Goeie timing...quote:Op donderdag 16 september 2004 22:38 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Jaquote:Op donderdag 16 september 2004 22:57 schreef Verbal het volgende:
Goeie timing...
V.
Best grappig: vroeger als je en filmpje wilde kijken keek je wat er op TV kwam of rende je naar de videotheek. Nu koop je het gelijkquote:Op vrijdag 17 september 2004 07:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
JaHad ik met The Longest Day ook. Zie je al die herdenkingen en documentaires op TV en dan heb je opeens zin om zo'n oude oorlogsfilm te kijken.
Waar is dat topic met die zelfhulp club?quote:Op vrijdag 17 september 2004 08:11 schreef MikeyMo het volgende:
Best grappig: vroeger als je en filmpje wilde kijken keek je wat er op TV kwam of rende je naar de videotheek. Nu koop je het gelijk
quote:Op vrijdag 17 september 2004 08:24 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zie nou dit plaatje van die DVD, denk ach "A DVD too far" zal al wel gebruikt zijn....
Ik check: nee, hij is nog niet gebruikt. Ik ga gelijk dit plaatje alvast even soepen. Zal ik die acteurslijst even vervangen door de usuals hier
goed ideequote:Op vrijdag 17 september 2004 08:24 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zie nou dit plaatje van die DVD, denk ach "A DVD too far" zal al wel gebruikt zijn....
Ik check: nee, hij is nog niet gebruikt. Ik ga gelijk dit plaatje alvast even soepen. Zal ik die acteurslijst even vervangen door de usuals hier
ja, nou dan open jij hemquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Topidee
zeg, maar had je mij niet iets beloofd?![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 08:24 schreef MikeyMo het volgende:
quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:11 schreef MikeyMo het volgende:
Kijk, voor het volgende topic:
[afbeelding]
Mikey!.....je bent geweldig!!quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:11 schreef MikeyMo het volgende:
Kijk, voor het volgende topic:
[afbeelding]
Dan hoop ik maar dat die van mij vandaag ook binnenkomen!quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:15 schreef sampoo het volgende:
Een aantal koreandvd.com dvdtjes binnen. Zoals verwacht veel DVD5 (singlelayer) DVD's op een aantal na. Maar goed voor 30 EUR is het best netjes (<22 EUR zonder porto dus ook geen gezeik met de douane).
Dat zei je vriendin ook gisteren tegen me toen ik haar een beurt gafquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Mikey!.....je bent geweldig!!
quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:32 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Dat zei je vriendin ook gisteren tegen me toen ik haar een beurt gaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |