Is geen gekke vraag hoor, maar dat was ook al zo raar, dat ben ik tot vorige week geweest, drie week lang...en dwars door de pil heen. Bloedarmoede kan het dus ook zijn, heb al tabletten gehaald ook.quote:Op donderdag 9 september 2004 22:18 schreef Jessicaa het volgende:
Gekke vraag maar moet je soms ongesteld worden? Die symptomen heb ik dan altijd.
Nee hoor geen ijzertabletten, want ik weet het niet zeker. Ik heb de Vital Green Chlorella van Bloem;quote:Op donderdag 9 september 2004 22:21 schreef Jessicaa het volgende:
Maar heb je ijzer gehad zonder dat er geprikt is?
Dat willen wij ook.quote:Op donderdag 9 september 2004 22:27 schreef clauwheee het volgende:
Wil me gewoon echt weer eens lekker happy voelen!
quote:Op donderdag 9 september 2004 22:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat willen wij ook.
Doe jij maar rustig aan. Straks bezorg jij je vriend nog een hartstilstand omdat 'ie jouw uitgevloerd op de grond vind . . .quote:Op donderdag 9 september 2004 22:27 schreef clauwheee het volgende:
Ow ja en jullie zijn liefSoms weet ik het gewoon allemaal niet meer. Heb ik iets, komt het door de rottijd, ben ik nog niet herstelt van die inzinking...mn hoofd draait soms overuren. Wil me gewoon echt weer eens lekker happy voelen!
Ja erg hé! Maar ik begrijp niet dat die vent daar ook gewoon blijft!! Ik zou allllllláng weggegaan zijn!!quote:Op donderdag 9 september 2004 22:30 schreef Luchtbel het volgende:
Zabb, ik heb het opgenomenhet is zo grappig
Waar gaat dit over? Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 9 september 2004 22:34 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ja erg hé! Maar ik begrijp niet dat die vent daar ook gewoon blijft!! Ik zou allllllláng weggegaan zijn!!![]()
Ik heb het ook geprobeerd met Jolie vanmorgen, de knuffels deden het niet, misschien zijn ze nog te jongquote:Op donderdag 9 september 2004 22:34 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ja erg hé! Maar ik begrijp niet dat die vent daar ook gewoon blijft!! Ik zou allllllláng weggegaan zijn!!![]()
Waarschijnlijk nog over het knuffel voorlezen van het vorige bankje . . .quote:Op donderdag 9 september 2004 22:38 schreef clauwheee het volgende:
Waar gaat dit over? Heb ik iets gemist?![]()
Ja dat zal het zijn!!quote:Op donderdag 9 september 2004 22:40 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik heb het ook geprobeerd met Jolie vanmorgen, de knuffels deden het niet, misschien zijn ze nog te jong
Ja en Jolie deed ook al niksquote:Op donderdag 9 september 2004 23:00 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn!!![]()
![]()
![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 9 september 2004 23:54 schreef clauwheee het volgende:Lieve mensen!!! Alles staat klaar, we kunnen morgen zo weg. Jullie ook een fijn weekend en tot zondagavond!!!!
![]()
![]()
Ouch, da's niet lekker nee . . .quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:58 schreef coolbabe het volgende:
Zow ik kom ff zitten om voorlopig niet meer op te staan want dat kan ik niet meer. Ondanks fysio is het even weer helemaal mis met mijn bekkenHet schoot er vanmiddag ineens in terwijl ik aan het winkelen was. Ik ben ook met niet meer dan 4 doosjes thee thuis gekomen
![]()
he Coolbabe wat ontzettend naarquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:58 schreef coolbabe het volgende:
Zow ik kom ff zitten om voorlopig niet meer op te staan want dat kan ik niet meer. Ondanks fysio is het even weer helemaal mis met mijn bekkenHet schoot er vanmiddag ineens in terwijl ik aan het winkelen was. Ik ben ook met niet meer dan 4 doosjes thee thuis gekomen
wat kutquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:58 schreef coolbabe het volgende:
het smaakte naar druivesuikersnoepje, maar een beetje flauwquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:33 schreef mallemeid het volgende:moussy...of wast wel lekker?
whahahaquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:28 schreef moussy het volgende:
[..]
wat kut
Ik sta vanavond vogel-pap te maken steek ik mn vinger er in voor de temp, slobber ik mn vinger afstomme gewoonte
Ja ikke, zal hem zo ff van zolder af halen voor jequote:Op vrijdag 10 september 2004 21:22 schreef phileine het volgende:
he get coolbabe, beterschap hoor.
zeg weet iemand hier hoe groot een babyborn precies is? Dus lengte en hoofdomtrek?
Ik ga een pop maken voor Isa, maar ik wil een beetje de babyborn maat omdat daar zoveel patronen van zijn voor kleertjes. Iemand zo'n ding in huis?
quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:27 schreef coolbabe het volgende:
Na een uurtje slapen en een nurofennetje is het nu trouwens uit te houden. Ik had waarschijnlijk niet met de boodschappen moeten sjouwen vanmorgen
5 cm is best veel hequote:Op vrijdag 10 september 2004 21:43 schreef moussy het volgende:
De bb is 43 cm lang en de hoofdomtrek is 33 cm
Ze zijn te koopquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:31 schreef lady-wrb het volgende:
oeeeeeeeeee laat mijn maatje het maar niet zien. die is gek van papegaaien!
Morgenquote:Op zaterdag 11 september 2004 08:07 schreef Sylvana het volgende:
Goedemorgen
Wat was dat weer wennen zeg, om zo vroeg me bed uit te gaan en me krantenwijk te doen en het regende ook nog eens
Zal best lastig voor me worden om weer in een normaal schoolritme te komen
Ik heb er wel 's ééntje tussen m'n tenen gehad (of iets wat er op lijkt). Suffice to say, it didn't survive . . .quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:54 schreef Spindizzy het volgende:
Sprinkhaantjes zijn zoooo schattigMoet je niet doodtrappen
Ik ben wel heel benieuwd naar de uitgebreide werkomschrijvingquote:Op zaterdag 11 september 2004 09:25 schreef phileine het volgende:
Of zijn er mensen die met me willen meedoen? Dan maak ik een apart topic met veel meer foto's en werkomschrijvingen.
o ja? hoeveel moet zo'n droppie nou kosten?quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Ze zijn te koop![]()
woehahahahahahaquote:Op zaterdag 11 september 2004 10:47 schreef coolbabe het volgende:
Jasper was net een liedje aan het zingen en Tom maar lachen. Ik ging even dichterbij luisteren wat er nou zo leuk was hoor ik "la la la la laaaaaaa, klere, klere Tom"
Ik vroeg hem naar de betekenis en het gaat over Tom z`n kleertjes dat hij die zo mooi vind
Ik heb hem wel vriendelijk verzocht een ander liedje voor z`n broertje te zingen
Ik ook. Lijkt me wel leuk om evt. ook te maken.quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:20 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd naar de uitgebreide werkomschrijving
Iets beter maar nog steeds behoorlijk brakquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
woehahahahahaha![]()
![]()
geweldig jasper!
hoe is het met je rug coolbabe?
Het is vooral leuk als ze 's avonds op de bank zitten te kwekken tegen elkaarquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:27 schreef Karin het volgende:
Moussy wat leuk om die kleine beestjes zo te vertroetelen! Zeker wel een hoop werk? hebben die ook nachtvoedingen?
quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:59 schreef lady-wrb het volgende:
diana van 13 zit te vertellen over de kermis.
"dr zat een ouwe vent in d botsautootjes, hij was zeker 27"
en bedankt, dan ben ik zeker een fossiel![]()
Mijn moeder is pas 52, grappig hoe je kijk op leeftijd kan veranderen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:08 schreef rena het volgende:
Mijn moeder is 47Dat is veeel ouder
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:59 schreef lady-wrb het volgende:
diana van 13 zit te vertellen over de kermis.
"dr zat een ouwe vent in d botsautootjes, hij was zeker 27"
Nou ??quote:en bedankt, dan ben ik zeker een fossiel![]()
Opzich is mijn moeder ook niet oud hoor voor mij, ze heeft voor mij al 3 kinderen gekregen en voor mijn oudste broer is ze dus eigenlijk jongquote:Op zaterdag 11 september 2004 20:11 schreef Lois het volgende:
[..]
Mijn moeder is pas 52, grappig hoe je kijk op leeftijd kan veranderen.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:24 schreef Sylvana het volgende:
damn, de tranen stromen nu echt gewoon over me wangen als ik aan Fluf denk
ik werd ook helemaal stil... ik zag de topic titel en dacht: YESS feest voor phluphy! En toen opende ik het topic en las ik de OPquote:Op zaterdag 11 september 2004 20:28 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zit hier ook met een heel erg brok in mijn keel. Het is zo verschrikkelijk oneerlijk![]()
ja, al vind ik het nu wat mider belangrijk om nieuws te horen dan bij andere bevallingen, het leven van Danyel gaat voor, en ik snap heel goed dat ze in deze situatie weinig zin heeft om te fokkenquote:Op zaterdag 11 september 2004 20:50 schreef jolene het volgende:
Ook ik sluit me ook bij jullie aan huilen en een knoop in mijn maag.
Kaarsje brand...en nu maar wachten op nieuws
Dat snap ik ook maar ik hoop gewoon dat we voor een tijdje misschien een positief berichtje krijgen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, al vind ik het nu wat mider belangrijk om nieuws te horen dan bij andere bevallingen, het leven van Danyel gaat voor, en ik snap heel goed dat ze in deze situatie weinig zin heeft om te fokken
quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:00 schreef daniman het volgende:
ik heb geen kaarsjes...
het enige wat ik voor ze kan doen is hopen en bidden!
Kyrie Eleison ( Heer ontferm U over ons HEN! )
ach wat liefquote:Op zaterdag 11 september 2004 21:10 schreef Jessicaa het volgende:
Mous jij ook ff een dikke knufIk denk (ondanks dat je verdriet er altijd zal zijn) dat als je zoiets hoort er ook wel t nodige boven komt
Hier ook hoorquote:Op zaterdag 11 september 2004 21:23 schreef LadyS het volgende:
Mijn tranen zitten behoorlijk hoog momenteel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb zelfs een verzoekje gedaan voor een andere... Icons klaar terwijl u wacht: # 17 [Geen Upgrades]quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:13 schreef Spindizzy het volgende:
Mooie nieuwe pic Mous
ouders is het mooiste wat er is in zulke omstandighedenquote:Op zaterdag 11 september 2004 21:28 schreef daniman het volgende:
elke keer weer vind ik het geweldig om te zien hoe iedereen hier achter elkaar staat, elkaar steunt, opbeurt en bemoedigd, er via de digitale snelweg voor elkaar is... Ik heb daar echt diep respect voor! We zijn zo echt net een hechte familie!
*meedoet met de grouphug*
[afbeelding]
Ja natuurlijk!! Zodra hij klaar is zal ik hem bij mij ook online zetten voor de fokkers.quote:mous als die icon klaar is mag ik hem dan ook als avatar?
zeket wetenquote:Op zaterdag 11 september 2004 21:31 schreef moussy het volgende:
ouders is het mooiste wat er is in zulke omstandigheden
OK, thanx. Er zullen er idd wel meer zijn die of jouw kaarsje of die andere als avatar nemen in deze situatie!quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:31 schreef moussy ook:
Ja natuurlijk!! Zodra hij klaar is zal ik hem bij mij ook online zetten voor de fokkers.
moet je even op de afbeelding klikken met rechtermuisknop, eigenchappen kiezen, de URL selecteren en kopieren, en dan in je post tussen de [img] tags die URL weer plakken!quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:32 schreef Jessicaa het volgende:
Ehhh hoe krijg ik die groepssmiley nou. Bij mij komt er alleen t word afbeelding te staan en als ik daar dan op klik doet ie t pas
ik doe weer veel te moeilijk uitleggenquote:Op zaterdag 11 september 2004 21:34 schreef Spindizzy het volgende:
Jessie: [ img]http://www.smiliez.de/smilies/smiliez.de_2217.gif[ /img]
Zonder spaties
Losing Laylaquote:Op zaterdag 11 september 2004 21:46 schreef Syrena het volgende:
* moussy gooit zich ook ff in de grouphug.....
Ik heb al een knoop sinds ze vertelde van dat groene vruchtwater.... ik zag meteen weer de beelden uit die ene film voor me.... (Australische film, ben de titel kwijt, de beelden helaas niet).
Nu ben ik wel een behoorlijke dramaqueen trouwens....
Maar na Phluphy's berichtje heb ik toch weer wat hoop, hij klinkt sterk, net als zijn naam!
ze zeggen ook dat chatten oppervlakkig en niet zo sociaal is omdat je je op internet anders voor kan doen. Nou ik chat hier liever met jullie dan dat ik iemand IRL voor de honderdmiljoenste keer hetzelfde praatje moet gaan ophangen omdat ze ZOGENAAMD GEINTERESSEERDquote:Op zaterdag 11 september 2004 22:22 schreef Spindizzy het volgende:
En dan zijn er zuurpruimen die zeggen dat je van veel internetten vereenzaamt
idd ik had het ook al gezegd, de meelevendheid die hier is, dat is gewoon grandioos. En dan weet je ook dat als er met jezelf iets ergs gebeurd (of met je kind) dat dan ook iedereen voor jou er zal zijn en zal meeleven. En dat geeft al behoorlijk veel kracht, als je dat weet!quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:23 schreef Sylvana het volgende:
wat vind ik OUD toch een fantastisch forum, de manier hoe er meegeleefd wordt, de grote steun die wordt gegeven, de avatars, ondertitels, dat helpt een heleboel denk ik en daar wil ik jullie ff voor bedanken![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:42 schreef Spindizzy het volgende:
Er is altijd plaats in de grouphug...![]()
Google op kaars, kleine afbeelding, saven op je pc en uploaden.......quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:08 schreef Jessicaa het volgende:
En waar vind je zo'n plaatje?
En hoe maak je hem passend in de juiste groote?
Ik ben op dreef vanavond hequote:Op zaterdag 11 september 2004 23:21 schreef danosa het volgende:
Is het al gekukt Jessie?
Ik kon het namelijk wel zo doen asl easy vertelde.
geen helpdesk bellen maar Easydesk vragen!quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:23 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik ben op dreef vanavond he
alleen .jpg is toegestaanquote:Op zaterdag 11 september 2004 23:27 schreef Jessicaa het volgende:
Er komt dan het bestand met .JPG is niet toegestaan. Dat komt er ook als ik het met bmp en met gif heb.
Wat je kan proberen is ipv uploaden gewoon een webicoon te doen, dat doet het wel en zo heb ik het ook gedaanquote:Op zaterdag 11 september 2004 23:21 schreef Jessicaa het volgende:
Nou t lukt dus nietBij elk bestand krijg ik niet toegestaan
Ik zou wel willen, maar ik heb je nummer nietquote:Op zondag 12 september 2004 09:22 schreef Luchtbel het volgende:
TC, Beef of LadyS ik kan bijna niet online komen hier (inbelmodem) zou 1 van jullie me willen smsen als er nieuws is, dan kan ik proberen om dan in te bellen (aangezien het iedere keer 20 minuten ofzo duurt)
Oh, ik bedenk me net dat ik vandaag de hele dag bij mijn ouders benquote:Op zondag 12 september 2004 09:27 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik heb je nummer niet![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:03 schreef Jessicaa het volgende:
Is er iemand die me kan helpen met zo'n kaarsje. Ik wil er ook 1 als plaatje. En ik wil er ook voor Danyel bij.
kopieren en plakken doet hij dus nietquote:Op zaterdag 11 september 2004 23:16 schreef daniman het volgende:
wat je kan proberen Jessicaa is
http://forum.fok.nl/usericons/9507/candle.jpg
invullen (of liever gezegd kopieren en plakken) bij Webicon in je profiel. Je kan het plaatje ook downloaden als ie al usericon is, en dan via die upload manager zoals hierboven beschreven, uploaden als zijnde jouw eigen (gejatte) icon
mjaah, jammer hoor... maar ja ik denk dat hier in huis geen papegaaitjes passen. Ik hou er gewoon rekening mee dat als ik ooit weer aan het werk ga en het beestje te kort aandacht krijgt.quote:Op zondag 12 september 2004 09:42 schreef Spindizzy het volgende:
Aaaah, gaan ze alweer weg? Zal wel stil worden in huis...
Ik heb heb haar nummer opgezocht. Nu hoop ik dat het haar juiste nummer is.quote:Op zondag 12 september 2004 09:38 schreef Spindizzy het volgende:
Zou iemand Rewimo niet even moeten SMSen? Die leeft altijd zo met iedereen mee, die wil dit ook wel weten.
Ik weet niet of je dit nog kan meelezen, maar ik zal je wat sturen.quote:Op zondag 12 september 2004 09:22 schreef Luchtbel het volgende:
TC, Beef of LadyS ik kan bijna niet online komen hier (inbelmodem) zou 1 van jullie me willen smsen als er nieuws is, dan kan ik proberen om dan in te bellen (aangezien het iedere keer 20 minuten ofzo duurt)![]()
Zou graag willen, maar ik heb haar nummer nietquote:Op zondag 12 september 2004 09:38 schreef Spindizzy het volgende:
Zou iemand Rewimo niet even moeten SMSen? Die leeft altijd zo met iedereen mee, die wil dit ook wel weten.
Doe jij dat dan of moet ik het nou doen? want dubbele smsjes lijkt me een beetje overbodigquote:Op zondag 12 september 2004 10:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit nog kan meelezen, maar ik zal je wat sturen.
[..]
Ik denk ook dat je het maar beter wel kan doen. Als ik het zo inschat hoort ze het "liever" nu dan dat ze thuis komt en de pc aanknalt.quote:Op zondag 12 september 2004 10:34 schreef phileine het volgende:
Doe maar wel Troel, ze is zo begaan met iedereen hier. Ik denk dat ze ook graag in gedachten een kaarsje brandt voor Danyel.
OK!quote:Op zondag 12 september 2004 11:04 schreef pluisje het volgende:
Troel, ik mail je even.
Moussy ook jij en je man heel veel sterkte.quote:Op zondag 12 september 2004 11:07 schreef moussy het volgende:![]()
Voor mn gevoel zou ik wel naar fluf toe willen rennen... Ik weet nu pas hoe jullie je 2 jaar geleden gevoeld moeten hebbenMaar ik weet nu ook weer hoe ik me 2 jaar geleden voelde
![]()
t was t eerste waar ik aan dacht inderdaad...............quote:Op zondag 12 september 2004 11:10 schreef jolene het volgende:
[..]
Moussy ook jij en je man heel veel sterkte.
Dit haalt voor jullie allesnog eens boven.
En ook voor jullie is het nog maar kort geleden.
Dikke knuffel
Ik vind het vooral zo verdrietig voor hun dat ze dit mee moeten maken, hoe wanhopig ze zullen zijn.. ik vind dit zo erg voor zequote:Op zondag 12 september 2004 11:08 schreef Spindizzy het volgende:
Er zal wel een hoop op je afkomen, Mous[afbeelding]
* Spindizzy doet mee en slaat haar anderhalve armpje om de knufkudde heenquote:Op zondag 12 september 2004 11:12 schreef moussy het volgende:
kom op!! Voor fluf, meneer fluf & danyel [afbeelding]
Maakt mij niks uit (heb net al wat door geseind, weet niet wat jij gedaan heb . . .)quote:Op zondag 12 september 2004 10:55 schreef LadyS het volgende:
Doe jij dat dan of moet ik het nou doen? want dubbele smsjes lijkt me een beetje overbodig
Ik ookquote:Op zondag 12 september 2004 11:38 schreef Belana het volgende:
ik kom ook even groepshuggen, jezus ik ben er helemaal stuk van zeg.... wat een vreselijk verhaal!
zo te zien vond Rene de papegaaien heel erg liefquote:Op zondag 12 september 2004 09:40 schreef moussy het volgende:
Ik ga er vandaag voor, we krijgen alleen nog maar goede berichten van Fluf ... hoop ik... ik heb zelfs over ze gedroomd vannacht..
Ik doe nog 1 papegaaien spammetje, straks gaan ze weer naar huis
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
niet alleen Renéquote:Op zondag 12 september 2004 12:24 schreef daniman het volgende:
[..]
zo te zien vond Rene de papegaaien heel erg lief
quote:Op zondag 12 september 2004 12:30 schreef Spindizzy het volgende:
Kerels en dieren...
Allemal grote stoere mannen tot er een beestje in beeld komt. Zijn het opeens allemaal net kleine kinderen
Ja natuurlijk! Dat hoef je toch niet te vragenquote:Op zondag 12 september 2004 09:45 schreef phileine het volgende:
beefcake, mag ik jouw usericon jatten? ik vind hem zo mooi...
doe jij het maar dan, want straks kmt mijn visite en dan ben ik niet meer up-to-datequote:Op zondag 12 september 2004 11:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Maakt mij niks uit (heb net al wat door geseind, weet niet wat jij gedaan heb . . .)
Ik heb nog geen berichtje teruggehad, maar ga er eigenlijk vanuit dat ze haar telefoon niet de hele dag aan heeft staan.quote:Op zondag 12 september 2004 13:49 schreef Spindizzy het volgende:
Troel, heb je Rewimo te pakken gekregen?
goed idee, hoe kunnen we die bereiken? (waar is ze eigenlijk, normaal is ze hier elke dag wel te zien)quote:Op zondag 12 september 2004 14:56 schreef Zabb het volgende:
Ik zat ook net te denken, moeten we Clauwheee ook niet even informeren?
Hoelang zou ze weg zijn dan?quote:Op zondag 12 september 2004 15:18 schreef daniman het volgende:
[..]
goed idee, hoe kunnen we die bereiken? (waar is ze eigenlijk, normaal is ze hier elke dag wel te zien)
quote:Op donderdag 9 september 2004 23:54 schreef clauwheee het volgende:Lieve mensen!!! Alles staat klaar, we kunnen morgen zo weg. Jullie ook een fijn weekend en tot zondagavond!!!!
![]()
idd die heeft de afgelopen tijd ook al zo veel aan haar hoofd gehadquote:Op zondag 12 september 2004 15:31 schreef Spindizzy het volgende:
Laat Clauwheee nog maar ff genieten dan.
Nou, als er meer mensen zijn die er eentje willen, wil ik er over denkenquote:Op zondag 12 september 2004 17:53 schreef phileine het volgende:
of je begint een handeltje
msn=mailquote:Op zondag 12 september 2004 18:26 schreef ibo het volgende:
Troel, als ik in je profiel kijk staat er van alles in behalve je mailadres?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |