Dus een flesje ZA zit er niet inquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:25 schreef VoreG het volgende:
En dat is nu alweer op.
Pfaf heeft altijd wel geld voor jou overquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus een flesje ZA zit er niet in
Rondje op kosten van Google dan maarquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:03 schreef pfaf het volgende:
Één financiële meevaller mensen. Slechts één.
*proost*quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:22 schreef pascalheister het volgende:
Nog maar een biertje dan maar
proost op de sollicitatie van morgen
Nee, doe mij maar een bier.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:27 schreef Bjoro het volgende:
koet iefning !!
iemand zin in sex ???
dank jequote:Op dinsdag 7 september 2004 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
*proost*
En succes morgen.
ja, zal ik doenquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:27 schreef tong80 het volgende:
Heister gaat solliciteren ? Kick ass
jazekerquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:27 schreef Eilanden het volgende:
Da's toch voor je sollicitatie als rekenmachine?
zou tong zelf door hebben dat dit verdacht veel op engels lijktquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:27 schreef tong80 het volgende:
? Kick ass
Oooh hij bedoelde niet 'kikkers'?quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zou tong zelf door hebben dat dit verdacht veel op engels lijkt
Dat laatste klopt inderdaad, maar tochquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:20 schreef Ajaxno1 het volgende:
Voor Da_Sandman en andere die Korsakoff wel lekker vonden
Euh Korsakoff = Catscan en dat vrouwtje uit de clip is euh tjah maar een model. Tenminste dat verteld net iemand mij.
Lijkt me sterk maar goed![]()
Edit:
Na wat Google werk.. Catscan is de producer achter Korsakoff en Lindsay van der Eng is de DJ dus.....
Altijd, maar niet met jouquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:27 schreef Bjoro het volgende:
koet iefning !!
iemand zin in sex ???
ik zal aan je denken dan zal het vast goedkomenquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:43 schreef Bluezz het volgende:
Hey PH, je kan het, enneh hou er meer aan over dan ik.
Een baan bedoel ik
Sex met een ex is zo 1983.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Mn ex heeft gezien dr smsjes ook zin in sex, maar kan het niet maken
quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:56 schreef Vom het volgende:
[me-Vomp komt starlwbezopev de kantined uit [/mi[
Gratis jonbewasd bgrreolles zjuhn niet gkjoed voroo je![]()
nou al bezopen vomquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:56 schreef Vom het volgende:
[me-Vomp komt starlwbezopev de kantined uit [/mi[
Gratis jonbewasd bgrreolles zjuhn niet gkjoed voroo je![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |