Ik wil je graag zien en betasten.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:45 schreef Bupatih het volgende:
Ik kan altijd.
Maar niet dat jullie dat wat boeit.
Achter in de rij aansluiten, bitte.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:47 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ik wil je graag zien en betasten.
quote:Maar dit is een heel select gezelschap.
Het feit dat je een mening hebt, hoeft niet te betekenen dat je ons daarmee lastig valtquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:05 schreef super-muffin het volgende:
Ik wil in Rotterdam
Dan kan je mede-gpd-ers ontmoetenquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:27 schreef Zwansen het volgende:
Ik zal er over nandenken...
quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:29 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dan kan je gpd-ers ontmoeten [afbeelding]
ah, ontkenning, de hoeveelste fase was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ehm, no you're not!quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:55 schreef Maanvis het volgende:
Waarom staat mijn icoon niet in de TT, ik kom ook!
wat begrijpen de mensen niet aan # onz?quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:58 schreef cerror het volgende:
cool een meet.....
Mmmm moet ik ook maar es heen
Ja, of niet.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:58 schreef cerror het volgende:
cool een meet.....
Mmmm moet ik ook maar es heen
verhip! [14.gif]quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:02 schreef stinkie het volgende:
Het gebrek aan een icoon in de OP zou een teken kunnen zijn dat ik niet meer welkom ben
Je mag wel meej, als introduceejquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:02 schreef stinkie het volgende:
Het gebrek aan een icoon in de OP zou een teken kunnen zijn dat ik niet meer welkom ben
Dat is al kei lang geleden mên en daar kon ik niets aan doen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:18 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik zei vorige keer gewoon dat ik niet kon. Jij belt 3 minuten van te voren af![]()
Een beeeeeetje onduidelijk is het natuurlijk ook wel.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wat begrijpen de mensen niet aan # onz?
quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:30 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik ben trouwens eens in #onz geweest, maar vind het in #fok gezelliger.
wij vinden het ook veel gezelliger als jij in #fok zit opv #onz!quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:30 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Een beeeeeetje onduidelijk is het natuurlijk ook wel.
Ik ben trouwens eens in #onz geweest, maar vind het in #fok gezelliger.
Misschien is dit erg offtopic, maar ik vind dat er een tweede #onz moet komen. Een #onz voor de rest van ONZ zegmaar. Want ja, dat jullie dat gezelliger vinden heb ik best gemerkt.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wij vinden het ook veel gezelliger als jij in #fok zit opv #onz!
Neeheeh, VAC was gewoon te lui om meer iconen op te zoeken!quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:47 schreef MUUS het volgende:
Alleen de mensen in de OP mogen komen? Verder niet?
#onzin ?quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:47 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Misschien is dit erg offtopic, maar ik vind dat er een tweede #onz moet komen. Een #onz voor de rest van ONZ zegmaar. Want ja, dat jullie dat gezelliger vinden heb ik best gemerkt.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
#onzin ?
die bestaat ook!
HAP HAP!!! Stuur gewoon wat fotoos van je tieten en je kont, dan mag je ook in #onz komen en gezellig meepratenquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:47 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Misschien is dit erg offtopic, maar ik vind dat er een tweede #onz moet komen. Een #onz voor de rest van ONZ zegmaar. Want ja, dat jullie dat gezelliger vinden heb ik best gemerkt.
Ohhhoooooooooooo!quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Neeheeh, VAC was gewoon te lui om meer iconen op te zoeken!
#bagger , #kantklossen, #bier, #nikky enzoquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:47 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
hij is wel door mij geregd, maar je mag m hebben als je wilquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:49 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
![]()
Daar zit echter nooit iemand.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
#onzin ?
die bestaat ook!
en t is eig ook iets wat vanuit #onz bedacht is, en ik kan me niet herinneren jou ooit in #onz gezien te hebben, helaasch!quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ohhhoooooooooooo!
Ik werd er meteen gede-oppedquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:51 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Daar zit echter nooit iemand.
en toch heb ik m geregd!quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:51 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Daar zit echter nooit iemand.
Freaky, het lijkt echt op #onzquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik werd er meteen gede-opped
quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:53 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Freaky, het lijkt echt op #onz
Ik heb een pleurishekel aan IRC. En MSN. En ICQ.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en t is eig ook iets wat vanuit #onz bedacht is, en ik kan me niet herinneren jou ooit in #onz gezien te hebben, helaasch!
Hoi PPquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
#onzin ?
die bestaat ook!
tssk, aannamesquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb een pleurishekel aan IRC. En MSN. En ICQ.
Ik vroeg het niet omdat ik wilde komen, maar omdat het erop leek dat jullie iedereen weigeren die niet in de OP staat. Daarom leek dit topic me in eerste instantie vrij nutteloos.
in principe is iedereen welkomquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb een pleurishekel aan IRC. En MSN. En ICQ.
Ik vroeg het niet omdat ik wilde komen, maar omdat het erop leek dat jullie iedereen weigeren die niet in de OP staat. Daarom leek dit topic me in eerste instantie vrij nutteloos.
/join #onzinquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:56 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hoi PP
Ik ben een n00b en kan 'm niet vinden.
Met vriendelijke groet,
Petra.
/join #onzinquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:56 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hoi PP
Ik ben een n00b en kan 'm niet vinden.
Met vriendelijke groet,
Petra.
Niks aannames!quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tssk, aannames
en IRC roeleert (wo)mên
Lief.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:57 schreef Tiemie het volgende:
[..]
in principe is iedereen welkom![]()
Misschien troost het dat jij niet gemist wordt.quote:Op woensdag 8 september 2004 10:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
Nog een meet die ik wellicht ga missen.
Stinkhaas.quote:Op woensdag 8 september 2004 00:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
kut blauwen
Dat wordt natuurlijk besproken vooraf.quote:Op woensdag 8 september 2004 10:30 schreef JaWi het volgende:
Iedereen is welkom. Bijna iedereen.
Stiekemquote:Op woensdag 8 september 2004 10:33 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Dat wordt natuurlijk besproken vooraf.
Achterkamertjes zijn ok.
Dat is toch niet meer? Dat je na 24 uur je post niet meer kunt aanpassen? Anyweg, zet mij maar op de waarschijnlijk-nietlijst.quote:Op woensdag 8 september 2004 10:52 schreef JaWi het volgende:
Dan moet iedereen zich binnen 24 uur aanmelden, anders kan ik niet meer wijzigen.
Ik zie er naar uit om waarschijnlijk geen pilsje met je te drinken.quote:Op woensdag 8 september 2004 11:00 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dat is toch niet meer? Dat je na 24 uur je post niet meer kunt aanpassen? Anyweg, zet mij maar op de waarschijnlijk-nietlijst.
Vrijdags ook en sommige (ja, die vriendin van dingesquote:Op woensdag 8 september 2004 18:17 schreef JaWi het volgende:
Hoi. Zaterdag toch?
Zaterdag moeten er veel werken etc. Krijg je dat weer.
ja, en ik!quote:Op woensdag 8 september 2004 21:48 schreef stinkie het volgende:
Wie blijven er nou eik over die wel gaan. Zeker weer alleen die GPD'rs
Wanneer kom je eens met het : niet/misschien/wel lijstje op de proppen?quote:Op donderdag 9 september 2004 11:48 schreef JaWi het volgende:
Aangezien de tijd nog lang duurt, zal de samenstelling van de gasten te zijner tijd veranderen én bovenal toenemen.
Komt allen tezamen, jubbelend van vreugde!
Wanneer de tijd rijp is, en de eerste kindertjes op hun bek gaan vanwege gladde bladeren op de weg.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:53 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Wanneer kom je eens met het : niet/misschien/wel lijstje op de proppen?
Leedvermaak.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wanneer de tijd rijp is, en de eerste kindertjes op hun bek gaan vanwege gladde bladeren op de weg.
sinds het Utrecht is ga ik wel in het rijtje misschien staanquote:Op donderdag 9 september 2004 17:34 schreef Nouk het volgende:
Komt wel:
VAC
JW
stinkie
JK
NS
PP
SW
FF
Peri
Tiemie
R1cksson(moet niet zo zeiken)
Nouk
Misschien:
MTM
Lies
Skaai
Zwans
SJ
BS
Marinus + Aut.?
sta ik tegen een muur te praten ofzo?quote:Op donderdag 9 september 2004 17:34 schreef Nouk het volgende:
Komt wel:
VAC
JW
stinkie
JK
NS
PP
SW
FF
Peri
Tiemie
Nouk
Misschien:
MTM
Lies
Skaai
Zwans
SJ
BS
Marinus + Aut.?
bij dezequote:Op donderdag 9 september 2004 18:17 schreef Nouk het volgende:
Voor VAC
Komt niet :
Thomas B.
Dat zien we wel in het volgende deel van de reeks.quote:Op donderdag 9 september 2004 18:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
ook nog een;
wie gaat wie neuken
Ikke!quote:Op donderdag 9 september 2004 18:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
ook nog een;
wie gaat wie neuken
rukken telt niet MV...quote:Op donderdag 9 september 2004 18:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ikke!![]()
![]()
ja en ook nog 1 in Rotterdam.quote:Op donderdag 9 september 2004 18:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
of komt er nog een pre-meet in groningen??
Ohja, Shirley kwam had ik gehoord.quote:Op donderdag 9 september 2004 18:50 schreef Tiemie het volgende:
[..]
ja en ook nog 1 in Rotterdam.
neequote:Op donderdag 9 september 2004 18:52 schreef Xilantof het volgende:
tvp.
Vergeet Zeeland nietquote:Op donderdag 9 september 2004 18:50 schreef Tiemie het volgende:
[..]
ja en ook nog 1 in Rotterdam.
Dat dorpje in brabant? Ik kom wel langs hoorquote:Op donderdag 9 september 2004 18:53 schreef Auticia het volgende:
[..]
Vergeet Zeeland niet.
te laatquote:Op donderdag 9 september 2004 18:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee
Concurrentie is kut, maar een triootje is ook lekker!quote:Op donderdag 9 september 2004 19:12 schreef JaWi het volgende:
Nouk is lief. Neuken hebben we het later over!
Concurrentiequote:Op donderdag 9 september 2004 19:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Concurrentie is kut, maar een triootje is ook lekker!
Noukquote:Op donderdag 9 september 2004 19:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
Concurrentie
Wie is dan de derde bij het trio?
Je ziet zeker het niveau van deze reeks niet.quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:16 schreef Zwansen het volgende:
Dit lijkt GPD wel.
Jawel! Daarom juist!quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:17 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Je ziet zeker het niveau van deze reeks niet.
Nou VAC, ik weet dat het reeksniveau van t GPD wel erg hoog ligt, maar je mag je nieuwe reeks er best aan meten hoor!quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:17 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Je ziet zeker het niveau van deze reeks niet.
Misschien kunnen we fuseren.quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nou VAC, ik weet dat het reeksniveau van t GPD wel erg hoog ligt, maar je mag je nieuwe reeks er best aan meten hoor!
Tss, dan modder maar door op de oude manier.quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
ehm, NEE!
Standpunt van onze reeks is dat er meer user-tieten-foto's moeten komen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
[14.gif] zouden ze ook moeten binden aan die smilie
Meeprofiteren van mijn status is ok.quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
zullen we samen een nieuwe reeks opstarten VAC?
utrechtquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:40 schreef LiesBitch het volgende:
want?
+Sexquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
utrecht
zin
mensen
Met de aanmeldingen tot nu toe is dat inderdaad een reden niet te komenquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
+Sex
quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
Met de aanmeldingen tot nu toe is dat inderdaad een reden niet te komen
quote:Op donderdag 9 september 2004 17:34 schreef Nouk het volgende:
Komt wel:
VAC
JW
JK
NS
PP
SW
FF
Peri
Tiemie
Maanvis
Nouk
Roellio
Misschien:
MTM
Lies
Skaai
Zwans
stinkie
SJ
BS
Marinus + Aut.?
Komt niet:
Thomas B.
Maar...quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
Met de aanmeldingen tot nu toe is dat inderdaad een reden niet te komen
Onder je nick, lulquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:23 schreef jaspah het volgende:
waar is mijn icon gebleven
Nee ook jij niet neequote:Op vrijdag 10 september 2004 15:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar...![]()
![]()
?
in de OPquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Onder je nick, lul.
wat aardig...quote:Op donderdag 9 september 2004 23:14 schreef Nouk het volgende:
Trouwens Thomas B. als jij toevallig ook wil komen, mag dat best hoor.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 02:30 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
wat aardig...
maar ik heb al real-life vrienden dus laat maar zitten...
Utrecht is voor mij ook een stuk minder relaxed. Maar je moet er wat voor over hebben hequote:Op zaterdag 11 september 2004 09:47 schreef Silmarwen het volgende:
Utrecht is wat a-relaxed voor mij
Ik en Knut komen misschien. Ligt ook aan welke datum. Lijkt me iig wel tof
Za 18 september kan ik niet !quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:35 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Kan iemand de komende 3 maanden op een bepaalde dag in een weekend niet?
Gaarne even melden.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 02:30 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
wat aardig...
maar ik heb al real-life vrienden dus laat maar zitten...
quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:00 schreef Nouk het volgende:
Komt wel:
VAC
JW
JK
NS
PP
BB
SW
FF
Peri
Tiemie
Maanvis
Roellio
Nouk
Misschien:
MTM
Lies
Skaai
Zwans
stinkie
SJ
BS
Marinus + Aut.?
Knut
Silmarwen
Doodmetaal?
Naj G.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:00 schreef Nouk het volgende:
Komt wel:
VAC
JW
JK
NS
PP
BB
SW
FF
Peri
Tiemie
Maanvis
Roellio
Nouk + Erik
Misschien:
MTM
Lies
Skaai
Zwans
stinkie
SJ
BS
Marinus + Aut.
Knut + Silmarwen
Doodmetaal?
Naj G.
Ga ik dan samen met VAC?quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:01 schreef Nouk het volgende:
VAC gaat ook, je hebt een OV, does gewoon leuk men.
Dat lijkt me wel ja, jullie komen toch uit dezelfde hoek.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:03 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ga ik dan samen met VAC?
We hebben exact dezelfde trein ja. Maar ik wacht op de reactie van VAC.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:04 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja, jullie komen toch uit dezelfde hoek.
Een userid onder de 1000!quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:53 schreef Nouk het volgende:
Die leer je dan maar kennen Maanvis!
quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een userid onder de 1000!
Je bent toch niet stiekem een gehackt account hoop ik he!
Een echte oldbie dus!quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:11 schreef Nouk het volgende:
[..]. Nee het is te vertrouwen hoor MV!
Hm ja precies. We vragen Yv ook nog wel even!quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een echte oldbie dus!
Naja, bij gebrek aan yvonne is dat meer dan voldoende!
Nu weet ik nog niks...quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:08 schreef Nouk het volgende:
Ja, 19 of 20 november.
We moeten ff kijken hoeveel mensen op vrijdag en hoeveel op zaterdag willen een dan beslissen wat we doen. Dus je kan toch wel ff beslissen welke dag je daarvan niet kan of dat je gewoon allebei kan.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:23 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niks...
Oh...quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:25 schreef Nouk het volgende:
[..]
We moeten ff kijken hoeveel mensen op vrijdag en hoeveel op zaterdag willen een dan beslissen wat we doen. Dus je kan toch wel ff beslissen welke dag je daarvan niet kan of dat je gewoon allebei kan.
Nog niks dus... wat een kutdorp ook...quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:27 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Oh...
* R2cksson kijkt op futureresearch wat er die avond te doen is in Utrecht...
Nee zeker geen zondag.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:31 schreef Skaai het volgende:
Oke dus geen zondag?
Ik kan wel als het zaterdag is, en vrijdag eventueel alleen 's avonds.
Oke, Utrecht is best te doen vanaf Almere. Tenzij het echt kei kei kei kei super laat wordtquote:Op zaterdag 11 september 2004 17:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee zeker geen zondag.
Natuurlijk is t vrijdagavond, we maken dr geen dagje van
Ik moet gewoon overdag werken vrijdag heur.
We doen het gewoon op vrijdag dan denk ik!
tja ik woon in rhenen dat is maar een half uurtje maar dat verdomde openbaar vervoer rijd maar tot een uur of 1quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oke, Utrecht is best te doen vanaf Almere. Tenzij het echt kei kei kei kei super laat wordt
Jij mag pas in de op als dat gezegd wordt.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:58 schreef Devlinsect het volgende:
Moet je een avatar hebben om mee te kunnen en om in ieder geval in de OP te komen?
Dude, lig niet te zeiken...quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja ik woon in rhenen dat is maar een half uurtje maar dat verdomde openbaar vervoer rijd maar tot een uur of 1
Uhm... Niemand kent je, dus je bent niet uitgenodigd...quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:58 schreef Devlinsect het volgende:
Moet je een avatar hebben om mee te kunnen en om in ieder geval in de OP te komen?
quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:00 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ohja, geen Trance/RenB tenten.
Jij mag komen hoor C!quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:03 schreef Croupouque het volgende:
Hoeveel #onzin-ervaring moet je hebben om naar de meet te mogen komen?
D.E.P.quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:03 schreef Nouk het volgende:
Nou okay geen R&B tent maar wel iets met normale muziek dan, niet van die keiharde gitaarherrie, of zoiets als dat DEPgedoe.
Omdat je zaterdag moet werken?quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik meld me dus nu wel serieus af... op vrijdag kan ik niet..
Dan meld je je ziek of neem je vrij?quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
ja
quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
D.E.P.
Gewoon.quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:05 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Normale muziek...
En dat is?
quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]jij ligt toch in coma tijdens dep
Hoezo 2 dagen? Vrijdag kom je gewoon meteen na je werk en zaterdag neem je vrij?quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
nee, dan moet ik twee dagen vrij nemen voor een meet, echt niet dus
Dat is prima.quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:07 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik ben voor jaren '70 muziek als alternatief.
lieve schat, ik werk tot 6 uur, dan moet ik naar huis, eten, naar de trein en vervolgens naar utrecht reizen, dan ben ik er niet voor half 11 ofzo dus ik moet zowiezo een middag vrijnemen...quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hoezo 2 dagen? Vrijdag kom je gewoon meteen na je werk en zaterdag neem je vrij?
Waarom zou je nog naar huis moeten om te eten? Kan toch wel in Utrecht of gewoon onderweg wat halen. Een uurtje eerder weg volstaat dan wel..quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
lieve schat, ik werk tot 6 uur, dan moet ik naar huis, eten, naar de trein en vervolgens naar utrecht reizen, dan ben ik er niet voor half 11 ofzo dus ik moet zowiezo een middag vrijnemen...
Je bent niet zo snel he?quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:29 schreef Nouk het volgende:
Oh god, dit wordt niks!
wij toch wel!quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:29 schreef Nouk het volgende:
Oh god, dit wordt niks!
neenquote:Op zaterdag 11 september 2004 20:56 schreef QyRoZ het volgende:
Bier!
hej, PP, ik kom ook.quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
neen
Om ook maar even te zeiken (op verzoek),quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:11 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Marinus + Auticia wel
en Silmarwen en Knut apart
quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:23 schreef PeRi het volgende:
Oh en vrijdags is kut.
Ja hoor.quote:Op zondag 12 september 2004 12:08 schreef PeRi het volgende:
oh vac hihi, mag mn icon verwisseld worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |