quote:Van Der Sar Signs
Manchester United have signed Edwin van der Sar from Fulham for an undisclosed fee.
The Dutch goalkeeper has signed a two-year contract and will join the club from 1 July.
More to follow.
Report by Ben Hibbs.
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:27 schreef DeTolk het volgende:
Eindelijk naar ManU?
red ie welquote:Op zondag 5 juni 2005 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Had Arsenal hem maar niet links moeten laten liggen, mooie transfer voor Edwin!
En fantastisch dat hij nog altijd een superkeeper is. Nog even en hij is onze recordinternational.
Als ze hem gewild hadden hadden ze hem afgelopen jaar wel aangetrokken,toen was ie nog eens TRANSFERVRIJ ook.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Had Arsenal hem maar niet links moeten laten liggen, mooie transfer voor Edwin!
De hele top in de premier league heeft gewoon jaren lopen slapen als je het mij vraagt, hij is verreweg de beste keeper in Engeland.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als ze hem gewild hadden hadden ze hem afgelopen jaar wel aangetrokken,toen was ie nog eens TRANSFERVRIJ ook.
Nou kunnen ze alsnog hun portefeuille trekken
Dat hadden ze ook allang moeten doen. vd Sar is veel beter dan Lehman en co.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als ze hem gewild hadden hadden ze hem afgelopen jaar wel aangetrokken,toen was ie nog eens TRANSFERVRIJ ook.
Nou kunnen ze alsnog hun portefeuille trekken
Hij heeft een mindere periode gehad hoor. Hij was nog wel goed, maar niet supertop.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:40 schreef The_Coach het volgende:
[..]
De hele top in de premier league heeft gewoon jaren lopen slapen als je het mij vraagt, hij is verreweg de beste keeper in Engeland.
Petr Cech mag z'n veters nog niet eens strikkenquote:Op zondag 5 juni 2005 17:40 schreef The_Coach het volgende:
[..]
De hele top in de premier league heeft gewoon jaren lopen slapen als je het mij vraagt, hij is verreweg de beste keeper in Engeland.
Op Cech na wel ja,had hem graag bij ons gezien overigens.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:40 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Zo'n periode herinner ik me ook nog van Barthez.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij heeft een mindere periode gehad hoor. Hij was nog wel goed, maar niet supertop.
Ze lopen achterquote:Van der Sar has 95 international caps with Holland
Hij dacht waarschijnlijk dat Fulham dat zou worden, maarja daar is de geldkraan al een tijdje dichtgedraaidt.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:52 schreef tong80 het volgende:
Blijft vreemd dat de topclubs hem niet eerder hebben genomen.
bij de bbc schijnbaar ook. Skysports loopt 1 voor.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.manutd.com/news/fullstory.sps?iNewsid=181999&itype=466&icategoryid=120 :
[..]
Ze lopen achter.
Ja die hadden een hele andere toekomst gepland.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:54 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Hij dacht waarschijnlijk dat Fulham dat zou worden, maarja daar is de geldkraan al een tijdje dichtgedraaidt.
95 caps, ze zitten er wel naastquote:Op zondag 5 juni 2005 17:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
zie http://news.bbc.co.uk/spo(...)/man_utd/4611715.stm
The same here.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:28 schreef DutchGooner het volgende:
Met ingang van komend seizoen zeg ik;vd Sar![]()
Dat is in inches.quote:
Ja helaas wel... We zouden het Man. Utd van het zuiden moeten worden volgens al Fayed.... Maarja toch nog wel teleurgesteld dat een zeer goede keeper ons gaat verlatenquote:Op zondag 5 juni 2005 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja die hadden een hele andere toekomst gepland.
ik dacht dat zijn broek van zijn kont gezakt wasquote:
Van die nr 10 iddquote:Op zondag 5 juni 2005 22:07 schreef milagro het volgende:
[..]
ik dacht dat zijn broek van zijn kont gezakt was![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:07 schreef milagro het volgende:
[..]
ik dacht dat zijn broek van zijn kont gezakt was![]()
![]()
He, die post wilde ik net plaatsen!quote:Op zondag 5 juni 2005 22:14 schreef golfer het volgende:
Mooi voor hem op zijn 'ouwe' dag zijn carriere alsnog af te sluiten bij een topclub.
Zijn gelijk de wedstrijden waar we geen strafschop tegen kregen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:43 schreef Suijk het volgende:
Meer dan de helft van zijn interlands de nul, da's netjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |