quote:Op woensdag 8 september 2004 20:28 schreef Loena-tik- het volgende:
Goed zo Piglet, je hoeft dus niet meteen in de supermarkt te gaan liggen als je vliezen breken
![]()
Dat kan ik niet hoor. Ben tenslotte een controle-freak en moet altijd mee om te checken dat we wel alles hebben wat we moeten hebbenquote:Op woensdag 8 september 2004 21:00 schreef phluphy het volgende:
m@x Binnenkort even regelen dat je niet meer zelf boodschappen hoeft te doen
And a good evening to you tooquote:Op woensdag 8 september 2004 21:00 schreef phluphy het volgende:
Good evening Ladies!
Hubbie wil me wel vertroetelen maar ik kan niet stilzitten. Ik krijg om de haverklap harde buiken en het kindje stuitert heen en weer.
quote:Op woensdag 8 september 2004 21:09 schreef m@x het volgende:
Githa, je moet wel voor jezelf opkomen hoor. Jouw gezondheid en die van je kindje gaan voor en dat zullen de mensen op je werk heus wel begrijpen. Kan me voorstellen dat je je verantwoordelijk voelt, maar blijf niet te lang zo doorlopen!
Nou, bij jou is het in 1 dag tijd vast komen te liggen, noem ik toch wel een goed teken hoorquote:Op woensdag 8 september 2004 21:00 schreef phluphy het volgende:
Loena Ik weet dat het niet zoveel zegt; de termijn waarop het hoofdje vast gaat zitten. Maar ondertussen ben ik gewoon blij dat er weer een stapje is gezet!
Uhhhh, naar de 42 wekenquote:Morgen ben jij ook alweer 41 weken hé? Sjemig... waar moet dat heen.
HIHIHIHI, hij is leuk. Wij hebben hier thuis ook een manier gevonden om de kleine naar buiten te krijgen. Connor roept iedere dag bijna in mijn mutsquote:
Lijkt me leuk, ehh niet dus...quote:Op woensdag 8 september 2004 21:20 schreef snoopy het volgende:
Je gaat toch niet proberen dat record van Pluph te verbreken hè Loena![]()
laat Loenababy dan maar komenquote:Op woensdag 8 september 2004 21:23 schreef Loena-tik- het volgende:
Lijkt me leuk, ehh niet dus...
Mooi zoquote:Op woensdag 8 september 2004 22:42 schreef Xanthe het volgende:
Dank je Loena-tik- , dat zijn nou de fijne complimenten en maakt mijn dag meteen weer goed.
MeneerM@x ?quote:Op donderdag 9 september 2004 09:53 schreef m@x het volgende:
Loena, dat mutsgeschreeuw kennen we hier ook, alleen is het hier geen klein jongetje maar een volwassen vent die op zo'n manier een band met zijn kind probeert op te bouwen.
ehm.................quote:Op donderdag 9 september 2004 10:22 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
MeneerM@x ?![]()
![]()
HIHIHIHI, mannenquote:Op donderdag 9 september 2004 10:30 schreef m@x het volgende:
[..]
ehm.................ja
. Snotje reageert namelijk niet op hem als hij zijn handen op mijn buik legt dus hij probeert op deze manier contact te maken. Op de kat reageert Snotje overigens wel....beetje lullig voor meneerm@x dus.
Lekker Tex!quote:Op donderdag 9 september 2004 12:18 schreef texelonia het volgende:
Nou dat was een eitje!
Ik was amper begonnen aan mijn klachten-lijstje of er was al een mailtje de deur uit naar mijn werkgever met verzoek tot vervangend werkNu is het dus wachten op mijn werkgever totdat ze me ook daadwerkelijk ander werk gaan geven...
Nu even snel een broodje eten en dan dus hopelijk voorlopig één van de laatste dagen gewoon werken
Nee, dat denk ik ook niet hoor, Meris. Ik weet dat jij stand-by staat zeg maarquote:Op donderdag 9 september 2004 12:46 schreef Merisse het volgende:
Hmmm vreemd dat Fluf nog niks gepost heeft idd piglet maar heb nog geen SMS-je ontvangen dus ik neem aan dat er nog niks serieus aan de gang is.
En dit is de 3e datum die je gokt toch? En 3 keer is scheepsrecht!quote:Op donderdag 9 september 2004 16:16 schreef snoopy het volgende:
oke dan, laatste gokje: ik denk dat Puffie's baby maandag 13 september geboren wordt![]()
Tja, sommig vrouwen hebben een trage spijsvertering en anderen weer een trage bevalcapaciteit (of zoiets)quote:Op donderdag 9 september 2004 15:58 schreef phluphy het volgende:
Piglet Al die voorbodes en zo... tja, in het ziekenhuis hebben ze me verteld dat mijn lichaam precies alle stappen volgt zoals het hoort, alleen te traag... oftewel: mevrouw u bent lui![]()
Nee we zijn in stakingquote:Op donderdag 9 september 2004 16:43 schreef ThunderChild het volgende:
Nog steeds geen vers babietje . . . ??![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 16:47 schreef piglet het volgende:
Nee we zijn in staking![]()
De baby van Phluphy in elk geval. De vraag is alleen waarom. Zou hij/zij nu al zakgeld verhoging willen hebben?quote:Op donderdag 9 september 2004 16:47 schreef piglet het volgende:Nee we zijn in staking![]()
Wat ontzettend jammer zeg!!! Ook voor je schoonzusje!!!quote:Op donderdag 9 september 2004 13:44 schreef phluphy het volgende:
Daarna zijn we gaan afscheid nemen van schoonzus, die morgen teruggaat naar Nieuw-Zeeland, zonder haar neefje / nichtje gezien te hebben. Erg sneu en jammer, ze is zelf overigens ca. 20 weken zwanger, dus we hebben ook maar de "buiken" laten zoenen
![]()
Balen is dat he? Het voelt dan toch aan als het "echte" werk, helemaal blij omdat je lekker pijn hebt en je beebje gaat komen en dan zwakt het potverdorie gewoon afquote:
Loena Ik had net zo'n nacht, ik had zo'n buikpijn en pijn in mijn rug, ik wist ZEKER dat het begonnen was, maar ook ik ben opeens weer in slaap gevallen en 's ochtends was alles weer rustig. Jij ook sterkte
Helpt wel hoor Sugartjequote:Op donderdag 9 september 2004 20:20 schreef Sugar het volgende:
Fluf en Loena, wat heb ik met jullie te doen!
Flufske, ik vind het zo sneu voor je dat je zó lang moet wachten! Ik weet dat wachten niet leuk is! Ik was uiteindelijk 15 dagen te laat, maar toen was het tenminste de dag ervoor al begonnen... Heel veel dikke kussen! Ik zet echt al mijn krachten in om jullie snel jullie kindjes te bezorgen, wie weet helpt het als ik superveel aan jullie denk?!![]()
Dat vinnik nou niet aardigquote:Op donderdag 9 september 2004 20:39 schreef phluphy het volgende:
Loena Ik hoop dat je vannacht goed slaapt !
quote:Wat overigens wel erg vervelend is: ik had gezegd dat ik op 1 oktober weer aan het werk zou gaan. Dat betekent maar 2,5 week "verlof" na de geboorte.
Gelukkig is het voorlopig maar een paar uurtjes per dag, en ook nog van huis uit, maar dan nog![]()
Maar je hebt gewoon recht op die 10 weken hoor, normaal gesproken word er uitgegaan van de uitgerekende datum, maar beval je later dan is dat pech voor de zaak maar houd je je 10 weken na de bevalling( die overtijd-dagen krijg je er gratis en voor niets bijquote:Op donderdag 9 september 2004 20:52 schreef phluphy het volgende:
Rena/Loena,
Tja, ik weet ook niet hoe ik dat destijds bedacht heb:? Ik had gerekend op medio augustus bevallen (dom!), dan zo'n 6 weken verlof, en dan eerst een maandje 2 uur per dag werken. Hoe kon ik weten dat het nageslacht niet net zo gestructureerd is als mams? Maar ik maak me pas zorgen als het zo ver is, komt tijd komt raad, eerst wil ik een baby !!
Oh ships Loena, ik bedoel natuurlijk: ik hoop dat je goed slaapt, tenzij je te druk bent met bevallen![]()
Ow ok dat wist ik nietquote:Op donderdag 9 september 2004 21:13 schreef phluphy het volgende:
Ehm ja, dat geldt als je in loondienst bent. Ik heb mijn eigen eenmanszaakje dus ik kan nergens aanspraak op maken. Maar het komt allemaal goed![]()
Echt welquote:Op donderdag 9 september 2004 20:39 schreef phluphy het volgende:
[Piglet Heb je ook zo'n zin in carpaccio?
Ja, plan B = niet werkenquote:Op donderdag 9 september 2004 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb je een back-up plan??
Als je het maar laatquote:Op donderdag 9 september 2004 22:06 schreef piglet het volgende:
Het is alleen voor jullie te hopen dat mijn beebje niet ook bedenkt dat 43 weken een prima tijd is om in m'n buik te blijven![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 22:18 schreef phluphy het volgende:
Als je het maar laaten dan gaat het me niet om de carpaccio ....
quote:Op vrijdag 10 september 2004 07:54 schreef phluphy het volgende:Ik heb net de "FLATS" gehad, oftewel: de vliezen zijn gebroken
Het vruchtwater is helemaal groen, dus ik bel even naar het ziekenhuis.
Nee, dat kan ik me ook niet voorstellen, dit is toch wel 'overmacht'. Gelukkig maar dat als het echt niet gaat, het niet per se hoeft. Niet dat ik nu altijd van het slechtste uit wil gaan, maar ja, nou ja, uh....quote:Op donderdag 9 september 2004 22:16 schreef phluphy het volgende:
Ja, plan B = niet werkenKan me hooguit wat klanten kosten, maar eerlijk gezegd denk ik dat ze wel begrip zullen hebben en het zo'n vaart niet zal lopen.
Waaaaaaaaaquote:Op vrijdag 10 september 2004 07:54 schreef phluphy het volgende:Ik heb net de "FLATS" gehad, oftewel: de vliezen zijn gebroken
quote:Op vrijdag 10 september 2004 07:54 schreef phluphy het volgende:Ik heb net de "FLATS" gehad, oftewel: de vliezen zijn gebroken
Ploppie??quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:13 schreef Loena-tik- het volgende:
Phluphy, nu ben je Puffie, offe Phlophy, iemand nog varianten?![]()
Misschien al wel een fotootje van t babietjequote:Op vrijdag 10 september 2004 10:07 schreef Merisse het volgende:
Verder zojuist weer een SMS-je 9:58: "kan bericht hier niet afbeelden". Heb ik weerWat kan dit zijn. Help! Kan ik het doorsturen ofzo?
Pijn in mijn buikkie( ik voel met Puffie mee denk ikquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:00 schreef Githa het volgende:
Loena-tik .... hoe gaat het met jou ?
Gek nou, als je iemand 18!!!! dagen over de datum laat lopenquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:18 schreef Merisse het volgende:
Ze was heel veel vruchtwater verloren zei Fluffie-hubby. Maar de baby had idd gepoept in het vruchtwater en dat is een teken dat ze in nood dreigen te komen ofzo geloof ik. Mijn interpretatie hoor.
Nou ik reken nergens op hoor, heb al drie weken elke keer krampen, dus we zien wel, eerst wil ik meegenieten van Phlups hoorquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:21 schreef Merisse het volgende:
O jee Loena, gij ook? Zou super zijn!
Vrijdag is een mooie dag om te bevallen hoor, dan heeft je VK geen spreekuurquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:23 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Nou ik reken nergens op hoor, heb al drie weken elke keer krampen, dus we zien wel, eerst wil ik meegenieten van Phlups hoor![]()
Het vocht in m'n enkels is inderdaad iets minder gewordenquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:13 schreef Githa het volgende:
Piglet hoe gaat het met je ? .... is het vocht al aan het weg trekken offuh willen die laatstje lootjes niet vriendelijk voor je zijn ....
Dat was dus ook mijn gedachte...quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:21 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Gek nou, als je iemand 18!!!! dagen over de datum laat lopenKan er nog steeds met mijn verstand niet bij hoor
![]()
Hopen dat het nu beter gaat danquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:00 schreef Merisse het volgende:
16:56 SMS-je: "4 tot 5 cm, ruggeprik en catheter. We gaan nog even lekker door."
Arme Flufje, maar gelukkig geen pijn meer nu. Maar wat zal ze een pijn gehad hebben want voor ze hier een ruggeprik geven....
Ze had toch ontlasting in het vruchtwater?quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:00 schreef Merisse het volgende:
16:56 SMS-je: "4 tot 5 cm, ruggeprik en catheter. We gaan nog even lekker door."
Arme Flufje, maar gelukkig geen pijn meer nu. Maar wat zal ze een pijn gehad hebben want voor ze hier een ruggeprik geven....
Shit, dat begint wel erg op mijn scenario te lijken nuquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:00 schreef Merisse het volgende:
Is toch niet zo hoor, als ik ff de betweter mag uithangenquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:28 schreef ibo het volgende:
Ik denk dat die ruggeprik te maken heeft met dat groene vruchtwater, dan kunnen ze het infuus tenminste flink opvoeren zodat de baby er sneller uitkan.
Sterkte Phluphy!
Het rommelt nog steeds wel, niet met regelmaat alleenquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:32 schreef piglet het volgende:
Loena, bij jou weer alles rustig?
Hier word je ip na de 42 weken overgedragen aan de gyn en gaan ze inleiden. En ik weet van een vriendin die in Rotterdam woont dat er daar bij de 41 weken al wat gedaan wordt. Mijn verloskundige is gelukkig niet zo moeilijk en gewoon bereid tot een paar keertjes strippen, maar bij haar scheelt het dat ze ook niet zo van ziekenhuisbevallingen houdtquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:46 schreef piglet het volgende:
En nou hoor net op rtl boulevard dat Liesbeth Kamerling d'r weeën opgewekt worden omdat ze al een week geleden uitgerekend was...
Ik mag toch hopen dat Albert het ietsjes verkeerd begrepen heeft, anders is het echt niet eerlijk
En ik kan me ook nog voorstellen dat die 'celebs' een andere uitgerekende datum doorgeven aan de pers, zodat ze een klein kansje dat er met een beetje rust bevallen kan worden. En dan kunnen zulke dingen ook vertekenend zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:46 schreef piglet het volgende:
En nou hoor net op rtl boulevard dat Liesbeth Kamerling d'r weeën opgewekt worden omdat ze al een week geleden uitgerekend was...
Ik mag toch hopen dat Albert het ietsjes verkeerd begrepen heeft, anders is het echt niet eerlijk
Kijk, dat klinkt al beter! Dat kindje gaat er gewoon vanavond uitfloepen hoorquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:04 schreef Merisse het volgende:
Krijg zojuist weer een sms-je, ditmaal van Flufje d'r zus: Het gaat nu beter na de ruggeprik. Om 7 uur had ze 7cm ontsluiting en ze krijgt nu weer weeenopwekkers.
Go Fluffie, Go Fluffie![]()
![]()
![]()
Ik ga ook, trustquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:39 schreef piglet het volgende:
Ik val om van de slaap, dus ik ga nu echt naar m'n bedje![]()
Hopelijk heeft phluphy haar kindje al in haar armen en lees ik morgen hier de details.
Oh, je vrouw is ook al bezig ??quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:45 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik ga ook, trustEn idd morgenochtend...de verassing!!!
Ach ja...quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Oh, je vrouw is ook al bezig ??![]()
![]()
Dat hoef je mij en de rest niet meer te vertellen, er is maar éénquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:54 schreef Five_Horizons het volgende:
oftewel: daarnet was het Loena onder mijn naam.... nu ben ik het zelf...
En dat ze Merisse niet wakker durven te sms-enquote:Op zaterdag 11 september 2004 01:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Nog steeds niks
Ik hoop dat ze gewoon te druk zijn met het genieten van de kleine!
Jdee,quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:48 schreef Jdee het volgende:
dag dag,
heb gister en vandaag gewerkt, was niet echt online te krijgen savonds. en lurk meer dan ik post. maar probeer bij te blijven vooral. o.a. dat PHLUPHY nu al 12 uur bezig is, aaaaaarghik wordt ook gek van spanning...
Maar Githa, jij dus al iets kunnen regelen met je werk?
Ik heb geluk: Mijn directeur is geweldig: mag vanaf januari op verlof (en af en toe komen werken tot 4 weken voor de datum als ik dat wil), en we zijn op zoek naar iemand die vanaf oktober tot mei wil komen werken om mij te vervangen (iemand (bekend van) hier beetje snel on the uptake en looking for a job?) zodat die persoon als ik op verlof ga in januari al heel lesblok heeft meegemaakt met dingen die daarin moeten gebeuren (tentamencijfers vaststellen, nieuw examenprogrammas maken, studievoortgangzaken in de gaten houden, dat soort dingen), das wel handig en maakt t inwerken geen gestress, fijn.
Verder sinds vorige week af en toe last van minihard buikje (ibook op buik=warm=hard buikje?!), maar na 4 weken niet/nauwelijks slapen niet heel gek misschien. Naja, slaap nu weer (6 uur en 5 uur!), maar daardoor opeens heel erg moe. Rem eropgegooid en me 2 dagen ziekgemeld en bijgeslapen, tot de hoofdpijn weg was. En nu weer aan het werk. Gaat wel ok, nog steeds concentratie en geheugen van niks, en door werken weer beetje moe en niet zo vaak meer uit lurkstand. Maar al niet meer brak
Morgen in tilburg met ons mam en Neelix op kinderwagenjacht
haha, same here, ik kwam ook nog ff snel kijken of er nog nieuws was, maar waarschijnlijk zijn ze gewoon lekker aan het genieten van hun nieuwe aanwinst en hopeijk brengen ze ons vandaag op de hoogtequote:Op zaterdag 11 september 2004 07:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Hmmm... ik ben nogal ongeduldig, zoals jullie merken
* Sylvana duikt nog even haar bedje in!!!
Volgens mij is het al eens gezegd, maar op de site van het ministerie staat dat je recht hebt op de volgende dingen tijdens je zwangerschap:quote:Op woensdag 8 september 2004 21:14 schreef Githa het volgende:
[..]
op de een of andere manier wil dat niet lukken...
Zo had ik van zaterdag op zondag een nachtdienst maar die had ik kunnen weggeven omdat ik het even niet meer trok. Krijg ik van mijn hoofd te horen dat ik de nachtdienst van zondag op maandag MOET ja, helaas kunnen ze je verplichten nemen omdat er niemand was en ik degene was die een dienst kwijt was ( terwijl dat al een extra weekend was voor me ) dus daar schoot ik helemaal niks mee opwel nogmaals aangegeven maar er was gewoon niemand anders die de nacht in kon....
Heb nu de verfijning van de CAO omternt zwangerschap aangevraagd waarin ik hopelijk wat meer kan vinden waardoor ik wat sterker in mijn schoenen sta en anders ga ik toch maar aangeven dat ze of meer rekening moeten houden met me en me anders helemaal kwijt zijn door de ziektewet ..... Het werk wat ik doe is ook niet echt licht dus het vereist zowel lichamelijk als geestelijk ernorm veel en dat wil ik ook goed kunnen doen.
Ze kunnen je dus niet meer verplichten om nachtdiensten te draaien als dit ten kosten gaat van je gezondheid.quote:Andere werktijden
Lukt het niet om uw werk volledig uit te voeren? Maak dan met uw werkgever afspraken over aangepaste werk- en rusttijden. Hier heeft u recht op:
- regelmatige werk- en rusttijden
- extra pauzes (maximaal 1/8 deel van uw werktijd)
- een geschikte, afsluitbare ruimte om te kunnen rusten (met bed of rustbank)
- geen verplichting tot overwerk en nachtdiensten
- zwangerschapsonderzoek in werktijd.
Tot zes maanden na de bevalling gelden deze regels (behalve de onderzoeken).
Of ze hebben d'r al een SMSje gestuurd en dat Merisse gewoon d'r mond houd . . .quote:Op zaterdag 11 september 2004 09:19 schreef m@x het volgende:
Nee joh, Fluf heen meneerFluf hebben gewoon een zware dag en nacht achter de rug, zijn lekker aan het knuffen met hun beebje en door alle commotie gewoon vergeten om Merisse te sms-en.
*brom* Veels te vroeg . . .quote:Mogguh trouwens
Niet zo negatief hoor, ik weet zeker dat Merisse gelijk post als ze iets weetquote:Op zaterdag 11 september 2004 09:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Of ze hebben d'r al een SMSje gestuurd en dat Merisse gewoon d'r mond houd . . .![]()
[..]
*brom* Veels te vroeg . . .
Dat zou Merisse volgens mij niet doen, tenzij het op Flufs verzoek is.quote:Op zaterdag 11 september 2004 09:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Of ze hebben d'r al een SMSje gestuurd en dat Merisse gewoon d'r mond houd . . .![]()
[..]
*brom* Veels te vroeg . . .
Komt op hetzelfde neer tochquote:Op zaterdag 11 september 2004 09:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Ben je mal, TC maakt gewoon een grapje/ heeft een ochtendhumeur*
* doorhalen wat niet van toepassing is en waag het niet om allebei door te halen
Eigenlijk komt het er dan wel op neer dat als je die dingen er in je werk er niet in hebt zitten, ze het dusdanig aan moeten passen, omdat je hier gewoon recht op hebt. Ik hoop voor je dat er een oplossing komt. Maar ik kan me ook wel voorstellen dan een p&o weinig oplossing kan bieden. Als het echt niet gaat kun je beter nog naar de arbo gaan. Succes.quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:04 schreef Githa het volgende:
Randa dat had ik gelezen jahmaar dat komt niet overeen met mijn werk
![]()
zoals ik zei pauzes heb ik niet en overwerk/ nachtdiensten is wat anders als onze slaapdiensten zoals M@x ook beschrijft maar het blijft vreemd hoor. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hier nog niemand over gevallen is terwijl 80 % van de mensen binnen de stichting vrouwelijk is.
Ik heb echt zo iets ligt dit nu aan mij ?
Succes, dan.quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:22 schreef Githa het volgende:
Yup, ik ben lid van de abvokabo en ik weet ook wie er binnen de stichting actief is voor de abvokabo maar die wil ik eigenlijk pas inschakelen mocht het niet lukken allemaal.
Ik ben zoals ik al beschreef ook al erg blij met hoe het nu geregeld is, ik heb een aantal diensten gewoon mogen schrappen en mocht het nog niet lukken, kunnen dit er meer worden.
Ondertussen probeer ik gewoon omdat ik het zo vreemd vind wel duidelijkheid te krijgen over de CAO maar misschien dat ik woensdag bij de bedrijfarts en dus ARBO UNIE meer duidelijkheid krijg.
Begin het nu wel een beetje zat te worden ja, maar goed je kunt er verder niets aan doen dus we wachten maar geduldig af. Wat ik wel moeilijk vind trouwens, heb al minstens 5 keer pittige(regelmatige) voorweeen gehad en dan denk je toch elke keer dat het begonnen is. Had jij toch ook? Meen ik me te herinneren.quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:31 schreef Tan het volgende:
wel spannend hoor...
En Loena, ben je het erg zat nu? Of valt het mee? Hoe reageren je andere twee er op? Vinden ze het niet vreselijk spannend?
Ja klopt had ik ook, is heel frustrerend!! En hoe meer kinderen, hoe heftiger die voorweeën zijn, heb ik me laten vertellen. Voordeel is dat je dan vaak al wat cm ontsluiting hebt als je werkelijk begint, en dat vergroot de kans op een makkelijke en vlotte bevalling weer.quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:38 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Begin het nu wel een beetje zat te worden ja, maar goed je kunt er verder niets aan doen dus we wachten maar geduldig af. Wat ik wel moeilijk vind trouwens, heb al minstens 5 keer pittige(regelmatige) voorweeen gehad en dan denk je toch elke keer dat het begonnen is. Had jij toch ook? Meen ik me te herinneren.
Hou oud is Connor nu precies dan? Wel leuk, hoop je nu op een meisje dan? Dat vroegen ze mij altijd toen ik zwanger was van Jessai (maar dan of ik graag een jongetje wou). Het heeft mij nooit echt wat uitgemaakt, hoewel ik wel een stiekeme voorkeur had.quote:Connor vindt het idd erg spannend, is ook soms echt zenuwachtig van het hele gebeuren. Ewen is wat dat betreft(gelukkig) nog wat te klein om het te begrijpen( 1 jaar en 9 maanden nu).
Dank je, en ja het is hier wel een hele gezellige boel. Behalve als ze moe zijnquote:Jij hebt trouwens wel een ontzettend leuk stel kinderen(lurk regelmatig mee in het fototopic), zijn ze net zo leuk met elkaar als het er op de foto`s uitziet?
Kijk dat wilde ik even horenquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:47 schreef Tan het volgende:
Ja klopt had ik ook, is heel frustrerend!! En hoe meer kinderen, hoe heftiger die voorweeën zijn, heb ik me laten vertellen. Voordeel is dat je dan vaak al wat cm ontsluiting hebt als je werkelijk begint, en dat vergroot de kans op een makkelijke en vlotte bevalling weer.
Connor is 4 en een half nu. Over voorkeur, ik ben de laatste persoon op aarde die teleurgesteld zal zijn als we straks weer een knulletje krijgen. Het lijkt me alleen wel geinig om mee te maken hoe het is om een meisje te krijgen, dat wel.quote:Hou oud is Connor nu precies dan? Wel leuk, hoop je nu op een meisje dan? Dat vroegen ze mij altijd toen ik zwanger was van Jessai (maar dan of ik graag een jongetje wou). Het heeft mij nooit echt wat uitgemaakt, hoewel ik wel een stiekeme voorkeur had.
Das hier ook zo, wij hebben hier echt van die periodes, dan lijkt het wel of ze weer even de grenzen aftasten(lees gillen ze de boel bij elkaar en krabben ze nog net niet elkaars ogen uit) en dan plotseling gaat de wind weer liggen en gaat alles weer een periode in goede harmonie.quote:Dank je, en ja het is hier wel een hele gezellige boel. Behalve als ze moe zijnZoals vandaag, net na een verjaardag
![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 15:40 schreef Loena-tik- het volgende:
Nog geen nieuws...
Oh, had het even verkeerd begrepen danquote:Op zaterdag 11 september 2004 16:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Rena, binnen 24 uur moet de bevalling beginnen (al is dat bij sommigen ook al opgeschroeft naar 72 uur).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |