aangezien ik het origineel niet heb gezien weet ik dat nietquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:49 schreef Ket_Ais het volgende:
Ik weet niet hoe het heet maar ik geloof dat het hetzelfde muziekje uit het origineel is
idemquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:59 schreef twentemeisje het volgende:
en aangezien ik noch het origineel noch de remake heb gezien moet ik je het antwoord helemaal schuldig blijven...
jajajajajajajajaquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:52 schreef GFP het volgende:
Hip hop, vergeten..
hmm...
Het enige wat ik kan bedenken is : I left my wallet in El Segundo, maar die zal het wel zeker niet zijn
Dit meen je niet...quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jajajajajajajaja
gfp +1
Wow bestonden die al in 1955quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:56 schreef GFP het volgende:
A tribe called Quest altijd al cool gevonden...
I've gotta get I got got to get it..... (dit is nog erger dan "Turn around.... look at what you seeheeheeheeeeeeheeeeeee)....quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:56 schreef GFP het volgende:
[..]
Dit meen je niet...
A tribe called Quest altijd al cool gevonden...
vraagje komt eraan!
die laten we aan MW overquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:58 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
I've gotta get I got got to get it..... (dit is nog erger dan "Turn around.... look at what you seeheeheeheeeeeeheeeeeee)....
De roots van Hip Hop gaan erg ver terug...quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Wow bestonden die al in 1955
quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:20 schreef twentemeisje het volgende:
Peter Sellers
Niet bewust hoorquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:21 schreef twentemeisje het volgende:
(jij plaagt Ranja!)
Ik wist dat dit het eerste antwoord zou zijnquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:47 schreef dolle_hond het volgende:
keira knightley
Nee niet mevrouw American.... (beauty-pie-virgin)quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:56 schreef dolle_hond het volgende:
mena suvari
Klopt... Kate is 9 jaar jonger dan de dame die ik zoek...quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:19 schreef ranja het volgende:
Kate Hudson? Hoewel die volgens mij jonger is dan AS
Erg hè???quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Stelletje cultuurbarbaren, hier.
Mij ook SODA!!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:28 schreef SODA het volgende:
Heather Graham lijkt me zo..
Dressed to kill?quote:
ehm, nee.quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:22 schreef omegaproject het volgende:
There was a (little) girl
Nee.quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:37 schreef omegaproject het volgende:
A shock to the system?
Dat was de Palma .... maar ik ken geen films van hem met Michael Cainequote:Op dinsdag 7 september 2004 17:38 schreef SODA het volgende:
[..]
Nee.
De regisseur maakte ook de film waar mr_anonimous als eerste op gokte..
Waarom zou het een film met Caine moeten zijn?quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:58 schreef omegaproject het volgende:
Dat was de Palma .... maar ik ken geen films van hem met Michael Caine
Zekers!quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:04 schreef EricusMaximus het volgende:
Body Double
Helemaal juistquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dark Crystal natuurlijk!
Die eerste.
De films over Oz zoek ikquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Wizard of Oz
quote:1 van de mensen met de touwtjes in handen is een hele grote hint voor de 2e film en hij is ook de verbindende factor die ik wil weten....
Olé!quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:54 schreef Patch het volgende:
Frank Oz
quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:20 schreef dolle_hond het volgende:
vindt hij die het ergst
Helemaal goedquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Jim Carrey?
Ik ookquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:34 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga pitten
Acterenquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
In bijna al zijn films doet Christopher Walken iets waar hij eigenlijk bekend mee wou worden.
Precies. Walken heeft een dansopleiding gedaan voor hij ging acteren. Hij heeft in musicals gedanst en geacteerd en ook een optreden gehad in een videoclip van Fatboy Slim.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dansen.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Maar ik ging net naar bed eigenlijk dus California mag de vraag voor mij stellen.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Lief he?
quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij nader inzien:
Reken ik goedquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:51 schreef SODA het volgende:
Viggo Mortensen en Ome Alfred.
nou valt wel mee hoor, alleen niet vrolijk.quote:Op woensdag 8 september 2004 08:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
(why so sad?)
Dan gooi ik er maar een vraagje in om je wat op gang te helpenquote:Op woensdag 8 september 2004 09:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nou valt wel mee hoor, alleen niet vrolijk.
tevens wat moe en stram
quote:Op woensdag 8 september 2004 09:50 schreef ranja het volgende:
Johnny Depp - Ed Wood - ?
Sissy Spacek - Carrie - Stephen King - ?
Konijn - Donnie Darko?
Mars - Mars attacks? of Candy?
Lucy Liu?
Las Vegas - Leaving Las vegas of Fear and loathing?
quote:Op woensdag 8 september 2004 10:03 schreef ranja het volgende:
Sarah Jessica Parker? Speelt die niet Carrie in Sex & the City?
(en zit dus in Ed Wood, gister gezien)
quote:If you are doing GCSE English and are not sure what a cliche is then watch this film. Every line, character, theme and plot twist is an excellent example. I watched it to the end only in order to review it on this site. Not funny, not interesting, terrible acting, completely unoriginal. One of the worst films I have ever seen.
quote:I wasn't really sure what to expect except thatplayed a big part. Anyway, the film had me laughing so much - the dialogue is brilliant. It's a very natural film. At times it was as though you're actually sitting in their front room. The conversations that pass are just like the ones I'm sure most of our households have.
Ik ga nu in overleg.quote:Very funny, uplifting and worthwhile. If you haven't seen this film, and you need a little lift in your life, then buy this movie. It's not just a social documentary of cultures, but also a lesson in doing what's important in life -- following your heart, no matter what. The performances were top-notched, and the soundtrack punchy and invigorating. Original and brilliant, even if the plot is Hollywood-styled. It will make you laugh, cry and cheer on. An absolute top mark.
Ik heb het even opgezocht... en het klopt! U kunt verder gaanquote:Op woensdag 8 september 2004 11:31 schreef GFP het volgende:Goedemorgen...
Bend It Like Beckham
quote:Op woensdag 8 september 2004 01:12 schreef victorinox het volgende:
Anthony Hopkins en ....
California+1quote:Op woensdag 8 september 2004 01:59 schreef California het volgende:
John Hurt in The Elephant Man.
GFP +1quote:Op woensdag 8 september 2004 11:31 schreef GFP het volgende:Goedemorgen...
Bend It Like Beckham
Ik heb nog nooit zo hard gewerktquote:Op woensdag 8 september 2004 15:47 schreef twentemeisje het volgende:
Zooooooow daar zijn we weer....
Ik heb een F5-blessure geloof ikquote:Op woensdag 8 september 2004 15:49 schreef GFP het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo hard gewerkt
Jij hebt dus ook alle verschillende meldingen gezienquote:Op woensdag 8 september 2004 15:51 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik heb een F5-blessure geloof ik
euhhhhhhmmmm... zo'n beetjequote:Op woensdag 8 september 2004 15:53 schreef GFP het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook alle verschillende meldingen gezien
quote:Op woensdag 8 september 2004 17:51 schreef TFM het volgende:
Peter Cushing en Christopher Lee?
Helaas niet, ik ben toch echt op zoek naar 5 films met dit duo, het raden van het duo was the easy partquote:Op woensdag 8 september 2004 18:34 schreef TFM het volgende:
Dan weet ik het nietik kan alleen op hen als duo komen.. leverd dat geen puntje op?
Helaas...quote:Op woensdag 8 september 2004 20:28 schreef dolle_hond het volgende:
ow
ik hoopte op shimura en mifune
Dat gaat nog lastig worden dan...quote:Op donderdag 9 september 2004 08:26 schreef dolle_hond het volgende:
ik niet helaas
1- Gewoon Dracula zal wel volstaanquote:Op donderdag 9 september 2004 09:48 schreef ranja het volgende:
1e zal wel een Dracula zijn, maar weet niet welke versie (geen Stoker verfilming volgens mij)
4e = Ginger snaps![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 08:43 schreef GFP het volgende:
Zomaar wat hintjes...Misschien wel meest bekende horror rol van Lee Dracula? Hij doet ook Shakespeare Hamlet? Welke film vind ik echt ![]()
![]()
Crossroads?
Er is een remake van gemaakt en een vervolg van die remake en een prequel van die remake En er is ook een film over de grootste snuffelaar Lassie? In een film van Kubrick hebben ze ook gespeeld Lolita? Gevoellige ballade van Elvis Costello
quote:Op donderdag 9 september 2004 09:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien wel meest bekende horror rol van Lee Dracula?
Hij doet ook Shakespeare Hamlet?
Welke film vind ik echt Crossroads?
Er is een remake van gemaakt en een vervolg van die remake en een prequel van die remake
En er is ook een film over de grootste snuffelaar Lassie?
In een film van Kubrick hebben ze ook gespeeld Lolita?
Gevoellige ballade van Elvis Costello
quote:Op donderdag 9 september 2004 09:55 schreef ranja het volgende:
4 BatmanBatman returns... en hoe heet 3 ook weer... alhoewel is dat een prequel? Hm.
Die van Costello... I want you?Notting Hill
Allemaal goed, Count Dracula reken ik goed, Dracula alleen was voldoende geweestquote:Op donderdag 9 september 2004 10:02 schreef moryana het volgende:
Sorry volgens mij ging er wat fout, maar dit zijn mijn antwoorden
- THe hound of the baskervilles
- She
- The Mummy
- Hamlet
- Count Dracula
The Scorpion King reken ik als een prequel voor The Mummy...quote:Op donderdag 9 september 2004 10:14 schreef ranja het volgende:
een Prequel van the Mummy? Hm ik ben erg niet benieuwd
Het orgineel heb ik laatst nog gezien maar had geen Lee en Cushing gezien (cq herkend), of zitten die in de remake? nee toch?
geen BWPquote:Op donderdag 9 september 2004 11:17 schreef FremantleDockers het volgende:
Lijkt op de blair witch project, maar die is in zwart wit, n'est pas?
Is dit een fragment van D-Dayquote:Op donderdag 9 september 2004 11:22 schreef dolle_hond het volgende:
[afbeelding]
ja lach maarquote:Op donderdag 9 september 2004 11:50 schreef GFP het volgende:
[..]
Is dit een fragment van D-Day
Tom_Tom- +1quote:Op donderdag 9 september 2004 13:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain.
Als je de juiste scenes kiest wordt elke film onherkenbaarquote:Op donderdag 9 september 2004 13:26 schreef dolle_hond het volgende:
zo moeilijk en onbekend blijjkbaar![]()
ik had er zeker op gerekend dat jij de film sneller zou herkennenquote:Op donderdag 9 september 2004 13:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Als je de juiste scenes kiest wordt elke film onherkenbaarblijkbaar
bio-pod meende ik....quote:Op donderdag 9 september 2004 13:57 schreef GFP het volgende:
Een Pod of zo, of had het ook nog een specifiek naam?
" Paltrow Threatens Paparazzi with Legal Action" bedoel jequote:Op donderdag 9 september 2004 14:00 schreef Patch het volgende:
psssttt: Ik sta op IMDB.COM !!!!
jij kent me...quote:Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef ranja het volgende:
[..]
" Paltrow Threatens Paparazzi with Legal Action" bedoel je![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 14:08 schreef GFP het volgende:
Peter van Hoof .... Dutch Gigolo
Echt cool, opnames al afgelopen?quote:Op donderdag 9 september 2004 14:09 schreef Patch het volgende:
[..]
![]()
![]()
handtekening?
hihihi
quote:Op donderdag 9 september 2004 14:10 schreef GFP het volgende:
[..]
Echt cool, opnames al afgelopen?
Met de tweede foto had ik hem, maar toen was het topic alweer twee pagina's verder. Damn meetings hier ook...quote:Op donderdag 9 september 2004 13:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
Tom_Tom- +1
zo moeilijk en onbekend blijjkbaar![]()
oa. voor de rest heeft ie weinig gedaanquote:Op donderdag 9 september 2004 15:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Lance Henriksen is toch die knakker van Millennium?
quote:Op donderdag 9 september 2004 17:26 schreef ranja het volgende:
wie is Greg Kinnear?
Je bent goed op weg...quote:Op donderdag 9 september 2004 18:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Greg Kinnear is toch Simon the Fag, uit As Good As It Gets![]()
Als dat niet zo is, heb ik nu toch al bijna 3 uur over verkeerde mensen na lopen denken
Pure gok: Alle 3 hebben "bishop' gespeeld?quote:Op donderdag 9 september 2004 18:49 schreef GFP het volgende:
[..]
Je bent goed op weg...
Ik had ook kunnen vragen wat hebben Lance Henriksen, Lance Henriksen, Lance Henriksen, Charles Bronson en Greg Kinnear met elkaar gemeen...
TM at your servicequote:Op donderdag 9 september 2004 16:48 schreef dolle_hond het volgende:
je vragen scoren niet zo GFP
missen we tm
alledrie de acteurs zijn niet zo bekend bij mij
Wist wel dat het nu niet meer moeilijk kon zijn, hebben alledrie idd een personage gespeeld wat Bishop heet.quote:Op donderdag 9 september 2004 18:54 schreef Patch het volgende:
[..]
Pure gok: Alle 3 hebben "bishop' gespeeld?
quote:Op donderdag 9 september 2004 18:54 schreef Patch het volgende:
[..]
Pure gok: Alle 3 hebben "bishop' gespeeld?
Alien vs Predator!quote:Op donderdag 9 september 2004 18:59 schreef GFP het volgende:
Lance Henriksen in pfff, wanneer niet...
victorinox + 1quote:Op donderdag 9 september 2004 19:10 schreef victorinox het volgende:
In een hondje (koekjes "trommel")
Nope...quote:Op donderdag 9 september 2004 19:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik doe een gok: Whismaster?
Dat moet Bruce zijn.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:22 schreef victorinox het volgende:is the man on whose shoulders this movie stands. He is such a brilliant actor but it is really a shame that hollywood biggies took no notice of him, and for the rest of his life he wasted his carrier in B grade movies.
Dat is goed.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat moet Bruce zijn.
Army of Darkness?
quote:Op donderdag 9 september 2004 19:49 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is goed.
Damn en ik had me nog wel aangesloten bij Ranja's sekte...quote:Op donderdag 9 september 2004 19:49 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is goed.
SaintOfKillers +1
quote:Op donderdag 9 september 2004 19:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze geeft hem een verzetje en terwijl ze dat doet vermoord ze hem?
quote:Op donderdag 9 september 2004 20:00 schreef dolle_hond het volgende:
ze trekt m alleen af
Enigzins vreemde opmerking in de context van handjobs.quote:Op donderdag 9 september 2004 20:02 schreef twentemeisje het volgende:
Of je kijkt wat verder dan je neus lang is Joyce
Iemand die zelfmoord pleegt, landt op haar.quote:Op donderdag 9 september 2004 20:05 schreef dolle_hond het volgende:
als vervolg op mijn ochtendvraag:
hoe komt de moeder van amelie om t leven?
SaintOfKillers +1quote:Op donderdag 9 september 2004 20:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Iemand die zelfmoord pleegt, landt op haar.
quote:Op donderdag 9 september 2004 20:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Enigzins vreemde opmerking in de context van handjobs.
Ooh. Close.quote:Op donderdag 9 september 2004 20:14 schreef dolle_hond het volgende:
hero
Ooh. Close.quote:Op donderdag 9 september 2004 20:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Raise the red lantern?
Nee, die was het niet.quote:Op donderdag 9 september 2004 20:30 schreef dolle_hond het volgende:
ving rames
Volgens mij was Chris toen niet oud genoeg om Raw te zien, laat staan dat hij een oom van Eddie kon spelen.quote:Op donderdag 9 september 2004 20:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
Chris Rock?
Nee die was het ook niet.quote:Op donderdag 9 september 2004 20:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
James Earl Jones?
Samuel L. Jackson is goed.quote:Op donderdag 9 september 2004 20:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Samuel L. Jackson
Of is het een grap, en is het een blanke acteur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |