Nog even voor het slapengaan:quote:Op woensdag 8 september 2004 23:51 schreef pascalheister het volgende:
en wanneer ga je brommers kieken?quote:Op woensdag 8 september 2004 23:58 schreef rubbereend het volgende:
mooi titel
net trouwens meer dan een half uur met mn ex aan de telefoon gezeten die k al meer dan 1,5 jaar neiet meer gesproken had. ouderwets gezellig
quote:Op donderdag 9 september 2004 00:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en wanneer ga je brommers kieken?
Laat dat maar aan de teletoeters over.quote:Op donderdag 9 september 2004 00:15 schreef rubbereend het volgende:, k zat er nog aan te denken om nu heel hollands topics te gaan openen met de strekking dat we wereldkampioen gaan worden
JM?quote:Op donderdag 9 september 2004 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat dat maar aan de teletoeters over.
quote:Op donderdag 9 september 2004 00:21 schreef pascalheister het volgende:
Mark in the Dark![]()
ma t/m don. nacht en zondagnachtquote:Op donderdag 9 september 2004 00:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]zat er al op te wachten, is ie eigenlijk elke avond op de radio?
en dat op het vernieuwde Yorin FMquote:Op donderdag 9 september 2004 00:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ma t/m don. nacht en zondagnacht
meer info www.markinthedark.tk![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat dat maar aan de teletoeters over.
zeker, toch een van de betere zenders momenteel vind ikquote:Op donderdag 9 september 2004 00:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dat op het vernieuwde Yorin FM
ze zijn er trouwens wel op vooruit gegaan, qua djs maar ze draaien ook leukere muziek
Trusteh JMquote:Op donderdag 9 september 2004 00:31 schreef just me het volgende:
welterusten Hools
en ik wil me morgen niet verslapen!!
Dat moet te regelen zijnquote:Op donderdag 9 september 2004 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Trusteh JM
als het volgende week ook zo een mooi weer is, weer even samen balletje slaan?
Kee, laat het van het weer en onze bui afhangen, maar dat regelen we wel zonder Hools erbij, zodat ze niet weten dat we er allebei niet zijn.quote:Op donderdag 9 september 2004 00:33 schreef just me het volgende:
Dat moet te regelen zijn
eensch, k luister id&t voor de dance muziek en anders staat yorin op (luister dan ook graag naar stenders) 3 fm valt me steeds meer tegen en 538quote:Op donderdag 9 september 2004 00:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zeker, toch een van de betere zenders momenteel vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |