Handgebaartje wel, zijn gezicht is nog licht blotebillen strak.quote:Op zondag 12 september 2004 10:52 schreef dafjedaf het volgende:
Ohw man ik heb echt medelijden met je. Doet hij het ook op de zeurderige kreunzingmaniertje na? Met handgebaartjes en een rimpel in zn voorhoofd?
wehehehe stoer ventje!quote:Op zondag 12 september 2004 10:54 schreef Patrick281 het volgende:
En mijn ex vriendin toen nog niet probeerde hij 2 weken geleden een tong zoen te geven.![]()
quote:Op zondag 12 september 2004 11:00 schreef J_CDA het volgende:
Elke keer als hij zo zich gedraagt ouderwets over knie!
Als dat géén grapje van je is zou ik me serieus zorgen gaan maken als ik jou was .....quote:Op zondag 12 september 2004 10:54 schreef Patrick281 het volgende:
En mijn ex vriendin toen nog niet probeerde hij 2 weken geleden een tong zoen te geven.![]()
OMG!quote:Op zondag 12 september 2004 11:01 schreef Patrick281 het volgende:
Straks gaat'ie het nog lekker vinden ..
![]()
Je bent wel erg snel met je conclusiesquote:Op zondag 12 september 2004 11:03 schreef veldmuis het volgende:
Had je niet moeten scheiden, egoist! Dan was het kind goed opgevoed geweest, met een vader en een moeder. In hetzelfde huis. Of dezelfde woning, wat jij wil. En had het nou niet naar dat soort rommel geluisterd.
hij heeft manboobsquote:
quote:Op zondag 12 september 2004 11:03 schreef veldmuis het volgende:
Had je niet moeten scheiden, egoist! Dan was het kind goed opgevoed geweest, met een vader en een moeder. In hetzelfde huis. Of dezelfde woning, wat jij wil. En had het nou niet naar dat soort rommel geluisterd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |