Goed idee!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:10 schreef Jorikjet het volgende:
kan iemand die hem heeft niet op video.google.com zetten? zal geweldig zijn!
ja idd, zijn stem is gewoon zijn tweede instrument... dat maakt 'm zo bijzonderquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:27 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb z'n album sinds kort, maar nog niet echt geluisterd. Een aantal liedjes ff aangezet en het eerste wat me op viel was dat ie een mooie stem heeft. Zal binnenkort nog meer gaan luisteren
Ik kan het proberen! En heeft iemand ook toevallig die BBC docu?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:10 schreef Jorikjet het volgende:
kan iemand die hem heeft niet op video.google.com zetten? zal geweldig zijn!
Kan je dat meisje niet mailen? Of VPRO?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:42 schreef Thomas B. het volgende:
Is daar nog aan te komen? aan die vpro docu...
Er staan een handvol leuke versies op zoals Buzzin' Fly, maar het overgrote deel vind ik maar verkrachtingen van een paar van de mooiste nummers die ik ken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:00 schreef Jorikjet het volgende:
er is trouwens een cd met allemaal jeff buckley covers. die is erg goed, de nummers zijn helemaal veranderd, maar de essentie van het nummer blijft staan, en doen veel verschillende artiesten aan mee. ik zal eens zoeken hoe die cd heet.
Ja, maar die 583MB, denk niet dat google video dat zo leuk vind. Zal het proberen...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:37 schreef Juweel het volgende:
[..]
Ik kan het proberen! En heeft iemand ook toevallig die BBC docu?
Nee, geupload op google.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:35 schreef Rnnz het volgende:
Denk er wel aan dat ie in 2 delen moet! (Sendspace accepteert maar 300 MB per bestand, dus met 583MB gaat dat niet..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |