quote:Renaultsport Clio V6
The latest in a long-line of Renault hatchbacks in need of anger management, the Clio packs a 251-horsepower 3.0-liter V-6 between its rear wheels. Bigger brakes, 18-inch wheels, and a body package that would make the import tuner crowd drool are all included for the $46,000 it costs to remove one from a dealer. Making a mid-engine supercar out of a front engine economy car makes about as much sense as doing the opposite; but somehow it all works in the Clio V6.
bugattiquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:39 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
[pta slowchat] Bugatti Type 251
quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:40 schreef Steve-O het volgende:
[..]
bugatti
jij bent toch de mod hier..
neej dan krijg ik op me flikker....quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:40 schreef Fugie het volgende:
tf maak dan die bugatti van, boeie van de op van hugster, is toch ete
nou danquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
helaas wel
quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:46 schreef Steve-O het volgende:
[..]
nou dan
quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:06 schreef BoJo het volgende:
ik heb GVD in de parkeergarage bij de supermarkt in een krappe bocht m'n rechterknipperlicht kapje kapot gereden samen met flinke deuk
ik baal ontzettend
kutzooi
GVD
wie ben jij nou weerquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:07 schreef -loui het volgende:
Echt een supervette bak.. hij staat in mijn top 10 net zoals in die van meneer clarkson (top gear). Dat design.. zo vettt!
ik was zo pissed dat ik dat vergeten ben, maak morgen na m'n werk wel ffquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
oei das minder....
pics ?
veel schade of valt het wel mee?quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik was zo pissed dat ik dat vergeten ben, maak morgen na m'n werk wel ff![]()
Laurensquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
wie ben jij nou weer![]()
alles doet het nog het is alleen oerlelijk en zondequote:Op dinsdag 7 september 2004 18:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
veel schade of valt het wel mee?
quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:27 schreef -loui het volgende:
[..]
Laurens![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neej dan krijg ik op me flikker....
je weet toch....
Een vlieg?? Nee, dan zat er op z'n minst een gat in... Dit moet kleiner geweest zijn... Mug ofzo..quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:44 schreef ook_gek het volgende:
als je naar een alfa kijkt valt hij al uit elkaar.
Wat bojo bedoeld is dat er een vlieg tegen z,n zijkant is aan gevlogen met een deuk als gevolg.
Een mier had de verkeerde afslag genomenquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Een vlieg?? Nee, dan zat er op z'n minst een gat in... Dit moet kleiner geweest zijn... Mug ofzo..
whehehehquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een mier had de verkeerde afslag genomen
quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een mier had de verkeerde afslag genomen
Slecht topique gestart jongen!quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:29 schreef Hugster het volgende:
kom er btw achter dat de Clio V6 overal ter wereld 255 PK heeft en alleen op de site uit mijn OP 251
naja ff doorposten en dan zijn we voorbij de 1e pagina, en dan lullen we er niet meer over![]()
ja balen johquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:00 schreef BoJo het volgende:
Hou op, ik hou het niet meer, zo grappig vind ik jullie![]()
Blijf dan maar uit de buurt van je auto. Voor je het weet zit er nog een deuk inquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:00 schreef BoJo het volgende:
Hou op, ik hou het niet meer
Ben ik blij dat aan jou uitspraken nog minder waarde gehecht word dan aan die van mijquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Slecht topique gestart jongen!
Ik stem voor een change naar de Bugatti!
jaquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja balen joh
Oke de mier was op weg naar een mercedes. Alleen was hij blind en tikte met z,n bilnde rood witte stokje tegen jouw deurquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:05 schreef BoJo het volgende:
Alfa grappen kan ik ff niet hebben nu![]()
Een auto zonder deuk denk ikquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:12 schreef BoJo het volgende:
oke alle anti-alfa zakken, wat voor een auto kun je rond de 1500 euro kopen die net zo groot, snel, comfortabel is?
Ik heb geen idee...quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:12 schreef BoJo het volgende:
oke alle anti-alfa zakken, wat voor een auto kun je rond de 1500 euro kopen die net zo groot, snel, comfortabel is?
Wat dacht je van een zwarte alfa met zwarte 15" spaalvelgen. Ruitenwisser in het midden en geen deukquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee...
Dat zeggen ze alleen om jou rustig te houdenquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben ik blij dat aan jou uitspraken nog minder waarde gehecht word dan aan die van mij![]()
dat bedoel ik en ik vind hem nog mooi ook. Voor dat geld vind je niks beters.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee...
quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat zeggen ze alleen om jou rustig te houden
quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat zeggen ze alleen om jou rustig te houden
en even onbetrouwnaar?quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:12 schreef BoJo het volgende:
Ja maar oke je hebt dan ook totaal geen smaakquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat bedoel ik en ik vind hem nog mooi ook. Voor dat geld vind je niks beters.
tegen een Toyota kan geen enkel merk op, maar ik vind de onbetrouwbaarheid best meevallen. Maar ik heb hem dan ook pas iets langer dan een jaar.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en even onbetrouwnaar?
Beter dan een auto die snel lijkt en bagger traag isquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en even onbetrouwnaar?
okay.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
tegen een Toyota kan geen enkel merk op, maar ik vind de onbetrouwbaarheid best meevallen. Maar ik heb hem dan ook pas iets langer dan een jaar.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo en nu stoppen met huilen. Anders denken mensen nog dat ik gevoel heb of zo.
Beter dan altijd opscheppen over welke auto's je ziet en wilt hebben en er nog nooit een gehad te hebben.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Beter dan een auto die snel lijkt en bagger traag is![]()
Dankjequote:Op dinsdag 7 september 2004 19:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar oke je hebt dan ook totaal geen smaak![]()
Oke oke oke oke ja je hebt gelijk. Het is kut om een deuk in je heilige koe te rijden. Welk merk dat dan ook is. Is en blijft kut en iedereen is er even ziek van als het zijn of haar eigen auto zou zijn.
Alfa niet mijn merk maar zeker ook geen lelijke auto,s. En je krijgt redelijk veel auto voor erg weinig geld. Dat moet gezegt worden.
Zo en nu stoppen met huilen. Anders denken mensen nog dat ik gevoel heb of zo.
Imago en zo hequote:Op dinsdag 7 september 2004 19:33 schreef MutZ het volgende:
[..]![]()
Ik neem aan dat je meer gaat verdienen dus een leuke auto zit er vast wel in nu je een andere baan hebquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dankje![]()
Het is niet dat ik alleen deze auto mooi vind, ik heb gewoon geen geld voor iets anders.
Wat ik wel zou willen rijden en beetje redelijk haalbaar voor mij zijn :
-Alfa 155 v6
-Lancia Delta
-Toyota Celica
Voorderest valt me niks te binnen.
Als ik meer geld had :
-Maserati Ghibli
-Alfa 166
-Jeep Grand Cherokee
-Jeep Wrangler
zoiets ongeveer.![]()
Ik hou niet van opel, heb eindelijk m'n vader die 15 jaar opel reed het uit z'n kop gehaald steeds opels te kiezen als lease auto.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:31 schreef D-Devil het volgende:
2.0 slopel vectra uit 1994 met 160.000 op de teller. Moet wel lukken voor 1500 euro
.
2.0 celicaquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:32 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
okay.
En voor 1500 euro heb je wel een oude carina II, of corolla. weet niet of ze net zo groot zijn.
snel zijn ze altjid wel als je de 1600 hebt.
idd, maar ik wil misschien ook het huis uit dus dan gaat daar m'n geld naartoe. Maar daar ga ik pas echt naar kijken als ik een vast contract mocht krijgen na 8 maanden. In de tussentijd ga ik sparen en als ik deze echt zat ben, zou ik toch graag een 155 v6 willen. De andere auto's vallen gewoon nog buiten mijn budget zonder lening/lease.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je meer gaat verdienen dus een leuke auto zit er vast wel in nu je een andere baan heb![]()
Straks nieuwe auto en een nieuwe bitch van de helpdesk. Dat is wat ik noem pas goed geholpen wordenquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd, maar ik wil misschien ook het huis uit dus dan gaat daar m'n geld naartoe. Maar daar ga ik pas echt naar kijken als ik een vast contract mocht krijgen na 8 maanden. In de tussentijd ga ik sparen en als ik deze echt zat ben, zou ik toch graag een 155 v6 willen. De andere auto's vallen gewoon nog buiten mijn budget zonder lening/lease.
Enige Toyota's die ik mooi vind zijn :quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:32 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
okay.
En voor 1500 euro heb je wel een oude carina II, of corolla. weet niet of ze net zo groot zijn.
snel zijn ze altjid wel als je de 1600 hebt.
idd, studeren was nergens goed voor, was ik maar meteen begonnen met werkenquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Straks nieuwe auto en een nieuwe bitch van de helpdesk. Dat is wat ik noem pas goed geholpen worden![]()
Ik kijk even niet naar de buitenkant, alleen motorischquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
not my car![]()
ik ben moeilijk hoor, er zijn maar weinig auto's die ik echt wat vind.
das idd wel oke jaquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:49 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik kijk even niet naar de buitenkant, alleen motorisch. 2.3, vierwiel, dus gooien met die bak !
.
Heb ook nooit gestudeerdquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd, studeren was nergens goed voor, was ik maar meteen begonnen met werken![]()
![]()
ik heb 3 jaar lang maar wat aangekloot, pure tijdsverspillingquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb ook nooit gestudeerd![]()
Dat merken wequote:Op dinsdag 7 september 2004 19:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb ook nooit gestudeerd![]()
gelukkig is er een ander forum met alleen humor en vriendelijke modsquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:26 schreef ThaFreak het volgende:
wat een vriendelijkheid weer![]()
Dat is dan een forum waar ik niet geregd ben...quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
gelukkig is er een ander forum met alleen humor en vriendelijke mods![]()
![]()
indeed that is.....quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
gelukkig is er een ander forum met alleen humor en vriendelijke mods![]()
![]()
is alleen op uitnodiging.....quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is dan een forum waar ik niet geregd ben...
Karbo valt dus af...
quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
indeed that is.....
[..]
is alleen op uitnodiging.....
je hebt dus pech
quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
* MutZ is weer terug van de Randstad boerderij
wat een aanfluitingStomme kutrandstedelingen.... Geen wonder dat ze zo'n vreemd beeld van boeren hebben
quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
indeed that is.....
[..]
is alleen op uitnodiging.....
je hebt dus pech
jij bent gewoon nix gewentquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
* Steve-O is weer terug van de Randstad boerderij
wat een aanfluitingStomme kutrandstedelingen.... Geen wonder dat ze zo'n vreemd beeld van boeren hebben
ja enige probleem is dat er niet erg veel valt te doen daarquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Friesland is juist ideaal als je geen geld hebtHuur en koopprijzen van huizen en grond zijn maar een fractie van de randstad
Nee, groen en kort met de letters Noordned er opquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:21 schreef ook_gek het volgende:
in friesland hebben ze een tijd machine he
een geel langwerpig ding met de letters NS er op
Hier nog de 5 foto'squote:Op zaterdag 4 september 2004 19:10 schreef sdk het volgende:
Ben net terug van de Oldtimer rit in Veenendaal.
We hadden op het laatst wel een probleem met de Lancia Beta 2000 Spider
De versnellingsbak kan niet meer in z'n 5 of achteruit. 5 lukt wel af en toe met flink duwen, maar achteruit helemaal niet(gelukkig reden we nergens fout dat we in een situatie waren waar je in je achteruit moest
)
Voor de rest was het wel een leuke dag met erg mooie oldies
heb een stuk of 5 foto's en toen was de accu leeg![]()
slaap zequote:Op dinsdag 7 september 2004 21:34 schreef MutZ het volgende:
* Steve-O gaat haar bed eens bekijken...
Tot morgen...
VWO (volwassenonderwijs)quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:37 schreef Steve-O het volgende:
Wat ik me nou afvraag wat voor opleiding doet/deed de PTA Sc'r
als ik ooit blauw word mag je me persoonlijk komen ophangenquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:51 schreef ook_gek het volgende:
je mag bij danny gaan werken. En dan word je blauw of zo iets
niet eerderquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:53 schreef Steve-O het volgende:
[..]
als ik ooit blauw word mag je me persoonlijk komen ophangen
als jij het touw mee brengtquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niet eerder
maybe hebben degenen de opleiding er al op.......quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:47 schreef Steve-O het volgende:
hoe kom je zonder diploma aan de bak dan?
sommige mensen leren zichzelf veel aan en kunnen goed lullen en komen zo op een redelijke plek terecht, andere gaan basiswerk doen, kaswerk, vuilnisman, gemeente, asperges trekken, appels plukken. Als je zoiets kan, kan je daar wel centen mee verdienen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
maybe hebben degenen de opleiding er al op.......
hij vroeg toch ook doet/deedquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
maybe hebben degenen de opleiding er al op.......
idd daarom eerst maar is me MBO afmaken en dan maar verder kijkenquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
sommige mensen leren zichzelf veel aan en kunnen goed lullen en komen zo op een redelijke plek terecht, andere gaan basiswerk doen, kaswerk, vuilnisman, gemeente, asperges trekken, appels plukken. Als je zoiets kan, kan je daar wel centen mee verdienen.
eerst me hbo afmaken en dan een geile opel vectra gts of een astra opc leasen en dikke bling bling verdienden, snap je!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:06 schreef Steve-O het volgende:
[..]
idd daarom eerst maar si me MBO afmaken en dan maar verder kijken
Met spinners erop zekerquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
eerst me hbo afmaken en dan een geile opel vectra gts of een astra opc leasen en dikke bling bling verdienden, snap je!!![]()
carbon all the way, chroom is te standaardquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:16 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Met spinners erop zeker.
ik doe mee, zelfde redenquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:21 schreef Steve-O het volgende:
ik ga pitten morgen stage lopen (![]()
![]()
![]()
)
Leg wat stenen op de pedalenquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik doe mee, zelfde reden(lekker vergaderen om 8 uur whooptifuckindoe
)
moet trouwens morgen gaan rijden met een kapotte enkel, hopelijk gaat dat lukken![]()
Ik ben niet zo gek van de Leon, van alles van Seat eigenlijk niet. Weinig emotssffffijon voor mij.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:00 schreef Fugie het volgende:
hbo informatica
btw, mijn vectra uit 93 was dus ruim 2000 flappe, maar wel met wat leuke extrasAls ik bojo was zou ik doorsparen voor een 2de hands leon
(net als ik nu doe, alleen het spaar gaat momenteel met negatieve bedragen
)
Een echte chickmagneetquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gek van de Leon, van alles van Seat eigenlijk niet. Weinig emotssffffijon voor mij.![]()
Een Volvo V40 lijkt me ook wel aardig, maar das misschien weer wat te burgelijk.![]()
Ik ben zelf de chickmagneetquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:29 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Een echte chickmagneet.
Trustequote:Op dinsdag 7 september 2004 22:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ben zelf de chickmagneet![]()
Ik ga pitten, morgen weer een suffe trainingdag![]()
truffel![]()
V6 ? Lijkt me sterk, maar kan uiteraard altijd ik dacht zelfs dat die niet eens in 5 cilinder waren, maar gewoon geblazen 4 cilinder varianten tot en met 2.3 liter.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:46 schreef Hugster het volgende:
zo'n 940 V6 staat er ook in mijn straat in aubergine paars metalic, ziet er niet onaardig uit tussen alle V70's
kansloosquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga wakker blijven, morgen naar Drievliet
Ik geeft het op, 32 klepper ?quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:53 schreef Hugster het volgende:
32V staat er op de achterkant
Vind je he gek als je naar drievliet gaatquote:Op woensdag 8 september 2004 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb een slecht humeur
Je vroeg over tuinenquote:Op woensdag 8 september 2004 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Drievliet is leuk.... Vast beter als die mislukte kinderboerderij van vandaagMaar ja, de den haag expert bij uitstek komt niet met wat beters he
Ben je zo dicht bij het scheveningse strand. Nee ga je naar zoetermeer. DAT ZEKER WETEN GEEN STRAND HEEFT. Zeker niet omdat het NIET aan de kust ligt suffe. Dus ik vraag me af hoe je aan dat strand heb gelegenquote:Op woensdag 8 september 2004 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb helemaal niks over tuinengevraagdik ga trouwen met een hovenier, dus ons eiegn tuin is moio zat
en westbroekpark is kut volgesn sandra
vandaag trouwens ook naar het strand bij zoetermeer geweest, waar we eerst per ongeluk tussen de bejaarden op het naaktstrand terecht kwamen en vervolgesn een jong stel onder water zahen neuken
We wilden zelf ook neuken, maar ja, schoonmeoder zat er naast he
Groene delta college in voorburgquote:Op woensdag 8 september 2004 00:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Welke agrarische school?Huis te lande? Of zat je op Madestein?
oh kan wel is een grens volgens mij. Aan de westvliedweg was dat volgens mij.quote:Op woensdag 8 september 2004 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Die staat toch in Leidschendam?
quote:Op woensdag 8 september 2004 00:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Je hebt bij Sandra op school gezeten
we moeten morgen maar weer even in de [...] zien?quote:Op woensdag 8 september 2004 01:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ook, uit ge MSNt
We matte moarn mar wer efkes yn de tsjet sjin
heb het nog niet gelezenquote:Op woensdag 8 september 2004 08:23 schreef hermandeperman het volgende:
moge
Enne ook_gek.. ik vind het verhaal van die kerel die na je postte in het vertel wat over jezelf topic een stuk meer reacties waard
drievlietquote:Op woensdag 8 september 2004 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Drievliet is leuk.... Vast beter als die mislukte kinderboerderij van vandaagMaar ja, de den haag expert bij uitstek komt niet met wat beters he
Dan woon jij aan de overkant van de vliet zekerquote:Op woensdag 8 september 2004 09:08 schreef seto het volgende:
[..]
drievliet
daar woon ik iets van 10 min lopen vanaf
vond je drievliet leuk?![]()
nee bij de herenstraat daarzoquote:Op woensdag 8 september 2004 09:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan woon jij aan de overkant van de vliet zeker![]()
Bij de hornbrug staat vaak een Ferrariquote:Op woensdag 8 september 2004 09:13 schreef seto het volgende:
[..]
nee bij de herenstraat daarzo
bij die kantoorgebouwen zeker?quote:Op woensdag 8 september 2004 09:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bij de hornbrug staat vaak een Ferrari![]()
Bijna. Als je daar staat met je rug naar de brug dan die zijstraat in die rare bocht rechts.quote:Op woensdag 8 september 2004 09:15 schreef seto het volgende:
[..]
bij die kantoorgebouwen zeker?
daar rijd ik echt dagelijks meequote:Op woensdag 8 september 2004 09:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hooi meisje van de vader met bus23![]()
ik ook maar dan van uit scheveningen naar voorburgquote:Op woensdag 8 september 2004 09:25 schreef seto het volgende:
[..]
daar rijd ik echt dagelijks mee
Die is ZO geilquote:Op woensdag 8 september 2004 09:59 schreef Thermo het volgende:
* ook_gek heeft een avic-x1 navigatie systeem op ze werk, en is er nog meer verliefd op geworden
[afbeelding]
Ik weet hetquote:Op woensdag 8 september 2004 10:28 schreef Hugster het volgende:
wacht maar tot je hem gebruikt hebt
heerlijk snel, alternatieve routes, touchscreen hmmm![]()
mogguhquote:Op woensdag 8 september 2004 10:38 schreef BazzoS het volgende:
Goeiemiddag
Oja, het is nog niet zo laatquote:Op woensdag 8 september 2004 10:43 schreef Thermo het volgende:
[..]
mogguh![]()
vaag ritme jij, ik eg meestal 's middags nog "mogguh"quote:Op woensdag 8 september 2004 10:47 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Oja, het is nog niet zo laat![]()
zo een lekker boeren dochtertje neuken in de hooibergquote:Op woensdag 8 september 2004 10:29 schreef Fugie het volgende:
ook_gek is gewoon een verkapte boer harmsen
moge trouwens
Wat voor bedrijf is het?quote:Op woensdag 8 september 2004 11:03 schreef hermandeperman het volgende:
Jaja... ik ben aangenomen!!
Maandag a.s. om 07.15 ga ik beginnen aan mijn stage!
Jullie zullen dan overdag van me verlost zijn
zou tijd wordenquote:Op woensdag 8 september 2004 11:03 schreef hermandeperman het volgende:
quote:Op woensdag 8 september 2004 11:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zo een lekker boeren dochtertje neuken in de hooiberg![]()
Scheepswerf in Hardinxveld-giessendamquote:Op woensdag 8 september 2004 11:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat voor bedrijf is het?
Werkvloerstage, dus meelopen met de lassers enzo...quote:Op woensdag 8 september 2004 11:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
zou tijd wordenwat ga je doen voor stage?
[..]
lekker nutteloos danquote:Op woensdag 8 september 2004 11:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Werkvloerstage, dus meelopen met de lassers enzo...![]()
Want als toekomstig ingenieur moet je natuurlijk wel weten hoe het er op de werkvloer eraan toe gaat![]()
daar heb je wat aan... die stage moet ik daarna lopen... dus 2,5 mnd dit, en dan 2,5mnd engineering... dus het construeren en berekenen van een schip enzoquote:Op woensdag 8 september 2004 11:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
lekker nutteloos dan![]()
* hermandeperman is bezig aan een project wat eind oktober af moet en waarmee het bedrijf een grote klant + som geld kan binnenhalen
Danku!!quote:Op woensdag 8 september 2004 11:18 schreef D-Devil het volgende:
Hey herman feli.
Gefeliquote:Op woensdag 8 september 2004 11:03 schreef hermandeperman het volgende:
die kan me zo vinden. Z,n vriendin heeft bij me op school gezetenquote:Op woensdag 8 september 2004 11:06 schreef Fugie het volgende:
pas maar op dat alexxx het niet leest, anders komt de echte boer harmsen achter je aan met een hooivork
feli enzo!quote:Op woensdag 8 september 2004 11:03 schreef hermandeperman het volgende:
quote:Op woensdag 8 september 2004 12:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
feli enzo!Bierzuipfestijd verkapte meet bij banharm!
Gezellig hè... hier in ptaquote:Op woensdag 8 september 2004 15:45 schreef fotoloog het volgende:
saboteren enzoquote:Op woensdag 8 september 2004 15:53 schreef ThaFreak het volgende:
damm daar gaat mijn rust![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 15:53 schreef ThaFreak het volgende:
damm daar gaat mijn rust![]()
bring out the hack-tools.....quote:Op woensdag 8 september 2004 15:54 schreef BazzoS het volgende:
[..]
saboteren enzo
quote:Op woensdag 8 september 2004 15:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Arme jijquote:Op woensdag 8 september 2004 15:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bring out the hack-tools.....
[..]
![]()
lekker aan het chillen, beetje gamen en komt fok weer online![]()
50 Cents pompt uit je speakers... je weet wel.quote:Op woensdag 8 september 2004 15:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
lekker aan het chillen, beetje gamen en komt fok weer online![]()
deja vuquote:Op woensdag 8 september 2004 16:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
50 Cents pompt uit je speakers... je weet wel.![]()
duidelijk een mier tegen gekomenquote:
ik gok toch eerder op die blinde muis die moest niezen en daarmee een oma in haar reed stak met zijn rood witte blindestok waardoor ze moest gillen en mijn auto spontaan uitelkaar viel.quote:Op woensdag 8 september 2004 17:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
duidelijk een mier tegen gekomen
gewoon chilllllquote:Op woensdag 8 september 2004 16:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
50 Cents pompt uit je speakers... je weet wel.![]()
oei....quote:
Duur geintjequote:Op woensdag 8 september 2004 17:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
oei....
koplamp, knipperlicht, en scherm![]()
verroest ofzoquote:Op woensdag 8 september 2004 17:35 schreef Fugie het volgende:
der vectra is kapo![]()
Ik naar huis rijde, over de snelweg, nix bijzonders. Kom ik de wijk in gereden, zie ik witte rook van de radiator af komenDus ik denk, nee dat zag ik niet. Dus ik parkeer de auto, jahoor, witte rook. Kijk naast me, overal koelvloeistof
Mijn radiator is dus aan gort ofzo
waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 8 september 2004 17:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
verroest ofzo![]()
ook gij, brutus ?quote:Op woensdag 8 september 2004 17:35 schreef Fugie het volgende:
der vectra is kapo![]()
Ik naar huis rijde, over de snelweg, nix bijzonders. Kom ik de wijk in gereden, zie ik witte rook van de radiator af komenDus ik denk, nee dat zag ik niet. Dus ik parkeer de auto, jahoor, witte rook. Kijk naast me, overal koelvloeistof
kan ook gewoon een geschuerde/kapotte/losse slang zijnquote:Op woensdag 8 september 2004 17:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel ja![]()
Is wel kut, ik ga hem vanavond ff opkrikken en ff kijken beter kijken denk ik. En kijken oftie erg lek is, zonder koeling rijde is niet zo een goed idee denk ik
ik ga alleen dat knipperlichtkapje er weer op proberen te krijgen of een "nieuwe" van de sloop ofzo. Fuck derest, na de winter misschien een andere auto. Deze heeft al 280duizend op de teller, geef hem wel aan m'n ma.quote:Op woensdag 8 september 2004 17:27 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Duur geintje
ja daarom, we gaan het eens bekieke als je de motor wat minder warm is, net me vinger al vebrandt aan de motor (na 10 minuten stilstaan wastie nog ruim 90 graden, volgens mijn heb ik mazzel dat ik hem niet de soep ehb in gedraait ofzoquote:Op woensdag 8 september 2004 17:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kan ook gewoon een geschuerde/kapotte/losse slang zijn
hoiquote:Op woensdag 8 september 2004 17:56 schreef Ballebek het volgende:
Hellllllllllllllllllllllo
kzou het niet doen, water kookt veel sneller en in de winter heb je een probleem.quote:Op woensdag 8 september 2004 18:20 schreef Fugie het volgende:
kan je gewoon water als koelvloeistof gebruiken ? Nee zker ?
kwou het ff doen om te kieke waarof het lekt enzoquote:Op woensdag 8 september 2004 18:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
kzou het niet doen, water kookt veel sneller en in de winter heb je een probleem.
dat kan volgens mij weinig kwaad, maar ik ben geen expert. Ik rij het alleen kapot.quote:Op woensdag 8 september 2004 18:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
kwou het ff doen om te kieke waarof het lekt enzo
laat maar, heb hem er nu helemaal uitgehaaldquote:Op woensdag 8 september 2004 19:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat kan volgens mij weinig kwaad, maar ik ben geen expert. Ik rij het alleen kapot.
http://www.gistron.com/scripts/info.php?artnr=22865quote:Op woensdag 8 september 2004 18:02 schreef Ballebek het volgende:
Ik ben gaar dus verwacht geen gesprekken op hoog niveau van mij vanavond...
Ik zoek een Pentium 3 Cooler voor in me PC maar kan ik nergens meer vinden... H A A T
das klote..quote:Op woensdag 8 september 2004 17:35 schreef Fugie het volgende:
der vectra is kapo![]()
hoezo dat dan?quote:Op woensdag 8 september 2004 20:33 schreef hermandeperman het volgende:
hij doet het weer
'avond mensen
Komen jullie nog een verkapte minimeet bij me vieren vanavond???
ze vallen uitelkaar zodra een oma moet niezen als ze in haar reed is gestoken met het blindestokje van een blindemuis .quote:Op woensdag 8 september 2004 20:44 schreef Hugster het volgende:
wat vinden jullie van deze *KLIK*
een vriend van me zit aan die auto te denken, hij gaat morgen kijken, nog dingen waar op gelet moet worden bij een Alfa 147 1.6?
En wat vinden jullie van de prijs?
ik heb je 155 niet gefokt hoor.. ff dimme!!quote:Op woensdag 8 september 2004 20:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze vallen uitelkaar zodra een oma moet niezen als ze in haar reed is gestoken met het blindestokje van een blindemuis .
Daar kom je nu mee...quote:Op woensdag 8 september 2004 20:33 schreef hermandeperman het volgende:
hij doet het weer
'avond mensen
Komen jullie nog een verkapte minimeet bij me vieren vanavond???
sorryquote:Op woensdag 8 september 2004 20:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik heb je 155 niet gefokt hoor.. ff dimme!!![]()
![]()
't was vanmiddag al ter sprake gekomen en ik ben nu net thuis... maarre mensen... HET BIER STAAT KOUDquote:Op woensdag 8 september 2004 20:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Daar kom je nu mee...Net nu ik m'n avond volgepland heb...
Morgen weer trainingquote:Op woensdag 8 september 2004 20:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't was vanmiddag al ter sprake gekomen en ik ben nu net thuis... maarre mensen... HET BIER STAAT KOUD
idd.quote:Op woensdag 8 september 2004 21:20 schreef ThaFreak het volgende:
online, offline, online, offline.....![]()
blijf dan gewoon offline![]()
tuurlijk maar dan ben ik er nietquote:Op woensdag 8 september 2004 20:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
Morgen weer training![]()
Staat het bier van het weekend nog steeds koud?![]()
Ik heb gewoon liever online hoor...quote:Op woensdag 8 september 2004 21:20 schreef ThaFreak het volgende:
online, offline, online, offline.....![]()
blijf dan gewoon offline![]()
karboquote:Op woensdag 8 september 2004 21:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
idd.
zo slecht doet karbo het niet eens
quote:Op woensdag 8 september 2004 21:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb gewoon liever online hoor...
quote:Op woensdag 8 september 2004 21:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
karbo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mij best!!!quote:Op woensdag 8 september 2004 21:34 schreef ook_gek het volgende:
jha zal ik ook komen dan
OEH ik ben maandag en dinsdag in utrecht in die beurs hallen![]()
maandag en dinsdag is er dealer info dagen. En daar hebben wij een grote stand staan van m,n werk.quote:Op woensdag 8 september 2004 21:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
mij best!!!
En kom je naar de 50+ beurs
En maandag en dinsdag ben ik weer in R'dam
Jezelf quoten?quote:Op woensdag 8 september 2004 21:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[..]
Wat spookte jij ookalweer uit dan?quote:Op woensdag 8 september 2004 21:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maandag en dinsdag is er dealer info dagen. En daar hebben wij een grote stand staan van m,n werk.
jezelf quoten is vet cool weet je...quote:Op woensdag 8 september 2004 21:53 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Jezelf quoten?
quote:Op woensdag 8 september 2004 21:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[..]
je doet je best maar Mediatheekmosterquote:Op woensdag 8 september 2004 21:55 schreef LoverGirl het volgende:
Oh, mensen, ik sneak er weer vandoor, zie jullie wel weer tijdens studiezone
quote:Op woensdag 8 september 2004 21:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
jezelf quoten is vet cool weet je...
net als http://www.karboforum.tk/
.
Op IRC klonk je anders toch wel heel erg vrolijk toen Nederland scoorde...quote:Op woensdag 8 september 2004 22:18 schreef BazzoS het volgende:
ja joh, feest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |