quote:Het is de laatste dagen wel erg rustig in dit topic ja...
Op donderdag 20 september 2001 14:49 schreef Destinies_Child het volgende:..knip..
* Destinies_Child vraagt zich af hoe het nu gaat met al die stoppers hierboven?
Zijn er al een paar die van het lijstje verwijderd kunnen worden?
Offuh...zijn er anderen die toegevoegd kunnen worden?Ik ben erg benieuwd!
Laat dit topic niet verdwijnen mensen en meldt je zo af en toe eens....
.. knip ..
quote:Sja.. 3 maanden ruim nu..en het gaat lekker.. al moet ik zeggen dat ik vrijdag wel heel raar opkeek van mezelf. Ik had in de vrachtwagen m'n pak shag altijd op een vaste plek liggen. Ik heb de afgelopen 3 maanden dus niet naar die plek omgekeken, maar zomaar opeens graaide ik die kant uit, met in gedachten een sjekkie
Op donderdag 20 september 2001 14:49 schreef Destinies_Child het volgende:
31-03 Thee
10-04 Digger
07-05 Weerdo
23-05 Zusje
26-05 Glasbak
01-06 Gaoxing, Slakkie
07-06 ~Anja~, Spookvrouw
13-06 Destinies_Child
14-06 SpikeAlike
19-06 Zanderr
28-06 KingShakur
01-07 Dabuzzz, Lodi
06-07 Acnaib
12-07 Heelke
15-07 Michaelangelo
28-07 Mellowdy
21-08 merulez
29-08 reem.nl
01-09 Paddo
05-09 Kameeltje
06-09 dontcare
10-09 -Maverick-
10-09 UrgoanElsa
10-09 ForrestX* Destinies_Child vraagt zich af hoe het nu gaat met al die stoppers hierboven?
Zijn er al een paar die van het lijstje verwijderd kunnen worden?
Offuh...zijn er anderen die toegevoegd kunnen worden?Ik ben erg benieuwd!
Laat dit topic niet verdwijnen mensen en meldt je zo af en toe eens....Oh en Zusje? Hoe is het nu met jou? Gewoon verder gegaan met stoppen of gewoon verder gegaan met roken?
DC
ben daar nog steeds verbaasd over.. het was zomaar even een vlaag, en het was zo weer weg ook..
verder mag ik mezelf zoals gewoonlijk weer een schouderklopje geven.. (als het om het roken gaat dan, de rest even buiten beschouwing gelaten..)
* -Maverick- geeft glasbak ook een schouderkloppie
Goedzo 'jochie'.. ga zo door.. ![]()
grtz,
Maverick
Buzzie hiero!!!!
Bijna 3 maand, and going strong.
Ik heb al eerdre gezegd dat ik geen trek meer heb in een sigaret, wel dat vreemde gevoel van "ik moeT roken" kort maar af en toe wel hevig. Dat zal nog wel even duren ben ik bang, maar zoals het er nu uitziet best mee te leven ![]()
Sterkte allen!!!, en iderdaad DC laten we dit topic levend houden
quote:* E.T. ook
Op zondag 23 september 2001 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
*kucht** Swetsenegger stopt morgen
denk ik
quote:doen!!! ik geloof mezelf nog steeds niet
denk ik
quote:jij ook!.....sterkte!!
Op zondag 23 september 2001 22:19 schreef E.T. het volgende:[..]
* E.T. ook
* Destinies_Child is trots op jullie!
Ben net thuis van een verjaardag en ben gewoon misselijk van de rookzooi daar en de rookgeur in mijn kleren, dus: UIT die bende, effe douchen en mijn bedje in...ik ben doodmoe!
Trusten allemaal
![]()
DC
p.s. voor -Maverick- : morgenochtend heb je mail, promise! Ben nu te moe, sorry!
quote:Zou erg gaaf zijn als het jou (en Elo) lukt, doe je best iig, het is zeker te doen, als je maar echt wilt.
denk ik
quote:M.A.W. ga lekker verder buiten spelen en kom maar weer es trug als je zeker weet wat je wil, want dat schijn je nog steeds niet te doen.
Op maandag 24 september 2001 12:42 schreef UrgoanElsa het volgende:
Tja, heb er nu weer 2 op gerookt.
*uch*
-Maverick-
[Dit bericht is gewijzigd door -Maverick- op 24-09-2001 15:37]
vanmorgen mijn allerlaatste sigaret gerookt, de laatste uit m'n pakje. Swets had z'n laatste shaggie..
Nou mag ik bij mij op de afdeling niet roken dus dat viel wel mee. Alleen had ik wel 2 op een ochtend een wandelingetje naar de kantine, en DIE mis ik wel! En nu na de lunch.. zou best wel een peukie willen. Maarrrrrr... ik doe 't niet!
Dank je
quote:Goed van je meis
Op maandag 24 september 2001 13:16 schreef E.T. het volgende:
Ok. Even een klein verslagje dan:vanmorgen mijn allerlaatste sigaret gerookt, de laatste uit m'n pakje. Swets had z'n laatste shaggie..
Nou mag ik bij mij op de afdeling niet roken dus dat viel wel mee. Alleen had ik wel 2 op een ochtend een wandelingetje naar de kantine, en DIE mis ik wel! En nu na de lunch.. zou best wel een peukie willen. Maarrrrrr... ik doe 't niet!
quote:Hey Elo! Sterkte!!!
Op maandag 24 september 2001 13:16 schreef E.T. het volgende:
Ok. Even een klein verslagje dan:vanmorgen mijn allerlaatste sigaret gerookt, de laatste uit m'n pakje. Swets had z'n laatste shaggie..
* KingShakur is nu 10 kg zwaarder maar mist de sigaretten echt niet...
en is net met een actie-plan begonnen om die 10 kg er weer af te krijgen... (plan was drie maanden even naar niks kijken...) --- 26-9 = drie maanden)
-edit typo-
[Dit bericht is gewijzigd door KingShakur op 24-09-2001 17:06]
quote:.
Op maandag 24 september 2001 17:09 schreef KingShakur het volgende:
[..]
en ik heb er eigenlijk spijt van ook dat ik dat gedaan heb. ![]()
maar daarna dus helemaal niks meer!
Wordt je sjachie, koop dan bij de Blokker of elders een stressballetje van enkele guldens om erin te knijpen of te gooien. Dan heb je tenminste even afleiding en je kunt zo'n ding altijd bij je dragen in je broek-, hand- of jaszak.
Niet stoer? Juist wel! Laat die 'stoere' rokers maar denken dat ze stoer zijn terwijl die 'stoerheid' hen eigenlijk opgelegd is door de tabakfabrikanten en de domme mensen die daar in geloven.
Veel succes!!!
quote:Lieve Brechtje,
Op maandag 24 september 2001 13:04 schreef brechtje het volgende:
Deze topic helpt niks me moeder blijft roken!
Als dit topic niet helpt, help jij je mama toch? Iedere keer als ze een sigaret opsteekt ga je heel demonstratief met je handen wapperen en begint onwijs te kuchen *uche uche uche*
Print verder de lijst met "Wat kan je van roken krijgen" heel vaak uit en hang hem op de koelkast,wasmachine, linnenkast en wc...
Als dat ook niet helpt heb ik ook nog wel wat voor je:

![]()
DC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |