quote:Specifications
Engine Type 3.9L 32V DOHC V-8
Horsepower 252 hp @ 6100 rpm
Torque 267 ft-lbs. @ 4300 rpm
Fuel Recommended Premium 93 Octane Unleaded.
Transmission Five-speed automatic w. overdrive
Tires - Standard P235/50R17 all-season BSW handling
Overall Length 186.3"
Wheelbase 107.2"
Width 72.0"
Turning Diameter 35.2 ft Curb to Curb
Curb Weight 3,775 lbs. w. soft top / 3863 lbs with Hardtop.
Fuel Tank 18 Gals.
Miles Per Gallon EPA city 17, hwy 23.
Acceleration 0 to 60 7.0 Seconds
Base Sticker Price $35,481 plus $555 Destination Charge
Price as Tested $39,195
quote:Standard Equipment
* Dual Zone Automatic Temperature Control Air Conditioning
* Power tilt and telescopic steering wheel
* Four-Wheel Independent Suspension
* Leather upholstery
* 6-way power driver seat with manual recliner and adjustable lumbar support
* 2-way power passenger seat
* Steering wheel controls for audio and cruise
* Power convertible roof with glass rear window
* Power Four-Wheel Disc Brakes with Anti-Lock and Traction Control
* Passenger airbag deactivation switch
* Automatic headlamps
* AM/FM cassette 6-CD stereo in dash, 180 watts, 8 speakers
batavus?quote:Op woensdag 8 september 2004 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zal nooit weer een brommertopic openen
*gaat vast zoeken naar plaatjes van de Batavus 253*
quote:Op woensdag 8 september 2004 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zal nooit weer een brommertopic openen
*gaat vast zoeken naar plaatjes van de Batavus 253*
bij de oudere alfa's is het vaak roest bij de tankdop en bij de wielkasten/dorpels...quote:Op woensdag 8 september 2004 23:38 schreef Hugster het volgende:
nog iemand wat tips voor bij de aankoop van een Alfa 147 met 140.000KM op de klok?
Bij 133.000KM is de koppeling, distrubutieriem en spanrollen vervangen
*KLIK* voor de advertentie.
Ik ga morgen mee kijken, waar op te letten?
quote:Op woensdag 8 september 2004 23:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
sjek tis aut
http://www.google.com/sea(...)%22crazy+reno%22&lr=
ook een "Crazy" club ?quote:Op woensdag 8 september 2004 23:58 schreef hermandeperman het volgende:Je hebt ook zo'n club in Zeeland...
ik wist niet dat zoiets "echt" bestondquote:Op donderdag 9 september 2004 00:04 schreef Hugster het volgende:
wat een stakkers![]()
![]()
nee... een opel tuning club ofzo...quote:Op donderdag 9 september 2004 00:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ook een "Crazy" club ?
wat een dom dingquote:Op donderdag 9 september 2004 00:19 schreef ook_gek het volgende:
http://www.autoonline.nl/dut/detail.asp?ts=6303813&id=34379898
ook goedkoop voor zo een bak![]()
en jouw point isquote:Op donderdag 9 september 2004 00:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Weet je wat het leuke is? Die patsers kijken morgen in hun nedstatje.. en zien dat er ineen heel veel mensne via een bepaalde site zijn gekomen.. daar klikken ze op.. en dan komen ze hierhoi sneue figuren
hehe ze willen je nietquote:Op donderdag 9 september 2004 01:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik geef het op.. ik heb ne nu 5 keer geprobeerd aan te melden voor karboforum maar ik krijg geen meel
nee da's een GE-WEL-DIG forumquote:Op donderdag 9 september 2004 01:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, vind ik niet gek
* hermandeperman bant over een paar dagen 50% van de leden van zn eigen forum
Dank jequote:Op donderdag 9 september 2004 01:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee da's een GE-WEL-DIG forum![]()
ga dat dan doen ipv nieuwe topics openenquote:Op donderdag 9 september 2004 01:49 schreef Alexxxxx het volgende:
lekker slapen
morgehquote:Op donderdag 9 september 2004 07:18 schreef D-Devil het volgende:
Goedemorgen.
geen zin om te werken
Heb gehoord dat de oliecarter vaak lek gereden word door aso leaserijders.quote:Op woensdag 8 september 2004 23:38 schreef Hugster het volgende:
nog iemand wat tips voor bij de aankoop van een Alfa 147 met 140.000KM op de klok?
Bij 133.000KM is de koppeling, distrubutieriem en spanrollen vervangen
*KLIK* voor de advertentie.
Ik ga morgen mee kijken, waar op te letten?
Ik ga al 5 jaar met het openbaar vervoer naar m,n werk.quote:Op donderdag 9 september 2004 08:17 schreef Fugie het volgende:
moge
vanochtend me trein gemist, moest ik met de bus met joelende kinderenEcht kut dat openbaar vervoer, morgen weer met de auto alstie gefixt is
Oja, zeeland heeft opel club zeelandEn nee ik ben er geen lid van. Die hebben raamstickers zo groot als je auto, dus ze valle wel een beetje op
![]()
crazy-pta-tuning lijkt me wel cool![]()
nopequote:Op donderdag 9 september 2004 09:42 schreef MikdawG het volgende:
Zijn er al foto's van Tjabbo's Supra?
Hey jij had ook geluk op zandvoort met je BMWquote:Op donderdag 9 september 2004 10:05 schreef Thermo het volgende:
Ik heb 2 weken geleden in een ford thunderbird gezeten in knokke, chromen velgen etc, ik kan hem niet mooi vinden.
Maar wel speciaal.
Hij heeft hem gewoon nietquote:Op donderdag 9 september 2004 09:42 schreef MikdawG het volgende:
Zijn er al foto's van Tjabbo's Supra?
Zandvoort?quote:Op donderdag 9 september 2004 10:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey jij had ook geluk op zandvoort met je BMW![]()
OH SHITvolgens mij had je niet veel speling meer met je neus en de vang rail.
Of lijkt dat maar zo?
[..]
Blijf jij nog maar even zitten, en let vooral goed op bij Nederlandse lesquote:Op donderdag 9 september 2004 10:37 schreef Hugster het volgende:
moggeh![]()
shool zuigt![]()
PFFFFFFFFFFFFFF ik was weer geweldig in de war.quote:Op donderdag 9 september 2004 10:11 schreef Thermo het volgende:
[..]
Zandvoort?
Eurocircuit heb ik wel al gereden met een bmw ja, maar hoe kom je op zandvoort?
( rally bmw, me alfa komt circuit niet op 1 2 3 )
quote:Op donderdag 9 september 2004 10:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
PFFFFFFFFFFFFFF ik was weer geweldig in de war.
Het was nog vroeg![]()
ik dacht al.. jij weet meer dan de rest ofzo..quote:Op donderdag 9 september 2004 10:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
PFFFFFFFFFFFFFF ik was weer geweldig in de war.
Het was nog vroeg![]()
idd.. kom niet uit me query....quote:Op donderdag 9 september 2004 11:07 schreef D-Devil het volgende:
Dit wordt een lange dag.
Wat is dat dan?? gratis auto laten wassen???quote:Op donderdag 9 september 2004 10:51 schreef Domi het volgende:
iemand al gebruik gemaakt van die radio 538/ bp carwash Nationale Autowasdag 2004 ?
yep gratis wassen als je 538 aan hebt staan en een krantje ofzo, was benieuwd naar de druktequote:Op donderdag 9 september 2004 11:37 schreef hermandeperman het volgende:
mogge
[..]
Wat is dat dan?? gratis auto laten wassen???
102.zoveelquote:Op donderdag 9 september 2004 12:11 schreef D-Devil het volgende:
538 zit hiet niet in de Ether.
* LoverGirl is jaloers...quote:Op donderdag 9 september 2004 10:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
tis nog vroeg eh![]()
en ik heb geen nederlands meer.. al 3 jaar niet meer![]()
als je nou eens stopt met jankenquote:Op donderdag 9 september 2004 12:16 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
* hermandeperman is jaloers...
Pff... ruilen? Ga ik lekker uitspoken wat jij de hele dag doet en dan mag jij weer leren wanneer er nou een e, een n, een d of een t achter moet...quote:Op donderdag 9 september 2004 12:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
als je nou eens stopt met janken
De middelbare schooltijd is echt über!!
Ik snap dat het op jouw leeftijd gewoon gaaf is om te zeggen dat school stom is enzo, maar nu is't genoeg.
maar ik gedraag me niet als een kleuter! vanaf aanstaande maandag mag ik iedere dag van 07.15 tot 16.00u in de productiehal van een Scheepswerf werken. Ruilen?quote:Op donderdag 9 september 2004 12:20 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Pff... ruilen? Ga ik lekker uitspoken wat jij de hele dag doet en dan mag jij weer leren wanneer er nou een e, een n, een d of een t achter moet...
of gymmen
edit: wow, je bent wel vijf jaar ouder dan ik
Goed hoor... vorige week heb ik 42 uur gewerkt, op school gehangen, eten gekookt, de was en de vloer gedaan... waar moet ik me melden?quote:Op donderdag 9 september 2004 12:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
maar ik gedraag me niet als een kleuter! vanaf aanstaande maandag mag ik iedere dag van 07.15 tot 16.00u in de productiehal van een Scheepswerf werken. Ruilen?![]()
Rotterdam Zuid... mag je gelijk mijn huis schoonmaken en kokenquote:Op donderdag 9 september 2004 12:27 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Goed hoor... vorige week heb ik 42 uur gewerkt, op school gehangen, eten gekookt, de was en de vloer gedaan... waar moet ik me melden?
jij ook al niet?quote:Op donderdag 9 september 2004 11:16 schreef Thermo het volgende:
[..]
idd.. kom niet uit me query....
quote:Op donderdag 9 september 2004 12:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Rotterdam Zuid... mag je gelijk mijn huis schoonmaken en koken
ga ik straks ook doen!! klinkt goed iig... laat ff weten of het werkt... kijk wel ff op radio538.nl welke stations meedoen hèquote:Op donderdag 9 september 2004 12:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
/.me gaat ff auto laten wassen door de BP
ja echt rustig jaquote:Op donderdag 9 september 2004 13:04 schreef ThaFreak het volgende:
rustig
Laten we het hopenquote:Op donderdag 9 september 2004 13:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja echt rustig ja![]()
* die 15jarige weggejaagd heeft geloof ik![]()
Pff... dat doe je zelf maar...quote:Op donderdag 9 september 2004 12:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Rotterdam Zuid... mag je gelijk mijn huis schoonmaken en koken
quote:Op donderdag 9 september 2004 13:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja echt rustig ja![]()
* die 15jarige weggejaagd heeft geloof ik![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 13:13 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Pff... dat doe je zelf maar...
Heej, als je op Google zoekt naar mijn achternaam kom je op een heeeleboel hits
.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:13 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Pff... dat doe je zelf maar...
Heej, als je op Google zoekt naar mijn achternaam kom je op een heeeleboel hits
Zozo nu al gezien?quote:Op donderdag 9 september 2004 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Mooie intro BTW op ptaslowchat.tkMijn complimenten
thanxz, is alweer underconstruction maar dat schiet niet echt opquote:Op donderdag 9 september 2004 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Mooie intro BTW op ptaslowchat.tkMijn complimenten
Extra fotoke zondag als het meezitquote:Op donderdag 9 september 2004 13:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
thanxz, is alweer underconstruction maar dat schiet niet echt op![]()
Het werkt...quote:Op donderdag 9 september 2004 12:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ga ik straks ook doen!! klinkt goed iig... laat ff weten of het werkt... kijk wel ff op radio538.nl welke stations meedoen hè![]()
lang in de rij gestaan??quote:Op donderdag 9 september 2004 13:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Het werkt...
Alleen de Crazy Express is niet superschoon.
programma 3 gratis
en het superprogramma voor 1 euro..
ik denk dat ik straks nog even naar een andere BP ga voor het superprogramma
Ik ga hem zo ff laten wassen...quote:Op donderdag 9 september 2004 10:51 schreef Domi het volgende:
iemand al gebruik gemaakt van die radio 538/ bp carwash Nationale Autowasdag 2004 ?
Neh... kijk in mn profiel bij mn mailadres?quote:Op donderdag 9 september 2004 13:15 schreef Alexxxxx het volgende:
"de Vries"?
Heb ik hier niet, ik zit op schoolquote:Op donderdag 9 september 2004 13:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
.
pics![]()
Ook hoi! Vijftien jaar en heel erg bezig met een werkstuk, jij?quote:Op donderdag 9 september 2004 13:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Zozo nu al gezien?
En ik heb zeker weer niet opgelet maar ik weet nog niet wie de nueck lovergirl is
voorgedrongenquote:Op donderdag 9 september 2004 13:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
lang in de rij gestaan??
quote:Op donderdag 9 september 2004 13:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
voorgedrongen
nee viel wel mee... iedereen ging eerst naar binnen en dan naar de wasstraat.. ik eerst naar de wasstraat en dan dat bonnentje halen
ik had geen gratis Red Bullquote:Op donderdag 9 september 2004 13:47 schreef Domi het volgende:
net ook ff door de machine gegooid, was redelijk druk, stuk of 3-4 autos voor me op allebei de rijen want er zijn daar 2 wasapparaten naast elkaar. Maar de gratis Red Bull volstond wel ff tijdens het wachten
ok je hebt me overtuigd! ik ga ff een half uurtje eerder naar mijn werk...quote:Op donderdag 9 september 2004 13:54 schreef Domi het volgende:
waren nog een partij lekkere mokkels ook die dat uitdeelde![]()
plakken met hele sterke lijmquote:Op donderdag 9 september 2004 14:10 schreef LoverGirl het volgende:
Heej mensjes... hoe maken ze die anti-diefstal-dingetjes eigenlijk vast aan de achterkant van je monitor?
Maar dat krijg je er zo af danquote:Op donderdag 9 september 2004 14:12 schreef Domi het volgende:
[..]
plakken met hele sterke lijm
was inderdaad een domme opmerkingquote:Op donderdag 9 september 2004 14:12 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Maar dat krijg je er zo af dan
Was dit weer een domme opmerking?
Ahaaaquote:Op donderdag 9 september 2004 14:18 schreef Domi het volgende:
[..]
was inderdaad een domme opmerking
je trekt waarschijnlijk nog eerder( zeker bij monitoren) het plastic kapot dan dat je die slotdingen eraf trekt, maar ja al je wil krijg je het er uiteindelijk vast wel af maar het remt je wel
Ik heb haar hier heen gehaaldquote:Op donderdag 9 september 2004 13:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Zozo nu al gezien?
En ik heb zeker weer niet opgelet maar ik weet nog niet wie de nueck lovergirl is
Ohja, dat wilde ik nog zeggen, het is ZIJN schuldquote:Op donderdag 9 september 2004 14:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb haar hier heen gehaald![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 14:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb haar hier heen gehaald![]()
Vind je me niet lief ofzo?quote:Op donderdag 9 september 2004 14:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
ik vind je vervelendquote:Op donderdag 9 september 2004 14:45 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Vind je me niet lief ofzo?
ik moet nog veertig regels en twee kantjes en dan ben ik eindelijk klaar, dus je bent gewaarschuwd, ik verveel me
quote:Op donderdag 9 september 2004 14:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Hier was programma 5 gratis... Ik had 5 auto's voor me... Half uurtje gewacht ofzo...quote:Op donderdag 9 september 2004 13:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
lang in de rij gestaan??
Pff... dan heb je me nog niet meegemaakt als ik druk benquote:Op donderdag 9 september 2004 14:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik vind je vervelend![]()
En gelukkig ga ik zo werken...![]()
Wa motte gij nou weer me Delphi?quote:Op donderdag 9 september 2004 14:48 schreef Fugie het volgende:
delphi is een kutprogramma
quote:Op donderdag 9 september 2004 15:37 schreef LoverGirl het volgende:
Klaar! Tot morgen mensen!
Ik ook...quote:Op donderdag 9 september 2004 16:55 schreef Steve-O het volgende:
thuis
feestquote:Op donderdag 9 september 2004 17:05 schreef ook_gek het volgende:
Op het werk
quote:Op donderdag 9 september 2004 17:07 schreef Steve-O het volgende:
[..]
feest
okquote:Op donderdag 9 september 2004 17:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]<--- dat staat er toch. Dus NEE
![]()
je weet zeker dat dat niet de oliecarter is ? Heb er niet zoveel verstand van maar ik heb ooit een clublid horen zeggen die in een Alfa garage werkt dat hij dat vaak tegenkwam bij 147ers.quote:Op donderdag 9 september 2004 17:22 schreef Hugster het volgende:
Net die 147 wezen kijken, errug dik! 17" velgen, geblindeerd
Alleen lekte ie een pietsie olie bij de bak/blok.. dus hij gaat eerst even de brug op bij een onafhankelijke garage voor nader onderzoek.
Wat kost het vervangen van een pakking bij de bak ongeveer schatten jullie?
al schop je nog een deuk in m'n autoquote:Op donderdag 9 september 2004 17:47 schreef Hugster het volgende:
zou ook goed kunnen, afwachten wat de garage zegt, een idee wat deze reparatie zou kunnen gaan kosten?
Wil je dat tegen me zeggen bij de eerst volgende meetingquote:Op donderdag 9 september 2004 17:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
al schop je nog een deuk in m'n auto![]()
Ehe leukquote:Op donderdag 9 september 2004 18:43 schreef ook_gek het volgende:
oja ik ben eindelijk thuis. Maar ik moet over 10 min weer weg
Nog altijdquote:Op donderdag 9 september 2004 18:16 schreef Hugster het volgende:
zet ie weeer een punt achter z'n smiley
quote:Op donderdag 9 september 2004 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
* hermandeperman voelt zich al 24 uur een hermandepermanmagneet
mwah... die gek is er niet dus het komt goedquote:Op donderdag 9 september 2004 22:15 schreef MutZ het volgende:
Truste
Oh ja... IRC is vanavond niet veilig...
maar't ging over IRCquote:Op donderdag 9 september 2004 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Op MSn is ie wel
Sandra haar beurt, misschien tot zo
ja enquote:Op donderdag 9 september 2004 22:50 schreef nero355 het volgende:
Ben je jaloers
Mercedes ==
ben je goed verzekerdquote:Op donderdag 9 september 2004 18:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wil je dat tegen me zeggen bij de eerst volgende meeting![]()
Ik ga voor het dakquote:Op donderdag 9 september 2004 23:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ben je goed verzekerd![]()
als je dan op precies dezelfde deuk wil trappen, laten we jouw verzekering mijn schade betalen![]()
![]()
hoe zegt uquote:Op donderdag 9 september 2004 23:17 schreef Fugie het volgende:
dat ik zeg ik toch, verdwaalde padjakker.
Ik ga pitte, later smatjes
quote:Op donderdag 9 september 2004 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
* hermandeperman meld zich weer
Sandra is een heerlijk erwtensoepje voor me aan het klaarmaken
jij bent Sandra?quote:Op donderdag 9 september 2004 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb de soep verkloot
ik heb ooit wel eens zo'n progje gehad... maar weet niet meer hoe het heet... probeer het eens in #DIGquote:Op donderdag 9 september 2004 23:42 schreef ook_gek het volgende:
weet iemand een super simpel progje om stukjes uit een mp3tje te knippen?
Zo dat je een mp3tje krijgt van BV 1 min?
Ga met een casetterecorder naast de boxen de gewenste minuut opnemenquote:Op donderdag 9 september 2004 23:42 schreef ook_gek het volgende:
weet iemand een super simpel progje om stukjes uit een mp3tje te knippen?
Zo dat je een mp3tje krijgt van BV 1 min?
He dronkelap!!quote:Op donderdag 9 september 2004 23:49 schreef PeuRac het volgende:
HEEEEEEEEEEEEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EIKELSSSSSSSSSSSSSSSSSS
* hermandeperman zit lekker in Spanje aan de Pasoa en Safarilekkere wijven hier, niet normaal
![]()
![]()
Nee, we waren samen bezig, alleen was ik dat vergeten, ik dacht dat Sandra al het werk deed, maar dat had ik dus moeten doen.. nu eet ik een gore soepquote:Op donderdag 9 september 2004 23:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
jij bent Sandra?
quote:Op donderdag 9 september 2004 23:49 schreef PeuRac het volgende:
maar nu is mn geld op, en moet ik dus pleitte, tot morgen nacht, ben zo rond 1u thuis (hoop ik)
Tof ook dat je hem met ons hebt gedeeldquote:Op vrijdag 10 september 2004 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Die had ik een paar dagen geleden al op de site... Leuk filmpje ja
Omdat die groot isquote:Op vrijdag 10 september 2004 00:51 schreef hermandeperman het volgende:
mensen... waarom wordt een Hummer zo speciaal gevonden terwijl hij net zo duur is als een Range Rover of een Porsche Cayenne??
ja en? een Dodge Ram Van is groterquote:Op vrijdag 10 september 2004 00:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat die groot is
h2 is echt niet groter als een Rang Roverquote:Op vrijdag 10 september 2004 00:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat die groot is
half uur later is het nog steeds veel te vroegquote:Op vrijdag 10 september 2004 07:08 schreef MutZ het volgende:
Half 7 je bed uit is echt veel te vroeg...
Je komt nooit buiten?quote:Op vrijdag 10 september 2004 07:27 schreef BoJo het volgende:
ben nog nooit zo wakker geweest in de ochtend, het duurde m'n kat te lang voordat ik wakker werd dus greep ze m'n arm vast. Daar schrok ik wakker van dus ruk m'n arm weg van schrik en ja dan krijg je krassen en bloed van. Kom ik op het balkon om die hooligan eten te geven, kom ik er ineens achter dat de planten en bloemen er wel erg droogjes bij staan*oeps*
het punt is dat ik 2x per dag op het balkon ben om m'n kat te voeren en het me nu na 2 weken pas opgevallen isquote:Op vrijdag 10 september 2004 07:35 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Je komt nooit buiten?. Ook al geen sociaal leven
.
Voor het gespot topic jaquote:Op vrijdag 10 september 2004 07:44 schreef ook_gek het volgende:
hoooooooooooooi
ik kom wel eens buiten
quote:Op donderdag 9 september 2004 23:59 schreef ook_gek het volgende:
http://www.boreme.com/bm/AUG04/a/m-golf-balls/fr.htm
Whehehehe dit ga ik ook een keer doen![]()
8 uur ookquote:Op vrijdag 10 september 2004 07:08 schreef MutZ het volgende:
ik ookquote:Op vrijdag 10 september 2004 07:48 schreef D-Devil het volgende:
Ik moet zo alweer gaan, werken.
ik moet godver tot 5 uur op die rukschool zittenquote:Op vrijdag 10 september 2004 07:55 schreef Hugster het volgende:
morgeh![]()
zo school![]()
watje.quote:Op vrijdag 10 september 2004 07:08 schreef MutZ het volgende:
He Tjabbo!quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
watje.
Doe ik elke dag![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:30 schreef Ballebek het volgende:
[..]
He Tjabbo!
Ga je mee naar de feesttent vanavond
Ze zijn hem sneller aan het makenquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:05 schreef LoverGirl het volgende:
Hoi mensen! Wat is er met de FP gebeurd?
Wingdings, moeilijk.quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:37 schreef LoverGirl het volgende:
Ik wil ook wel naar huis, maar ja... dan gaan er weer mensjes zeggen dat het afgelopen is enzo
Tis hier wel humor trouwens, we zitten te discussieren over de lettertypes die je kunt gebruiken voor werkstukken (ik zeg Verdana (groot)en het meisje naast me zegt Times New Roman (klein))
Comic sans MS maar die is wel erg speels uiteraardquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:39 schreef LoverGirl het volgende:
Maar er worden punten gegeven voor leesbaarheiddie onthou ik
De levens vraagquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:37 schreef LoverGirl het volgende:
(ik zeg Verdana (groot)en het meisje naast me zegt Times New Roman (klein))
Je kunt je nu wel voorstellen hoe hard wij hier werken he?quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De levens vraag![]()
Eet jij veel kleurstof op een dag?quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:06 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Je kunt je nu wel voorstellen hoe hard wij hier werken he?
Oeh, ik laat Notepad openstaan met een stukje tekst erin (ook hoi, ik wil hier zometeen, zoals je kunt zien aan alle worddocumenten die openstaan, weer verderwerken), kom ik terug (net pauze gehad) zitten hier twee gozers spelletjes te doen (dat mag hier niet... over Fok!ken zeggen ze niks)
quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Eet jij veel kleurstof op een dag?
Ik heb het je zondag nacht nog gezegdquote:Op vrijdag 10 september 2004 07:27 schreef BoJo het volgende:
ben nog nooit zo wakker geweest in de ochtend, het duurde m'n kat te lang voordat ik wakker werd dus greep ze m'n arm vast. Daar schrok ik wakker van dus ruk m'n arm weg van schrik en ja dan krijg je krassen en bloed van. Kom ik op het balkon om die hooligan eten te geven, kom ik er ineens achter dat de planten en bloemen er wel erg droogjes bij staan*oeps*
6uur... dat is toch zat?!?quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:43 schreef PeuRac het volgende:
was een korte nacht![]()
om 4u naar bed en om 10u er weer uit, want om 11u moesten we t huisje uit![]()
ben pas om 22u weer in NL
Ikke?quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Eet jij veel kleurstof op een dag?
Heb ik al geprobeerd, heeft geen topics geopendquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:22 schreef hermandeperman het volgende:
moet je zoeken hè!
Maar ik ben weer weg
Ik ZEI toch dat je niet naar m'n mobiel moest bellenquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:26 schreef ook_gek het volgende:
* LoverGirl blijf nog maar even door werken
M,n telrekening is binnen. 200 euro
Daar woon ikquote:Op vrijdag 10 september 2004 09:18 schreef Fugie het volgende:
vroomshoop ? wtf is dat voor naam ?
join the clubquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:26 schreef ook_gek het volgende:
* Thermo blijf nog maar even door werken
M,n telrekening is binnen. 200 euro
Woon jij in belgie danquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:27 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Ik ZEI toch dat je niet naar m'n mobiel moest bellen
en dat is dan nog een understatement!quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
aparte naam
Zo moeilijk is dat toch nietquote:Op vrijdag 10 september 2004 15:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
en dat is dan nog een understatement!
Vroomshoop..... hoe verzinnen ze het?![]()
opelquote:Op vrijdag 10 september 2004 00:52 schreef ook_gek het volgende:
ik heb de nieuwe opel cabrio gezien.
En hij is best stoer![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
opel
quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
ik heb nog goeie shit. Intressequote:Op vrijdag 10 september 2004 16:06 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |