Geluk bij een ongeluk: die is tegenwoordig goedkoop in de meeste platenzaken te krijgen (regelmatig tegenkomen in 3 voor ¤30 acties enzo).quote:Op zondag 3 juli 2005 20:58 schreef Jorikjet het volgende:
hm kut, ik ben de dvd live in chicago kwijt
waar heb je die vandaan dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:22 schreef vavavoom het volgende:
ohja, ik bedoel dus niet die van de bbc; everybody here wants you, die trouwens ook geweldig is![]()
Bij de mijne ook. Ben zo gelukkig geweest om 'm in 1995 live gezien te hebben in Nighttown, Rotterdam. Was één van de mooiste concerten die ik gezien heb (en dat zeg ik niet alleen nu, toen ook al). Bij Hallelujah kon je werkelijk een speld horen vallen. Ik kan je ook de DVD 'Live in Chicago' uit 2000 aanraden: die is van dezelfde tour (1995) en is een goede weergave van waar hij live toe in staat was.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:28 schreef Sammy3000 het volgende:
"Grace" hoort bij mijn all time favorites. Prachtig!
*pure jaloezie voeltquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:55 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ben zo gelukkig geweest om 'm in 1995 live gezien te hebben in Nighttown, Rotterdam. Was één van de mooiste concerten die ik gezien heb (en dat zeg ik niet alleen nu, toen ook al).
Ja ik ben ook heel erg benieuwd. Dat 'ie snel naar Nederland komt!quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:13 schreef KJB het volgende:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar die docu die vorig jaar is gemaakt, die andere 2 heb ik gezien, maar deze lijkt me nog beter...
Tof! Ga ik vanavond even bekijkenquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:10 schreef Jorikjet het volgende:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.search&t=Buckley
veel filmpjes!
Zeker dat die documentaire over Jeff Buckley ging? Z'n pa, Tim Buckley, heeft namelijk een album gemaakt met die titel. Zou natuurlijk ook best over Jeff kunnen gaan...of over allebei! Zou helemaal geweldig zijn!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:07 schreef vavavoom het volgende:
halloooooo
Ik heb ergens gelezen over een documentaire over Jeff Buckley, genaamd 'Goodbye and Hello' die door een nederlandse studente van de amsterdamse filmacademie is gemaakt en is uitgezonden op de VPRO en een paar filmfestivals in 2000 volgens mij. Weet iemand hier waar dat gedownload kan worden o.i.d.??? Ben namelijk erg benieuwd, schijnt heel goed te zijn!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |