Ja Harmsen was echt goed toen hij tegen Hennie praatte!!! Alleen jammer dat die suffe spookBenjamin erbij zat met zijn lompe gezichsuitdrukkingen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:45 schreef Shirley het volgende:
Ow,wat een mooie aflevering. Die scéne van Ludo was heel mooi gedaan, hoe ie danste ook! Echt leuk. En Ray! Geweldige tekst!
Meneer Harmsen was ook goed..ik heb met plezier gekeken vanavond.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 09:31 schreef MikeyMo het volgende:
dus we zitten nu al serieus naar een spook te kijken
Ja, en het is nog een spook van Benjamin ook.quote:Op zaterdag 11 september 2004 09:31 schreef MikeyMo het volgende:
dus we zitten nu al serieus naar een spook te kijken
Zijn verhaallijn is irritant (maar ook wel een beetje lachwekkend hoorquote:Op zaterdag 11 september 2004 10:40 schreef _bigmac_ het volgende:
Wat is er nou weer mis met Benjamin
Daar kun jij niet over oordelen... en al helemaal niet als je jensen leuk vindquote:Op zaterdag 11 september 2004 10:44 schreef BVO het volgende:
Benjamin is een verschrikkelijk personage met een nog verschrikkelijkere verhaallijn.
En weer zijn BVO en Tom het met elkaar eens.quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:44 schreef BVO het volgende:
Benjamin is een verschrikkelijk personage met een nog verschrikkelijkere verhaallijn.
Ik heb nog nooit zo moeten lachen om benjaminquote:Op zaterdag 11 september 2004 10:44 schreef BVO het volgende:
quote:Charlie heeft een stap gezet op eigen benen. Zij en Nick zijn erg trots, maar het is slechts 1 stapje. Na deze geweldige daad, wil Charlie toch met Nick trouwen.
Ray komt bij Sjors zijn excusses aanbieden voor zijn uitval tegen haar over Martine. Echter merkt Sjors al snel dat hij niets van zijn excusses meent.
Benjamin voelt zich gefrustreerd: Robin probeert Benjamin's stemmetjes in zijn hoofd te negeren, waardoor Benjamin met niemand meer contact heeft. Hij vraagt zich af wat hij hier nog doet. Dan leest hij een brief van Oom Govert van de dokter. Hij hoort dat Oom Govert een tumor in zijn hoofd heeft, en hij wil niet geopereerd worden... hij wil naar Hennie toe.
Charlie besluit met haar 2 moeders in therapie te gaan, zodat de banden worden hersteld. Ook Nick wil zijn band met zijn vader herstellen. Dit doet hij door zijn vader uit de shit te helpen met geld. Hij wil Ludo's huis kopen zodat Ludo er toch kan blijven wonen. Ludo zoekt hier meteen wat achter en neemt het aanbod niet aan
Misschien moet je voortaan eerst lezen! Dunn0w had er al lang 1 gemaaktquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:11 schreef Svensational het volgende:
Ik heb volgens mij nog geen samenvatting gezien:
Toen 'ie voor de 100e keer zei "Joehoeeeee, hier ben ik! Waarom zien jullie mij niet?!" ?quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo moeten lachen om benjamin
quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Toen 'ie voor de 100e keer zei "Joehoeeeee, hier ben ik! Waarom zien jullie mij niet?!" ?.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien moet je voortaan eerst lezen! Dunn0w had er al lang 1 gemaakt![]()
Dus omdat ie nu geest is is hij verschrikkelijk en al die jaren er voor dan?quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:44 schreef BVO het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |