Tjah, gelukkig verschillen smaken. Ik vind het dus wel een ijzersterk seizoen en Ludo vs Martine is gewoon geweldig. We moeten gewoon even een maandje wachten en dan zijn we van de Charlie gedoe af en de Benjamin is dan ook eindelijk opgerot. Dan wordt het weer tijd voro Stefano, Yasmin, Ludo, Isabella, Janine, Ray en Martine tijdperk. Dat belooft veel spannende dingen.quote:Op maandag 13 september 2004 21:39 schreef BVO het volgende:
Je kan veel zeggen, maar wat ze nu laten zien is gewoon kut. Klaar.
Das niet de rede, je irriteert je aan hem omdat hij achter Martine aanzitquote:Op maandag 13 september 2004 23:02 schreef digispeed het volgende:
Die Ray wordt trouwens ook steeds irritanter, wat irriteer ik me aan dat personage.
Hij is zo'n lompe wijsneus, het lijkt peter r. wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag21 septemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag22 septemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donderdag23 septemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag24 septemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ohh Rosa![]()
Correct en tevens juist...![]()
Die scenes tussen Dorothea en Benjamin moeten wel hylarisch worden![]()
Damn wat is GTST slecht op dit momentmaar straks wordt het leuk als Dorothea en Laura Arnie gaan zoeken. En Robert en Laura moeten dan weer bij elkaar komen
Why are you wearing that stupid man suit?![]()
Ik vind GTST echt super vermakelijk op het moment! Hoe ongeloofwaardiger, hoe leuker; daar kijk je toch een soap voor?
Super gaaf nieuws overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwens![b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Ik heb de herhaling van gisteren een beetje zitten bekijken en ik vond hem wel leuk eigenlijk. isabella in die inrichting enzo (kon een glimlach niet onderdrukken toen isabella direct vroeg naar de uitgang en dat die zuster niets doorhad, dat is dus soap ach). Vond de scene tussen ludo, nina en janine erg mooi.
Ben wel van plan weer te gaan kijken. De afgelopen dagen, week had ik effe genoeg van gtst. Zo gaat dat wel vaker bij mij. Maar aan het voorstukje voor vandaag te zien komt nu de nadruk weer te liggen op charlie, valerie, barbara, robert en jef en daar heb ik helemaal geen zin in. Die verhaallijn kan me echt gestolen worden. Net als de hele geest verhaallijn (incl. dorothea)."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
Hou daar eens mee opquote:Op maandag 13 september 2004 22:05 schreef BVO het volgende:
Ik zal eventjes spammen..
Stem 'ns allemaal mee in het nieuwe tournament..
GTST Tournament: Favoriete Personage #2![]()
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
Ik vind GTST ook niet zo heel vervelend nu. Alleen dat gezeik rond Charlie-Valerie-Barbara is zum kotsen
De Benjamin-verhaallijn is hilarisch
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Vooral die special effects...die zijn om te lachenquote:Op dinsdag 14 september 2004 12:22 schreef Svensational het volgende:
Ik vind GTST ook niet zo heel vervelend nu. Alleen dat gezeik rond Charlie-Valerie-Barbara is zum kotsen
De Benjamin-verhaallijn is hilarisch![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:21 schreef bar_rel het volgende:
Dinsdag21 septemberWat zou hij dan gedaan kunnen hebben??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...![]()
Iemand moet he toch doen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hou daar eens mee op![]()
.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Daar zat Janine gister toch al over te mekkeren? Dat het Ludo's schuld was dat Nina was ontvoerd, want ze denken dat Martine het heeft gedaan (een van Ludo's vijanden), maar het was Isabella. Maar die deed dat ook als wraak op Ludo.quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:06 schreef Bupatih het volgende:
Wat zou hij dan gedaan kunnen hebben??![]()
Oh zo..maar dat ze pas dinsdag begint te zeuren als Ludo bij haar wil zijnquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Daar zat Janine gister toch al over te mekkeren? Dat het Ludo's schuld was dat Nina was ontvoerd, want ze denken dat Martine het heeft gedaan (een van Ludo's vijanden), maar het was Isabella. Maar die deed dat ook als wraak op Ludo.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...![]()
Ja, maar dat was toch weer goed nadat Janine Ludo had zien praten met Nina...Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Drommels, ik hoop maar dat Ludo Nick via een slinkse truuk uit dat huis knikkert, eigenlijk is Nick rijk geworden met Ludo's geld dus heeft Ludo sowieso recht op dat huis.Een heer met stijl![]()
Ik vind meestal de Ludo verhaallijn de enige boeiende, vroeger was de familie Alberts ook wel leuk, Laura en Linda, Robert door die spiegel, Jef en Kim, maar die familie is echt hun waardigheid verloren.quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:45 schreef Dada het volgende:
Ik heb de herhaling van gisteren een beetje zitten bekijken en ik vond hem wel leuk eigenlijk. isabella in die inrichting enzo (kon een glimlach niet onderdrukken toen isabella direct vroeg naar de uitgang en dat die zuster niets doorhad, dat is dus soap ach). Vond de scene tussen ludo, nina en janine erg mooi.
Ben wel van plan weer te gaan kijken. De afgelopen dagen, week had ik effe genoeg van gtst. Zo gaat dat wel vaker bij mij. Maar aan het voorstukje voor vandaag te zien komt nu de nadruk weer te liggen op charlie, valerie, barbara, robert en jef en daar heb ik helemaal geen zin in. Die verhaallijn kan me echt gestolen worden. Net als de hele geest verhaallijn (incl. dorothea).Een heer met stijl![]()
Ja maar na het Nina geval..bracht Ludo ,Janine toch naar huis en ging Janine zich tog opfrisen.Toen begon Ray weer over Martine..toen kwam Janine binnen en dacht dat Ludo het er ook over had.Dus vertrouwen doet ze Ludo tog nog niet...en er zal nog wel wat gebeuren dese week met Ludo en Janine.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:24 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar dat was toch weer goed nadat Janine Ludo had zien praten met Nina...
Ik vind Janine op het moment dom dat ze Ludo de schuld geeft.
Die man krijgt altijd de shit over zich heen.![]()
aah.. sneu hoorquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:09 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik vind Janine op het moment dom dat ze Ludo de schuld geeft.
Die man krijgt altijd de shit over zich heen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: