Deze hele mooie ZX9R?quote:Op donderdag 9 september 2004 10:09 schreef Drazic het volgende:
haha zag gister nog een hele mooie kawa zx9r voorbij komen...precies wat voor mij...
Als je een ZX-10 gehad hebt dan ben je toch voor het leven een geaccepteerd Kawa lid.quote:Op donderdag 9 september 2004 10:13 schreef ZX9R het volgende:
En nee Pep,
Zelfs niet met een redelijk groot Kawahart!:')
Wil je d'r over praten?quote:Op donderdag 9 september 2004 10:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je een ZX-10 gehad hebt dan ben je toch voor het leven een geaccepteerd Kawa lid.
Zeker jaloers dat een ZX-10 een zwaardere motor is dan een ZX-9..
Was eigenlijk alleen maar het even het vorige topic aan het volspammen.![]()
![]()
Ja zo eentjequote:Op donderdag 9 september 2004 10:12 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Deze hele mooie ZX9R?
Afbeelding
Hij is te koop![]()
Niet teveel tussendoor kletsen dan.quote:Op donderdag 9 september 2004 10:27 schreef ZX9R het volgende:
* Luisterend oor aanbied *![]()
Geef mij die link van een plaatjesserver nog eens .. van Picserver word ik gek.quote:Op donderdag 9 september 2004 10:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:morgen
thxquote:Op donderdag 9 september 2004 10:32 schreef Drazic het volgende:
MOGUH OPM en nog gefeliciteerd dacht ik....
Hier Pep!quote:Op donderdag 9 september 2004 10:32 schreef Drazic het volgende:
[..]
Ja zo eentjemaar zoals ik zei eerst sparen....
Ik vind dat we hem misschien kunnen adopteren...in de kawa club alleen dan als een soort steunend lid ofzo haha.. geen die hard......dan reed je nog steeds kawa![]()
MOGUH OPM en nog gefeliciteerd dacht ik....
quote:Op donderdag 9 september 2004 10:32 schreef Drazic het volgende:
Ik vind dat we hem misschien kunnen adopteren...in de kawa club alleen dan als een soort steunend lid ofzo haha.. geen die hard......dan reed je nog steeds kawa![]()
Kawa en Suzuki waren altijd mijn merken, waarbij Kawa net even wat stoerder was.quote:Op donderdag 9 september 2004 10:42 schreef Drazic het volgende:
haha je hebt gelijk haha NOG niet maar ga hard me best doen op er een te worden haha!
Ben overigens wel altijd kawa fan geweest!
Neuh, dan was ik het niet.quote:Op donderdag 9 september 2004 10:42 schreef Drazic het volgende:
Gisteren denk ik je niet gezien te hebben...ik liep door de stad was maar 1 motor...maar zou kunnen rond 16.00 16.15 op de burg. van royensingel..?!?
Gisteren zien staanquote:Op donderdag 9 september 2004 10:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
morgen allemaal,![]()
ik zou best die nieuwe Kawasaki ZX6R willen hebben hoor ( model 2005) met seatpipes,
![]()
![]()
![]()
![]()
Vertel!quote:Op donderdag 9 september 2004 10:58 schreef RB het volgende:
En hier is de kawa monteur weer![]()
![]()
![]()
seatpipes...quote:Op donderdag 9 september 2004 10:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
morgen allemaal,![]()
ik zou best die nieuwe Kawasaki ZX6R willen hebben hoor ( model 2005) met seatpipes,
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik begrijp wel wat je bedoelt maar aan de andere kant is er bitter weinig innovatie bij uitlaten. Het basisconcept is al eeuwen hetzelfde.quote:Op donderdag 9 september 2004 10:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
seatpipes...soms wel stoer maar er is niks mooier dan zo'n dikke, vette pijp naast de motor
Eigenlijk was het gewoon een solicitatie gesprek voor werk in Hoogezand bij een technische afdeling van NAM. in totaal 6 klanten voor twee baantjes en alle 6 vandaag op gesprek.quote:Op donderdag 9 september 2004 10:58 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Vertel!
Hoe was het!
Bij Kalsbeek lagen gisteren de seatpipes van een MV Agusta F4 op de counter.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoelt maar aan de andere kant is er bitter weinig innovatie bij uitlaten. Het basisconcept is al eeuwen hetzelfde.
Zou wel leuk zijn als ze daar eens wat mee deden, motorisch worden de stapjes steeds kleiner dus met innovaties aan dergelijke onderdelen als uitlaten krijgt het weer wat vaart.
wat ik ook heel mooi vind van nieuwe model kawasaki is dat de knippertjes in de kuip zijn geintegreerd is gewoon strak.quote:Op donderdag 9 september 2004 10:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
seatpipes...soms wel stoer maar er is niks mooier dan zo'n dikke, vette pijp naast de motor
[afbeelding]
nu je het over geintegreerde knippers hebt moet ik denken aan die Mille bij Molenaarquote:Op donderdag 9 september 2004 11:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat ik ook heel mooi vind van nieuwe model kawasaki is dat de knippertjes in de kuip zijn geintegreerd is gewoon strak.
Ik zag laatst op een site waar ze knippers verkochten van die dingen die ik in mijn motor kon zetten ipv het roostertje in het kontje.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat ik ook heel mooi vind van nieuwe model kawasaki is dat de knippertjes in de kuip zijn geintegreerd is gewoon strak.
ik heb ooit een motor gekocht waar de richtingaanwijzer uit te zetten was dmv indrukken, dat moest er toen perse opzitten, en dat had die oudere meuk niet,![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 11:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nu je het over geintegreerde knippers hebt moet ik denken aan die Mille bij Molenaar![]()
Dat bedoel ik juist! Moet je kijken waar we nu staan met de ontwikkelingen en het enige waar we op hebben komen om het geluid een beetje te dempen is groot, lomp en zwaar.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:04 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Bij Kalsbeek lagen gisteren de seatpipes van een MV Agusta F4 op de counter.
Echt lullig kleine dingen zijn dat!
4994
Kijk naar Buell.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist! Moet je kijken waar we nu staan met de ontwikkelingen en het enige waar we op hebben komen om het geluid een beetje te dempen is groot, lomp en zwaar.
Probleem wordt nu opgelost door veel lichtere materialen toe te passen maar het zou toch mooi zijn als de hoeveelheid materiaal nog verder afneemt? Zoeken naar iets lichters is leuk maar zoeken naar een manier om het anders te doen met minder materiaal zou nog veel leuker zijn.
Maar dan wel model 2004 met seatpipesquote:Op donderdag 9 september 2004 11:09 schreef minimax het volgende:
doe mij maar een r1
Zoals die van Andréquote:Op donderdag 9 september 2004 11:11 schreef RB het volgende:
[..]
Maar dan wel model 2004 met seatpipes![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 10:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nog maar 1 post hierna.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
luc, ben je posts aan het tellen ofzoop naar de 5000
Yep en die uitlaatbochten zijn gemonteerd als spagetti, ziet er toch niet uit zo?quote:Op donderdag 9 september 2004 11:11 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Kijk naar Buell.
Die monteren de uitlaat volledig onder het blok
[afbeelding]
4997
Een echt scheureijzerquote:Op donderdag 9 september 2004 11:13 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zoals die van André![]()
Stage 4 getuned![]()
4998
We zijn eraan gewend en ik heb het al vaker gezegd, maar eigenlijk is de motor veel te klein ontworpen voor de niet eens zo heel grote berijder van ca. 1.80.quote:Op donderdag 9 september 2004 10:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:19 schreef ZX9R het volgende:
* Feliciteer mij * hier * met mijn 5000ste post *![]()
Ik kan nu natuurlijk niet meer verder posten nu er zo'n mooi getal staat bij ZX9Rquote:Op donderdag 9 september 2004 11:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Argh ik zie dat ik meer dan 50 % voorloop.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:19 schreef ZX9R het volgende:
Feliciteer] mij * hier * met mijn 5000post![]()
nee hoor.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Argh ik zie dat ik meer dan 50 % voorloop.
Maar feli!![]()
Kleed deze nick even aan met een leuke avatar en post hiermee door.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:23 schreef ZX7R het volgende:
[..]
Ik kan nu natuurlijk niet meer verder posten nu er zo'n mooi getal staat bij ZX9R![]()
Sommige mensen zien hun motor niet als een verlengstuk voor de penis Pepijnquote:Op donderdag 9 september 2004 11:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
We zijn eraan gewend en ik heb het al vaker gezegd, maar eigenlijk is de motor veel te klein ontworpen voor de niet eens zo heel grote berijder van ca. 1.80.
Als je goed kijkt ziet het er echt niet uit .. en dan zijn er nog kleinere supersports tot wel 900 cc.![]()
Hij is wel gaaf he! Die Kwak.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kleed deze nick even aan met een leuke avatar en post hiermee door.
Niks voor jou trouwens die kwak?
quote:Op donderdag 9 september 2004 10:10 schreef Patrick281 het volgende:
Beemer R1100S
[afbeelding]
Eindelijk weer een topic geopend door een man.
![]()
![]()
Je had vast wel gezien dat hij voor hetzelfde geld het kapotte onderdeel ook nog eens vergoed he?quote:Op donderdag 9 september 2004 11:27 schreef ZX7R het volgende:
[..]
Hij is wel gaaf he! Die Kwak.
Alleen een beetje motorschade!
ik ben er ook nu pas weer, nog gefeliciteerd. Aan de foto te zien, heb je leuke cadeaus gekregen (laarzen). Leuke dag gehad?quote:Op donderdag 9 september 2004 10:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:morgen
PatM, Ondeugend, Makster, Mercy ben er nu pas weer dus alsnog thx
Ik zei ook arggh!quote:Op donderdag 9 september 2004 11:25 schreef ZX7R het volgende:
nee hoor.
Voor ZX9R (nu dus ZX7R) had ik ook al een fokleven!![]()
Die komt me bekend voor.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:29 schreef Patrick281 het volgende:
En wie zegt dat ik geen kloon heb zoals justaclone ..
Legendarisch brilliante en creatieve naam.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:31 schreef hollander172 het volgende:
Die komt me bekend voor.![]()
![]()
Dat vind ik ook wel...alhoewelquote:Op donderdag 9 september 2004 10:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 september 2004 11:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Sommige mensen zien hun motor niet als een verlengstuk voor de penis Pepijn
Ik denk een kwestie van gewenning, over een paar jaar vinden we een pipe ernaast lelijk.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:33 schreef Drazic het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel...alhoewel
ik dit ook niet lelijk vind en zo zijn er [afbeelding]
meer...waarbij het best kan!
*mischien toch twijfelt* haha
Maar van wie is die nou?quote:Op donderdag 9 september 2004 11:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Legendarisch brilliante en creatieve naam.![]()
Mijn Z750 heeft ooit een uur onder water gelegen en die doet het toch ook nog steeds?quote:Op donderdag 9 september 2004 11:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je had vast wel gezien dat hij voor hetzelfde geld het kapotte onderdeel ook nog eens vergoed he?
1500,- is toch niks? Wel jammer dat ie er een keertje mee door het ijs is gezakt.
Ik heb ooit eens wat tekeningen gemaakt van alternatieve oplossingen, na een biertje of 6 kwam ik er ineens op om de achterbrug en de uitlaat te combineren.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:33 schreef Drazic het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel...alhoewel
ik dit ook niet lelijk vind en zo zijn er [afbeelding]
meer...waarbij het best kan!
*mischien toch twijfelt* haha
Gaan we het nou alweer over sex hebben? Gadver.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
HAHA mooi hoor...quote:Op donderdag 9 september 2004 11:38 schreef Patrick281 het volgende:
Mijn seatpipes .......![]()
Het werd toch wat saai hier met teveel off topic gepraat.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]Gaan we het nou alweer over sex hebben? Gadver.
Ja er word teveel over motoren gepraat hier... SEX willen wequote:Op donderdag 9 september 2004 11:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gaan we het nou alweer over sex hebben? Gadver.
quote:Op donderdag 9 september 2004 11:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het werd toch wat saai hier met teveel off topic gepraat.
Maar Riet .. die kleine supersports is ook in jouw nadeel he.![]()
Tja dat je gelukkig verder niets links of rechtsom hoeft te dragen wat in de wg zit bij tank spreekt wel weer in je voordeel. Nu je knieen nog kwijt kunnen.![]()
Tja, ik koop ook geen supersportsquote:Op donderdag 9 september 2004 11:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het werd toch wat saai hier met teveel off topic gepraat.
Maar Riet .. die kleine supersports is ook in jouw nadeel he.![]()
Tja dat je gelukkig verder niets links of rechtsom hoeft te dragen wat in de wg zit bij tank spreekt wel weer in je voordeel. Nu je knieen nog kwijt kunnen.![]()
Sex? Sex? Waar?quote:Op donderdag 9 september 2004 11:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gaan we het nou alweer over sex hebben? Gadver.
Met een penis kan je meer dan alleen pissen hoor.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Sex? Sex? Waar?
Jij denkt doorViespeukje
Gaat dit over de van sollicitatie vandaag?quote:Op donderdag 9 september 2004 11:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Correct.
Bij Correct Business electronics toch?quote:Op donderdag 9 september 2004 12:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee ?
16:00 .......
Leuk, daar kunnen we het ook nog over gaan hebben.quote:Op donderdag 9 september 2004 12:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee ?
16:00 .......
thxquote:Op donderdag 9 september 2004 11:29 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik ben er ook nu pas weer, nog gefeliciteerd. Aan de foto te zien, heb je leuke cadeaus gekregen (laarzen). Leuke dag gehad?
idd. wat hij zegt!quote:Op donderdag 9 september 2004 12:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Handvatten
Ja, eraf trekken, en in de nieuwe eerst kokend water laten lopen zodat ze iets uitzetten..... gaan ze er makkelijker op
lees mijn post!quote:Op donderdag 9 september 2004 12:55 schreef Romius het volgende:
smiddags, hoeven jullie helemaal niet te werken ofzo?
Wat is daarmee?quote:Op donderdag 9 september 2004 12:54 schreef Rietvaerder het volgende:
En dat booreiland dan
Suc6 vanmiddag Lucquote:Op donderdag 9 september 2004 12:42 schreef ZX9R het volgende:
[..]
idd. wat hij zegt!
Net telefoon gehad van mijn baas.
Maandag een lunchafspraak met hem over het te volgen traject.
1: Ontslagvergunning aanvragen bij CWI en rechtbank
2: Ontslagvergoeding, met instemming beide partijen en daarna de WW in (Ja dat kan!)
Geen idee, zit nu op eigen pcquote:Op donderdag 9 september 2004 12:59 schreef ZX9R het volgende:
ps Riet, heb je nog problemen met spyware?
Maandag is dat gesprek met mijn baas.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:00 schreef RB het volgende:
[..]
Suc6 vanmiddag Luc![]()
![]()
Vergeet dat stuk hout niet![]()
Nou, ik zeg dat ik dan de WW in kan.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Geen idee, zit nu op eigen pc
Ja, je zegt dan kan ik de WW in, ga je dan zwart werken?
PS: waarom pakt rietvaerder.nl de index.php niet ?
Laat je niet foppen door de werkgever .. ze noemen het wel zo: recht op WW maar dat bepaalt het CWi nog altijd. Instemmen met ontslag moet je nooit doen. (puur voor de vorm .. je moet het namelijk wel doen maar niet officieel dusquote:Op donderdag 9 september 2004 13:02 schreef ZX9R het volgende:
Nou, ik zeg dat ik dan de WW in kan.
Ik heb altijd gedacht dat als je zelf ontslag neemt, er geen mogelijkheid bestaat om de WW in te gaan. Dus wel!
quote:Op donderdag 9 september 2004 12:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Hahaha, dat blok dat ineens in de fik vliegt tijdens burnen![]()
Afvocaat heb ik alquote:Op donderdag 9 september 2004 13:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Laat je niet foppen door de werkgever .. ze noemen het wel zo: recht op WW maar dat bepaalt het CWi nog altijd. Instemmen met ontslag moet je nooit doen. (puur voor de vorm .. je moet het namelijk wel doen maar niet officieel dus)
Ik heb vorig jaar 20% meer los kunnen peuteren door een eigen advocaat in de arm te nemen.
Collega's waren allemaal ook 1-2 maanden eerder weg dan ik .. en ik heb ook geen dag verzuimd met gewoon door werken. Dat maakt de positie nog sterker.
Een eigen? En ik had nog wat subtiel geedit.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:07 schreef ZX9R het volgende:
Afvocaat heb ik al![]()
bron: http://www.ontslag.netquote:Iedere arbeidsovereenkomst kan eindigen als zowel werkgever als werknemer dat willen. De werknemer zal er echter rekening mee moeten houden dat de UWV (uitkeringsinstantie, bijvoorbeeld GAK) zijn akkoord met het ontslag zal uitleggen als "vrijwillige werkloosheid" en hem daarom geen WW-uitkering zal toekennen. Als gevolg daarvan zou de werknemer zonder inkomsten kunnen komen te zitten.
Voor werknemer geldt daarom als vuistregel: ga nooit, tenzij na deskundige juridisch advies, akkoord met een ontslag, tenzij u er zeker van bent dat u toch geen aanspraak zult maken op WW (bijvoorbeeld in het geval u elders een baan heeft geaccepteerd).
Tuurlijk zal ik alle overeenkomsten lezen.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een eigen? En ik had nog wat subtiel geedit.
Zelf lezen kan ook geen kwaad, want dan kan je met de advocaat mee brainstormen.
[..]
bron: http://www.ontslag.net
(zijn er nog wel meer en betere .. maar zo even snel via Google .. moet ook nog gewerkt worden hier)
Maar niet zonder slag of stoot en het CWi word steeds kritischer. Zij bepalen en niemand anders.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:19 schreef ZX9R het volgende:
Mij is verzekerd dat het kan. Vrijwillig ontslag (ivm financieel economisch) en een WW uitkering.
Pas vanaf 1 januariquote:Op donderdag 9 september 2004 13:25 schreef Patrick281 het volgende:
Als de kabinetsplannen doorgaan krijg je in de toekomst geen uitkering totdat de ontslagvergoeding op is...
De eerste advocaat die ik sprak heb ik niet in de arm genomen, niet slagvaardig genoeg.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:19 schreef ZX9R het volgende:
Tuurlijk zal ik alle overeenkomsten lezen.
En zal ik uitvoerig overleg plegen met mijn afvocaat.
Zo'n tailskirt monterenquote:Op donderdag 9 september 2004 13:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
handvatten zitten eropging idd erg makkelijk op die manier
[afbeelding]
deze wil ik eraf hebben. ik zag bij Makster dat deze gedemonteerd was, maar zonder behoud van de kentekenplaatverlichting. is dat heel erg, oftewel is het verplicht om die verlichting te hebben? lijkt mij wel namelijk...
Dat is toch de toekomst ..quote:Op donderdag 9 september 2004 13:28 schreef ZX9R het volgende:
Pas vanaf 1 januari
quote:Op donderdag 9 september 2004 13:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oftewel is het verplicht om die verlichting te hebben? lijkt mij wel namelijk...
zoiets?quote:Op donderdag 9 september 2004 13:34 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zo'n tailskirt monteren
Kun je ook een heel klein lampje in monteren en dan ben je klaar!
Geen lelijk plastic ding meer
Waar een forum al niet goed voor is hequote:Op donderdag 9 september 2004 13:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
deze wil ik eraf hebben. ik zag bij Makster dat deze gedemonteerd was, maar zonder behoud van de kentekenplaatverlichting. is dat heel erg, oftewel is het verplicht om die verlichting te hebben? lijkt mij wel namelijk...
quote:Op donderdag 9 september 2004 13:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar een forum al niet goed voor is he
* One_Punch_Mickey roeptquote:Trouwens, zo'n kentekenplaat houder moet je nooit kopen, dat is echt te belachelijk voor woorden, die prijs. Is geloof ik 80 euro ofzoVoor een simpel alu plaatje.....
Kan mijn pa wel makenDus.... als je dat wilt, roep ff
zorg ik voorquote:Op donderdag 9 september 2004 13:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Koop dan eerst ff voorbeeld
Ik ben best benieuwd waar jij woont Klaus,quote:Op donderdag 9 september 2004 13:40 schreef klaus_beyer het volgende:
Gister heerlijke route 'gevonden'. Bij wijchen de dijk op naar Niftrik -> Appeltern en dan kun je nog doorrijden maar ben via de autoweg naar Nijmegen gegaan. Brede dijkweg waar je 80 kan! En geen hond op de weg, nou ja, 3 dan.
quote:Op donderdag 9 september 2004 13:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zorg ik voor
blijkbaar....had ik je verkeerd begrepen...quote:Op donderdag 9 september 2004 13:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Die zijn 80 euro zeg ik netDan hoeft mn pa er toch ook geen 1 meer te maken?
Blond?
Lekker dijkje he! Ik ben nu in Den Bosch en heb over 10 min een presentatie en dan ben ik weer op weg naar Cuijk. En dan ga ik even opzoek naar het dijkje, want het weer wordt vanaf morgen KUT. Zaterdag zouden we gaan toeren met z'n drietjes...quote:Op donderdag 9 september 2004 13:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd waar jij woont Klaus,
want waar jij geweest ben kom ik ook wel eens met toeren, Appeltern, Druten, e.d
klinkt goed, ik ga zo rijdenquote:Op donderdag 9 september 2004 13:40 schreef klaus_beyer het volgende:
Gister heerlijke route 'gevonden'. Bij wijchen de dijk op naar Niftrik -> Appeltern en dan kun je nog doorrijden maar ben via de autoweg naar Nijmegen gegaan. Brede dijkweg waar je 80 kan! En geen hond op de weg, nou ja, 3 dan.
Laat je niet gek maken, vrijwillig weggaan en uitkering ontvangen kan echt niet in 1 zin.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:19 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Mij is verzekerd dat het kan. Vrijwillig ontslag (ivm financieel economisch) en een WW uitkering.
Best vervelend 2 bulldogs die voor je voeten lopen/rijden.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:40 schreef klaus_beyer het volgende:
En geen hond op de weg, nou ja, 3 dan.
Hmm. toch maar niet akkoord gaan met ontslagvergoeding.quote:Op donderdag 9 september 2004 14:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken, vrijwillig weggaan en uitkering ontvangen kan echt niet in 1 zin.
Tuurlijk zegt je werkgever dat het wel kan, kan hem echt niet schelen dat je zo zonder inkomsten zit.
Uit het oog, uit het hart he?
Mijn vriendin is hier ook een keer ingestonken, ze had geen zin om tot het laatste moment d'r hakken in het zand te duwen en was met een vrijwillig afscheid weggegaan.
CWI vond het minder leuk en wij daarna ook, je hebt er gewoon geen recht op. Ze heeft twee maanden onbetaald thuis gezeten en dat voel je ineens wel aardig in de portemonnee.
Het is ook wel heel logisch want dan kan iedereen wel die 9 maanden ergens volmaken om daarna een uitkering te trekken. De uitkering duurt ook weer 6 maanden geloof ik dus ben je weer lekker onder de pannen.
quote:Op donderdag 9 september 2004 14:11 schreef ZX9R het volgende:
Hmm. toch maar niet akkoord gaan met ontslagvergoeding.
Dan maar via rechtbank en CWi!
Ik ga ook zo ff een stukje sturen!
Ik heb hem er ook meteen af gehaald, het risico op een boete neem ik wel voor lief.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 september 2004 14:14 schreef hollander172 het volgende:
Ze hebben die platen zeker voor de gein geelreflecterend gemaakt.![]()
Het helpt als meerdere mensen het zeggen, ligt niet aan jouw geloofwaardigheid volgens mij.quote:Op donderdag 9 september 2004 14:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En mij maar niet geloven ..
O jee...... eraf laten dusquote:Op donderdag 9 september 2004 14:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Toch als je een voetganger bent die getuige is van een calamiteit kan die plaat erg donker zijn heb ik wel eens op zitten letten.
Toen ik nog een kleine uk was had ik ook al verstand.quote:Op donderdag 9 september 2004 14:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Toch als je een voetganger bent die getuige is van een calamiteit kan die plaat erg donker zijn heb ik wel eens op zitten letten.
Of niet ..quote:Op donderdag 9 september 2004 14:20 schreef Rietvaerder het volgende:
O jee...... eraf laten dus
Niet.quote:Op donderdag 9 september 2004 14:18 schreef hollander172 het volgende:
Het helpt als meerdere mensen het zeggen, ligt niet aan jouw geloofwaardigheid volgens mij.
Nee ik ben een goede betrouwbare bron.quote:Op donderdag 9 september 2004 14:21 schreef Patrick281 het volgende:
Niet.![]()
![]()
Hier ook..vol vertrouwen.quote:Op donderdag 9 september 2004 14:21 schreef hollander172 het volgende:
Toen was ik nog jong en onbedorven en ging er nog vanuit dat mensen het beste met je voorhadden, ook de politie langs de kant van de weg waarvan ik altijd dacht dat die er juist stonden om mensen met pech te helpen.![]()
![]()
Was nog een hele cultuurschok toen ik erachter kwam dat het juist het tegenovergestelde was.quote:Op donderdag 9 september 2004 14:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hier ook..vol vertrouwen.Politie is er juist om je te naaien denk ik tegenwoordig wel eens.
Net zoals ander professioneel personeel in hotels, in het onderwijs en andere beroepsgroepen.
Ik kijk vaak raar op van berichten in de media.
Zeker niet accoord gaan met ontslag voor cwi MOET je zelfs bezwaar maken.quote:Op donderdag 9 september 2004 14:11 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hmm. toch maar niet akkoord gaan met ontslagvergoeding.
Dan maar via rechtbank en CWi!
Ik ga ook zo ff een stukje sturen!
quote:Op donderdag 9 september 2004 14:38 schreef hollander172 het volgende:
Was nog een hele cultuurschok toen ik erachter kwam dat het juist het tegenovergestelde was.
Jeetje wat was ik teleurgesteld zeg. Op de basisschool kwam er eens een agent een les bijwonen, werd er gezegd dat de "politie je beste vriend is" waarop ik direct reageerde met "ben jij net zo'n lul als die agenten die langs de weg staan?"![]()
Dat werd dus de rest de dag op de gang staan.Hij heeft overigens nooit antwoord gegeven, wie zwijgt stemt toe kende ik toen ook al.
16:00 toch pas .......quote:Op donderdag 9 september 2004 14:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga zo maar eens
quote:Op donderdag 9 september 2004 14:47 schreef ZX9R het volgende:
Bedankt voor jullie bemoedigende woorden!
Ook van jou neem ik wel wat aan Pep. Maar niet veel
quote:Op donderdag 9 september 2004 14:47 schreef ZX9R het volgende:
maar nu eerst samen met Eev de Fok!Stok ophalen uit Gasseltenijveenschemond
Ikquote:Op donderdag 9 september 2004 14:49 schreef Patrick281 het volgende:Wie ??
Ik rijd bijna niet zonder, als je er eenmaal aan gewend ben wil je gewoon die herrie niet meer aan je hoofd, maar ik vermeld er wel bij dat ik een systeem helm heb, die maken iets meer herrie dan een gewone helm.quote:Op donderdag 9 september 2004 15:04 schreef Drazic het volgende:
maar ff een heel ander vraag tussendoor gebruikt iemand die dopjes voor in je oren tegen het geluid van de wind? Ik gebruik ze niet maar wat vinden jullie ervan....?
Als ze onder je voorwiel doorkunnen, maakt het niet uitquote:Op donderdag 9 september 2004 14:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Best vervelend 2 bulldogs die voor je voeten lopen/rijden.![]()
[afbeelding]
Hier een Yamaha Bulldog en een vierdrie(?)voeterige Bulldog.
Bij een meet nog een eend gehad die onder het voorwiel van Rietvaerder terecht kwam en bij mij voorlangs kwam rollen. Riet remde hard en ik reageerde al vlak voordat hij remde in een flits omdat ik al iets aan hem merkte qua houding. Was wel een momentje. Wij waren aardig voor de groep aan het rijden gelukkig.quote:Op donderdag 9 september 2004 15:24 schreef Romius het volgende:
Als ze onder je voorwiel doorkunnen, maakt het niet uit![]()
Mijn 1 na laatse helm is ook een AGV, heb hem nu 3 jaar.quote:Op donderdag 9 september 2004 15:47 schreef Drazic het volgende:
over helmen gesproken...ik draag AGV wat hebben jullie allemaal voor helmets...
En wat zijn jullie ervaringen....
AGV --> redelijke helm ben er niet bijzonder tevreden beetje winderig... mee binnenkort een ander halen...
Ik een lazer. 1 van de twee merken die wel goed zat.quote:Op donderdag 9 september 2004 15:47 schreef Drazic het volgende:
AGV --> redelijke helm ben er niet bijzonder tevreden beetje winderig... mee binnenkort een ander halen...
Brommermerk.quote:Op donderdag 9 september 2004 15:52 schreef hollander172 het volgende:
Ik een lazer. 1 van de twee merken die wel goed zat.
Kosten trouwens geen drol die helmen van hun.
je moet een helm ook op je hoofd dragenquote:Op donderdag 9 september 2004 15:47 schreef Drazic het volgende:
Goed merk.quote:Op donderdag 9 september 2004 16:13 schreef Romius het volgende:
Ik heb een Shoei, wel tevreden mee, maarja, bijna geen enkele helm is windstil.
Ja, en vooral als je er een paintje op wilt hebben, is die helm gelijk 100 euro duurder ofzoquote:Op donderdag 9 september 2004 16:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Goed merk. [afbeelding]
Ik vind ze altijd te duur.
quote:Op donderdag 9 september 2004 16:24 schreef Romius het volgende:
Ja, en vooral als je er een paintje op wilt hebben, is die helm gelijk 100 euro duurder ofzo![]()
heb deze:
[afbeelding]
Shark RSF2 Ink hierquote:Op donderdag 9 september 2004 16:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel leuk om te weten wat iemand voor helm heeft, voor de rest maakt het (ten overvloedde even melden) natuurlijk niet uit of iemand een Laser heeft.
Lazer Pep.quote:Op donderdag 9 september 2004 16:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel leuk om te weten wat iemand voor helm heeft, voor de rest maakt het (ten overvloedde even melden) natuurlijk niet uit of iemand een Laser heeft.
nou, ik ben er geweestquote:Op donderdag 9 september 2004 13:40 schreef klaus_beyer het volgende:
daar waren we trouwens laatst met mark en patm, riet. toen we opdat hek stuitten...ik ben er wel doorheen gekomen dus we hadden best dorrgekundquote:Op donderdag 9 september 2004 17:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
toen maar omgedraaid en de dijk bij bemmel gepaktmet wel lekkere bochten
![]()
Mij had het ook wel geluktquote:Op donderdag 9 september 2004 17:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daar waren we trouwens laatst met mark en patm, riet. toen we opdat hek stuitten...ik ben er wel doorheen gekomen dus we hadden best dorrgekundalleen patm dan he
Je zou bijna je motor in zebra-kleuren spuitenquote:Op donderdag 9 september 2004 17:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lazer Pep.
Deze dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De andere helmen vond ik gewoon niet mooi. Met kleurtjes vind ik helemaal afgrijselijk. In mijn brommertijdperk hadden ze geen zwart/wit en werd het dus een saaie zwarte.
de werkplek voor jouquote:Op donderdag 9 september 2004 17:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Quote jij jezelf nu ook al
Terug van sollicitatiegesprek trouwens......... ik was de 4e kandidaat, hij gaat morgen selecteren en belt ons allevier dinsdag op om je eventueel uit te nodigen voor een 2e gesprek....
Echt vet daar. Vanuit zijn kantoor zie je de vliegtuigen ECHT laag overkomen om te landen op R'dam airport![]()
![]()
Daarom zou ik er al gaan werken![]()
Elke keer (2x maar in half uur maar, maar toch) als er 1 overkwam, moest ie stoppen met praten
Door de herrie maar ook omdat mijn aandacht ineens naar het vliegtuig ging
cant help it
Neuh, Kawa's moeten groen zijn.quote:Op donderdag 9 september 2004 17:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je zou bijna je motor in zebra-kleuren spuiten![]()
Kutlaarzenquote:Op donderdag 9 september 2004 17:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en meteen al iets geraakt met mijn linkerlaarser lag een steentje in de bocht die ik pas zag toen ik er al in zat...klein deukje het gevolg
Een vriend van mij heeft zijn Mille gestoffeerd met panter-huidquote:Op donderdag 9 september 2004 17:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh, Kawa's moeten groen zijn.
quote:Op donderdag 9 september 2004 17:46 schreef hollander172 het volgende:
Maar wie gaat nou de poll voor een datum maken? Jesse zie ik nooit in SEX dus iemand zal hem even wakker moeten schudden.![]()
De postbode woont bij me in de buurt dus pakketjes geef ik altijd aan hem mee. (hij laat zijn hond dezelfde tijd uit als ik, heerlijk zo'n dorp scheelt me hele einden rijden en lopen.)quote:Op donderdag 9 september 2004 17:53 schreef Makster het volgende:
Owja, holaanrander.
Had je die steppies al op de post gedoponeerd? Heb ze nog niet binnen namelijk, misschien moet ik anders mijn buren slopen wegens achterhouden van belangrijk materiaal
kutsteentjequote:Op donderdag 9 september 2004 17:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Kutlaarzen
Kijk even in je AT, sommigen van ons posten zelfs weleens buiten PTA.quote:Op donderdag 9 september 2004 18:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wtf
quote:Op donderdag 9 september 2004 18:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De postbode woont bij me in de buurt dus pakketjes geef ik altijd aan hem mee. (hij laat zijn hond dezelfde tijd uit als ik, heerlijk zo'n dorp scheelt me hele einden rijden en lopen.)
Ik zal hem vanavond even aanschieten wat ie met het pakketje heeft gedaan.
quote:Op donderdag 9 september 2004 17:22 schreef hollander172 het volgende:
Lazer Pep.
De andere helmen vond ik gewoon niet mooi. Met kleurtjes vind ik helemaal afgrijselijk. In mijn brommertijdperk hadden ze geen zwart/wit en werd het dus een saaie zwarte.
Ik hoop trouwens dat die afgekeurde verpleger het pakketje nu wel meteen mee naar zijn werk heeft genomen, vorige keer moest ik er ook al wat van zeggen.quote:Op donderdag 9 september 2004 18:08 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niet zo duidelijk maken ..quote:Op donderdag 9 september 2004 18:07 schreef hollander172 het volgende:
Kijk even in je AT, sommigen van ons posten zelfs weleens buiten PTA.![]()
Ik ga toch niet op een brommer zitten met een brommerhelm?quote:Op donderdag 9 september 2004 18:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Helemaal niet verkeerd, ik zat mij al af te vragen waarom mij niets aan de lelijkheid van je helm was opgevallen in Chaam.Omdat het voor een Laser best meevalt.
(goed is
)
Jesse is toch zo traag als dikke stront, tegen de tijd dat hij het ziet en snapt wat we bedoelen is dit topic allang volgepost.quote:Op donderdag 9 september 2004 18:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet zo duidelijk maken ..![]()
Brommermerk.quote:Op donderdag 9 september 2004 18:17 schreef hollander172 het volgende:
Ik ga toch niet op een brommer zitten met een brommerhelm?![]()
Nog 2 jaar zeker ..quote:Jesse is toch zo traag als dikke stront, tegen de tijd dat hij het ziet en snapt wat we bedoelen is dit topic allang volgepost.![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 18:17 schreef hollander172 het volgende:
Jesse is toch zo traag als dikke stront, tegen de tijd dat hij het ziet en snapt wat we bedoelen is dit topic allang volgepost.![]()
Ik hou van plantjes okee?quote:Op donderdag 9 september 2004 18:20 schreef Patrick281 het volgende:
Nog een ander topic..
En ook weer Hollander in de buurt.![]()
Zou dat de ware reden zijn van de slechte meetbeschikbaarheid.quote:Op donderdag 9 september 2004 18:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding] op mij hoefden wij niet te wachten elke keer in chaam![]()
![]()
quote:(en betrek mij aub niet in die parenclub zooi)
quote:Op donderdag 9 september 2004 18:26 schreef Patrick281 het volgende:
Zou dat de ware reden zijn van de slechte meetbeschikbaarheid.
ik snap...ik kon wel raden dat het daar mee maken had, maarre gaan jullie nu echt meeten en dan bedoel ik niet met de fok!motorclub?? laat ook maar, ik hoef het niet te wetenquote:Alleen een geintje n.a.v. je rol hier.
![]()
Beetje eenkennig Jesse?quote:Op donderdag 9 september 2004 18:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding] (en betrek mij aub niet in die parenclub zooi)
De reden zit tegenover me.quote:Op donderdag 9 september 2004 18:26 schreef Patrick281 het volgende:
Zou dat de ware reden zijn van de slechte meetbeschikbaarheid.![]()
jij zou het ouderwets kunnen noemen maar ik voel er weinig voor om een avond met vreemden intiem te gaan zitten doen, vreemden die vaak weet ik veel al hoe lang bij die clubs komenquote:Op donderdag 9 september 2004 18:28 schreef hollander172 het volgende:
Beetje eenkennig Jesse? [afbeelding]
* totally agreesquote:Op donderdag 9 september 2004 18:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij zou het ouderwets kunnen noemen maar ik voel er weinig voor om een avond met vreemden intiem te gaan zitten doen, vreemden die vaak weet ik veel al hoe lang bij die clubs komenmoet er niet aan denken
maar ieder zijn ding
En weer eentje die er geen hol van snapt.quote:Op donderdag 9 september 2004 18:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij zou het ouderwets kunnen noemen maar ik voel er weinig voor om een avond met vreemden intiem te gaan zitten doen, vreemden die vaak weet ik veel al hoe lang bij die clubs komenmoet er niet aan denken
maar ieder zijn ding, zo ben ik niet weg te slaan bij chesslab.com
vooroordelen me assquote:Op donderdag 9 september 2004 18:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En weer eentje die er geen hol van snapt.
Ga je weleens naar het zwembad?
Ach ook geen zin om het uit te leggen.Vooroordelen houden mensen zelf in stand en daar kan ik ook weinig aan veranderen.
![]()
Volgens OPM (en mij) moet iedereen voor zich weten, als je het leuk vind en je er happy bij voeltquote:Op donderdag 9 september 2004 18:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vooroordelen houden mensen zelf in stand en daar kan ik ook weinig aan veranderen.![]()
Wat is verboden? Je weet er geen reet vanaf en toch heb je een duidelijke mening gevormd erover.quote:Op donderdag 9 september 2004 18:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vooroordelen me assnaar welke zwembaden ga jij dan, hier is dat verboden hoor
![]()
uiteindelijk komen de mensen daar voor 1 dingen ja, ik heb een deel van je topic doorgelezen maar ik kan me heel goed vermaken in het centrum en dan hoef ik niet in elke hoek iemand bezig te zien
Ik reageerde ook meer op OPM eigenlijk. Jouw reactie zag ik daarna pas en kan ik me prima in vinden.quote:Op donderdag 9 september 2004 18:41 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Volgens OPM (en mij) moet iedereen voor zich weten, als je het leuk vind en je er happy bij voelt
Heeft weinig met vooroordelen te maken
Slaat kant nog wal.quote:uiteindelijk komen de mensen daar voor 1 ding![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 18:34 schreef hollander172 het volgende:
En weer eentje die er geen hol van snapt.
en dat wil ik graag zou houdenquote:Op donderdag 9 september 2004 18:44 schreef hollander172 het volgende:
Je weet er geen reet vanaf
hee, doe wat je niet laten kanquote:Op donderdag 9 september 2004 18:44 schreef hollander172 het volgende:
Jammer dat mensen hun wereldbeeld jarenlang hebben gestaafd aan wat SBS6 ze voor heeft geschotelt.
tja das mijn mening, als het je niet bevalt moet je die zooi niet hier bespreken...quote:Op donderdag 9 september 2004 18:44 schreef hollander172 het volgende:
Devind ik totaal overbodig in deze en wat hierboven stond:
Je stopt jezelf in een hokje door ongenuanceerd te reageren, je woorden kracht bij te zetten met deze smileyquote:Op donderdag 9 september 2004 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en dat wil ik graag zou houden![]()
hee, doe wat je niet laten kanmaar probeer mij niet in een hokje te stoppen met je SBS6
onzin
![]()
Je kan hem ook gewoon bij je houden en een beetje respect voor medefokkers tonen maar dat is zeker teveel gevraagd?quote:Op donderdag 9 september 2004 18:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tja das mijn mening, als het je niet bevalt moet je die zooi niet hier bespreken...
Een relletje of ruzie op zijn tijd houdt een relatie spannend Peppie.quote:Op donderdag 9 september 2004 18:55 schreef Patrick281 het volgende:
Iedereen heeft een beetje gelijk ..sommige praten voor hun beurt .. nu weer vriendjes?
![]()
![]()
ja dagquote:Op donderdag 9 september 2004 18:53 schreef hollander172 het volgende:
Je stopt jezelf in een hokje door ongenuanceerd te reageren
toont maar weer eens aan dat jij de smiley n00b bentquote:je woorden kracht bij te zetten met deze smileyen duidelijk aan te geven in je reacties dat je er geen reet van begrijpt.
Oordeel dan op feiten en niet op de vooroordelen die je hebt.
no wayquote:Maarre komt die poll er nog aan of hoe zit dat? Als je echt niet in SEX durft te komen mag je hem ook mailen hoor.
Maar OPM houd dan niet van het soort goedmaken waar ik nu aan denk.quote:Op donderdag 9 september 2004 18:58 schreef hollander172 het volgende:
Een relletje of ruzie op zijn tijd houdt een relatie spannend Peppie.![]()
Ik vond hem wel aardig goed geinterpreteerd van hem hoor. Hoe wil je : r dan uit gaan leggen.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
toont maar weer eens aan dat jij de smiley n00b bent![]()
als ik ergens in betrokken wordt heb je grote kans dat mijn mening naar voren komtquote:Op donderdag 9 september 2004 18:58 schreef hollander172 het volgende:
Je kan hem ook gewoon bij je houden en een beetje respect voor medefokkers tonen maar dat is zeker teveel gevraagd?
yep, dat was omdat jij hem dus verkeerd gebruikte, smileyn00bquote:Weet je trouwens nog dat ik een keer devolgens jou verkeerd had geplaatst bij een post van jou en daar tot in den uiten treure mijn excuses voor moest aanbieden?
dromquote:Een relletje of ruzie op zijn tijd houdt een relatie spannend Peppie.
quote:Op donderdag 9 september 2004 19:05 schreef Patrick281 het volgende:
Ik vond hem wel aardig goed geinterpreteerd van hem hoor. Hoe wil je : r dan uit gaan leggen.![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 19:05 schreef Patrick281 het volgende:
Maar OPM houd dan niet van het soort goedmaken waar ik nu aan denk.![]()
![]()
Zo'n noob ben ik nou ook weer niet hoor, heb een hoop bijgeleerd de laatste tijd over die vreemde gele hoofdjes op mijn scherm.quote:Ik vond hem wel aardig goed geinterpreteerd van hem hoor. Hoe wil je : r dan uit gaan leggen.![]()
Affijn ga even wat belangrijks doen .. de afwas.![]()
in deze context...liever nietquote:Op donderdag 9 september 2004 18:55 schreef Patrick281 het volgende:
nu weer vriendjes?![]()
![]()
Mits met enig respect tegenover een ander is daar niks mis mee.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als ik ergens in betrokken wordt heb je grote kans dat mijn mening naar voren komt
Dus dit moet een spelletje "ik mag het wel en jij mag het niet" worden? Ik vind nu dat jij hem verkeerd gebruikt en jij vond toen dat ik hem verkeerd gebruikte. Waar zit het verschil dan in volgens jou?quote:yep, dat was omdat jij hem dus verkeerd gebruikte, smileyn00bik gebruikte hem dus niet verkeerd...
Teveel ruzie gezien misschien ..quote:Op donderdag 9 september 2004 19:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
drom![]()
Inderdaad .. maar volgens mij zijn smileys wel bedoeld om ergens kracht bij te zetten.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:= ranzig...maar was niet gebruikt om ergens kracht bij te zetten...
quote:Op donderdag 9 september 2004 19:08 schreef hollander172 het volgende:Je weet het nooit Pep degenen waar je het het minst van verwacht of diegenen die er het felst op reageren............
![]()
We zijn nog lang niet op niveau van het relletje tussen Reetveter vs PatrickM.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:12 schreef Patrick281 het volgende:
Teveel ruzie gezien misschien ..![]()
Dat dacht ik dus maar ik moet dus weer in de leer volgens OPM?quote:Inderdaad .. maar volgens mij zijn smileys wel bedoeld om ergens kracht bij te zetten.![]()
![]()
Je hebt me door.quote:
ik heb al tig keren gezegd dat iedereen zelf moet weten wat ie wilt doen...(die smiley gebruikte ik om het woord ranzig achterwege te laten, was geen kwestie van geen respect)quote:Op donderdag 9 september 2004 19:12 schreef hollander172 het volgende:
Mits met enig respect tegenover een ander is daar niks mis mee.
jij snapt het echt niet he...wie was hier nu zo traag als dikke stront?? de vorige keer is het je al meerdere malen uitgelegd, moet ik nu weer beginnen...?quote:Dus dit moet een spelletje "ik mag het wel en jij mag het niet" worden? Ik vind nu dat jij hem verkeerd gebruikt en jij vond toen dat ik hem verkeerd gebruikte. Waar zit het verschil dan in volgens jou?
dus we kunnen nog wel ff doorgaan wat jou betreftquote:Op donderdag 9 september 2004 19:15 schreef hollander172 het volgende:
We zijn nog lang niet op niveau van het relletje tussen Reetveter vs PatrickM.
Ja en? Daar moet dan persee die smiley bij gebruikt worden?quote:Op donderdag 9 september 2004 19:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik heb al tig keren gezegd dat iedereen zelf moet weten wat ie wilt doen...(die smiley gebruikte ik om het woord ranzig achterwege te laten, was geen kwestie van geen respect)
Ik leg het je toch net goed uit? Welk deel van mijn uitleg begrijp je niet?quote:jij snapt het echt niet he...wie was hier nu zo traag als dikke stront?? de vorige keer is het je al meerdere malen uitgelegd, moet ik nu weer beginnen...?
Yep, tot ik honger krijg en ga eten.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dus we kunnen nog wel ff doorgaan wat jou betreft?
nou, hier komt ie omdat je zo aandringt:quote:Op donderdag 9 september 2004 19:19 schreef hollander172 het volgende:
Ik leg het je toch net goed uit? Welk deel van mijn uitleg begrijp je niet?
Wat zou jij me nu nog uit moeten leggen?
dat is jouw probleemquote:Ik heb gewoon een probleem met die smileys van je, begrijp je het nu wel?
Hoe goed is je geheugen?quote:Op donderdag 9 september 2004 19:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nou, hier komt ie omdat je zo aandringt:
dat is jouw probleemik gebruikte deze smile
op het moment dat ik mijn post op die manier bedoelde. probeer mij niet in een hokje te stoppen met je SBS bullshit!!!!!!
![]()
![]()
![]()
is het nu duidelijk genoeg voor je???
Wat is daar irrelevant aan? Het gaat toch weer over smileys? Wat snap jij daar niet aan?quote:je vergelijking met onze eerdere discussie over smileys is hier helemaal niet relevant, maar dat snap je niet.
hoe traag kan dikke stront zijnquote:Op donderdag 9 september 2004 19:29 schreef hollander172 het volgende:
Hoe goed is je geheugen?
quote:Die smiley heb ik talloze topics terug een keer gebruikt en volgens jou toen verkeerd. Nu heb ik deze smiley niet eens gebruikt naar jou toe en grijp je je eigen smiley aan om je gelijk te halen, lees eens terug voor de grap.
Ik doelde op een oud topic waarin je blijkbaar door het gebruik van die smiley door mij meende er een persoonlijke vete van te moeten maken.
quote:Wat is daar irrelevant aan? Het gaat toch weer over smileys? Wat snap jij daar niet aan?
Bij jou blijkbaar heel traag waarin je het voor de grap gebruikte zinnetje nog in de praktijk weet om te zetten ook, chappo.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoe traag kan dikke stront zijnkerel
![]()
(waaruit blijkt dat ik me dat niet kan herrineren
)
Ik gebruikte hem toen als grapje omdat je iets zei wat ik net daarvoor ook al had gepost, blijkbaar was teruglezen te moeilijk voor je aangezien je persee je gelijk wilde halen.quote:is een nogal boze smiley...jij gebruikte hem toen jij dat niet zo boos bedoelde, ik wel...
Dan eindigen we met deze zinvolle bijdrage deze discussie maar.quote:hopeloos
en nu genoeg. ik ga eten![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 19:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en nu genoeg. ik ga eten![]()
Eindelijk ze hebben iets gemeen.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:36 schreef hollander172 het volgende:
, ik ga ook lekker eten.![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 19:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Hollander, ik denk dat wij hele andere ideeën hebben dan jij..... dat is het gewoon.
Hey, dat is oud zeer jaquote:Op donderdag 9 september 2004 19:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
We zijn nog lang niet op niveau van het relletje tussen Reetveter vs PatrickM.
Hee schatquote:Op donderdag 9 september 2004 20:34 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hey, dat is oud zeer ja![]()
![]()
Hoog veeg gehaltequote:Op donderdag 9 september 2004 20:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Bevallen de BT45's nog>?
Vanaaf met buurmeisje naar dijk geweest met de hondenquote:Hoe is het verder?
En?quote:Op donderdag 9 september 2004 20:46 schreef PatrickM het volgende:
Vanaaf met buurmeisje naar dijk geweest met de honden
Filmpje?quote:Op donderdag 9 september 2004 21:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Luc, ik heb een nieuwe avatar voor je !
Vond het echt zo'n bepaald fragmentje uit een filmIets als cover voor een DVD van een film
"Dude, where's my bike"
[afbeelding]
Origineel :
[afbeelding]
Gaat dit over Chaam??quote:Op donderdag 9 september 2004 19:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jij snapt het echt niet he...wie was hier nu zo traag als dikke stront??
Waar is dat flimpje dan?quote:Op donderdag 9 september 2004 21:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Gecapped uit het filmpje van Luc ja waarin zn nieuwe demper demonstreerde....
quote:Op donderdag 9 september 2004 21:46 schreef Drazic het volgende:
Alleen denk ik wel geflitst zag hem iets te laat kon nog wel afremmen resultaat ongeveer 140 waar ik 100 mocht...jammerrr toch...
Uberhaupt, maar wel verstand hebben van parenclubs.quote:Op donderdag 9 september 2004 21:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb je dr genueckt?
Sommige dus ..quote:Op donderdag 9 september 2004 18:55 schreef Patrick281 het volgende:
Iedereen heeft een beetje gelijk ..sommige praten voor hun beurt .. nu weer vriendjes?
![]()
![]()
Tja, het enigste wat bij Rietje is ontmaagd dat zijn volgens mij z'n kneesliders van het circuitracenquote:Op donderdag 9 september 2004 22:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Uberhaupt, maar wel verstand hebben van parenclubs.![]()
Vandaar ik nog even mezelf quote:
Ik bedoelde jou eigenlijk.quote:Op donderdag 9 september 2004 22:32 schreef PatrickM het volgende:
Tja, het enigste wat bij Rietje is ontmaagd dat zijn volgens mij z'n kneesliders van het circuitracen![]()
![]()
Ze heeft niets beters te zeggen? .. of hoop je op een voorzetje van: zullen we samen kijken.quote:Op donderdag 9 september 2004 22:39 schreef PatrickM het volgende:
Trouwens... ff een lichte r&p vraagje...
Als een meisje uit het niets zegt: "Er komt dalijk om half negen een leuke film op tv..."
Wat kan daar de achterliggende gedachte van zijn
Dat jij voor de voorbehoeds middelen moet zorgenquote:Op donderdag 9 september 2004 22:39 schreef PatrickM het volgende:
Als een meisje uit het niets zegt: "Er komt dalijk om half negen een leuke film op tv..."
Serieus?quote:Op donderdag 9 september 2004 22:39 schreef PatrickM het volgende:
Ow... nou, sorry, maar ik ben geen maagd meer...quote:Op donderdag 9 september 2004 22:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou eigenlijk.![]()
Dat zal het waarschijnlijk zijnquote:[..]
Ze heeft niets beters te zeggen?
Uhm, tien voor acht, staandend voor m'n huis, zij op het punt om naar haar huis te lopen?quote:Op donderdag 9 september 2004 22:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Serieus?
1) Ga weg ik wil die film kijken en ik vrees dat jij dat gaat verpesten omdat je de hele tijd tegen me aan lult.
2) Wil je toch niet stiekum samen kijken? Wel zo gezellig en je weet nooit wat er nog gaat gebeuren.
Zeggen ze dit op woensdag terwijl ze GTST kijken moet je wegwezen, die films wil je dus echt niet helemaal uit zitten.![]()
Ok even serieus, ik denk dat als je spontaan iets voorgesteld zou hebben dat zij daar misschien positief op gereageerd zou kunnen hebben,quote:Op donderdag 9 september 2004 23:01 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Uhm, tien voor acht, staandend voor m'n huis, zij op het punt om naar haar huis te lopen?
daaromquote:Op donderdag 9 september 2004 23:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
maar dat is dus gewoon maar raden eigenlijk he.
vrouwelijk brein is niet eenvoudig te doorgronden.
Nee man! Dat is positief!quote:Op donderdag 9 september 2004 23:00 schreef PatrickM het volgende:
Dat zal het waarschijnlijk zijn
Hee! Wat denk je wel niet over mij?quote:Op donderdag 9 september 2004 22:32 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tja, het enigste wat bij Rietje is ontmaagd dat zijn volgens mij z'n kneesliders van het circuitracen![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Kijk Patrick.....
ZO doe je dat
Ik heb weer iets vaags.
Dat zei je er niet bij in je vraagstelling.quote:Op donderdag 9 september 2004 23:01 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Uhm, tien voor acht, staandend voor m'n huis, zij op het punt om naar haar huis te lopen?
Ow .. die monddood is hier.quote:Op donderdag 9 september 2004 18:29 schreef hollander172 het volgende:
De reden zit tegenover me.![]()
Beweer ik ook niet .. doelde meer op redelijk wat ervaring in liefde, sex en relatie's.quote:Op donderdag 9 september 2004 23:00 schreef PatrickM het volgende:
Ow... nou, sorry, maar ik ben geen maagd meer...
Dit komt dus dichter in de buurt.quote:al is het al wel bijna zo lang geleden dat ik bijna weer maagd ben![]()
Neej dat niet maar een stukje voor me reed een BMW en die zag ik nog net geflitst worden en toen begon ik met remmen...quote:Op donderdag 9 september 2004 22:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En ze hebben niet aan de voorkant geflitst?
![]()
Enne 50 te hard is voorkomen he.![]()
[..]
Valt mee hoor, ik heb het heel makkelijk, ben wees en heb met mijn enige andere familie geen contact meer. Ik kan zelf dus vrijwel altijd aangezien ik geen verplichtingen heb.quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:10 schreef Patrick281 het volgende:
Ow .. die monddood is hier.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Kijk Patrick.....
ZO doe je dat
Ik heb weer iets vaags.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beweer ik ook niet .. doelde meer op redelijk wat ervaring in liefde, sex en relatie's.
[..]
Dit komt dus dichter in de buurt.
![]()
Waarmee ik bedoel is dat je niet naar een club gaat in het begin van je sexleven.quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:26 schreef PatrickM het volgende:
Wat mij tot een spychologische verklaring aanzet tot de ..club.quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:23 schreef hollander172 het volgende:
Valt mee hoor, ik heb het heel makkelijk, ben wees en heb met mijn enige andere familie geen contact meer.
Mwah, ik weet niet waar jij iets ziet daarin wat daarmee verband zou houden?quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat mij tot een spychologische verklaring aanzet tot de ..club.![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:57 schreef hollander172 het volgende:
Mwah, ik weet niet waar jij iets ziet daarin wat daarmee verband zou houden?
(erotisch) uitgaan is niks anders dan de kroeg induiken bijv. Enige verschil is dat je meer faciliteiten hebt dan een gemiddelde kroeg en minder geld kwijt bent.
Wat wel ontzettend fijn is is dat mijn vriendin daar dus gewoon nooit lastig gevallen wordt, in de lokale kroeg gebeurt dit constant.
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:08 schreef Patrick281 het volgende:
Jij reageert ook overal op he ..
Uhm, ik merk juist dat ik daar veel minder behoefte aan heb.quote:Het was puur een geintje of een kronkel .. en ik zag dus al een ouder stel over je ontfermen. (:') )
Maar mensen om je heen willen hebben kan wel een gevolg zijn van..
Ik was het ook niet aan het uitleggen, ik gaf vorm aan de psychologisch benadering die je koos.quote:Je hoeft verder niet uit nogmaals te leggen hoe het daar werkt u vervalt in herhaling want die fase heb ik al lang gehad.
Ook u vervalt in herhaling want dit was mij al enige tijd duidelijk.quote:(nee niet de ervaring, dit zijn dingen die ik gewoon aanvoel en begrijp en uit het ranzige circuitje kan trekken voor mijzelf waar het in-een-hokje gestopt is door de bang-voor-taboe-publieke- oogkleppen-opinie)
Kan allebei denk ik. Soms zeg je ook iets spontaan en weet je eigenlijk niet precies waarom je dat zei. Ik kraam wel meer onzin uitquote:Op vrijdag 10 september 2004 00:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Als ze zoiets zegt, lijkt het me duidelijk dat ze die film met JOU wilt kijken.....
of het is een excuus om naar huis te gaan![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:57 schreef hollander172 het volgende:
(erotisch) uitgaan is niks anders dan de kroeg induiken bijv. Enige verschil is dat je meer faciliteiten hebt dan een gemiddelde kroeg en minder geld kwijt bent.
'lastig vallen' krijgt daar een andere betekenisquote:Wat wel ontzettend fijn is is dat mijn vriendin daar dus gewoon nooit lastig gevallen wordt, in de lokale kroeg gebeurt dit constant.
Je ergste nachtmerriequote:Op vrijdag 10 september 2004 09:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Welkom .. wie ben jij ..
![]()
Misschien niet de vrouwen die jij kent .. of je gaat niet vaak uit .. maar ik verbaas mij inderdaad vaak over de verhalen van een aantal dames die ik ken.quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
'lastig vallen' krijgt daar een andere betekenis(geintje lars) en dat het constant gebeurd in de lokale kroeg vind ik wel erg zwart/wit kijken
![]()
Nee dat is inderdaad niet leuk meer, 5 jongens dat is wat overdreven he?quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Misschien niet de vrouwen die jij kent .. of je gaat niet vaak uit .. maar ik verbaas mij inderdaad vaak over de verhalen van een aantal dames die ik ken.![]()
![]()
![]()
Sommige gaan om die reden gewoon niet meer stappen of bepaalde discotheken binnen.
5 jongens in een kwartier die in je billen knijpen is niet grappig. Graanbeurs in Breda.![]()
missch dat het erger in de randstad is dan hier...in bepaalde tenten worden vrouwen idd voortdurend lastig gevallen (vaak daar waar meer allochtonen (marokkanen) komen, helaas het is gewoon waar), het is een kwestie van naar de juiste tent gaanquote:Op vrijdag 10 september 2004 09:42 schreef Patrick281 het volgende:
Misschien niet de vrouwen die jij kent .. of je gaat niet vaak uit .. maar ik verbaas mij inderdaad vaak over de verhalen van een aantal dames die ik ken.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:41 schreef Rausdouwer het volgende:
Je ergste nachtmerrie![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:het is een kwestie van naar de juiste tent gaan
quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Dus als je er leuk uitziet kan je dus niet gaan dansen in de meest populaire en drukke discotheek.
![]()
![]()
Je hebt van die figuren die iedereen lastig vallen. Zelfs ik kan nooit fatsoenlijk ergens heenquote:Op vrijdag 10 september 2004 09:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Dus als je er leuk uitziet kan je dus niet gaan dansen in de meest populaire en drukke discotheek.
![]()
![]()
en, hoe staat je CBR er bijquote:Op vrijdag 10 september 2004 09:53 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Je hebt van die figuren die iedereen lastig vallen. Zelfs ik kan nooit fatsoenlijk ergens heen![]()
Heel vervelend van die gasten die je continu met kwijl om de bek aanstaren. Getver![]()
Ik krijg dan altijd jeuk in mijn vuisten![]()
Ook mensen die er met kwijl bij staan. Maar dat mag welquote:Op vrijdag 10 september 2004 09:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en, hoe staat je CBR er bij?
quote:Op donderdag 9 september 2004 13:40 schreef klaus_beyer het volgende:
klaus, als je zin hebt kunnen we volgende week (als het weer meezit) hier wel even wat dijkjes doenquote:Op donderdag 9 september 2004 17:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nou, ik ben er geweestvond het weinig aan hoor klaus...een hobbelige dijk zonder lekkere bochten helaas...ik ben tot basterken (ofzo) gekomen, waar je links die kerk ziet en dan kom je daan eindelijk een lekker bochtje tegen hebben ze der een drempel voor gezet
toen maar omgedraaid en de dijk bij bemmel gepaktmet wel lekkere bochten
![]()
Ik had gepost Breda .. is dat nog steeds randstad?quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
missch dat het erger in de randstad is dan hier...
quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:53 schreef Rausdouwer het volgende:
Zelfs ik kan nooit fatsoenlijk ergens heen![]()
overheen gelezen...boeiendquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:07 schreef Patrick281 het volgende:
Ik had gepost Breda .. is dat nog steeds randstad?
quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
overheen gelezen...boeiend![]()
Gisteren Dijkje van kesteren naar Tiel Via Ochten gereden is niet zo'n heel lang stuk maar er ligt nieuw asfalt en er zitten leuke bochten in, is ook een aanraderquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
klaus, als je zin hebt kunnen we volgende week (als het weer meezit) hier wel even wat dijkjes doengaan we van nijmegen via bemmel naar huissen, daar even richting gelredome en daar de drielse dijk weer op richting opheusden
heerlijke route is dat
ojaquote:
in Egypte en Tunesie schijnt het nog erger te zijn dan in Turkije...in die Noord-Afrikaanse landen kunnen blonde vrouwen niet normaal op straat lopen zonder voortduren aangeraakt te wordenquote:En met name in vakantieoorden is het vreselijk. Ik hoorde laatst van een vrouw die op vakantie was geweest in Egypte met haar dochtertje. De receptie van het hotel () bleef haar maar bellen of ze even langs mochten komen op haar kamer of dat ze iets met de heren wilde drinken.
![]()
Nog erger, ik ben al voorzien dus versieren hoeft niet meer maar gewoon een leuk gesprek aanknopen met een vrouw is ook al schier onmogelijk. Ze kijken je al aan van "goh, daar is er weer zo een".......quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:13 schreef Patrick281 het volgende:
Tja voorbordurende op alle hete honden in de wereld heb ik dan ook geen zin meer om een vrouw te versieren met een leuke creatieve inval omdat je misschien al nummer 100 en lekker-niet-meer boeiend bent ondertussen omdat ze dus al(
) zijn van de rest..
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en mij zagen ze als Turk aan![]()
bij een stoplicht werd zelfs aan mij de weg gevraagd in het Turks
![]()
het leek er iig geval, zeker weten doe ik natuurlijk nietquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
En je weet zeker dat ze alleen de weg vroegen.![]()
Niet? Je komt daar toch vandaan ..quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mijn Turks is niet meer wat het geweest is![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet? Je komt daar toch vandaan ..![]()
Dat is wel jammer idd. Ik moet zeggen dat je na een aantal achtervolgingen en een hoop ellende ineens een stuk minder spontaan wordt naar anderen toe.quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nog erger, ik ben al voorzien dus versieren hoeft niet meer maar gewoon een leuk gesprek aanknopen met een vrouw is ook al schier onmogelijk. Ze kijken je al aan van "goh, daar is er weer zo een".......
Na wat ik van mijn vriendin heb gehoord heb ik er direct een busje traangas meegegeven.Voor haar was de lol er toen al af en ze is nooit meer geweest.
Het is toch van de zotte dat je als vrouw alleen of met een vriendin niet eens meer gewoon lekker de kroeg in kan duiken?![]()
Och dat vind ik zelf niet zo erg eigenlijk, liever dat ze veel naar haar kijken dan dat ze het de moeite niet waard vinden.quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
in Turkije zijn we 1 keer met de auto naar Antalya geweest: nooit meer!! echt elke Turk in het centrum keek mijn vriendin van top tot teen nawe zijn daar maar gauw weggegaan, dat is gewoon niet leuk meer.
Van mijn vriendin denken ze ook constant dat het een turkse is.quote:en mij zagen ze als Turk aan![]()
bij een stoplicht werd zelfs aan mij de weg gevraagd in het Turks
Ik vind het zelf echt heel spijtig dat je niet eens meer normaal een vrouw alleen of in een groep aan kan spreken. Ik vind het sowieso leuker om met vrouwen dan mannen te praten.quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:33 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is wel jammer idd. Ik moet zeggen dat je na een aantal achtervolgingen en een hoop ellende ineens een stuk minder spontaan wordt naar anderen toe.
Mee eens isquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Och dat vind ik zelf niet zo erg eigenlijk, liever dat ze veel naar haar kijken dan dat ze het de moeite niet waard vinden.
Ze kijken maar zoveel als ze willen, de grens ligt bij aanraken en daar hebben we nooit last mee gehad. We gaan na onze duikvakantie gewoon weer naar Turkije toe.
[..]
als ze kijken alsof een stuk vlees aan het keuren zijn gaat het te ver en wordt het op een gegeven moment echt niet leuk meer.quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:33 schreef hollander172 het volgende:
Och dat vind ik zelf niet zo erg eigenlijk, liever dat ze veel naar haar kijken dan dat ze het de moeite niet waard vinden.
Ze kijken maar zoveel als ze willen, de grens ligt bij aanraken en daar hebben we nooit last mee gehad. We gaan na onze duikvakantie gewoon weer naar Turkije toe.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als ze kijken alsof een stuk vlees aan het keuren zijn gaat het te ver en wordt het op een gegeven moment echt niet leuk meer.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:38 schreef hollander172 het volgende:
Ik snap ook niet wat er in die mannen omgaat?Denken ze nou echt dat een vrouw als een blok voor ze valt als ze hun handen niet thuis kunnen houden of dat een vrouw geinteresseerd is in oneerbare voorstellen?
Achtervolgen is ook not done.quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:38 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Mee eens ismaar het is heel vervelend hoor als al die rare enge figuren je aanstaren. Als ze dan nog wat zeggen, maar ze staren echt naar je. Je hebt echt het idee dat ze iets gaan doen. Dat heb ik met Afrikanen altijd. Blijkbaar doen ze dan ook wat, want ik ben al een paar keer door Afrikanen gevolgd. Je komt er met geen mogelijkheid vanaf 'nee, kennen ze niet'.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |