volgens Max wel?quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:38 schreef gras het volgende:
Volgende week zijn jullie van harte welkom in Amsterdam.
Tering, ik zat mis! Ze komen naar de Vliert!! Dan trekken we 't hier dus recht.. (en ik maar denken dat ze achtereenvolgens een zwaar programma hadden maar Ajakkes komt hierheen)quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
volgens Max wel?
Ik hou volgende week liever mijn feestje thuis....
je komt?quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:46 schreef gras het volgende:
Oh ja, alweer een uit-wedstrijd voor ons. Gelukkig géén godsongelukkige buscombi.
Ja, ik zal er bij zijn.quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
je komt?
Tot over 292 posts dan maar in het nieuwe topicquote:Op zondag 12 september 2004 02:05 schreef LadyFCDB het volgende:
moeten we nu in dit saaie topic verder gaan??? Hadden beter deze dicht kunnen pleuren.
Sorry DG.....maar tis gewoon zo
daar moeten we voor 't weekend doorheen zijn ivm topicnr 13. (bijgeloof, de goden verzoeken, regendans en al)quote:Op zondag 12 september 2004 02:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tot over 292 posts dan maar in het nieuwe topic
A.Of je bent niet geweest,het meest waarschijnlijke of B.Je had stront in je ogenquote:Op zondag 12 september 2004 15:03 schreef pindos het volgende:
blue and white army? niks van gezien hoor in Alkmaar!! HAHAHHAA
niets om te lachen dacht ik zoquote:Op zondag 12 september 2004 15:45 schreef TerroRobbie het volgende:
hihihi
waar kan ik voor dat scenario tekenen?quote:Op zondag 12 september 2004 15:55 schreef komrad het volgende:
ALs den Bosch nu maar met 0-2 achter komt, winnen we daarna zeker
quote:Op zondag 12 september 2004 15:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
A.Of je bent niet geweest,het meest waarschijnlijke of B.Je had stront in je ogen
Kortom;opkankeren sukkeltje
Ga jij maar lekker naar NL-Finland
quote:Op zondag 12 september 2004 18:04 schreef pindos het volgende:
[..]
En jij weer lekker terug waar je hoort! (de totodivisie)
Moet jullie 11, plus de aanhang, toch voer voor gedachten geven, dat het mogelijk is punten te halen tegen die neuzen, gewoon vanaf de 1e minuut erin, en gewoon ALLES doen om de tegenstander uit het spel te halen (daar zijn wij Hagenezen nogal goed in)quote:Op zondag 12 september 2004 15:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Den haag komt na een 0-3 achterstand terug naar 3-3 tegen te neusjes... hihihi
Hoop voor zondag ook op een stunt!
Komt waarschijnlijk omdat je er niet eens was.quote:Op zondag 12 september 2004 15:03 schreef pindos het volgende:
Waar slaat dat op? Ik ben zowel uit als thuiswedstrijden bij FC aanwezig.....quote:Op zondag 12 september 2004 19:09 schreef Duiveltja het volgende:
Doordeweeks secretaresse, maar in het weekend internethoolie
is dat interessant voor je om te weten? Als ik het zeg geloof je me waarschijnlijk toch niet.quote:Op zondag 12 september 2004 19:17 schreef komrad het volgende:
fanatiek zeg, welk vak zit je
Klopt,aan haar kunnen trouwens vele hier een voorbeeld nemenquote:Op zondag 12 september 2004 19:09 schreef Duiveltja het volgende:
Doordeweeks secretaresse, maar in het weekend internethoolie
Opzouten kneus. Schaf ook eens een brilletje en een gehoorapparaatje aan.quote:Op zondag 12 september 2004 15:03 schreef pindos het volgende:
Kijk kijk, supporters van het almachtige Ajax die zich gaan indekken... Waar is het 'wij zijn Ajax, wij zijn de beste' gebleven? Of heeft Zlatan dat meegenomen naar Turijn?quote:Op maandag 13 september 2004 01:59 schreef F1Bas het volgende:
idd, als het meest matige team in de HCE gelijk kan spelen tegen Ajax, dan kan Den Bosch het helemaal.
Dank je DGquote:Op zondag 12 september 2004 19:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt,aan haar kunnen trouwens vele hier een voorbeeld nemen
Correctie: supporter.quote:Op maandag 13 september 2004 09:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kijk kijk, supporters van het almachtige Ajax die zich gaan indekken... Waar is het 'wij zijn Ajax, wij zijn de beste' gebleven? Of heeft Zlatan dat meegenomen naar Turijn?
Als die laffe teringhonden uit Zeist een daad bij het woord kunnen voegen zondag zullen ze het zeker niet laten,en waarom niet? Er is immers een hetze van de KNVB richting FCDB ontstaan de laatste jarenquote:Op maandag 13 september 2004 17:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het wordt opletten zondag inderdaad. De KNVB zit er op te azen natuurlijk om ons een oor aan te naaien en een keer een actie te maken tegen spreekkoren. Het liefst heeft de KNVB natuurlijk dat onze FC daar het slachtoffer van wordt.
Precies. De discussie over spreekkoren komt weer op gang. De KNVB wordt slapheid verweten, dus willen ze een keer hard ingrijpen zodat niemand ze meer kan verwijten dat ze bepaalde spreekkoren gedogen. Zondag is dus de dag waarop de KNVB gaat proberen dat verwijt van zich af te schudden.quote:Op maandag 13 september 2004 17:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als die laffe teringhonden uit Zeist een daad bij het woord kunnen voegen zondag zullen ze het zeker niet laten,en waarom niet? Er is immers een hetze van de KNVB richting FCDB ontstaan de laatste jaren
Zal niet lukken Réan: morgenavond half 7 beginnen de weëen...quote:Op woensdag 15 september 2004 13:02 schreef Reanimatie.com het volgende:
ik heb er nu al zin in, heerlijk zo'n beladen wedstrijd.
Nu alleen maar hopen dat de wederhelft NA deze wedstrijd bevalt.
ze is morgen uitgeteld, het zal er dus om hangen ...
En terecht, dat wat die Bosche aanhang altijd zo massaal scandeert, dat kan echt niet, zeker niet met dat pleuris accent.quote:Op maandag 13 september 2004 17:45 schreef DutchGooner het volgende:
Ik vrees trouwens met gote vrezen voor a.s. zondag.
Ik verwacht dat bij het minste of geringste de wedstrijd gestaakt zal gaan worden nav de gebeurtenissen van gisteren
Als er ook maar 1 club met een pleuris accent is.....quote:Op woensdag 15 september 2004 13:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En terecht, dat wat die Bosche aanhang altijd zo massaal scandeert, dat kan echt niet, zeker niet met dat pleuris accent.
Mooi klinkenquote:Op woensdag 15 september 2004 15:29 schreef DIGGER het volgende:
Woorden als hoer en tienertoer klinken nergens zo mooi als in de Haag
Maaruh, gaan jullie in Den Bosch nog een ludieke actie verzinnen jegens v/d vaart, Koeman en consorten?
GE-WEL-DIG,ik had het idee dat de gehele Midden-Noord een spraakgebrek hadquote:Op woensdag 15 september 2004 15:29 schreef DIGGER het volgende:
Woorden als hoer en tienertoer klinken nergens zo mooi als in de Haag
Ja precies. Overdreven gedoe allemaal. Zo'n liedje over Sylvie moet gewoon kunnen. Als Ajaks het niet uit handen had gegeven dan hadden die hypocriete jankzakken er ook niets over gezegd.quote:Op maandag 13 september 2004 18:40 schreef MaxTheDog het volgende:
Gewoon normaal houwe zondag dan, al vind ik het gezeik over de Sylvie Meijs liedjes overdreven. Da is toch vrij logisch, zij doet er alles aan om in de schijnwerpers te staan en dat is haar gelukt!![]()
Wel een mooi verhaal voor laterquote:Op woensdag 15 september 2004 13:18 schreef Reanimatie.com het volgende:
in dat geval kan ik het shaken voor Zondag.
als dat jong nu geboren wordt, en ik ga naar de Vliert, dan kom ik met een koffer met al mijn hebben en houwen erin....
Maak je niet druk, m'n zwager ging toch echt naar de UEFA cup finale (Feyenoord - Dortmund) toen z'n vrouw op knappen stond, en dan niet alleen ff naar de wedstrijd, maar gewoon vroeg van huis weg, zuipen zuipen zuipen, wedstrijd en feestvieren en zo lam als een konijn terugkomen.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:49 schreef Reanimatie.com het volgende:
hehe, zou een stunt zijn ja.
zondag 13:00 gaat de gsm;
'Wat zeg je schat? Is het zover? O .... dan ben ik over 2 uur denk ik wel thuis! Wat? Vindt je niet leuk? Maar schat, het wordt een jongen ... die begrijpt dat later wel!' schat? schat? *tuut* tuut* *tuut*
nee, serieus, ik ga ervanuit dat ik de wedstrijd zondag niet live meemaak. Mocht het zo zijn dat ik er wel bij ben, dan is het meegenomen.
@Digger > ze loopt nu om de 3 dagen bij de VK. Heeft een iets te hoge bloeddruk, maar verder gaat het allemaal geweldig.
Uneken heeft van Rombouts de opdracht gekregen om de boel wat in te gaten te houden en te luisteren wat er geroepen wordt en of de scheids de wedstrijd zou moeten staken. Wat een klets zeg, dat hij zich gewoon concentreert op de wedstrijd.quote:Uneken: ’Misschien moeten we het duel staken’
Misschien moet er maar een keer een wedstrijd worden gestaakt vanwege kwetsende spreekkoren, vindt FC Den Bosch-aanvoerder Peter Uneken. „Alleen liever niet bij ons.“
Den Bosch
Politie, justitie, gemeente,
KNVB, scheidsrechter, FC Den Bosch, supportersverenigingen.... Achter de schermen hebben alle betrokken partijen al druk overleg over wat te doen in geval van spreekkoren tijdens de wedstrijd FC Den Bosch - Ajax van zondag.
„We nemen allemaal in ieder geval de stappen die we nemen bij elke ’normale’ risicowedstrijd“, stelt algemeen manager Ben Bolman van FC Den Bosch. „En verder zijn de spreekkoren natuurlijk wel onderwerp van gesprek. Maar het is niet zo heel grijpbaar. Wanneer moet er nou precies worden ingegrepen? Bij het eerste spreekkoor? Of na drie? Of als ze 45 seconden aanhouden, of vijf minuten? Dat is toch een subjectieve beoordeling.“
Volgens Bolman heeft een oproep via pamfletten aan het publiek om zich te beheersen weinig zin. „Dat hebben we vorig jaar geprobeerd, toen we voor de beker tegen Ajax-2 speelden. Het bleek averechts te werken. Bovendien weet iedereen nu wel van de televisie of uit de krant wat er speelt. Dus ik denk dat het ook nu weinig meerwaarde heeft.“
De pamfletten komen er mogelijk toch, weet Marc van Hassel, voorzitter van supportersclub FC Den Bosch. „Ik ga daarover contact opnemen met de voorzitter van de andere supportersclub, FCDB. Als we het eens worden, kunnen we zelf eventueel pamfletten gaan uitdelen. Dan heb je toch het gevoel dat je wat hebt gedaan om het te voorkomen.“
Clubliefde
Van Hassel verwacht dat de ’harde kern’ zich wel zal gedragen zondag. „Die jongens hebben allemaal zoveel liefde voor de club. Ze weten dat die hard getraft zal worden als het uit de klauwen loopt. Een club als ADO Den Haag durven ze niet aan te pakken, maar FC Den Bosch wel. Ik ben banger voor de mensen die twee keer per jaar naar het stadion komen. Die hebben veel minder binding met de club en zullen zich daarom wat gemakkelijker laten gaan. Maar ik denk dat zij dan wel weer gecorrigeerd zullen worden door andere supporters. Dat hoop ik tenminste.“
Aanvoerder Peter Uneken van FC Den Bosch is er echter niet helemaal gerust op.
„Ik weet nog goed wat er vorig jaar tijdens die bekerwedstrijd tegen Ajax-2 werd geroepen. Daar is de club toen ook al voor beboet. En nu, na ADO Den Haag tegen Ajax, staat de zaak helemaal op scherp. Alle ogen zullen zondag op Den Bosch gericht zijn. Misschien moet er maar eens een wedstrijd gestaakt worden, want het loopt echt de spuigaten uit op de tribunes. Het zou alleen zonde zijn als zo’n maatregel nou net in Den Bosch wordt genomen.“ De politie heeft rekening gehouden met ’een aantal scenario’s’, zegt voorlichtster Kim van der Wielen. „Ja, ook met de optie dat de wedstrijd wordt gestaakt.“
Inderdaad. Voor Uneken moet de wedstrijd veel belangrijker zijn als alles wat er om heen gebeurd.quote:Op zaterdag 18 september 2004 12:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
BD:
[..]
Uneken heeft van Rombouts de opdracht gekregen om de boel wat in te gaten te houden en te luisteren wat er geroepen wordt en of de scheids de wedstrijd zou moeten staken. Wat een klets zeg, dat hij zich gewoon concentreert op de wedstrijd.
ga jij effe lekker terug naar die steen waar jij van onder komt,jou zie je hier anders ook nietquote:Op zondag 19 september 2004 16:33 schreef golfer het volgende:
0-5
Wat was er buiten het stadion aan de hand?quote:Op zondag 19 september 2004 17:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ga jij effe lekker terug naar die steen waar jij van onder komt,jou zie je hier anders ook niet
Triest om te zien dat dat pleurisvolk uit amsterdam,welke met 12 spelers speelde, met de inzet speelde waar wij GVD mee moesten spelen.
WISMAN,DOE ER WAT AAN!!!!!
stelletje *****joden hebben tijdens de wedstrijd een (supporters)cafe verbouwd in Rosmalen,ze zijn naar het schijnt wel opgepakt en hun auto's zouden daar nog staan....van mij mogen zequote:Op zondag 19 september 2004 17:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat was er buiten het stadion aan de hand?
Meer dan triest.quote:Op zondag 19 september 2004 17:24 schreef Suijk het volgende:
Triest als dat echt zo is.
waarschijnlijk wel aangezien dat cafe van 2 Den Bosch supporters is en die rende als allereerste de tribune afquote:Op zondag 19 september 2004 17:24 schreef Suijk het volgende:
Triest als dat echt zo is.
stelletje teringjoden dan....quote:Op zondag 19 september 2004 17:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
stelletje *****joden hebben tijdens de wedstrijd een (supporters)cafe verbouwd in Rosmalen,ze zijn naar het schijnt wel opgepakt en hun auto's zouden daar nog staan....van mij mogen ze
Golfer ging edittenquote:Op zondag 19 september 2004 17:29 schreef popolon het volgende:
Stel je die vraag aan jezelf?
lezenquote:Op zondag 19 september 2004 17:29 schreef popolon het volgende:
Stel je die vraag aan jezelf?
Ik doe m'n best maar dat ontging me even.quote:Op zondag 19 september 2004 17:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
lezen![]()
je kan er overheen groeien naar het schijntquote:Op zondag 19 september 2004 17:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik doe m'n best maar dat ontging me even.
maar als je verliest dan met 100% inzetquote:Easy DG, voorspelbaar verlies, niks aan de hand.
no commentquote:maar dat van die relschoppers slaat niet op elke Ajax liefhebber hoor, heeft (alweer) niks met supporters te maken namelijk
Niet.quote:Op zondag 19 september 2004 17:39 schreef Suijk het volgende:
En wat hebben jullie allemaal gezongen?
Aan het einde van de rit weer ergens onderaanquote:Op zondag 19 september 2004 17:48 schreef Ludacriss het volgende:
Whuhu Den Haag staat nu 14de dankzij de joden!
"Heb jij ook zo'n hekel aan die club uit amsterdam?quote:Op zondag 19 september 2004 17:39 schreef Suijk het volgende:
En wat hebben jullie allemaal gezongen?
sfeer was echt bagger,niet normaal meer,"gelukkig" was de sfeer in het uitvak nog meer baggerquote:Op zondag 19 september 2004 17:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Niet veel. Wat een trieste kutsfeer zeg. Die paar duizend mongolen die er nu opeens wel waren mogen van mij wel weer opzouten.
quote:Op zondag 19 september 2004 17:48 schreef Ludacriss het volgende:
Whuhu Den Haag staat nu 14de dankzij de joden!
Klopt ja.quote:Op zondag 19 september 2004 18:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
sfeer was echt bagger,niet normaal meer,"gelukkig" was de sfeer in het uitvak nog meer bagger
als er gezongen werd was het niet tegen ajax/jodenquote:Op zondag 19 september 2004 18:05 schreef Suijk het volgende:
Werd er iets gezegd dan, toen jullie dat zongen?
Maar wel 2 plaatjes hoger dan julliequote:Op zondag 19 september 2004 18:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]evenveel punten als ons
quote:Op zondag 19 september 2004 18:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
"Heb jij ook zo'n hekel aan die club uit amsterdam?
Schup maar al die neuzen ja zo hard als je maar kan,
want het leven,duurt maar even,
als die joden aan het gas"
en dat mocht dus niet
Yepz Den Haag heeft Platvoet en Den Bosch heeft Moerad.quote:Op zondag 19 september 2004 18:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is trouwens de hoogste tijd voor een spits. Een echte spits dit keer, want v/d Laak is geen spits, Schulp is meer een nummer 10, Moerad is een lamstraal die vandaag nog mag opzouten en Biekman en Powel komen tekort voor de Eredivisie.
ajax speelde met 12,ze zouden toch wel gewonnen hebben overigensquote:Op zondag 19 september 2004 19:28 schreef DarkShine het volgende:
Lekkere scheids zie ik...
Daar niet van, maar ondertussen vraagt men zich wel openlijk af waar de spreekkoren vandaan komen...quote:Op zondag 19 september 2004 19:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ajax speelde met 12,ze zouden toch wel gewonnen hebben overigens
wat was er danquote:Op zondag 19 september 2004 19:21 schreef DutchGooner het volgende:
kut NOS "ajax supporters opzoeken"
ALS JE NIET WEET HOE EN WAT,HOU DAN JE BEK,LUL!
Volgens DG waren er Ajax supporters een cafe aan het verbouwen. Dat Cafe behoorde toe aan 2 Den Bosch supporters, daarom ging iedereen weg.quote:Op zondag 19 september 2004 19:34 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wat was er dan![]()
Zo zie je maar weer hoe men naar verschillende clubs kijkt. Bij ons kreeg Vicelich geel voor een zuivere goal omdat die hands gemaakt zou hebben volgens de scheids, no way maar wat doe je eraan?quote:Op zondag 19 september 2004 19:59 schreef Yeahinho het volgende:
Van der Vaart maakt bewust hands en hoort dus geel te krijgen, maar nee... die geven we niet want anders gaat ie huilen.
dat verhaal is/was bij ons niet bekendquote:Op zondag 19 september 2004 20:09 schreef PLAE@ het volgende:
Ik hoor net van andere bronnen dat men zeker ook naar buiten liep voor wat anders. afca youth was in town![]()
Ik heb wel gehoord dat er Ajacieden buiten zouden zijn, maar dat liep allemaal met een grote sisser af volgens mij....quote:Op zondag 19 september 2004 20:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat verhaal is/was bij ons niet bekend
(van ajax perspectief)quote:Er werd meer dan een half uur voor de wedstrijd gebeld door fcdb en er werd doorgegeven dat we in the cup zaten. ook hadden de spotters van hun al gasten van ons daar zien lopen. ze wisten waar we zaten en er werd letterlijk gezegt ''we gaan nu het stadion'' terwijl ze wisten waar we waren...
toen naar rosmalen waar wij iig de weg en zagen de me-busjes. blijkt dat den bosch met 30-35 man kwam aanzetten en ajax de aanval inzette met mannetje of 40. zonder dat er 1 klap is gevallen ging den bosch op de vlucht. later komen een paar boschenaren 1 van ons tegen die weg was gegaan ivm politie en arrestaties en werd door mannetje of 5-10 gepakt en ze bleven doorschoppen terwijl hij op de grond lag hmm...
Zat jij in het uitvak dan? We hadden de grootste lol om een gast op M1(geloof ik), daar volgde ook veel liedjes opquote:Op zondag 19 september 2004 18:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
sfeer was echt bagger,niet normaal meer,"gelukkig" was de sfeer in het uitvak nog meer bagger
M1 is aan de andere kant,lijkt mij dus nietquote:Op zondag 19 september 2004 20:50 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Zat jij in het uitvak dan? We hadden de grootste lol om een gast op M1(geloof ik), daar volgde ook veel liedjes opLekker middagje in den bosch gehad!
lange zijde dus,vak Kquote:Op zondag 19 september 2004 20:57 schreef NordKaos het volgende:
Naja, dat vak naast het vak met die lege blauwe stoeltjes;)
Roestig, roestig... De scheidsrechters in nederland zijn gewoon zwaar klote. Iedereen heeft er last van, dit weekend weer meerdere voorbeelden van zeer slechte beslissingen. Deze keer in het voordeel van een paar clubs en volgende week weer andersquote:Op zondag 19 september 2004 19:59 schreef Yeahinho het volgende:
Het falen van de scheidsrechter viel me in het stadion nog niet eens zo heel erg op, maar nu in de samenvatting wordt het toch wel heel erg duidelijk! Sneijder trapt na en krijgt niks, vd Laak komt te laat en krijgt geel. Van der Vaart maakt bewust hands en hoort dus geel te krijgen, maar nee... die geven we niet want anders gaat ie huilen.
Wat een mongolen bij de NOS trouwens..... ik vond het naar buiten rennen van al die sensatiezoekers ook niks, maar als je nergens vanaf weet hou dan gewoon Rombouts en die rare praatjes buiten beeld!
Goser...wen er maar aan. Als supporter van een niet topclub krijg je altijd dit soort shit over je heen. Heb het dit seizoen ook al teveel meegemaakt. Probleem is, er word niet over gediscussieerd. Dus niemand die zich er wat van aantrekt of besluit er iets mee te doen.quote:Op zondag 19 september 2004 19:59 schreef Yeahinho het volgende:
Het falen van de scheidsrechter viel me in het stadion nog niet eens zo heel erg op, maar nu in de samenvatting wordt het toch wel heel erg duidelijk! Sneijder trapt na en krijgt niks, vd Laak komt te laat en krijgt geel. Van der Vaart maakt bewust hands en hoort dus geel te krijgen, maar nee... die geven we niet want anders gaat ie huilen.
Zou normaal toch een Joden actie zijn. Met 5 a 10 man tegen 1.....quote:Op zondag 19 september 2004 20:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit staat net op M-side.com:
later komen een paar boschenaren 1 van ons tegen die weg was gegaan ivm politie en arrestaties en werd door mannetje of 5-10 gepakt en ze bleven doorschoppen terwijl hij op de grond lag hmm...
(van ajax perspectief)
Inderdaad. Er werd niet voor niets gezongen Koninklijke Nederlandse Joden Bond!quote:Op zondag 19 september 2004 22:28 schreef DutchGooner het volgende:
2 seizoenen terug zijn we letterlijk terug de GGD ingefloten en geloof me,het went nooit
NEC uit.... Jarda Simr met z'n fopduik.... en daarna de reactie van het NEC-publiek dat al 89 minuten lang stil op hun stoeltje had gezeten; "Den Bosch is een lachertje!!"....quote:Op zondag 19 september 2004 22:28 schreef DutchGooner het volgende:
2 seizoenen terug zijn we letterlijk terug de GGD ingefloten en geloof me,het went nooit
klopt, hij was er vanmiddag ook gewoon.quote:Op zondag 19 september 2004 13:01 schreef DutchGooner het volgende:
die is er vanmiddag gewoon let maar op
maar dat is logisch,tis gewoon een baggerliedquote:Op zondag 19 september 2004 23:42 schreef Reanimatie.com het volgende:
En wat is dat You'll never walk alone een doodgooier voor de wedstrijd.
dan heb je duidelijk niet hard genoeg je best gedaan.quote:Op maandag 20 september 2004 00:02 schreef MaxTheDog het volgende:
Waarom was 't niet gewoon feest op K, ik had er de hele week zo op gehoopt dat we als die geweldige Bosschenaren bij de NOS op de buis kwamen.![]()
Tokkies, je ziet ze ook overal!quote:Op zondag 19 september 2004 20:50 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Zat jij in het uitvak dan? We hadden de grootste lol om een gast op M1(geloof ik), daar volgde ook veel liedjes opLekker middagje in den bosch gehad!
De Mul was goed ja! Bij vlagen welteverstaan, maar toch. Sonck was inderdaad weer een drama..quote:Op maandag 20 september 2004 08:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Even on topic:
terechte overwinning van een matig spelend Ajax. Maxwell was, met De Mul, de bste man, Sonck en Heitinga de slechtste spelers.
Mee eens,gister was onze zwakste voorstelling,nog zwakker als tegen AZ IMO maar aan de anderre kant,hadden we wel meer inzet gehad had je waarschijnlijk nog niet gewonnen.quote:Op maandag 20 september 2004 12:56 schreef gras het volgende:
[..]
Tekenend dan dat jullie ons nooit echt in de problemen konden brengen. Ik vrees dan ook dat jullie volgend seizoen jullie doek van 'we're back' weer uit de kast kunnen halen. Die Uneken houd jullie niet in de eredivisie.
Realistisch gezien niet nee, maar die inzet kan veel verhelpen. Zo goed is Ajax nog niet, ze zijn snel van de wijs en de verdediging staat gewoon nog niet zeker.quote:Op maandag 20 september 2004 13:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mee eens,gister was onze zwakste voorstelling,nog zwakker als tegen AZ IMO maar aan de anderre kant,hadden we wel meer inzet gehad had je waarschijnlijk nog niet gewonnen.
Wij moeten het niet hebben van deze wedstrijden,eerlijk is eerlijk.
(een klein beetje) hoop is er natuurlijk altijd, maar mogelijkheden zag ik na 1 minuut voetbal al niet meer.. Ajax is gewoon vele malen verder/sterker dan FC Den Bosch; valt voor ons geen eer tegen te behalen!quote:Op maandag 20 september 2004 13:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Realistisch gezien niet nee, maar die inzet kan veel verhelpen. Zo goed is Ajax nog niet, ze zijn snel van de wijs en de verdediging staat gewoon nog niet zeker.
Ik denk dat veel Den Bosch supporters vooraf toch wel wat hoop en mogelijheden zagen, klopt dat?
Den Bosch stelde er inderdaad weinig tegenvoer, ze lieten het gewoon gebeuren. Met een dergelijke insteek valt het denk ik ook niet mee om van De Graafschap te winnen hoor.quote:Op maandag 20 september 2004 13:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mee eens,gister was onze zwakste voorstelling,nog zwakker als tegen AZ IMO maar aan de anderre kant,hadden we wel meer inzet gehad had je waarschijnlijk nog niet gewonnen.
Wij moeten het niet hebben van deze wedstrijden,eerlijk is eerlijk.
ik nietquote:Op maandag 20 september 2004 13:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik denk dat veel Den Bosch supporters vooraf toch wel wat hoop en mogelijheden zagen, klopt dat?
Alleen achten onze spelers zich dan niet bij voorbaat kansloos zoals ze zich nu opstelden.quote:Op maandag 20 september 2004 13:44 schreef gras het volgende:
[..]
. Met een dergelijke insteek valt het denk ik ook niet mee om van De Graafschap te winnen hoor.
Het is te hopen voor jullie. Ik vrees echter het ergste, volgend seizoen weer vlammen in de GGD.quote:Op maandag 20 september 2004 13:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alleen achten onze spelers zich dan niet bij voorbaat kansloos zoals ze zich nu opstelden.
De inzet zal dan vele malen hoger zijn,ook getuige de wedstrijden tegen ADO,Graafschap en Willem II.
Ik blijf er bij,wij worden minimaal 17equote:Op maandag 20 september 2004 13:50 schreef gras het volgende:
[..]
Het is te hopen voor jullie. Ik vrees echter het ergste, volgend seizoen weer vlammen in de GGD.
Maar dat is on-Wismansquote:Op maandag 20 september 2004 13:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Van de taktiek klopte natuurlijk ook geen fluit. Lekker gaan aanvallen tegen Ajax, slim hoor. Ik was gewoon met 10 man achter de bal gaan spelen met een lange, diepe spits die op elke bal mag gaan rennen.
En ik blijf bij minimaal vijftiendequote:Op maandag 20 september 2004 13:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik blijf er bij,wij worden minimaal 17e
Met veel inzet (zie ADO Den Haag) kan je nog een eindje komen tegen Ajax, maar inzet was er niet te bespeuren. Dat was idd na 1 minuutje al wel duidelijk.quote:Op maandag 20 september 2004 13:43 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
(een klein beetje) hoop is er natuurlijk altijd, maar mogelijkheden zag ik na 1 minuut voetbal al niet meer.. Ajax is gewoon vele malen verder/sterker dan FC Den Bosch; valt voor ons geen eer tegen te behalen!
Als ik zie hoe waardeloos ze nu spelen en het slechte aankoopbeleid dan teken ik voor een 17e plaats.quote:Op maandag 20 september 2004 13:54 schreef Mindlight het volgende:
[..]
En ik blijf bij minimaal vijftiende
quote:Op maandag 20 september 2004 14:10 schreef DutchGooner het volgende:
en Volmer staat dus 6 weken buiten spel na zijn blessure van gisteren meldt NOS TT.
Kut
Kut iddquote:20/09/2004] FC Den Bosch zal het de komende weken moeten stellen zonder Joost Volmer. De 30 jarige verdediger viel gisteren geblesseerd uit in het met 5-0 verloren duel tegen Ajax. De eerste diagnose wijst op een ingescheurde hamstring. De verdediger zal zodoende zeker zes tot acht weken uit de roulatie zjin. Een fikse tegenvaller dus voor FC Den Bosch die toch al niet over een brede selectie beschikt.
Volmer kwam afgelopen zomer transfervrij over van West Bromwich Albion waar de verdediger geen nieuw contract kreeg aangeboden. Bij FC Den Bosch mistte de verdediger eerder al de voorbereiding vanwege een kuitblessure en nu is de verdediger dus opnieuw voor langere tijd uit de roulatie.
Beekmans viel gisteren niet eens zo slecht in.quote:Op maandag 20 september 2004 14:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alsjeblieft geen Beekmans....
die jongen heeft pas 2 wedstrijden gespeelt,uitgerekend tegen AZ en ajax.quote:Op maandag 20 september 2004 14:22 schreef Yeahinho het volgende:
Iedereen roept wel over die Volmer, maar ik kan nou eerlijk gezegd ook niet zeggen dat ik dat zo'n wereldvoetballer vind....Het zal best een aardige speler zijn voor FC, maar of we em missen als ie er weer es niet bij is betwijfel ik!
dat mag ook wel eens,Beekmans,het eeuwige talent,let maar opquote:Op maandag 20 september 2004 14:25 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Beekmans viel gisteren niet eens zo slecht in.
Echt goed vond ik hem ook niet. Er viel ook weinig eer te behalen als invaller gisteren natuurlijk, maar ik vind Beekmans toch tegenvallen. Hij is eigenlijk weinig vooruit gegaan. Hij is nog steeds slordig en onrustig.quote:Op maandag 20 september 2004 14:25 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Beekmans viel gisteren niet eens zo slecht in.
Ook in de oefenwedstrijden vond ik em niet denderend spelen. Iedereen roept er wel over dat het zo'n geweldenaar zou zijn, maar ik vind het een erg lomp overkomende voetballer... prototype erg goede GGD-speler, maar te min voor eredivisie. Al heeft ie natuurlijk hoog in de 2e Engelse divisie gespeeld, dan moet je toch wel iets kunnen lijkt me!quote:Op maandag 20 september 2004 14:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
die jongen heeft pas 2 wedstrijden gespeelt,uitgerekend tegen AZ en ajax.
Gun hem de tijd
Over welk interview heb jij hetquote:Op maandag 20 september 2004 20:04 schreef hellmondunited het volgende:
de burgemeester was wel erg goed op de hoogte van de uitslag. kon goed zien dat hij de wedstrijd had bijgewoondheeft ie zitten slapen ofzo?
ik kwam via www.nu.nl op een filmpje van de staking. daar kon je ook andere filmpjes aanklikken waaronder eentje met de burgemeester van den bosch over het goede verloop (geen spreekkoren)quote:Op maandag 20 september 2004 20:58 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Over welk interview heb jij het.
En de uitslag wist ie dus nietquote:Op maandag 20 september 2004 21:05 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik kwam via www.nu.nl op een filmpje van de staking. daar kon je ook andere filmpjes aanklikken waaronder eentje met de burgemeester van den bosch over het goede verloop (geen spreekkoren)
nopequote:Op maandag 20 september 2004 21:09 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En de uitslag wist ie dus niet.
Slim bezig burgervader....quote:Op maandag 20 september 2004 21:12 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
nope
Je weet ondertussen toch wel hoe hij is.quote:Op maandag 20 september 2004 21:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Slim bezig burgervader....
Mooiquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:03 schreef Yeahinho het volgende:
Weer 7,50 euro voor zo'n flutpotje? Aangezien ik alle (thuis)oefenwedstrijden al voor dit geld heb mogen aanschouwen, en het ook morgen ongetwijfeld weer 90 minuten lang balen zal zijn op de tribune, ga ik deze keer voor de verandering eens niet.
Grote bek? ¤ 7,50 voor een saai oefenpotje tegen Maccabi Haifa slaat helemaal nergens op, maar door clubliefde verblind ben ik al die potjes toch maar afgegaan.... ik heb zover ik weet nooit gezegd dat ik niet meer kom door die hoge prijzen?quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
MooiMaak je uiteindelijk die grote bek van je een keer waar
en dit is natuurlijk not-donequote:Op dinsdag 21 september 2004 20:17 schreef Yeahinho het volgende:
Zaterdag ben ik er trouwens wel bij, in één of andere skybox.
een zoonquote:Op woensdag 22 september 2004 09:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Rean, Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!
morgen?quote:Op woensdag 22 september 2004 09:44 schreef LadyFCDB het volgende:
Ik zal er morgen ook niet bij zijn.... (ben te druk bezig met klussen in mijn eigen huisje)
Zaterdag kan ik er gvd ook niet bij zijn omdat ik een verplicht etentje heb waar ik niet onderuit kan. Heb van alles geprobeerd maar het lukt niet.
Kaartje voor feyenooit heb ik natuurlijk wel al in bezit.
Ow sorry vanavond..... ja ben ff de dagen een beetje kwijt op het momentquote:Op woensdag 22 september 2004 09:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
morgen?
we gaan effe SMS-enquote:Op woensdag 22 september 2004 09:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat hij peter heet.![]()
Vertel...quote:Op woensdag 22 september 2004 10:07 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb nog een FC Den Bosch rompertje in de aanbieding
Kwam ene DutchGooner mee aanzetten voor mijn inmiddels 10 weken oude zoontjequote:Op woensdag 22 september 2004 10:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vertel...
Ik dacht dat je daar de uitlaat van de auto mee had opgepoetst?quote:Op woensdag 22 september 2004 10:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kwam ene DutchGooner mee aanzetten voor mijn inmiddels 10 weken oude zoontje
typisch een Hagenees,die grote waffels....quote:Op woensdag 22 september 2004 10:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar de uitlaat van de auto mee had opgepoetst?
Waar las jij dan "ZGAN" in m'n aanbieding?quote:Op woensdag 22 september 2004 10:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar de uitlaat van de auto mee had opgepoetst?
Jij vindt de prijzen van de combi's toch ook te duur, maar blijft ook gaan.... Nogmaals: Ik heb nooit gezegd dat ik door die hoge prijzen niet meer ga, en ook vanavond is dat niet de reden.quote:Op woensdag 22 september 2004 09:39 schreef DutchGooner het volgende:
Mijnheer Yeahinho,in de voorbereiding had U ook steeds een grote waffel over de prijzen,maar je kwam wel steeds.....
En dat zegt meneer ik-ga-lekker-toch-op-eigen-vervoer-en-dus-gewoon-in-een-thuisvak-zittenquote:Op woensdag 22 september 2004 09:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dit is natuurlijk not-done
dat heb jij mij niet over dit seizoen horen zeggenquote:Op woensdag 22 september 2004 13:48 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jij vindt de prijzen van de combi's toch ook te duur, maar blijft ook gaan.... Nogmaals: Ik heb nooit gezegd dat ik door die hoge prijzen niet meer ga, en ook vanavond is dat niet de reden.
[..]
dat moet je wel aan deze kaarten kunnen komenquote:En dat zegt meneer ik-ga-lekker-toch-op-eigen-vervoer-en-dus-gewoon-in-een-thuisvak-zitten.
Oooow, ik dacht dat je die had gejat van een baby tijdens 1 van jullie geweldige acties van de afgelopen jaren...quote:Op woensdag 22 september 2004 10:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kwam ene DutchGooner mee aanzetten voor mijn inmiddels 10 weken oude zoontje
heeft ie gewoon van M-Side.comquote:Op woensdag 22 september 2004 17:55 schreef Yeahinho het volgende:
Kan een modje misschien even de titel aanpassen naar iets als:
"[Centraal] Rean en Elise gefeliciteerd met jullie zoon Peter!"?
Nou blijft trouwens bij mij de vraag hangen hoe Robbie in hemelsnaam Rean kent, en waar hij het nieuwtje vandaan haalt (gewoon van m-side.com zeker, en dan hier heel stoer komen doen alsof het nieuws is?).
neequote:Op woensdag 22 september 2004 22:53 schreef TerroRobbie het volgende:
DG gaat met jeffrey naar Engeland?
The one and onlyquote:Op woensdag 22 september 2004 15:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Notorious roy> jij was toch die gast die ook o.a. op IG zit en op de Reit woont?
SBSquote:Op donderdag 23 september 2004 00:01 schreef Yeahinho het volgende:
*zucht* kut-sbs....
Wel 35x overgaan naar dat domme belspel, maar de doelpunten van FC laten zien zit er niet in. En dan bij de uitslagen wordt ook nog even tussen neus en lippen door vermeld dat FC Twente - Quick '20 is geëindigd in 8-0.....
Kneus, terwijl jij zit te fokken was die dus live op je zo geliefde tv-zender bezig!quote:Op donderdag 23 september 2004 00:04 schreef pekel het volgende:
[..]
SBS.
Wanneer is de gehele loting voor de 3de ronde trouwens bekend?
Had je maar moeten komen kijkenquote:Op donderdag 23 september 2004 00:01 schreef Yeahinho het volgende:
*zucht* kut-sbs....
Wel 35x overgaan naar dat domme belspel, maar de doelpunten van FC laten zien zit er niet in. En dan bij de uitslagen wordt ook nog even tussen neus en lippen door vermeld dat FC Twente - Quick '20 is geëindigd in 8-0.....
SBS....liveuitzending...loting....quote:Op donderdag 23 september 2004 00:15 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Kneus, terwijl jij zit te fokken was die dus live op je zo geliefde tv-zender bezig!
Vitesse thuis dus...
quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:24 schreef Reanimatie.com het volgende:
Eindelijk is het dan zover, ik ben papa.
Peter is geboren op 22 september om 03.53u en weegt 3140 gr.
[afbeelding]
[afbeelding]
spreek jullie snel weer, HEYA DEN BOSCH, HEYA PETER!!
Geweldig kerel! Ik had de foto's al gezien, maar toch...quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:46 schreef Reanimatie.com het volgende:
heb er een heleboel ontvangen, maar geen van jou.
de keus tussen Bosschenaar en Bosjesman laat ik aan hem. Een echte vent steunt de lokale ballentent is mijn motto. Hij mag van mij dus supporten wie hij wil, maar als het Feyenoord, Ajakkes of PSV wordt heeft ie wel een groot probleem met papa...
De eerste wedstrijd die hij gaat bezoeken zal echt wel in Den Bosch zijn, geen twijffel over mogelijk!
Juist!quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:59 schreef tong80 het volgende:
Gewoon winnen van Vitesse.
quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:27 schreef aardappelmoestuintje het volgende:
terug naar GG-divisie met den bosch. stakkersmet z'n allen verdedigen
Dank U dank Uquote:Op zaterdag 25 september 2004 23:42 schreef Eilanden het volgende:
Feli met het puntje DG!
Schulp had daar inderdaad meer mee moeten doen, maar hij verspeelde de bal iets te ver voor em uit..quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De beste kans na een minuut of 7-8 was zelfs voor ons,alleen op de keeper af.
Natuurlijk kreeg je dit niet te zien op TV.
Gelukkig ziet Wisman dat ook in.quote:Op zondag 26 september 2004 00:08 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Mooi resultaat inderdaad. Al is het foeilelijk voetbal, dit is wat ik wil zien!!
Ik zat deze keer wel heel erg luxe; voor het eerst van m'n leven in een echte skybox!quote:Op zondag 26 september 2004 00:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gelukkig ziet Wisman dat ook in.
Resultaat is het enigste wat telt,alles is geoorloofd
quote:Op zondag 26 september 2004 00:15 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik zat deze keer wel heel erg luxe; voor het eerst van m'n leven in een echte skybox!
Na de wedstrijd dus gewoon de persconferentie op tv kunnen zien, en effe harder gezet om het te kunnen volgen. Komt er zo'n doos aanlopen 'wie is die vent nou weer, lijkt André Hazes wel met z'n accent!'. Moet ik der uitleggen dat dat Wisman, de trainer van FC is...
"Nou Henkie, puike prestatie heb je geleverd jonge!!" begint ze ineens - niet wetend dat ik een FC-er ben - in het wilde weg te roepen. Op Wisman's "we hebben weinig kansen weggegeven" kwam van die bobo-doos de ijzersterke opmerking "maar zelf ook geen kans gecreëerd sukkel!". Toen effe subtiel opgemerkt dat Sturing toch eigenlijk wel de sukkel van de avond was: met zo'n miljoenen-elftal niet winnen van 11 Bossche prutsers...![]()
mongool. met jullie kut-supoortersquote:Op zaterdag 25 september 2004 23:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Klaar met janken?
Opkankeren nou dan
Jaquote:Op zondag 26 september 2004 00:17 schreef aardappelmoestuintje het volgende:
[..]
jij zat zeker zielig in het hoekje.![]()
1.) wat doe jij in het Gelredome met zo'n usericon?quote:Op zondag 26 september 2004 00:17 schreef aardappelmoestuintje het volgende:
[..]
mongool. met jullie kut-supoorterswas het gezellig daar bovenin? allemaal verspreiden over het uitvak
Allemaal als 1 blok achter het team. jij zat zeker zielig in het hoekje.
![]()
En je bent er nogal trots op blijkbaar?quote:Op zondag 26 september 2004 00:19 schreef aardappelmoestuintje het volgende:
nee hoor, studeer in Amsterdam
Stadion, waarquote:Op zondag 26 september 2004 00:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En je bent er nogal trots op blijkbaar?
Maar goed,1 puntje,meer dan verwacht.
Stelletje frusti's in Arnhem in d'r kutstadion (?)
Je bedoeld die mongolen in het vak naast ons?quote:Op zondag 26 september 2004 00:21 schreef aardappelmoestuintje het volgende:
er zat een kudde bovenin. en over de rest van het uitvak zaten joppies, die natuurlijk stoer moeten doen dat ze ook naar uitwedstrijden gaan. mietjes, waar je geen reet aan heb
Had me voorgenomen er enigzins "neutraal" naar toe te gaan,alsof ik daar nog nooit eerder was geweest maar ik moet toch weer concluderen dat het 3 maal niets is,zo'n sportzaal.quote:Op zondag 26 september 2004 00:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Stadion, waar. Onder de bobo's was wel één relaxte vent (wel Feyenoorder
) die toegaf dat het Gelredome geen stadion was, en de Galgenwaard en De Kuip als 'echte' stadions zag. De rest had het voetbal-iq van een zeegarnaal, en vroeg toen ik het had over Fränkel welke speler van Den Bosch dat was...
nee die paupers onderaan in het uitvakquote:Op zondag 26 september 2004 00:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je bedoeld die mongolen in het vak naast ons?
ik loop er niet mee te koop. dus die vergelijking gaat niet opquote:Ach ja,uitwedstrijden bezoeken,ik heb waarschijnlijk meer uitwedstrijden bezocht dan jij uberhaupt wedstrijden.
Ik geef toe: skybox was erg leuk om een keer te hebben meegemaakt, zo luxe heb ik het nog nooit meegemaakt! Tv aan de muur, barretje met uitzicht op het veld, eigen koelkast, lekkere kip-saté bij de hand, en errug lekkere plaatsen op het 'balkon'.quote:Op zondag 26 september 2004 00:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Had me voorgenomen er enigzins "neutraal" naar toe te gaan,alsof ik daar nog nooit eerder was geweest maar ik moet toch weer concluderen dat het 3 maal niets is,zo'n sportzaal.
Geef mij de Vliert maar of elk ander echt stadion
die 4 onderin? Ach ja,die kan ik ook niet serieus nemen.quote:Op zondag 26 september 2004 00:26 schreef aardappelmoestuintje het volgende:
[..]
nee die paupers onderaan in het uitvak
[..]
Jij begint erover....quote:ik loop er niet mee te koop. dus die vergelijking gaat niet op![]()
Wat deden die danquote:Op zondag 26 september 2004 00:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
die 4 onderin? Ach ja,die kan ik ook niet serieus nemen.
[..]
Jij begint erover....
oke zijn we het daar over eens.quote:Op zondag 26 september 2004 00:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
die 4 onderin? Ach ja,die kan ik ook niet serieus nemen.
[..]
nee ik vind het alleen lomp dat als je mee gaat naar een uitwedstrijd en dan ga je je afzonderen van de rest. ik zou met z'n allen achter de club gaan staan. (wat jullie op het laatst goed gelukt was) Anders ben je daar ook voor niets. dan heb ik meer het idee, dat ze daar voor zichzelf zijn, dan dat ze er zijn om het team te steunen.quote:Jij begint erover....
In totaal 4 bussen maar.quote:Op zondag 26 september 2004 00:35 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat deden die dan. Ik zat bijna tegen het dak, dus kon door de dakconstructie amper zien hoeveel Bosschenaren er waren, en wat ze precies deden...
Dan denk ik dat je geen goed beeld had van het geheel.quote:Op zondag 26 september 2004 00:36 schreef aardappelmoestuintje het volgende:
[..]
[..]
nee ik vind het alleen lomp dat als je mee gaat naar een uitwedstrijd en dan ga je je afzonderen van de rest. ik zou met z'n allen achter de club gaan staan. (wat jullie op het laatst goed gelukt was) Anders ben je daar ook voor niets. dan heb ik meer het idee, dat ze daar voor zichzelf zijn, dan dat ze er zijn om het team te steunen.
klopt,maar een lekker puntjequote:Op zondag 26 september 2004 00:37 schreef aardappelmoestuintje het volgende:
Verder was het een saaie wedstrijd, sfeer was kut. snel vergeten.
Ik had het ook in de gaten, en op een gegeven moment barstte de bom (ik zag het aankomen). Wat is er gebeurd naast het gooien van voorwerpen in/door het net en heel stoer slaan op de wanden?quote:Op zondag 26 september 2004 00:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De gehele wedstrijd lang hadden sommige van onze en hun supporters meer oog voor elkaar dan voor de wedstrijd.
Verders niets bij mijn weten.quote:Op zondag 26 september 2004 00:40 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik had het ook in de gaten, en op een gegeven moment barstte de bom (ik zag het aankomen). Wat is er gebeurd naast het gooien van voorwerpen in/door het net en heel stoer slaan op de wanden?
Maar je noemt geen namen....?quote:Op zondag 26 september 2004 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat ik bij sommige figuren een hele wedstrijd moet staan
Vul ze zelf maar in,breinaalden enzo...quote:Op zondag 26 september 2004 00:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Maar je noemt geen namen....?
ik doelde ook vooral op die groepjes. die grote groep daarboven was niks mee. die kwamen echt voor Den Boschquote:Op zondag 26 september 2004 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De grootste groep van ons stond bij elkaar en verders hou je toch wel groepjes,dat is overal zo.
quote:Op zondag 26 september 2004 00:40 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
ga gvd achter de ploeg staan of blijf thuis!
laten we het er op houden dat die niet van luidruchtige mensen houdenquote:Op zondag 26 september 2004 00:45 schreef aardappelmoestuintje het volgende:
[..]
ik doelde ook vooral op die groepjes. die grote groep daarboven was niks mee. die kwamen echt voor Den Bosch
Ik vergis me denk ik, want volgens mij was het juist die grote groep die met de Vitessenaren bezig was tochquote:Op zondag 26 september 2004 00:45 schreef aardappelmoestuintje het volgende:
[..]
ik doelde ook vooral op die groepjes. die grote groep daarboven was niks mee. die kwamen echt voor Den Bosch
maar een klein gedeelte,viel allemaal wel meequote:Op zondag 26 september 2004 00:48 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik vergis me denk ik, want volgens mij was het juist die grote groep die met de Vitessenaren bezig was toch.
Ik schijt dit weekend ook op jou.quote:Op zondag 26 september 2004 00:56 schreef Yeahinho het volgende:
Wat ben je trouwens opvallend mild voor me DG? Dacht dat je geen goed woord over had voor bobo's.
gisteren effe gecheckt bij iemand die dat soorten zaken altijd weet.quote:Op maandag 27 september 2004 01:13 schreef Yeahinho het volgende:
Wtf, 26 kaarten pas?! Hoe weet je dat eigenlijk...?
welke debiel laat dan ook flesjes bier toe? Je weet van te voren dat dat nooit goed kan gaan.quote:Op maandag 27 september 2004 01:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
gisteren effe gecheckt bij iemand die dat soorten zaken altijd weet.
Zo zal er in de toekomst iig ook geen bier meer aanwezig zijn in de bussen na gisteren,is het een en ander fout gelopen bij aankomst daar.
flesjes/blikjes kregen vliegles enzo.
Voor het voetbal moet je dit seizoen zeker niet bij FC op de tribune gaan zittenquote:Op maandag 27 september 2004 13:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Jij moet gewoon niet mauwen en met de bus meegaan, desnoods met de supporters vereniging!
Je gaat toch voor het voetbal of nie?
Wat een kleintjequote:Op vrijdag 24 september 2004 19:24 schreef Reanimatie.com het volgende:
Eindelijk is het dan zover, ik ben papa.
Peter is geboren op 22 september om 03.53u en weegt 3140 gr.
Blijf dan voortaan thuisquote:Op maandag 27 september 2004 13:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Voor het voetbal moet je dit seizoen zeker niet bij FC op de tribune gaan zitten.
Zit jij bij FC voor het (goeie) voetbal op de tribune dan?quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Blijf dan voortaan thuis![]()
Of ga lekker met je bitterballen in een skybox zitten![]()
27 inmiddels,ik heb vanmiddag een kaartje gehaaldquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:32 schreef TerroRobbie het volgende:
DG> al een update van het aantal verkochte kaarten?
En toen ie na een uur boos wegging riep je hem na "Bosschenaren zie je overal!" zeker?quote:Op woensdag 29 september 2004 18:21 schreef DutchGooner het volgende:
[verhaal]
HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op woensdag 29 september 2004 18:21 schreef DutchGooner het volgende:
Vandaag een behoorlijk binnenpretje gehad op mijn werk.
Er kwam een chauffeur lossen op het werk en zijn gezicht kwam me bekent voor.
Na effe nagedacht te hebben herinnerde ik mij hem als 1 van de grootbekken bij Vitesse uit afgelopen zaterdag,toen hij begon te praten wist ik het zeker aan zijn accent te horen en hij werkte voor een transporteur uit de regio Arnhem.
Normaal gesproken ben ik niet zo moeilijk als er een chauffeur komt die kapotte pallets lost maar uitzonderingen zijn er om gemaakt te worden toch?
Heb elke pallet die hij lostte zeer secuur bekeken en kwam uiteindelijk op 5 pallets uit die niet in orde waren en die hij dus van mij moest overstapelen
Hij wilde dat niet dus belde hij zijn baas en die vertelde hem dat ie ze gewoon moest overstapelen als die pallets naar onze maatstaven niet in orde waren.
Hij heeft ruim een uur gestapeld
wat denk jezelf?quote:Op woensdag 29 september 2004 18:42 schreef PLAE@ het volgende:
Maar je zei niks tegen 'm ?
Wat hebben die kanslozen ook allemaal een wereldbaan he![]()
Wat moet je op zon moment tegen zo iemand zeggen dan? He kutboer, ik zag je zaterdag met je grote bek achter het hek. En dan een robbertje gaan vechten?quote:Op woensdag 29 september 2004 18:42 schreef PLAE@ het volgende:
Maar je zei niks tegen 'm ?
Wat hebben die kanslozen ook allemaal een wereldbaan he![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 18:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En toen ie na een uur boos wegging riep je hem na "Bosschenaren zie je overal!" zeker?
Mooie dingen, waar heb je die gemaakt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
EUROPA IN!!![]()
Waar was je dan gisteren in Bochum?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
EUROPA IN!!![]()
Ik zal zeker maar niet vermelden dat ik je na afloop van de wedstrijd heb moeten vertellen wat er in hemelsnaam in Bochum was gebeurd, aangezien jij niet eens wist dat Standard moest Europa Cup-enquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:59 schreef TerroRobbie het volgende:
verhinderd
Maar in de komende ronde ben ik er wel bij!
Ik was het inderdaad vergetenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik zal zeker maar niet vermelden dat ik je na afloop van de wedstrijd heb moeten vertellen wat er in hemelsnaam in Bochum was gebeurd, aangezien jij niet eens wist dat Standard moest Europa Cup-en.
RKC, Heerenveen, RBC toch zeker wel....quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Reken er maar niet op...
Helemaal EV wedstrijden verwacht ik niet dit seizoen, ook denk ik niet dat er veel auto-combies nog zullen komen.. Heerenveen enzo waarschijnlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |