abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 september 2004 @ 23:28:40 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21871262
http://www.guardian.co.uk(...)%2C1299444%2C00.html

het is mischien wat kortaf , maar kijk hier naar en zeg wat je denkt.
dit is geen hoax.
dat is de discussie ook niet.
quote:
Police in Paris have discovered a fully equipped cinema-cum-restaurant in a large and previously uncharted cavern underneath the capital's chic 16th arrondissement.

Officers admit they are at a loss to know who built or used one of Paris's most intriguing recent discoveries.

even een eng stukje erbij :
quote:
Three days later, when the police returned accompanied by experts from the French electricity board to see where the power was coming from, the phone and electricity lines had been cut and a note was lying in the middle of the floor: "Do not," it said, "try to find us."
ik heb nog niet verder gezocht , ik ben eigenlijk een film aan het zien , en stumbelde toevallig hierop
toen ik een forum aanklikte.

ik zal na de film wat meer aandacht besteden , en wat info opzoeken.
tot die tijd , bekijk de link even, en indien interresse , zoek zelf even via google of anderre zoekmachines.

groeten.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_21871397
paar weken geleden op 6pack. Zo'n gast ging met die Fransen mee die gangen in die normaal voor publiek gesloten waren....illegaal bezig dus.
Misschien hebben zij dat briefje daar neergelegd
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
  vrijdag 10 september 2004 @ 23:40:17 #3
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21871498
eh , dit gaat niet over de publieke gangen
(dit zijn locaties die voorheen onbekend waren , en niet alleen onbekend bij politie)
ik denk dat je de link wat beter zal moeten lezen

en wat er verder aan de hand is heeft ook weinig met six pack te maken
  vrijdag 10 september 2004 @ 23:50:30 #4
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_21871773
het llijkt wel iets van een death matal band
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  vrijdag 10 september 2004 @ 23:57:02 #5
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_21871923
Ik denk bij zo iets eerder aan een stel studenten (ook gezien de films).
Zeker ook gezien de plek. Lekker luguber. (ik ben er twee maanden geleden geweest).
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  vrijdag 10 september 2004 @ 23:59:06 #6
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_21871961
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 23:50 schreef Asics het volgende:
het llijkt wel iets van een death matal band
Mooie foto's kun je er zeker maken
6 miljoen schedels en andere botten. Opgestapeld in mooie mozaikjes.
  zaterdag 11 september 2004 @ 00:06:47 #7
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21872144
dat is heel leuk Knarf

maar het gaat hier om iets waar een groep agenten bij gehaald is.

anders hadden ze wel een of twee het laten afhandellen

en een groep studenten met een film scherm , en electriciteits aansluiting in een gedeelte wat nog niet eerder bekend was....

dat is nog vergezochter dan een organisatie die bekend staat ondergronds te zitten.
  zaterdag 11 september 2004 @ 00:21:59 #8
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_21872509
Het is toch hartstikke 'leuk' om op een bepaalde 'geheime' plek bij elkaar te komen.

Ik heb ook wel eens op een eiland gezeten, waar we tenten, een generator, koelkasten en muziek bij ons hadden (en veel bier ). En dat was gewoon op het ijselmeer.

In Parijs heb je honderden kilometers uitgegraven grotten. Waarvan de meeste niet bereikbaar zijn voor het publiek. Maar je kunt er soms nog wel komen. Er zullen daar ook genoeg mensen gestorven zijn omdat ze de weg terug niet meer konden vinden, daarom is het onder andere afgesloten.

Ik stel me dus voor dat een 1 of andere groep daar 'gezellig' bij elkaar komt, om daar lekker op hun 'prive' plek films te gaan kijken en te bieren (of wijn te drinken ).

Maar een Illuminatie groep. Nee.
  zaterdag 11 september 2004 @ 00:23:13 #9
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_21872537
PS

Waarom is de naam van de schrijver fout?

Hij heet Patrick Saletta.
En het gaat om dit boek:
http://www.urban-resource(...)_souterrains_75.html
pi_21873006
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 00:21 schreef Knarf het volgende:
Het is toch hartstikke 'leuk' om op een bepaalde 'geheime' plek bij elkaar te komen.

Ik heb ook wel eens op een eiland gezeten, waar we tenten, een generator, koelkasten en muziek bij ons hadden (en veel bier ). En dat was gewoon op het ijselmeer.

In Parijs heb je honderden kilometers uitgegraven grotten. Waarvan de meeste niet bereikbaar zijn voor het publiek. Maar je kunt er soms nog wel komen. Er zullen daar ook genoeg mensen gestorven zijn omdat ze de weg terug niet meer konden vinden, daarom is het onder andere afgesloten.

Ik stel me dus voor dat een 1 of andere groep daar 'gezellig' bij elkaar komt, om daar lekker op hun 'prive' plek films te gaan kijken en te bieren (of wijn te drinken ).

Maar een Illuminatie groep. Nee.
Ok.
Thx voor je betoog..
pi_21873400
Ooit gehoord van een knekelhuis.
  zaterdag 11 september 2004 @ 01:25:17 #12
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21873509
pi_21877941
Het doet eerder aan als een groepje wittebroodskinderen dat het wat hoog in de bol heeft dan als Illuminati, die kunnen elkaar wel op betere plekken treffen.
  zaterdag 11 september 2004 @ 13:21:17 #14
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21879132
och illuminati trefde elkaar ooit in een landhuis , tot dit bekend werd en ze vervolgd werden , sindsdien zijn ze zogeheten , ondergronds gegaan.
pi_21880541
uit dezelfde bron:
quote:
There exist, however, several secretive bands of so-called cataphiles, who gain access to the tunnels mainly after dark, through drains and ventilation shafts, and hold what in the popular imagination have become drunken orgies but are, by all accounts, innocent underground picnics.

The recent discovery of three newly enlarged tunnels underneath the capital's high-security La Santé prison was put down to the activities of one such group, and another, iden tifying itself as the Perforating Mexicans, last night told French radio the subterranean cinema was its work.

Patrick Alk, a photographer who has published a book on the urban underground exploration movement and claims to be close to the group, told RTL radio the cavern's discovery was "a shame, but not the end of the world". There were "a dozen more where that one came from," he said.
Vrij waarschijnlijk gewoon een groepje mensen die lekker spannend bij elkaar komt om een filmpje te kijken oid..
ik denk dat Baaj ondergronds eenbeetje te letterlijk opvat
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_21881219
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 14:46 schreef The_stranger het volgende:

Dat begon ik inderdaad ook te vermoeden.
pi_21881790
Die gangen zijn idd cool. Ga binnenkort een keertje terug om die afgesloten gangen te vinden. Volgens die Maarten van 6pack moet je zoeken naar een oude spoorlijn die niet meer gebruikt wordt.
  zaterdag 11 september 2004 @ 17:31:31 #18
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21883479
zzzz
pi_21883572
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 17:31 schreef BaajGuardian het volgende:
zzzz
Ik snap 'm niet...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zaterdag 11 september 2004 @ 17:38:10 #20
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_21883644
ik vraag me alleen af wat de foto's in het artikel ermee te maken, zo kan ik een verhaaltje ook spannender te maken.
Het is waarschijnlijk dus gewoon zo'n groepje mensen dat daar feestjes en dergelijken organiseert.
  zaterdag 11 september 2004 @ 17:39:36 #21
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21883679
quote:
Ik snap 'm niet...
quote:
Vrij waarschijnlijk gewoon een groepje mensen die lekker spannend bij elkaar komt om een filmpje te kijken oid..
ik geef toe ik had ff moeten quoten/

kijk , als het zo simpel zou zijn , dan was er niet zon ongelovelijke heisa over gemaakt , en was men er met 2 of 3 agenten heen gegaan en dergelijke
maar het sinisterre is dat de genen die daar eerst zaten , de stroomlijnen doorgeknipt hadden
(welke onschuldige picknicker doet dat nou)
en dan ook nog eens een briefje achterlaat.
(fingerafdrukken , onschuldige picknickers leggen geen briefjes met dreigende berichten erop achter neem ik aan)

het is allemaal een beetje te , vreemd.

en dat maakt het interresant.
  zaterdag 11 september 2004 @ 17:41:36 #22
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21883725
en ik vat niks te letterlijk op ,

ik weet ook wel dat ondergronds ook uit het zicht betekend.

maar er zijn meer berichten en ook bewijzen van ondergrondse gangen en zelfs hele ondergrondse forten vooral in de buurt van kerken en chapellen.
vandaar.
(en nee ik link het niet meteen , de T-OP is dan ook met een vraag gesteld)

Illuminati in parijs ? !
  zaterdag 11 september 2004 @ 17:57:02 #23
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_21884094
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 17:41 schreef BaajGuardian het volgende:
en ik vat niks te letterlijk op ,

ik weet ook wel dat ondergronds ook uit het zicht betekend.

maar er zijn meer berichten en ook bewijzen van ondergrondse gangen en zelfs hele ondergrondse forten vooral in de buurt van kerken en chapellen.
vandaar.
(en nee ik link het niet meteen , de T-OP is dan ook met een vraag gesteld)

Illuminati in parijs ? !
Parijs is 1 grote gatenkaas onder de grond.
Er zijn daar echt honderden kilometers aan grotten en gangen.
Je hebt er de metro, rioolen, ondergrondse wegen, enz.
Maar de meeste gangen zijn afgegraven voor de huizenbouw.
En zijn al honderden jaren oud.
Er zijn ook wijken in Parijs waar geen hoogbouw gebouwd kan worden omdat dan alles in zou storten. (Pigalle staat bv. op al instorten).

Ik kan mij dus ook wel voorstellen dat veel mensen zich daar in terugtrekken (bv. tijdens oorlogen).
Het is alleen geen 'leuke' plek voor 'chique' Illuminatie 'vergaderingen'. Veel te nat, veel te koud en veel te lastig bereikbaar in je 'nette' pak .
  zaterdag 11 september 2004 @ 18:26:33 #24
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_21884711
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 17:39 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

[..]

kijk , als het zo simpel zou zijn , dan was er niet zon ongelovelijke heisa over gemaakt , en was men er met 2 of 3 agenten heen gegaan en dergelijke
maar het sinisterre is dat de genen die daar eerst zaten , de stroomlijnen doorgeknipt hadden
(fingerafdrukken , onschuldige picknickers leggen geen briefjes met dreigende berichten erop achter neem ik aan)

Ik zou dat een grandioos einde van de grap vinden, en ik zie er dan ook wel de humor van in.
En niet echt een dreiging.
pi_21884726
quote:

[..]

[..]

Een onschuldige groep picknickers niet nee, maar wat dacht je van een groep illegalen?
Criminelen op de vlucht? En misschien is het briefje wel gewoon een grapje.. Ze wisten dat de politie op bezoek was geweest, en legden het briefje neer.
Volgens mij is het een nieuwswaardig berichtje omdat het een wat uitgebreide zaak is. Niet elke picknicker heeft een thuisbioscoop en een bar/restaurant bij zich..

Maar...

Waarom in vredesnaam Illuminati? Waarop basseer je dat? Kun je net zo goed stellen dat Hitler en zijn vrienden daar te vinden zijn..
C. Sagan
  zaterdag 11 september 2004 @ 22:30:32 #26
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21889479
omdat ik weet dat illuminati zich onder anderre in parijs bevind.
vandaar.

en aangezien dit overeenkomt met bepaalde aanwijzingen

is het een mogeljikheid dat dit illuminati betrof.
  zaterdag 11 september 2004 @ 23:15:37 #27
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_21890467
Het vrijheidsbeeld in new york is door franse vrijmetselaars aan amerika gegeven.
Het vrijheidsbeeld staat in werkelijkheid als alles andere dan voor vrijiheid.
Links: Vrijheidsbeeld in parijs

Symbol of Eternal Flame
When Diana, Princess of Wales, was murdered in the Pont de L~Alma Tunnel in Paris, the shrine to her, where people left flowers, became a large gold symbol of the very eternal flame held by the two Statues of Liberty, which just happened to be on top of the tunnel where her car crashed into the 13th pillar. Just a coincidence! On the island where she is said to be buried, they have placed yet another depiction of a lighted torch.

Arc de Triomphe
The Arc de Triomphe is placed at the centre of a circle from which 12 roads go out across Paris. On the road circle around the Arc de Triomphe are 12 points on the road making a 12-pointed star. Again the sun at the centre of the circle broken up into 12 segments

Arc-la-Defense
The main road going through this pattern is the famous Champs Elysees and when you follow this line you can see how planned it all is. When you stand underneath the Arc de Triomphe next to the 'eternal flame' of the unknown soldier, look in one direction, dead straight, and you see a big modern concrete arch in the distance.

Champ Elysees
When you turn and look the other way, again dead straight, you look down the Champs Elysees to the 3,200 year old Egyptian obelisk in the Place de Concorde.

Glass Pyramid
Beyond that in the same direct line you find another arch, similar to the Arc de Triomphe, but much smaller, and that, in turn, looks across to the big black glass pyramid built outside the Louvre Museum during the presidency of the 33rd degree Freemason, Francois Mitterrand. People were flabbergasted that anyone could build such an out-of-keeping structure alongside the beautiful architecture of the Louvre. The reason had nothing to do with architecture and everything to do with adding more power to the geometrical design of the city.
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  zondag 12 september 2004 @ 00:05:01 #28
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_21891509
De ILLUMINATI:

The Astor Bloodline

The Bundy Bloodline

The Collins Bloodline

The Du Pont Bloodline

The Freeman Bloodline

The Kennedy Bloodline

The Li Bloodline

The Onassis Bloodline

The Reynolds Bloodline

The Rockefeller(Rockenfelder) Bloodline

The Rothschild(Rotesschild) Bloodline

The Russell Bloodline

The Duyn Bloodline

The Merovingian Bloodline
Merovingian (European Royal Families)

Interconnected families:

The Disney Bloodline

The Krupp Bloodline

The McDonald Bloodline

Doel van de Illuminati:

Abolition of all national governments.
Abolition of all religions except Satanism.
Abolition of the family.
Abolition of private property.
Abolition of inheritance by high inheritance taxes.
Abolition of patriotism.
Creation of the world government under the United Nations controlled by the Illuminati.

Zeer interessante link over de Illuminati.
http://www.greatdreams.com/reptlan/pindar.htm
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  zondag 12 september 2004 @ 01:09:35 #29
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_21892583
quote:
Op zondag 12 september 2004 00:05 schreef Aurora025 het volgende:
Doel van de Illuminati:

Abolition of the family.
Abolition of patriotism.
Creation of the world government under the United Nations controlled by the Illuminati.
Al die punten gaan in tegen zaken die veel Amerikanen belangrijk vinden. Zou me niets verbazen als deze lijst voortkomt uit een aantal typisch amerikaanse angsten.
  zondag 12 september 2004 @ 01:53:57 #30
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21893191
amerika vreesd hun
Rusland vreesd hun
euroipa is gecontroleerd door hun

maar laten we het ontopic houden

er zijn een aantal locaties in Parijs waar illuminati zouden samenkomen.
waaronder ondergronds.

er was ook een chapel , de naam ben ik even kwijt , (een grote herkenbare chapel)
dat een illuminati geschiedenis zou hebben

weet iemand heir iets vanaf?

en verder over de frottenstelsels?
pi_21894691
quote:

volgens sommige christennen is alles wat niet aan hun beeld van het christendom voldoet afkomstig van satan dus satanistisch
aangezien dit veelal de meer extremere stromingen zijn afschaving van deze groepen zou mischien niet eens zo heel slecht zijn voor de wereld

Abolition of the family.
dezelfde organisaties hebben te melden dat bijvoorbeeld het homo huwlijkde status van een normaal gezin inclusief een groot gedeelte van de geschijden christelijke families die bij de stroming horen

klinkt als het oude spook der comunisme wat natuurlijk in een land als de V.S. decenia de grootste vijand is geweest

wie heeft hier het meest onder te lijden mensen in arbijders wijken of iemand als Bush of andere rijke families die bij de Iluminatie zouden horen

Abolition of patriotism.
gaat het hier over nationalisme als in gewoon normale liefde voor het vaderland.
of het beeld van de patriot dat soms geschetst wordt van de joods/christelijke amerikaan die in een van de vele milities zit die er soms wat extreme denkbeelden op n kunnen houden

dit staat ook te lezen op sites die het algehele beeld geven dat ze zelf de staat tot een soort christelijk Iran willen omvormen
Iluminatie lijkt me dan een beter alternatief
en wat heeft dit trouwens te maken met een artikel over een doe het zelf bioscoop+bar onder parijs.
als je wellis op een feest in een kraak pant komt zie ju ook best goede geluidsinstalaties + bar
een bioscoop lijkt me goedkoper
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  zondag 12 september 2004 @ 06:02:31 #32
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_21896250
Ik heb zelfs eens een docu gezien over een team in parijs wat de fragile gangen beloopt om de zwakke punten met beton te versterken !.
pi_21898765
Wij zijn Illuminati, we houden van slechte films en schamen ons daarvoor. Dus do not try to find us, mkay?
For being Rude is the only way
  zondag 12 september 2004 @ 17:47:34 #34
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_21905881
Mss een stomme vraag hoor maar waarom zo'n aparte plek om samen te komen? Waarom geen stichting ofzo in het leven roepen en gewoon ergens een ruimte afhuren en daar over dingen praten? Geen mens die daar iets achter zou zoeken.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_21906410
quote:
Op zondag 12 september 2004 17:47 schreef livEliveD het volgende:
Mss een stomme vraag hoor maar waarom zo'n aparte plek om samen te komen? Waarom geen stichting ofzo in het leven roepen en gewoon ergens een ruimte afhuren en daar over dingen praten? Geen mens die daar iets achter zou zoeken.
dat is zo burgerlijk
en je kan met zijn alle gewoon het feest voortzetten zolang het duurt zonder dat iemand er last van heeft.
en het scheelt in de huur
om te zien wat voor een volk het gedaan heeft moet je gewoon het dichtsbijzijnde kraakpant binnen wandellen
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_21907082
quote:
Op zondag 12 september 2004 18:10 schreef -Beestje- het volgende:

[..]

dat is zo burgerlijk
en je kan met zijn alle gewoon het feest voortzetten zolang het duurt zonder dat iemand er last van heeft.
en het scheelt in de huur
om te zien wat voor een volk het gedaan heeft moet je gewoon het dichtsbijzijnde kraakpant binnen wandellen
ik denk dat hij op de al eeuwen bestaande club als de illuminati doelt.

tenzij bij de volgende doelen:
quote:
Doel van de Illuminati:

Abolition of the family.
Abolition of patriotism.
ook het oplopen van longontsteking tijdens nachtelijke bezoeken aan een ondergrondse thuisbioscoop hoort...
C. Sagan
pi_21907286
quote:
De ILLUMINATI:
Ik ben geschokt:
quote:
These are the top of the Illuminati organization. These are the people that really run this world. The most powerful is Marquis de Libeaux then
followed by the Rothschild's {Bauer}, Bruce, Cavendish {Kennedy}, deMedici, Hanover, Hapsburg, Krupps, Plantagenet, Rockefeller, Romanov, Sinclair/ St. Clair, Warburg {delBanco}, and Windsor families. These are the families that run the NWO and all the stooges that work for them. They all worship Satan and they all take part in human sacrifice and ritual child abuse. If you do your own research you will see that these families have "bred themselves since ancient times and they are obsessed with keeping their bloodlines "pure". These are the sickest people on this planet [...]
quote:
In Minneapolis, a gifted psychic lady told me she sees people in power, like Henry Kissinger, George Bush, and Hillary Clinton, turn into reptilians all the time.
[...]
Arizona told me how the Queen and Queen Mother regularly sacrifice babies and adults at many ritual centres, including Castle in Balmoral, Scotland, where they were staying at the time Diana was ritually murdered in Paris.The royal family involved in human sacrifice was fantastic enough, but here again came the constantly repeated theme. She described how, during the rituals, these people shape-shift into reptiles
Nu ben ik erg skeptisch.. maar dit is toch wel het meest vergezochte, spectaculairste, fantastische verhaal wat ik ooit heb gelezen... En dan ben ik nog maar op de helft van die mega-lange pagina.. Daar zijn de voor de elite, door spionagevliegtuigjes gefilmde, holografisch gecloakte kruisraketten in het WTC niets bij..
C. Sagan
pi_21918294
Zoals sommigen hier vraag ik mij idd ook af waarom meteen de Illuminati wordt genoemd.

Als het echt is, is het niet zo heel onlogisch dat er meteen een kudde agenten op wordt gezet, aangezien er een heleboel schedels liggen. Daar zetten ze idd niet twee agentjes op, maar dat betekent nog niet dat de Illuminati ermee te maken heeft.
Ze trekken niet alleen een kudde agenten uit de kast voor de Illuminati hoor.

Je hebt namelijk ook gewone psycho's in de wereld die graag samen onder de grond een drankje nuttigen met wat zwarte kaarsjes en schedels erbij. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_21918352
quote:
Op maandag 13 september 2004 09:51 schreef MUUS het volgende:
Zoals sommigen hier vraag ik mij idd ook af waarom meteen de Illuminati wordt genoemd.

Als het echt is, is het niet zo heel onlogisch dat er meteen een kudde agenten op wordt gezet, aangezien er een heleboel schedels liggen. Daar zetten ze idd niet twee agentjes op, maar dat betekent nog niet dat de Illuminati ermee te maken heeft.
Ze trekken niet alleen een kudde agenten uit de kast voor de Illuminati hoor.

Je hebt namelijk ook gewone psycho's in de wereld die graag samen onder de grond een drankje nuttigen met wat zwarte kaarsjes en schedels erbij. .
de gangen onder Parijs staan bekend om de schedels.. Oude steengroeven onder de stad zijn gebruikt als begraafplaats en heten nu de catacombes... Heeft helemaal neits met de illuminati te meken, tenzijn de schedels van alle geofferde kindertjes zijn...
C. Sagan
pi_21918432
quote:
Op maandag 13 september 2004 09:55 schreef The_stranger het volgende:

[..]

de gangen onder Parijs staan bekend om de schedels.. Oude steengroeven onder de stad zijn gebruikt als begraafplaats en heten nu de catacombes... Heeft helemaal neits met de illuminati te meken, tenzijn de schedels van alle geofferde kindertjes zijn...
Schiet me ineens te binnen dat ik daar heel lang geleden wel eens ben geweest, volgens mij. .

En al zijn het schedeltjes van geofferde kindjes, dan nog hoeft de Illuminatie er niets mee te maken te hebben, The_stranger! .
Oi!
pi_21918608
quote:
Op maandag 13 september 2004 10:00 schreef MUUS het volgende:

[..]

Schiet me ineens te binnen dat ik daar heel lang geleden wel eens ben geweest, volgens mij. .

En al zijn het schedeltjes van geofferde kindjes, dan nog hoeft de Illuminatie er niets mee te maken te hebben, The_stranger! .
wel als je de link van aurora025 mag geloven...

De ILLUMINATI:
quote:
These are the top of the Illuminati organization. These are the people that really run this world. The most powerful is Marquis de Libeaux then
followed by the Rothschild's {Bauer}, Bruce, Cavendish {Kennedy}, deMedici, Hanover, Hapsburg, Krupps, Plantagenet, Rockefeller, Romanov, Sinclair/ St. Clair, Warburg {delBanco}, and Windsor families. These are the families that run the NWO and all the stooges that work for them.They all worship Satan and they all take part in human sacrifice and ritual child abuse. If you do your own research you will see that these families have "bred themselves since ancient times and they are obsessed with keeping their bloodlines "pure". These are the sickest people on this planet [...]
quote:In Minneapolis, a gifted psychic lady told me she sees people in power, like Henry Kissinger, George Bush, and Hillary Clinton, turn into reptilians all the time.
[...]
Arizona told me how the Queen and Queen Mother regularly sacrifice babies and adults at many ritual centres, including Castle in Balmoral, Scotland, where they were staying at the time Diana was ritually murdered in Paris.The royal family involved in human sacrifice was fantastic enough, but here again came the constantly repeated theme. She described how, during the rituals, these people shape-shift into reptiles
C. Sagan
pi_21918804
quote:
Op maandag 13 september 2004 10:13 schreef The_stranger het volgende:

[..]

wel als je de link van aurora025 mag geloven...

De ILLUMINATI:
[..]
Weet ik, weet ik. . Ik bedoelde dat er ook 'gewone' psycho's rondlopen die kinderen vermoorden.

Niet dat ik geloof dat de Illuminati mensen offert, but you get the picture.

Maar waar de illuminati ineens vandaan komt in dit topic snap ik niet. Nou ja, snap ik wel, maar het is imo onterecht om dat er nu (weer) bij te halen.
Oi!
pi_21918866
quote:
Op maandag 13 september 2004 10:29 schreef MUUS het volgende:

[..]

Weet ik, weet ik. . Ik bedoelde dat er ook 'gewone' psycho's rondlopen die kinderen vermoorden.

Niet dat ik geloof dat de Illuminati mensen offert, but you get the picture.

Maar waar de illuminati ineens vandaan komt in dit topic snap ik niet. Nou ja, snap ik wel, maar het is imo onterecht om dat er nu (weer) bij te halen.
agree...
C. Sagan
  maandag 13 september 2004 @ 15:51:08 #44
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21924813
daar gaat het niet over.

maar dat de illuminati zich onder andere vooral schuilhoud in parijs

is het een mogelijkheid dat ze ook in die tunnels zaten , aangezien ook de vreemde details ... , is het de bedoeling dat item te onderzoeken , en niet te discuseren of het aannemelijk is , want niks is aannemelijk.

dat houd de topic alleen maar op.

agree?
pi_21924961
als je totnutoe ziet hoe "ze" hun rommel achterlaten , denk ik eerlijk gezegd niet dat er hier een verband zou kunnen zijn.
Dan hadden ze de tunnels wel opgeblazen en laten instorten
Of er een vliegtuig in laten crashen ^^
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_21924970
quote:
Op maandag 13 september 2004 15:51 schreef BaajGuardian het volgende:
daar gaat het niet over.

is het een mogelijkheid dat ze ook in die tunnels zaten , aangezien ook de vreemde details ... , is het de bedoeling dat item te onderzoeken , en niet te discuseren of het aannemelijk is , want niks is aannemelijk.

agree?
ik las niks in het artikel dat ik erg vreemd vond
behalve dan dat ze ineens begonnen over de miljoenen netjes opgestapelde oude lijken die schijnbaar geen link hadden met de rest van het artikel

nu ik het nog een keer doorlees zie ik dat dat het enige gedeelte is dat open is voor het publiek onder begelijding

[ Bericht 7% gewijzigd door -Beestje- op 13-09-2004 16:10:03 ]
pi_21925193
Als er illuminati zijn, is het hoogst waarschijnlijk dat ze Parijs als hoofdkwartier hebben. De stad is inderdaad één groot geometrisch heiligdom. Als ik echter een Illuminatus was, zou ik niet in een tochtige grot gaan zitten, dan had ik de beschikking over veel betere locaties. Het louvre bijvoorbeeld.

PS BaajGuardian, misschien moet je je posts eerst even doorlezen voordat je ze neerzet. Je maakt echt hele erge taalfouten.
  maandag 13 september 2004 @ 16:06:21 #48
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21925224
nudan , het begon aan mijn kant met de tunnels , maar het topic gaat iig over de illuminati in parij

aurora haalde ook wat interresant matriaal aan , heeft men dat al wat bekeken?

dat illuminati vooral in parijs zit is al een feit.
de bloodlines zitten er als vliegen op jus.
  maandag 13 september 2004 @ 16:10:47 #49
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21925345
stigchel , ik ben niet gramaticaal geschoold.
dus al lees ik mijn posts 100x door , dan nog staan ze vol van zogenaamde fouten

het gaat erom dat men begrijpt wat er staat
niet dat alles perfect staat.

iklet er genoeg op , als ik bewust een foutje maak , = backspace en verbeter.

meer kan ik niet doen

ontopic : aye , een geometrisch heiligdom , zoals aurora al liet zien.
ik denk dat het matriaal wat hij geeft , interresant genoeg is om een dag voor vrij te maken
  maandag 13 september 2004 @ 16:23:05 #50
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_21925690
nogmaals wat leesvoer voor de geintereseerde !
quote:
Talisman - Sacred Cities, Secret Faith
http://www.talismanthebook.com/
pi_21925954
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:23 schreef merlin693 het volgende:
nogmaals wat leesvoer voor de geintereseerde !
[..]

http://www.talismanthebook.com/
Nou volg ik dus al een tijdje dit soort topics, en heeft deze masonic blabla ook in turkije de media aandacht weten te krijgen....Maar mijn belangrijkste vraag blijft toch staan...de ts poste hierboven net de doelen van deze gasten...

In het kort mijn vragen:
- Wat willen deze gastjes? De wereld overnemen? maar why dan? wat is het nut daarvan, wat is het nut van een miljardje meer of minder(dan doel ik dus op die zogenaamde beroemdheden die al in die dingen zitten)..Of is er ook een religieuze gebeuren erachter?(die drie ridders vonden naar men zegt dus interessante dingen in het kasteeltje ofzo van solomon...)

Ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat de wereld overnemen de doel van iemand kan zijn...als in tja hmm..ach begrijp het
Aakab account overleden...Adnan account herrezen
pi_21926085
quote:

[..]

[..]

Ik houd me lach met moeite in...Hoe naief (nofi) kan iemand zijn?

en dan het zinnetje:
het is allemaal een beetje te vreemd

hmm zeg plz dat dit sarcastisch is..
  maandag 13 september 2004 @ 16:42:27 #53
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21926153
hoezo overnemen

ze hebben de wereld al.
pi_21926196
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:42 schreef BaajGuardian het volgende:
hoezo overnemen

ze hebben de wereld al.
Het is jammer dat er gastjes zoals jou dit soort dingen verkondigen. Ik wil best geloven hoor..maar als een gozertje met een iq van 10 dat doet, werkt het niet echt mee...
pi_21926263
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:10 schreef BaajGuardian het volgende:
stigchel , ik ben niet gramaticaal geschoold.
dus al lees ik mijn posts 100x door , dan nog staan ze vol van zogenaamde fouten

het gaat erom dat men begrijpt wat er staat
niet dat alles perfect staat.

iklet er genoeg op , als ik bewust een foutje maak , = backspace en verbeter.

meer kan ik niet doen

ontopic : aye , een geometrisch heiligdom , zoals aurora al liet zien.
ik denk dat het matriaal wat hij geeft , interresant genoeg is om een dag voor vrij te maken
Niet grammaticaal geschoold? Hoe kun je uberhaubt welke willekeurige school volgen zonder de basisregels voor het vervoegen van werkwoorden? Maar goed. Het gaat om de boodschap, zoals je zegt, niet om de manier waarop die geschreven is (alhoewel goed gebruik van de stam en stam + t zeker bijdraagt aan de geloofwaardigheid, maar dit terzijde).

Als je een avondje over hebt van de week, raad ik de Davinci code van harte aan. Het is natuurlijk fictie, maar de schrijver geeft zelf al aan dat alle locaties, beelden en schilderijen die hij noemt ook echt te bewonderen zijn. Een aangename kennismaking met de centrale positie van Parijs.

Voor mensen die een (flinke) stap verder willen : The Atlantis Blueprint. Gaat eigenlijk ergens anders over. De schrijver werkt naar een andere conclusie toe, maar het bewijsmateriaal is zeker interessant.
  maandag 13 september 2004 @ 17:36:00 #56
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21927350
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:44 schreef Adnan het volgende:

[..]

Het is jammer dat er gastjes zoals jou dit soort dingen verkondigen. Ik wil best geloven hoor..maar als een gozertje met een iq van 10 dat doet, werkt het niet echt mee...
zeg ff nokken.
je hoeft me niet op de persoon te nemen .

verder ga ik er niet op in , want dan gaat de discussie er geheid aan.
pi_21927384
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:44 schreef Adnan het volgende:

[..]

Reageer normaal of helemaal niet.

We hebben net de rust een beetje terug, doe me een lol zeg. .
Oi!
  maandag 13 september 2004 @ 17:40:06 #58
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21927420
quote:
Niet grammaticaal geschoold? Hoe kun je uberhaubt welke willekeurige school volgen zonder de basisregels voor het vervoegen van werkwoorden?
door vroeg in je leven op een internaat terrecht te komen wegens problemen in de familie (scheiden , etc)
pi_21927485
quote:
Op maandag 13 september 2004 16:34 schreef Adnan het volgende:

Ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat de wereld overnemen de doel van iemand kan zijn...als in tja hmm..ach begrijp het
Ach, de wereld overnemen... overdreven ambitie is ongezond. Als ik snood meesterbrein van een wrede, ondergrondse organisatie was zou ik wat haalbaardere doelen stellen. Het is natuurlijk helemaal niet onwaarschijnlijk dat zekere particulieren zoveel macht en invloed hebben dat ze veel zaken in de wereld een beetje naar hun wens kunnen... sturen.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_21927518
Als, hè. Puur hypothetisch dus.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  maandag 13 september 2004 @ 22:58:56 #61
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_21935421
Hmm, erg interessant bericht...
Ben een aantal jaar terug in de knekelgewelven van Parijs geweest (het voor toeristen opengestelde gedeelte dus) en dat is best luguber om in rond te lopen. Enorme onderaardse gangen, vochtig en muf, met duizenden menselijke skeletten, curieus kunstig opelkaar gestapeld.

Maar dat staat in alle gidsen. Nu het ongelofelijke:

Toen ik daar in die catacomben was, of eigenlijk toen ik eruit kwam, raakte ik in gesprek met een van de bewakers daar. Ogenschijnlijk een beetje saai type suppoost, jaar of zestig, kaal, dikke buik, lodderige ogen. Ik vroeg hem wat details over de geschiedenis van de catacomben. Hij vertelde erg enthousiast over de aanleg en de moeilijkheden die men tijdens de bouw had ondervonden.
Plotseling zei hij: "Overigens worden ze nog steeds gebruikt."
Ik zei: "Hoe bedoelt u dat? Door toeristen?"
"Nee", zei hij, "ze zijn nog steeds in gebruik. Maar daar kan ik u nu niets over vertellen."
Ik begreep niet zo goed wat-ie bedoelde, dus ik vroeg hem om opheldering. Hij wuifde mijn vragen echter weg; het gesprek was voorbij.
"Kom om 8 uur vanavond langs, na sluitingstijd", zei hij en liep naar zijn collega toe. Hij keek nog even om met een blik van: kom alsjeblieft.

Ik weet nog dat ik de rest van de dag een beetje versuft door de stad heb lopen wandelen. Na het eten besloot ik de gok te wagen (een mens is nu eenmaal nieuwsgierig) en ik ging terug naar de plek waar ik de man had gesproken. Al 100 meter eerder, op een straathoek, kwam ik de bewaker tegen. Hij rookte nerveus een sigaret en liep meteen de andere kant op.
"Volg me", zei hij. "Ben je alleen?"
"Natuurlijk", zei ik.
"Je kan nooit weten", zei hij en zweeg verder. Na tien minuten kwamen we bij een groot appartementencomplex (ik weet het, daar zijn er een heleboel van in Parijs). De man haalde een sleutelbos tevoorschijn en opende de deur.
"Ca, c'est la porte", zei de man. Het onnozele van die uitspraak maakte me nerveus. Ik liep naar binnen en kwam in een grote hal terecht. De muren waren behangen met reusachtige schilderijen van streng kijkende heerschappen. Er liep een marmeren wenteltrap naar boven. Naast de trap liep de hal door in een smalle gang. De man liep de gang in. Hij sprak geen woord. Gespannen liep ik achter hem aan.
Aan het einde van de gang zat een lage deur met een reusachtig slot. Weer haalde de man zijn sleutelbos te voorschijn. Hij moest even zoeken maar vond klaarblijkelijk de juiste loper en veel sneller dan ik had verwacht wist hij het slot te openen. Kling. Routinewerk, zo leek het.
"Après vous, monsieur", zei hij.

Wat deed ik hier in godsnaam? Wat wou die vent van me? Ik was toch niet in een of andere homo-scam terecht gekomen? Waarom liet ik me toch altijd zo door mijn nieuwsgierigheid meeslepen?

Maar goed, veel tijd om na te denken had ik niet en nu was het toch al te laat. Ik bukte me en liep de deur door. De ruimte erachter was donker en rook muf alsof er heel lang niemand was geweest. De man ontstak een lucifer. Ongeveer vijf meter vóór ons liep een trap naar beneden.
"We moeten die trap af", zei de man. "Ik ga wel als eerste." Hij blies de lucifer uit en liep het duister in. Hier ben je veel vaker geweest, dacht ik bij mezelf. Voorzichtig (maar niet te langzaam want ik was bang de man kwijt te raken) liep ik de treden af. De muren langs de trap, waaraan ik me angstvallig vasthield, waren nat en mossig. Er leek geen einde aan de diepte te komen.
Plotseling stond de man stil. Hij hield zelfs even op met ademen, hoorde ik. Ik was doodsbenauwd, om eerlijk te zijn. Pas toen de man een opgelucht zuchtje liet horen en zelfs een tweede lucifer ontstak, voelde ik me weer wat geruster. Ik zag dat we op de laatste trede van de trap stonden; de gang liep nog zo'n twintig meter door en aan het eind was wéér een deur, nu een hele grote.
"We zijn er bijna", zei de man en blies de lucifer uit.
Het zou tijd worden, mompelde ik. De man maakte een fluistergebaar en liep naar de deur. Even bleef hij staan en toen duwde hij zacht tegen de deur. Help me even, gebaarde hij; ik duwde mee en met een licht gekraak ging de deur open, vrij soepel.

Ik moest even wennen aan het licht. Wat ik daarna zag, zal ik nooit meer vergeten.

De ruimte was zo groot als een dorpsplein. Vijf hoeken, met in elke hoek fel brandende fakkels. De vloer was van marmer, glad als parelmoer. In de muren zaten nissen met daarin beelden van heiligen (?) en vreemde figuren met slangen om hun nek en grijnzende gezichten. Het plafond (zo'n acht meter hoog, schat ik) zag eruit als in een druipsteengrot maar dan van menselijke makelij (het deed me denken aan een nachtmerriecreatie van Gaudi). In het midden van de ruimte stond een klein rond podium met een soort spreekgestoelte (een altaar?). Tegenover de deur, aan de andere kant van de ruimte, hing een plakkaat aan de muur, met een tekst erin gebeiteld:

Pour Lui qui est entre Nous

Ik was ademloos.
"Ik verbied u, ook maar één stap naar voren te zetten", zei de man. Ik zag dat hij het meende; er blonk angst in zijn ogen.
"Wat is dit?" vroeg ik hem.
"Dit is de ruimte die niet bestaat", zei hij.
"Wat gebeurt hier?"
"Dingen die niet mogelijk zijn."
"Waarom brengt u mij hier?"
"Omdat ik weet dat u gelooft wat u ziet."

Zoveel mysterieuze antwoorden waren me teveel; ik rilde alsof ergens een windvlaag vandaan kwam. Ik wilde terug.
"Kunt u me naar buiten brengen?" vroeg ik.
"Zoals u wilt", zei de man. We liepen terug de gang in, de man sloot de deur en alsof er niets gebeurd was gingen we, enigszins nachtblind (althans ik) terug naar boven. Elke stap omhoog was er één naar de vrijheid. Ik kon een gevoel van intense blijdschap niet onderdrukken toen de man de kleine deur aan het einde van de gang opendeed en we de hal van het appartement inliepen. Op de stoep, in het Parijse avondlicht, schudde de man mij de hand.
"Spreek hier met niemand over tenzij u dat noodzakelijk acht", zei hij. "Er zijn dingen die niet zomaar kunnen worden gezegd."

Waarvan akte. Men kan dit verhaal geloven of niet, maar het spookt al jarenlang door mijn hoofd en bij lezing van dit topic voelde ik dat ik het moest vertellen. Bij dezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ringo op 14-09-2004 00:50:04 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_21936042
ik krijg dus echt rillingen bij je verhaal.

dingen die niet mogelijk zijn???

angstaanjagende dingen vast. anders zou het plafond niet van menselijk makelij zijn.
  maandag 13 september 2004 @ 23:20:31 #63
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_21936100
Dus weet jij de ingang nog ?
pi_21936231
quote:
Op maandag 13 september 2004 23:20 schreef merlin693 het volgende:
truth meet parijs
ik moet trouwens de link naar dat boek dat je gepost heb onthouden voor als ik genoeg geld heb
  maandag 13 september 2004 @ 23:25:13 #65
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_21936248
quote:
Op maandag 13 september 2004 23:20 schreef merlin693 het volgende:
Pff, dat weet ik eigenlijk niet. Ik heb een sterk ontwikkeld richtingsgevoel maar die hele gebeurtenis heeft me nogal gedesoriënteerd. De ingang van de catacomben (de toeristenattractie dus) weet ik feilloos te vinden maar de uitgang is ergens anders (niet ver van de ingang vandaan). Vanaf daar ben ik, in het donker (8 uur 's avonds ergens in maart) met die vent meegelopen naar weer een andere plek (dat appartementencomplex dus).
Ik denk dat ik de route weer zou moeten lopen om op basis van geheugen en intuïtie de plek terug te vinden.
Overigens probeer ik me nu te herinneren hoe en van welke plek ik die avond weer terug naar mijn hotel ben gegaan.
pi_21937003
Ringo wanneer komt je boek uit?
  dinsdag 14 september 2004 @ 00:04:16 #67
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_21937180
hey ringo je kunt goed en spannend schrijven maar heb je mischien iets van foto's om een deel te bewijzen ?

[ Bericht 0% gewijzigd door merlin693 op 14-09-2004 00:27:38 ]
pi_21937880
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 00:04 schreef merlin693 het volgende:
hey ringo je kunt goed en spannend schrijven maar heb je mischien iets van foto's om een deel te bewijzen ?
het zou mij opzich niet verbazen als zo iets echt onder parijs zit
volgens een satanist waarmee ik in gesprek kwam op de verjaardag van een vriendin zit er een satamische tempel in het zuiden van limburg verstopt.
(als hij niet uit zijn nek zat te lullen dan) en als er daar 1 zit is er onder parijs genoeg ruimte om er ook minstens 1 verborgen te houden
maar dan geloof ik nog steeds niet dat het Iluminatie is
  dinsdag 14 september 2004 @ 00:49:18 #69
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_21938139
Ik begreep altijd dat de illuminati tegenstanders waren van de indoctrinatie van het geloof. Een stel mensen, veelal wetenschappers, die het niet eens waren met de denkbeelden van de kerk. Onderzoek, het zoeken naar waarheden op deze planeet en dergelijke vonden ze belangrijker en de kerk probeerde ze daarom uit te roeien. Satan betekent zover ik weet iets als tegenstander.

Lijkt me niet een groep die in een of andere zelf gebouwde kerk offers brengt zoals Satanisma vaak wordt gezien. Als ze dat wel doen, waar is het dan fout gegaan? Iemand meer info?
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  dinsdag 14 september 2004 @ 00:50:15 #70
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_21938151
Zullen we hier nog een optisch randje aan geven !

slecht weer

maar was de Eifel Toren bedoelt als een vrijmetselaar symbool voor het middelpunt der universum "foucaul pendulem"
  dinsdag 14 september 2004 @ 00:53:53 #71
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_21938196
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 00:49 schreef livEliveD het volgende:
Satan betekent zover ik weet iets als tegenstander.
De duivel is de engel die tegen de leugens van god in opstand kwam. Het is de dwarse revolutionair die in de krochten van de aarde moest onderduiken om aan de hemelse toornen te ontsnappen. Niks geen slechterik, gewoon iemand met een andere mening.
  dinsdag 14 september 2004 @ 00:59:57 #72
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_21938259
[sarcasme mode aan]

begrijp je nu waarom die "secret sociaty's" zo intersant zijn.....

[sarcasme mode uit]

ok denk zelf dat de genootschappen plaats hebben gemaakt voor de kartels...meer macht !

maar daarom is de oude bewoording nog niet als belachelijk af te doen (niet dat ik zeg dat jij dat direct doet hoor ! )
  dinsdag 14 september 2004 @ 01:09:22 #73
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_21938344
quote:
Abolition of the family.
Abolition of patriotism.
Brrrr, kennelijk houden ze niet van libertarisme. Eng zooitje lijkt me
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  dinsdag 14 september 2004 @ 01:15:25 #74
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_21938408
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 00:59 schreef merlin693 het volgende:
[sarcasme mode aan]
[sarcasme mode uit]
ok denk zelf dat de genootschappen plaats hebben gemaakt voor de kartels...meer macht !

maar daarom is de oude bewoording nog niet als belachelijk af te doen (niet dat ik zeg dat jij dat direct doet hoor ! )
Neenee, het is niet zozeer een belachelijke gedachtengang of samenzweringstheorie. Het is wel vaak een vorm van wishful thinking, of de dingen mysterieuzer maken dan ze zijn. Die secret societies, elitaire kliekvorming, natuurlijk bestaat dat, geen twijfel over mogelijk. De enige manier om macht te vergaren is door het juiste selecte groepje om je heen te verzamelen en daar zo weinig mogelijk ruchtbaarheid aan geven, zodat je in stilte je plannetjes kunt uitbroeden. Dat is zo gegaan sinds het begin der tijden. Alleen: door zo gejaagd op zoek te gaan naar specifieke genootschappen (illuminati? Bilderberg? vrijmetselarij?) bereik je niet zoveel. Een naam is maar een dekmantel; de ware macht zit in de mensen zelf die in steeds andere constellaties hun opdrachten geven, complotten smeden, verraad plegen, naar winst en bezit en invloed jagen. Ik zei het al eerder in een ander topic, ietwat ironisch: je kunt ze herkennen aan hun anonimiteit.

Ik vergelijk dat jagen naar het grote Wereldgeheim een beetje met het jagen naar Osama Bin Laden: je vermoedt dat hij bestaat (die indruk wekt hij zelf), je wil hem vangen (maar weet niet waar je moet zoeken) en ondertussen zorgt hij (of heel iemand anders?) dat op andere plekken de dingen gebeuren die je eigenlijk had moeten voorkomen, mits je niet zo druk bezig was met het jagen naar die baardaap in de grotten van Afghanistan.
  dinsdag 14 september 2004 @ 02:42:04 #75
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21938970
Ringo..........................................

ik geloof dat ik er goed aan gedaan heb dit topic te openen.

deze info is ...onmisbaar.
  dinsdag 14 september 2004 @ 02:54:48 #76
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_21939010
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 00:50 schreef merlin693 het volgende:
Zullen we hier nog een optisch randje aan geven !

slecht weer

[afbeelding]

maar was de Eifel Toren bedoelt als een vrijmetselaar symbool voor het middelpunt der universum "foucaul pendulem"
Neen, dit is Freudiaans en symboliseerd ene grote penis
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  dinsdag 14 september 2004 @ 07:20:32 #77
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21939440
Ringo , ik zocht op wat dingen aan de hand van je verhaal , en ik vond onder anderre dit :
http://www.chez.com/azarthot/scen0001.htm

mijn frans is niet al te geweldig , is dit gewoon iets normaals
of heb ik toevallig iets gevonden wat met je verhaal te maken heeft?
pi_21939528
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 07:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Ringo , ik zocht op wat dingen aan de hand van je verhaal , en ik vond onder anderre dit :
http://www.chez.com/azarthot/scen0001.htm

mijn frans is niet al te geweldig , is dit gewoon iets normaals
of heb ik toevallig iets gevonden wat met je verhaal te maken heeft?
dit verhaal gaat over de role playing game Cthulhu...
C. Sagan
  dinsdag 14 september 2004 @ 13:58:34 #79
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21945030
ok

(toch toevallig ergens)
  dinsdag 14 september 2004 @ 14:25:34 #80
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_21945607
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 00:59 schreef merlin693 het volgende:
ik las begrijp je nu waarom die "secret sociaty's" zo irritant zijn.....
lol... freudiaanse leesfout
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_21945732
Vreemd. Ik ben zelf twee keer in Parijs geweest... maar dat er sprake zou zijn van ondergrondse gangenstelsel met opgestapelde skeletten??
Waarom deed men dit eigenlijk vroeger: de doden daar "begraven".
  dinsdag 14 september 2004 @ 14:37:05 #82
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_21945873
Dat was vroeger heel normaal...is later uit gezondhijds oogpunt naar de buitenwijken verplaatst

Ik meen dat het Napoleon was die begravenisen rond de kerk in een stadscentrum verboden heeft !
pi_21945886
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 14:31 schreef MarkzMan_X het volgende:
Vreemd. Ik ben zelf twee keer in Parijs geweest... maar dat er sprake zou zijn van ondergrondse gangenstelsel met opgestapelde skeletten??
Waarom deed men dit eigenlijk vroeger: de doden daar "begraven".
Veelal verhuizingen omdat de stad moest worden uitgebreid. Veel van die doden waren oorspronkelijk ''gewoon'' begraven. Dat doen ze nu nog wel.
pi_21946061
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 14:37 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Veelal verhuizingen omdat de stad moest worden uitgebreid. Veel van die doden waren oorspronkelijk ''gewoon'' begraven. Dat doen ze nu nog wel.
Ah zo, dus als er een stuk begraafplaats "omgeploegd" moet worden vanwege stadsuitbreiding, dan dumpen ze die skeletten in van die opslagplaatsen? Ziek .
pi_21947661
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 14:44 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Ah zo, dus als er een stuk begraafplaats "omgeploegd" moet worden vanwege stadsuitbreiding, dan dumpen ze die skeletten in van die opslagplaatsen? Ziek .
in nederland huur je tegenwoordig ook een plek op een begraafplaats voor een x aantal jaar. Als er niet meer betaald wordt halen ze het graf gewoon weer leeg.
er is gewoon niet genoeg plek om iedereen "normaal" te begraven en in parijs was het toen nog erger.
en ze hebben ze in mooie figuurtjes opgestapelt
pi_21947716
quote:

[..]

quote:
CATACOMBEN
metro: Denfert Rocherau
De catacomben werden in 1786 ingezegend en gebruikt als stapelplaats van de beenderen die opgegraven werden van gesloten begraafplaatsen. De catacomben werden aangelegd in de zuidelijke steengroeven van de stad. Deze waren vervallen en werden versterkt om dan als massabegraafplaats gebruikt te kunnen worden. Sommige gaten in de steengroeve werden tot 30 meter diep volgestort met beenderen. De totale oppervlakte beslaat ongeveer 1 hectare. De gangen bevinden zich ongeveer 20 meter onder de straten en huizen.
C. Sagan
  dinsdag 14 september 2004 @ 16:15:34 #87
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_21948363
De Catacombes (ingang)
1, Place Denfert-Rochereau
75014 Paris

De Catacombes (uitgang)
36, Rue Rémy-Dumoncel
Paris

Vanaf de Rue Rémy-Dumoncel ben ik dus tien minuten met die man meegelopen. Zal eens opzoeken waar ik toen ongeveer ben uitgekomen (het appartementencomplex waar ik die onderaardse ruimte heb mogen aanschouwen).
pi_21948582
quote:

[..]

Eh, waar moeten ze het anders laten? Bovendien is het prima funderingsmateriaal.
pi_21948643
quote:
Op maandag 13 september 2004 22:58 schreef Ringo het volgende:
-knip-
"Spreek hier met niemand over tenzij u dat noodzakelijk acht", zei hij. "Er zijn dingen die niet zomaar kunnen worden gezegd."
En je vindt het noodzakelijk om het nu hier te vertellen? Waarom?
Oi!
  dinsdag 14 september 2004 @ 16:31:49 #90
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_21948739
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 16:27 schreef MUUS het volgende:
En je vindt het noodzakelijk om het nu hier te vertellen? Waarom?
Omdat ik het nog nooit iemand verteld had en ik dit topic een uitgelezen plek vond om eindelijk eens mijn verhaal te doen.
  dinsdag 14 september 2004 @ 17:11:31 #91
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_21949742
Ik heb na dat voorval veel over die catacombes in Parijs gelezen. Jammer genoeg lees je heel vaak hetzelfde en ontzettend veel kom je niet te weten, TENZIJ je de gebaande paden verlaat. Ik heb nog wel eens oude antiquariaten in Parijs doorgesnuffeld; toen ik eens een medewerker vroeg om informatie over de onderaardse gangenstelsels, vertelde hij mij tamelijk onverschillig dat de 17de-eeuwse dodenkelders in direct contact staan met het metronet; vrijwel ieder station binnen de Periférique heeft een toegang tot die kelders. Uiteraard verborgen; niet toegankelijk voor het gewone publiek. Dit netwerk dient als opslagplaats (voor wat?), illegale kunstgalerie maar ook als ontsnappingsroute voor de President in extreme noodsituaties (kernoorlogen, revoluties, verzin maar wat).

Er zijn een hoop 'cataphiles' die er een sport van maken nieuwe verbindingen te ontdekken of oude dichtgemetselde doorgangen open te breken.

Check deze link maar eens:

Overzichtskaarten, foto's van interessante plekken, films, toegangswegen (alleen in Frans)
  dinsdag 14 september 2004 @ 17:30:27 #92
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21950205
Ringo , ik stel het zeer zeer op prijs dat je het hier wilt vertellen.

im all ears.

(probeer het vor de geest te halen waar het precies was zo gedetaileerd mogelijk)
pi_21996831
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 17:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Ringo , ik stel het zeer zeer op prijs dat je het hier wilt vertellen.

im all ears.

(probeer het vor de geest te halen waar het precies was zo gedetaileerd mogelijk)
En dan? Wil je gaan inbreken in het gebouw? Wat wil je met die info?
Oi!
pi_21996867
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 16:31 schreef Ringo het volgende:

[..]

Omdat ik het nog nooit iemand verteld had en ik dit topic een uitgelezen plek vond om eindelijk eens mijn verhaal te doen.
Die man is angstig en vraagt je om het nooit te vertellen. Tenzij het noodzakelijk was.

Ik vind dit geen noodzaak, maar dat zal wel aan mij liggen. .
Oi!
  donderdag 16 september 2004 @ 16:55:08 #95
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_21997073
quote:
Op donderdag 16 september 2004 16:48 schreef MUUS het volgende:
Die man is angstig en vraagt je om het nooit te vertellen. Tenzij het noodzakelijk was.
Ik vind dit geen noodzaak, maar dat zal wel aan mij liggen. .
Hij was niet angstig, behalve op het moment dat we in de opening van de ruimte stonden (ik mocht namelijk echt die vloer niet betreden, waarom precies weet ik nog steeds niet). Eerlijk gezegd kwam hij zeer nuchter en onbevreesd over.
Wat hij bedoelde met 'spreek hier met niemand over behalve als u dat noodzakelijk acht', was: ga niet meteen morgenochtend aan iedereen door lopen kleppen wat je gisteren hebt gezien. Tenminste dat is zoals ik het interpreteer.
Verder is het mijn belevenis en bepaal ik uiteindelijk of ik daarvan kond wil doen.
Of het noodzakelijk is hier dit verhaal neer te pennen, weet ik niet. Ik vind het in ieder geval wél toepasselijk.
pi_21997234
quote:
Op maandag 13 september 2004 15:51 schreef BaajGuardian het volgende:
daar gaat het niet over.

agree?
Watnou niks is aannemelijk?
Je neemt zelf anders wel van alles aan en als er ook maar iemand er anders over denkt dan bestempel jij het altijd als offtopic, of niet relevant, of onzin, of dat men niks gelooft, of weet ik wat al dies meer.

En da's niet alleen in dit topic baaj, dat is in al jouw topics.
Niet dat ik er problemen mee heb hoor, daar niet van
pi_22007172
Ringo liegt. Hij zit weer es als een klein kind uit zijn duim te zuigen. Grote jongen...
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
  vrijdag 17 september 2004 @ 00:29:35 #98
6941 APK
Factual, I think.
pi_22008544
quote:
Op donderdag 16 september 2004 23:23 schreef Capa het volgende:
Ringo liegt. Hij zit weer es als een klein kind uit zijn duim te zuigen. Grote jongen...
Doet hij dat vaker dan

Het kwam op mij overigens meer als een droom -of een gecopieerd stuk- over dan als werkelijkheid, maar het was leuk om te lezen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 18 september 2004 @ 11:45:09 #99
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_22034082
ik wil het indd wel nachecken muus , als ik zou weten waar.
ik weet namelijk wel dat er soortgelijke locaties zijn in anderre landen.
pi_22098003
Wel, ik ben nu ook wel nieuwschierig geworden hoor naar hoe groot dat grotten stelsel wel niet is. Volgens mij was der ook een keer iets over op de discovery channel, maar ik kan me vergissen.......
pi_22163596
Vandaag het boek "The Mysteries of the Great Cross of Hendaye" binnengekregen, en Talisman is onderweg, en dat alleen omdat ik gefascineerd werd door dit onderwerp door deze topic
  vrijdag 24 september 2004 @ 01:42:10 #102
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_22165869

doet het topic toch nog iets .

het is dan ook een erg interresant onderwerp.
pi_22165989
quote:
Op donderdag 23 september 2004 23:16 schreef dapluiz het volgende:
Vandaag het boek "The Mysteries of the Great Cross of Hendaye" binnengekregen, en Talisman is onderweg, en dat alleen omdat ik gefascineerd werd door dit onderwerp door deze topic
Kun je het ISBN nummer van dat boek ff posten?
pi_22167047
Het nummer hiervan is 089281084(-x) had ze allebei op amazon gekocht, ik keek voor talisman, en daaronder stond "if you like this one you might also like" en daar stond dus dit mysteries boek
pi_22168906
quote:
The Dutch government resigned this week under pressure brought on by accusations that in 1995, over 7000 Boznia Muslims were executed by Serbs while under the protection of Dutch troops. This was the worst mass murder in Europe since WWII. Queen Beatrix, the Bilderburger leader, witnessed the mass sacrifice as part of a ritual ceremony. An interim government will run the small nation until the May 15, 2002 election.

sorry hoor.. maar als ik dit soort dingen lees haak ik toch echt af...
  vrijdag 24 september 2004 @ 10:54:32 #106
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22169267
Idd. Echt de meest waanzinnige en onlogische dingen worden uit de kast getrokken
  vrijdag 24 september 2004 @ 11:53:26 #107
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_22170448
Leuk verhaal Ringo jammer dat het zo ongeloofwaardig overkomt

Ik heb horen zeggen dat er ook zo'n gangen netwerk is onder Amsterdam aangelegd door de Jezuieten die vanaf daar op een dag genadeloos zullen toeslaan

Leuk is ook dat conspiratie-theorieen elkaar tegenspreken, de illuminati's waren toch tegen elk vorm van geloof dus slaat het nergens op ze aanhangers zijn van Satan.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_22171093
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:38 schreef nikao het volgende:

[..]

sorry hoor.. maar als ik dit soort dingen lees haak ik toch echt af...
En ze beweren ook nog dat Mengele de meester van de Duitse propaganda was.
  vrijdag 24 september 2004 @ 13:55:43 #109
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_22173241
Maar dat enorme gangen- en tunnelstelsel onder Parijs bestaat dus écht, en het wordt bevolkt door allerlei avonturiers, kunstenaars, nachtwakers, spanningzoekers, criminelen, dwazen, psychopaten.

Voor de mensen die er meer van willen weten:

VIA DEZE LINK vind je dus alles. Een zeer informatieve website.
pi_22174628
Le Carrefour des Morts ... daar hebben ze zo alle skelletten gedumpt ... leuk
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_22765256
Kent iemand de strips over Isabelle Avondrood? Echt, deze strips hebben gewoon een visionaire kwaliteit

http://www.zilverendolfij(...)&s=c&k=ISABELLE&f=ss
Jusqu'ici tout va bien...
pi_22765264
Maanzieke mummies, was het geloof ik. Maar ik weet het niet zeker...
Jusqu'ici tout va bien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')