Misschiein wilt Nouk dat wel doenquote:Op vrijdag 10 september 2004 01:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Probeer je been eens te masseren of je onderrug. Dat zorgt voor een goede bloedsomloop en kan het probleem verhelpen.
Punani betekent 'kutje', tenminste, hier in Noord-Hollandquote:Op vrijdag 10 september 2004 01:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Brrr... jij bent eng![]()
Maar daar houd ik wel van, op zn tijd
Waarom is mijn ondertitel gewaagd?
Tis gen SC topic hier! Tuuuurlijk wil ik dat doen. Ik heb zelf vaak kramp in mn kuiten, kan jij dat dan meteen ff oplossenquote:Op vrijdag 10 september 2004 01:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Misschiein wilt Nouk dat wel doen![]()
Maar dat staat in mn ondertitel, niet in de signature schatquote:Op vrijdag 10 september 2004 01:13 schreef Nouk het volgende:
[..]
Punani betekent 'kutje', tenminste, hier in Noord-Holland.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:14 schreef Nouk het volgende:
[..]
Tis gen SC topic hier! Tuuuurlijk wil ik dat doen. Ik heb zelf vaak kramp in mn kuiten, kan jij dat dan meteen ff oplossen![]()
.
Kuch!quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maar dat staat in mn ondertitel, niet in de signature schat![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:08 schreef Nouk het volgende:
Jouw ondertitel is ook best gewaagd, trouwens.
Het is hier geen R&P dating topic!quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:17 schreef Rietvaerder het volgende:
SorryKomt door mn zere benen he
En het is al laat........
Mag ik je MSN? Het is tenslotte geen SC topic he
God ja, die bekende motorquote:Op vrijdag 10 september 2004 01:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Mja...... de Honda CBR1100XX Blackbird (een favo-motor van mij) word in een motorfilm (Mach2) de Punani-bike genoemd, vandaar
Het valt altijd te proberen he..... de modjes slapen toch, denk je niet?quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:19 schreef Nouk het volgende:
[..]
Het is hier geen R&P dating topic!
Fotoboek.
Ik was zo behulpzaam om het ff uit te leggen aan je jaquote:Op vrijdag 10 september 2004 01:19 schreef Nouk het volgende:
[..]
God ja, die bekende motor.
Bedankt voor de uitleg hoor poppedijn. Post nou maar iets in mn fotoboek, anders moet ik helemaal zoeken enzo.quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik was zo behulpzaam om het ff uit te leggen aan je ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |