abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53238944
misschien een idee om een "wat zijn jouw herinneringen aan robert jordan of zijn boeken" te starten? (ik heb de man zelfs ooit ontmoet )
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 17 september 2007 @ 11:05:26 #27
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_53238993
Zucht. Ik had het er vrijdag nog over hoe goed zijn boeken zijn en dat hij het niet lang meer zou uithouden
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  Moderator maandag 17 september 2007 @ 11:07:42 #28
42184 crew  DaMart
pi_53239056
Na overleg, stel ik voor om de goede man hier verder te herdenken: [RIP] Robert Jordan ernstig ziek - overleden 16-09-2007 en deze topic verder voor zijn boeken te houden .
pi_53239133
  maandag 17 september 2007 @ 12:08:10 #30
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_53240449
Ik heb ooit, in Canada, WoT gekocht (deel 1 dus). Verschrikkelijk. Niet door te komen (en ik lees achterkanten van cornflakesdozen)... Boek weggegeven en nooit meer naar gekeken.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 17 september 2007 @ 19:19:24 #31
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_53250975
halverwege boek 4 vind het nog steeds leuk... een vriend van me is nu bij boek 8 en vind het nog steeds leuk dus ik heb hoop
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 18 augustus 2008 @ 11:34:11 #32
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60919065
wegens weinig tijd is mijn lezen een beetje achtergebleven.. ben nu bij boek 7...
zijn er nog meer mensen de reeks nu aan het lezen zijn?
stay frosty
pi_60919634
Ik zit al een jaar of 5 halverwege boek 5....
Moet ik misschien eens opnieuw aan beginnen
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:07:11 #34
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60959161
moet ook maar eens aan beginnen als ik klaar ben met Sword of Truth.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_60959291
Ik heb hier nog 11 delen liggen, deel 11 zelfs in hardcover. En ben nooit verder gekomen dan een klein stukje in deel1

Dus die bende gaat vandaag of morgen op ebay of marktplaats denk ik.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:28:43 #36
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60966508
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 11:54 schreef Xcalibur het volgende:
Ik zit al een jaar of 5 halverwege boek 5....
Moet ik misschien eens opnieuw aan beginnen
hehe valt mee.. ik had ook ongeveer een jaar niets gelezen maar als je weer verder gaat kan je het zo weer oppakken.. belangrijke dingen worden vaak wel herhaald
stay frosty
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:29:23 #37
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60966526
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 18:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
moet ook maar eens aan beginnen als ik klaar ben met Sword of Truth.
die ga ik hierna lezen
stay frosty
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:44:44 #38
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_60974052
Hmm raar ik dacht dat er al een topic was over deze serie....

gevonden Wheel of Time (topic bevat spoilers!)
Maar goed

Ik ben ff gestopt bij deel 9, ik wacht tot de laatste uitkomt en dan ga ik de serie uitlezen.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:56:58 #39
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60974322
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 09:44 schreef appelsientje het volgende:
Hmm raar ik dacht dat er al een topic was over deze serie....

gevonden Wheel of Time (topic bevat spoilers!)
Maar goed

Ik ben ff gestopt bij deel 9, ik wacht tot de laatste uitkomt en dan ga ik de serie uitlezen.
hehe ja er zijn er idd 2 sorry voor het kicken van het verkeerde topic
stay frosty
  woensdag 20 augustus 2008 @ 10:19:18 #40
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_60974796
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 09:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

hehe ja er zijn er idd 2 sorry voor het kicken van het verkeerde topic

Stom, had niet eens door dat dit een kick was
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 10:51:15 #41
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60975567
ach joh kan gebeuren... maare appelsientje weet jij wanneer het laatste boek uitkomt?
stay frosty
pi_64998130
Het laatste boek komt waarschijnlijk eind dit jaar uit. Of alleen het eerste deel, op de blog van Sanderson is te lezen dat het waarschijnlijk een boek van 600 tot 700 duizend woorden wordt. En dan zou het eventueel gesplitst worden.

Ik ben nu een tijd gestopt met lezen, ik was in het vijfde deel bezig. De eerste vier delen vond ik heel leuk, maar het begon me wat te langdradig te worden. Ik heb deel 6 t/m 9 ook nog in de kast liggen, maar ik weet nog niet of ik verder ga met lezen. De wereld is zeer interessant maar alleen de schrijfstijl is soms lastig door heen te komen. En wat ik er van gehoord heb worden de delen niet beter naarmate de serie vordert .
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_64998311
Ik vond het dus zonde om te stoppen met lezen na zoveel leeswerk, dus ik heb wel lles tot nu toe gelezen, maar ik lees al wel een paar delen met een groeiend gevoel van "wanneer gebeeeeeurt er weer eens iets!"
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:33:56 #44
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_64999502
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:50 schreef Felagund het volgende:
Het laatste boek komt waarschijnlijk eind dit jaar uit. Of alleen het eerste deel, op de blog van Sanderson is te lezen dat het waarschijnlijk een boek van 600 tot 700 duizend woorden wordt. En dan zou het eventueel gesplitst worden.

Ik ben nu een tijd gestopt met lezen, ik was in het vijfde deel bezig. De eerste vier delen vond ik heel leuk, maar het begon me wat te langdradig te worden. Ik heb deel 6 t/m 9 ook nog in de kast liggen, maar ik weet nog niet of ik verder ga met lezen. De wereld is zeer interessant maar alleen de schrijfstijl is soms lastig door heen te komen. En wat ik er van gehoord heb worden de delen niet beter naarmate de serie vordert .
ik heb precies hetzelfde gehad als jij....
in het dagelijks leven heb ik sowieso weinig tijd om te lezen... toen ik in boek 5 was vond ik het saai... en heb vanaf de wintersport (feb) tot de zomervakantie (aug) niet meer gelezen.
Op mn strandbedje heb ik deel 5 erbij gepakt en ben weer gaan lezen.
Ik had de vorige delen altijd een hekel aan het feit dat zoveel dingen herhaald werden in de boeken. Maar hier vond ik het dus weer erg handig want ik was binnen 3 hoofdstukken weer helemaal up to date.

ben nu bij boek 7 over de helft
stay frosty
pi_65001466
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vond het dus zonde om te stoppen met lezen na zoveel leeswerk, dus ik heb wel lles tot nu toe gelezen, maar ik lees al wel een paar delen met een groeiend gevoel van "wanneer gebeeeeeurt er weer eens iets!"
Ik heb hetzelfde. Ik ben lang geleden begonnen aan de serie, en vind het nu jammer om niet meer verder te lezen. Vooral deel tien was echt verschrikkelijk, het laatste boek was weer van een behoorlijk niveau (kan natuurlijk ook komen doordat mijn verwachtingen zo laag waren ), ik had daardoor wel zin in het laatste deel, nu is het nog maar afwachten of dat nog wel de moeite van het lezen waard wordt.
pi_65005611
Ik zal iig blij zijn dat het afgerond is dan. Het zou helemaal mooi zijn wanneer het ook nog goed zou zijn, maar klaar is ook al fijn
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:06:17 #47
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_65011187
hmm. tsja. die eerste tig hoofdstukken kan je dus ook snel overslaan. vond ik opzich wel handig eigenlijk. Leest wat sneller .
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  woensdag 14 januari 2009 @ 00:43:13 #48
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_65015017
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmm. tsja. die eerste tig hoofdstukken kan je dus ook snel overslaan. vond ik opzich wel handig eigenlijk. Leest wat sneller .
vind je? vind ik eigenlijk helemaal niet....
stay frosty
pi_66994270
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik heb precies hetzelfde gehad als jij....
in het dagelijks leven heb ik sowieso weinig tijd om te lezen... toen ik in boek 5 was vond ik het saai... en heb vanaf de wintersport (feb) tot de zomervakantie (aug) niet meer gelezen.
Op mn strandbedje heb ik deel 5 erbij gepakt en ben weer gaan lezen.
Ik had de vorige delen altijd een hekel aan het feit dat zoveel dingen herhaald werden in de boeken. Maar hier vond ik het dus weer erg handig want ik was binnen 3 hoofdstukken weer helemaal up to date.

ben nu bij boek 7 over de helft
Ben weer begonnen met een frisse start na een half jaar. Het einde van boek 5 vond ik weer zeer sterk en tot nu toe (de eerste 20 bladzijdes) is ook deel zes interessant. Het lezen ging ook weer een stuk sneller, ik ben echt benieuwd of nu mij deel zes weer van begin tot eind kan boeien.

Maar dan zie ik nog steeds op tegen het lezen van delen 7 t/m 10 waarvan ik heb gehoord dat ze een stuk minder zijn.

Het laatste boek komt volgens mij in November uit, al is dat nog niet officieel bevestigd. Het zou ook nog gesplitst kunnen worden, omdat het boek waarschijnlijk 600.000 tot 700.000 bevat.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 13 maart 2009 @ 09:38:24 #50
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_66998791
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 00:24 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ben weer begonnen met een frisse start na een half jaar. Het einde van boek 5 vond ik weer zeer sterk en tot nu toe (de eerste 20 bladzijdes) is ook deel zes interessant. Het lezen ging ook weer een stuk sneller, ik ben echt benieuwd of nu mij deel zes weer van begin tot eind kan boeien.

Maar dan zie ik nog steeds op tegen het lezen van delen 7 t/m 10 waarvan ik heb gehoord dat ze een stuk minder zijn.

Het laatste boek komt volgens mij in November uit, al is dat nog niet officieel bevestigd. Het zou ook nog gesplitst kunnen worden, omdat het boek waarschijnlijk 600.000 tot 700.000 bevat.
6 is wel een tof boek... 7 is ook leuk alleen wat verderop in het verhaal pas..
stay frosty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')