Ik ook van jouquote:Op woensdag 8 september 2004 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
OP?Luie aarschvrouw...
Leuke nepnagels bij de etos, met bloemetjes en vlindertjes erop, kost iets van 9 euro, ik ben de naam vergeten, het is geen huismerkquote:Op woensdag 8 september 2004 11:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
ow, btw GinaG, ze vind huppelen leuk...
Daar houdt ze dus niet van...ze is niet het plamuur-type...quote:Op woensdag 8 september 2004 11:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
Leuke nepnagels bij de etos, met bloemetjes en vlindertjes erop, kost iets van 9 euro, ik ben de naam vergeten, het is geen huismerk![]()
Een bandana met psychedelische printquote:Op woensdag 8 september 2004 12:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Daar houdt ze dus niet van...ze is niet het plamuur-type...
Ze gaat graag naar Lowlands om te springen en te huppelen...
Hmm, oke waar zou ik die moeten vindenquote:Op woensdag 8 september 2004 12:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Een bandana met psychedelische print![]()
In welke stad woon je ?quote:Op woensdag 8 september 2004 12:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hmm, oke waar zou ik die moeten vinden
In Enschede...natuurlijk...quote:Op woensdag 8 september 2004 12:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
In welke stad woon je ?
Natuurlijk buiten de randstad..... Ga de stad in en zoek naar winkeltjes als Lipstick, The Box, en vraag of ze je kunnen helpen ....quote:Op woensdag 8 september 2004 12:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
In Enschede...natuurlijk...
Dat klinkt echt als foute "vrouwen" winkels....quote:Op woensdag 8 september 2004 12:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Natuurlijk buiten de randstad..... Ga de stad in en zoek naar winkeltjes als Lipstick, The Box, en vraag of ze je kunnen helpen ....![]()
En daar is wat mis meequote:Op woensdag 8 september 2004 12:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als foute "vrouwen" winkels....
Zijn dat trouwens niet meer van die winkeltjes voor 16-jarige huppelkutjes?quote:Op woensdag 8 september 2004 12:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
En daar is wat mis mee![]()
ik shop niet in dat soort winkels overigens![]()
Knul ze kunnen je doorverwijzen EN soms hebben ze wel van die bandana's enzo.quote:Op woensdag 8 september 2004 12:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zijn dat trouwens niet meer van die winkeltjes voor 16-jarige huppelkutjes?
Het ligt aan jouquote:Op woensdag 8 september 2004 16:14 schreef capibar het volgende:
ligt het aan mij of lag het forum er net uit![]()
wanneer ben je van plan die shopping spree te houden?quote:Op woensdag 8 september 2004 16:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hoi![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 16:38 schreef taart het volgende:
router enzo kopen bedoel je?
Donderdag is koopavond in Den Haag dus dan...quote:Op woensdag 8 september 2004 16:36 schreef pkwarts het volgende:
[..]
wanneer ben je van plan die shopping spree te houden?
unreal tournament enzo...quote:Op woensdag 8 september 2004 16:38 schreef mordradead het volgende:
shopping spree
er wonen toch geen mensen in zuid limburg?quote:Op woensdag 8 september 2004 17:40 schreef Roi het volgende:
Volgende week werkweek! Woont er hier iemand in de buurt van Epen (zuid limburg) ?
Idem scheikunde, geen ANW. (Man, dat is bij ons makkelijk? Dat doe ik slapend nog.), wiskunde moet ik nog een oefening of 10 voor maandag en heb 1 les. Geschiedenis heb ik vrijdag pas, moet ik niet al té veel voor doen.quote:Op woensdag 8 september 2004 15:54 schreef -Mzraki- het volgende:
back online
Ben al 1,5 uur bezig met huiswerk, moet nog 11 opdrachten Scheikunde, 2 paragrafen ANW, 15 opdrachten wiskunde b1,2 en 2 paragrafen geschiedenis.
Ik heb er gelukkig nog wel 5 dagen voor, maar toch
Wat heb je gekochtquote:Op woensdag 8 september 2004 17:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heh, ik kon tot 5 minuten geleden niet op het forum komen nu weer wel...weird...
Ik kon die 2 winkels niet vinden, heb nog in de Expo rondgekeken maar daar was ook niks leuks te vinden en verder tja...ik geloof niet dat H&M, V&D en Bijenkorf nog wat leuks hebben...quote:Op woensdag 8 september 2004 17:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht![]()
Ik wist niet dat ze een Bijenkorf hadden in Enschedequote:Op woensdag 8 september 2004 17:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik kon die 2 winkels niet vinden, heb nog in de Expo rondgekeken maar daar was ook niks leuks te vinden en verder tja...ik geloof niet dat H&M, V&D en Bijenkorf nog wat leuks hebben...
Geribbelde Condooms & Pillendoosjes daar kom je goed mee voor de dagquote:Op woensdag 8 september 2004 17:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze een Bijenkorf hadden in EnschedeChill out afdeling heeft ze vast en anders koop je daar geribbelde condooms en geef je ze met een veelbetekende
Wat de Chill Out afdeling ook heeft is pillendoosjes in de vorm van een XTC pil, ook leuk
dat laatste kreeg ik een keer kado![]()
![]()
ja?....quote:Op woensdag 8 september 2004 18:17 schreef Rahl het volgende:
OMFG wat zuigt mijn school aars
Dat heet het 'echte' levenquote:Op woensdag 8 september 2004 18:17 schreef Rahl het volgende:
Is dat een nieuwe cursus die de jeugd van tegenwoordig krijgtquote:Op woensdag 8 september 2004 18:17 schreef Rahl het volgende:
vandaag geen huiswerk meer voor mij.... morgen maar ff bezig, 2 uurtjes lesquote:Op woensdag 8 september 2004 18:24 schreef taart het volgende:
[..]
nu al bezig met huiswerk![]()
Scheikunde: leidt de structuur formule van de volgende namen af:quote:Op woensdag 8 september 2004 18:24 schreef taart het volgende:
[..]
nu al bezig met huiswerk![]()
dude, met dit weer? Lekker in je blote bast met chickies kanoën, ik zou het wel wetenquote:Op woensdag 8 september 2004 18:28 schreef Rahl het volgende:
ik ga morgen kanoën door de mooie grachten van zwolle. 8 uur op school zijn, 21:00 vrij![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 18:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Scheikunde: leidt de structuur formule van de volgende namen af:
3,4-dimethyl-2,4-heptadieen
1-fenyl-4,4-dimethyl-3-(1-methylethyl)hexaan
3-methyl-1-cyclobuteen
3-hydroxybutaanzuur
en dat is dan zeg maar opdracht 8.a
True, alleen het nadeel is, wij mogen alleen binas bij het proefwerk, wij mogen alle benamingen en karakteristieke eigenschappen uit ons hoofd leren.quote:Op woensdag 8 september 2004 18:29 schreef mordradead het volgende:
[..]dat had ik vorig jaar ook allemaal, binas erbij.... boek erbij, makkie
wij ookquote:Op woensdag 8 september 2004 18:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
True, alleen het nadeel is, wij mogen alleen binas bij het proefwerk, wij mogen alle benamingen en karakteristieke eigenschappen uit ons hoofd leren.
OSG De Hogeberg, 5 V-B atmquote:Op woensdag 8 september 2004 18:32 schreef mordradead het volgende:
[..]
wij ookdie namen uit je hoofd kennen van die ethyl groepen (de vakantie was lang
) daar was een trucje voor en thuis gebruik ik gewoon binas..... en anders heb ik alitjd nog een antwoordenboekje
welke school zit jij eigenlijk?
Ga je haar dat ook geven dan?quote:Op woensdag 8 september 2004 17:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Geribbelde Condooms & Pillendoosjes daar kom je goed mee voor de dag
daar hebben wij zo'n stinkende geschiedenis einstein nerd als leraarquote:Op woensdag 8 september 2004 19:36 schreef HomerJ het volgende:
CKV
10 verslagen in 1.5 jaar. Heb er aan het einde van deze periode (Dat is begin november.) al 3.quote:Op woensdag 8 september 2004 19:36 schreef HomerJ het volgende:
CKV
hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op woensdag 8 september 2004 20:46 schreef rockstah het volgende:
ik heb gvd een gekneusde ringvinger, nbu kan ik nog slechter typen
quote:Op woensdag 8 september 2004 20:50 schreef rockstah het volgende:
we waren zo aan het ingooien voor honkbal bij gym, en toen wou ik hem zo vangen en toen wou ik hem zeg maar klemmen tussen mijn handschoen en mijn rechterhand, en toen kwam hij zo recht tegen he puntje van mijn ringvinger aan
1 spel maarquote:Op woensdag 8 september 2004 20:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Pfft, als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik een vinger een kneuzing had gegeven, zou ik onderhand al een spel kunnen kopen.![]()
Dan zou ik, als het voor mezelf was, nog niet eens een spel kunnen kopen...quote:Op woensdag 8 september 2004 20:57 schreef Tain het volgende:
[..]
1 spel maar![]()
als ik voor elk uur wat ik in het ziekenhuis ben geweest een euro kreeg dan kan ik gewoon nog een xbox of ps2 kopen
en nu in het Nederlands graag...quote:Op woensdag 8 september 2004 20:59 schreef RaymanNL het volgende:
ETF ik ben helemaal verslaaft an Zand in Prince of Persia
zo hoort het ookquote:Op woensdag 8 september 2004 21:03 schreef rockstah het volgende:
tss, de echte bikkel hier ben ik ja, ik heb daarna bij de wedstrijd nog wel met blote hand met gekneusde vinger eraan een bal gevangen om iemand uit te branden
WTF? Ik ben helemaal verslaaft aan dat zand in Prince of Persia!quote:Op woensdag 8 september 2004 21:01 schreef Tain het volgende:
[..]
en nu in het Nederlands graag...
quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:35 schreef RaymanNL het volgende:
Op harde sten van ongeveer een met afwastand van de grond.
quote:Op woensdag 8 september 2004 21:07 schreef rockstah het volgende:
[..]
"hoe onbegrijpelijk kan ik een zin maken?"quote:Op woensdag 8 september 2004 21:07 schreef rockstah het volgende:
[..]
mijn vriendin is madonna ding aan het kijkenquote:Op woensdag 8 september 2004 21:12 schreef pkwarts het volgende:
ben weer terug
gaan er nog mensen black arrow spelen?
jullie in koor: ja wij! met jou!
Tsss, that all?quote:Op woensdag 8 september 2004 21:03 schreef rockstah het volgende:
tss, de echte bikkel hier ben ik ja, ik heb daarna bij de wedstrijd nog wel met blote hand met gekneusde vinger eraan een bal gevangen om iemand uit te branden
jij en fliepke moeten een clubje oprichtenquote:Op woensdag 8 september 2004 21:14 schreef Tain het volgende:
[..]
mijn vriendin is madonna ding aan het kijken
Ja soms heb ik ook tijdens het typen dat ik een woord vergeet en dat ik hem op nieuw type op een andere manier, daardoor is eht zoms vet onduidelijk. En natuurlijk omdat ik zo lomp typ door met me vinger op 2 toetsen of meerder toetsen tegelijk drukquote:Op woensdag 8 september 2004 21:14 schreef capibar het volgende:
[..]
"hoe onbegrijpelijk kan ik een zin maken?"
autheur: raymanNL
je hele zinsopbouw is gewoon onduidelijk...quote:Op woensdag 8 september 2004 21:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja soms heb ik ook tijdens het typen dat ik een woord vergeet en dat ik hem op nieuw type op een andere manier, daardoor is eht zoms vet onduidelijk. En natuurlijk omdat ik zo lomp typ door met me vinger op 2 toetsen of meerder toetsen tegelijk druk
in het achterveld is geen reet te doen, niemand kan hem zover slaan, we hebben sowieso niemand die kan aangooienquote:Op woensdag 8 september 2004 21:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Tsss, that all?
* rockstah is bij honkbal eerder de pinchhitter van het stel.
Of iig, zo beschrijft men mij. En in het veld ben ik meestal helemaal in het achterveld te vinden.
in koor: nee! we moeten voetbal kijken!quote:Op woensdag 8 september 2004 21:12 schreef pkwarts het volgende:
ben weer terug
gaan er nog mensen black arrow spelen?
jullie in koor: ja wij! met jou!
Het relatieve achterveld dan.quote:Op woensdag 8 september 2004 21:19 schreef rockstah het volgende:
[..]
in het achterveld is geen reet te doen, niemand kan hem zover slaan, we hebben sowieso niemand die kan aangooien
dudequote:Op woensdag 8 september 2004 21:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja soms heb ik ook tijdens het typen dat ik een woord vergeet en dat ik hem op nieuw type op een andere manier, daardoor is eht zoms vet onduidelijk. En natuurlijk omdat ik zo lomp typ door met me vinger op 2 toetsen of meerder toetsen tegelijk druk
bij de hockeyvelden daar ergens achter de blauwe brug.quote:Op woensdag 8 september 2004 21:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Waar hebben jullie dan gym? JSV ofzo? Kan eigenlijk geen ander sportpark bedenken, behalve dan Geinoord/Vreeswijk/Minerva.
Ik niet, jij niet, heel europa niet, Nintendo niet, Capcom nietquote:Op woensdag 8 september 2004 19:42 schreef Rahl het volgende:
[..]
maar je weet niet eens wanneer ie in europa uitkomt
En jij zit op? Oosterlicht of Cals?quote:Op woensdag 8 september 2004 21:25 schreef rockstah het volgende:
[..]
bij de hockeyvelden daar ergens achter de blauwe brug.
de overeenkomsten in gedrag en opvattingen in een groep mensen. zoietsquote:Op woensdag 8 september 2004 21:26 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik niet, jij niet, heel europa niet, Nintendo niet, Capcom niet
Maar jongens ik heb hulp nodig, beantwoord dit(serieus)
Als je jouw definitie van cultuur moest geven, hoe luidt die dan?
Nah, die geef ik aan jou welquote:Op woensdag 8 september 2004 19:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ga je haar dat ook geven dan?
cals. daar zitten ook de tennisbanen en dat judoschool gebeuren. ken je dat echt niet?quote:Op woensdag 8 september 2004 21:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En jij zit op? Oosterlicht of Cals?
Ik ben daar werkelijk nog nooit geweest.
* HomerJ loves Tainquote:Op woensdag 8 september 2004 21:29 schreef Tain het volgende:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=cultuur
2 geheel van voortbrengselen van een gemeenschap
en dan in je eigen woorden
ja, welk kanaal zendt dat eik uit?quote:Op woensdag 8 september 2004 21:33 schreef HomerJ het volgende:
[..]
* HomerJ loves Tain![]()
Voetbal begint weer btw
Vagelijk ooit wel eens van gehoord.quote:Op woensdag 8 september 2004 21:32 schreef rockstah het volgende:
[..]
cals. daar zitten ook de tennisbanen en dat judoschool gebeuren. ken je dat echt niet?
Die dingen heb ik al gehad, ik wil nu wat andersquote:Op woensdag 8 september 2004 21:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nah, die geef ik aan jou wel
dude, die judoschool zit bij rond 't fort... je bedoelt denk ik de tennisbaan...quote:Op woensdag 8 september 2004 21:32 schreef rockstah het volgende:
[..]
cals. daar zitten ook de tennisbanen en dat judoschool gebeuren. ken je dat echt niet?
dat zeg ik, we zitten bij de hockey velden vlakbij de tennisbanen. LE-ZENquote:Op woensdag 8 september 2004 21:58 schreef capibar het volgende:
[..]
dude, die judoschool zit bij rond 't fort... je bedoelt denk ik de tennisbaan...
het is trouwens een hockeyveld...
nu nog een werkende link....quote:Op woensdag 8 september 2004 21:59 schreef RaymanNL het volgende:
YEAH! Ik heb een PHP forumeindelijk van invisionfree af
oh, en bij je links... raymanx bestaat niet en bij raymanzone staat de verkeerde link.quote:Op woensdag 8 september 2004 21:59 schreef RaymanNL het volgende:
YEAH! Ik heb een PHP forumeindelijk van invisionfree af
editterquote:Op woensdag 8 september 2004 22:03 schreef rockstah het volgende:
[..]
dat zeg ik, we zitten bij de hockey velden vlakbij de tennisbanen. LE-ZEN
en volgens mij heb ik die judoschool daar ook ergens gezien.
ik sta al de hele dag online hoor, gister ooka al (en de rest van de weekquote:Op woensdag 8 september 2004 22:11 schreef rockstah het volgende:
zeg capibar zit jij zoveel op fok ofzo, ik zie je nooit meer op msn.
ok.quote:Op woensdag 8 september 2004 22:16 schreef rockstah het volgende:
ohja, de verbinding met msn wordt geblokkeerd door mijn instellingen ofzo. mail maar
Suc-6 met je Rayman...quote:Op woensdag 8 september 2004 22:39 schreef RaymanNL het volgende:ik heb een nieuw forum!!!!!!! http://forum.ray-man.nl
ik zie niksquote:Op woensdag 8 september 2004 22:39 schreef RaymanNL het volgende:ik heb een nieuw forum!!!!!!! http://forum.ray-man.nl
misschien wat voor julliequote:Offtopic
Praat hier over alles BEHALVE Rayman
Powered by phpBB 2.0.8 © 2001, 2002 phpBB Groupquote:Op woensdag 8 september 2004 22:39 schreef RaymanNL het volgende:ik heb een nieuw forum!!!!!!! http://forum.ray-man.nl
Ik had invision freequote:Op woensdag 8 september 2004 22:44 schreef rockstah het volgende:
[..]
Powered by phpBB 2.0.8 © 2001, 2002 phpBB Group
dat had je toch eerst ook al
Kan er ook een anti-rayman subfora komen?quote:Op woensdag 8 september 2004 22:39 schreef RaymanNL het volgende:ik heb een nieuw forum!!!!!!! http://forum.ray-man.nl
Zou 'ie nu vetrekkenquote:Op woensdag 8 september 2004 22:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Suc-6 met je Rayman...
Ninja gaiden ingame...klik op master ninja tournament en download de nieuwe noticequote:Op woensdag 8 september 2004 23:36 schreef rockstah het volgende:
bronbronbronbronbronbronbronbronbronbron?
meer infomeer infomeer infomeer infomeer infomeer info?
Moet je em nou weer opnieuw kopenquote:Op woensdag 8 september 2004 23:33 schreef Gamedemon het volgende:
NINJA GAIDEN HURRICANE PACK 2 KOMT 27 SEPTEMBER VAN 2004 !! HOOAH!
RYU HAYBUSA WILL APPEAR IN A NEVER SEEN BEFORE BATTLE STAGE!!!!
OMG ik weet wat ik de 27ste ga doen! ninja gaiden nog een keer uitspelen!
Same.quote:Op donderdag 9 september 2004 07:56 schreef taart het volgende:
Goedemorgen
Zwakkelingquote:Op donderdag 9 september 2004 09:23 schreef Rahl het volgende:
*Rahl heeft zich ziekgemeldkanoën
Ik was nog niet wakkerquote:Op donderdag 9 september 2004 09:36 schreef Tain het volgende:
Rahl en GinaG toch, beetje ziekmelden
quote:Op donderdag 9 september 2004 09:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik was nog niet wakker![]()
ik haat de frsquote:Op donderdag 9 september 2004 10:33 schreef Rahl het volgende:
oeh vanmiddag Burnout 3 kopen
Mogguh hoe zijn de de salarisonderhandelingen verlopen?quote:Op donderdag 9 september 2004 11:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mogguh
En zit jij weer thuis te luieren op de Bank ofzoquote:Op donderdag 9 september 2004 12:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
Mogguh hoe zijn de de salarisonderhandelingen verlopen?
ik ben aan het werkquote:Op donderdag 9 september 2004 12:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
En waar is iedereen heen opeens
ik ben een userreview aan het schrijvenquote:Op donderdag 9 september 2004 12:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
En waar is iedereen heen opeens
Krijg je je A4'tje niet vol?quote:Op donderdag 9 september 2004 13:27 schreef Rahl het volgende:
reviewen is moeilijker dan ik dacht
ik weet minder over het spel dan ik dachtquote:Op donderdag 9 september 2004 13:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Krijg je je A4'tje niet vol?
Pak je controller op en ga gamen dan ofzo... misschien dat je wat meer inspiratie krijgt....quote:Op donderdag 9 september 2004 13:33 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik weet minder over het spel dan ik dacht
Ik ben aan het werk knulliequote:Op donderdag 9 september 2004 12:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En zit jij weer thuis te luieren op de Bank ofzo
Excuuuuussssse Me!!!!! Ik dacht dat je nooit sjago wasquote:Op donderdag 9 september 2004 13:39 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk knullie![]()
Nee, tis PC game. Ik kom er wel uit, dan maar niet zo'n langequote:Op donderdag 9 september 2004 13:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Pak je controller op en ga gamen dan ofzo... misschien dat je wat meer inspiratie krijgt....
Mijn bui valt wel mee tochquote:Op donderdag 9 september 2004 13:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Excuuuuussssse Me!!!!! Ik dacht dat je nooit sjago was![]()
De inzet is ver te zoeken in de jeugd van tegenwoordig...quote:Op donderdag 9 september 2004 13:41 schreef Rahl het volgende:
[..]
Nee, tis PC game. Ik kom er wel uit, dan maar niet zo'n lange
Hij is gewoon efficient bezigquote:Op donderdag 9 september 2004 13:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
De inzet is ver te zoeken in de jeugd van tegenwoordig...
Ik heb inzet genoeg, anders was ik er niet eens aan begonnenquote:Op donderdag 9 september 2004 13:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
De inzet is ver te zoeken in de jeugd van tegenwoordig...
Nou, je weet het nooit bij jullie...vrouwen zijn een verhaall apart wat dat betreft....quote:Op donderdag 9 september 2004 13:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
Mijn bui valt wel mee toch
![]()
En dat moet een ''man'' zonnodig zeggenquote:Op donderdag 9 september 2004 13:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nou, je weet het nooit bij jullie...vrouwen zijn een verhaall apart wat dat betreft....![]()
Ja, jullie zijn gewoon raar....quote:Op donderdag 9 september 2004 13:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
En dat moet een ''man'' zonnodig zeggen![]()
* Rahl eens isquote:Op donderdag 9 september 2004 14:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn gewoon raar....
Je bedoelt dit?quote:Op donderdag 9 september 2004 14:21 schreef Rahl het volgende:
[..]
* Mr.Noodle eens is
hoe doe je dat * Mr.Noodle zegmaar maar dan zonder je eigen nick erbij?
Leuk voorbeeldquote:Op donderdag 9 september 2004 14:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je bedoelt dit?
* Mr.Noodle is een randdebiel...
* GinaG krijgt stijve tepels van voorbeeldquote:Op donderdag 9 september 2004 14:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Leuk voorbeeld![]()
ranzig ventjequote:Op donderdag 9 september 2004 14:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
* Mr.Noodle krijgt stijve tepels van voorbeeld
Sjago....quote:Op donderdag 9 september 2004 14:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
ranzig ventje![]()
Weet je precies hoe gezellig je wel niet bentquote:Op donderdag 9 september 2004 14:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Sjago....
Nog zoiets, vraag ik m'n huisgenote mee om naar de stad te gaan kan ze gaan shoppen en terras zitten , gaat ze liever achter de computer Flash-spelletjes zitten spelen...dat begrijp je toch niet
![]()
ga d'r versieren, een vrouw die spelletjes speeltquote:Op donderdag 9 september 2004 14:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Sjago....
Nog zoiets, vraag ik m'n huisgenote mee om naar de stad te gaan kan ze gaan shoppen en terras zitten , gaat ze liever achter de computer Flash-spelletjes zitten spelen...dat begrijp je toch niet
![]()
Ik ben harstikke gezelligquote:Op donderdag 9 september 2004 14:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Weet je precies hoe gezellig je wel niet bent![]()
Dat vindt je van jezelf jaquote:Op donderdag 9 september 2004 15:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik ben harstikke gezellig
Ik val eigenlijk niet zo op vrouwen die graag spelletjes spelen, vooral vrouwen die Halo spelen....quote:Op donderdag 9 september 2004 15:01 schreef Tain het volgende:
[..]
ga d'r versieren, een vrouw die spelletjes speelt
quote:Op donderdag 9 september 2004 15:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik val eigenlijk niet zo op vrouwen die graag spelletjes spelen, vooral vrouwen die Halo spelen....
Is dat gedeelte over HALO negatief of positief bedoeldquote:Op donderdag 9 september 2004 15:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik val eigenlijk niet zo op vrouwen die graag spelletjes spelen, vooral vrouwen die Halospelen....
Dat mag je zelf uitzoeken...quote:Op donderdag 9 september 2004 15:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Is dat gedeelte over HALO negatief of positief bedoeld![]()
In jouw geval negatiefquote:Op donderdag 9 september 2004 15:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Is dat gedeelte over HALO negatief of positief bedoeld![]()
[ me= ] burnout 3 heeft [/ me]quote:Op donderdag 9 september 2004 15:37 schreef Rahl het volgende:
[me=] burnout 3 heeft
doet het niet
die hebben ze wel van 100M als je dat wilquote:Op donderdag 9 september 2004 15:54 schreef GinaG het volgende:
Oh shit ik heb een usb modem, dus ik moet een cross over cable hebben, hopen dat zie die hebben van 15 meter lang enzo
ohhhhh zoquote:Op donderdag 9 september 2004 15:55 schreef Tain het volgende:
[..]
[ me= ] burnout 3 heeft [/ me]
quote:Op donderdag 9 september 2004 15:56 schreef Rahl het volgende:
[..]
ohhhhh zo
[=me]burnout 3 heeft[/me]
silence! typo kan gebeurenquote:Op donderdag 9 september 2004 15:56 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
phew gelukkigquote:Op donderdag 9 september 2004 15:55 schreef Tain het volgende:
[..]
die hebben ze wel van 100M als je dat wil
zeg, heb je nogsteeds niet door dat je forum niet werkt?quote:Op donderdag 9 september 2004 16:55 schreef RaymanNL het volgende:
Die Raymania is niet die Raymania van FOK denk ik, het is gewoon iemand van hier
m'n forum werkt wel, ik heb al 3 leden!quote:Op donderdag 9 september 2004 17:02 schreef capibar het volgende:
[..]
zeg, heb je nogsteeds niet door dat je forum niet werkt?![]()
ik kom toch echt bij de FP uitquote:Op donderdag 9 september 2004 17:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
m'n forum werkt wel, ik heb al 3 leden!
http://forum.ray-man.nl dat is het adres, en die werkt!
hoezo?quote:Op donderdag 9 september 2004 17:08 schreef mordradead het volgende:
ik niet.... best een kutforum
het forum is er nog maar netquote:Op donderdag 9 september 2004 17:17 schreef mordradead het volgende:
3 leden komop he, dan kun je nog beter op msn gaan
wie zijn exemplaar van ninja gaiden verkoopt of ruilt voor een ander spel zouden ze kapot moeten schieten!! nee dus!! its my...precious!!!quote:Op donderdag 9 september 2004 00:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Moet je em nou weer opnieuw kopen
Zo te lezen ben jij je dagelijkse pilletje vergeten knulquote:Op donderdag 9 september 2004 18:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wie zijn exemplaar van ninja gaiden verkoopt of ruilt voor een ander spel zouden ze kapot moeten schieten!! nee dus!! its my...precious!!!
aleen jij hebt em niet want jij word net zo hard genaait als mij...quote:Op donderdag 9 september 2004 15:55 schreef Tain het volgende:
[..]
[ me= ] burnout 3 heeft [/ me]
Waarom denk je dat ik niks meer ga bestellen daarquote:Op donderdag 9 september 2004 19:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
aleen jij hebt em niet want jij word net zo hard genaait als mij...
de winkel exemplaren gaan voor de pre orders....kankerzooi...
Echte vrouwen drinken geen bierquote:Op donderdag 9 september 2004 19:03 schreef GinaG het volgende:
Ok mensen ik heb gekocht:
- crossover cable
- Black Arrow
- XBOX Live! setje
- souto soep![]()
![]()
![]()
Alleen ben ik godverdomme het bier vergeten![]()
![]()
jij kijkt zeker ook altijd naar tmfquote:Op donderdag 9 september 2004 19:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echte vrouwen drinken geen bier![]()
echte mannen drinken geen breezersquote:Op donderdag 9 september 2004 19:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
als het net zolang gaat duren als mijn burnout 3 dan wordt ze dus terecht harstikke chagoquote:Op donderdag 9 september 2004 19:04 schreef mordradead het volgende:
en tain.... is je vriendin al in haar element omdat ze bijna the sims 2 krijgt
quote:Op donderdag 9 september 2004 19:05 schreef mordradead het volgende:
[..]
jij kijkt zeker ook altijd naar tmf
ach, dan kan ze eerst mooi de gratis demo bij de intertoys halenquote:Op donderdag 9 september 2004 19:06 schreef Tain het volgende:
[..]
als het net zolang gaat duren als mijn burnout 3 dan wordt ze dus terecht harstikke chago
tmf is hier in gam sc not donequote:Op donderdag 9 september 2004 19:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat overigens niet normaal is voor mijn leeftijd
![]()
Leuk voor jequote:Op donderdag 9 september 2004 19:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
je moet er cola overheen gooien, dat is veel leukerquote:Op donderdag 9 september 2004 19:13 schreef rockstah het volgende:
great, ik ben nu eindelijk bevoorrecht om een bord andijvie stampot naar binnen te werken
en ik heb soep over mijn toetsenbord laten vallen, dus nu komen er waarschijnlijk nog meer typo's
burnout 3 ownt echt zo hard man, echt zo vetquote:Op donderdag 9 september 2004 19:12 schreef Tain het volgende:
gelukkig is er al 1 dvd verzonden van de frs
sterfquote:Op donderdag 9 september 2004 19:19 schreef Rahl het volgende:
[..]
burnout 3 ownt echt zo hard man, echt zo vet
nix verzonden hierquote:Op donderdag 9 september 2004 19:12 schreef Tain het volgende:
gelukkig is er al 1 dvd verzonden van de frs
burnout 3 is echt zo coolquote:Op donderdag 9 september 2004 19:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nix verzonden hier
waar heb je die besteld?quote:Op donderdag 9 september 2004 19:24 schreef -Mzraki- het volgende:
Als de neppe fans Halo 2 eerder krijgen dan ik, die hem maanden van tevoren besteld heeft, ga ik ze een voor een slaan, eerst zacht, dan steeds harder. Tot ik mijn pre-order binnen heb.
oh fuckquote:Op donderdag 9 september 2004 19:24 schreef -Mzraki- het volgende:
Als de neppe fans Halo 2 eerder krijgen dan ik, die hem maanden van tevoren besteld heeft, ga ik ze een voor een slaan, eerst zacht, dan steeds harder. Tot ik mijn pre-order binnen heb.
play, dus dat moet wel goedkomenquote:Op donderdag 9 september 2004 19:25 schreef Tain het volgende:
[..]
waar heb je die besteld?
Ik heb een mobiel van 60 euro (inc 15 euro beltegoed), hij kan bellen en sms'en, als extra zit er ook Snake II op en een Herinneringfunctie.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Godver ik heb net weer een nieuwe mobiel gekocht tijdens het shoppen...
Eik, wilde ik alleen maar op het terras gaan zitten...
5 a 6 dagenquote:Op donderdag 9 september 2004 19:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
play, dus dat moet wel goedkomen
ik kan op mijn mobieltje internetten, msn'en, emailen, films kijken, mp3's afspelen, etcquote:Op donderdag 9 september 2004 19:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb een mobiel van 60 euro (inc 15 euro beltegoed), hij kan bellen en sms'en, als extra zit er ook Snake II op en een Herinneringfunctie.
Hoeveel kostte die van jou?
Sony Ericsson T100 ¤59,- hij kan bellen en SMS'en zelfs wappenquote:Op donderdag 9 september 2004 19:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb een mobiel van 60 euro (inc 15 euro beltegoed), hij kan bellen en sms'en, als extra zit er ook Snake II op en een Herinneringfunctie.
Hoeveel kostte die van jou?
oh, 60 euro valt best meequote:Op donderdag 9 september 2004 19:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Sony Ericsson T100 ¤59,- hij kan bellen en SMS'en zelfs wappen, trilfunctie, geen irri polyphone ringtones, handsfree en lekker klein verder boeit het me geen zak wat er nog meer bij zit.
Oja en hij is simlockvrij... ik heb al twee abbo's lopen, vond 3 abbo's toch wel iets te gortig worden...
En ik heb een cadeautje voor een vriendin van me gekocht, eindelijk
pis over ze heenquote:Op donderdag 9 september 2004 19:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
WTF? De lokale hangjeugd staat hier onder mijn raam.
Bij nadere inspectie staan ze 3 meter ver weg. En ik heb ook geen ammunitie, ben net even 'de aardappels wezen afgieten.'quote:Op donderdag 9 september 2004 19:34 schreef Tain het volgende:
[..]
pis over ze heen
Waarom zou ik filmpjes en een camera op m'n mobiel willen hebben. Ik heb al een dure digitale camera en m'n films kijk ik wel op de TV...quote:Op donderdag 9 september 2004 19:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
oh, 60 euro valt best mee
Ik dacht dat je zo iemand was die eventjes op een terras gaat zitten en dan thuiskomt met een mobiel á 400 euro
Een E700 is ook perfect als zaklampquote:Op donderdag 9 september 2004 19:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarom zou ik filmpjes en een camera op m'n mobiel willen hebben. Ik heb al een dure digitale camera en m'n films kijk ik wel op de TV...
Das het enige wat ze extra te bieden hebben....
Ik ben het compleet met je eensquote:Op donderdag 9 september 2004 19:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarom zou ik filmpjes en een camera op m'n mobiel willen hebben. Ik heb al een dure digitale camera en m'n films kijk ik wel op de TV...
het enige wat ik af en toe gebruik is het internetten en email controleren in de trein, maar ook zelden tegenwoordigquote:Op donderdag 9 september 2004 19:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat niet eens....quote:Op donderdag 9 september 2004 19:38 schreef Tain het volgende:
[..]
het enige wat ik af en toe gebruik is het internetten en email controleren in de trein, maar ook zelden tegenwoordig
Een mobiel moet kunnen:quote:Op donderdag 9 september 2004 19:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja ik heb mn 700 al meerdere malen gebruikt als zaklamp,maar dan moet ik eigenlijk de k700i hebbenquote:Op donderdag 9 september 2004 19:51 schreef taart het volgende:
[..]
de K700i met camera-flits is een perfecte vervanger voor een vuurtoren![]()
die onderste is ranzigquote:Op donderdag 9 september 2004 20:01 schreef rockstah het volgende:
mijn toetsenbord
[afbeelding]
klik voor nog ranziger effect:
superdingen zijn het, vertrouw nooit nieuwerwetse keyboards die steeds stuk gaan
Cabro = cool, 76 is haar geboortejaar, NL is waar ze woontquote:Op donderdag 9 september 2004 20:14 schreef taart het volgende:
[..]
enige uitleg is geen overbodige![]()
Ben je nog boos op me?quote:Op donderdag 9 september 2004 19:58 schreef GinaG het volgende:
Het is al gelukt, scherpe nagels![]()
Cabrona = Bitchquote:Op donderdag 9 september 2004 20:14 schreef taart het volgende:
[..]
enige uitleg is geen overbodige![]()
Nee hoor, ik knal je wel af tijdens live!quote:Op donderdag 9 september 2004 20:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ben je nog boos op me?
DOOD VERWE....quote:Op donderdag 9 september 2004 20:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee hoor, ik knal je wel af tijdens live!![]()
Nou he knulquote:Op donderdag 9 september 2004 20:19 schreef taart het volgende:
[..]
hoeveel informatie je wel niet 1 een tag kan zetten
Ik heb geen Kruis-doosquote:Op donderdag 9 september 2004 20:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee hoor, ik knal je wel af tijdens live!![]()
Sue mequote:Op donderdag 9 september 2004 17:17 schreef RaymanNL het volgende:
BTW Homer J ik weet dat jij Raymania bent, je kun het niet ontkennen
Oooh ja tuurlijk jij bent een kleutervan 4, hoe kon ik dat nou vergetenquote:Op donderdag 9 september 2004 20:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb geen Kruis-doos :')
Wat is zo?quote:Op donderdag 9 september 2004 20:26 schreef Gamedemon het volgende:
kom je zo nog live dan Gina?
Hou je er rekening mee dat Black Arrow nog in het hoesje zit, m.a.w. ik kan niks, ik hobbel dan achter jullie aan en zal voornamelijk irritant zijn...quote:Op donderdag 9 september 2004 20:29 schreef Gamedemon het volgende:
10 minuutjes? samen met mij en pkwarts team survivallen? ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |