Hmm bij wushu moet je echt heel veel acrobatische bewegingen maken, dus het kan wel belastend zijn voor je rug ja. Het is iig wel inspannender dan jiu-jitsu, voornamelijk door al die sprongen die je moet maken.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:20 schreef _Denker het volgende:
En hoe ziet het met Wushu als je een slechte rug hebt (qua spieren)?
Daar heb ik dus last van en moest stoppen met judo en jiu-jitsu...loop nu bij de fysiotherapeut, maar ik merk dat ik die vechtsporten niet kan loslaten.
Is Wushu/Kung fu te doen? En moet je er lenig voor zijn?
Hey Maryse, waar heb jij judo gedaan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:06 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb bruine band judo, al heel lang mee gestopt.
Heb nu al 4 lessen meegedaan met (kick)boksen en het is leuk !
In Amsterdam heel lang (Bij Gé Koning) en nog een paar jaartjes in Almere maar weet niet meer hoe dat heet :/quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:23 schreef _Denker het volgende:
[..]
Hey Maryse, waar heb jij judo gedaan?
Gewoon beginnen, dan komt het vanzelfquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:50 schreef Fugie het volgende:
ik wil al heel lang fittnessen, maar luiheid dient de mens en ik heb het nog steeds niet gedaan. Nu lijkt een vechtsport, (kick)boksen mij wel een leuk alternatief. Fittnes is maar doelloos en zon vechtsport kan je nog enigzins wat van leren. Nu is mijn vraag is het momenteel een beetje te doen (ik hoorde van iemand dat het boksseizoen is afgelopen) en ik ben zelf niet zo breed gebouwt, kan ik dan beter eerst wat fittnes doen om wat krachtiger te worden?
Dan zou ik in ieder geval niet met kickboksen beginnen als ik jou was. Ashihara karate lijkt me wel een geschikte sport voor jou.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:50 schreef Fugie het volgende:
ik wil al heel lang fittnessen, maar luiheid dient de mens en ik heb het nog steeds niet gedaan. Nu lijkt een vechtsport, (kick)boksen mij wel een leuk alternatief. Fittnes is maar doelloos en zon vechtsport kan je nog enigzins wat van leren. Nu is mijn vraag is het momenteel een beetje te doen (ik hoorde van iemand dat het boksseizoen is afgelopen) en ik ben zelf niet zo breed gebouwt, kan ik dan beter eerst wat fittnes doen om wat krachtiger te worden?
ashihara karate, als ze dat hier in de buurt doen eet ik mijn muts opquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan zou ik in ieder geval niet met kickboksen beginnen als ik jou was. Ashihara karate lijkt me wel een geschikte sport voor jou.
Vast wel, ze geven het zelfs op meerdere locaties in de Achterhoek.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
ashihara karate, als ze dat hier in de buurt doen eet ik mijn muts op
quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vast wel, ze geven het zelfs op meerdere locaties in de Achterhoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |