Als de luchtschepen dichter genaderd zijn blijven ze stilhangen boven het bos,
Twee kleinere luchtschepen beginnen laag rond te vliegen en laten bruine zakken vallen,
zodra deze zakken de grond raken ontploffen ze en worden de omringende bomen geveld en verbrand.
Als op deze manier een rond gebied is vlak gemaakt landen de luchtschepen en vogels.
Mannen stappen uit en af en beginnen een stenen vestiging te bouwen,
het opstellen van ballista's om de befaamde draken van de heer Lord Dreamer weg te houden, of het verkennen van de omgeving. Op deze manier zijn er duizenden mannen aan het werk.
Een persoon valt op, hij stapt uit het grootste luchtschip met een twintigtal wachters om zich heen.
Hij draagt een zwarte lang mantel en heeft een knoestige staf in zijn hand, zijn verschijning dwingt respect af, maar zijn gezicht staat allerminst vriendelijk.
Hij gaat op een zwarte troon gemaakt van drakenbeenderen zitten.
Beste inwoners van Fokeiland,
hierbij verkondig ik dat dit eiland vanaf nu beschouwd wordt als het eigendom van de Dark Wanderer, het wordt daardoor een kolonie van de Citadel of Pain,
Elke bewoner op dit eiland staat vanaf nu onder het bevel van Dark Wanderer en zijn volgers, iedereen die zich hier niet aan houd zal worden geexecuteerd.
Voor verdere vragen kunt u u wenden tot de man van Public Relations, te vinden in het kamp.
Hoogachtend
Dark Wanderer
de mannen verdwijnen, de bewoners verbijsterend achter zich latend.
Er is hier maar 1 iemand de baas, en dat ben ik!
Begrepen?
Op haar slaapplaats vinden de bewoners een kort briefje:
Laat dit een waarschuwing zijn,
jullie ex-prinsesje zal worden gedood bij opstand
Dark Wanderer
[Dit bericht is gewijzigd door Dark_wanderer op 01-09-2001 16:20]
De mannen worden over het eiland verspreid, zodra ze op hun post staan vertrekken er weer 10 mannen uit de burcht, ze gaan langs de deuren om belasting op te halen, zoals hun heer hen heeft opgedragen, 75% van het inkomen elke maan en 1 malig 50% van de waarde van de totale bezittingen.
een kleine figuurtje verschijnt boven de kaart. Het waarschuwt, met een statig accent, de bewoners van dit pand dat ze het beste weg kunnen blijven van de Vlaktes en dat het een wijs besluit is om uit de buurt te blijven van Indigo.
Mmmm, we zullen de vlaktes dan maar bewaren voor als de rest van het eiland rustig is.
De wachten en patrouiiles worden verdubbeld.
Nou ja, koud zal ik het in ieder geval niet krijgen
Zeg, willen jullie ooit nog ranja of hoe zit dat?
Kom me dan eens even snel redden aub
Of breng me in ieder geval een glaasje ranja, enne, kan iemand misschien mijn Pietje eten geven?
Dank u....
Mwuahahahahahahaaaa
[Dit bericht is gewijzigd door -Gandalf- op 02-09-2001 21:08]
Een vriendelijk verzoek...
Geef Pluisje aan deze figuren mee.
Een kruisboog zoeft, gemist
Binnen een paar seconden is het hele kamp verlicht door grote brandenden toortsen, uit grote tenten komen honderden gewapenden manschappen sommige op reuzevogels.
Ze stormen in de richting van de mannen.
De wachter die het touw van de kooi vastheeft kijkt gespannen.
Geef pluisje aan ons.
Geef Pluisje aan ons
* De Dark Wanderer verschijnt
Verdwijn
* spreekt hij met een zware, raspende stem
En de donkere man trekt zijn 1,5 meter lange, kristallen zwaard, er verschijnt een groene glans op het zwaard.
* Een van de drie figuren wordt geraakt door een pijl, het projectiel boort zich in weg in het lichaam. De in paars gehulde vreemdling is zichtbaar niet onder de indruk van zijn lichamelijk contact met de pijl en herhaalt dan ook samen met zijn kameraden het verzoek, alsof er niets gebeurd is
zwaarden zoeven, de hoofden van de 3 vreemdelingen rollen op de grond.
Bijlen hakken in op hun lichamen.
de drie hoofden spreken met enige moeite, en met haperingen, maar de woorden van de boodschap blijven hetzelfde.
* Kijk pluisje, dit is nu wat er gebeurt met mensen die je proberen te helpen.
* Terwijl de Dark Wanderer wegloopt denkt hij bij zichzelf wat voor een amateur die poppen heeft gemaakt, maak ze dan van metaal
en heeft ook niemand aan z'n kasteel gezien ..
tijdens de wandeling over het eiand ziet hij een vluchteling van het gebeuren en vraagt hem wat er aan de hand is .. De vluchteling vertelt het hele verhaal.
* Lord Dreamer besluit terug te gaan en zich er nog niet mee te bemoeien .. men wilde toen der tijd geen leger dus de War-Lord doet niets ....
Z'n kasteel is veilig en een onneembare vesting ...
Ik wist dat je me kwam redden!
Oei, pas op voor dat nare beest naast je
* pluisje kijkt maar even de andere kant op...
Sow, leeuwenpoot brandt lekker zeg
* Met veel moeite weet Breuls zich tegen de wand van de kuil omhoog te werken. Bijna bij de rand aangekomen verliest hij echter grip en valt een paar meter naar beneden...
* Met al haar kracht trekt zij Breuls weer omhoog. Zodra hij op grijpafstand is begint zij hem wild te zoenen.
O, ik ben zo blij dat je er bent
Met die tralies ertussen begin je niks natuurlijk. En bovendien is het niet zo lekker om in het vuur te staan
* Breuls loopt even weg om een schep te pakken en met een paar harde klappen en vuur uit te slaan.
pluis, ga 's achteruit?
* met een grote zwaai ramt Breuls op het slot van de kooi, maar in plaats van een gebroken slot breekt er een stuk van de schep af...
* Gelukkig is pluisje zelf wel redelijk pienter, en ontdenkt dat er wel erg veel ruimte tussen de spijlen van haar kooitje zit... Hm, zou dat passen? pluisje houdt haar adem in, en ja hoor, ze glipt tussen de spijlen door en springt op Breuls zijn ruggetje
Zo, en nu?
Had je dat niet ff eerder kunnen zeggen?
Pfff.....
* Breuls loopt met pluisje op zijn rug weer rchting het beschaafde deel van het eiland, op weg naar het Lieflijk Laantje...
Hey, pluisje, zie je dat? Daar ligt iemand...
wat doen we daarmee?
Hm, ja, wat zullen we met dat figuur daar doen?
* pluisje strekt haar armpje uit....
Nee, ik kan er niet bij....
Uhm...
Kom pluis, we gaan want we kunnen toch niks doen..
Nou, daar zijn we ook weer vanaf.
* Hij roept naar zijn wachters dat ze weer tevoorschijn mogen komen
Breng de het geheime wapen in stelling
* Een groep vogels stijgt op, met een grote zwarte stellage onder hen bevestigd met touwen, ze vliegen in de richting van het uitkijkpunt.
Achter hen aan lopen zo'n 50 manschappen
Als het af is zien de bewoners op de berg boven hen een grote katapult staan, de mannen beginnen te laden met gloeiende kolen en om het dorp te beschieten!
Het kamp wordt afgebroken om bij het uitkijpunt rondom de katapult weer te worden opgebouwd als een onneembare vestiging.
Zodra het kamp op de heuvel is ingericht lost de katapult het eerste schot.
* Laat dit een waarschuwing zijn, als jullie je niet meteen overgeven zal het dorp worden verwoest met jullie erbij
Beste Bewoners,
De Dark Wanderer eist dat u zich overgeeft binnen nu en 5 dagen.
Zal er niet worden voldaan aan deze eisen dan zal het dorp worden vernietigd.
Probeer niets te ondernemen, de burcht is te goed verdedigd tegen u en zelfs tegen de drakenrijders van Lord Dreamer.
Neem de juiste beslissing,
geef u over.
Dark Wanderer
Citadel of Pain
Hierbij wil ik mij graag verklaren als persoon dat zich aan u overgegeven heeft. Hopelijk kunt u mij verder helpen met de zoektocht naar mijn beste vriend. Ik hoop dat ik u kan vertrouwen en op u kan bouwen.
Ik hoor het wel van U.
Met vriendelijke groet,
Dagobert
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 06-09-2001 21:47]
Hoe heet je vriendje? Ik zal kijken wat ik voor je kan doen
het is een oranje met zwart beestej. Hij is heel liev en houdt van ijs.
IJS, IJS, IJS, IJS, IJS
* tingelingengeling tingelingeling
BOEM
Met een enorme knal is het schip of wat het dan ook maar is gecrashed.
Onder de balken en onderdelen van het schip komt vaag wat geluid:
w ww w waar zijn we marlo?
Auw dit is neit goed.
De citadel waar de ufo op is geland is totaal vernietigd. Het gevaar is geweken. De wachters vluchten. De rest heeft nu pijn.
Auw!
NEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
* Marlo schreeuwt het uit en begint als een gek in de rondte te rennen. Dan pakt hij Num bij zn arm en sleept hem de vlammenzee uit.
Ik hoop dat Oom-Agent die vreemde mensen in de cel doet.
Wat is er aan de hand?
* Atrimar loopt vlug door naar zijn smederij om te kijken of die er nog staat.
uuuuh, kan iemand me vertellen wat er gebeurt is???
Het enige wat ik me nog herinner is dat ik een glazen bol vond waar ik in keek
quote:En nog blij ook
Op vrijdag 14 september 2001 13:44 schreef -Gandalf- het volgende:Ja hoor!
Hoe kom ik hier in het bos terecht? Wat zijn al die wrakstukken. Ik zou op vakantie. Maar.... He, ik ben nog op het eiland.
* Num loopt richting zijn boot die nodig winterklaar moet worden gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |