Ik heb hem zelf van ebayquote:Op dinsdag 14 september 2004 10:14 schreef dapluiz het volgende:
[..]
En welke heb jij m vandaan ?(site
)
wel de R3 he jongens??quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:06 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja, met zijn 3tjes!
Kunnen we er na samen topic titels bedenken voor deze topics
Das wel fijn dan ja, kan ik mijn 'dinnetje iig voor mezelf houdenquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:36 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
idd, ach en om je te helpen kunnen we je alles visueel uitleggen aan de hand van DVD cases. Zie je dat ronde knopje in het midden aan de binnenkant van het hoesje? Waar de DVD op vastgeklemd zit? dat kun je vergelijken met de clit... alleen dan kleiner en zachter....
Same goes for me.quote:Op maandag 13 september 2004 19:05 schreef ArmaniXL het volgende:
En vandaag, na bijna 2 maanden op "On Order" te hebben gestaam bij Soon:
[afbeelding]
waar heb je die besteld?quote:Op maandag 13 september 2004 19:54 schreef Hare het volgende:
Maar goed, zal ik dit topic ook maar weer eens opfrissen met een dvd boxje dat ik vandaag heb binnengekregen:
[afbeelding]
errug mooi!!!
via ebay, 72 euro. Bij dvdsoon is ie 74quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:52 schreef Smots het volgende:
[..]
waar heb je die besteld?
En wat kostte dat?
quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:29 schreef Mike het volgende:
Even wat 'troep' verwijderd.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:33 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
![]()
Gaylord!![]()
Sletquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:33 schreef AntiChrist het volgende:
hehe die panic room krijg ik morgen binnen als alles goed is![]()
Ik heb niet echt een bepaalde verwachting van de film. Hij scoort 7.6 bij imdb en voor 5 euro is dat wel een leuke aanwinst dacht ik.quote:Op woensdag 15 september 2004 12:43 schreef Motoko het volgende:
musa vond ik erg tegenvallen trouwens...helaasch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |