je mag bij 16 jaar al topless bij toestemming van je ouders; papa jort kelder heeft toestemming gegeven...quote:Op woensdag 8 september 2004 20:28 schreef cptmarco het volgende:
Is ze al 18 dan....?????
Ze gaan haar toch niet echt bloot in dat blad laten zien.quote:Op woensdag 8 september 2004 19:42 schreef Bupatih het volgende:
Interviews?? Welke interviews?
Kelly stond er toch ook inquote:Op woensdag 8 september 2004 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze gaan haar toch niet echt bloot in dat blad laten zien.
ze zei het zelf bij RTL boulevardquote:Op woensdag 8 september 2004 20:31 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik bedoel een échte bron, niet een of ander weblogje ofzo.
blablabla zaterdag zal t ook in jou NRC krantje staan hoor....quote:Op woensdag 8 september 2004 20:31 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Dalen de verkoopcijfers meteen tot een dieptepunt.quote:Op woensdag 8 september 2004 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze gaan haar toch niet echt bloot in dat blad laten zien.
Ze zei het zelf tijdens RTL Boulevard in de uitzending vanavond. Als ze het zelf zegt geloof je het dan??quote:Op woensdag 8 september 2004 20:31 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
jawelquote:Op woensdag 8 september 2004 20:33 schreef Adelante het volgende:
toch niet in het kerstnummer eej?
m'n piek?quote:Op woensdag 8 september 2004 20:39 schreef indahnesia.com het volgende:
jawel![]()
duhhhquote:Op woensdag 8 september 2004 20:39 schreef Bushmaster het volgende:
Weer een reden om het blad niet te kopen.
whahaha, ik lach je uit als het zo'n uitgelubberde mossel is!quote:Op woensdag 8 september 2004 20:37 schreef veldmuis het volgende:
GEIL!!!
volgens mij heb ze echt een keistrak kutje.
Leukquote:AMSTERDAM - Nieuws waar heel mannelijk Nederland lang op heeft moeten wachten... Georgina Verbaan gaat uit de kleren voor de Playboy! Vanaf 12 november ligt het mannenblad, mét Georgina, in de winkels.
Georgina is inmiddels bekend van haar vele optredens in films en series als Hertenkamp, Costa! en Volle Maan, maar naakt hebben we haar vooralsnog niet mogen bewonderen. Voor Playboy maakt ze een (naar eigen zeggen) eenmalige uitzondering.
Jort Kelder heeft op de radio al laten weten aan de ene kant trots te zijn, maar aan de andere kant te vinden dat niet heel Nederland zijn vriendin in haar blote kont hoeft te zien.
Naast in de Playboy zullen we Georgina binnenkort ook terugzien als juffrouw Mug in de verfilming van Eric of 't klein Insectenboek. Vanaf december schittert ze naast Monique van de Ven in de speelfilm Amazones.
Bij zowel Playboy als Georgina zeker?quote:Op donderdag 9 september 2004 13:39 schreef bolivian het volgende:
Het geld was op,.
Dat was de generale gedachte ja,quote:Op donderdag 9 september 2004 13:41 schreef Murray het volgende:
[..]
Bij zowel Playboy als Georgina zeker?
Doet et nietquote:Op donderdag 9 september 2004 13:56 schreef SONIC het volgende:
Vanmorgen bij 538 gaf Jort als een van de redenen dat Georgina wat problemen met de belastingsdienst had. Hiemee sloeg ze twee vliegen in een klap. De belastingschuld is weg en ze kan ongestraft d'r nieuwe tieten flashen.
Hilarisch trouwens, dat filmpje waarin ze ijskoud beweerd dat ze echt zijn.
doetniequote:Op donderdag 9 september 2004 13:56 schreef SONIC het volgende:
Vanmorgen bij 538 gaf Jort als een van de redenen dat Georgina wat problemen met de belastingsdienst had. Hiemee sloeg ze twee vliegen in een klap. De belastingschuld is weg en ze kan ongestraft d'r nieuwe tieten flashen.
Hilarisch trouwens, dat filmpje waarin ze ijskoud beweerd dat ze echt zijn.
hhm klopt, beetje teveel bandbreete gekost zeker ik gooi hem zo wel even online op: http://www.dennisonline.net/weblog.php?p=331quote:Op donderdag 9 september 2004 14:14 schreef HostiMeister het volgende:
filmpje doetnie...
Hilarisch!quote:Op donderdag 9 september 2004 14:35 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
hhm klopt, beetje teveel bandbreete gekost zeker ik gooi hem zo wel even online op: http://www.dennisonline.net/weblog.php?p=331
Dat wijf is echt TE stupide om frisse lucht te ademenquote:Op donderdag 9 september 2004 14:38 schreef Adagio het volgende:
[..]
Hilarisch!
quote:Op donderdag 9 september 2004 14:52 schreef Markster het volgende:
Zal haar IQ de 50 halen ?
Ik lees geen playboyquote:Op donderdag 9 september 2004 15:44 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Oh iemand die voor de inhoud gaat in Playboy.
Stuur een mailtje of ze Stephen Hawking in een stringbikini hijsen[afbeelding] ,heb je No boobs All brains
Doetniequote:Op donderdag 9 september 2004 14:35 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
hhm klopt, beetje teveel bandbreete gekost zeker ik gooi hem zo wel even online op: http://www.dennisonline.net/weblog.php?p=331
quote:Op donderdag 9 september 2004 16:10 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik lees geen playboy
Als ik perse naaktfoto's wil kijk ik wel op internet
Klopt ik heb de link ook op de FP gezet en hij stond bij verschillende (grote) weblog's en daardoor is m'n bandbreede een beetje naar de kloten..quote:Op donderdag 9 september 2004 16:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Doetnie
Ja tuurlijk staan die wel ergens op het internet...quote:Op donderdag 9 september 2004 17:15 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
staan die er dan ook op?
Ok goed dat ik het weet.. Waarom eigenlijk? omdat de playboy dan in aanspraak komt tegen FOK! ?quote:Op donderdag 9 september 2004 18:35 schreef static het volgende:
Waarschuwing: op het plaatsen van Playboy foto's en/of links daarnaar staat een ban.
Yep. Zie ook de policy: http://forum.fok.nl/misc/faq/policyquote:Op donderdag 9 september 2004 18:46 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Ok goed dat ik het weet.. Waarom eigenlijk? omdat de playboy dan in aanspraak komt tegen FOK! ?![]()
Nou en?quote:Op donderdag 9 september 2004 22:07 schreef Together-Alone het volgende:
Die tieten zijn zo ontzettend nep.
ff het licht aangedaanquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:57 schreef Ambrosius het volgende:
[afbeelding]
Hihihi....quote:Op woensdag 8 september 2004 19:38 schreef Duiveltja het volgende:
We zullen dan wel gauw genoeg weten of ze neppers heeft
Stukken beter!!quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:36 schreef Syrena het volgende:
Ech wel nep....
Voor de boobjob-zijkant:
[afbeelding]
Voorkant:
[afbeelding]
Ik wou net zeggen, nix mis meequote:Op vrijdag 10 september 2004 14:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Stukken beter!!
Ze is wel aangekomen btwquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
ff het licht aangedaan
[afbeelding]
ik geloof je, al zijn ze wel groot, zwanger kan natuurlijk ook nog.....quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:14 schreef Georgina_Verbaan het volgende:
[..]
Hihihi....
Ik heb geen neptieten![]()
Hihihihi.....
Ziet er leuker uit zo.quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:35 schreef ll_Rimpelpees_ll het volgende:
[..]
Ze is wel aangekomen btw![]()
bij ons thuis noemen we dat een hoerquote:Op donderdag 9 september 2004 13:56 schreef SONIC het volgende:
dat Georgina wat problemen met de belastingsdienst had. Hiemee sloeg ze twee vliegen in een klap. De belastingschuld is weg en ze kan ongestraft d'r nieuwe tieten flashen.
Ze stond toch in het decembernummer?quote:Op maandag 13 september 2004 18:06 schreef MrSkyline het volgende:
ik heb ff gezocht, en 8 oktober moet de nieuwe pb in de winkel liggen (november nummer that is)
Je durft gewoon niet in de winkel bij die leuke mevrouw achter de kassa een PB af te rekenenquote:Op maandag 13 september 2004 19:04 schreef Thomas B. het volgende:
Die foto's worden toch wel gereleased op internet. Was nie echt van plan om de interviews te gaan lezen ofzo
ja bij mn pa en ma op de mat... strak planquote:Op maandag 13 september 2004 19:05 schreef tcr het volgende:
[..]
Je durft gewoon niet in de winkel bij die leuke mevrouw achter de kassa een PB af te rekenen. Surf dan snel even voor een proefabbo van 6 nummers, dan krijg je het netjes verpakt thuis...
dom neukt lekker weg...quote:Op zondag 12 september 2004 19:06 schreef Thomas B. het volgende:
Ze is dan wel een van de domste mokkels die ik ooit heb gezien, maarja laten we eerlijk wezen... ze is wel wel geil
Dat is relevant, want?quote:Op woensdag 15 september 2004 15:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
weer even onder werktijd
Bij ons thuis noemen we dat mama.quote:Op zondag 12 september 2004 19:03 schreef Thomas B. het volgende:
bij ons thuis noemen we dat een hoer
Sorry hoor, maar interessant met 2 r-en, 1 s en met als toppunt een Dquote:Op woensdag 15 september 2004 23:49 schreef MrSkyline het volgende:
er zullen vast wel scans op internet komen, gewoon ff met google, "Georgina Verbaan playboy scans" intypen en dan vind je genoeg (zodra ze dr zijn)
ik koop m wel denk ik, de gozer bij de lokale boekhandel is een enorme homo, dus daar schaam ik me niet voor, kijkt hij me de volgende keer misschien wat minder interresand aan
dream on!quote:Op donderdag 16 september 2004 10:23 schreef Vaatdoek het volgende:
Wat kan mij het schelen of ze dom is!
Ik wil haar neuken en vlug wat!![]()
![]()
Bij mijn weten is dit haar eerste keer in de Playboyquote:Op zaterdag 18 september 2004 02:51 schreef schvvmert het volgende:
Alweer.![]()
is die ook hoer?quote:Op woensdag 15 september 2004 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Bij ons thuis noemen we dat mama.![]()
Toef op met je kutspamquote:Op maandag 20 september 2004 19:41 schreef ARiS03 het volgende:
edit\: spam
Ik zei "Toef"quote:Op maandag 20 september 2004 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Toef op met je kutspam![]()
![]()
!!!
Als het om playboy foto's gaat hoef je het niet te linkenquote:Op maandag 20 september 2004 19:48 schreef ARiS03 het volgende:
Sorry, ik wilde alleen even een tipje geven, er zijn namelijk mensen die dit wel intereseren!![]()
Zal volgende keer de www. en .nl met *** bedekken
quote:Georgina betaalt belasting met reportage
Georgina betaalt belasting met deze reportage.
Foto: ANP
AMSTERDAM - Playboy zeurde volgens Georgina Verbaan al wat jaren om haar, maar ze hield het af. "Mensen roepen dan dat het handig is voor je carrière, maar ik vind dat je dan toch wat meer in de uitverkoop komt te liggen", aldus de actrice. Dat ze nu bloot poseert, komt omdat ze het geld wel kan gebruiken en omdat ze de belasting nog wat moest betalen. "Ik had een paar blauwe enveloppen wat te lang laten liggen", lacht ze.
TeleVideo
Playboy-hoofdredacteur Jan Heemskerk is blij met Georgina, omdat hij haar een van de meest boeiende vrouwen in Nederland vindt: " Ik kende haar uit mijn tijd als hoofdredacteur van For Him Magazine. Ik vond dit daarom een logisch gevolg. Ze is intrigerend en valt op door haar soms ondoordachte uitspraken waardoor ze iets ontwapenends heeft. Bovendien is ze van een grietje nu echt een vrouw geworden. Dat is mooi om te zien."
Het decembernummer van Playboy met Georgina Verbaan ligt aanstaande vrijdag in de winkels. Volgende maand is Georgina weer met kleren aan te zien in twee films die uitkomen, Amazones en Erik of het klein insectenboek.
Wat ze eerst had was 10x geiler imho........quote:Op woensdag 10 november 2004 18:39 schreef milagro het volgende:
Toen [afbeelding][afbeelding]
en nu
Wat scheelt het?
(de cover vd PB mag toch wel?)
Hehe, ze heeft meer inhoud gekregen.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:39 schreef milagro het volgende:
en nu
Wat scheelt het?
D'r haar is zeker 5 cm langer nu..quote:Op woensdag 10 november 2004 18:39 schreef milagro het volgende:
en nu
Wat scheelt het?
(de cover vd PB mag toch wel?)
Hairextensions + Breastextensionsquote:Op woensdag 10 november 2004 19:00 schreef BarBaar het volgende:
[..]
D'r haar is zeker 5 cm langer nu..![]()
Ach ja...linken naar de PB mag wel, neem ik aanquote:Op woensdag 10 november 2004 19:02 schreef MikeyMo het volgende:
wat grappig dat die cover wel op de FP staat
je moet ff een block er op zetten die linkse users er automatisch afknikkert...quote:Op woensdag 10 november 2004 19:12 schreef American_Nightmare het volgende:
Enorm geil wijf.. Ik ga die foto's ZSM op m'n site zetten in m'n sig dus jullie weten waar ze te vinden straks.
He ja, laten we die onzinnige en oneindige discussie over links/rechts ook naar SHO uitbreiden.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:24 schreef MikeyMo het volgende:
je moet ff een block er op zetten die linkse users er automatisch afknikkert...
tsss, worden die alleen afkomstig kunnen zijn van een linkse softiequote:Op woensdag 10 november 2004 19:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
He ja, laten we die onzinnige en oneindige discussie over links/rechts ook naar SHO uitbreiden..
Ik vind de cover niet zo mooi.
WHAHAHAHAAHquote:Playboy-hoofdredacteur Jan Heemskerk is blij met Georgina, omdat hij haar een van de meest boeiende vrouwen in Nederland vindt:
Lees dit eens. Zo dom is ze niet.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:23 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
WHAHAHAHAAH![]()
![]()
![]()
Dat mens is werkelijk echt te dom om te schijten volgens mij. Ze is iig te dom om d'r belastingaangiften goed in te vullen
En voor de vingerende vrouwen?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:25 schreef veldmuis het volgende:
op tv zei ze tegen alle mannen die het blad gingen lezen "ruk ze!"
Ik denk ik geef het ff door (Y)
ruk je mee?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:25 schreef veldmuis het volgende:
Die zeggen ook altijd dat ze nog ff wat gaan lezen.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
En voor de vingerende vrouwen?
quote:Op woensdag 10 november 2004 20:40 schreef Modus het volgende:
Die zeggen ook altijd dat ze nog ff wat gaan lezen..
hmm... ik moet toegeven dat ze na dit interview wel iets in mijn achting gestegen is. Neemt nogsteeds niet het feit weg dat ze zich de afgelopen jaren als dom mokkeltje heeft laten portreteren. Dit interview is ook het eerste zinnige wat ik ooit uit haar mond gehoord heb trouwens.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:27 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Lees dit eens. Zo dom is ze niet.
Das wel arrogant.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:25 schreef veldmuis het volgende:
ik kon toch al niet lager zinken dus.....quote:Op woensdag 10 november 2004 20:55 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Das wel arrogant.
Wie gaat er nou in godsnaam weer over een playboy met georgina verbaan heen staan kwakken? Dan ben je ook wel laag gezonken...
dus je sprietsjt toch maar over de playboy?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:26 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik kon toch al niet lager zinken dus.....
Hoezó borstvergroting?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:53 schreef static het volgende:
[afbeelding]
mokkels.nl zal ze wel weer hebben, zoals altijd... (mag je dat zeggen? wel toch?)quote:Op woensdag 10 november 2004 21:43 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik hoop dat ze snel op internet staan want ik MOET ze gewoon op m'n site hebben! Kan natuurlijk ook zelf de playboy kopen en ze inscannen maar da's zoveel werk..
quote:Op woensdag 10 november 2004 22:22 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja boeie... shit man we zijn toch geen Amerikanen... OE ZE HEEFT EEN BORSTVERGROTING GEHAD GEDVERDEMME!!!!!!
uuuhm...ieuw!quote:Op woensdag 10 november 2004 21:53 schreef static het volgende:
[afbeelding]
Dat mag niet op Fok, duh.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:42 schreef One_conundrum het volgende:
brr ik wacht op links naar de foto's! vrijdag he yippie
Ja alles flex. Aan die foto kan ik niet zien dat ze een borstvergroting heeft gehad hoor. Wel weet ik dat die foto in ieder geval zwaar gephotoshopt is. Een beetje schaduw extra en ruimte ertussen en hoppa 2x zo dikke tieten.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alles goed verder?
Het gaat om het feit dat ze altijd heeft ontkend.
* American_Nightmare heeft de foto's zojuist in handen gekregen!quote:Op woensdag 10 november 2004 22:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat mag niet op Fok, duh.
Alsof die foto's er nog niet zijnquote:Op woensdag 10 november 2004 22:52 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik wacht dus eerst de echte foto's af voordat ik uitspraken doe over een eventuele borstvergroting. En bovendien; al ontkent ze 't nog; dan is dat toch haar keuze?
quote:Op woensdag 10 november 2004 22:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Alsof die foto's er nog niet zijn.
Nu weten we het wel.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Zodadelijk m'n site (zie sig).. nou mag ik 't nog zeggen, want ze staan er niet op, dus ik geef ook geen linkjes.
Die met die peuk in d'r bek. Damn. WTF isdat?quote:Op woensdag 10 november 2004 22:58 schreef milagro het volgende:
Ik heb ze net gezien en die jetsers zijn op sommige foto;s echt niet normaal
Vooral niet die waar ze met haar benen wijd zit (en haar hand voor d'r kruis )
Ze lijken wel echt, ze hangen wat namelijk, maar van een kleine b naar dubbel d of zo, terwijl haar figuurtje voor de rest nog heel slank is... ik weet het niet.
Vind de foto's wel aardig, niet echt mooi, omdat die jetsers zo pontificaal in your face zijn, let je nauwelijks op de rest
Op fok mag je KUT zeggen hoorquote:Op woensdag 10 november 2004 23:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
D'r kont is wel aardig maar neptieten vind ik niks aan om naar te lijken als je het weet.
Voor de rest (vagina) is er weinig te zien, iets zwart-wits in het schemerdonker
Hoho, ik respecteer vrouwen...en hun geslachtsdeel in het bijzonder.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Op fok mag je KUT zeggen hoor.
sorry?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
OPTIEFEN KUTNEWBIE
geen links naar PB-picsquote:Op woensdag 10 november 2004 23:14 schreef forzaola het volgende:
[..]
sorry?
Het is niet toegestaan om te linken naar Playboy materiaalquote:Op woensdag 10 november 2004 23:14 schreef forzaola het volgende:
[..]
sorry?
Mwa, geldboetetje ofzo.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:28 schreef American_Nightmare het volgende:
Welk risico loopt je precies als je die dingen host? (serieus)
Oh valt wel mee.. hebben in ieder geval veel mensen kunnen rukken op m'n site.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Mwa, geldboetetje ofzo.
Joh ze is gewoon aan de pil, is gestopt met vegetariër zijn en eet volop kippenvlees en heeft een miskraam gehad.quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:36 schreef Syrena het volgende:
Ech wel nep....
Voor de boobjob-zijkant:
[afbeelding]
Voorkant:
[afbeelding]
maar de kans dat je de maximumstraf krijgt voor 't delict is nihil te noemenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bijna goed. Het is een economisch delict waarbij je de normale voortzetting van een bedrijf doelbewust in gevaar brengt.
Daar staat een maximum gevangenisstraf op van 30 maanden eventueel met een boete tot 2,8 miljoen euro bij een faiilissement van het bedrijf of het bedrijfsonderdeel.
nee, dat vind ik nietquote:Op woensdag 10 november 2004 23:44 schreef xstatic1975 het volgende:
Wat een lelijke tieten!
Een inval van de politie en een enorme schadeclaim aan je broek (ik weet waar ik het over heb).quote:Op woensdag 10 november 2004 23:28 schreef American_Nightmare het volgende:
Welk risico loopt je precies als je die dingen host? (serieus)
Klinkt prefessioneel.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een inval van de politie en een enorme schadeclaim aan je broek (ik weet waar ik het over heb).
aftelpostquote:Op woensdag 10 november 2004 23:59 schreef divX_Xvid het volgende:
lol die tepels zijn ook vies
--link weg--
lachen hequote:Op donderdag 11 november 2004 00:02 schreef divX_Xvid het volgende:
Het is niet toegestaan. Period.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:03 schreef divX_Xvid het volgende:
nee; triest dat de url weg is
tis allang bekend dat het siliconen zijn menquote:Op donderdag 11 november 2004 00:13 schreef Copycat het volgende:
Haar borsten zijn idd huge voor haar postuur. Maar is ze niet redelijk recent met de pil begonnen?
Daar zou 't 'm wel in kunnen zitten.
Bij mij kwamen daarop mijn borsten plots tot volle bloei, op een Georgina-like postuur...
... Alleen was ik toen wel 16,5.
Ze zien er wel echt uit, extreem maar echt.
Is 't 'n job, dan is 't een verdomd goeie job.
Neuh. Dat lijkt maar zo. Hetzelfde 'sneetje" zit op haar rechterarm. Vermoedlijk een vuiltje op de glasplaat van de scanner.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:05 schreef paultjuhhh het volgende:
die foto met die sigaret is lelijk
en die foto met dat beertje, zie je daar nou een snee in dr rechter tiet
dude, vergelijk dan is oudere foto's dan zie je toch duidelijk verschil !quote:Op donderdag 11 november 2004 00:17 schreef sooty het volgende:
[..]
Neuh. Dat lijkt maar zo. Hetzelfde 'sneetje" zit op haar rechterarm. Vermoedlijk een vuiltje op de glasplaat van de scanner.
Haar borsten zijn behoorlijk. Vooralsnog kan ik niets ontdekken waaruit blijkt dat ze 'vergroot' zijn. Een eerste indicatie is altijd 'scheel kijkende' tepels.
Als het een 'boobjob' is, dan is-ie verrassend kundig en professioneel gedaan. Ik kan mij geen plastsch chirurg voorstellen die een dergelijk succes kan/wil verzwijgen.![]()
Bron?quote:Op donderdag 11 november 2004 00:16 schreef paultjuhhh het volgende:
tis allang bekend dat het siliconen zijn men![]()
ik copycat het ook maar van iedereen :')quote:Op donderdag 11 november 2004 00:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bron?
:')
Silliconen of welk soort borstimplantaten dan ook worden door Georgina en Co volmondig ontkend.
Gerucht is nog geen waarheid.
Duidelijk dat ze een vergroting heeft gehad, niemand maakt zo'n groeispurt door na dat ze volgroeid zijn. En ze zijn nog lelijk ook.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik copycat het ook maar van iedereen![]()
maar als je nou is kijkt naar de nieuwe foto's en dan naar de oude, ookal zitten daar kleren over heen, het is wel een groot verschil, als je dat niet ziet
Dude, als dit geen siliconen zijn mag ze even langs het ziekenhuis.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bron?
![]()
Silliconen of welk soort borstimplantaten dan ook worden door Georgina en Co volmondig ontkend.
Gerucht is nog geen waarheid.
Natuurlijk zie ik ook wel verschil. Want dat is er gewoonweg ook.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik copycat het ook maar van iedereen![]()
maar als je nou is kijkt naar de nieuwe foto's en dan naar de oude, ookal zitten daar kleren over heen, het is wel een groot verschil, als je dat niet ziet
hoezo heb je er eentje nodig danquote:Op donderdag 11 november 2004 00:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het wel een boobjob dan wil ik die chirurg, ooit.
quote:Op donderdag 11 november 2004 00:30 schreef paultjuhhh het volgende:
hoezo heb je er eentje nodig dan![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 00:28 schreef Copycat het volgende:
ooit![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 00:28 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Dude
quote:Op donderdag 11 november 2004 00:33 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Het is mevrouw Dude voor jou.
Mwoah. Ik heb hier ook 'oudere foto's' liggen.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
dude, vergelijk dan is oudere foto's dan zie je toch duidelijk verschil !![]()
weheheh dacht dat ik het had gezegdquote:Op donderdag 11 november 2004 00:39 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
alle weblogs staan vol met die foto'squote:Op donderdag 11 november 2004 01:18 schreef PLAE@ het volgende:
foutje
Ja, en?quote:Op donderdag 11 november 2004 01:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
alle weblogs staan vol met die foto's
En dat is nou het lullige, Georgina krijgt een percentage van de verkoop (van de Playboy).quote:Op donderdag 11 november 2004 01:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
alle weblogs staan vol met die foto's
ik reageerde op plae, maar verandere zn post weerquote:Op donderdag 11 november 2004 01:27 schreef static het volgende:
[..]
Ja, en?
Ik ga mee met cc..quote:Op donderdag 11 november 2004 00:13 schreef Copycat het volgende:
Haar borsten zijn idd huge voor haar postuur. Maar is ze niet redelijk recent met de pil begonnen?
Daar zou 't 'm wel in kunnen zitten.
Bij mij kwamen daarop mijn borsten plots tot volle bloei, op een Georgina-like postuur...
... Alleen was ik toen wel 16,5.
My sentiments exactlyquote:Op donderdag 11 november 2004 00:13 schreef Copycat het volgende:
behalve op een schaduwrijke fotoquote:Op donderdag 11 november 2004 07:27 schreef Klonk het volgende:
en d'r zit de hele tijd een hand voor d'r poesje
volgens mij is ze ze zwanger, lijken wel op de tieten van me vriendin namelijk.quote:Op donderdag 11 november 2004 08:07 schreef MikeyMo het volgende:
overigens zijn d'r tieten wel explosief gegroeid dan als ze begonnen is met de pil:
[afbeelding]
Dat kunnen we zo zonder vergelijkende foto niet beoordelen BobRoonyquote:Op donderdag 11 november 2004 08:27 schreef BobRooney het volgende:
[..]
volgens mij is ze ze zwanger, lijken wel op de tieten van me vriendin namelijk.
Bobrooney krijgt een kind?quote:Op donderdag 11 november 2004 08:27 schreef BobRooney het volgende:
[..]
volgens mij is ze ze zwanger, lijken wel op de tieten van me vriendin namelijk.
geloof je me nietquote:Op donderdag 11 november 2004 08:30 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Dat kunnen we zo zonder vergelijkende foto niet beoordelen BobRoony![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 07:23 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik vind ze lelijke tepels hebben, me bultjes enzo
Tieten van d'r zijn sowieso niet zo..
Enige lekkere is d'r reet
quote:Borstvergroting
Wat blijft is de discussie over Georgina's borsten. Zijn ze nu wel of niet echt, is de vraag. Jort en Georgina zijn het een beetje moe. "We hebben overwogen röntgenfoto's te laten maken en in Playboy af te drukken met een brief van de arts dat ze echt zijn.
Het wordt een beetje de omgekeerde wereld: iedereen gaat ervan uit dat het nep is en dan moet je gaan bewijzen dat dat niet zo is." Georgina: "Ik ben gewoon van 45 kilo naar ongeveer 52 kilo gegaan. Die extra kilo's zijn daar gaan zitten." Haar vriend oppert de mogelijkheid een rechtszaak aan te spannen, als iemand weer zegt dat de borsten nep zijn. "Dan moeten we het maar op die manier aantonen."
Nuecken?quote:Op donderdag 11 november 2004 09:28 schreef ScotchPad het volgende:
Ja ik ben ook 10 kilo aangekomen en toen werd mijn lul ook 10 cm langer echt waar
De Playboyfoto's?quote:Op donderdag 11 november 2004 10:06 schreef Mantorok het volgende:
Mogen de foto's gepost wordne?
gok eens?quote:Op donderdag 11 november 2004 10:06 schreef Mantorok het volgende:
Mogen de foto's gepost wordne?
right.quote:"Ik ben gewoon van 45 kilo naar ongeveer 52 kilo gegaan. Die extra kilo's zijn daar gaan zitten."
Joh lul niet en neem je moeders flamoes in je mond.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
de meeste die roepen dat ze nep zijn, hebben zelf nog nooit 1 vrouwelijke borst aangeraakt, behalve die van hun moeder...
dus shut the fuck up als je er niets van af weet
gayquote:Op donderdag 11 november 2004 11:42 schreef ScotchPad het volgende:
[..]
Joh lul niet en neem je moeders flamoes in je mond.
Ze zijn nep, een verviervoudinging door een paar kilotjes is gewoon bullshit.
quote:Op donderdag 11 november 2004 12:05 schreef Bayswater het volgende:
Ze is nu 25. Toen Georgina wat met Jort Kelder begon is ze gelijk ook met de pil gestart op haar 24e. Daarvoor had ze zelden sex namelijk en waren de condooms nog wel betaalbaar met af en toe een morning after , maarja met sexbeest Jort werd het allemaal een beetje te prijzig met drie familiepakken per week. Gevolg, Georgina moest aan de pil van Jort, ze kwam aan en zie het resultaat.
Geloofwaardig of niet?
Het gaat me niet zozeer om de groei als om de vorm. Kijk maar als ze op haar rug ligt.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:24 schreef Logician het volgende:
ik vraag me af of ze nep zijn, ik ben toen ik aan de pil ging van een A naar een volle C gegaan dat is ruim 2cups groter, en als je dan ook nog aankomt, (van de pil kom je tussen de 2 en 12kilo aan!!!)
jort heeft wel iets met siliconenquote:Op donderdag 11 november 2004 12:45 schreef Morrigun99 het volgende:
En nóg is Jort niet tevreden!
afbeelding
My thoughts exactly..quote:Op donderdag 11 november 2004 17:25 schreef RaisinGirl het volgende:
Zonde van die borsten. Het ziet er niet uit.
Is niet een kwestie van "de schuld" denk ikquote:Op donderdag 11 november 2004 12:51 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Het gaat me niet zozeer om de groei als om de vorm. Kijk maar als ze op haar rug ligt.
Ik ben trouwens niets aangekomen toen ik aan de pil ging.
De meeste vrouwen gaan rond hun 16e, 17e aan de pil, leeftijd waarop borsten nog flink willen groeien. Leeftijd waarop het in de lengte groeien stopt en het in de breedte groeien begint.
Geef de pil maar de schuld haha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |