk dat je de sprong heb gewaagd tis toch leuk om alle gevoelens en kwaaltjes met elkaar te delen

welkom hier en nogmaals gefeliciteerd met de zwangerschap

liefs shir
  maandag 13 september 2004 @ 17:08:12 #68
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_21926772
texelonia, wat fijn dat je vervangend werk hebt!

en je schuldig voelen, dat heeft iedereen wel. Maar uiteindelijk moet je inderdaad wel naar jezelf luisteren: je helpt er niemand mee door er zelf teveel in te gooien, ook Phluph niet. Geef het een belangrijke plek, maar malen erover heeft geen nut. Als de zon weer doorbreekt is dat moment voor hen "zie, de wereld is mooi, en Danyel ook. hopelijk houdt ie het vol en durven Phluph en Jeroen aan de toekomst te denken, misschien is er nu al een doorbraak" en *aai over ieders wang die daar even behoefte aan heeft*

ma-maatje! welkom. Alweer 17 weken, en inderdaad ruim over de enge periode. Fijn dat het genieten nu meer mag. Ik kan het me enigzins voorstellen dat je daar eerst niet aan durfde, maar met 17 weken + minischopje ( die wil ik ook, dat zou zo fijn zijn omdat het een soort teken is dat t goed gaat, heeft mijn hoofd besloten. kan ik die ergens per expresse bestellen ) mag het zeker weten! gefeliciteerd!

Loenatik en Piglet succes gogogo! veel rust en liefde en kracht gewenst. en *aaaaaaai*

kleine Jdee update: ik slaap weer >5 uur per nacht sinds een week , nog steeds af en toe harde buikjes, geen schopjes (dacht wel eerst dat het harde buikje een kontje of hoofdje was wat langskwam, oeps ) 18 weken on the go en nog steeds niet veel buik

[ Bericht 17% gewijzigd door Jdee op 13-09-2004 17:20:41 ]
..en laat gaan...
pi_21926811
Ma-Maatje gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk kun je er van gaan genieten
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_21927158
Leuk weer een verse zwangere, nou ja vers je bent al bijna op de helft meid Van harte gefeliciteerd Ma-maatje en Pa-paatje en nu lekker genieten hoor!!!
Hyves!
pi_21927272
quote:
Op maandag 13 september 2004 11:29 schreef Rottdog het volgende:
Ziet Loena morgen vertrekken naar een striptent aangezien ze daar meer ervaring hebben met strippen . Meid geniet van je middag tukkie en je hebt al een boel voorwerk verricht des te makkelijker de bevalling das toch wel iets positiefs.

Ik heb trouwens echt schandalig lang in mijn nest gelegen vandaag, ben er om 12.30 in gegaan, geslapen tot 14.00 uur en heb daarna lekker liggen lezen en luieren, echt heerlijk gewoon!!!
Hyves!
pi_21927897
Ma-Maatje en hub gefeliciteerd geniet er lekker van!!
  Jubileum moderator maandag 13 september 2004 @ 19:15:51 #73
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21929292
Ma-Maatje van harte gefeliciteerd en van harte welkom hier
Eva ♥ en Iris ♥
pi_21929598
Lieve Loena, Piglet en M@x, heel veel sterkte, het grijpt ons allemaal vreselijk aan maar voor jullie moet het nog harder aankomen denk ik, als je er zelf zo dicht voor staat.

Ma-maatje, welkom hier ! 17 weken al, dat is bijna op de helft joh ! Staat er al een echo gepland ?

Tex, fijn dat je nu ander werk krijgt, het ging echt niet meer he.. Wel jammer dat je zo vroeg al moet beginnen maar als je al om 11 uur klaar bent is dat ook wel lekker, heb je de hele dag nog om bij te komen en een middagslaapje te doen.

Hier gaat alles ook goed, morgen hebben wij onze pretecho en ik ben zoooooo benieuwd. Ik kijk er echt naar uit om ons Kruimeltje weer te kunnen bekijken. En hopelijk kunnen we zien of het een jongetje of een meisje wordt. Het buikje begint ook te groeien trouwens ! Ben de afgelopen week maar liefst 1,5 kilo aangekomen dus ik zit nu een halve kilo boven mijn startgewicht. Op de bruiloft vrijdag konden mensen dus in ieder geval een klein buikje zien
pi_21930476
Hoi Ma-maatje, leuk weer een zwangere erbij, gezellig!
Het voelt goed hč?
A je to!
pi_21931676
Hoi meiden!

Wauw, wat een warme ontvangst hier (Slaapmeisje had het in 2e streepje al voorspeld).

Dank jullie wel voor de vele lieve felicitaties. Helpt enorm bij het genieten hoor, zeker die opmerkingen dat ik al bijna op de helft ben (nou je het zegt, zo kun je het ook bekijken).

Miss-Dynastie: onze dochter was mee naar de verloskundige bij de eerste controle. We hadden afgesproken dat Pa-Paatje het haar zou vertellen zodra we het hartje zouden horen en wat was het hummeltje blij! Op de peuterspeelzaal hebben de laatste maanden opvallend veel kindjes een broertje of zusje gekregen en ze had ons al eens gevraagd of zij dat ook mocht (verdrietige snik). Die middag mocht ze een knuffeltje uitzoeken en alle mensen in de rij bij de kassa en de buschauffeur kregen meteen te horen dat ze een broertje of zusje krijgt (ontroerde snik). Nu krijgt mijn buik dagelijks kusjes en ze komt met haar eigen knuffels aanzetten die ze apart legt voor de baby (zoooo lief). Ze vertelt nu ook aan iedereen dat het nog wel even duurt en dat het eerst nog Sinterklaas en Kerst moet worden. Ze is er zo vol van!

Girly: die sprong naar hier had ik veel eerder moeten wagen vind ik nu!

* Jdee even een voorbeeld-schopje geeft zodat ze alvast weet hoe het voelt*

Loena-tik: gelijk heb je, zo vers ben ik al niet meer met m'n 17 weken (had het woordje "vers" zelf daarom ook al tussen haakjes gezet). Wat heerlijk voor je dat je zo lekker hebt kunnen rusten vandaag! Kun je goed gebruiken met een bevalling (hopelijk snel) voor de deur...

Ladybos, ik heb een "geruststellingsecho" gehad met 8 weken (mooi kloppend hartje zichtbaar!) en de pretecho bij Babyview staat sinds vandaag gepland voor donderdag 7 oktober. We twijfelen nog of we het geslacht willen weten...

Veel liefs voor iedereen hier, inclusief de lurksters!

Ma-Maatje
  maandag 13 september 2004 @ 20:53:48 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21931770
Hoi Ma-maatje! Gefeliciteerd en welkom hier!
pi_21931785
Hey, nieuwe zwangere ??

Gefeliciteerd Ma-Maatje . . .
pi_21931896
Ma-maatje gefeliciteerd en welkom!

tex, wat goed dat je morgen al ander soort werk hebt! Ik ben benieuwd wat het precies inhoudt.
Succes met opstaan morgenochtend hč?

pluisje, ik kan het zelf ook nog niet helemaal geloven dat ik al weer zo ver ben

Loena, hoe gaat ie nu? Fijn dat je vanmiddag zo lekker hebt kunnen rusten, nu heb je tenminste genoeg energie om vannacht maar eens fijn echt te gaan bevallen
Zonder gekheid, ik denk ook aan jou. Moet niet makkelijk zijn om zo'n tijd na de datum nog met een dikke buik te zitten.

m@x-je, ik voel me ook al een paar dagen alsof ik verkouden moet worden en soms bijna grieperig Ik hoop dat het bij ons allebei mee zal vallen.
  maandag 13 september 2004 @ 20:58:38 #80
61800 Rottdog
pi_21931897
Het lijssie wordt weer langer gefeli Ma-maatje ....ja jullie moeten ons toch een beetje bezighouden
  † In Memoriam † maandag 13 september 2004 @ 21:01:28 #81
43556 miss_dynastie
pi_21931980
Loena, vanavond steek ik ook voor jou een kaarsje aan... +11, ik vind het mooi geweest voor je en ik hoop zo dat je vannacht wakker wordt met weeën, of dat het morgen doorzet. Misschien helpt het iets. Dikke
  maandag 13 september 2004 @ 21:16:42 #82
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21932394
Ma-Maatje gefeliciteerd en welkom (back)

Tex wat goed vervangend werk , ik ga donderdag op gesprek op me werk, ze willen wel weten hoe ze het aan moeten pakken en of ze iets kunnen doen om me te helpen aangezien ze denken dat het wel een zwaar beroep is voor een zwangere vrouw heb gelijk gevraagd of het goed was dat ik afspraak maak met arbo arts voor advies e.d. (en vooral voor nu met me bekken)

Loena

iedereen diek vergeet knuf
pi_21932564
Meiden allemaal een dikke knuf terug, we zijn wel lekker klef he de laatste dagen , maar het voelt stiekem wel goed hoor, jullie voelen met zijn allen heel goed aan wanneer iemand dat nodig heeft Ik ga er weer helemaal voor!!!
Hyves!
  maandag 13 september 2004 @ 21:39:52 #84
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_21932985
Ma-maatje van harte gefeliciteerd!

Lieve lll, heel veel succes! Ik heb het al eerder ergens anders gezegd; probeer je niet te spiegelen aan wat er nu met Phluphy gebeurt.
Toen ik ca. 30 weken zwanger was, hoorde ik hoe onze achterburen (hij was onze fotograaf op de bruiloft en kennen hem dus vrij goed) hun kleintje met 35 weken alsnog verloren zijn. Het is heel moeilijk om zoiets van je af te zetten. Een paar weken later sprak ik hem. Hij probeerde enthousiast te reageren op mijn zwangerschap en vroeg hoever ik nu was.
"35 weken..."
Je zag hoe zijn gezicht vertrok.
We hebben het die week best moeilijk gehad, maar ik hield mezelf steeds voor:
Het kán gebeuren, maar de kans is niet groot.
Dat geef ik nu ook aan jullie door. Ookal is het zo enorm oneerlijk als het dan toch gebeurd.
Dikke
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 13 september 2004 @ 21:41:49 #85
24188 Belana
kloon van belana
pi_21933033
ma-maatje, gefeliciteerd!
stormy waters...
sailin'
pi_21933347
Mamaatje gefeliciteerd met de zwangerschap geniet er maar lekker van.

Loena & Piglet sterkte de komende tijd en dat het lekker op mag schieten voor jullie
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  maandag 13 september 2004 @ 22:28:54 #87
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21934448
Loena en Piglet , strekte en hopenlijk duurt het nu niet al te lang meer.

ma-maatje, Welkom en van harte gefeliciteerd.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 13 september 2004 @ 22:43:39 #88
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21934900
gefelici Ma-maatje
patat ftw :)
  maandag 13 september 2004 @ 22:44:42 #89
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21934937
ma-maatje, gefeliciteerd!
pi_21935526
Ma-maatje welkom hier en gefeliciteerd, 17 weken alweer, probeer er lekker van te genieten, het kan op eens zo snel gaan met die weken.
pi_21939497
Voor het eerst vroeg werken vandaag. Wat zal dat een lekker een heerlijk middagdutje worden straks!

Ma-maatje gefeliciteerd en welkom hier!

Piglet en Loena hoe was jullie nacht?
©Dumbo
pi_21939604
* Merisse denkt aan Loena, Piglet en M@x
pi_21939636
Ma-maatje gefeliciteerd en welkom
pi_21939711
Merisse je bent lief

Vannacht redelijk geslapen, maar wel erg vroeg wakker en ik kan aan niks anders meer denken dan Danyel Ga daarom zo maar even een kaarsje branden en een beetje afleiding zoeken.

Loena heb je vannacht ook nog lekker kunnen slapen?
En m@x hoe is het met jou?
Tex, ik hoop dat je werk leuk is! En een middagdutje is zeker een goed idee
  dinsdag 14 september 2004 @ 09:00:54 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21939998
Loena-beeb, hoe is het? Nog gerommeld vannacht? Ben heel benieuwd hoor en hoop dat je mss nu wel ligt te puffen!

Dikke kus ook voor piglet en m@x en natuurlijk alle andere zwangeren.
pi_21940107
Merisse

En nee ik lig nog niet te puffen, wel lekker geslapen vannacht!!! Ook fijn, al gaat mijn voorkeur nu uit naar puffen hoor!!!

Trouwens Piglet, nog twee daagjes tot D-day (enne je hoeft niet op mij te wachten hoor, met olifanten kun je nu eenmaal geen rekening houden)

En M@x nog drie daagjes en dan mag jij ook
Hyves!
pi_21940274
Misschien moeten we over 3 dagen maar eens voor een datum 3-ling gaan zorgen...

Nee hoor, ik hoop toch echt dat je vandaag of morgen gaat beginnen Loena
Hoe laat ga je naar de vlos vandaag? En denk je dat ze je gaat strippen?
  dinsdag 14 september 2004 @ 09:42:58 #98
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21940435
He Loena bah. Ik hoop dat je nu heel snel mag gaan puffen hoor
En Piglet en Max voor jullie schiet het ook op nu
  dinsdag 14 september 2004 @ 10:22:41 #99
3142 m@x
pi_21940980
Goedemorgen allemaal! Hier is alles nog steeds rustig. Ik slaap nog steeds heel slecht (zat vanmorgen om vijf uur weer klaarwakker in de huiskamer) en moet constant aan Fluf, Jeroen en Danyel denken. Ik probeer afleiding te zoeken maar dat lukt me niet zo goed. Meneerm@x en mijn vriendinnen zijn allemaal hard aan het werk en mijn moeder is vandaag voor 2 weekjes naar Turkije vertrokken. Mezelf vermaken lukt op het moment niet zo goed. Ik denk dat ik maar gewoon weer ga poetsen ofzo .

Ik twijfel trouwens of ik last heb van voorwerk want ik weet niet hoe het voelt. Mijn buik trekt regelmatig samen, maar het is niet echt kramp en hetis ook niet pijnlijk. Zou dat voorwerk kunnen zijn?

Ik doe wel mee met die datum 3-ling hoor. Na alles wat er de afgelopen dagen op het forum is gebeurd kan ik gewoon niet wachten om mijn kindje vast te houden, teentje en vingertjes te tellen en te zien dat alles goed is.

Loena, ik ga vanaf nu net zolang voor je duimen tot je beebje er is. Ik moet er niet aan denken dat ik zo lang moet wachten. Hopelijk kan de vlos zorgen dat het een beetje opschiet.

Piggie, ik maak me een beetje zorgen om je. Pas je wel goed op jezelf?

Een dikke voor iedereen hier.
pi_21941625
m@x, piglet en Loena-tik : heel veel sterkte en hopelijk hebben jullie je baby'tje heel snel...

Ma-maatje: Welkom en gefeliciteerd!

Voor de rest: ik heb heel lang niet gekeken op het forum en/of gepost, ben nogal ziek geweest de laatste weken...o.a. griep en buikgriep gehad. Was alleen vervelend voor mij, maar m'n klein Duimpje heeft er geen last van gehad, die is zo levendig! (was bijna vervelend toen ik zo misselijk was...maar ja, écht vervelend kun je het natuurlijk niet vinden, want het is zo schattig!)

Trouwens...volgens mij heb ik een paar keer iets gepost en daarna alleen de reacties gelezen en niet gereageerd...SORRY! Ik vergeet dat weleens, vooral omdat ik vaak dagenlang niet op het forum kijk...en dan is er alweer een ander zwangeren-topic. Nou ja, zal ik maar aan moeten werken dan ... in ieder geval bedankt voor jullie tips t.a.v. kwaaltjes...

Ik moet zeggen dat ik (toen ik vanochtend weer voor het eerst hier kwam en erachter kwam wat er met Phluphy en baby Danyel allemaal aan de hand is, er erg verdrietig van werd. Ik denk dat het niets met zwangerschapshormonen te maken heeft als je hierom huilt...het is zo verdrietig om zoiets te horen, laat staan om mee te maken... iedereen die meer 'close' contact had met Phluphy, extra sterkte! Daar slaat zoiets NOG harder in, denk ik.
pi_21941877
Oh ja, ben ik helemaal vergeten te vertellen: sinds een paar dagen zie ik m'n buik zelfs bewegen als t kleintje schopt...da's zo schattig! Mijn mannetje is er ook helemaal weg van en ik moet het altijd zeggen als ze lekker aan het schoppen is.

Was even een aanvulling
pi_21941944
Vervelend dat het slapen nog steeds zo slecht gaat m@x. Als je het maar verder wel een beetje rustig aandoet hoor! Dus niet te veel poetsen
Maar hier heb ik ook het probleem dat afleiding zoeken moeilijk is. Daarom ben ik gisteren maar eens even met hubbie naar de videotheek geweest. Dus ik ga mezelf zo maar installeren met een filmpje en wat lekkers. Daar moet ik ook nog maar even van genieten nu het nog kan toch?

O, ja dat voorwerk. Die samentrekkingen hebben er idd wel mee te maken. Je zult waarschijnlijk merken dat ze binnenkort ook af en toe pijnlijk worden (althans dat is bij mij zo). Helaas zegt het allemaal vrij weinig zoals we hier hebben gemerkt Het is volgens mij ook goed mogelijk dat de bevalling begint zonder dat je echt voorwerk hebt gehad...

Je hoeft je trouwens echt geen zorgen om me te maken hoor! Ik pas heel goed op mezelf. Volgens mij hebben we het allemaal best moeilijk met de gebeurtenissen van de laatste dagen en zeker met onze hormonen is dit best heftig. Ik kijk bewust niet meer elk half uur op het forum omdat me dat gewoon te zwaar is op dit moment. En ik probeer mezelf af te leiden met van alles en nog wat. En natuurlijk ik hoop dat m'n kindje niet al te lang meer op zich laat wachten
  dinsdag 14 september 2004 @ 15:06:03 #103
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21946525
Naar de vk geweest, helaas nog niet gestript(ze had al twee dames die aan het bevallen waren, hoe durven ze ) Maar ze belt me morgen voor de middag en dan spreken we een tijd af dat ze me even stript( speciaal voor Rottdog: we hebben dan een strip-date ). Dus al met al goed nieuws dus en wie weet begin ik nog wel zelf vannacht ofzo, zou wel het prettigst zijn. Heb trouwens vanmorgen gedroomd dat mijn vliezen braken, nou ja vliezen braken er zaten gaatjes in mijn buik en daar stroomde het vruchtwater uit zou dat wat zeggen dan?
Hyves!
  Jubileum moderator dinsdag 14 september 2004 @ 15:07:06 #104
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21946554
stripdate
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!fossiel dinsdag 14 september 2004 @ 15:22:56 #105
2628 Karin
pi_21947005
Ma-Maatje van harte gefeliciteerd! Leuk weer een zwangere erbij
pi_21947063
Klinkt scary, Loena-tik! Misschien ben je stiekum een alien...
Maar ja, ik heb ook zo vaak raar gedroomd...ik wil dan soms liever niet weten dat dat echt nog uit m'n eigen fantasie komt ook...niet voor te stellen!
Terwijl ik nog nooit gaatjes in m'n tanden heb gehad droomde ik dat er kiezen en tanden uit moesten en ik uiteindelijk een fietsenrek over had...ik heb toen 's ochtends gelijk even mijn tanden gecontroleerd ... (ze zeggen trouwens dat dromen over tanden wel wat in kan houden?

In ieder geval ... sterkte ermee! (met de bevalling-en-zo)

P.S. Is dat strippen vervelend of pijnlijk? Vroeg ik me af...
pi_21947447
Loena heeft (bijna) een strip-date
Maar eigenlijk hoop ik dat het gewoon toch nog vanzelf gaat beginnen hoor, want dat betekent dat je minder lang hoeft te wachten
Geen idee of je droom wat zegt trouwens
  dinsdag 14 september 2004 @ 15:43:34 #108
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21947499
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 15:25 schreef Suzanna het volgende:

P.S. Is dat strippen vervelend of pijnlijk? Vroeg ik me af...
Ik ben bij de eerste gestript en ik moet zeggen dat het behoorlijk onaangenaam voelde( zacht uitgedrukt) Maar goed dit is nummer drie misschien heb ik nu wat meer eelt op mijn muts
Hyves!
  dinsdag 14 september 2004 @ 15:44:47 #109
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21947541
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 15:41 schreef piglet het volgende:
Geen idee of je droom wat zegt trouwens
Gewoon dat ik een rare zwangere doos ben
Hyves!
  dinsdag 14 september 2004 @ 15:44:57 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21947546
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 15:43 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Ik ben bij de eerste gestript en ik moet zeggen dat het behoorlijk onaangenaam voelde( zacht uitgedrukt) Maar goed dit is nummer drie misschien heb ik nu wat meer eelt op mijn muts
*proest*
pi_21947552
girly, nu weet ik niet meer of ik je al gefeliciteerd had...ondanks al het gedoe rondom Danyel wil ik dat bij deze toch doen, omdat het natuurlijk heel geweldig is!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_21947644
Hm....dat is dus niet iets om naar uit te kijken (strippen) Weet ik dat ook weer !

* Suzanna voegt het toe aan het lijstje ...

(wordt wel lang, nu de bevalling steeds dichterbij komt...)
  dinsdag 14 september 2004 @ 15:57:22 #113
3142 m@x
pi_21947878
Loena gaat strippen!

You can leave your hat on, lalalala Oh nee, dat is een ander soort strippen

Goed nieuws Loena, maar het gaat natuurlijk gewoon vandaag al beginnen zodat dat strippen helemaal niet nodig is!

Tex, weet je al wat voor vervangend werk je moet doen?

Geeft toch niks dat je niet op iedereen reageert Suzanna. Dat soort dingen kan je nu lekker op de zwangerschapsdementie gooien. Fijn om te lezen dat het verder goed gaat! Leuk he, als ze zo in je buik aan het spartelen zijn.

Welke films heb je gehuurd Piglet? Ik ben nog steeds op zoek naar afleiding en kan wel wat filmtips gebruiken.
pi_21948161
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 15:45 schreef Catootje het volgende:
girly, nu weet ik niet meer of ik je al gefeliciteerd had...ondanks al het gedoe rondom Danyel wil ik dat bij deze toch doen, omdat het natuurlijk heel geweldig is!
dank je wel lief van je

dinsdag 14 september 2004 @ 16:56:33 #115
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_21949380
Loena, ik heb 2 dagen geleden gedroomd dat piglet ging bevallen, maar tot nu toe heeft dat nog niets uitgehaald he. Ik vrees dat dromen gewoon bedrog zijn, en van de meeste dromen van mezelf mag ik dat van ganser harte hopen Heb net nog gedroomd dat de baby me zó hard schopte, dat z'n beentjes tot z'n knieën uit m'n buik staken!!!

Het vervangende werk bleek inderdaad sorteren te zijn. Niet erg boeiend werk, maar het is wel droog en warm, en gezellig met de radio aan enzow. Dus dat overleef ik wel denk ik. Hoef toch nog maar 8 weken
Net even geslapen, want was zo moe dat mn ogen pijn deden. Maar nu ben ik beetje sjaggie... ochtendhumeurtje? En nu is de dag alsnog zowat voorbij Het duurde ook een uur! voordat ik in slaap viel en ben sowieso geen fan van middagdutjes, dus denk niet dat ik hier een gewoonte van ga maken... Ik ga maar gewoon iets eerder naar bed 's avonds

Loena, ik duim voor je dat het vanacht toch nog vanzelf gaat beginnen, en voor Piglet natuurlijk ook!
m@x sterkte met de laatste loodjes, je bent al bijna een officiële LLM!!
©Dumbo
  dinsdag 14 september 2004 @ 17:01:26 #116
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21949515
sorry dat ik het vraag ... maar wat wordt er nou met strippen bedoeld?
pi_21949747
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 17:01 schreef daniman het volgende:
Mag je best vragen hoor...ik wil ook wel een goede uitleg van een dame met ervaring!
  dinsdag 14 september 2004 @ 17:23:45 #118
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21950049
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 17:01 schreef daniman het volgende:
Is zeg maar toucheren(oftewel, vingers in muts ) de vk gaat met een vinger de baarmoedermond in waar ze de vliezen deels loswoeld van de baarmoedermond. Hierbij komen hormonen vrij die een aanzet kunnen geven tot de bevalling. Dat is het wel ongeveer
Hyves!
pi_21950517
nooit geweten dat het strippen heette. is het pijnlijk???

ps: ik heb eigenlijk een vraagje heh, ik weet dat je als zwangere sneller moet plassem..
bij mij is het wel heel extreem.. en vind het vreemd dat het al zo snel is bij mij..
ik moet overdag en snachts zo vaak dat ik er dus echt gek van word.
bij mijn vorige zwangerschap was het echt niet zo erg als bij deze..

is dit echt normaal??

liefs shir
  dinsdag 14 september 2004 @ 17:56:08 #120
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_21950704
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 17:47 schreef Girly het volgende:
is dit echt normaal??
Het kan normaal zijn. Maar het kan misschien ook blaasontsteking zijn. Heb je nog andere klachten? Pijn bij het plassen, het gevoel dat als je nét geweest bent je meteen weer moet, en dat er dan maar heeel weinig komt?

Ik heb in het begin van mijn zwangerschap ook blaasontsteking gehad, maar omdat het zo anders voelde dan de vorige keren dat ik blaasontsteking had, heb ik hele tijd lopen twijfelen.
©Dumbo
pi_21950761
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 17:56 schreef texelonia het volgende:

[..]

Het kan normaal zijn. Maar het kan misschien ook blaasontsteking zijn. Heb je nog andere klachten? Pijn bij het plassen, het gevoel dat als je nét geweest bent je meteen weer moet, en dat er dan maar heeel weinig komt?

Ik heb in het begin van mijn zwangerschap ook blaasontsteking gehad, maar omdat het zo anders voelde dan de vorige keren dat ik blaasontsteking had, heb ik hele tijd lopen twijfelen.
nee ik voel verders niks geks ofzo.. ik heb al eens een zware blaasontsteking gehad.. toen wist ik niet eens dat ik het had omdat ik dus geen pijn en andere byzonderheden voelde

maar ik vind het gewoon raar dat ik echt zo vaak moet.. en als ik ga dan komt er degelijk wel veel uit.. i.p.v weinig (jah sorry voor het onsmakelijke)
pi_21950854
m@x ik heb 'The good girl', 'Anger management' en 'Sweet home alabama' gehuurd. De eerste vond ik niet zo en de andere 2 heb ik nog niet gekeken...
Als het wat is hoor je het

tex wat grappig dat je over me hebt gedroomd Jammer dat het geen voorspellende droom was

Girly de klachten bij een blaasonsteking kunnen uitblijven als je zwanger bent onder invloed van de hormonen. Misschien even voor de zekerheid wat urine laten onderzoeken? Dan weet je het zeker en als het het niet is, dan is het ws toch echt een zwangerschapskwaal
  dinsdag 14 september 2004 @ 18:04:32 #123
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_21950887
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 18:03 schreef piglet het volgende:
tex wat grappig dat je over me hebt gedroomd Jammer dat het geen voorspellende droom was
Ja sorry, ik heb mijn best gedaan

©Dumbo
  dinsdag 14 september 2004 @ 18:19:59 #124
63367 Jdee
pi_21951213
quote:
Op maandag 13 september 2004 20:50 schreef Ma-Maatje het volgende:(...)dochtertje(...) Ze is er zo vol van!
lief!
quote:
* Jdee even een voorbeeld-schopje geeft zodat ze alvast weet hoe het voelt*
"het voelt ECHT als vlinders in je buik!" ah, nu ga ik het zeker herkennen als het komt...

Ladybos> waw, 1,5 kilo aangekomen, das niet slecht! (buikfoto komt vast ook snel? ja he?) echt fijn dat het opeens 'groeit'. komt alles toch nog goed...
..en laat gaan...
  † In Memoriam † dinsdag 14 september 2004 @ 18:21:08 #125
81992 Githa
pi_21951241
alles goed met iedereen ? ...
Ik kwam even snel checken bij Danyel en daarna even bij Loena en Piglet .... maar helaas

Heb geen puf om te reageren want ik heb net een lange slaapdienst achter de rug dus sorryyyyyy maar mijn bed roept te hard.
Ik denk wel aan jullie hoor en ik kom morgen wat uitgebreider lezen
pi_21951324
Hier ook alles goed hoor. Erg druk op werk, alles al aan het afronden... over 3 weekjes begint mijn verlof al.. de tijd vliegt!!!!! Girly ik weet niet of ik je al gefeliciteerd had, bij deze. (mooi buikkie al trouwens). Yoga is inmiddels ook al begonnen, tis wel een beetje zweverig, maar wel serieus. Dus ik denk (hoop) dat ik er wat aan heb.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 14 september 2004 @ 18:27:02 #127
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_21951356
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 18:03 schreef piglet het volgende:
m@x ik heb 'The good girl', 'Anger management' en 'Sweet home alabama' gehuurd. De eerste vond ik niet zo en de andere 2 heb ik nog niet gekeken...
Als het wat is hoor je het

Girly de klachten bij een blaasonsteking kunnen uitblijven als je zwanger bent onder invloed van de hormonen. Misschien even voor de zekerheid wat urine laten onderzoeken? Dan weet je het zeker en als het het niet is, dan is het ws toch echt een zwangerschapskwaal
een absolute topfilm in het romantische film-genre, een echte zwijmel weg in de mega mooie blauwe ogen van de blonde hoofdrolspeler film Reken er op dat je een paar tissues nodig hebt, die had ik al nodig zonder zwanger te zijn (of was ik toen al zwanger )
Ik zou 'm zo weer willen zien, is er nog een plaatsje vrij bij je op de bank?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_21951644
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 18:27 schreef Sjeen het volgende:
Ik zou 'm zo weer willen zien, is er nog een plaatsje vrij bij je op de bank?
tuurlijk, kom maar langs. Maar dan moet je wel Isa meenemen natuurlijk
  Licht Ontvlambaar dinsdag 14 september 2004 @ 18:52:07 #129
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_21951871
Ik zou het zo doen... ware het niet dat we schoonpapa gaan helpen verhuizen straks.

Je hebt trouwens bijna mail
pi_21952269
Hoe is het met Loena... hopelijk zet het lekker uit zijn eigen door nu (strippen is nog steeds geen pretje... of had ik dit beter niet kunnen zeggen )

Piglet hopelijk schiet het voor jou ook lekker op nu, ik zou het je zo gunnen meid
pi_21952685
Loena, zet 'm op meid! Heel veel sterkte, ik hoop dat het strippen iets zal uitmaken voor je!!

OEHHH Piglet, wat spannend voor jou, ook al bijna op de 40 weken rond!

Iedereen weer een dosis sterkte!!

Hier weinig veranderd eigenlijk, pijnlijke borsten, vermoeide buien, misselijke flagen op de namiddag en snel geirriteerd en geëmotioneerd... Lang leven de hormonen!
Het voelt goed hč?
A je to!
  dinsdag 14 september 2004 @ 19:39:36 #132
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21953017
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 15:57 schreef m@x het volgende:
Loena gaat strippen!

Ja hoor M@x morgen LIVE AT FOK een strippende Loena-tik-
Hyves!
pi_21953089
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 19:39 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Ja hoor M@x morgen LIVE AT FOK een strippende Loena-tik-
bijna live mag ook hoor loena
  dinsdag 14 september 2004 @ 19:50:08 #134
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21953253
Girly, dat vaker moeten plassen kan natuurlijk ook goed komen door het groter worden van de baarmoeder, deze zit de eerste drie maanden nog achter het schaambeen, lekker tegen je blaas te drukken na de vierde maand zou je hier wel minder last van moeten krijgen. Maar je moet het natuurlijk altijd wel goed in de gaten blijven houden een blaasontsteking werkt prikkelend op de baarmoeder en een testje bij de huisarts is zo gedaan...

Githa truste en geen sorry meer zeggen hoor!!!

Stiekemurd over drie weekjes alweer verlof!!! Heerlijk, je kijkt er zeker wel naar uit?!

Melonovy rot he die kwaaltjes aan het begin van je zwangerschap?! Heb je bij Chiara veel last van misselijkheid gehad? Vond ik altijd zo rot, gek hoe snel je dat weer vergeet!

En voor de rest: allemaal heel erg bedankt voor de gelukwensen, ik zal het nodig hebben
Hyves!
pi_21953444
Loena
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 14 september 2004 @ 20:03:22 #136
63367 Jdee
pi_21953530
I second that:
hup liefie
..en laat gaan...
  dinsdag 14 september 2004 @ 20:11:29 #137
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_21953743
Ik ga morgen gewoon bij de VK voor de deur posten, neem mijn laptop mee, kan ik mooi liveverslag doen van Loena's striptease

Piglet, het is bijna zover he. Nog effies volhouden he, je weet waar je het voor doet
  dinsdag 14 september 2004 @ 20:15:14 #138
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21953856
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 20:11 schreef pluisje het volgende:
Ik ga morgen gewoon bij de VK voor de deur posten, neem mijn laptop mee, kan ik mooi liveverslag doen van Loena's striptease
Is goed, neem je Tobias mee? Neem ik Tobias, mag jij mijn buik en dan doe ik het verslag van het strippen wel, lijkt me een goeie deal
Hyves!
  dinsdag 14 september 2004 @ 20:17:19 #139
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_21953910

Ik heb haar net bij de eindcontrole verteld dat ze me de komende 100 jaar niet terug zal zien, iig niet om te bevallen
  Jubileum moderator dinsdag 14 september 2004 @ 20:19:54 #140
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21953977
volgens mij zeggen heel veel vrouwen dat pluis

elke keer als ik zie dat Loena heeft gepost krijg ik een kleine hartverknettering
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 14 september 2004 @ 20:22:43 #141
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_21954044
Ma-maatje, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Lekker, dat je er nu van kunt genieten.

En Loena, Piglet en Papa Reanimatie.com; ik hoop dat we snel wat babietjes kunnen verwelkomen. Tot die tijd in ieder geval nog even sterkte gewenst met de laatste loodjes.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 14 september 2004 @ 20:23:43 #142
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21954071
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 20:19 schreef Lois het volgende:
volgens mij zeggen heel veel vrouwen dat pluis
Maarre, als je kindje op je buik ligt ben je toch alle pijn gelijk vergeten? BULLSHIT!!!
quote:
elke keer als ik zie dat Loena heeft gepost krijg ik een kleine hartverknettering
Sorry
Hyves!
  dinsdag 14 september 2004 @ 20:27:19 #143
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_21954160
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 20:23 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Maarre, als je kindje op je buik ligt ben je toch alle pijn gelijk vergeten? BULLSHIT!!!
Nee, zeker niet als ze daarna nog een half uur gaan hechten enzo
pi_21954415
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 15:57 schreef m@x het volgende:
Loena gaat strippen!

Cool!
pi_21954730
Wederom bedankt voor alle felicitaties meiden (en jongens, , kwam ik net pas achter). Het genieten begint al helemaal te wennen hoor!

Suzanna: super dat je de schopjes kunt zien zeg (erg leuk voor papa's)!

Girly: dat vele plassen heb ik nu niet, maar ik herken het wel van de eerste weken bij m'n eerste zwangerschap (was inderdaad baarmoeder die plaats innam van blaas, erg vervelend en vooral tijdrovend). Was trouwens net als de meeste andere kwaaltjes ook over na de eerste 13 weken, dus... nog even doorzetten (en alert blijven op blaasontsteking zoals de anderen al aangaven).

Ik ben nog steeds aan het "inburgeren" hier en heb zojuist ontdekt wat LLM's zijn en we hebben hier zelfs een LLP (of is het dan LLV?), dus...

Loena, reanimatie.com, piglet en m@x extra knuffels voor jullie en Loena, veel succes met het strippen morgen (ontspannen, ontspannen, ontspannen...SHIPS!).

xxx Ma-Maatje.
  dinsdag 14 september 2004 @ 21:06:18 #146
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21954782
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 20:37 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Cool!
Forget it but
Hyves!
pi_21954907
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 20:19 schreef Lois het volgende:

Hé, ik had psies hetzelfde!
pi_21954943
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 21:06 schreef Loena-tik- het volgende:
Forget it but
Hč, da's nou jammer . . .
pi_21956092
Girly, ik heb van die dagen dan blijf ik naar de WC lopen, en er komt maar een paar druppels, maar het gevoel dat ik heel nodig moet blijft gewoon. Vandaag zijn we een dagje weggeweest (o.a. voor de ECHO !!) en ik ben dus naar de wc geweest in drie winkels, een snackbar, een bibliotheek en 2x bij het echobureau. Heel erg lastig gewoon. Maar bij mij zijn het vaak een paar daagjes achter elkaar en daarna is het weer over.
  dinsdag 14 september 2004 @ 22:02:08 #150
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21956217
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 21:57 schreef Ladybos het volgende:
Girly, ik heb van die dagen dan blijf ik naar de WC lopen, en er komt maar een paar druppels, maar het gevoel dat ik heel nodig moet blijft gewoon. Vandaag zijn we een dagje weggeweest (o.a. voor de ECHO !!) en ik ben dus naar de wc geweest in drie winkels, een snackbar, een bibliotheek en 2x bij het echobureau. Heel erg lastig gewoon. Maar bij mij zijn het vaak een paar daagjes achter elkaar en daarna is het weer over.
ECHO!!!! Vertelde zij tussen neus en lippen door Vertel, hoe was het, hebbben jullie genoten(open deur ) en vooral, heb je nog mooie echoplaatjes te showen?
Hyves!
pi_21956772
Ladybos, vertel, vertel! Duurde het lang? Heb je foto's? Heb je ook een video of dvd? Wilden jullie het geslacht weten en zo ja, was het zichtbaar? Heb je ook een 3d foto (schijnt niet altijd mogelijk te zijn)?

* Ma-Maatje erg nieuwsgierig is, want 7 oktober zelf naar Babyview gaat.
pi_21956774
Zo de eerste dag zo zonder kraamhulp, was toch wel eventjes wennen...
tja ouder zijn moet je leren en idd het klopt als een bus, afentoe vind ik het nog zo eng, Thijs is nog zo klein, gelukkig gaat voor de rest alles goed hiero, Thijs groeit als kool (alweer bijna 4 kilo) slapen gaat ook goed, op vandaag na (alsof hij het erom doet) maar nu ligt hij alweer lekker te slapen en zuigend aan zijn duimpje ontroerend gewoon om te zien.
pi_21956888
Bar_en_Mar, inderdaad wennen hč, die eerste dag. Ik was er 3,5 jaar geleden zo bang voor dat Pa-Paatje de eerste dag zonder kraamhulp nog een extra ochtend vrij heeft genomen. Dan hoefde ik maar een middagje alleen te zijn. Toen dat middagje wel mee bleek te vallen durfde ik een dag aan en daarmee was de angst over en wende het opvallend snel.

Succes ermee hoor!
pi_21956935
LOENATIK......whahaha,meis,wat een giller,eelt op je muts,hihihi
Maarreh........als je mannetje in de buurt is,kan je ook samen iets doen om de bevalling op te wekken hoor......

Groetjes,Minoes
pi_21957193
De echo was FANTASTISCH Ben helemaal vliefd ! Het duurde ongeveer een half uur, alles werd perfect uitgelegd en laten zien, echt super. We hebben alles op DVD en ik heb hem net weer zitten bekijken met mijn vader. Mijn moeder was mee, maar mijn vader kon niet. En natuurlijk was mijn man ook mee. Kruimeltje lag lekker met de beentjes over het hoofdje heen, en later lekker op een duimpje te sabbelen, zo schattig. Ik zal zo even de echofoto inscannen, hij is echt heel mooi geworden vind ik, heel duidelijk.

Wij wilden heeeeeeeeel graag weten of het een jongetje of een meisje zou worden. De kans is heel groot dat we het bij 1 kindje moeten laten ivm mijn gezondheid (ik heb een whiplash) en een meisje leek ons het leukste. We zijn ook allebei meer meidentypes dan jongenstypes zeg maar Mijn man houdt van koken, winkelen en maakt zelf kleding, om maar een voorbeeldje te geven En onze grootste wens is uitgekomen, het is inderdaad een MEISJE !!!! De echomevrouw was er 100% zeker van, ze had heel goed zicht erop, heeft twee keer gekeken en heeft het ons ook aangewezen alleen zagen wij niet zoveel Later wilde ze het nog een keer aanwijzen maar toen hield ze heel preuts haar handje tussen haar benen Toen ze vertelde dat het een meisje was barstten we alledrie in tranen uit (ik wat openlijker dan mijn man en moeder die zaten meer stiekem mee te snuffen). Nu begint de moeilijke taak om een mooie naam te zoeken voor ons Kruimeltje. Mijn man en ik hebben daar nogal een verschillende smaak in namelijk Hij houdt van namen als Anouschka en Genevere zeg maar. Dus dat worden nog een paar leuke maanden

[ Bericht 0% gewijzigd door Ladybos op 14-09-2004 22:47:47 ]
  dinsdag 14 september 2004 @ 22:38:48 #156
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21957376
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 22:24 schreef minoes1967 het volgende:
LOENATIK......whahaha,meis,wat een giller,eelt op je muts,hihihi
Maarreh........als je mannetje in de buurt is,kan je ook samen iets doen om de bevalling op te wekken hoor......

Groetjes,Minoes
Been there, done that. Resultaat: een nacht niet geslapen van de (voor)weeen die vervolgens tegen de ochtend niet doorzetten. Maar ik vind het heel lief dat je meedenkt, Five vast ook
Hyves!
pi_21957396
  dinsdag 14 september 2004 @ 22:41:38 #158
1087 Merisse
broddeltante
pi_21957461
WoW Ladybos MOOOOI!
pi_21957490
WOOOOOOOOOOW wat een gave echo zeg!!!! echt supermooi.. alles is zo mooi gedetailleerd !!! hij /zij duimt heh?? CUTE

weet je al wat het is of nie??
  dinsdag 14 september 2004 @ 22:42:31 #160
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21957491
Genieten he Ladybos Leuk hoor een meid(denk ik dan... ) Ben benieuwd naar de foto`s!!!!

Edit: Mooooooooooooi, kan me voorstellen dat je vlief bent !!!
Hyves!
pi_21957541
wat een mooie echo, zo 1 wil ik ook!! Volgende week donderdag gaan we een kijkje nemen in MellyBelly!!

Loena, bij Chiara was ik nauwelijks misselijk, de 2 keer ervoor wel... Hoop dus niet dat dat iets met elkaar te maken heeft...
Het voelt goed hč?
A je to!
pi_21957601
Mooi is de echo he, zo superduidelijk, ik ben er echt heeeeeeeeeel erg blij mee. En Melonovy, bij mij wezen echt álle bakerpraatjes op een jongen, dus we durfden er echt niet meer op te hopen dat het toch een meisje zou zijn. En dat is het lekker toch
pi_21957625
Ladybos wat leuk een meissie
And you know I might
pi_21957829
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 22:39 schreef Ladybos het volgende:
[afbeelding]
Wow, die is duidelijk een pilsje aan het nuttigen. Mooie echo . . .
  dinsdag 14 september 2004 @ 23:00:11 #165
61800 Rottdog
pi_21958032
Wat een gave echoooo echoo Ladybos en gefeli met een beebiegirl

Loena toe maar een strip-date nog wel vergeet je je eelt rasp niet mee te nemen
Five speel is wat meer met de tepels van Loena

Bar_en_Mar ook de neiging gehad om de deur te blokkeren toen ze voor het laatst er was, de kraamhulp dan he

girly gewoon wat urine naar je dokter brengen, dan weet je het zeker moest in het begin ook erg vaak naar de wc plassen niets ranzigs aan toch

piggie gewoon relax

tex mooie vervanging meid, hersens op dom zetten en ga ervoor

Vlag uit voor het zwanger zijn Melonovy lekkere bijwerkingen hihihi
  dinsdag 14 september 2004 @ 23:34:09 #166
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_21958955
Wauw Ladybos, echt een supermooie echo!! Zeker iets om zo blij mee en trots op te zijn! Wat schattig dat ze op d'r duimpje zuigt En leuk ook dat het een meisje is wat jullie zo graag wilden Grappig om te lezen trouwens dat ze heel preuts d'r handje tussen d'r beentjes hield Het jongetje in mijn buik hield steeds heel preuts zijn beentjes bij elkaar tijdens de echo
©Dumbo
pi_21959152
Super duidelijke echo Ladybos.

Hier hadden we een super kraamhulp,hadden het echt zoveel slechter kunnen treffen, maar idd Rottdog mannetje had graag de deur geblokkeerd gister.
  dinsdag 14 september 2004 @ 23:44:58 #168
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21959227
wat een mooie echo ladybos
en de LLM heel veel sterkte met het wachten
pi_21962438
Ladybos, wat een duidelijke echo.
en wat leuk een meisje...

Hoe is het met de andere dames nu ff in het bijzonder
Loena, Piglet en M@x.

Hebben jullie een beetje kunnen slapen?

Loena succes vanmiddag

† In Memoriam † woensdag 15 september 2004 @ 08:39:15 #170
81992 Githa
pi_21962560
Loena succes vanmiddag

Ladybos wat een duidelijke echo zeg ......GEWELDIG MOOI ik ben ook verliefd

Piglet hoe gaat het met jou deze morgen ? .... al 15 september wat gaat dat vlug zeg

* Githa maakt zich klaar voor een medische dag ....eerst de bedrijfsarts en dan vanavond de VK
  woensdag 15 september 2004 @ 08:44:28 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21962598
Ladybos, wat een mooie echo zeg! En een meid! Leuk hoor!

Loena succes vandaag!
pi_21962612
Piglet en Loena, hopelijk hoeven jullie niet meer lang te wachten!!!

Ladybos, wat een onwijze mooie echo!!!!!!
pi_21962616
Githa, succes vandaag.
Leg het goed uit he, bij de bedrijfsarts..
pi_21962775
Mogge

Hier een rustige nacht achter de rug, lekker hoor, die energie zal ik nodig hebben de komende dagen (hoop ik) Noem me raar maar ik ben gewoon een beetje nerveus voor wat er komen gaat en ik doe dit nou niet bepaald voor het eerst!!! We zien wel...

Githa ook succes vandaag!!!
Hyves!
  Jubileum moderator woensdag 15 september 2004 @ 09:12:19 #175
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21962852
Ladybos wat een duidelijke echo! De techniek wordt echt steeds beter, dat kun je wel zien. Leuk hoor een meisje

LLmeisjes heel veel succes vandaag

Loena, logisch hoor dat je zenuwachtig bent, dat zou ik ook zijn. Succes met je stripact vandaag
Eva ♥ en Iris ♥
pi_21962981
quote:
Op woensdag 15 september 2004 09:12 schreef Lois het volgende:
Loena, logisch hoor dat je zenuwachtig bent, dat zou ik ook zijn. Succes met je stripact vandaag
Ja echt?! Ik voel me zo`n domme muts Ik vind die tijdsdruk ook erg irritant moet ik zeggen, heb het idee dat ik nu ineens moet opschieten met bevallen, anders moet ik naar het ziekenhuis en dat wil ik helemaal niet
Hyves!
pi_21962994
Goeiemorgen
Hier een beetje onrustige nacht, maar dat was helaas alleen maar omdat ik ineens elk uur moest plassen
Ik vind vandaag wel een mooie dag voor goed nieuws, dus ik stem voor goede berichten over Danyel en een bevalling voor Loena-tik-

Loena volgens mij wordt je nu een beetje zenuwachtig omdat je weet dat het echt niet lang meer kan duren. Ik heb zelf nu nog de instelling, ach het kan nog wel 3 weken duren dus waar zou ik me druk om maken. Maar ik neem aan dat die langzaam zal verdwijnen als ik weer verder ben
Succes bij het strippen vanmiddag

Githa ook succes vandaag! Ik ga vanavond ook weer naar de vlos.
Ladybos wat een prachtige echo en een meisje
melonovy ik hoop dat de misselijkheid snel over gaat bij je en dat het zeker niks te maken heeft met of het wel of niet goed blijft gaan. Kan ik me ook niet voorstellen eigenlijk, maar ik snap dat je gevoel wat anders zegt... Dikke
  woensdag 15 september 2004 @ 09:27:00 #178
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21963029
Ladybos wat een mooie echo zeg en wat gaaaaaaaaaaf dat je een meid krijgt

Loena suc6 vandaag, kheb gelezen in me veilig bevallen boekje dat je relaxt moet zijn e.d. anders willen de weeën niet (vorderen) (geintje he)
  woensdag 15 september 2004 @ 09:27:54 #179
3142 m@x
pi_21963052
Mogguh Weer een rotnacht achter de rug. Veel wakker geweest en last gehad van vastzittend slijm (verkouden...). Ik ga dus straks weer lekker mijn bedje in en verder is de planing voor vandaag om lekker te gaan badderen, maskertjes doen, nagels lakken, etc.

Gisteravond ben ik weer naar de pufclub geweest. Het was de één na laatste les en dat vind ik toch wel jammer want het begint best een leuk clubje te worden. Volgende week gaan we maar even afspraken maken voor een soort van terugkomles compleet met babies.

Loena, tuurlijk ben je zenuwachtig. Ook al brengt het strippen alles een stukje dichterbij, je weet nooit wanneer het echt gaat beginnen. Ik vind het nu ook wel heel spannend hoor. Ben heel benieuwd naar je Loena-baby.

Githa, ik heb nog geen antwoord gekregen van die vriendin, maar die heeft het waarschijnlijk te druk met haar opstandige peutertweeling om te mailen. Hopelijk kan de bedrijfsarts je vandaag wat verder op weg helpen vandaag. Succes!

Wat een snoezige echo Ladybos (dat duimpje ). Laat Thunderchild maar niet zien dat je hier open en bloot hebt verklapt wat het gaat worden

Die eerste dag alleen met de baby lijkt mij ook doodeng Bar, maar als ik het zo lees redden jullie het wel.

Ma-maatje, je weet dat je verplicht bent om alle echo-foto's aan ons te showen?

Bedankt voor de filmptips Piggie! We rijden vanavond even langs de videotheek om een stapel in te slaan (Sweet Home Alabama wil ik al een hele tijd zien dus die zit er zeker bij). Nog 1 dagje en dan heb je de 40 weken gehaald! Spannend hoor!
pi_21963303
quote:
Op woensdag 15 september 2004 09:27 schreef Martineke het volgende:
Loena suc6 vandaag, kheb gelezen in me veilig bevallen boekje dat je relaxt moet zijn e.d. anders willen de weeën niet (vorderen) (geintje he)
Heb je helemaal gelijk in Ga zo ff mediteren denk ik (hoe doe ik dat )
quote:
Op woensdag 15 september 2004 09:27 schreef m@x het volgende:
Mogguh Weer een rotnacht achter de rug. Veel wakker geweest en last gehad van vastzittend slijm (verkouden...). Ik ga dus straks weer lekker mijn bedje in en verder is de planing voor vandaag om lekker te gaan badderen, maskertjes doen, nagels lakken, etc.
Lekker zo'n verwendagje!!! Vervelend dat je zo slecht slaapt, loop je te piekeren ofzo?
quote:
Wat een snoezige echo Ladybos (dat duimpje ). Laat Thunderchild maar niet zien dat je hier open en bloot hebt verklapt wat het gaat worden
Jawel joh, lekker in neonletters neerzetten, vond ie van Tex ook zo leuk
quote:
Ma-maatje, je weet dat je verplicht bent om alle echo-foto's aan ons te showen?
Ja goed dat je haar daaraan herinnerd M@x

Pigletje ook al niet lekker geslapen gaat het verder wel goed met je?
Hyves!
  woensdag 15 september 2004 @ 09:55:33 #181
3142 m@x
pi_21963407
Tja, piekeren.... valt nu wel mee eigenlijk. Ben niet heel bang voor de bevalling, heb alles op orde, beebje mag bijna komen. Heb dus niks om me zorgen over te maken. Het enige waar ik van baal is dat ik niet weet wanneer het gaat beginnen. Ik ben zo'n regelmiep die alles van tevoren moet plannen en dat kan hier dus niet bij...... Verder kan ik er absoluut niet tegen dat meneerm@x wel lekker ligt te slapen en ik niet. Dan ga ik dus naar zijn ademhaling liggen luisteren en dan irriteer ik me daar weer aan en kan ik daar weer niet van slapen. Dan krijg ik gewoon zin om hem wakker te porren.

Ik niet slapen, niemand slapen .

Hoe laat moet je bij de vlos zijn?
pi_21963510
Ze zou me bellen voor 12.00 uur om ff af te spreken( zal er wel aan liggen tot hoe laat ze vannacht bezig is geweest)
Hyves!
pi_21964128
quote:
Op woensdag 15 september 2004 09:47 schreef Loena-tik- het volgende:
Pigletje ook al niet lekker geslapen gaat het verder wel goed met je?
Verder gaat het prima hoor. Ik wil eigenlijk wel dat het gaat beginnen hier, dus ik zit nu echt te wachten...
pi_21964221
quote:
Op woensdag 15 september 2004 10:48 schreef piglet het volgende:

[..]

Verder gaat het prima hoor. Ik wil eigenlijk wel dat het gaat beginnen hier, dus ik zit nu echt te wachten...
Ken dat "ongeduldige" gevoel nu ook, bij jou weegt het natuurlijk ook mee dat je wilt dat het voor je vader ook opschiet. kun je het er anders niet met je vk over hebben? Anders ook een stripdate voor jou?
Hyves!
pi_21964520
quote:
Op woensdag 15 september 2004 10:52 schreef Loena-tik- het volgende:
Ken dat "ongeduldige" gevoel nu ook, bij jou weegt het natuurlijk ook mee dat je wilt dat het voor je vader ook opschiet. kun je het er anders niet met je vk over hebben? Anders ook een stripdate voor jou?
Het is inderdaad niet eens dat ik het echt voor mezelf wil, maar m'n vader vraagt elke dag of het al komt. En ik wil zo graag voor hem dat hij niet zo lang meer hoeft te wachten...
Misschien kaart ik het vanavond aan bij de vk. Al kan ik het me voorstellen dat ze dat voorlopig nog niet willen doen
pi_21964848
Loena, 't is volslagen ot maar elke keer dat ik een post van jou zie moet ik aan dat liedje van een of andere onbestemde cabaretier (Toon Hermans) denken (Loena, Loena, fietsebel harmonika, Loena, Loena, Nel koppie thee)

Ik ben bij de eerste de nacht na het strippen bevallen, dat zegt niks over enig causaal verband natuurlijk maar misschien helpt het
pi_21964963
Tuurlijk is het hartstikke spannend Loena! Binnenkort heb je je babietje
Heeeeeeel veel succes met strippen en wie weet
pi_21965097
quote:
Op woensdag 15 september 2004 11:21 schreef anneja het volgende:
Loena, 't is volslagen ot maar elke keer dat ik een post van jou zie moet ik aan dat liedje van een of andere onbestemde cabaretier (Toon Hermans) denken (Loena, Loena, fietsebel harmonika, Loena, Loena, Nel koppie thee)

Ik ben bij de eerste de nacht na het strippen bevallen, dat zegt niks over enig causaal verband natuurlijk maar misschien helpt het
HIHIHI dat liedje ken ik niet

Ik hoop het dat ik nu ook gelijk ga bevallen( bij mijn eerste zoon ben ik twee keer gestript voor ik beviel, maar toen was ik de eerste keer ook nog niet zo rijp, baarmoedermond was nog wat stug) we zien wel...
Hyves!
  woensdag 15 september 2004 @ 12:03:43 #189
42661 DrFonk
Dealer of Funky Music
pi_21965759
Wil zich aanmelden met een uitgerekende datum van 18 maart 2005. Ik ben de vader...
They say you jive and game but can't be changed. On the positive side, you are my piece of the rock and I love you CC
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2004 @ 12:05:28 #190
43556 miss_dynastie
pi_21965799
Ladybos, wat een prachtige echo, een prachtig MEISJE

DrFonk, welkom en van harte gefeliciteerd!
pi_21965829
DrFonk, nogmaals van harte, leuk dat je je hier ook komt melden, altijd leuk verse pappa's in spe!!!
Hyves!
  woensdag 15 september 2004 @ 12:07:27 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21965837
DrFonk, welkom in het lijstje! Ik ga je er meteen inzetten.
pi_21966145
Vk was nog steeds druk vanavond 18.00 uur hebben we afgesproken, jammer pas zo laat, maar iig vandaag nog
Hyves!
pi_21966198
Welkom DrFonk en nog gefeliciteerd!

Loena, wat jammer dat het zo druk is Maar je hebt een strip-date Laten we hopen dat 1 keer ruim voldoende is
pi_21966200
Jammer Loena, maar beter laat dan nooit!

En 13 is ook mijn geluksgetal trouwens!

Githa, hoe ging het bij de bedrijfsarts??

DrFonk welkom en gefeliciteerd!
©Dumbo
  FOK!fossiel woensdag 15 september 2004 @ 12:24:59 #196
2628 Karin
pi_21966205
Ladybos wat een prachtige echo En wat leuk dat je een meisje krijgt terwijl je dat zo graag wilt!!

Gatverdamme pas om 18.00 uur Loena, dat is nog best een tijdje wachten.

DrFonk welkom hier Gezellig, weer een vader die komt kletsen. Ons wel regelmatig op de hoogte houden hoor!
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2004 @ 12:42:27 #197
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21966589
quote:
Op woensdag 15 september 2004 12:22 schreef Loena-tik- het volgende:
Vk was nog steeds druk vanavond 18.00 uur hebben we afgesproken, jammer pas zo laat, maar iig vandaag nog
gewoon voor die tijd bevallen loena!
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2004 @ 12:43:05 #198
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21966600
hoi dr. fonk gefeliciteerd met je aanstaand vaderschap!
  woensdag 15 september 2004 @ 12:51:05 #199
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21966736
Ladybos geweldige echo, heel erg mooi.

de.fonk, Welkom en gefeliciteerd
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_21967846
dr fonk, gefeli!

Loena, spannend!!! Is er al een loenababy gok topic??
Het voelt goed hč?
A je to!
  woensdag 15 september 2004 @ 13:48:54 #201
3142 m@x
pi_21967851
Net even heerlijk geslapen (van 10.15 tot 13:30 uur)

Loena, je houdt ons wel in spanning hoor! Hopelijk is 1 keer strippen voldoende en moet je niet nog langer wachten.

Piggie, ik denk dat als je het hele verhaal voorlegt aan de vlos, ze best begrip zal hebben voor de situatie. Wie weet is ze toch bereid om je te helpen. Succes

welkom bij de club en gefeliciteerd Dr.Fonk. Hier zijn de regels: je moet ons regelmatig op de hoogte houden en je moet ons alle echo's showen

Hoe ging het sorteren Tex?

Ik heb nieuws van die vriendin gekregen Githa. Ze weet niet of er iets over slaapdiensten in de CAO staat (weet ook niet zeker of het dezelfde CAO is), maar zij werd al vrij vroeg in de zwangerschap vrijgesteld van slaapdiensten en er werd ook helemaal geen probleem van gemaakt door haar baas. Ze vonden het daar zelfs normaal omdat regelmaat en voldoende rust gewoon belangrijk zijn tijdens je zwangerschap.

Oooooooooooo, er is Filet Americain in de aanbieding bij de Appie Heijn. Daar heb ik toch zo'n trek in. Een kennis heeft me nu al beloofd dat ik dat als kraamkado krijg omdat ik constant loop te zeuren dat ik het zo mis
pi_21968120
quote:
Op woensdag 15 september 2004 13:48 schreef m@x het volgende:
Hoe ging het sorteren Tex?

Oooooooooooo, er is Filet Americain in de aanbieding bij de Appie Heijn. Daar heb ik toch zo'n trek in. Een kennis heeft me nu al beloofd dat ik dat als kraamkado krijg omdat ik constant loop te zeuren dat ik het zo mis
Sorteren ging prima, hoor Heb vandaag m'n eigen post gesorteerd Had een rekening voor de huur, en een kaartje van een vriendin. Wilde het al bijna vast meenemen, maar zo vaak krijg ik geen leuke kaartjes (alleen rekeningen enzow ) en bedacht me dat het wel stoer was als de postbode (wat dus een collega was) zou zien dat ik toch ook wel eens kaartjes krijg

Filet Americain mis ik ook ontzettend! Voor ik zwanger was at ik het eigenlijk dagelijks, op een pistoletje uit de oven Zag het van de week ook liggen en zat te twijfelen of ik het niet gewoon zou meenemen "hoe groot zou die kans nou zijn dat ik (en de baby vooral) er iets van krijg?" maar heb me sterk gehouden
Na de bevalling mag het gewoon weer meteen toch? Niet zoals alcohol vanwege de borstvoeding enzow..

Fijn trouwens m@x dat je lekker ff geslapen hebt toenstraks Ik voelde me gisteren alleen maar gaarder na mijn middagdutje, ben vandaag wel weer heel erg moe, maar durf niet weer te gaan slapen omdat ik me dan toch alleen weer gaarder ga voelen
©Dumbo
pi_21970771
Bar_en_Mar is niet niks he je eerste dagje zonder kraamverzorgster, hoop voor je dat het een beetje lukt allemaal(maar dat zal vast wel)

M@x lekker joh dat je nog zo`n poos hebt kunnen slapen, daar knap je van op he? Ik heb net ook nog even liggen tukken (voorslapen zeg maar )

Melonovy goktopic wacht nog maar even hoor (eerst maar goeie, regelmatige weeen krijgen, hopelijk vannacht als reactie op het strippen, of vanavond al, mag ook )
Hyves!
pi_21971633
Het is ons gelukt hoor Loena...

Ben wat dat aangaat erg blij dat Marco van de week nog lekker thuis is, sta ik er toch niet helemaal alleen voor, en gelukkig is Thijs een makkelijk en rustig mannetje dus dat is erg fijn.

Loena su6 met je stripdate vanavond, ik denk aan je en hoop van harte dat je daarna niet lang meer hoeft te w8... (leuk dat je Thijs ook zo een "mooi"mannetje vind, vinden wij ook al )

Piglet jij ook nog steeds sterkte en hopelijk begint het voor jou ook zeer binnenkort
pi_21972008
quote:
Op woensdag 15 september 2004 16:28 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Het is ons gelukt hoor Loena...
Tuurlijk lukt het jullie
Hyves!
pi_21972552
Hé Bar, lekker dat het allemaal gelukt is. Maar ik had er ook alle vertrouwen in hoor
pi_21973056
Loena, hopelijk ben ik nog op tijd om je succes te wensen voor je 'strip-date' Hopelijk doet het geen pijn (of in ieder geval niet ál te erg dan) en heeft het het gewenste resultaat en heb je morgen ofzo je Loena-baby lekker in je armen !!

Dr Fonk - gefeliciteerd met het aanstaande papa-schap en mw Fonk natuurlijk ook ! Goed voor haar zorgen hoor, ontbijtjes op bed enzo

Verder iedereen heel erg bedankt voor jullie lieve reacties op de echo, ik ben nog steeds helemaal in de zevende hemel Vanochtend was Kruimeltje heel erg druk (zag zelfs mijn buik bewegen) en omdat we haar gisteren zo uitgebreid hebben kunnen bekijken kon ik me helemaal voorstellen wat ze allemaal aan het uitspoken was, zo bijzonder En ik ben zo ontzettend blij dat het een meisje is, stom he Natuurlijk is het het állerbelangrijkste dat het kindje gezond is, en met een jongen waren we ook heeeeeeel blij geweest, maar eerlijk is eerlijk, ik wilde gewoon liever een meisje. Ik weet dat het niet 'hoort' om een voorkeur te hebben maar ik kon me gewoon niet zoveel voorstellen bij een jongetjesbaby bij ons. Zul je zien dat wij straks zo'n lekker jongensachtig meisje krijgen wat gek is op autoracen en voetballen, als straf
pi_21973362
Ik ben weg naar de striptent Tot straks!
Hyves!
pi_21974142
Ben alweer terug, het viel erg mee(meiden er is hoop, na twee kinderen krijg je dus wel degelijk eelt op je muts ) Beetje jammer alleen dat mijn baarmoedermond nog vrij stug was, die voorweeen hebben dus geen ruk gedaan Maar goed positief blijven, dit hebben we iig al gehad...
Hyves!
pi_21974238
Laat Loenababy nu maar komen Een vers babietje kunnen we hier wel weer gebruiken
pi_21974252
Eelt op je muts Hopelijk zet het nu door Loena!
And you know I might
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2004 @ 19:17:02 #213
81992 Githa
pi_21975561
M@x dank je wel voor het navragen. Ik denk dat ik er uiteindelijk met mijn leidinggevende ook wel uitkom, ik heb nu al erg baad bij het scharppen van die paar diensten om wat rust momenten in te lassen. In de CAO staat er dus niks echt niks.....

Loena, Mooi zo dat het strippen mee viel .... en nu maar hopen dat 1 x voldoende was

Vanmorgen bij de Bedrijfsarts geweest.... het was een aardig man en we hebben gezellig zitten klesten. Hij vindt dat ik het allemaal zelf aan moet geven ...wil ik 6 uur minder werken dan 6...wil ik alleen dagdiensten werken dan alleen dagdiensten. Het klonk allemaal zo gemakkelijk maarja dan de vraag wanneer kan ik het echt niet meer ? ...nu ben ik vaak te positief en geef ik niet graag toe dat het niet meer lukt en is het achteraf vaak "Dat had ik beter niet kunnen doen" Maar goed ook daar komen we wel uit .... waar ik wel van schrok was dat de goede man mij vertelde dat ik een hartslag had van 120 en een bloedruk van 160/90 en dit heeft hij 2 x gemeten.
Uiteindelijk bij de VK met een verwijzing van de bedrijfsarts ....blijkt dat hij gewoon 115/75 was geen idee wat voor apparatuur die vent had ....nog een geluk dat hij bij de VK niet giga hoog was alleen al door de schrik van hem.
Verder mag ik snel een echo laten maken om het geslacht te bepalen ja, we hebben besloten dat we het wilen weten

Ben nu alleen wel een beetje down mijn gewicht is altijd schommelen geweest en voor ik stopte met de pil heb ik dit door strak lijnen altijd op een mooiemaat 38 weten te houden maar sinds ik zwanger ben wil mijn lichaam niet anders als uitzetten .... per 6 weken zit er 4 a 5 kilo aan en daarbij komt nog dat ik vocht vast hou en dat mijn borsten zo'n 4 maten zijn gegroeit
De VK vind het ook veel zeker voor de eerste helft maar heeft ook geen tips om er wat aan te doen.... extra dingen eten doe ik al helemaal niet en ben zoals ik gewned was best kritisch met wat ik eet ik kan alleen niet meer zo bewegen zoals ik deed .... Het lijkt wel of mij lichaam zoiets heeft van jaaaaaaa nu mag ik
Het ergste is nog dat iedereen tegen je zegt ...ach joh, je bent zwanger
* Githa kan nog uren door gaan met klagen maar zo is het wel weer even goed geweest ....het verhaal is duidelijk
pi_21975649
quote:
Op woensdag 15 september 2004 18:08 schreef Loena-tik- het volgende:
Ben alweer terug, het viel erg mee(meiden er is hoop, na twee kinderen krijg je dus wel degelijk eelt op je muts ) Beetje jammer alleen dat mijn baarmoedermond nog vrij stug was, die voorweeen hebben dus geen ruk gedaan Maar goed positief blijven, dit hebben we iig al gehad...
Morgen dus nog een vers babietje ??
pi_21976102
quote:
Op woensdag 15 september 2004 19:20 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Morgen dus nog een vers babietje ??
Ik hoop het echt, ik ga er iig helemaal voor!!!
Hyves!
pi_21976159
Githa, fijn dat je de medewerking kreeg van die bedrijfsarts en nu nog gebruik ervan durven maken meid Doen hoor!
Hyves!
pi_21977535
quote:
Op woensdag 15 september 2004 15:55 schreef Loena-tik- het volgende:
Melonovy goktopic wacht nog maar even hoor (eerst maar goeie, regelmatige weeen krijgen, hopelijk vannacht als reactie op het strippen, of vanavond al, mag ook )
te laat...
Het voelt goed hč?
A je to!
  woensdag 15 september 2004 @ 20:44:48 #218
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_21978138
Kom maar op met die posi-flow Loena!
We kunnen wel wat goed nieuws gebruiken dunkt me.
Wees niet bang Loena.
  woensdag 15 september 2004 @ 20:47:22 #219
63367 Jdee
pi_21978207
DrFonk welkom! 18 maart lijkt mij een mooie dag

Ladybos> en meisje, gefeli! en wat een prachtige echo dus
..en laat gaan...
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2004 @ 20:48:19 #220
81992 Githa
pi_21978236
ohwja...De vorige keer is de bavallingsdatum gezet op 8 Februari en vandaag was de VK van mening aldus haar papieren dat dit 7 februari is ....weer een dag eerder. als we dit nu vol blijven houden

Van mij mag 8 februari in de lijst blijven staan hoor want we nemen gewoon het gemiddelde ....al zoveel datums gehoord en uiteindelijk doen die kleintjes toch wat ze zelf willen en wanneer ze dat willen
pi_21978269
Ja, idd... wees niet bang! Het lijkt me ook niet echt leuk dat jij nu de eerste bent, na Phluph, en dan ook al overtijd, je zal ook wel van die rottige gedachten hebben gehad. Het ga je goed meid, die aller, allerlaatste loodjes!!
Het voelt goed hč?
A je to!
pi_21978327
Loena, gelukkig viel het strippen mee, maar jammer dat er nog niet veel gebeurd was Maar we gaan gewoon allemaal heel hard met je mee puffen dus dan komt het vast wel goed !

Githa, vervelend dat je zo uitdijt, kan me voorstellen dat het moeilijk is als je zo lang zo netjes op gewicht bent gebleven. Maar het is ook veel vocht waarschijnlijk, dat geef je zelf al aan, en dat ben je straks weer zo kwijt. Als je nu goed op je eten blijft letten dan blijft er heus geen 30 kilo aan vet hangen na je bevalling, en heb je vast weer snel (bijna) je oude figuurtje terug. Meer dan goed op je eten letten kun je gewoon niet doen, de één komt veel aan, de ander weinig. Ik dacht dat ik vreselijk veel zou aankomen maar tot nu toe nog niet gelukkig, maar wie weet plof ik straks wel uit elkaar terwijl het bij jou hierbij blijft en komen we uiteindelijk evenveel aan. Of ik allemaal vet en jij allemaal vocht, en ben jij het zo weer kwijt en ikke niet
pi_21978335
quote:
Op woensdag 15 september 2004 20:44 schreef dutchie het volgende:
Kom maar op met die posi-flow Loena!
We kunnen wel wat goed nieuws gebruiken dunkt me.
Wees niet bang Loena.
Ik ga mijn best doen
Hyves!
  woensdag 15 september 2004 @ 20:56:11 #224
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_21978503
quote:
Op woensdag 15 september 2004 20:51 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Ik ga mijn best doen
Dikke knuffel voor Loena.
Is moeilijk weet ik.
  woensdag 15 september 2004 @ 20:56:30 #225
63367 Jdee
pi_21978517
quote:
Op woensdag 15 september 2004 19:17 schreef Githa het volgende:
(...) Uiteindelijk bij de VK met een verwijzing van de bedrijfsarts ....blijkt dat hij gewoon 115/75 was geen idee wat voor apparatuur die vent had ....nog een geluk dat hij bij de VK niet giga hoog was alleen al door de schrik van hem.
iek wat een enge apparatuur! en daar worden dan adviezen aan de baas van doorgegeven...
quote:
Ben nu alleen wel een beetje down mijn gewicht is altijd schommelen geweest en voor ik stopte met de pil heb ik dit door strak lijnen altijd op een mooiemaat 38 weten te houden maar sinds ik zwanger ben wil mijn lichaam niet anders als uitzetten .... per 6 weken zit er 4 a 5 kilo aan en daarbij komt nog dat ik vocht vast hou en dat mijn borsten zo'n 4 maten zijn gegroeit
waaaaa! ik ben al helemaal impressed dat ik niet meer eronder kan kijken zomaar zonder het op te pakken meid ik heb met je te doen.
quote:
De VK vind het ook veel zeker voor de eerste helft maar heeft ook geen tips om er wat aan te doen.... extra dingen eten doe ik al helemaal niet en ben zoals ik gewned was best kritisch met wat ik eet ik kan alleen niet meer zo bewegen zoals ik deed .... Het lijkt wel of mij lichaam zoiets heeft van jaaaaaaa nu mag ik
Het ergste is nog dat iedereen tegen je zegt ...ach joh, je bent zwanger
naar is dat inderdaad. net alsof dan alles mag, je lichaam moet toch ook gewoon gezond blijven en je moet jezelf toch nog wel kunnen terugzien, want dit is gewoon niet leuk meer voor JOU. dat het volgens de buuv mag omdat je zwanger bent, wil nog niet zeggen dat je dan roept"ohja, je hebt gelijk! natuurlijk! doh dat ik daar dan niet aan denk, nou he fijn, nu voel ik me veel beter"

sorry, beetje gare dag vandaag
..en laat gaan...
  woensdag 15 september 2004 @ 20:58:37 #226
63367 Jdee
pi_21978584
ohja en * Jdee rent het balkon op en roept de hele buurt door *hup Loena!*

hup dame! masseert schouders gogogogo
..en laat gaan...
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2004 @ 20:59:31 #227
81992 Githa
pi_21978615
quote:
Op woensdag 15 september 2004 20:51 schreef Ladybos het volgende:

Githa, vervelend dat je zo uitdijt, kan me voorstellen dat het moeilijk is als je zo lang zo netjes op gewicht bent gebleven. Maar het is ook veel vocht waarschijnlijk, dat geef je zelf al aan, en dat ben je straks weer zo kwijt. Als je nu goed op je eten blijft letten dan blijft er heus geen 30 kilo aan vet hangen na je bevalling, en heb je vast weer snel (bijna) je oude figuurtje terug. Meer dan goed op je eten letten kun je gewoon niet doen, de één komt veel aan, de ander weinig. Ik dacht dat ik vreselijk veel zou aankomen maar tot nu toe nog niet gelukkig, maar wie weet plof ik straks wel uit elkaar terwijl het bij jou hierbij blijft en komen we uiteindelijk evenveel aan. Of ik allemaal vet en jij allemaal vocht, en ben jij het zo weer kwijt en ikke niet
Ik hoop het, ik doe mijn best om me er niet te druk om te maken ....goed doel enzo maar dat valt nog niet mee
eigenlijk hoor ik ook niet zo te klagen en hoor ik wat blijer te zijn met de dingen die ik wel heb, ik besef ook wel dat iedereen wat heeft en dat iemand zich net zo rot kan voelen over bijv. het niet aankomen om mijn tegen pool maar even te noemen maar aan de andere kant ....dit forum is er niet voor niks toch l fijn om gewoon hier even je beklag te doen en dan weer verder te gaan ....

Maar hoe gaat het met jou Ladybos? Nog steeds op die roze wolk na de echo leuk is dat he !
Ik moet ook zeggen dat het echt een super duidelijke echo is zoals ik al eerder zei en wat vertederend is dat zeg ....zo'n duimpje
  woensdag 15 september 2004 @ 21:02:17 #228
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_21978700
Loena-tik- het komt nu wel héél dichtbij he? Veel succes meid! Ik ben nauwelijks bijgelezen, sorry daarvoor, maar ik moest toch ff Loena aanmoedigen
pi_21978888
spannend loena, hopelijk heeft het strippen effect. *duimt*

piglet, ik hoop voor jou en je vader ook heel hard dat 't snel inzet (én doorzet)! lijkt me echt niet gek hoor dat je de VK even wat extra aanspoort, je hebt er alle reden toe.

githa, balen van die kilo's, hopelijk vliegen ze er na je zwangerschap weer even hard af. hier gaat 't de laatste weken ook ineens weer wat sneller maar ik pas m'n zwangerschapskleding van vorig jaar nog, gelukkig. en wat je diensten betreft: hopelijk helpt het gesprek met de bedrijfsarts je om als het echt niet meer gaat dit ook duidelijk te melden.

ladybos, wat een super echo, heel hartelijk gefeliciteerd hoor. en wat leuk dat het een meisje wordt, zeker als je dat zo duidelijk wilde.

ik heb wat dat betreft vandaag iets geks gedaan: heb onze afspraak voor een pretecho afgezegd. juist omdat het me momenteel niks meer uitmaakt wat het wordt, terwijl ik in het begin van m'n zwangerschap een beetje bang was dat ik teleurgesteld zou zijn als het weer een jongen zou zijn. daarom wilde ik dit keer toch graag alvast weten wat 't zou worden, zodat ik een beetje voorbereid zou zijn. G had me als verjaardagskado een afspraak bij Babyview gegeven, maar het stomme is dat hoe dichter die afspraak naderde, hoe meer het hele idee me ging tegenstaan. ik ben er juist helemaal niet meer mee bezig wat het wordt. en bij het terugdenken aan Piets geboorte weet ik ook nog zo goed hoe prachtig ik het vond om op dat moment pas verrast te worden, ook in dat opzicht. anyway, vanmiddag dus gebeld dat de afspraak (van volgende week) niet door gaat. ben helemaal opgelucht!

verder alles prima hier, ben gisteravond weer voor het eerst naar zwangerschapsyoga geweest en dat was erg prettig. een leukere docent dan de vorige keer en 't is nog op loopafstand ook!

maar de berichten over Danyel houden me wel erg bezig en maken me weer erg bewust van de kwetsbaarheid van zulke kleine babietjes, en van de kwetsbaarheid die je als ouder (de rest van je leven denk ik - zie bluez' verhaal..) hebt.
pi_21979099
ik ben weer terug van de apk.
Alles was weer prima in orde eigenlijk. Kind ligt klaar voor de start en m'n bloeddruk was een pietsje gestegen (onderdruk van 80 naar 85) wat een voorteken van a.s. bevalling zou kunnen zijn. Ze verwachtte eigenlijk dat ik de volgende afspraak niet zou halen, maar ja dat zegt natuurlijk niet zo veel... O, ja ze schatte dat m'n beebje nu wel al ongeveer de 7,5 pond zou halen

Loena, al gerommel? Ik ben wel blij dat het strippen meeviel deze keer Nu maar hopen dat het gaat werken. Ga maar lekker op mijn uitgerekende datum bevallen

Githa wat fijn dat je in principe alle medewerking van de bedrijfsarts krijgt! Lekker idee, al zal het inderdaad even uitvogelen zijn waar jij je grens wil trekken.
En klagen mag hoor! Daar zijn we hier ook voor. Frustrerend dat je zo veel aankomt zonder dat je meer bent gaan eten Zorg dat je veel blijft drinken en niet te veel snoept, meer kun je niet doen eigenlijk. Ik hoop voor je dat het zich straks wat meer zal stabiliseren...
pi_21979247
Meiden, ik moet zeggen dat ik helemaal vrolijk word van al die aanmoedigingen, hoop dat het ook weeenbevorderend is!!!

Bix, wat geinig die ommezwaai!!! Weet wel zeker dat je niet teleurgesteld zal zijn, klinkt misschien stom maar juist nu word je weer met de neus op de feiten gedrukt, hoe bijzonder het is dat je überhaubt een gezond kind krijgt, jongen of meid, lekker belangrijk (en tuurlijk is het geinig hoor dat je ook eens meemaakt hoe een meisje is, dat ontken ik niet)
Hyves!
  woensdag 15 september 2004 @ 21:25:28 #232
61800 Rottdog
pi_21979335
Loena, ik ben toen s'middags gestript en kreeg s'nachts weeën en ook ik had de bende nog erg stug daarbenee, so you never know

Githa was je ook wat gespannen dan bij die bedrijfsarts want dan kan je bloeddruk ook omhoog schieten.

DrFonk gefeli met je aanstaande vaderschap

Stoer dat je je afspraak hebt afgezegd bix, lekker spannend tot aan het eind

WHAAAA Piggie ik hoop dat de Vk gelijk heeft

Laatste loodjes meiden dikke knuff en kan me voorstellen dat je het spannend vindt.
pi_21979527
quote:
Op woensdag 15 september 2004 21:25 schreef Rottdog het volgende:
Loena, ik ben toen s'middags gestript en kreeg s'nachts weeën en ook ik had de bende nog erg stug daarbenee, so you never know
LOL
Hyves!
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2004 @ 21:35:48 #234
81992 Githa
pi_21979607
Piglet, Als we je Vk moeten geloven zal het allemaal niet al te lang meer gaan duren maar wat denk je zelf ? heb je geen stemmetje in je hoofd dat telkens een tijd fluisterd ?

Bixister, zo zie je maar dat die dingen eigenlijk niet zo belangrijk zijn als je dacht...was dat ook de enige reden dat je die pretecho liet maken ?
Mijn VK wil gewoon een extra echo maken om het geslacht te bepalen, dat hoeft niet via een pretecho en als ze het niet op die dag kan zien plant ze gewoon een andere zei ze ze doen daar helemaal niet zo moeilijk over maar dat is misschien het voordeel van een VK in een drop.

[ Bericht 0% gewijzigd door Githa op 15-09-2004 21:43:17 ]
pi_21979664
quote:
Op woensdag 15 september 2004 21:17 schreef piglet het volgende:
ik ben weer terug van de apk.
Alles was weer prima in orde eigenlijk. Kind ligt klaar voor de start en m'n bloeddruk was een pietsje gestegen (onderdruk van 80 naar 85) wat een voorteken van a.s. bevalling zou kunnen zijn. Ze verwachtte eigenlijk dat ik de volgende afspraak niet zou halen, maar ja dat zegt natuurlijk niet zo veel... O, ja ze schatte dat m'n beebje nu wel al ongeveer de 7,5 pond zou halen
Meid ik hoop echt dat ze gelijk gaat krijgen!!!(alleen niet wat die 7,5 betreft , nee hoor mijn knullen waren beiden 8 pond en bevallen doet nu eenmaal zeer)
Hyves!
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2004 @ 21:40:06 #236
81992 Githa
pi_21979736
quote:
Op woensdag 15 september 2004 21:25 schreef Rottdog het volgende:

Githa was je ook wat gespannen dan bij die bedrijfsarts want dan kan je bloeddruk ook omhoog schieten.
nee, eigenlijk niet echt, vast wel wat meer als wanneer ik lekker thuis zit maar dat niet alleen volgens de VK had ik al door gestuurd moeten zijn naar het ziekenhuis met een hartslag van 120 en daarbij kan een bloedruk door spanning e.d. best wat verschillen op een dag maar van 160/90 naar 115/75 is wel een erg groot verschil he vraag me dus achteraf wel een beetje af waar die man zijn papieren gehaald heeft
pi_21979738
quote:
Op woensdag 15 september 2004 21:35 schreef Githa het volgende:
Mijn VK wil gewoon een extra echo maken om het geslacht te bepalen, dat hoeft niet via een pretecho en als ze het niet op die dag kan zien plant ze gewoon een andere zei ze ze doen daar helemaal niet zo moeilijk over maar dat is misschien het voordeel van een VK in een drop.
das wel relaxed, ik wil ook in een drop wonen

Flauw Loena, heel flauw
Hyves!
pi_21979775
Joh, die schattingen zeggen niks. Mij was een zespondertje beloofd, ze werden zelfs wat bozig toen ik een pakje maat 56 meenam naar het ziekenhuis, ipv 50, want daar zou ie echt in verzuipen.

Nou ja, jullie kennen Tobias inmiddels
pi_21979777
quote:
Op woensdag 15 september 2004 21:40 schreef Githa het volgende:

[..]

nee, eigenlijk niet echt, vast wel wat meer als wanneer ik lekker thuis zit maar dat niet alleen volgens de VK had ik al door gestuurd moeten zijn naar het ziekenhuis met een hartslag van 120 en daarbij kan een bloedruk door spanning e.d. best wat verschillen op een dag maar van 160/90 naar 115/75 is wel een erg groot verschil he vraag me dus achteraf wel een beetje af waar die man zijn papieren gehaald heeft
Heeft ie het op de hand gemeten of met zo`n apparaat?
Hyves!
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2004 @ 21:42:40 #240
81992 Githa
pi_21979819
met zo'n apparaat en zelfs 2 x
quote:
Op woensdag 15 september 2004 21:40 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

das wel relaxed, ik wil ook in een drop wonen

Flauw Loena, heel flauw
hmmmz jah zou wel die kilo's verklaren he maar helaas ik woon er niet in

randje stad
pi_21979918
quote:
Op woensdag 15 september 2004 21:42 schreef Githa het volgende:
met zo'n apparaat en zelfs 2 x
Ohhh, helemaal niet druk om maken dan, op mijn werk hebben we ook van die dingen, zijn op z'n zachtst gezegt gewoon ruk!!! Bij sommige mensen slaan ze standaard hoog uit en als je dan gelijk daarna op de hand meet is de bloeddruk gewoon prima. Vertrouw maar gewoon op de meting van je vk, er gaat niets boven het ouderwetse oortje!!! In het ziekenhuis, met een nog duurder en ingewikkelder apparaat, precies hetzelfde verhaal.
Hyves!
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2004 @ 21:50:18 #242
81992 Githa
pi_21980089
quote:
Op woensdag 15 september 2004 21:45 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Ohhh, helemaal niet druk om maken dan, op mijn werk hebben we ook van die dingen, zijn op z'n zachtst gezegt gewoon ruk!!! Bij sommige mensen slaan ze standaard hoog uit en als je dan gelijk daarna op de hand meet is de bloeddruk gewoon prima. Vertrouw maar gewoon op de meting van je vk, er gaat niets boven het ouderwetse oortje!!! In het ziekenhuis, met een nog duurder en ingewikkelder apparaat, precies hetzelfde verhaal.
gooi dat ding dan weg
hmmm maar als hij hem zelf ook zo veel te hoog vond had hij toch ff handmatig kunnen moeten checken al goed ....ik maakte me ook al geen zorgen meer nadat ik bij de VK was geweest
pi_21980192
Piglet, klaar voor de start... de volgende afspraak niet halen ... klinkt erg positief hoor!!

Bix, mooie gedachten hoor, lekker dat het je heeft opgelucht!

Ik ben persoonlijk ook niet voor, om voor de bevalling al te weten wat het is. Ik vind een zwangerschap een mooi geschenk en het geslacht hoor je ook al verrassing te houden. Maar alle begrip voor de mensen die het wel graag willen weten, ieder heeft hier zijn eigen visie op, en die moet je houden!

Githa sterkte met je extra kilo's bij de een zit het mee, bij de ander valt het tegen. Ik was ook veel te veel aangekomen, deels door toe te geven aan mijn lekkere trek en deels door het veel vasthouden van vocht. Niet iedereen heeft het geluk weer terug te keren naar het oude figuur...
Het voelt goed hč?
A je to!
pi_21980201
quote:
Op woensdag 15 september 2004 21:50 schreef Githa het volgende:

[..]

gooi dat ding dan weg
hmmm maar als hij hem zelf ook zo veel te hoog vond had hij toch ff handmatig kunnen moeten checken al goed ....ik maakte me ook al geen zorgen meer nadat ik bij de VK was geweest
Precies wat ik dacht, maar misschien wist die arme man niet meer hoe het moest
Hyves!
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2004 @ 21:59:25 #245
81992 Githa
pi_21980412
quote:
Op woensdag 15 september 2004 21:53 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Precies wat ik dacht, maar misschien wist die arme man niet meer hoe het moest
Hij was vast zo onder de indruk van mijn verschijning dat ie het even vergeten was
  woensdag 15 september 2004 @ 22:02:10 #246
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21980511
quote:
Op woensdag 15 september 2004 21:53 schreef melonovy het volgende:
Ik ben persoonlijk ook niet voor, om voor de bevalling al te weten wat het is. Ik vind een zwangerschap een mooi geschenk en het geslacht hoor je ook al verrassing te houden. Maar alle begrip voor de mensen die het wel graag willen weten, ieder heeft hier zijn eigen visie op, en die moet je houden!
mij zou zoiets ook veel leuker lijken om het pas te weten te komen als kind geboren wordt... dat houdt de spanning erin. Dat je dan niet per definitie gelijk een jongens- of meisjeskamer voor de baby kan maken is dan jammer, maar zo'n pasgeborene zal dat ook niet veel kunnen schelen imho
pi_21980521
He Loena,

moet jij niet eens gaan bevallen??
a marathon- At 18 mile you wonder why you do this, at 26,2 it all becomes perfectly clear!
pi_21980537
loena, dus de handmatige meting is betrouwbaarder dan die andere apparaten? ik weet wel dat die metingen bij mijn vorige zwangerschap ook af en toe nogal uiteen konden lopen, maar wist nooit welke nou als uitgangspunt te nemen.

githa, ja dat was eigenlijk wel de belangrijkste reden. grappig dat jouw VK zo makkelijk doet over een extra echo. hier is dat volgens mij echt niet gebruikelijk, maar eerlijk gezegd heb ik het ook nooit gevraagd hoor.

piglet, allebei klaar voor de start dus, woei! en die gewichtsschattingen kunnen er inderdaad flink naast zitten. bij Piet schatten ze ook al een ruime 8-ponder terwijl hij ± 7 pond woog. (erg he, ik zou echt even moeten opzoeken hoeveel 't ook weer precies was).
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2004 @ 22:06:02 #249
81992 Githa
pi_21980655
quote:
Op woensdag 15 september 2004 22:02 schreef daniman het volgende:

[..]

mij zou zoiets ook veel leuker lijken om het pas te weten te komen als kind geboren wordt... dat houdt de spanning erin. Dat je dan niet per definitie gelijk een jongens- of meisjeskamer voor de baby kan maken is dan jammer, maar zo'n pasgeborene zal dat ook niet veel kunnen schelen imho
Ik zou er dan toch niet vanuit durven gaan, ik heb al te vaak gehoord dat het uiteindelijk toch iets anders blijkt te zijn als voorspeld was...zit je daar met je roze kamer
pi_21980808
quote:
Op woensdag 15 september 2004 22:02 schreef bixister het volgende:
loena, dus de handmatige meting is betrouwbaarder dan die andere apparaten? ik weet wel dat die metingen bij mijn vorige zwangerschap ook af en toe nogal uiteen konden lopen, maar wist nooit welke nou als uitgangspunt te nemen.
Is iig wel mijn ervaring(tenzij je vk slechthorend is natuurlijk ) Trouwens nu ik er over nadenk, de bloeddrukmeters op de CTG-apparaten waren altijd wel accuraat moet ik zeggen...
Hyves!
pi_21980847
quote:
Op woensdag 15 september 2004 22:02 schreef Gomorrah het volgende:
He Loena,

moet jij niet eens gaan bevallen??
Hebbie wel gelijk in eigenlijk
Hyves!
pi_21980927
Wat doe je hier dan nog? Ga eens duwen!
Het voelt goed hč?
A je to!
pi_21980954
Ik ga ff lekker in bad, is dat ook goed?
Hyves!
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2004 @ 22:15:46 #254
43556 miss_dynastie
pi_21980984
Als je daarna gaat persen, kreng!
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2004 @ 22:23:01 #255
81992 Githa
pi_21981225
  woensdag 15 september 2004 @ 22:29:17 #256
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21981470
quote:
Op woensdag 15 september 2004 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Als je daarna gaat persen, kreng!
lief zijn voor elkander
  woensdag 15 september 2004 @ 22:49:25 #257
61800 Rottdog
pi_21982170
LLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOEEEEEEEEENNNNNNNNNNAAAAAAAAAAAAAA schiet nou toch is ooooohhhhhhhooooooooooooooooopppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
Wurm dat beebietje nou is gewoon naar buiten .
We zijn ongeduldig aan het worden, willen derde Loena/Five telg zien

*Haalt opgelucht adem nu, zo dat lucht op*, als dit niet helpt dan weet ik het niet meer

wat er ook gebeurt niet op je kop gaan hangen
pi_21982633
HIHIHIHI, moet niet veel gekker worden hier, badje was lekker trouwens!
Hyves!
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2004 @ 23:05:11 #259
81992 Githa
pi_21982744
quote:
Op woensdag 15 september 2004 23:02 schreef Loena-tik- het volgende:
HIHIHIHI, moet niet veel gekker worden hier, badje was lekker trouwens!
toch niks mee weggespoeld he

* Githa gaat nu echt naar bed .....dat F5-en is ook best vermoeiend
pi_21983081
loena je moet je wel aan je geluksgetal houden dussuh doe eens meer je best jij

kom op baby we willen je zien
pi_21983314

Loena Loena Loena Loena

Mogen de stripdate geholpen hebben....

* Bar_en_Mar duimen voor Loena beebje

oeps ik vergeet Piglet helemaal sorry meis...

super dat de baby start klaar ligt... hoopp nogmaals voor jou dat het ook snel mag beginnen
pi_21983532
Volgens mij heeft het strippen niets geholpen, ik ga lekker pitten Truste
Hyves!
pi_21983592
quote:
Op woensdag 15 september 2004 21:35 schreef Githa het volgende:
Piglet, Als we je Vk moeten geloven zal het allemaal niet al te lang meer gaan duren maar wat denk je zelf ? heb je geen stemmetje in je hoofd dat telkens een tijd fluisterd ?
Ja hoor zo'n stemmetje heb ik wel Maar die liegt dat ie barst Die zei namelijk dat ons kindje heel erg op tijd zou komen. Nou nee dus

Dames, ik snap jullie enthousiasme (ik wil het zelf ook heel graag geloven) maar ik ga er helemaal niet vanuit hoor dat het binnenkort gaat gebeuren. Loena, de vlos zei 2 weken terug toch ook tegen jou dat ze dacht dat je de volgende afspraak niet zou halen? Het zegt allemaal niks, niemand kan het echt voorspellen. We wachten gewoon netjes af

Ik ga naar m'n bedje toe en hoop hier morgen positieve Loena-berichten te lezen
pi_21983827
Githa, ik zit inderdaad nog bovenop mijn roze wolk hoor het was zo prachtig om dat minimensje te bekijken.. Overigens was deze echo zeker niet alleen bedoeld om het geslacht vast te stellen hoor, maar ook om te kijken of alles medisch gezien in orde is (voor zoverre ze dat kunnen zien dan natuurlijk). Want hier krijg ik geen echo's meer van de verloskundige en ik wilde toch graag dat er even naar gekeken werd, ook vanwege mijn medicijngebruik.

Ik vind trouwens niet dat de verrassing nu minder is hoor dan als ik het pas had geweten bij de bevalling. De spanning of alles echt wel goed zal zijn en hoe ons kindje eruit zal zien blijft volgens mij net zo groot, en de verrassing of het een jongetje of een meisje is heb ik nu gewoon al iets eerder gekregen. Overigens heb ik alleen hier op FOK verteld wat het wordt, natuurlijk is het theoretisch mogelijk dat familie/kennissen mij hier herkennen maar als ze het zoooo graag willen weten dan mag dat wat mij betreft, maar ik acht de kans vrij klein gezien het digibetisch karakter van mijn familie Dus voor hen blijft het net zo goed nog een verrassing.
  donderdag 16 september 2004 @ 08:29:47 #265
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_21986931
Ik scande net het topic even door en zag dat Githa er zoveel moeite mee had dat ze zo snel aankomt. Ik wilde je even zeggen dat ik in hetzelfde schuitje heb gezeten. Begonnen met een kleine 38 had ik aan het eind van mijn zwangerschap een ruime 44. Ik was 30 kg aangekomen! Nu, 4,5 week na de bevalling ben ik al 20 kg afgevallen en ik maak me ook geen zorgen meer over de laatste kilo's. Bij mijn eerste ging het precies zo.

Misschien geeft dit verhaal je een beetje rust!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_21986932
Mogge

Jammer genoeg gewoon lekker geslapen
Dat kind wil echt niet uit zichzelf eruit, we wachten maar weer af, met de vk afgesproken dat we misschien van het weekend wel weer verder gaan, strippen/vliezen breken. Beetje jammer dat ze nu wel de termijnechodatum(7 sept) aanhoudt, terwijl we in eerste instantie samen hadden besloten dat die ook dubieus was. Gyn zei letterlijk:"Het ligt wel erg in elkaar, als het zich uitstrekt kom ik ook uit op die eerste datum...". Tja wat moet je daarmee? Maar goed beebje beweegt nog heel goed en heeft het voor mijn gevoel nog lekker en we hebben het weekend nog om thuis te bevallen(ik wil echt niet naar het ziekenhuis )
Hyves!
  donderdag 16 september 2004 @ 08:33:18 #267
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_21986960
Sterkte Loena! Ik hoop zo voor je dat de kleine snel komt en dat je thuis mag bevallen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Jubileum moderator donderdag 16 september 2004 @ 08:39:01 #268
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21986998
He bah Loena wat jammer. Wel lekker dat je heerlijk geslapen hebt. We gaan gewoon duimen dat de kleine zich vandaag of morgen toch vanzelf laat zien.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_21987000
* Jelief werpt een blik in Loenababy's goktopic
Vrijdag Loena, vrijdag om half vier. Dan zou je dus wel vanavond zeker wat weeën moeten hebben...
Alle gekheid op een stokkie, succes met het wachten op wat activiteit
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_21987126
Hč Loena wat jammer
Ook wel een domper dat ze zich nu ineens aan 7 september vasthouden
Ik duim voor je dat het toch nog op tijd zelf gaat beginnen zodat je lekker thuis kunt blijven

Hier trouwens ook alles rustig.
  † In Memoriam † donderdag 16 september 2004 @ 09:47:55 #271
81992 Githa
pi_21987702
Loena

We blijven hopen dat het toch nog lekker thuis gaat gebeuren ....

Piglet,
Ik ken dat mijn stemmetje liegt ook altijd en liegt een keer niet dan geloof ik hem niet
Zou het besmettelijk zijn dat over de datum gaan ?
  donderdag 16 september 2004 @ 10:19:31 #272
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21988202
Piggie, vandaag is jouw dag !!!!
Zou het? Ik duim!

En dat doe ik ook heel hard voor jou, Loenaatje! Wordt tijd, toch?
Hou vol, meis, ik heb met je te doen!!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_21988220
quote:
Op donderdag 16 september 2004 08:52 schreef piglet het volgende:
Hč Loena wat jammer
Ook wel een domper dat ze zich nu ineens aan 7 september vasthouden
Ik duim voor je dat het toch nog op tijd zelf gaat beginnen zodat je lekker thuis kunt blijven

Hier trouwens ook alles rustig.
Jouw uitgerekende datum he meid?! Kom op hoor, doe jij nou eens wel bij tijds bevallen!!!
Hyves!
  donderdag 16 september 2004 @ 10:27:25 #274
3142 m@x
pi_21988344
Even snel, want ik moet er zo vandoor, een dikke voor Loena en Piggie. Kom op dames, ga eens puffen doen
  † In Memoriam † donderdag 16 september 2004 @ 10:36:12 #275
43556 miss_dynastie
pi_21988491
Tonic
Sex
Maakt niet uit hoe je het op gang brengt.....
Maar spuug dat kindje nou maar eens uit

donderdag 16 september 2004 @ 10:52:21 #276
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_21988758
Loena-tik- en Piglet, go meiden gogogogo Perfecte pufdag! Het zonnetje schijnt, het is niet te warm en ik kan regelmatig checken of er al iets gebeurd is
  † In Memoriam † donderdag 16 september 2004 @ 10:58:46 #277
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21988881
loena, jij bent al twee keer bevallen dus jij hebt ervaring.
doe het piglet even voor, dan volgt ze vanzelf
  donderdag 16 september 2004 @ 10:59:59 #278
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21988909
+ + =
pi_21989056
Wilde net naar boven gaan om five te "misbruiken" maar helaas voor hem, heb net slijm met bloed verloren, hopelijk zegt het wat!!! Die slijmproppen van tegenwoordig zijn ook zo onbetrouwbaar als de pest...
Hyves!
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 september 2004 @ 11:10:48 #280
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_21989123
Ja, Loena, doe eens gauw bevallen zeg Isa wil weten of ze een vriendje of vriendinnetje krijgt
pi_21989148
quote:
Op donderdag 16 september 2004 11:07 schreef Loena-tik- het volgende:
Wilde net naar boven gaan om five te "misbruiken" maar helaas voor hem, heb net slijm met bloed verloren, hopelijk zegt het wat!!! Die slijmproppen van tegenwoordig zijn ook zo onbetrouwbaar als de pest...
We hebben een S, we hebben een L, we hebben een IJ, we hebben een M, we hebben een P, we hebben een R, we hebben een O, we hebben een P
pi_21989198
quote:
Op donderdag 16 september 2004 11:12 schreef pluisje het volgende:

[..]

We hebben een S, we hebben een L, we hebben een IJ, we hebben een M, we hebben een P, we hebben een R, we hebben een O, we hebben een P
Nou ja slijmprop is een groot woord, maar het was iig slijm, met bloed(met bloed!!!daar word wel een beetje, heel voorzichtig blij mee)
Hyves!
pi_21989268
Loena
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_21989305
Aanvulling op mijn vorige post:
we hebben een J, we hebben een E

† In Memoriam † donderdag 16 september 2004 @ 11:23:30 #285
81992 Githa
pi_21989374
jaaaaaaaa ja ja jaaaaja Loena

een propje is goed nieuws ...ik blijf hopen op een thuisbevalling voor je
pi_21989404
Loena ik hoop dat dit het begin is

Spindizzy
Ik heb alleen geen van de benodigde ingrediënten in huis (behalve de baby dan natuurlijk )

m@x we gaan toch morgen samen?

Blegh, ik heb even een beetje een dipje. Snel maar eens even wat nuttigs gaan doen om m'n gedachten te verzetten. Die baby van mij maakt toch nog absoluut geen aanstalten
  donderdag 16 september 2004 @ 11:27:59 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21989468
Loena, ik hoop idd dat dit een goed teken is, maar zoals je zelf zegt, we hebben hier de afgelopen tijd nogal wat proppen voorbij zien komen die ook niks zeiden.
Maar goed, jij gaat daar gewoon weer lekker verandering in brengen!

pi_21989492
Pigletje tis toch altijd weer een verwachtingsvolle dag he die uitgerekende datum ?!
Hyves!
pi_21989783
Hey allemaal!!! ff een update!
Vorige week bij de verloskundige geweest en gister een echo laten maken!
Alles ziet er goed uit.
Hij/zij springt en zwaait!!!! binnenkort foto!
May I say, what a SMASHING blouse you have on?
pi_21989972
phluphy, man en danyel veel sterkte!!!!!
May I say, what a SMASHING blouse you have on?
pi_21990168
Heee, Superted, leuk dat je een update komt geven, gefeliciteerd met de positieve echo(is toch altijd wel spannend he?)
Hyves!
pi_21990177
quote:
Op donderdag 16 september 2004 11:28 schreef Loena-tik- het volgende:
Pigletje tis toch altijd weer een verwachtingsvolle dag he die uitgerekende datum ?!
Ik dacht dat ik er niet zo veel waarde aan hechtte eigenlijk Maar nu het zover is, is het ineens definitief dat m'n kindje niet 'vroeg' komt zoals ik had gedacht/gehoopt
En alle verhalen van hier de laatste tijd geven me natuurlijk een heel vertekend, maar toch wel somber vooruitzicht...
Wie weet zit ik hier over 2 weken nog steeds me rot te vervelen en te wachten
  donderdag 16 september 2004 @ 12:02:17 #293
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_21990245
Piglet, dan verras je je vent toch gewoon op zijn werk. Tonic mee, ananas mee, lief zijn voor elkaar enzo...

Loena, voel je al iets?
En nu dan?
En nu dan?
Nu dan al wel?
Of nu pas?
Ja, nu wel hč?
Toch?
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 september 2004 @ 12:04:57 #294
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_21990301
Om even op zijn Dutchie's door te gaan:

Nu voel je toch wel al iets he Loena?

Piglet
  donderdag 16 september 2004 @ 12:05:26 #295
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_21990314
Loena, succes, de prop is in ieder geval losgewoeld Tepelmassage aanvragen, nu!
  donderdag 16 september 2004 @ 12:07:02 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21990348
En nu?
Ah, toen nou, speciaal voor ons voel je toch al wel wat?

...

En nu?
  donderdag 16 september 2004 @ 12:08:08 #297
3142 m@x
pi_21990370
quote:
Op donderdag 16 september 2004 11:24 schreef piglet het volgende:

m@x we gaan toch morgen samen?
Jaaaaaaaaaahhhhhhhh!!!!!!!!!!! Goed plan. Vanaf morgen mag het thuis en ik heb nu klossen onder mijn bed (wat hoog zeg ) dus we gaan morgen inderdaad gewoon samen!

Loena, loena, she's our (wo)man
If she can't do it
No one can
Gooooooooooooooo, Loena
pi_21990709
Hi,hi,Loena,de meiden kijken de baby er zowat voor je uit,hahahaha.
Veel succes en ik hoop,dat dit propje voor je het startsignaal is
Groetjes,Minoes
pi_21990973
Ik hoop echt van harte dat het helpt meiden
Hyves!
pi_21991008
Ik ga ff lekker een slaapie doen, ben
Hyves!
pi_21991289
Loenabeebje laat je eens zien aub...
Loena ik hoop dat het nog een beetje uit te houden is zo iig van mij

Piglet het is jou dag vandaag moge die getrakteerd worden op wat moois en ook een van mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')