yup.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:16 schreef BMH het volgende:
Ben ik de enige die al moe werd van de rehash genaamd Vice city?
Denk het wel.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:16 schreef BMH het volgende:
Ben ik de enige die al moe werd van de rehash genaamd Vice city?
Nog groter, nog meer auto's, meer guns meer meer meer meer van het zelfde maar dan meer.
Ik sla hem over.
Yep, volgens mij ben je een van de paar mensen die er zo over denktquote:Op donderdag 9 september 2004 13:16 schreef BMH het volgende:
Ben ik de enige die al moe werd van de rehash genaamd Vice city?
Nog groter, nog meer auto's, meer guns meer meer meer meer van het zelfde maar dan meer.
Ik sla hem over.
Zo dan, partij geile info hier.quote:Op donderdag 9 september 2004 17:10 schreef Chris_Redfield het volgende:
Van een ander forum:
GamePro Australia, New Article + San Fierro
ok i grabbed it this morning, havent fully checked it out yet but i saw some screenies in it on San Fierro. the scans are coming as soon as humanly possible for me, which is about 5 hours time from this post.
by the looks of it its about 8-10 pages long and covers the countryside and San Fierro.
EDIT:
sorry no scans. forgot sis moved out with it on the weekend. i can get scans within about 24 hours depending on when i get home 2morrow after my dad scans them at work.
here is some information i picked up on:
- Kids are metioned. might be a synomen (arg spelling) though to the way people act on the streets.
- what you can carry in home invasions depends on your strength and time in gym
- negotiate price with the fence on stolen items
- tram jacking (i dont remember if this was mentioned before)
- san fierro hasruins from 1989 earthquake
- Lombard road and Trans-America tower in the game
- Cops chase peds in high speed chashes, even helicopters get involved.
- these events can even cause ur death
- helicopters seem to be avaliable in San Fierro (article talks about using one and falling into the water avoiding and RPG)
- dialouge with NPC's like RPG style. dialouge boxes
- Climbing said to be like in tony hawks underground
- hints in the game at stealing trains, and skateboards
- Angle Pine the size of two vice city blocks
- seems to be no limit on how high you can fly
- can fly for minutes in a straight line without seeing a town
- CJ's mobile will help you get back on track if you get lost
- complete day finishes in 24 minutes
- health can be viewd in stats page
- average gamer playing it directly through with a strat guide, said to be 130-150Hrs
- took the magazine people 10 minutes in a plane and on the ground tofind something once left mount chilliad
- each main city has an airport with vehicles to jack
- eating will be told in a meter bar, or by on screen recognition. undecided as of time of writing
- game might be open from the begining or not, R* still deciding on this.
ok that is a run down of information in the magazine i found new to me. not bad for 8 pages. i counted in total 2 new screenshots to me, though they are just old ones from different angles i believe.
like i said earlier. 24 hours from this edit and scans are coming, unless someone else can get them up before me. sorry for the wait.
Waarom hou je dan van nintendo daar doen ze niks anders dan telkens een nieuw deeltje van de classics uitbrengenquote:Op donderdag 9 september 2004 13:16 schreef BMH het volgende:
Ben ik de enige die al moe werd van de rehash genaamd Vice city?
Nog groter, nog meer auto's, meer guns meer meer meer meer van het zelfde maar dan meer.
Ik sla hem over.
nintendoquote:Op donderdag 9 september 2004 17:19 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waarom hou je dan van nintendo daar doen ze niks anders dan telkens een nieuw deeltje van de classics uitbrengen![]()
Maar aangezien ik verslaafd ben aan de GTA serie wíl ik ook steeds meer, meeer, MEEEEEEER!!!quote:Op donderdag 9 september 2004 13:16 schreef BMH het volgende:
Ben ik de enige die al moe werd van de rehash genaamd Vice city?
Nog groter, nog meer auto's, meer guns meer meer meer meer van het zelfde maar dan meer.
Ik sla hem over.
quote:Op donderdag 9 september 2004 13:22 schreef Georges het volgende:
Je bent de enige.
quote:Op donderdag 9 september 2004 17:40 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
nintendo![]()
GTA![]()
Met de nodige verniewing ja.quote:Op donderdag 9 september 2004 17:19 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waarom hou je dan van nintendo daar doen ze niks anders dan telkens een nieuw deeltje van de classics uitbrengen![]()
OK, daar ben ik het redelijk mee eens (de laatste zin dan). GTA3 vond ik overtuigender, echter. Ik vond Vice meer een mix van alles wat ook maar een beetje met de 80s te maken had... Met name het leveldesign van Vice City vind ik zwaar lelijk. Er zijn maar een paar plekjes die ik sfeervol vind. GTA3 vind ik op elke hoek van de straat prachtig. Ik hoop dat rockstar bij SA wel op details blijft letten, zoals bij GTA3.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Met de nodige verniewing ja.![]()
Bekijk het verschil maar eens tussen Zelda: the wind waker en zelda: Four swords.. Of Mario 64 & mario sunshine.. Of GTA 3 & vc.. oh wacht nu klopt het niet meer..
Ik hoop dat het spel mijn verwachtingen zal overtreffen. Maar ik was al heel teleurgesteld in VC, dus ben nu een beetje lauw ingesteld als het gaat om SA.
Los daar van verbetert Rockstar Games elke game en begint Nintendo steeds meer te zuigen. Van Mario 64 naar Mario Sunshinequote:Op donderdag 9 september 2004 19:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Met de nodige verniewing ja.![]()
Bekijk het verschil maar eens tussen Zelda: the wind waker en zelda: Four swords.. Of Mario 64 & mario sunshine.. Of GTA 3 & vc.. oh wacht nu klopt het niet meer..
bron?quote:Op donderdag 9 september 2004 22:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
En toen was ie uitgesteld, een week, maar toch.
"Take2Games has today announced as part of its financial results that GTA: San Andreas will ship one week later than expected, to allow for final testing of the game.
The game will now be available on October 26th in North America and October 29th in Europe. It is not yet known if release dates will change for other territories, such as Australia/New Zealand, where the original release date was the 28th of October."
edit: PC versie release officieel: april mei, of juni 2004.
www.gtagaming.comquote:Op donderdag 9 september 2004 23:16 schreef kepler het volgende:
[..]
bron?
spuit elfquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:10 schreef Chocobo het volgende:
GTA: SA is 1 week uitgesteldRelease is nu 29 oktober. De PC versie komt pas rond de zomer 2005
![]()
Ja lezen zuigtquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:14 schreef kepler het volgende:
[..]
spuit elf![]()
Hebben we 2 weken om hem uit te spelen voordat Halo 2 verschijnt!quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:10 schreef Chocobo het volgende:
GTA: SA is 1 week uitgesteldRelease is nu 29 oktober. De PC versie komt pas rond de zomer 2005
![]()
maar wel een week extra om Fable uit te spelenquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hebben we 2 weken om hem uit te spelen voordat Halo 2 verschijnt!
zoiets was te verwachten dat hij op pc uitkomtquote:In their third quarter fiscal 2004 financial results, Take-Two Interactive Software, Inc. revealed that the PC version of Grand Theft Auto: San Andreas will be released on PC next year (thanks: Blues). Developed by Rockstar North, Grand Theft Auto: San Andreas will be available on PS 2 in North America on October 19, 2004 and in Europe three days later.
bron: gamershell.com
quote:Op donderdag 9 september 2004 22:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
En toen was ie uitgesteld, een week, maar toch.
"Take2Games has today announced as part of its financial results that GTA: San Andreas will ship one week later than expected, to allow for final testing of the game.
The game will now be available on October 26th in North America and October 29th in Europe. It is not yet known if release dates will change for other territories, such as Australia/New Zealand, where the original release date was the 28th of October."
Stel je niet aan, als je een beetje meegelezen had wist je dat al. Rockstar heeft het tot nu toe bij elke GTA game gedaan, en meer als statement dan omdat het echt nodig is.quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:44 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
[afbeelding] This is not cool. [afbeelding]
Gauwquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:42 schreef Pun het volgende:
Hmm, ik denk dat ik eens even gouw de regels van al die casino spelletjes moet gaan leren, ach ja, heb nog tot de release op de PC de tijd
Je bedoelt de OP neem ik aan?quote:Op zaterdag 11 september 2004 09:54 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Hmm. Ik mis de tvp
Graphics zijn wel degelijk beter dan VCquote:Op zaterdag 11 september 2004 15:06 schreef Cheiron het volgende:
Graphice lijken niet veel beter dan VC. Maar dat maakt niet uit, als de gameplay maar goed is (
LOL die site:quote:Op zaterdag 11 september 2004 15:20 schreef Hollandia2 het volgende:
http://www.cluckinbellhappychicken.com/
We mogen ons weer wat verwachtende zijnquote:Op zaterdag 11 september 2004 15:20 schreef Hollandia2 het volgende:
http://www.cluckinbellhappychicken.com/
Kzal het onthoudenquote:Op zaterdag 11 september 2004 09:52 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Gauw
Het Online Diagnosis Systemquote:Op zaterdag 11 september 2004 15:19 schreef Hollandia2 het volgende:
http://www.fearitdoit.com/
Ze zijn de humor nog niet vergeten, dat scheelt.quote:Op zondag 12 september 2004 12:09 schreef HansvanOchten het volgende:
“My father would come home drunk and beat me, my mom, and the retired couple next door. When I had kids, I was afraid I would do the same. Darius was
a lifesaver. I never even think of hitting my kids now, especially since I sent them on a foreign exchange program to Vietnam where they work at the Eris shoe factory.”
Eris shoe factory, komt ook uit GTA 3quote:Op zondag 12 september 2004 12:09 schreef HansvanOchten het volgende:
“My father would come home drunk and beat me, my mom, and the retired couple next door. When I had kids, I was afraid I would do the same. Darius was
a lifesaver. I never even think of hitting my kids now, especially since I sent them on a foreign exchange program to Vietnam where they work at the Eris shoe factory.”
inderdaad, dat was toch zoiets van "eris shoe factory, we care about our people"quote:Op zondag 12 september 2004 18:01 schreef Robhimself het volgende:
My friend Joey sewed his hands together!
Yesterday, I made a dollar!!
indeedquote:Op zondag 12 september 2004 18:01 schreef Robhimself het volgende:
My friend Joey sewed his hands together!
Yesterday, I made a dollar!!
Ja ,..... en de Xbox versie is nergens te bekennen !quote:Op maandag 13 september 2004 08:37 schreef NorthernStar het volgende:
Jammer dat de PC versie weer een half jaar langer moet duren.
Mooie screenshot. Met de graphics zit het wel goed dusquote:Op maandag 13 september 2004 11:37 schreef Chris_Redfield het volgende:
Hehe, afslag San Andreas.![]()
![]()
[afbeelding]
op de official webpage staan meerdere korte filmpjesquote:Op maandag 13 september 2004 14:33 schreef menesis het volgende:
Hoeveel filmpjes zijn er nu van GTA: San Andreas bekend? Ik ken er eignelijk maar ééntje....:(
Iemand links???
D'r is 1 trailer. En de filmpjes op de officieele site idd.quote:Op maandag 13 september 2004 14:33 schreef menesis het volgende:
Hoeveel filmpjes zijn er nu van GTA: San Andreas bekend? Ik ken er eignelijk maar ééntje....:(
Iemand links???
Als ze zo spellen zouden kunnen maken zeg... Dat lijkt me egt geweldig.quote:Op maandag 13 september 2004 12:08 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Mooie screenshot. Met de graphics zit het wel goed dus
Dude, San An is een plaatsje in Californië.quote:Op maandag 13 september 2004 11:37 schreef Chris_Redfield het volgende:
Hehe, afslag San Andreas.![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 september 2004 21:16 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Dude, San An is een plaatsje in Californië.
niet!quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:12 schreef Chocobo het volgende:
Al die sites en info...... deden ze bij Vice City ook... beetje overdreven allemaal
Oh, krijgen we nu wellus nietus shit ?quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:15 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
niet!
dus jij vindt de officiele site van san andreas niet eervol, die plattegrond en die korte filmpjes e.dquote:Op dinsdag 14 september 2004 00:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh, krijgen we nu wellus nietus shit ?
Hij heeft het toch duidelijk over al die humorsites eromheen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:21 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
dus jij vindt de officiele site van san andreas niet eervol, die plattegrond en die korte filmpjes e.d![]()
nee, want die hadden ze niet bij vicequote:Op dinsdag 14 september 2004 00:24 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Hij heeft het toch duidelijk over al die humorsites eromheen.
'k vind het juist wel vet, kan je je nog net wat verder inleven naar mijn ideequote:Op dinsdag 14 september 2004 00:12 schreef Chocobo het volgende:
Al die sites en info...... deden ze bij Vice City ook... beetje overdreven allemaal
iddquote:Op dinsdag 14 september 2004 00:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
'k vind het juist wel vet, kan je je nog net wat verder inleven naar mijn idee
quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wel... van Kent Paul
en was die site er al voor dat vicecity uit kwam danquote:Op dinsdag 14 september 2004 07:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wel... van Kent Paul
Juist voordat er ook maar een opvolger bekend was waren mijn wensen, iets grotere stad, en de mogelijkheid om via een snelweg naar een ander dorpje te rijden. Nou mijn wensen zijn met een factor 1000 verhoord dus voor mij kan het al heel lang niet meer kapot.quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:27 schreef Keromane het volgende:
Als slechts een kwart van wat geschreven is op waarheid zou
berusten dan is dat nog voldoende om het spel te kopen. IMHO.
ja ruim.quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:06 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
en was die site er al voor dat vicecity uit kwam dan![]()
Op zich rijd je ze ook niet dood. Na een tijdje komt er toch altijd een ambulance aanscheuren die ze weer helpt?quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:42 schreef peristilius het volgende:
Ik denk niet dat als je een persoon dood rijdt hij ook dood blijft, dan zijn op een gegeven moment bij mij de personen een beetje op
Daar zag je me ineens wat, is me nog nooit echt opgevallen oidquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:42 schreef Keromane het volgende:
Ik ben benieuwd, als het klopt dat ook gebouwen kunnen afbranden, hoe die dan herbouwd
worden... Of zal alles na een korte rit miraculeus weer op z'n plaats staan, net als de stoplichten in
de eerdere versies?
Dat zou dus betekenen dat je ECHT vast kan komen te staan in de filequote:Op dinsdag 14 september 2004 12:27 schreef Keromane het volgende:
Hehehe
In een van de filmpjes zie je in de verte verkeer voorbij komen op een haakse weg. Het voertuig is
slechts een paar pixels groot, meer een stipje eigenlijk. Als we dit overal gaan zien dan is de draw
distance super.
Geen spawning van voertuigen en NPC's voor je neus, alhoewel ik geloof dat dat voor de PS2
nooit zo'n issue is geweest, wel? Hopelijk geldt het ook voor de PC versie.
Rest nog de onzekerheid of NPC's en hun voertuigen uniek zijn ipv random. Alles wijst erop dat er
fractal logaritmes zijn gebruikt, de enige manier waarop zoiets mogelijk is. Dat zou betekenen dat je
een zeer realistische omgeving kunt verwachten. Feitelijk zijn dan ook enorme
verkeersopstoppingen mogelijk, maar het is even afwachten. Er zijn natuurlijk limieten aan
voertuigen/NPC's die simultaan getoond kunnen worden, alhoewel dit ook weer slim is op te lossen
door voertuigen andere richtingen te laten kiezen ipv. braaf aan te sluiten. In 'Republic' had
je soms een drukte van jewelste in de straten. Dus misschien gaan we dat ook zien in GTA-SA.
Ach wat zou het allemaal, GTA-SA belooft in te slaan als een bom. De diepte, de omvang, de
interactiviteit van de omgeving... Als slechts een kwart van wat geschreven is op waarheid zou
berusten dan is dat nog voldoende om het spel te kopen. IMHO.
Jup, al een paar jaar.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:45 schreef Robhimself het volgende:
YO!Zat net op de rockstar site, GTA1 is gratis te downloaden!!!
http://www.rockstargames.com/classics/
Lekker boeiend, ik zie het nu pas, ga lekker retro gamen!!quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:55 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Jup, al een paar jaar.
colonization man!quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:21 schreef menesis het volgende:
Zijn er trouwens meer retro games die gratis (legaal) te downloaden zijn?
Ga hem eens downen..... nog nooit gespeeldquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:45 schreef Robhimself het volgende:
YO!Zat net op de rockstar site, GTA1 is gratis te downloaden!!!
http://www.rockstargames.com/classics/
quote:Op woensdag 15 september 2004 10:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ga hem eens downen..... nog nooit gespeeldBegon pas met GTA toen deel III uit kwam !
Niemand is perfectquote:Op woensdag 15 september 2004 10:54 schreef kepler het volgende:
[..]
zelfs ik heb GTA I en GTA II gespeeld
ik heb ook alle delen wel gespeeld, maar om gta 1 nu te spelenquote:Op woensdag 15 september 2004 10:54 schreef kepler het volgende:
[..]
zelfs ik heb GTA I en GTA II gespeeld
op mijn palm tijdens saaie college'squote:Op woensdag 15 september 2004 11:03 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
ik heb ook alle delen wel gespeeld, maar om gta 1 nu te spelensaaaaaaaaai
150 uur is voor mij een kwartaal werkquote:Op woensdag 15 september 2004 16:19 schreef paulmatthijs het volgende:
130 a 150 uur speeltijd aan de hand van een walkthrough, dat is een maand fulltime spelen... volgens mij ben je dan na twee jaar gamen nog nieuwe dingen aan het ontdekken
zo dat is veelquote:Op woensdag 15 september 2004 16:19 schreef paulmatthijs het volgende:
130 a 150 uur speeltijd aan de hand van een walkthrough, dat is een maand fulltime spelen... volgens mij ben je dan na twee jaar gamen nog nieuwe dingen aan het ontdekken
Gelukkig heb je de beschikking over bulldozers en kun je verder nog e.e.a. meenemen in jequote:Op dinsdag 14 september 2004 21:53 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Dat zou dus betekenen dat je ECHT vast kan komen te staan in de file
Neem aan dat je niet meer simpelweg met je lowrider een hoge betonnen muur oprijd om op de andere rijbaan te komen als VC?
quote:Op donderdag 16 september 2004 00:03 schreef Keromane het volgende:
Misschien dat je anders maar met de combine naar de supermarkt moet gaan.
Ik hoop eigenlijk van niet, ik wil gewoon lekker blijven rijdenquote:Op donderdag 16 september 2004 14:04 schreef speedfreakssj het volgende:
Ben benieuwd of er ook nog iets komt met benzine.
Dat je bijv een hotrod steelt na een wilde achtervlging en het ding leeg is.
Chris Stead, games journalist die GTA-SA in actie heeft gezien, beantwoordt hier vragen:quote:As for the car damage, this had not been fully implemented in the version we saw, so I can't
confirm how it will turn out. One interesting point, however, was that any modifications you buy
for your car can get damaged or smashed completely off, requiring you to repair them or get brand
new parts.
Ik snap het niet, wat heeft die onderste kaart ermee te maken?quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:35 schreef Keromane het volgende:
Stead heeft geen schade aan gebouwen gezien, wel sneuvelende ruiten.
Om een idee te krijgen van de omvang van SA:
[afbeelding]
Waarschijnlijk is dit een indicatie van de grootte van de uiteindelijke map:
[afbeelding]
Dat de rest van de steden/countryside in het lege gebied daarin gaat komen. Dus het wordt best groot.quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:24 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
Ik snap het niet, wat heeft die onderste kaart ermee te maken?
Het spel allertijdenquote:Op vrijdag 17 september 2004 20:03 schreef Georges het volgende:
San Andreas wordt het spel van de afgelopen 5 jaar denk ik. Misschien wel 10 jaar.
De nitro kan opraken. Dus je kunt wellicht altijd blijven rijden, maar extra snelheid houden is gelimiteerd.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:04 schreef speedfreakssj het volgende:
Ben benieuwd of er ook nog iets komt met benzine.
Dat je bijv een hotrod steelt na een wilde achtervlging en het ding leeg is.
goed sturen, kom je er ookquote:Op vrijdag 17 september 2004 23:54 schreef Keromane het volgende:
[..]
De nitro kan opraken. Dus je kunt wellicht altijd blijven rijden, maar extra snelheid houden is gelimiteerd.
Oh shit nou snap ik het! Dan word het enorm groot.quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat de rest van de steden/countryside in het lege gebied daarin gaat komen. Dus het wordt best groot.
Ach dat kan ook gewoon niet anders met zo'n groot spel. De omgevingen zijn zo immens dat een hogere resolutie de PS2 overbelast.quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:48 schreef ooge het volgende:
sorry maar ik vind dat spel er nog steeds niet uitziet die texture's zijn veels te low res
![]()
ja maar wanneer komen er weer nieuwe dingen @ de sitequote:Op zaterdag 18 september 2004 16:51 schreef Roi het volgende:
Vandaag weer is die site gecheked, wat een vette site zeg!
Die sqauds zien er ook vet uit:
[afbeelding]
Vorige week stond er in de mailing dat San Fierro zeer binnekort online kwam. Is zeker iets tussen gekomen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:58 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
ja maar wanneer komen er weer nieuwe dingen @ de site
quote:San Fierro Update
posted by Kodo @ 12:19:52 | Category: News | Comments: 2
Alright apparently the email was fake, I am sorry I didn't intend to pull chains. I went and looked at the email more carefully and there is one mistake I was too excited to catch earlier.
Though on the bright side, the site will probably be updated later tonight.
Welk topic? Ik volg het Official News & Info echt op de voet en dit piccie ben ik nog niet tegengekomen gevondenquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:47 schreef Keromane het volgende:
Rockstar houdt de spanning erin..
Ik heb een paar links voor de broodnodige informatie als zijnde GTA junk:
GTA-forums: http://www.gtaforums.com en http://
Neoseeker: http://www.neoseeker.com/forums/index.php?fn=browse_forum&f=6506
En tegenwoordig hou ik ook die Australische Gamepro site in de gaten:
http://www.gamepro.com.au/index.php?msgid=1296810645&cid=9
Het plaatje heb ik via GTA-forums: iemand is geabonneerd op een e-zine dat deze plaatjes
verstuurde. Er zijn er meer te vinden op dat forum.
[bijdehand]quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:51 schreef Roi het volgende:
Vandaag weer is die site gecheked, wat een vette site zeg!
Die sqauds zien er ook vet uit:
Los Santos radio!? WAAR!?quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:10 schreef Roi het volgende:
Net een stukje Radio Los Santos geluisterd!
Die filmpjes zijn ook echt vet! Heb er echt weer zin in!
dank u!!quote:Op zondag 19 september 2004 14:12 schreef Roi het volgende:
Hopelijk is dit begrijpbaar ^_^
[afbeelding]
met de nadruk op stukje radioquote:Op zondag 19 september 2004 14:12 schreef Roi het volgende:
Hopelijk is dit begrijpbaar ^_^
[afbeelding]
Je hebt toch ook wel andere screens gezien hopelijk he, want zo komt het spel er dus niet uit te zien. Dit is gewoon een plaatje met een slechte resolutie...quote:Op maandag 20 september 2004 04:06 schreef speedfreakssj het volgende:
ik vind de graphics iig bout van die screen met die SWAT bus.
Het is geen filmpje en geen screenshot.....BIJDEHAND VARKEN!!quote:Op zondag 19 september 2004 22:51 schreef MrSkyline het volgende:
haha en je wilde geen filmpjes en screens kijken enzo, nu moet je er toch aan geloven
ow dus dat kan wel, je bent wel erg zeker van je zaakquote:Op maandag 20 september 2004 13:56 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Het is geen filmpje en geen screenshot.....BIJDEHAND VARKEN!!
Ben ik de enige die het opvalt dat die lege stukken gewoon hetzelfde zijn als op http://www.rockstargames.com/sanandreas/ en het vrouwtje plaats heeft gemaakt voor groene vlakken?quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:35 schreef Keromane het volgende:
Waarschijnlijk is dit een indicatie van de grootte van de uiteindelijke map:
goh je meent hetquote:Op maandag 20 september 2004 21:04 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het opvalt dat die lege stukken gewoon hetzelfde zijn als op http://www.rockstargames.com/sanandreas/ en het vrouwtje plaats heeft gemaakt voor groene vlakken?![]()
Maar het geeft toch al een lekker vertrouwt gevoelquote:Op zondag 19 september 2004 23:15 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
met de nadruk op stukje radio
Ja wie nietquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:53 schreef menesis het volgende:
Sorry maar heb dat allemaal (de screens dan, ook in het artikel) al voorbij zien komen
quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Nope
quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:34 schreef MrSkyline het volgende:
can't do LA style wive-out smokin crack n hash dogg!
Laat bastard het maar niet zien, denkt ie dat ie goed bezig isquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
oud foldertjequote:Op woensdag 22 september 2004 01:42 schreef Cool_Runner het volgende:
Heb m vandaag ook maar alvast gereserveerd bij de lokale gameshop.
Ze hadden allemaal advertentietjes door de zaak heen en er stond op dat ie de 22e binnen zou zijn. En dat ze de spellen zelf gaan halen ofzo.
Vond t maar een vaag verhaal want volgens mij komt SA een week later uit.
Was t ook vergeten na te vragen met mn slaperige kop
Bug? De dodo kon officieel niet vliegen (ok, hele korte stukjes). Tevens had de dodo miniscule wieltjes...dus ik weet niet zeker of er sprake was van een bug...quote:Op woensdag 22 september 2004 14:33 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
oud foldertje
en wat betrefd het landen, in gta 3 zaten er rare randen in het wegdek waar de dodo door een bug achter bleef hangen en daardoor over de kop sloeg, dat zullen ze nu wel verbeterd hebben
De dodo kan echt wel vliegen en lange stukken ook, alleeen duurt het eeuwen om het onder de knie te krijgen, maar op verschillende fora zijn er dudes die er zelfs trucjes mee doen (stunten)quote:Op woensdag 22 september 2004 19:32 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Bug? De dodo kon officieel niet vliegen (ok, hele korte stukjes). Tevens had de dodo miniscule wieltjes...dus ik weet niet zeker of er sprake was van een bug...
ik denk dat ze stiekem wel wat in gedachten hadden hoor, ik heb er een keer een minuut of 20 mee gevlogen, toen was het saai, ook onder bruggen door enzo, ook nog een keer op de 2e grote brug geland toen hij open stondquote:Op woensdag 22 september 2004 19:50 schreef Robhimself het volgende:
Lees: "De dodo kon officieel niet vliegen" als in: Rockstar had niet de bedoeling van de Dodo een volwaardig voertuig te maken.....
Begrijpend lezen.........
wow coolquote:
Lopend zeker?quote:Op woensdag 22 september 2004 00:28 schreef Keromane het volgende:
Nee, wat Rockstar vertelde is dat je van sommige plekken op het platteland er 15 minuten over doet om bij een stad te komen. Hoe je dat moet zien is natuurlijk de vraag, maar het zal idd wel groot zijn. Los Santos alleen is al groter dan VC terwijl VC grotendeels uit water en een flink strand bestond.
---
GTA geruchten: Poodlesoft
Ik vind t cker de moeite waard om te lezen.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:32 schreef Robhimself het volgende:
Kikizo heeft een preview van de "Near finished game"
Ik ga het niet lezen.........ben bang voor spoilers wbt gameplay, verhaal, enz...
Voor de rest:
ENJOY!
Ik wist niet dat er zoiets bestond. Heb even die site doorgelezen van Blue Hell.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:28 schreef Hollandia2 het volgende:
[afbeelding]
zie je bij de pc versie ook hoe hard je haat en hoe erg je transport is damaged?
dus wat je bedoelt te zeggen is dat we de dief van je auto kunnen klemrijden in een tunnel met een tankwagen om hem vervolgens helemaal naar de pleures blazenquote:Op zaterdag 25 september 2004 00:36 schreef Keromane het volgende:
Meer info:
- onder Mt Chillidad is een tunnel
- met tankauto's en tankerschepen zijn rijdende/varende bommen te maken
- als je auto is gejat kun je hem later tegenkomen met de dief achter het stuur.
Er is meer op de boards (gtaforums.com, neoseeker.com), maar meest recycled spul. Het is wachten op de major updates.
[afbeelding]
Poodlesoft.com
No shit Sherlock.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:50 schreef menesis het volgende:
-Dit spel wordt echt krankzinnig-
Het zou onderhand wel eens tijd worden.quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:34 schreef Dezz het volgende:
De update komt eraan, ik voel het
quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:50 schreef Georges het volgende:
[..]
Het zou onderhand wel eens tijd worden.!
lijkt wel bijna Vice City.... zoveelste fakequote:Op zaterdag 25 september 2004 20:17 schreef pieter_pontiac het volgende:
Dat wordt een goddelijk spel.
Wel te hopen dat Tommy eindelijk eens kan zwemmen :')
Nog meer dan een half jaar wachten op de PC-versie :'(
Ik vond VC ten opzichte van 3 tegenvallen, veel te klein en snel op uitgekeken. 3 roeleerde, sfeertje, mooie steden en bruggen, goed verhaal, elk eiland was gewoon zwaar vet.
Wel jammer dat er in 3 geen helikopter was...
PS wat is dit voor map dan, die vond ik ergens online![]()
[afbeelding]
ik vind het een beetje ongeloofwaardig dat een 'nigga uit de hood' aan het eind van het verhaal in SA een casino ownt ofzo, of steenrijjk is oidquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:59 schreef Georges het volgende:
Vice City is net als Liberty City veel te klein. Dat vind ik het mooie aan San Andreas, al vind ik het thema van San Andreas helemaal niks.
Je speelt liever een blanke?quote:[b]
Maar ik vind het ook erg jammer van het thema.
Ik weet ook wel dat "G" niggas biatches ho enzo in zijn, maar vind er zelf echt niks aan.
Dat ook, maar het thema van een rap ganstah spreekt me totaal niet aan.quote:Op zondag 26 september 2004 04:26 schreef Keromane het volgende:
[..]
Je speelt liever een blanke?
Er moet nog een complete stad opquote:Op zondag 26 september 2004 10:11 schreef Georges het volgende:
Hoe groot zou het ontbrekende gedeelte zijn? Je ziet links helemaal boven een brug, als die nog met iets in verbinding staat moet er nog wel heel veel zijn.
Rechtsboven is ook nog een brug.quote:Op zondag 26 september 2004 04:26 schreef Keromane het volgende:
[..]
Je speelt liever een blanke?
Never mind.
[afbeelding]
Wordt toch wel weer The Sims 2. Let maar op!quote:Op zondag 26 september 2004 10:41 schreef Rahl het volgende:
iedereen die nu nog beweert dat dit níet het beste spel ooit word mogen ze afschieten
Ik zie alleen kruisjesquote:Op zondag 26 september 2004 03:05 schreef HansvanOchten het volgende:
WOW de kaart van san fierro
edit 1: lol at traktoren
edit 2:
[afbeelding]
de berg der bergen.
edit 3:
[afbeelding]
Teveel wanted stars nu echt een probleem?
edit 4:
Waarom kunnen we niet alvast een maand verder zijn
Ja ok, maar kan zijn dat dat een veel kleinere stad wordt. San Fierro is ook wat kleiner dan Los Santos zo te zien.quote:Op zondag 26 september 2004 10:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Er moet nog een complete stad op
Los Santos was volgens mij de grootste van de 3quote:Op zondag 26 september 2004 11:04 schreef Georges het volgende:
[..]
Ja ok, maar kan zijn dat dat een veel kleinere stad wordt. San Fierro is ook wat kleiner dan Los Santos zo te zien.
Op r*.com stond toch eerst een kaartje van San Andreas de stad zelfquote:Op zondag 26 september 2004 11:04 schreef Georges het volgende:
[..]
Ja ok, maar kan zijn dat dat een veel kleinere stad wordt. San Fierro is ook wat kleiner dan Los Santos zo te zien.
Bij mij gaat ie altijd in de hens, race-kantel-fik-sprint.quote:Op zondag 26 september 2004 13:11 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik snap het nut van dat tunen overigens nog niet helemaal.
Ok het is een trend in games maar dan nog. Gemiddeld doe ik nog geen 3 minuten met 1 auto, waarom dan een auto helemaal ombouwen om het vervolgens toch in de prak te rijden en een ander te stelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |