hmm echt voorspelbaar vond ik het verhaal niet. (oke er zitten van die cliche momenten in)quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:45 schreef Pompiedom het volgende:
Ik wacht tot de premiere, maar dat het samengaan van 2 soorten karakters in 1 verhaal nooit goed kan zijn, daar ben ik het niet mee eens. Dark Horse Comics heeft een hele serie van Aliens versus Predator, en dit zijn echt prachtige niet voorspelbare verhalen.
Maar ik wacht wel netjes tot de premiere.
Gevonden:quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:50 schreef -tammie- het volgende:
Zal trouwens eens op zoek gaan naar die comics
had ze ook online al gevonden, maar bedoelde eerder in de winkelquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:07 schreef victorinox het volgende:
[..]
Gevonden:
[..]
Paar jaar terug gekochtquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:45 schreef -tammie- het volgende:
[..]
had ze ook online al gevonden, maar bedoelde eerder in de winkel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor degenen die hem nog niet gezien hebben: laat je niet misleiden door de twee teaser-gevechten die op internet te bekijken zijn. Zoals al te merken was aan de beroerde montage, zijn dat zwaar ge-edite fragmenten. In de film duren ze langer.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kontiki op 23-09-2004 00:34:11 ]
beetje karig...quote:Sources are telling us that 20th Century Fox expects to release Alien vs. Predator on 1/25/05 as a single-disc theatrical edition. There will be some extras, still TBD, but look for an alternate opening and a couple of deleted scenes at least.
* Skull-splitter herrinnert zich Xmen en een half jaar later Xmen 1.5 nog...quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:52 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
beetje karig...
![]()
* kinky_queen herrinert zich dat ook nog, maar waarom komt er niet meteen een 'normale' versie met 2 of 3 discs? Omdat de massa weer eerste de kale versie gaat aanschaffenquote:Op zondag 17 oktober 2004 14:01 schreef Skull-splitter het volgende:
* kinky_queen herrinnert zich Xmen en een half jaar later Xmen 1.5 nog...
Fox he, geldkloppers de laatste 10 jaar ofzo... AvP spellen zijn ook gewoon altijd gerusht, zonder visie gebouwd (AvP2 was redelijk, but far from perfect) en na zoveel maanden is hun LEF eraf en dan wordt er geen tijd/geld meer in gestoken...quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:18 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
* Skull-splitter herrinert zich dat ook nog, maar waarom komt er niet meteen een 'normale' versie met 2 of 3 discs? Omdat de massa weer eerste de kale versie gaat aanschaffen
[afbeelding]
Ik stond er eerlijk gezegd nogal van te kijken dat er al zo redelijk snel een AvP2-game kwam. Deel 1 was nou niet echt een kaskraker geloof ik?quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Fox he, geldkloppers de laatste 10 jaar ofzo... AvP spellen zijn ook gewoon altijd gerusht, zonder visie gebouwd (AvP2 was redelijk, but far from perfect) en na zoveel maanden is hun LEF eraf en dan wordt er geen tijd/geld meer in gestoken...
OEH! OEH! OEH!!!!quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:07 schreef victorinox het volgende:
[..]
Gevonden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ey, hond! Das lang gelee!quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:05 schreef Smots het volgende:
[..]
OEH! OEH! OEH!!!!
Da's een flinke partij jeugdsentiment die daar weer omhoog komt borrelen.
WOEF!quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ey, hond! Das lang gelee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.film krijgt van mij wel een 7... misschien 7.5Dit keer zonder signature
Ik denk dat Anderson het voor elkaar heeft gekregen dat die part deux nooit en te nimmer meer komt. Laat staan andere predator en/of alien film.quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:13 schreef furanku het volgende:
Nou.. en dat was hem dus. Vond hem niet zo geweldig, te weinig gore en persoonlijk te weinig actie tussen de alien en de predator. De gevechten hadden van mij groter mogen zijn, massive! en dat heb ik gemist in de film.
En doordat lex een alien dood, is zij direct bondsgenoot van de predatorEn he, waarom nou weer een alien uit de predator. Wachten dus op Alien vs Predator part deux.
ze hadden na Alien 3 al moeten stoppen...quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:53 schreef kriele het volgende:
[..]
Ik denk dat Anderson het voor elkaar heeft gekregen dat die part deux nooit en te nimmer meer komt. Laat staan andere predator en/of alien film.
De film heeft alleen al in de Amerikaanse bioscopen meer opgebracht dan de vorige films. Hopelijk heeft hij niets meer te maken met de komende delen, hoewel enige tijd terug er het bericht was dat 20th Century Fox hem benaderd heeft voor het schrijven van een vijfde Alien...quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:53 schreef kriele het volgende:
Ik denk dat Anderson het voor elkaar heeft gekregen dat die part deux nooit en te nimmer meer komt. Laat staan andere predator en/of alien film.
Die komt waarschijnlijk wel. Maar niet met Anderson aan het roer.quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:53 schreef kriele het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Ik had van tevoren zoveel negatieve berichten gelezen over de film, dat ik echt een soort boordkartonnen poppenkastje van een film verwachtte. Daardoor viel hij uiteindelijk nog wel mee. De Predators vond ik vooral de eerste 10 minuten na hun landing goed te pruimen, daarna ging het bergafwaarts.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:00 schreef Shogo het volgende:
Ik vond deze film redelijk. Door alle negatieve reviews verwachte ik al niet veel meer en dus kon het niet echt slecht worden imo.Uiteraard waren er fouten aanwezig maar verder een leuk actiefilmpje die hoe je het ook went of keert meer had kunnen zijn.
![]()
Verder slechts 1 van de VELE details die het de fans leuk maken...quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:53 schreef ASSpirine het volgende:
wel leuk om te zien was toen die vrouw in het kantoor van Bishop stapte van de boot
dat bishop met een pen tussen zijn vingers steekte
zoals bishop als android i nde alien films ook al had gedaan, maar dan veel en vele malen sneller
Dat zou wel een heel erg uitgemolken koe zijn... Alien: Resurrection heeft heeft het vooruitzicht op een vervolg een beetje verpest vind ik.quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:54 schreef andromeda1968 het volgende:
Ik wacht wel op Alien 5 met Sigourney Weaver.![]()
Heb er in het afgelopen decennium te veel geld in gestokenquote:Op zondag 12 september 2004 11:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Paar jaar terug gekocht
Ik heb er ook een aantal:quote:Op zondag 7 november 2004 22:09 schreef Alienbeerhunter het volgende:
[..]
Heb er in het afgelopen decennium te veel geld in gestoken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij was wel te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 november 2004 02:09 schreef Kontiki het volgende:
Shredder, heb je de Predator-films gezien?Nee niet helemaal tenminste,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 november 2004 01:52 schreef shredder het volgende:
Komt net erug van de AVPMan hoe heb je naar die film gekeken? Kun je niet gewoon het geheel met een korrel zout nemen? Het is een fokking SF film. Welke film vind jij wel fan-tas-tisch? Dan gaan we die helemaal afzeiken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij was wel te doen.
I Love America
Benk het niet mee eens. De Predator- en Alien-films zijn juist erg sterk in hun soort omdat er is nagedacht over de details. Het hadden makkelijk simpele monster-films kunnen worden, maar juist door dat extra detail (levenscyclus van de aliens, protocollen van de predators, etc.) scoorden ze beter. In AvP worden veel van die details weggelaten, misbruikt of juist overmatig gebruikt. Ik kan me goed voorstellen dat mensen zich daaraan stoorden.quote:Op maandag 8 november 2004 09:49 schreef Ericjuh het volgende:
waarom kijk iedereen nu in details..je weet toch van te voren dat je naar zo'n film gaat dat je niet zo diep in het verhaal moet gaan graven... tis gewoon leuke aktie film..
Same goes for me.quote:Op zondag 7 november 2004 22:30 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik heb er ook een aantal:
Alien3 1, 2, 3
Aliens : Alchemy 1, 2, 3
Aliens : Berserker 1, 2, 3, 4
Aliens : Book One
Aliens : Colonial Marines 1, 2, 3, 4, 5, ,6 , 7, 8, 9, 10
Aliens : Earth War 1, 2, 3, 4
Aliens : Genocide 1, 2, 3, 4
Aliens : Genocide (collected edition)
Aliens : Havoc 1, 2
Aliens : Hive 1, 2, 3, 4
Aliens : Hive (collected edition)
Aliens : Kidnapped 1, 2, 3
Aliens : Lovesick
Aliens : Mondo Heat
Aliens : Music of the Spears 1, 2, 3, 4
Aliens : Newt's Tale 1, 2
Aliens : Pig
Aliens : Rogue 1, 2, 3, 4
Aliens : Sacrifice
Aliens : Salvation
Aliens : Special
Aliens : Stronghold 1, 2, 3, 4
Aliens : Vol.2 1, 2, 3, 4
Aliens : Xenogenesis 1
Aliens 1, 2, 3, 4, 5, 6
Aliens vs Predator : Booty
Aliens vs Predator : Duel 1, 2
Aliens vs Predator : The Deadliest of the Species 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
Aliens vs Predator : War 0, 1, 2, 3, 4
Aliens vs Predator : Xenogenesis 4
Aliens vs Predator 0, 1, 2, 3, 4
Batman vs Aliens 1, 2
Dark Horse Classics : Aliens vs Predator 1, 2, 3, 4, 5, 6
Dark Horse Comics 24 (Aliens : Mondo Pest)
Dark Horse Comics 25 (Aliens vs Predator : Blood Time)
Dark Horse Presents : Aliens (Platinum Edition)
Dark Horse Presents 101 (Aliens)
Judge Dredd vs Aliens 3
Superman vs Aliens 1, 2, 3
Maar jij had "korting"quote:Op maandag 8 november 2004 17:04 schreef Smots het volgende:
[..]
Same goes for me.
Ik heb in mijn comic-verzamel periode héél veel knaken gestopt in het verzamelen van Aliens-comics.
(ik heb zelfs alle nummers van het officiële Aliens-tijdschrift dat in de UK is uitgegeven)
Daarnaast heeft meneer de helft van zijn punten in de film niet goed gevolgd...quote:Op maandag 8 november 2004 10:16 schreef Fegisje het volgende:
[..]
Man hoe heb je naar die film gekeken? Kun je niet gewoon het geheel met een korrel zout nemen? Het is een fokking SF film. Welke film vind jij wel fan-tas-tisch? Dan gaan we die helemaal afzeiken!![]()
voor 5000,-- Euro...zal ik er over na ga denken....quote:Op zondag 7 november 2004 22:15 schreef Satanix het volgende:
Ik bied 50 euro!![]()
Heb volgens mij ook idd. superman en dredd versus Aliens.....Superman/Aliens heb ik opgeborgenquote:Op zondag 7 november 2004 22:30 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik heb er ook een aantal:
Alien3 1, 2, 3
Aliens : Alchemy 1, 2, 3
Aliens : Berserker 1, 2, 3, 4
Aliens : Book One
Aliens : Colonial Marines 1, 2, 3, 4, 5, ,6 , 7, 8, 9, 10
Aliens : Earth War 1, 2, 3, 4
Aliens : Genocide 1, 2, 3, 4
Aliens : Genocide (collected edition)
Aliens : Havoc 1, 2
Aliens : Hive 1, 2, 3, 4
Aliens : Hive (collected edition)
Aliens : Kidnapped 1, 2, 3
Aliens : Lovesick
Aliens : Mondo Heat
Aliens : Music of the Spears 1, 2, 3, 4
Aliens : Newt's Tale 1, 2
Aliens : Pig
Aliens : Rogue 1, 2, 3, 4
Aliens : Sacrifice
Aliens : Salvation
Aliens : Special
Aliens : Stronghold 1, 2, 3, 4
Aliens : Vol.2 1, 2, 3, 4
Aliens : Xenogenesis 1
Aliens 1, 2, 3, 4, 5, 6
Aliens vs Predator : Booty
Aliens vs Predator : Duel 1, 2
Aliens vs Predator : The Deadliest of the Species 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
Aliens vs Predator : War 0, 1, 2, 3, 4
Aliens vs Predator : Xenogenesis 4
Aliens vs Predator 0, 1, 2, 3, 4
Batman vs Aliens 1, 2
Dark Horse Classics : Aliens vs Predator 1, 2, 3, 4, 5, 6
Dark Horse Comics 24 (Aliens : Mondo Pest)
Dark Horse Comics 25 (Aliens vs Predator : Blood Time)
Dark Horse Presents : Aliens (Platinum Edition)
Dark Horse Presents 101 (Aliens)
Judge Dredd vs Aliens 3
Superman vs Aliens 1, 2, 3
quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga hem bij een maat kijken overmorgen, die heeft hem in de VS gekocht op DVD in high definiton.. en dan op een HDTV en 7.1 installatie kijken..![]()
Je zal pas echt voordeel hebben van HD als het echt met HD gedraaid wordt. Op een DVD past nog geen uur HD trouwens.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga hem bij een maat kijken overmorgen, die heeft hem in de VS gekocht op DVD in high definiton.. en dan op een HDTV en 7.1 installatie kijken..![]()
Nee hoor, op cd-wow is 'ie al een tijdje te bestellen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lieverd, het ding komt op zijn vroegst uit in Asie, en zelfs dat pas tegen januari...
quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:35 schreef Smots het volgende:
[..]
Nee hoor, op cd-wow is 'ie al een tijdje te bestellen.
http://www11.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=14538
En dat is een hele legale versie.
HAHAHA!quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:02 schreef Retarded het volgende:
[..]
![]()
Release/Despatch Date: Tuesday 11 Jan
oke update! Ik ben bij mijn collega geweest om de film te kijken, maar het bleek dat ik het niet goed begrepen had en hij naar de bioscoop wilde.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Waarschijnlijk gewoon een dikke download, op tweakers zit ook zo'n figuur die alles HD download, en dan zit je per film rond de 10 GB...
You teach me AvP and I'll teach you comicbooks and gamesquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:35 schreef Smots het volgende:
[..]
Nee hoor, op cd-wow is 'ie al een tijdje te bestellen.
http://www11.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=14538
En dat is een hele legale versie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, waardeloos. De regie is verder wel OK, maar die de neuk liet Anderson ook het script schrijven? Event Horizon was goed, maar daar heeft hij ook niets met het script van doen gehad. En kunnen ze die camera's niet stil houden of zo? En waarom moeten ze bij elke kill de camera ergens anders heen wijzen dan de actie? Wat een tenenkrommende dialogen ook, echt om te huilen.
OK, de aliens zagen er goed uit. Joepie.
Strontfilm. Bedankt Fox en Anderson voor het verneuken van twee fantastische filmreeksen."Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
Ogen zijn de acteur zijn ogen, alleen hebben ze voor menselijke lenzen gekozen en de kin wat langer gemaakt, samen met een softer patroon op zijn kop (minder fel) om hem heroischer te werken. Ik snap wat ze wilde doen bij ADI, ik snap alleen niet waarom Paul Anderson het nodig vond om classics zo erg te verkrachten...quote:Op donderdag 16 december 2004 11:54 schreef Kontiki het volgende:
Aha, ik kon al niet goed plaatsen wat er nou zo anders was aan het gezicht van de Predator. Maar het waren dus de ogen. Dat ze een andere mond hebben is me niet opgevallen, wat is daar aan gewijzigd?
Het is een shouldercannon en als je goed oplet gebruikt hij deze welquote:En dan nog iets... ze doet toch moeite om de gun dan aan die pred te geven. Vervolgens zie ik de pred niet 1 keer die gun gebruiken :S
1x maar liefst, het ding gloeit zelfs nog even na... Al met al isset gewoon geen topper, doch wel vermakelijk.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:47 schreef Frenzy_ls het volgende:
En dan nog iets... ze doet toch moeite om de gun dan aan die pred te geven. Vervolgens zie ik de pred niet 1 keer die gun gebruiken :S
AvPvT is een rampzalige comic die geen van de 3 franchises echt waard is...quote:Op donderdag 16 december 2004 14:19 schreef Pompiedom het volgende:
Aliens vs. Predator vs. Terminator is ook een aardige comic om te lezen, er was dus toch nog een manier gevonden om Ripley en Call terug te laten draaien in het verhaal
[..]
Het is een shouldercannon en als je goed oplet gebruikt hij deze wel
quote:Op donderdag 16 december 2004 09:09 schreef StefanP het volgende:
Ik heb hem gisteren ook gezien. Na alle verhalen er om heen heb ik hem eerst gedownload in plaats van te kopen en godzijdank daarvoor. Wat een SCHIJT film zeg. Fox moeten ze afbranden en Paul Anderson ook. De eerste voor hun smerige geldzucht en geknip voor PG13 en de tweede voor het stront verhaal en MTV camerawerk.Als je je een beetje verdiept in het verhaal en al de Alien en Predator films hebt gezien klopt het aardig hoor. Ok blijven wel een paar dingen over, zoals: waarom staat die piramide er nog (weer?) terwijl ze hem in de oudheid hebben opgeblazen? En idd die laserstraal, of dat ruimteschip, waarom heeft niemand dat gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strontfilm. Bedankt Fox en Anderson voor het verneuken van twee fantastische filmreeksen.Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
Sterker nog: de hele film zie je mensen met opengeritste jassen, weinig tot geen gezichtsbescherming en niet eens wolkjes als ze uitademenquote:Op zondag 7 november 2004 23:19 schreef Fegisje het volgende:
Beetje lullig op het einde dat die vrouw op FOKKING ANTARCTICA IN HAAR TRUITJE ZONDER MOUWEN STAAT !![]()
Misschien moet jij je maar eens wat meer verdiepen in die films?quote:Op maandag 31 januari 2005 13:29 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Als je je een beetje verdiept in het verhaal en al de Alien en Predator films hebt gezien klopt het aardig hoor.
Naar mijn idee is dat juist de clou van Alien: de maatschappij die eigenaar is van het ruimteschip (Weyland-Yutani) stuurt ze opzettelijk naar die planeet om een specimen op te pikken. Denk aan de geheimzinnigheid van Mother (de boordcomputer) die geen gegevens wil geven, en aan de geheime agenda van Ash. Dus dat klopt wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:31 schreef Forumschorem het volgende:
Want als men al wist dat er Aliens bestonden, hadden ze Ripley en crew dan niet even kunnen waarschuwen in de originele Alien?
Interessant, maar in de eerste film wordt er een noodsignaal opgepikt dat wordt uitgezonden vanuit het Alienschip zelf. Het lijkt me niet W-U daar achter zat... Maar eigenlijk is dat wat je nu verteld de verhaallijn van Aliens. Maar dan met die slijmerige Burke die Ripley en Newt wilde laten bevruchten door een facehugger.quote:Op zondag 13 maart 2005 21:11 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Naar mijn idee is dat juist de clou van Alien: de maatschappij die eigenaar is van het ruimteschip (Weyland-Yutani) stuurt ze opzettelijk naar die planeet om een specimen op te pikken. Denk aan de geheimzinnigheid van Mother (de boordcomputer) die geen gegevens wil geven, en aan de geheime agenda van Ash. Dus dat klopt wel.
hoe is dat laatste nou mogelijk, als Alien3 lang na 1 en 2 speelt?quote:Op maandag 14 maart 2005 02:48 schreef Herald het volgende:
maar hoe zit het dan met deze Bishop? In Aliens is Bishop een androide, en in Alien3 zegt Bishop II dat hij het origineel is van de androide Bishop is, oftewel menselijk.
Ik geloof dat W-Y hun wel express daarnaar toe heeft gestuurd, waardoor ze een noodsignaal ontvangen (ze zitten namelijk erg ver van hun route af).quote:Op maandag 14 maart 2005 02:40 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Interessant, maar in de eerste film wordt er een noodsignaal opgepikt dat wordt uitgezonden vanuit het Alienschip zelf. Het lijkt me niet W-U daar achter zat..
Bishop speelt niet mee in Alien, dus die kan je wegstrepen.quote:Op maandag 14 maart 2005 06:19 schreef Tokus het volgende:
[..]
hoe is dat laatste nou mogelijk, als Alien3 lang na 1 en 2 speelt?
Ik denk van niet. Pas na de ontdekking komt Ash op het idee om de Alien mee te nemen voor onderzoek en in Aliens wordt het door Bishop (aan de eettafel na de messentruc) uitgelegd als een 'malfunction' omdat Ash een verouderd type robot is. Schiet me trouwens net te binnen dat Ash (nadat zijn kop van zijn romp is gescheiden) iets uitlegt aan de nog levende crewmembers, maar ik weet niet meer wat dat was. Het had iig wel iets te maken met waar we nu over discussieren. Effe mijn Quadrilogy box afstoffen!quote:Op maandag 14 maart 2005 23:38 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik geloof dat W-Y hun wel express daarnaar toe heeft gestuurd, waardoor ze een noodsignaal ontvangen (ze zitten namelijk erg ver van hun route af).
Sowieso is Ash aan boord gebracht om er zeker van te zijn dat er en Alien mee werd terruggebracht.
Kinepolis Hasselt. Metropolis is in Antwerpen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik ben dus naar de metropolis in Hasselt geweest gisteren om de film te kijken..![]()
Ik zeg ook niet dat WY achter dat noodsignaal zat. Maar ik denk wel dat WY ze er opzettelijk heen heeft gestuurd, terwijl ze wisten dat het niet save was. Een 'buitenkansje' om een Alien te kunnen onderscheppen. En daar hadden we het oorspronkelijk over: is het in AvsP correct dat de mensen al van het bestaan van Aliens wisten voordat 'Alien' plaatsvond. En gezien de gebeurtenissen in Alien denk ik: jaquote:Op maandag 14 maart 2005 02:40 schreef Forumschorem het volgende:
Interessant, maar in de eerste film wordt er een noodsignaal opgepikt dat wordt uitgezonden vanuit het Alienschip zelf. Het lijkt me niet W-U daar achter zat...
NEEquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:49 schreef PDOA het volgende:
Paul Anderson mag van FOX ook het script van Alien 5 schrijven...
Ik zou eerder zeggen, morsdood.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:18 schreef L3viathan het volgende:
omg
wil FOX de Alien en Predator franchises gewoon kapot hebben??
Geruchten...quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:49 schreef PDOA het volgende:
Paul Anderson mag van FOX ook het script van Alien 5 schrijven...
Mjah, ach, op gamesgebied willen ze ook alleen op break-evens spelen, dus goedkope games die hopelijk aanslaan, en wonderbaarlijk heeft dat tot nu toe een 50-50 score aan goede en slechte games opgeleverd...quote:
je zag ook een watertuimelaar die je ook in de eerste originele film ziet..quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Verder slechts 1 van de VELE details die het de fans leuk maken...
Tuimelaar, dan nog het trucje met het mes/pen van Bishop/Weyland, op zijn bureau dezelfde mobile als in Aliens, vele referenties of 1:1 overgenomen scenes uit de andere films en comics, and the list goes on.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:12 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
je zag ook een watertuimelaar die je ook in de eerste originele film ziet..
Als het aan FOX ligt niet:quote:
Het script kan uiteraard nog afgekeurd worden, dus laten we hopen dat dit het geval is.quote:Paul Anderson to Write Alien 5?
October 18, 2004 - He previously said he wasn't interested at making an actual Alien movie, but writer-director Paul W.S. Anderson might get a chance to do it anyway.
Anderson, whose recent work includes Alien Vs. Predator, Resident Evil, and Soldier, has been asked by 20th Century Fox to write the next installment in the long-running Alien franchise, according to UK Teletext and Dark Horizons. He has not been asked to direct yet, but that would be a logical next step if his screenplay is approved. Anderson both wrote and directed this year's AVP.
That begs the question: has Fox approached James Cameron (writer and director of Aliens) or Dan O'Bannan (writer of Alien) for the job? Has Ridley Scott, director of the first Alien, been approached? Both Cameron and Scott have expressed interest recently in making a fifth Alien.
Looking at the track record of Paul Anderson, it's certainly difficult to put him in the same league as Scott and Cameron. AVP probably hasn't even turned a profit for Fox yet; interesting that they would contact him first, if that is indeed the case.
The charts below compare the success – box office and critical – of AVP to the other Alien films. The first two clearly stand as monuments of filmmaking; they are the model Fox should aspire to recreate, and most fans would probably agree. Also keep in mind that while Anderson spent $60 million to make AVP, only a third of that in today's dollars was spent by Scott on the original Alien.
Mwja, maar als ze een script hadden geschreven die gebasseerd was op de verhaallijn van Alien vs Predator 2 (pc) dan was het misschien nog wel goed gekomen met de film. Hoewel... Paul Anderson heeft totaal geen rekening gehouden met de Alien en Predator-films.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mjah, ach, op gamesgebied willen ze ook alleen op break-evens spelen, dus goedkope games die hopelijk aanslaan, en wonderbaarlijk heeft dat tot nu toe een 50-50 score aan goede en slechte games opgeleverd...
Oeh, oeh, Nickelbackquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:20 schreef Skull-splitter het volgende:
De Strause broertjes staan ditmaal aan het roer van AvP2, en zijn bekend van diverse rockvideoclips en het special effects bedrijf Hydraulics (recentelijk Constatine, The day after tomorrow, X-men3 en Poseidon).
Cameron aan boord voor Alien 5 betekent waarschijnlijk dat Segourney Weaver er ook bij zou zijn. Beide zullen vast veel geld vragen. Nu hadden ze een relatief goedkope popcornflick waarbij het rendement maximaal is. Het draait allemaal om geld hoor.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:50 schreef kriele het volgende:
Die studio bazen zijn werkelijk niet te volgen. Voor AvP was james Cameron bezig met een script voor Alien 5, maar omdat de studio bonzen voor AvP gingen, kon het script van Cameron in de prullebak. En dan nu dit weer....Iemand met het verstand op de juiste plek gaat toch altijd voor Alien 5 geschreven en misschien ook wel geregisseerd door Cameron?
Wat is daar nu moeilijk aan?
Ik denk zelf dat er een prima Alienfilm te maken is zonder Weaver. Voor mij zijn de aliens altijd de hoofdrolspelers geweest en daarna pas Weaver. Ik zit dan te denken aan een film over de oorsprong van de aliens of dat ze in de nabije toekomst naar de alienplaneet gaan.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:56 schreef Tokus het volgende:
[..]
Cameron aan boord voor Alien 5 betekent waarschijnlijk dat Segourney Weaver er ook bij zou zijn. Beide zullen vast veel geld vragen. Nu hadden ze een relatief goedkope popcornflick waarbij het rendement maximaal is. Het draait allemaal om geld hoor.
Ja! Een soort van Animal Planet's 'Walking With Aliens'!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:57 schreef kriele het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat er een prima Alienfilm te maken is zonder Weaver. Voor mij zijn de aliens altijd de hoofdrolspelers geweest en daarna pas Weaver. Ik zit dan te denken aan een film over de oorsprong van de aliens of dat ze in de nabije toekomst naar de alienplaneet gaan.
Die regisseurs en acteurs/trices zeggen me ook he-le-maal niks.quote:In this follow-up to the worldwide hit ALIEN VS. PREDATOR, the iconic monsters from two of the scariest film franchises ever, wage war in an American Midwestern town - with the residents caught in the middle.
Ik ben dus niet de enige die hem in deze screen heel erg lelijk vind.quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Alien ziet eruit als een action figure mensen...
Fingers crossed, maar ze hebben het hoofd van de stuntman gewoon verkeerd verstopt... Nu ik erover denk, dit zou ook wel eens de hydraulische pop kunnen zijn, die zag er bij AvP ook niet echt lekker uit...quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:34 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die hem in deze screen heel erg lelijk vind.
Nu maar hopen dat hij er in de film, tussen de special effects en bloed door, nog een beetje mooi uitziet.
waarom?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik hoop van niet.
Ik heb nog wel hoop dat ie er goed uit komt te zien, want de aliens worden gemaakt door dezelfde mensen die ze al sinds Aliens maken. Daar zit dus wel enige expertise.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:34 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die hem in deze screen heel erg lelijk vind.
Nu maar hopen dat hij er in de film, tussen de special effects en bloed door, nog een beetje mooi uitziet.
Dat lijkt me ook een puik plan, de kruising tussen mens en alien in Alien Ressurection was ook zeer geslaagdquote:
Om de simpele reden dat de verwachtingen van de fans hierin NOOIT voldaan kunnen worden, en zeker niet met die pratende dildo aan het eind van AvPquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |