Dan moeten die mensen meer moeite doen om alle shit van zich af te gooien. Zichzelf erasen en opnieuw beginnen. Alle negatieve invloeden ooit opgedaan weg gooien, opnieuw beginnen met een schone lei. Als het dan zo erg dwars zit allemaal.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:46 schreef sazu het volgende:
[..]
Haha! Ok in ben het met compleet niets eens wat je zegt, maar ik ben serieus blij dat een een eigen filosofie hebt gevonden
Wat ik noujuist zeg is dat de meeste mensen geen volledige identiteit hebben doordat ze afhankelijk zijn van hun ouders, hen hele concept over het leven is niet door hun zelf bedacht, maar door hun ouders erin gegoten. Cultuur en de media spelen hierbij natuurlijk ook een grote rol, maar een stuk minder dan de ouders.
Wat het maar zo simpel.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dan moeten die mensen meer moeite doen om alle shit van zich af te gooien. Zichzelf erasen en opnieuw beginnen. Alle negatieve invloeden ooit opgedaan weg gooien, opnieuw beginnen met een schone lei. Als het dan zo erg dwars zit allemaal.
Maar goed, de wijn gaat zo open.
Ik ben dus van mening dat mensen onafhankelijk kunnen zijn, ondanks alles wat ze hebben meegemaakt. Ieder trauma hoeft geen trauma te zijn, zodra ze zichzelf vogel vrij hebben verklaart.
Je hebt me helemaal door meneer de bedweter.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:48 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je geeft tips...
Doe je nou alsof je zo dom bent, of hunker je gewoon naar de dankbaarheid van de topicstarter zodat je jezelf in de spiegel kunt aankijken en kunt zeggen:
"Yes! Ik heb een totaal onbekende geholpen met mijn labiele gewauwel.. Ik heb wél een reden om op deze aardkloot kostbare zuurstof te verbruiken.
Zie je wel, mensen vinden me aardig.. ECHT aardig".
mwah, ik weet niet zoveel van bedden...quote:Op donderdag 9 december 2004 16:54 schreef partychickie het volgende:
[..]
Je hebt me helemaal door meneer de bedweter.
nou daar zou ik mee zitten met wat jij van mij vind.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
mwah, ik weet niet zoveel van bedden...
Betweter misschien, maar ik beroep me op het feit dat ik al legio 'hoog gevoelige' meiden voorbij heb zien komen in mijn leven.
En nog altijd vind ik dat soort mensen minderwaardig.
80 procent is nat vingerwerk neem ik aan. Bij mij is de perceptie denk ik eerder omgekeerd, ben me degelijk bewust van alles, zou ook niet goed zijn dat ik een zombie ben en niet eens weet wat ik denk.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:54 schreef sazu het volgende:
[..]
Wat het maar zo simpel.
80% van je dagelijkse perceptie is onbewust, waar je niet bewust van bent heb je niet onder controle. De effecten van trauma's e.d. zijn onderbewust, mensen kunnen dat onmogelijk zelf behandelen.
Wijn ja... ik ga er ook vandoor.
Tot nu heb je continu de behoeft gehad om jezelf amechtig proberen te verdedigen wat ik zeg.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:59 schreef partychickie het volgende:
[..]
nou daar zou ik mee zitten met wat jij van mij vind.
Ik word gelukkig geaccepteert, dus maak je er niet druk om, want daar gooi jij het telkens op.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:02 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Tot nu heb je continu de behoeft gehad om jezelf amechtig proberen te verdedigen wat ik zeg.
Maar goed, overschreeuw je onzekerheid maar met tips naar vreemden in de hoop zelf ooit eens geaccepteerd te worden.
Ik hoef geen sympathie van onbekenden, de mensen van vlees en bloed in mijn directe omgeving zijn belangrijk voor me.
En als mensen hun problemen op een forum gooien verneuken ze zelf hun integriteit. En dan heb ik het nog niet eens over de mensen die hen proberen te 'helpen'.
Ja, zo heeft de TS geen baat bij dat onsamenhangende gezanik.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:05 schreef Copycat het volgende:
Ideetje...
Laat de persoonlijke aanvallen en het onderlinge gekonkel achterwege...
Dit is een sociaal topic... en da's al moeilijk genoeg.
Jij bent een sociale kampertrien?quote:Op donderdag 9 december 2004 17:05 schreef partychickie het volgende:
maar kijk eerst naar je eigen.
Was geen poging tot olie op het vuur gooien. Het was meer een constatering. Mensen zeggen hier zo vaak "het interesseert me niks wat jij denkt", en gaan dan uitvoerig uitleggen waarom het ze niks interesseert etc. Alleen daardoor geef je al aan dat het wel veel interesseert. Maar verder heb je gelijk hoor copycat©... tis nu wel genoeg geweest.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:12 schreef ScienceFriction het volgende:
Olie op het vuur?
Neuh... laat maar.
Maar dat is het toch hoe moet dat?quote:Op donderdag 9 december 2004 17:01 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
80 procent is nat vingerwerk neem ik aan. Bij mij is de perceptie denk ik eerder omgekeerd, ben me degelijk bewust van alles, zou ook niet goed zijn dat ik een zombie ben en niet eens weet wat ik denk.
En dus heb ik mezelf wel degelijk onder controleVandaar vind ik ook dat de topic starter ook eens goed moet gaan zoeken om zichzelf onder controle te krijgen. En dus ook controle op de omgeving, want op je omgeving kun je ook controle krijgen door te anticiperen.
Opstaan uit die mist!!!!! Meedoen met het leven!!!! Hersens gebruiken!!!!
Inzet.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:30 schreef partychickie het volgende:
[..]
Maar dat is het toch hoe moet dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |