Nope, die heb ik wel gehad, maar meteen weer doorverkocht, want dat ding is dus echt niet mooiquote:Op donderdag 23 september 2004 14:09 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
niet eens de supermooie giftset?
er is een giftset van???? damn, en ik maar hopen dat je nu mij ging uithoren over een giftset en waar die te krijgenis en wat er in zou zitten...quote:Op donderdag 23 september 2004 14:50 schreef Hare het volgende:
[..]
Nope, die heb ik wel gehad, maar meteen weer doorverkocht, want dat ding is dus echt niet mooi
Je had toch kunnen bedenken dat van elke gay-film wel een giftset te krijgen zou zijn. Waarschijnlijk zit er ook een jurkje bij zodat je je als Dorothy kunt verkleden.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
er is een giftset van???? damn, en ik maar hopen dat je nu mij ging uithoren over een giftset en waar die te krijgenis en wat er in zou zitten...
dammit
Van deze film is er vroeger ook een erg uitgebreide versie op laserdisc verschenen in een hele mooie verpakking. (superdeluxe box en dat soort shit)quote:Op donderdag 23 september 2004 14:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
er is een giftset van???? damn, en ik maar hopen dat je nu mij ging uithoren over een giftset en waar die te krijgenis en wat er in zou zitten...
dammit
giftsets zijn wel idd voor gaylords die van prulletjes houdenquote:Op donderdag 23 september 2004 15:11 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Je had toch kunnen bedenken dat van elke gay-film wel een giftset te krijgen zou zijn. Waarschijnlijk zit er ook een jurkje bij zodat je je als Dorothy kunt verkleden.
Jaja, ik ben wel een beetje op de hoogte hoorquote:Op donderdag 23 september 2004 14:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dammit
9 voor 6 dusquote:Op donderdag 23 september 2004 18:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En bij de FRS liggen cabaret-DVD's voor 3 halen, 2 betalen in het rek. Ook daar dus even een tasje vol geladen:
[afbeelding]Arie en Silvester: Rammen
[afbeelding]Van Muiswinkel en van Vleuten: Mannen met vaste lasten
[afbeelding][afbeelding]Hans Teeuwen: Maar dat dan weer wel Hans Teeuwen: Hard en zielig
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]Bert Visscher: Fijne nuances Bert Visscher: Jammer Bert Visscher: Don Chaot (en de foute architect)
[afbeelding][afbeelding]Bert Visscher: Geluk zit in hele grote dingen Bert Visscher: Voor ons hoeft het niet
Nee, 3 keer 3 voor 2 om precies te zijnquote:Op donderdag 23 september 2004 19:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
9 voor 6 dus
V.
dank uquote:Op woensdag 22 september 2004 10:38 schreef Hare het volgende:
[..]
enneh, timo, gefeli!!!
Zit ook op de DVD van Duel. Heeft iemand trouwens enig idee wanneer Before Sunset op DVD uitkomt?quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:16 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
speciaal doosje trouwens, zitten 2 slotjes op, zoiets als op een koffer, die je eerst moet openklikken voor je het doosje open kan maken. Nog nooit gezien
Dat had ik bij Old School ook. Ik dacht verdomme waarom ga je niet open kreng!!!quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:16 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
speciaal doosje trouwens, zitten 2 slotjes op, zoiets als op een koffer, die je eerst moet openklikken voor je het doosje open kan maken. Nog nooit gezien
Ik neem aan dat dat nog wel een tijdje duurt. In de VS is ie pas op 2 juli uitgekomen, en dat was nog maar in beperkte mate ook.quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:19 schreef Sai het volgende:
[..]
Zit ook op de DVD van Duel. Heeft iemand trouwens enig idee wanneer Before Sunset op DVD uitkomt?
kijk jij eens heel snel in het dvd aanbiendingen topic voor dat alles is uitverkocht...quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:46 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat nog wel een tijdje duurt. In de VS is ie pas op 2 juli uitgekomen, en dat was nog maar in beperkte mate ook.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:16 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
R1, bij cdwow, voor 15 euro,quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:04 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar, Hoeveel, Welke Regio, Hoe snel??????![]()
![]()
Ik dacht misschien heb je hem uit japan of zo, dat het lang duurt of zo. Maar dat valt dus mee.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:24 schreef Hare het volgende:
[..]
R1, bij cdwow, voor 15 euro,
en hoe snel??
Die Matrix box is trouwens uberlelijk
Jep, die vind ik er wel mooier uit zien, maar kopen doe ik het niet. Matrix 1 wil ik nog wel vervangen, de rest komt m'n kast niet inquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik dacht misschien heb je hem uit japan of zo, dat het lang duurt of zo. Maar dat valt dus mee.
Matrix Box uberlelijk?? Echt?
Ik vind hem wel mooi. Of vind je deze mooier: http://www.play.com/play2(...)tle=180360&p=57&g=72
vind ik ook mooier, dan dat gare plastic dingquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik dacht misschien heb je hem uit japan of zo, dat het lang duurt of zo. Maar dat valt dus mee.
Matrix Box uberlelijk?? Echt?
Ik vind hem wel mooi. Of vind je deze mooier: http://www.play.com/play2(...)tle=180360&p=57&g=72
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |