Denk je?quote:Op woensdag 8 september 2004 11:26 schreef dnzl het volgende:
Mja, als het beide goede auto's zijn denk ik niet dat ze qua betrouwbaarheid elkaar veel ontlopen.
Je kunt hier wel vragen naar voor -/ nadelen van deze twee auto's. Maar de echte keuze, qua smaak, heb je toch al gemaakt (denk ik). En die moet je ook zelf maken.
quote:Op woensdag 8 september 2004 17:21 schreef jacco het volgende:
En dat noem jij een dilemma? Dat noem ik een makkelijke keus.
quote:
Je praat over een Honda, dat maakt die 4 jaar al gelijk goed.quote:Op woensdag 8 september 2004 18:00 schreef Faxie het volgende:
En die 4 jaar verschil die er tussen die auto's zit? Dat mag toch ook wel even meegewogen worden, want in 4 jaar kan er een hoop met een auto gebeurren hoor.
het enige is dat onderdelen die officieel na ongeveer 10 jaar vervangen moeten worden (distributieriem, koppelingsplaten, syncmesh, drukgroep, misschien homokineten, ashoezen, bussen van de ophanging, etc) waarschijnlijk al vervangen zijn van de Honda en nog vervangen moeten worden van de Punto (over 2 jaar).quote:Op woensdag 8 september 2004 18:00 schreef Faxie het volgende:
En die 4 jaar verschil die er tussen die auto's zit? Dat mag toch ook wel even meegewogen worden, want in 4 jaar kan er een hoop met een auto gebeurren hoor.
Erg simpel zelfs. Bij de electrische variant is het binnen 3 klemmen losmaken (hendels) en een knopje drukken. Bij de handmatige: 3 klemmen los, kofferklep open, dak in kofferbak (in speciale houder die kan scharnieren... zo wordt je dak een soort extra klep onder de kofferklep. Done! binnen 30 seconden gebeurd (electrisch 45 sec).quote:Op woensdag 8 september 2004 20:41 schreef jpg97 het volgende:
Mjaaa okay, hij is overigens nog origineel..ik wil er ook niet zo'n plastic hobbydoos van maken met vlammen op de zijkant en lampjes overal waar ze niet horen
@googolplexian: Is het afhalen en opzetten van de kappen een beetje makkelijk te doen?
De fiat punto heeft een electrische kap, dus dat is easy, maar ik wil niet eerst een uur hanessen voordat ik cabrio kan rijden ( maar dat zal voorlopig toch nog niet zijn met de herfst voor de deur )
Nee hoor, daar raakt hun haar van in de war.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:24 schreef alki het volgende:
Ben je nog vrijgezel ? dan de Cabrio natuurlijk, alle vrowuen houden van cabrio's...
Het zijn allebei cabrio's sherlockquote:Op donderdag 9 september 2004 11:24 schreef alki het volgende:
Ben je nog vrijgezel ? dan de Cabrio natuurlijk, alle vrowuen houden van cabrio's...
Goed zo!quote:Op donderdag 9 september 2004 20:03 schreef jpg97 het volgende:
nope....maar ik neig naar de Del Sol
esi is ook vtecquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:14 schreef beschuit het volgende:
vtec is zuiniger dan esi volgens autoweek 7.6l/100km
CRX = geen cabrio maar een targa (ook al mag het officieel niet zo genoemd worden omdat dat een term van Porsche is)quote:Op donderdag 9 september 2004 16:46 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Het zijn allebei cabrio's sherlock
quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:53 schreef Remon het volgende:
[..]
esi is ook vtec![]()
maar kwa benzineverbruik is de punto je auto
je kan zuinog rijden met een esi of vti ik rij zelf vti zo een 500 km op 40 liter moet te doen zijn
maar als je van door rijden houd vrees ik dat je daar niet in de buurt komt
maar wel veel rij plezier hebt!!
ESi is wel vtecquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ESi is geen vtec voor zover ik weet. Een maat van me heeft een zwarte ESi en daar is echt niets te bekennen van de oomph die een VTEC geeft bij 5600 RPM.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:54 schreef Skyscape het volgende:
'Ik-wil-wel-maar-ik-kan-niet' auto's, met name de Honda.
Geldt overigens ook vaak voor de bestuurder.![]()
Wat voor auto heb jij dan?quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:54 schreef Skyscape het volgende:
Wat zou ik dan wel willen maar niet kunnenquote:Op zaterdag 11 september 2004 10:54 schreef Skyscape het volgende:
quote:Oh het is een studentje van 18 ... 'nuff said
Mooi: Ja.quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:03 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Die Del Sol zijn echt mooie wagentjes hoor en nog eens bloedsnel ook.
Post dan gewoon niet als je er geen verstand van hebt. van 0 naar 100 in 7,6 seconden is echt wel snel.quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:22 schreef MikdawG het volgende:
[..]
Mooi: Ja.
Snel: Nee.
Traag: Ja.
![]()
![]()
Kom maar op met die knakenbak van je. Ik zal je zelfs een anderhalf uur 'warm' laten rijden, anders kotst je motor waarschijnlijk z'n ingewanden eruitquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:07 schreef MikdawG het volgende:
Als je al gay bent met een Del Sol.. Hoe gay ben je dan met een AW11?![]()
Kampiequote:Op zondag 12 september 2004 04:32 schreef Kamphuys het volgende:
Kiezen tussen een CRX of een Fiat, das voor mij kiezen tussen kanker of Aids, ik zou het niet durven zeggen :')
gelukkig niet jouw keuze dus je mag blijven fietsenquote:Op zondag 12 september 2004 04:32 schreef Kamphuys het volgende:
Kiezen tussen een CRX of een Fiat, das voor mij kiezen tussen kanker of Aids, ik zou het niet durven zeggen![]()
zelfs die heb ik niet eensquote:Op zondag 12 september 2004 04:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
gelukkig niet jouw keuze dus je mag blijven fietsen
Ik zou een smart uit de jaren '80 nou niet direct een penisverlenging noemenquote:Op zondag 12 september 2004 12:29 schreef tong_poh het volgende:
Hey, macrotough!
Jij rijdt zeker zo'n verlenging van je penis om jouw omgeveving te overtuigen, dat je toch echt geen homo bent. Helaas ten spijt, ik ben van mening dat jij juist een probleem hebt met je sexualiteit.
Bestond de Smart al in de jaren '80 ja?quote:Op zondag 12 september 2004 13:19 schreef MacroTough het volgende:
[..]
Ik zou een smart uit de jaren '80 nou niet direct een penisverlenging noemen![]()
En jij bent een honda-rijder zeker?
Wat lul je nou over een Smart uit de jaren '80? Als je hebt over een Smart uit de jaren '90 dan vind ik het raar, dat je dan rare dingen over honda's en sexualiteit durft te zeggen.quote:Op zondag 12 september 2004 13:19 schreef MacroTough het volgende:
[..]
Ik zou een smart uit de jaren '80 nou niet direct een penisverlenging noemen![]()
En jij bent een honda-rijder zeker?
Klinkt wel lekker! Maar die zijn ZEKER niet zuinig ben ik bangquote:Op zondag 12 september 2004 23:17 schreef Ultimora het volgende:
ik zou een Punto GTT nemendie zijn dan wel geen cabrio, maar wel snel en Incognito. makkelijk te tunen door de Turbo tot 180 pk, daarna moet je grotere maatregelen nemen.
quote:Op maandag 13 september 2004 14:09 schreef Jyrun het volgende:
punto is voor homo's, neem de del sol maar.
Zegt de man met chrome wielen, absoluut niet serieus nemen dus.quote:Op maandag 13 september 2004 14:09 schreef Jyrun het volgende:
punto is voor homo's, neem de del sol maar.
ik zal zeggen, zoek eens goed rond, voor 5000-5500 zijn ze zeker wel te krijgen.quote:Op maandag 13 september 2004 09:12 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker! Maar die zijn ZEKER niet zuinig ben ik bang![]()
en duur in aanschaf volgens mij
Even serieus, je weet dat ik een MR2 turbo rijd die met enige modificaties naar de 280+ pk gebracht kan worden en zelfs de 1/4 mijl standaard al onder de 15s rijdt? Blijkbaar niet.quote:Op zondag 12 september 2004 11:09 schreef MacroTough het volgende:
Zeg MikPuppy, als je 'trash' wilt praten, zorg er dan eerst voor dat je geen 'trash' rijdt. De kans dat die auto van jouw ooit nog een 1/4 mile onder de 15 seconde aflegt acht ik minimaal. Of hij moet van 3KM hoog op de schroothoop gedropt worden.
Die hierboven zien er allemaal niet uit, maar zo is ie wel cool.quote:Op maandag 13 september 2004 16:55 schreef Ultimora het volgende:
[afbeelding]
homobak????? daahaag en wat dan nog. stelletje discrimenerende lui hierzo.
yupquote:Op zondag 12 september 2004 23:17 schreef Ultimora het volgende:
ik zou een Punto GTT nemendie zijn dan wel geen cabrio, maar wel snel en Incognito. makkelijk te tunen door de Turbo tot 180 pk, daarna moet je grotere maatregelen nemen.
dude geen realiteit, maar een mening. en t ligt toch wel in de buurt. komop zeg. dat die VTi zo geweldig is dat weten we allemaal wel, maar ik kan toch zeker wel suggesties doen, of niet dan? ik kan toch niet door de ogen van de TS kijken, maar mischien dat ik ze wel kan sturen. net als jij die VTi helemaal te gek vind (alle reden toe) ben ik redelijk Punto Minded, en vind ik de cabrio niet zo super, maar zal ik eerder voor de GTT gaan als de Cabrio. ik ben er geen fan van om dit laatste te zeggen, maar het is een discussieforum.quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
yup
gaat zeker wel op tegen een DelSol VTi (standaard 160 pk) zucht
dit is werkelijk geen vergelijk, mensen. Maar als TS het graag wil weten mag ie in mijn Sol rijden om een indruk te krijgen.
Het gaat tenslotte om de realiteit.
Mag ik het met hem eens zijnquote:Op donderdag 16 september 2004 01:49 schreef Remon het volgende:
nog even 1x proberen mijn mening door je strot te duwen en me aantal post op te voeren.
del-sol, del-sol, del-sol, del-sol, del-sol, del-sol, del-sol, del-sol, del-sol,
del-sol, del-sol, del-sol, del-sol, del-sol, del-sol, del-sol, del-sol, del-sol,
del-sol, del-sol, del-sol, del-sol, del-sol, del-sol, del-sol, del-sol, del-sol.
Echt. Doe je zelf een lol, koop een del-sol,![]()
Strakke wagenquote:Op maandag 13 september 2004 17:55 schreef MikdawG het volgende:
[..]
Even serieus, je weet dat ik een MR2 turbo rijd die met enige modificaties naar de 280+ pk gebracht kan worden en zelfs de 1/4 mijl standaard al onder de 15s rijdt? Blijkbaar niet.
ah kijk eens aan...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:11 schreef -Spoon- het volgende:
rij zelf nu een 1/2 jaar Del Sol...
en het bevalt helemaal goed...
Absoluut voor de Del Sol gaan m'n vriendin heeft een punto (geen cabrio)
maar je merkt echt het verschil...
De del sol is gewoon een stuk sportiever en heeft gewoon een betere wegliging.
Een Punto is gewoon meer een vrouwen auto... (hoog op de weg, grote knoppen ect.)
Ook boeiend : Hoe lang/breed ben jij ?? Ik denk namelijk dat het niet echt een auto is voor lange mensen, of heb ik ongelijk ??quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:25 schreef jpg97 het volgende:
[..]
ah kijk eens aan...
Hoe zit het met het verbruik, onderhoud e.d.?
heb je in dat half jaartje al eens iets moeten vervangen of na laten kijken?
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:30 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb hem ik heb hem
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:10 schreef jpg97 het volgende:
Klopt het trouwens dat het het beste is om er synthetische olie in te doen?
zo lang het niet keihard regent: Ventilatie op de ruiten en voeten tegelijk en op 2 (warmte naar smaak) en achterruit open. Als het wel regent maakt het ook niet uit als je maar blijft rijdenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:01 schreef jpg97 het volgende:
ja klopt..alleen is het weer er nu niet naar
Goed op temperatuur laten komen, he. Niet meteen vanaf koud beginnen te blazen. (Ik zeg niet dat je dat niet wist maar zeker bij het stoplicht en naast en snel ogende auto zal je rechtervoet zwaarder worden... hou' je in!)quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:39 schreef jpg97 het volgende:
1.6 ESI Vtech ofzoiets....
geen verstand van verder maar hij is wel snel
thanks! ik be er ook erg blij meequote:Op zondag 31 oktober 2004 16:57 schreef Adnan het volgende:
Pff mooi autotje...zat net 3 pagina's te lezen met de gedachte "DAMN IK HOOP DAT HIJ DIE CRX HEEFT GEHAALD EN NIET DAT ANDERE GEDROCHT.. " Godzijdank...
En veel plezier ermee!!
Ze hebben Q8 formula advanced aangeraden ( 10W40 )....quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Hij is toch al redelijk ingelopen ..
Als hij(of zij?) altijd met half syntheet gelopen heeft niet overstappen.
Vol syntheet maakt de motor erg schoon van binnen en weekt letterlijk het vuil van je pakkingen wat weer problemen kan veroorzaken.
Gewoon een standaard half synthetische olie die iets dunner is dan gemiddeld bij een koude start.quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:16 schreef jpg97 het volgende:
Ze hebben Q8 formula advanced aangeraden ( 10W40 )....
geen idee wat dat inhoud maar is dat iets, en wat is het verschil tussen deze olie en standaard texaco olie ofzo?
Geen idee... het lijkt me echter wel.quote:Op woensdag 3 november 2004 13:26 schreef jpg97 het volgende:
Nou dan zal ik nog maar even wachten
Weet jij of de aansluitingen voor zo'n remlicht wel al standaard erin zitten? of moet ik deze nog aanleggen? ik ben echt een noob
ach stomme limboquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:03 schreef ijsmeis het volgende:HONDA
![]()
Wheheh.
Oorspronkelijk Gelderlandsequote:Op vrijdag 19 november 2004 20:48 schreef jpg97 het volgende:
[..]
ach stomme limbo![]()
Hahaha je vergeet 020quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:06 schreef Patrick281 het volgende:
Alles rechts van Rotterdam is per definitie verdacht.![]()
Ik vind ze ook niet zo mooiquote:Op woensdag 15 december 2004 12:11 schreef VanDread het volgende:
[..]
Hahaha je vergeet 020![]()
Maaruh... ben ik de enige die die velgen niet zo mooi vind?
Vind het van die duitse snackbarvelgen![]()
(lichte kick... moet kunnen)
Niets mis mee maar ik vind ze niet onder een honda passen, daar horen mooie strakke velgen onder (ala OZ)quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:09 schreef jpg97 het volgende:
oh jullie hebben het over MIJN velgen... toch niks mis mee?
je zegt het al zelf, LEXUS-achterlichtenquote:Op maandag 20 december 2004 16:48 schreef jpg97 het volgende:
ach eikels.... ik ben blij met m'n auto zoals ie is... hij mag wel lexus achterlichten krijgen nog en een andere uitlaat...maar voor de rest vind ik hem toppie![]()
maarre...wat voor auto's hebben jullie dan?
Ik wou net zeggen... De Mazda 6 *moet* die lampjes hebben.quote:Op maandag 20 december 2004 17:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
je zegt het al zelf, LEXUS-achterlichten
Ik vind lexus lichten mooi, zolang ze op een lexus zitten(oké mazda 6 kan ook nog wel
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |