als je de OP effe aanpast en me daarna belt om de voorbereidingen te starten komt het helemaal goedquote:Op woensdag 8 september 2004 22:13 schreef Waxxer het volgende:
Ja, het wordt na ruim 600 posts toch wel tijd om spijkers met koppen te slaan lijkt me zo
NU kunnen we nog op een terrasje zitten en dat dan Jerruh heel stoer komt aanscheuren op zijn scooter
Keep it together...quote:Op woensdag 8 september 2004 22:46 schreef beaverhausen het volgende:
Brothers and sisters, they've always been there for me
We have a connection, home is where the heart should be
Keep it together in the family
They're a reminder of your history
Brothers and sisters they hold the key
To your heart and your soul
Don't forget that your family is gold.
heel goedquote:Op woensdag 8 september 2004 22:45 schreef Cazman het volgende:
Ik kom wel op de motor
Kreeg net telefoon vanaf 't concertquote:Op woensdag 8 september 2004 22:46 schreef beaverhausen het volgende:
Brothers and sisters, they've always been there for me
We have a connection, home is where the heart should be
Keep it together in the family
They're a reminder of your history
Brothers and sisters they hold the key
To your heart and your soul
Don't forget that your family is gold.
Anders wrijf je het er nog effe in ofzo.quote:Op woensdag 8 september 2004 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kreeg net telefoon vanaf 't concertgeinig
*Wrijf*quote:Op woensdag 8 september 2004 22:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Anders wrijf je het er nog effe in ofzo..
*kras*.
Maar kan pupje ook op z'n kop staan met z'n benen in z'n nek?quote:Op woensdag 8 september 2004 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*Wrijf*
Ach, het was leuk geweest opm er te zijn, maar enorm rouwig ben ik er niet om heur.
Heb m'n eigen concert hier.
Pupje in boxer op de dansmat van de PS2... hij had het warm van 't dansen
Heb je toevallig ook een webcam voor je verjaardag gekregen?quote:Op woensdag 8 september 2004 23:00 schreef Ang3l het volgende:
*Wrijf*
Ach, het was leuk geweest opm er te zijn, maar enorm rouwig ben ik er niet om heur.
Heb m'n eigen concert hier.
Pupje in boxer op de dansmat van de PS2... hij had het warm van 't dansen
Zaterdagquote:Op woensdag 8 september 2004 23:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar kan pupje ook op z'n kop staan met z'n benen in z'n nek?
In dat geval kom ik effe langs. Wanneer was dat feestje ook al weer?.
De webcam voor de PS2 komt vrijdag (eyetoy)quote:Op woensdag 8 september 2004 23:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een webcam voor je verjaardag gekregen?![]()
![]()
nog een uurtje!
Zet nog even snel een verlengsnoer op je lijstje dan!!quote:Op woensdag 8 september 2004 23:05 schreef Ang3l het volgende:
De webcam voor de PS2 komt vrijdag (eyetoy)
En de cam hier, daar is de snoer te kort voor
Soort van "Live@Angel's"?quote:Op woensdag 8 september 2004 23:09 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Zet nog even snel een verlengsnoer op je lijstje dan!!
Zijn we er zaterdag toch een beetje bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |