Dat is eigenlijk niet meer nodigquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:37 schreef NoXxa het volgende:
[..]
In that case ga ik verkassen naar het upgrade topic.
[ACTIE] DePresident moet terug! Daar onder staat het. Ik was niet lief genoeg.quote:Op woensdag 1 september 2004 12:13 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Waarom ben je ontslagen dan?
quote:Op woensdag 1 september 2004 14:22 schreef DePresident het volgende:
[..]
Hoe snel ben jij?![]()
Bedankt !![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:33 schreef Nashje het volgende:
Ik wil een flits icon. Allemaal kleurtjes die je maar heel even ziet want het moet wel snel flitsen.
Wie kan dit fixen?
quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:43 schreef Eveli het volgende:
Ik wil wil graag een avatar met het logo van de Murderdolls. Dus zo'n rood poppetje in een doodskistje. Alvast bedankt.
quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:43 schreef Eveli het volgende:
Ik wil wil graag een avatar met het logo van de Murderdolls. Dus zo'n rood poppetje in een doodskistje. Alvast bedankt.
@ Shirley
Ik vind de avatar die je nu hebt, al cool.Ik zou 'em zo laten.
Op één of andere manier laat mijn internet geen .gif bestandjes zien. Ik zie nu dus een kruisje. Dat heb ik ook bij vele avatars van andere users die ik gewoon niet zie dan. Hoe los ik dit op?quote:
quote:Op zondag 5 september 2004 17:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
Ik zie hem nu eindelijk maar ik vind het niks. Ik wil echt alleen maar een vakje kleur dus geen ander gefratsel. Het geflits is wel okay maar nu heel het vakje (60x60) vol kleur.quote:
quote:Op maandag 6 september 2004 19:13 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand deze foto op FOK-formaat zetten, en met die witte balk aan de onderkant eraf.
Alvast vriendelijk bedankt
quote:Op zondag 5 september 2004 23:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zie hem nu eindelijk maar ik vind het niks. Ik wil echt alleen maar een vakje kleur dus geen ander gefratsel. Het geflits is wel okay maar nu heel het vakje (60x60) vol kleur.
Wat een uitleg.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:51 schreef Timo20 het volgende:
Zou iemand dit plaatje op de juist grootte kunnen maken en misschien ook die "stempel" van de site willen verwijderen?
Thnx
[afbeelding]
Ik ookquote:Op zaterdag 11 september 2004 09:46 schreef Qwea het volgende:
*wacht ook nog steeds op Icoon
Ik niet meer, de eerste keer vroeg je iets bewegends ervan te maken, nu geef je wel aan wat je dan echt wil, als'k me verveel wil ik nog wel es een poging wagen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 08:42 schreef ruffian het volgende:
Die van mij durft niemand aan?
Ik heb al bewezen dat ik voor jou geen icoons kan maken.quote:Op zaterdag 11 september 2004 09:46 schreef Qwea het volgende:
*wacht ook nog steeds op Icoon
Ik heb geen idee wat de AH hamster is, ik vind'm iig niet bij google afbeeldingen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:31 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Ik ook![]()
I knowquote:Op zaterdag 11 september 2004 17:41 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik heb al bewezen dat ik voor jou geen icoons kan maken.
[..]
Ik heb geen idee wat de AH hamster is, ik vind'm iig niet bij google afbeeldingen.
Ik vind de icon van jou geweldig!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:43 schreef Wild_Snake het volgende:
* paddy would like to come and help, but time hasn't been around
Oh vandaar dat het wat langer duurde.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:41 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik heb geen idee wat de AH hamster is, ik vind'm iig niet bij google afbeeldingen.
Hmm, schiet niet echt op, is ie te lastig of zo...???quote:Op zondag 5 september 2004 23:46 schreef Ard het volgende:
Graag een plaatje met de tekst FORUM Master
[afbeelding]
Er mag wat beweging inzitten, maar niet te irri
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |