quote:Police in Paris have discovered a fully equipped cinema-cum-restaurant in a large and previously uncharted cavern underneath the capital's chic 16th arrondissement.
Officers admit they are at a loss to know who built or used one of Paris's most intriguing recent discoveries.
ik heb nog niet verder gezocht , ik ben eigenlijk een film aan het zien , en stumbelde toevallig hieropquote:Three days later, when the police returned accompanied by experts from the French electricity board to see where the power was coming from, the phone and electricity lines had been cut and a note was lying in the middle of the floor: "Do not," it said, "try to find us."
Mooie foto's kun je er zeker makenquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:50 schreef Asics het volgende:
het llijkt wel iets van een death matal band
Ok.quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:21 schreef Knarf het volgende:
Het is toch hartstikke 'leuk' om op een bepaalde 'geheime' plek bij elkaar te komen.
Ik heb ook wel eens op een eiland gezeten, waar we tenten, een generator, koelkasten en muziek bij ons hadden (en veel bier). En dat was gewoon op het ijselmeer.
In Parijs heb je honderden kilometers uitgegraven grotten. Waarvan de meeste niet bereikbaar zijn voor het publiek. Maar je kunt er soms nog wel komen. Er zullen daar ook genoeg mensen gestorven zijn omdat ze de weg terug niet meer konden vinden, daarom is het onder andere afgesloten.
Ik stel me dus voor dat een 1 of andere groep daar 'gezellig' bij elkaar komt, om daar lekker op hun 'prive' plek films te gaan kijken en te bieren (of wijn te drinken).
Maar een Illuminatie groep. Nee.
Vrij waarschijnlijk gewoon een groepje mensen die lekker spannend bij elkaar komt om een filmpje te kijken oid..quote:There exist, however, several secretive bands of so-called cataphiles, who gain access to the tunnels mainly after dark, through drains and ventilation shafts, and hold what in the popular imagination have become drunken orgies but are, by all accounts, innocent underground picnics.
The recent discovery of three newly enlarged tunnels underneath the capital's high-security La Santé prison was put down to the activities of one such group, and another, iden tifying itself as the Perforating Mexicans, last night told French radio the subterranean cinema was its work.
Patrick Alk, a photographer who has published a book on the urban underground exploration movement and claims to be close to the group, told RTL radio the cavern's discovery was "a shame, but not the end of the world". There were "a dozen more where that one came from," he said.
Dat begon ik inderdaad ook te vermoeden.quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:46 schreef The_stranger het volgende:
ik denk dat Baaj ondergronds eenbeetje te letterlijk opvat
Ik snap 'm niet...quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:31 schreef BaajGuardian het volgende:
zzzz
quote:Ik snap 'm niet...
ik geef toe ik had ff moeten quoten/quote:Vrij waarschijnlijk gewoon een groepje mensen die lekker spannend bij elkaar komt om een filmpje te kijken oid..
ik denk dat Baaj ondergronds eenbeetje te letterlijk opvat
Parijs is 1 grote gatenkaas onder de grond.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:41 schreef BaajGuardian het volgende:
en ik vat niks te letterlijk op ,
ik weet ook wel dat ondergronds ook uit het zicht betekend.
maar er zijn meer berichten en ook bewijzen van ondergrondse gangen en zelfs hele ondergrondse forten vooral in de buurt van kerken en chapellen.
vandaar.
(en nee ik link het niet meteen , de T-OP is dan ook met een vraag gesteld)
Illuminati in parijs ? !
Ik zou dat een grandioos einde van de grap vinden, en ik zie er dan ook wel de humor van in.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
[..]
ik geef toe ik had ff moeten quoten/
kijk , als het zo simpel zou zijn , dan was er niet zon ongelovelijke heisa over gemaakt , en was men er met 2 of 3 agenten heen gegaan en dergelijke
maar het sinisterre is dat de genen die daar eerst zaten , de stroomlijnen doorgeknipt hadden
(welke onschuldige picknicker doet dat nou)
en dan ook nog eens een briefje achterlaat.
(fingerafdrukken , onschuldige picknickers leggen geen briefjes met dreigende berichten erop achter neem ik aan)
het is allemaal een beetje te , vreemd.
en dat maakt het interresant.
Een onschuldige groep picknickers niet nee, maar wat dacht je van een groep illegalen?quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
[..]
kijk , als het zo simpel zou zijn , dan was er niet zon ongelovelijke heisa over gemaakt , en was men er met 2 of 3 agenten heen gegaan en dergelijke
maar het sinisterre is dat de genen die daar eerst zaten , de stroomlijnen doorgeknipt hadden
(fingerafdrukken , onschuldige picknickers leggen geen briefjes met dreigende berichten erop achter neem ik aan)
Al die punten gaan in tegen zaken die veel Amerikanen belangrijk vinden. Zou me niets verbazen als deze lijst voortkomt uit een aantal typisch amerikaanse angsten.quote:Op zondag 12 september 2004 00:05 schreef Aurora025 het volgende:
Doel van de Illuminati:
Abolition of all national governments.
Abolition of all religions except Satanism.
Abolition of the family.
Abolition of private property.
Abolition of inheritance by high inheritance taxes.
Abolition of patriotism.
Creation of the world government under the United Nations controlled by the Illuminati.
en wat heeft dit trouwens te maken met een artikel over een doe het zelf bioscoop+bar onder parijs.quote:Op zondag 12 september 2004 00:05 schreef Aurora025 het volgende:
volgens sommige christennen is alles wat niet aan hun beeld van het christendom voldoet afkomstig van satan dus satanistisch
aangezien dit veelal de meer extremere stromingen zijn afschaving van deze groepen zou mischien niet eens zo heel slecht zijn voor de wereld
Abolition of the family.
dezelfde organisaties hebben te melden dat bijvoorbeeld het homo huwlijkde status van een normaal gezin inclusief een groot gedeelte van de geschijden christelijke families die bij de stroming horen
klinkt als het oude spook der comunisme wat natuurlijk in een land als de V.S. decenia de grootste vijand is geweest
wie heeft hier het meest onder te lijden mensen in arbijders wijken of iemand als Bush of andere rijke families die bij de Iluminatie zouden horen
Abolition of patriotism.
gaat het hier over nationalisme als in gewoon normale liefde voor het vaderland.
of het beeld van de patriot dat soms geschetst wordt van de joods/christelijke amerikaan die in een van de vele milities zit die er soms wat extreme denkbeelden op n kunnen houden
Creation of the world government under the United Nations controlled by the Illuminati.
dit staat ook te lezen op sites die het algehele beeld geven dat ze zelf de staat tot een soort christelijk Iran willen omvormen
Iluminatie lijkt me dan een beter alternatief
dat is zo burgerlijkquote:Op zondag 12 september 2004 17:47 schreef livEliveD het volgende:
Mss een stomme vraag hoor maar waarom zo'n aparte plek om samen te komen? Waarom geen stichting ofzo in het leven roepen en gewoon ergens een ruimte afhuren en daar over dingen praten? Geen mens die daar iets achter zou zoeken.
ik denk dat hij op de al eeuwen bestaande club als de illuminati doelt.quote:Op zondag 12 september 2004 18:10 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
dat is zo burgerlijk![]()
en je kan met zijn alle gewoon het feest voortzetten zolang het duurt zonder dat iemand er last van heeft.
en het scheelt in de huur![]()
om te zien wat voor een volk het gedaan heeft moet je gewoon het dichtsbijzijnde kraakpant binnen wandellen
ook het oplopen van longontsteking tijdens nachtelijke bezoeken aan een ondergrondse thuisbioscoop hoort...quote:Doel van de Illuminati:
Abolition of the family.
Abolition of patriotism.
Ik ben geschokt:quote:Op zondag 12 september 2004 00:05 schreef Aurora025 het volgende:
De ILLUMINATI:
Zeer interessante link over de Illuminati.
http://www.greatdreams.com/reptlan/pindar.htm
quote:These are the top of the Illuminati organization. These are the people that really run this world. The most powerful is Marquis de Libeaux then
followed by the Rothschild's {Bauer}, Bruce, Cavendish {Kennedy}, deMedici, Hanover, Hapsburg, Krupps, Plantagenet, Rockefeller, Romanov, Sinclair/ St. Clair, Warburg {delBanco}, and Windsor families. These are the families that run the NWO and all the stooges that work for them. They all worship Satan and they all take part in human sacrifice and ritual child abuse. If you do your own research you will see that these families have "bred themselves since ancient times and they are obsessed with keeping their bloodlines "pure". These are the sickest people on this planet [...]
Nu ben ik erg skeptisch.. maar dit is toch wel het meest vergezochte, spectaculairste, fantastische verhaal wat ik ooit heb gelezen... En dan ben ik nog maar op de helft van die mega-lange pagina.. Daar zijn de voor de elite, door spionagevliegtuigjes gefilmde, holografisch gecloakte kruisraketten in het WTC niets bij..quote:In Minneapolis, a gifted psychic lady told me she sees people in power, like Henry Kissinger, George Bush, and Hillary Clinton, turn into reptilians all the time.
[...]
Arizona told me how the Queen and Queen Mother regularly sacrifice babies and adults at many ritual centres, including Castle in Balmoral, Scotland, where they were staying at the time Diana was ritually murdered in Paris.The royal family involved in human sacrifice was fantastic enough, but here again came the constantly repeated theme. She described how, during the rituals, these people shape-shift into reptiles
de gangen onder Parijs staan bekend om de schedels.. Oude steengroeven onder de stad zijn gebruikt als begraafplaats en heten nu de catacombes... Heeft helemaal neits met de illuminati te meken, tenzijn de schedels van alle geofferde kindertjes zijn...quote:Op maandag 13 september 2004 09:51 schreef MUUS het volgende:
Zoals sommigen hier vraag ik mij idd ook af waarom meteen de Illuminati wordt genoemd.
Als het echt is, is het niet zo heel onlogisch dat er meteen een kudde agenten op wordt gezet, aangezien er een heleboel schedels liggen. Daar zetten ze idd niet twee agentjes op, maar dat betekent nog niet dat de Illuminati ermee te maken heeft.
Ze trekken niet alleen een kudde agenten uit de kast voor de Illuminati hoor.
Je hebt namelijk ook gewone psycho's in de wereld die graag samen onder de grond een drankje nuttigen met wat zwarte kaarsjes en schedels erbij..
Schiet me ineens te binnen dat ik daar heel lang geleden wel eens ben geweest, volgens mij.quote:Op maandag 13 september 2004 09:55 schreef The_stranger het volgende:
[..]
de gangen onder Parijs staan bekend om de schedels.. Oude steengroeven onder de stad zijn gebruikt als begraafplaats en heten nu de catacombes... Heeft helemaal neits met de illuminati te meken, tenzijn de schedels van alle geofferde kindertjes zijn...
wel als je de link van aurora025 mag geloven...quote:Op maandag 13 september 2004 10:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Schiet me ineens te binnen dat ik daar heel lang geleden wel eens ben geweest, volgens mij..
En al zijn het schedeltjes van geofferde kindjes, dan nog hoeft de Illuminatie er niets mee te maken te hebben, The_stranger!.
quote:These are the top of the Illuminati organization. These are the people that really run this world. The most powerful is Marquis de Libeaux then
followed by the Rothschild's {Bauer}, Bruce, Cavendish {Kennedy}, deMedici, Hanover, Hapsburg, Krupps, Plantagenet, Rockefeller, Romanov, Sinclair/ St. Clair, Warburg {delBanco}, and Windsor families. These are the families that run the NWO and all the stooges that work for them.They all worship Satan and they all take part in human sacrifice and ritual child abuse. If you do your own research you will see that these families have "bred themselves since ancient times and they are obsessed with keeping their bloodlines "pure". These are the sickest people on this planet [...]
quote:In Minneapolis, a gifted psychic lady told me she sees people in power, like Henry Kissinger, George Bush, and Hillary Clinton, turn into reptilians all the time.
[...]
Arizona told me how the Queen and Queen Mother regularly sacrifice babies and adults at many ritual centres, including Castle in Balmoral, Scotland, where they were staying at the time Diana was ritually murdered in Paris.The royal family involved in human sacrifice was fantastic enough, but here again came the constantly repeated theme. She described how, during the rituals, these people shape-shift into reptiles
Weet ik, weet ik.quote:Op maandag 13 september 2004 10:13 schreef The_stranger het volgende:
[..]
wel als je de link van aurora025 mag geloven...
De ILLUMINATI:
Zeer interessante link over de Illuminati.
[..]
agree...quote:Op maandag 13 september 2004 10:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Weet ik, weet ik.. Ik bedoelde dat er ook 'gewone' psycho's rondlopen die kinderen vermoorden.
Niet dat ik geloof dat de Illuminati mensen offert, but you get the picture.
Maar waar de illuminati ineens vandaan komt in dit topic snap ik niet. Nou ja, snap ik wel, maar het is imo onterecht om dat er nu (weer) bij te halen.
ik las niks in het artikel dat ik erg vreemd vondquote:Op maandag 13 september 2004 15:51 schreef BaajGuardian het volgende:
daar gaat het niet over.
maar dat de illuminati zich onder andere vooral schuilhoud in parijs
is het een mogelijkheid dat ze ook in die tunnels zaten , aangezien ook de vreemde details ... , is het de bedoeling dat item te onderzoeken , en niet te discuseren of het aannemelijk is , want niks is aannemelijk.
dat houd de topic alleen maar op.
agree?
http://www.talismanthebook.com/quote:Talisman - Sacred Cities, Secret Faith
Nou volg ik dus al een tijdje dit soort topics, en heeft deze masonic blabla ook in turkije de media aandacht weten te krijgen....Maar mijn belangrijkste vraag blijft toch staan...de ts poste hierboven net de doelen van deze gasten...quote:Op maandag 13 september 2004 16:23 schreef merlin693 het volgende:
nogmaals wat leesvoer voor de geintereseerde !
[..]
http://www.talismanthebook.com/
Ik houd me lach met moeite in...Hoe naief (nofi) kan iemand zijn?quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
[..]
Het is jammer dat er gastjes zoals jou dit soort dingen verkondigen. Ik wil best geloven hoor..maar als een gozertje met een iq van 10 dat doet, werkt het niet echt mee...quote:Op maandag 13 september 2004 16:42 schreef BaajGuardian het volgende:
hoezo overnemen![]()
![]()
ze hebben de wereld al.
Niet grammaticaal geschoold? Hoe kun je uberhaubt welke willekeurige school volgen zonder de basisregels voor het vervoegen van werkwoorden? Maar goed. Het gaat om de boodschap, zoals je zegt, niet om de manier waarop die geschreven is (alhoewel goed gebruik van de stam en stam + t zeker bijdraagt aan de geloofwaardigheid, maar dit terzijde).quote:Op maandag 13 september 2004 16:10 schreef BaajGuardian het volgende:
stigchel , ik ben niet gramaticaal geschoold.
dus al lees ik mijn posts 100x door , dan nog staan ze vol van zogenaamde fouten
het gaat erom dat men begrijpt wat er staat
niet dat alles perfect staat.
iklet er genoeg op , als ik bewust een foutje maak , = backspace en verbeter.
meer kan ik niet doen
ontopic : aye , een geometrisch heiligdom , zoals aurora al liet zien.
ik denk dat het matriaal wat hij geeft , interresant genoeg is om een dag voor vrij te maken
zeg ff nokken.quote:Op maandag 13 september 2004 16:44 schreef Adnan het volgende:
[..]
Het is jammer dat er gastjes zoals jou dit soort dingen verkondigen. Ik wil best geloven hoor..maar als een gozertje met een iq van 10 dat doet, werkt het niet echt mee...
Reageer normaal of helemaal niet.quote:Op maandag 13 september 2004 16:44 schreef Adnan het volgende:
[..]
Het is jammer dat er gastjes zoals jou dit soort dingen verkondigen. Ik wil best geloven hoor..maar als een gozertje met een iq van 10 dat doet, werkt het niet echt mee...
door vroeg in je leven op een internaat terrecht te komen wegens problemen in de familie (scheiden , etc)quote:Niet grammaticaal geschoold? Hoe kun je uberhaubt welke willekeurige school volgen zonder de basisregels voor het vervoegen van werkwoorden?
Ach, de wereld overnemen... overdreven ambitie is ongezond. Als ik snood meesterbrein van een wrede, ondergrondse organisatie was zou ik wat haalbaardere doelen stellen. Het is natuurlijk helemaal niet onwaarschijnlijk dat zekere particulieren zoveel macht en invloed hebben dat ze veel zaken in de wereld een beetje naar hun wens kunnen... sturen.quote:Op maandag 13 september 2004 16:34 schreef Adnan het volgende:
Ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat de wereld overnemen de doel van iemand kan zijn...als in tja hmm..ach begrijp het
truth meet parijsquote:Op maandag 13 september 2004 23:20 schreef merlin693 het volgende:
Dus weet jij de ingang nog ?
Pff, dat weet ik eigenlijk niet. Ik heb een sterk ontwikkeld richtingsgevoel maar die hele gebeurtenis heeft me nogal gedesoriënteerd. De ingang van de catacomben (de toeristenattractie dus) weet ik feilloos te vinden maar de uitgang is ergens anders (niet ver van de ingang vandaan). Vanaf daar ben ik, in het donker (8 uur 's avonds ergens in maart) met die vent meegelopen naar weer een andere plek (dat appartementencomplex dus).quote:Op maandag 13 september 2004 23:20 schreef merlin693 het volgende:
Dus weet jij de ingang nog ?
het zou mij opzich niet verbazen als zo iets echt onder parijs zitquote:Op dinsdag 14 september 2004 00:04 schreef merlin693 het volgende:
hey ringo je kunt goed en spannend schrijven maar heb je mischien iets van foto's om een deel te bewijzen ?![]()
![]()
De duivel is de engel die tegen de leugens van god in opstand kwam. Het is de dwarse revolutionair die in de krochten van de aarde moest onderduiken om aan de hemelse toornen te ontsnappen. Niks geen slechterik, gewoon iemand met een andere mening.quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:49 schreef livEliveD het volgende:
Satan betekent zover ik weet iets als tegenstander.
Brrrr, kennelijk houden ze niet van libertarisme. Eng zooitje lijkt mequote:Op zondag 12 september 2004 00:05 schreef Aurora025 het volgende:
Abolition of the family.
Abolition of patriotism.
Neenee, het is niet zozeer een belachelijke gedachtengang of samenzweringstheorie. Het is wel vaak een vorm van wishful thinking, of de dingen mysterieuzer maken dan ze zijn. Die secret societies, elitaire kliekvorming, natuurlijk bestaat dat, geen twijfel over mogelijk. De enige manier om macht te vergaren is door het juiste selecte groepje om je heen te verzamelen en daar zo weinig mogelijk ruchtbaarheid aan geven, zodat je in stilte je plannetjes kunt uitbroeden. Dat is zo gegaan sinds het begin der tijden. Alleen: door zo gejaagd op zoek te gaan naar specifieke genootschappen (illuminati? Bilderberg? vrijmetselarij?) bereik je niet zoveel. Een naam is maar een dekmantel; de ware macht zit in de mensen zelf die in steeds andere constellaties hun opdrachten geven, complotten smeden, verraad plegen, naar winst en bezit en invloed jagen. Ik zei het al eerder in een ander topic, ietwat ironisch: je kunt ze herkennen aan hun anonimiteit.quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:59 schreef merlin693 het volgende:
[sarcasme mode aan]
begrijp je nu waarom die "secret sociaty's" zo intersant zijn.....
[sarcasme mode uit]
ok denk zelf dat de genootschappen plaats hebben gemaakt voor de kartels...meer macht !
maar daarom is de oude bewoording nog niet als belachelijk af te doen (niet dat ik zeg dat jij dat direct doet hoor ! )
Neen, dit is Freudiaans en symboliseerd ene grote penisquote:Op dinsdag 14 september 2004 00:50 schreef merlin693 het volgende:
Zullen we hier nog een optisch randje aan geven !
slecht weer
[afbeelding]
maar was de Eifel Toren bedoelt als een vrijmetselaar symbool voor het middelpunt der universum "foucaul pendulem"
dit verhaal gaat over de role playing game Cthulhu...quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Ringo , ik zocht op wat dingen aan de hand van je verhaal , en ik vond onder anderre dit :
http://www.chez.com/azarthot/scen0001.htm
mijn frans is niet al te geweldig , is dit gewoon iets normaals
of heb ik toevallig iets gevonden wat met je verhaal te maken heeft?
ik las begrijp je nu waarom die "secret sociaty's" zo irritant zijn.....quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:59 schreef merlin693 het volgende:
begrijp je nu waarom die "secret sociaty's" zo intersant zijn.....
Veelal verhuizingen omdat de stad moest worden uitgebreid. Veel van die doden waren oorspronkelijk ''gewoon'' begraven. Dat doen ze nu nog wel.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:31 schreef MarkzMan_X het volgende:
Vreemd. Ik ben zelf twee keer in Parijs geweest... maar dat er sprake zou zijn van ondergrondse gangenstelsel met opgestapelde skeletten??
Waarom deed men dit eigenlijk vroeger: de doden daar "begraven".
Ah zo, dus als er een stuk begraafplaats "omgeploegd" moet worden vanwege stadsuitbreiding, dan dumpen ze die skeletten in van die opslagplaatsen? Ziekquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Veelal verhuizingen omdat de stad moest worden uitgebreid. Veel van die doden waren oorspronkelijk ''gewoon'' begraven. Dat doen ze nu nog wel.
in nederland huur je tegenwoordig ook een plek op een begraafplaats voor een x aantal jaar. Als er niet meer betaald wordt halen ze het graf gewoon weer leeg.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:44 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ah zo, dus als er een stuk begraafplaats "omgeploegd" moet worden vanwege stadsuitbreiding, dan dumpen ze die skeletten in van die opslagplaatsen? Ziek.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:44 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ah zo, dus als er een stuk begraafplaats "omgeploegd" moet worden vanwege stadsuitbreiding, dan dumpen ze die skeletten in van die opslagplaatsen? Ziek.
quote:CATACOMBEN
metro: Denfert Rocherau
De catacomben werden in 1786 ingezegend en gebruikt als stapelplaats van de beenderen die opgegraven werden van gesloten begraafplaatsen. De catacomben werden aangelegd in de zuidelijke steengroeven van de stad. Deze waren vervallen en werden versterkt om dan als massabegraafplaats gebruikt te kunnen worden. Sommige gaten in de steengroeve werden tot 30 meter diep volgestort met beenderen. De totale oppervlakte beslaat ongeveer 1 hectare. De gangen bevinden zich ongeveer 20 meter onder de straten en huizen.
Eh, waar moeten ze het anders laten? Bovendien is het prima funderingsmateriaal.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:44 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
En je vindt het noodzakelijk om het nu hier te vertellen? Waarom?quote:Op maandag 13 september 2004 22:58 schreef Ringo het volgende:
-knip-
"Spreek hier met niemand over tenzij u dat noodzakelijk acht", zei hij. "Er zijn dingen die niet zomaar kunnen worden gezegd."
Omdat ik het nog nooit iemand verteld had en ik dit topic een uitgelezen plek vond om eindelijk eens mijn verhaal te doen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:27 schreef MUUS het volgende:
En je vindt het noodzakelijk om het nu hier te vertellen? Waarom?
En dan? Wil je gaan inbreken in het gebouw? Wat wil je met die info?quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Ringo , ik stel het zeer zeer op prijs dat je het hier wilt vertellen.
im all ears.
(probeer het vor de geest te halen waar het precies was zo gedetaileerd mogelijk)
Die man is angstig en vraagt je om het nooit te vertellen. Tenzij het noodzakelijk was.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:31 schreef Ringo het volgende:
[..]
Omdat ik het nog nooit iemand verteld had en ik dit topic een uitgelezen plek vond om eindelijk eens mijn verhaal te doen.
Hij was niet angstig, behalve op het moment dat we in de opening van de ruimte stonden (ik mocht namelijk echt die vloer niet betreden, waarom precies weet ik nog steeds niet). Eerlijk gezegd kwam hij zeer nuchter en onbevreesd over.quote:Op donderdag 16 september 2004 16:48 schreef MUUS het volgende:
Die man is angstig en vraagt je om het nooit te vertellen. Tenzij het noodzakelijk was.
Ik vind dit geen noodzaak, maar dat zal wel aan mij liggen..
Watnou niks is aannemelijk?quote:Op maandag 13 september 2004 15:51 schreef BaajGuardian het volgende:
daar gaat het niet over.
maar dat de illuminati zich onder andere vooral schuilhoud in parijs
is het een mogelijkheid dat ze ook in die tunnels zaten , aangezien ook de vreemde details ... , is het de bedoeling dat item te onderzoeken , en niet te discuseren of het aannemelijk is , want niks is aannemelijk.
dat houd de topic alleen maar op.
agree?
Doet hij dat vaker danquote:Op donderdag 16 september 2004 23:23 schreef Capa het volgende:
Ringo liegt. Hij zit weer es als een klein kind uit zijn duim te zuigen. Grote jongen...![]()
Kun je het ISBN nummer van dat boek ff posten?quote:Op donderdag 23 september 2004 23:16 schreef dapluiz het volgende:
Vandaag het boek "The Mysteries of the Great Cross of Hendaye" binnengekregen, en Talisman is onderweg, en dat alleen omdat ik gefascineerd werd door dit onderwerp door deze topic
http://www.greatdreams.com/reptlan/pindar.htmquote:The Dutch government resigned this week under pressure brought on by accusations that in 1995, over 7000 Boznia Muslims were executed by Serbs while under the protection of Dutch troops. This was the worst mass murder in Europe since WWII. Queen Beatrix, the Bilderburger leader, witnessed the mass sacrifice as part of a ritual ceremony. An interim government will run the small nation until the May 15, 2002 election.
En ze beweren ook nog dat Mengele de meester van de Duitse propaganda was.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:38 schreef nikao het volgende:
[..]
sorry hoor.. maar als ik dit soort dingen lees haak ik toch echt af...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |