Als ie goed is mag jij wat mij betreft wel een vraag stellenquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:18 schreef Jessicaa het volgende:
Was t Peter? Grrrrrr hoe haal ik die 2 dan weer door elkaar. Er stonden volgens mij toen ook foto's van de kindjes in de zandbak. Misschien daardoor. Nou ja t was er 1 van de zussen hoor
quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:12 schreef babyfeet het volgende:
tussen het speelgoed van bram?
Dat dachten wij dus ook, hebben dus ook het dressoir waar de TV op staat en waar dus de afstandsbediening meestal ligt van zijn kant gehaald. de tv is 60 kilo plus dat dat ding natuurlijk afgeladen ligt met troep, was een leuke klus Maargoed daar lag hij ook niet.quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:21 schreef babyfeet het volgende:
dan lag hij denk ik achter een kast omdat hij hem wilde pakken en er niet bij kon heeft hij hem perongeluk een zetje gegeven en is hij erachter gevallen..
Nee hij lag ook niet in het dressoirquote:Op zaterdag 25 september 2004 21:28 schreef babyfeet het volgende:
Het word echt steeds moeilijker
ik ga gewoon na wat voor ondeugende dingen Kyllian uit haald
dan doe ik nog een gokje
vind dit stiekum heel leuk..
je hebt dus voor niks het dressoir naar voren gehaald heeft hij hem erin gelegt ?
Is een hele goeie!! Maar helaasquote:Op zaterdag 25 september 2004 21:37 schreef babyfeet het volgende:
in de vuilnisbak?
Neejoh!! Iedereen kan meedoen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:47 schreef Girly het volgende:
ff tussendoor?? mogen alleen ouders meedoen??
quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:33 schreef Jessicaa het volgende:
In de plee!
In de openhaard?
Achter de verwarming?
In de dvd speler?
In de video?
In zijn bedje?
oe ja mannen zijn daar altijd heel zuinig op en als het hier zou gebeuren zou ik ook lachen maar dat heeft Kyllian nog nooit gedaan afkloptquote:Op zaterdag 25 september 2004 23:52 schreef Karin het volgende:
[..]De winnaar
In de video dus. Als hij ergens niet aan mag zitten is het wel de stereoapparatuur/videospelerIk zal wel op de WC gezeten hebben ofzo.
quote:Op woensdag 22 september 2004 18:07 schreef LadyS het volgende:
Wat was de naam van Loena voordat het Loena-tik was?
quote:Op maandag 27 september 2004 23:03 schreef babyfeet het volgende:
loena?
bij dezequote:Op woensdag 29 september 2004 13:23 schreef CarOnline het volgende:
Hij moet eerst officieel goedgekeurd worden toch.
jaaaaquote:Op woensdag 29 september 2004 14:13 schreef moussy het volgende:Jasper
aanvulling, van Logician
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:58 schreef melonovy het volgende:
Moussy, laat het topic nu niet nog een keer meters zakken!
quote:Op woensdag 29 september 2004 14:35 schreef moussy het volgende:
Wat voor een zwembroek heeft Jolie?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:07 schreef snoopy het volgende:
Een zwembroek met pijpjes![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:58 schreef Lois het volgende:
Phileine in het 2e streepjestopic en ze bedoeld de spermacellen.
Ja hoor, 't was geen tussendoortjequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:17 schreef Anitra het volgende:
zag dat ze die aan geschaft had maar of het voor zijn verjaardag is weet ik niet
Ehhh ja, ben onderwegquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:18 schreef jessie het volgende:
He Anitra jij ging toch naar bed
Hij zal wel goed zijn
quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:20 schreef Neva het volgende:
het zonnekindpoppetje van phileine
pssst wij moeten ze nog gaan maken.....quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:01 schreef moussy het volgende:
knorretje & Alicia
U2 - if God would send his angelsquote:Op zondag 17 oktober 2004 17:27 schreef Neva het volgende:
ja heey sjeg ik blijf besig![]()
oke dan even wat anders wel liedje is er voor mij gedraaid op fokradio afgelopen maandag![]()
nee hoor, ik was het nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Lady-wrb volgens mij?
Volgens mij ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:01 schreef daniman het volgende:
was het niet Anitra? volgens mij Anitra.
Spindizzy en Jessie, omdat ze in de adoptieprocedure zitten/zaten?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:33 schreef Grijs het volgende:
Nee, door een echte officiele instantie.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:35 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Spindizzy en Jessie, omdat ze in de adoptieprocedure zitten/zaten?
Ik ben helemaal verslingerd aan kinderboekenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:53 schreef Mariposa het volgende:Moussy
Goed hoor, een van mijn favoriete kinderboeken
Naar de koniginquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:56 schreef moussy het volgende:
Ik ben helemaal verslingerd aan kinderboeken![]()
Naar wie gaat Kleintje op bezoek?
Naar de koninginquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:56 schreef moussy het volgende:
Ik ben helemaal verslingerd aan kinderboeken![]()
Naar wie gaat Kleintje op bezoek?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:59 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Naar de koningin
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:56 schreef Troel het volgende:
[17:55:26] -ChanServ- Founder: Troel
[17:55:26] -ChanServ- Description: description
-
[17:55:26] -ChanServ- Welcome MSG: Welkom in #ouders, het irckanaal van OUD, voor ouders en niet-ouders. De regels van dit kanaal kan je vinden op IRC FAQ [upd 22-09-04] Gebruik zo min mogelijk extra kleurtjes!
-
[17:55:26] -ChanServ- Registered: Dec 01 00:13:02 2003 CET
Maar daarvoor is het ook door Micha geregistreerd geweest omdat ik niet wist hoe dat moest. Maar ik was wel de eerste...
Het precies aantal minuten kan ik niet achterhalen, en ik denk ook niemand anders
Dank je voor de uitleg. Ik bied mijn nederige excuses aanquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:04 schreef Troel het volgende:
Dat is het topic, niet het kanaal.
Bij wijze van spreken zeg maarquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:09 schreef Troel het volgende:
Nederig? Waarom dat dan, een foutje is zo gemaakt hoor.
Cynix?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:08 schreef Troel het volgende:
Maar omdat we nu toch aan het zoeken zijn. Wie was de tweede aanwezige in #ouders en is nog steeds aanwezig?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:08 schreef Sugar het volgende:
Kai?
Goed!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:08 schreef Anitra het volgende:
Ehhhh Sjeen omdat Isa het niet echt naar haar zin had savonds?
Moussy, ga jij eens even gauw naar die dokter!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 3 november 2003 13:22 schreef moussy het volgende:
Wow Lois!! Dat was vast dé avond van je leven
Ik kan wel janken van de pijn in mn rug. Sinds vanmiddag schiet het ook nog eens uit naar mn buik en bovenbeen... Ik heb net een brufen 600 genomen, maar dat helpt ook voor geen meter, dus ik denk dat ik straks een ritje huisartsenpost ga doen. Ik kan niet zitten, niet liggen, alleen maar hangen en wurgen, das wel een gegronde reden volgens mij.
WHIOEET!quote:Op maandag 10 november 2003 14:27 schreef Lois het volgende:
Hahahaha
Ik kom net van de DHZ zaak, ik heb even een extra slot gekocht voor de voordeur. Tot onze grote schrik en verbazing had Eefje gisteren uitgevogeld hoe je de voordeur open moet maken (een voordeur waar menig volwassene mee staat te klooien).
Dat was dus "hoe krijg je je ouders in de stress" les 5
Ja, kijk maar, je kunt het bijna live aanschouwen, nou is het een hint of is het een hintquote:Op woensdag 10 november 2004 22:28 schreef snoopy het volgende:ja hè?
quote:Op donderdag 11 november 2004 21:04 schreef melonovy het volgende:
Gokje: Alicia?
quote:Op donderdag 11 november 2004 22:02 schreef Troel het volgende:
Chiara
was een grapjequote:Op donderdag 11 november 2004 22:00 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
of maak je een grapje Melonovy?Dan ben ik er mooi ingestonken
Ok dan, misschien is ie dan toch te moeilijk? Kijk maar even hier(is sowiezo de moeite van het kijken waard)![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 22:09 schreef melonovy het volgende:
[..]
was een grapje![]()
![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 14:17 schreef melonovy het volgende:
Ieniemienie?
Jeetje, wat een slimme opmerking, idd google is uitgesloten, maar je mag van mij, bij deze vraag wel even surfen voor het antwoord.quote:Op donderdag 18 november 2004 21:17 schreef jessie het volgende:
Het moeten toch vragen zijn die te beantwoorden zijn zonder te googlen? Ik kan me niet voorstellen dat iemand dit uit zijn hoofd weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |