quote:Op donderdag 9 september 2004 10:42 schreef Bjoro het volgende:
omdat ik het woordt tvp zou flauw vind staan in een post, zeg ik wel ff dat ik de OP zo mooi vind
die is nog slechter pfafquote:Op donderdag 9 september 2004 10:43 schreef pfaf het volgende:
Gezellig.quote:Op donderdag 9 september 2004 16:51 schreef DIGGER het volgende:
Kamagurka toegevoegd aan het lijstje 'komers'
Die onwijs goedkope 'Italiaan'quote:Op donderdag 9 september 2004 16:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Mr. Jack's is dat die fantastische snackbar?
TVP's plaatsen is een kunst natuurlijk
Als ik dan wel een keer de telefoon hoor.quote:Op donderdag 9 september 2004 20:42 schreef tong80 het volgende:
Ik bel wel die avond.
die van 20 meter lopen van de kroegquote:Op donderdag 9 september 2004 16:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Mr. Jack's is dat die fantastische snackbar?
TVP's plaatsen is een kunst natuurlijk
als je langsrijdt op de fietsquote:Op donderdag 9 september 2004 20:42 schreef tong80 het volgende:
Ik bel wel die avond.
Ik stop hem wel op een voor mij merkbaar plekjequote:Op donderdag 9 september 2004 22:44 schreef golfer het volgende:
Als ik dan wel een keer de telefoon hoor.
Verstandig dat je Glenn niet meeneemt en wat leuk en gezellig dat EW haar man meeneemt.quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:39 schreef DIGGER het volgende:
Gisteren nog ff overlegd, Glenn komt niet mee naar de meeting, ook niet eventje, willen hem nog geen rokerige kroeg aandoen, kortom, Glenn gaat naar familie voor oppas en m'n vrouw komt de gehele middag mee.
(foto's gaan wel mee natuurlijk)
Meesleeptquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Verstandig dat je Glenn niet meeneemt en wat leuk en gezellig dat EW haar man meeneemt.
Ik heb al zo'n idee op welk woord SCH de nadruk zal leggen in z'n reactiequote:Op vrijdag 10 september 2004 14:26 schreef DutchGooner het volgende:
heel,heeeeeeeeeeeeeel misschien dan wip ook nog eventjes langs
ach ja,hij is voorspelbaarquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:45 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n idee op welk woord SCH de nadruk zal leggen in z'n reactie
Jij niet op mijn miet, ik niet op de jouwequote:Op vrijdag 10 september 2004 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Toch jammer dat ik niet kan deze keer, tis altijd wel gezellig.
So be itquote:Op vrijdag 10 september 2004 15:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij niet op mijn miet, ik niet op de jouwe
quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:37 schreef HeatWave het volgende:
So be it.
Ik kan gewoon niet...
quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:26 schreef DutchGooner het volgende:
quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:26 schreef DutchGooner het volgende:
jij moet eerst nog ontgroend worden door SCHquote:Op zondag 12 september 2004 01:06 schreef SwithleR het volgende:
hey ik wil wel komen!
Maar geef me aub ff preciesd welke tijd etc en hoe ik mensen herken anders sta ik daar![]()
laat me ff weten of ik op tha list sta.. mijn mail Swithler@home.nl
eeuuhh nog meer mensen uit rotterdam???
En wat heb je met voetbal?quote:Op zondag 12 september 2004 01:06 schreef SwithleR het volgende:
hey ik wil wel komen!
Maar geef me aub ff preciesd welke tijd etc en hoe ik mensen herken anders sta ik daar![]()
die moeten dus 's-avonds,ligt er dus aan of ik op evv kan of met de combi mee gaquote:Op zondag 12 september 2004 00:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als het maar niet van de prestaties van FC Den Bosch afhangt....![]()
![]()
5 oktober om 10.00 - je herkent golfer aan zijn rollator en mij aan mijn handtasjequote:Op zondag 12 september 2004 01:06 schreef SwithleR het volgende:
ik mail niet, ik verwijs je naar de OPquote:Op zondag 12 september 2004 01:06 schreef SwithleR het volgende:
hey ik wil wel komen!
en het belangrijkste mist nog, je post niet in vblquote:Op zondag 12 september 2004 12:24 schreef SwithleR het volgende:
golfer:
ik heb zelf jaren lang gevoetbald. Volg alles wat er ongeveer op tv is, en doe uiteraard ook mee met de fok voetbal manager.
hmmzzzzz zo genoeg
Moet jij niet naar PSV - Heerenveen 25 September?? (of heb je geen seizoenskaart?)quote:Op zondag 12 september 2004 12:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en het belangrijkste mist nog, je post niet in vbl![]()
![]()
heb geen seizoenskaart, idd wel jammer dat het op de meet valt maarjaquote:Op maandag 13 september 2004 11:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Moet jij niet naar PSV - Heerenveen 25 September?? (of heb je geen seizoenskaart?)
Jammer dat PSV - Heerenveen verzet is naar Zaterdag anders was ik ook wel even gekomen.
In HOOLS bedoel jequote:Op zondag 12 september 2004 12:35 schreef pascalheister het volgende:
en het belangrijkste mist nog, je post niet in vbl![]()
![]()
Can benzine en wat lucifers opsturen, en gewoon naar de pub komen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
ik moet me helaas afmelden.
Uitnodiging voor een house warming van een van m'n beste vrienden gekregen.
Jammer. Ik heb je naam doorgehaald.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
ik moet me helaas afmelden.
Uitnodiging voor een house warming van een van m'n beste vrienden gekregen.
Volgende keer beter!
zolang je Q niet meeneemt zal niemand schrikken en zich afmeldenquote:Op woensdag 15 september 2004 13:28 schreef Bluezz het volgende:
We krijgen nu niet het grote afmelden he![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 13:54 schreef pascalheister het volgende:
zolang je Q niet meeneemt zal niemand schrikken en zich afmelden
in dat geval...quote:Op woensdag 15 september 2004 13:28 schreef Bluezz het volgende:
Vind ik tof dat je dat zegt. Eens zal het lukken.quote:Op woensdag 15 september 2004 13:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer. Ik heb je naam doorgehaald.
Kom op,niet zo naief,dat zegt ie bij iedereenquote:Op woensdag 15 september 2004 14:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Vind ik tof dat je dat zegt. Eens zal het lukken.
Bij jou zeg ik alleen "Jammer" als je wel komt.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:55 schreef DutchGooner het volgende:
Kom op,niet zo naief,dat zegt ie bij iedereen
wat ben je toch voorspelbaar zeg.....quote:Op woensdag 15 september 2004 16:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij jou zeg ik alleen "Jammer" als je wel komt.
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:42 schreef DIGGER het volgende:
Ik zeg bij DG alleen "Jammer" als ie in m'n bijzijn Fristi gaat drinken.
Jawel!quote:Op woensdag 15 september 2004 13:28 schreef Bluezz het volgende:
je belt toch wel hequote:Op vrijdag 17 september 2004 20:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Jawel!
Het is definitief: ik kom niet. Ik stap die ochtend in het vliegtuig en ben tijdens de meet dus bij m'n chica ergens in Zwitserland
Jammer dat t precies zo valt, maar t is niet anders. De volgende keer ben ik er weer gewoon bij, mits ik dan in Nederland ben.
Jullie redden het toch wel zonder mij? Scheelt jullie ook weer 10 bier op de rekening die ik nooit betaal
Mietje.quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:38 schreef ErikT het volgende:
Jawel!
Het is definitief: ik kom niet. Ik stap die ochtend in het vliegtuig en ben tijdens de meet dus bij m'n chica ergens in Zwitserland
C'est moiquote:Op vrijdag 17 september 2004 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Mietje.
Ik snap het ook niet..quote:Op zaterdag 18 september 2004 01:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Je wijf voor je vrienden...
quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:33 schreef raptorix het volgende:
Moet helaas om half 3 voetballen, kortom het gaat voor mij niet lukken.
moet ook half 3 voetballen en ik kom WEL !!!!!!quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:33 schreef raptorix het volgende:
Moet helaas om half 3 voetballen, kortom het gaat voor mij niet lukken.
We gaan toch eerst bij jou kijken?quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moet ook half 3 voetballen en ik kom WEL !!!!!!
Voordat ik er ben zal het 6 uur zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moet ook half 3 voetballen en ik kom WEL !!!!!!
Vroeg zat om een biertje te komen drinken.quote:Op zondag 19 september 2004 14:03 schreef raptorix het volgende:
Voordat ik er ben zal het 6 uur zijn.
quote:Op zondag 19 september 2004 14:00 schreef pascalheister het volgende:
nog 6 dagen en dan zie ik SCH weer![]()
quote:Op zondag 19 september 2004 15:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Gaan we weer plat op de bek lieverd?
Roze topics zijn stoer!quote:Op zondag 19 september 2004 16:45 schreef Bluezz het volgende:mannenliefde bloeit op hier
![]()
Het blijft een stevige wedstrijdquote:Op zondag 19 september 2004 16:47 schreef SCH het volgende:
Het is lust Bloessie, da's heel wat anders
Vriendenquote:Op zaterdag 18 september 2004 01:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Je wijf voor je vrienden...
quote:Op maandag 20 september 2004 09:41 schreef ErikT het volgende:
VriendenWat lul jij nou?
En noem m'n mokkel geen wijf
"De vriendin van ErikT is de hoer van Zwitserland"quote:Op maandag 20 september 2004 09:41 schreef ErikT het volgende:
En noem m'n mokkel geen wijf
misschien ligt ze nu wel met Vogel te boemsenquote:Op maandag 20 september 2004 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]
"De vriendin van ErikT is de hoer van Zwitserland"
Zo goed?
Beverwijk om 14:30uquote:Op zondag 19 september 2004 13:09 schreef SCH het volgende:
[..]
We gaan toch eerst bij jou kijken?
quote:Op maandag 20 september 2004 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]
"De vriendin van ErikT is de hoer van Zwitserland"
Zo goed?
Ze heeft haar werkgebied uitgebreid en laat zich in zowel Zwitserse Franken als peseta's euro's uitbetalen?quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:53 schreef ErikT het volgende:
pssst: ook van Spanje...
12.33 vanuit Middelburg, 14.43 aankomst, kosten kaartje met 40% korting 21.40quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg Tony, hoe laat pakken we de trein dan eigenlijk?
Beetje dom van je SCH... zo ziet ie er tegenwoordig niet echt meer uitquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:51 schreef SCH het volgende:
Nog even voor de herinnering, Tony en Sandman, zo ziet de Dom eruit
[afbeelding]
dat was vertragingquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Pascal, kom je deze keer wel op tijd op het meetingpoint?
Tussen 14.30 - 15.00 afspreken bij het meetingpoint op CS?
Daarom juistquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Beetje dom van je SCH... zo ziet ie er tegenwoordig niet echt meer uit
quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:25 schreef manny het volgende:
DG,
heb je kaarten voor Vitesse - Den Bosch ?
quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:58 schreef SCH het volgende:
Gelukkig reis je met een genie
U riep mij ?quote:Op woensdag 22 september 2004 12:56 schreef DIGGER het volgende:
Ziek zijn is voor mietjes
en bedankt hequote:Op woensdag 22 september 2004 12:56 schreef DIGGER het volgende:
Ziek zijn is voor mietjes
Voetbalt Arsenal weer in de UFO dan vanavondquote:Op woensdag 22 september 2004 13:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en bedankt he
* DG zit nu ziekjes thuis
wat ben je toch voorspelbaar he....quote:Op woensdag 22 september 2004 13:10 schreef SCH het volgende:Ik wist het wel DG
Heerljik hequote:Op woensdag 22 september 2004 14:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat ben je toch voorspelbaar he....
Vorige keer zijn we er ook gekomen, heel CS wist waar we naartoe moesten, dus waarom zou het deze keer mislukken?quote:Op woensdag 22 september 2004 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:
maar Vom je hebt nog een uzo van mij tegoed...ivm die griekenland awardquote:Op woensdag 22 september 2004 15:58 schreef Vom het volgende:
Ik ga het waarschijnlijk niet redden.
Moet om half 4 voetballen en heb 's avonds een verjaardag van een goeie vriend.
* Vom twijfel nog![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 15:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Vorige keer zijn we er ook gekomen, heel CS wist waar we naartoe moesten, dus waarom zou het deze keer mislukken?
Ooow jaquote:Op woensdag 22 september 2004 16:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar Vom je hebt nog een uzo van mij tegoed...ivm die griekenland award
in geval van twijfel gewoon komen naar die meetquote:Op woensdag 22 september 2004 17:11 schreef Vom het volgende:
[..]
Ooow ja
* Vom slaat nog meer aan het twijfelen
Ik heb dit keer 2 blindegeleidehonden voor jullie geregeldquote:Op woensdag 22 september 2004 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
"WAAR MOETEN WE NAARTOE LOPEN DAN OM BIJ O'CONNELS TE KOMEN? HE? IK VERSTA JE NIET!! DE DOM? WAAR ZIT DIE DAN?"
ok. een collega van mij had een kaart over, en vroeg of ik nog iemand wist. Iedereen die ik verder ken schijt kilo's stront op Vitesse, dus ik d8 wellicht kan ik joe er een plezier mee doen. Heb em net weggegeven aan iemand anders.quote:Op woensdag 22 september 2004 09:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Alleen wel voor de combi
degene die normaal gesproken mijn Vitesse kaarten regelt had zijn beschikbare kaarten al aan iemand anders beloofd,vandaarquote:Op woensdag 22 september 2004 19:28 schreef manny het volgende:
[..]
ok. een collega van mij had een kaart over, en vroeg of ik nog iemand wist. Iedereen die ik verder ken schijt kilo's stront op Vitesse, dus ik d8 wellicht kan ik joe er een plezier mee doen. Heb em net weggegeven aan iemand anders.
Kunnen ze zakkenrollen? Anders hebben wij als gierige Zeeuwen er natuurlijk niets aanquote:Op woensdag 22 september 2004 19:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb dit keer 2 blindegeleidehonden voor jullie geregeld
die honden zijn toch al gratisquote:Op woensdag 22 september 2004 20:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Kunnen ze zakkenrollen? Anders hebben wij als gierige Zeeuwen er natuurlijk niets aan
Weet je wel hoe duur hondenvoeding is?quote:Op woensdag 22 september 2004 21:40 schreef just me het volgende:
die honden zijn toch al gratis![]()
http://www.allesgratis.nl/prijsvragen/quote:Op woensdag 22 september 2004 22:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Weet je wel hoe duur hondenvoeding is?
nee, k heb 's avonds verjaardag van één van mn beste vriendenquote:Op woensdag 22 september 2004 22:55 schreef just me het volgende:
en kun je niet na je werk komen ????
OO jeequote:Op woensdag 22 september 2004 22:07 schreef Bluezz het volgende:
Vommie
quote:Op woensdag 22 september 2004 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, k heb 's avonds verjaardag van één van mn beste vrienden
Ik ben net jarig geweest suffie.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, k heb 's avonds verjaardag van één van mn beste vrienden
Werken spreekkoren bij jou wel?quote:Op donderdag 23 september 2004 09:55 schreef SCH het volgende:
dat het zomaar kan dat ik niet ben weg te slaan.
Japie is de hoer van heel Utrecht - dat staat volgens mij gewoon in de gemeentelijke bepalingenquote:Op donderdag 23 september 2004 10:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Werken spreekkoren bij jou wel?
als je mij wilt missen ..moet je zorgen dat je vroeg weg bentquote:Op donderdag 23 september 2004 10:30 schreef SCH het volgende:
Maar je wilt dat ik snel vertrek?
Ik kom juist voor jou hoorquote:Op donderdag 23 september 2004 11:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je mij wilt missen ..moet je zorgen dat je vroeg weg bent
quote:Op donderdag 23 september 2004 11:37 schreef SCH het volgende:
Ik kom juist voor jou hoor
Dan ben ik er van 14.00 tot 20.00 lieverdquote:Op donderdag 23 september 2004 11:41 schreef DIGGER het volgende:
Ik laat m'n schoonouders oppassen van +/- 14.00 uur tot 20.00 uur, dus dan weet je van wanneer tot wanneer ik en m'n vrouw er ongeveer zijn.
Goed om te weten troelieboelie, wat trek je aan?quote:Op donderdag 23 september 2004 16:28 schreef DIGGER het volgende:
Het betekent dus dat ik er ongeveer van 15.00 tot 19.15 uur ben Tortelpapegaytje van me
Zet je weer zo'n leuk hoedje op?quote:Op donderdag 23 september 2004 16:28 schreef DIGGER het volgende:
Het betekent dus dat ik er ongeveer van 15.00 tot 19.15 uur ben Tortelpapegaytje van me
Daarvoor ben ik toch niet net naar de kapper geweest?quote:Op donderdag 23 september 2004 16:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Zet je weer zo'n leuk hoedje op?
Ik weet iig al wel wat ik niet aantrek.quote:Op donderdag 23 september 2004 16:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Goed om te weten troelieboelie, wat trek je aan?
quote:Op donderdag 23 september 2004 16:49 schreef DIGGER het volgende:
Daarvoor ben ik toch niet net naar de kapper geweest?
ligt dat nog niet klaar ????quote:Op donderdag 23 september 2004 16:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik weet iig al wel wat ik niet aantrek.
Prut man, tweede keer United op een meet en ik ben er alweer niet bij.quote:Op donderdag 23 september 2004 16:26 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb ff gebeld naar de Pub, 16.00 uur is Spurs - Scum, dus het wordt, mbt "Nederlandse" Invloeden, Ruud, Jol, "Arnesen"
Denk niet dat Reus in het doel staat.quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:15 schreef pascalheister het volgende:
Arsenal - M. City was ook leuk geweest met Reus in het doel
wel gespeeld in de League Cupquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Denk niet dat Reus in het doel staat.
Eigen schuld, moet je je prioriteiten maar ander stellenquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Prut man, tweede keer United op een meet en ik ben er alweer niet bij.![]()
Whoepiequote:Op donderdag 23 september 2004 16:26 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb ff gebeld naar de Pub, 16.00 uur is Spurs - Scum, dus het wordt, mbt "Nederlandse" Invloeden, Ruud, Jol, "Arnesen"
Je bent wel aan nog meer dingen te herkennen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:00 schreef DIGGER het volgende:
Mij kunnen jullie herkennen aan een pint voor de neus
rood staat altijd goed bij jouquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent wel aan nog meer dingen te herkennen.
* pascalheister twijfelt of ie zijn nieuwe blauwe trainingsjack of zijn nieuwe rode short of zijn nieuwe blauw-wit gestreepte overhemd aan zal trekken. Van welke kleuren houdt Bjoro???
bij dat rode doe je me nog een beetje aan een PSV'er denkenquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:19 schreef SCH het volgende:Jij hebt natuurlijk het liefst dat ik een overall aantrek ph.
* Bjoro houdt van wit met oranje en zwartquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent wel aan nog meer dingen te herkennen.
* SCH twijfelt of ie zijn nieuwe blauwe trainingsjack of zijn nieuwe rode short of zijn nieuwe blauw-wit gestreepte overhemd aan zal trekken. Van welke kleuren houdt Bjoro???
Je vriendin moet stil zijn terwijl ze kijkt, ondertussen aan een lauw evenementenbiertje nippend, in een multifunctioneel complex waar nooit spreekkoren te horen zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:01 schreef Bjoro het volgende:
terwijl ik gezellig zit te wezen met jullie, zit mijn vriendin met een vriend van mij bij Ajax
Toch heb ik een leukere avond dan zij hebben !!!!
quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je vriendin moet stil zijn terwijl ze kijkt, ondertussen aan een lauw evenementenbiertje nippend, in een multifunctioneel complex waar nooit spreekkoren te horen zijn.
Waar is dat hoedje nou, waar is dat hoedje nou....quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:13 schreef DIGGER het volgende:
Wij zitten fatsoenlijk bier (ook qua formaat) te zuipen, ondertussen lekker lallen en spreekkoren uitslaken in een ouderwets goeie pub, voor maar 1 ding gebouwd.
Ja, dat zeg je goed. De League Cup.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wel gespeeld in de League Cup
http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=7206
wordt waarschijnlijk een wijntje in de skybox !!quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je vriendin moet stil zijn terwijl ze kijkt, ondertussen aan een lauw evenementenbiertje nippend, in een multifunctioneel complex waar nooit spreekkoren te horen zijn.
Wij zitten fatsoenlijk bier (ook qua formaat) te zuipen, ondertussen lekker lallen en spreekkoren uitslaken in een ouderwets goeie pub, voor maar 1 ding gebouwd.
Lijkt me duidelijk ja
quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:18 schreef Bjoro het volgende:
als ze volgende week maar niet gaan zingen dat ze de hoer van Amsterdam is![]()
Den Haag kan pas in de volgende ronde van de bier cup aan Den Haag gekoppeld worden.quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:18 schreef Bjoro het volgende:
als ze volgende week maar niet gaan zingen dat ze de hoer van Amsterdam is![]()
zit je nu al aan een pintje ???quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:36 schreef DIGGER het volgende:
Den Haag kan pas in de volgende ronde van de bier cup aan Den Haag gekoppeld worden.
Ik schrijf niet zo graag die clubnaam, maar ik bedoelde die neuzne uiteraardquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zit je nu al aan een pintje ???
Gaat lekker met je diggiebeebquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:11 schreef DIGGER het volgende:
Ik schrijf niet zo graag die clubnaam, maar ik bedoelde die neuzne uiteraard
JustMe is de hoer van Rotterdam...quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:15 schreef just me het volgende:
JustBlindegeleideHond heeft afspraak in rotterdamse trein morgen![]()
Hoerrrrrrrrrrrra morgen is de meetquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:21 schreef Bluezz het volgende:
Hoerrrrrrrrrrrr![]()
Toch wel triest he, op het hoogtepunt van je zuip carriere, heb je iemand als Justmuts nodig om je naar de pub te leiden...quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:24 schreef Da_Sandman het volgende:
JustBlindegeledehond gaat ons naieve Zeeuwtjes wel eens naar de kroeg leiden morgen
Nemen jullie een koelkast mee in de trein???quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Sandman, ik heb 6 halve liters Grolsch koud gezet, we moeten maar ff een voorsprong nemen dan...
quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Sandman, ik heb 6 halve liters Grolsch koud gezet, we moeten maar ff een voorsprong nemen dan...
ja leuk dat je er weer niet bij bentquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey mensen! Alvast veel plezier morgen op de meet!
loser !!!!!quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey mensen! Alvast veel plezier morgen op de meet!
bek dicht,de gezelligste mensen komen niet.....quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
loser !!!!!
ho ho...ik kom tochquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
bek dicht,de gezelligste mensen komen niet.....
Maar Franky,Doc en ik nietquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ho ho...ik kom toch
party-poopersquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
bek dicht,de gezelligste mensen komen niet.....
oh ja da´s waarquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar Franky,Doc en ik niet
quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:09 schreef just me het volgende:
[..]
party-poopers![]()
kom jij ook niet ???quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:07 schreef kamagurka het volgende:
[..]![]()
![]()
Tzal erom spannen, maar overdag zxit ik tot minstens een uur of 7 met een werkgroepje studentenquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:07 schreef just me het volgende:
[..]
kom jij ook niet ???
* just me doneert watquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:15 schreef kamagurka het volgende:
Ik weet niet of ik daarna nog puf heb eigenlijk.
jij ookquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:57 schreef zjroentje het volgende:
Veel plezier menschen morgen.
spelen is spelenquote:Op vrijdag 24 september 2004 16:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je goed. De League Cup.![]()
Ja, maar morgen niet.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
spelen is spelen![]()
dat is toch ideaal dat ie niet te houden is ??quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:11 schreef tong80 het volgende:
Ja ook namens Tong leuke dag toegewenst.
En let op dat SCH niet dronken wordt want dan is ie niet meer te houden.
Wie wil hem nou hebben ?quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat is toch ideaal dat ie niet te houden is ??
dan geven we hem gewoon weg
ruilen voor een waterzak met 1. Fc Zaltbommelquote:Op zaterdag 25 september 2004 00:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie wil hem nou hebben ?
Hij is er altijd bij hoor, on the foonquote:Op zaterdag 25 september 2004 00:52 schreef pascalheister het volgende:
wanneer kom je ook is op een meet tong?
tis al begonnen lieverdquote:Op zaterdag 25 september 2004 12:59 schreef Eilanden het volgende:
Hoe laat begint al die ongein nou?
draadloos of zaadloosquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:03 schreef Eilanden het volgende:
Tuurlijk en jij zit daar natuurlijk met een laptop en een draadloze verbinding
* SCH kijkt om zich heen, hoe weet Eilanden dat???quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:03 schreef Eilanden het volgende:
Tuurlijk en jij zit daar natuurlijk met een laptop en een draadloze verbinding
voel je hem niet achter je staan ?quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:08 schreef SCH het volgende:
[..]
* just me kijkt om zich heen, hoe weet Eilanden dat???![]()
Ik ben alweer thuis, er was niemandquote:Op zaterdag 25 september 2004 12:55 schreef SCH het volgende:
Waar pik ik u op popolonski?
Je hebt de groene vogel gemist?quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:11 schreef popolon het volgende:
Ik ben alweer thuis, er was niemand
Waarquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:52 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Bjoroooooooooo!!!
quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:57 schreef manny het volgende:
was leuk. nu "cultuurnacht" in Den Haag: bier drinken dus..
Het ís een kloon van SCH. En van Harryquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:58 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Volgens mij gewoon een kloon van SCH.
Vond je het niet toevallig dat Bjoro pas binnenkwam toen SCH weg was?
Die was zich gewoon ff gaan 'verkleden'.
quote:Op zondag 26 september 2004 00:17 schreef pascalheister het volgende:
jm had nog foto's gemaakt, ik wil ze evt. wel online zetten
waarom had je je rode shirt nou niet aanquote:Op zondag 26 september 2004 00:18 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 september 2004 00:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waarom had je je rode shirt nou niet aan
en dat vind je niet lekkerquote:Op zondag 26 september 2004 00:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik was ergens toch bang dat je aan me ging zitten.
![]()
quote:Op zondag 26 september 2004 00:24 schreef SCH het volgende:
Heerlijk maar het is strafbaar onder de 16
prettig !quote:Op zondag 26 september 2004 01:45 schreef SCH het volgende:
SCH regelt de volgende meet gehandicaptenbusje voor Bjoro
Januari denk ikquote:Op zondag 26 september 2004 02:21 schreef rubbereend het volgende:
wanneer is de volgende meet
okequote:Op zondag 26 september 2004 02:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Januari denk ik
Nope, in Utrecht vertrokken we 10 minuten later omdat we opeens op een andere trein moesten wachten. Zodoende misten we de aansluiting in Den Bosch en toen zijn we gaan zeuren bij de conductrice, die uiteindelijk een taxi regelde.quote:Op zondag 26 september 2004 11:02 schreef pascalheister het volgende:
geen trein meer kunnen pakken uit roosendaal tony?
nee nog niet jm is ook naar het voetbal geloof ikquote:Op zondag 26 september 2004 13:24 schreef golfer het volgende:
Zijn de foto's al ergens te bewonderen?
Kom es van dat sandmannetje afquote:Op zondag 26 september 2004 13:28 schreef SCH het volgende:
Hier aan de kust, de Zeeuwse kust
Terwijl dat gewoon standaard policy is behoort te zIjn bij de NSquote:Op zondag 26 september 2004 11:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Nope, in Utrecht vertrokken we 10 minuten later omdat we opeens op een andere trein moesten wachten. Zodoende misten we de aansluiting in Den Bosch en toen zijn we gaan zeuren bij de conductrice, die uiteindelijk een taxi regelde.
Op zich keurig geregeld, alleen moet je er bijzonder veel moeite voor doen, wil je iets gedaan krijgen bij de NS
Lijkt me ook, als de HCE winterstop heeft een leuke Engelse pot weerquote:Op zondag 26 september 2004 02:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Januari denk ik
De dienstdoende muts was vooral bang dat het van haar salaris af zou gaan.quote:Op zondag 26 september 2004 14:13 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Terwijl dat gewoon standaard policy is behoort te zIjn bij de NS
(ooit eens een taxi van Amersfoort naar Enschede gehad)
quote:Op zondag 26 september 2004 14:19 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Lijkt me ook, als de HCE winterstop heeft een leuke Engelse pot weer
Wie zijn dat dan?quote:Op zondag 26 september 2004 15:13 schreef pfaf het volgende:
Komen er nog foto's van de Hools waar ik geen gezicht bij heb?
Kama is niet komen opdagen.quote:Op zondag 26 september 2004 15:43 schreef pfaf het volgende:
Bjoro, manny, Eilanden en Kamagurka.
kama was wel op de vorige meet, daar zijn nog wel foto's vanquote:Op zondag 26 september 2004 15:43 schreef pfaf het volgende:
Bjoro, manny, Eilanden en Kamagurka.
Die neusquote:Op zondag 26 september 2004 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
SCH durfde het niet aan om met me in discussie te gaan over Bløf...
De homo...
Ja het was hartstikke gezelligquote:Op zondag 26 september 2004 22:04 schreef Speed1971 het volgende:
Was het gezellig?
en had niet even gebeld dat ie niet kon komenquote:Op zondag 26 september 2004 15:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Kama is niet komen opdagen.
Ik dacht dat ik alleen moest bellen als ik WEL zou komenquote:Op zondag 26 september 2004 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
en had niet even gebeld dat ie niet kon komen
Wij ookquote:Op zondag 26 september 2004 23:50 schreef kamagurka het volgende:
Ik dacht dat ik WEL zou komen
je moet niet denkenquote:Op zondag 26 september 2004 23:50 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik alleen moest bellen als ik WEL zou komen
Je bent geroyeerdquote:Op zondag 26 september 2004 23:50 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik alleen moest bellen als ik WEL zou komen
Om half 9 dacht ik niet dat er nog een buslading fokkers in o'connels zou zijn en bovendien had ik de verrekte scheurbuikhonger(sorry!)
Volgende keer beterquote:Op maandag 27 september 2004 00:48 schreef raptorix het volgende:
Hoop er volgende keer wel bij te zijn, overigens had het nogal lastig voor me geworden omdat er geen treinen reden tussen amsterdam en utreg, daarnaast had ik ook nog een verjaardag
quote:Op maandag 27 september 2004 10:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent geroyeerd
quote:Op maandag 27 september 2004 10:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgende keer beter
Owjeee.......quote:Op zondag 26 september 2004 22:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ja het was hartstikke gezellig
we hebben het nog over jou en Nienke gehad !
dat het vorige keer zo gezellig met jullie was!quote:Op maandag 27 september 2004 10:26 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Owjeee.......
Liegbeestquote:Op maandag 27 september 2004 10:30 schreef just me het volgende:
[..]
dat het vorige keer zo gezellig met jullie was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |