Zowel in Lelystad als in Almere was het niet toegestaan om binnen te roken, meen ik me te herinneren... maar even informeren naar het beleid kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:57 schreef pluisje het volgende:
Misschien is het dit keer handig om nog voor we definitieve plannen maken even te informeren hoe het met het rookbeleid zit? Ik meen me te herinneren dat dat bij andere Ballorig vestigingen niet zo goed geregeld was?
Dat vind ik echt flauw, Tobias heeft van die hippe schoentjes, moet ie ze uit doenquote:Alle kinderen dienen bij aankomst de schoenen in de vakken in de garderobe te plaatsen
een ballenbakquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:14 schreef killer_mac het volgende:
Misschien ligt het aan mij maar wat/wie is Ballorig?
De rookgedeeltes zijn meestal het halletje waar je binnen komt.quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Roken is alleen toegestaan in de daarvoor bestemde gedeelten, nergens anders. Beter nog is niet roken gedurende uw verblijf bij Bal-lorig. Rookt u toch denk dan aan de kleintjes!
van www.ballorig.nl/houten .... nu alleen nog even uitvinden waar die gedeelten zich bevinden, letterlijk naast het speelgedeelte heeft het ook weinig nut
waarom doe je geen voorstel voor data wanneer JIJ in Nederland bent? Weet je zeker dat je kanquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:38 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ja zeg, ik wilde dus gaan boeken om naar NL te komen en dan mijn mond open te doen hier zodat we wat kunnen regelen. Nu is het nog maar afwachten hoor als jullie een datum gaan prikken.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:52 schreef LadyS het volgende:
meldt
en ik denk dat we ailani dan ook meenemen
plus dat je dan ongetwijfeld weer zoiets als:quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:13 schreef moussy het volgende:
Ik moet nog ff nadenken, we moeten 2 uur in de auto voor we er zijn
de hele dag door hoortquote:quote van Moussy uit: Meeting Ballorig 25 oktober [4] de schade...
BESTELLING 166 KAN NU OPGEHAALD WORDEN BIJ DE BALIE!! DE BESTELLING MET NUMMER 166 KAN NÚ OPGEHAALD WORDEN. KAN DE BESTELLING 166 NU OPGEHAALD WORDEN?!
quote:Moussy schreef toen ook:
Dit hoor ik vannacht in mijn slaap nog....
hmmmz...quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:12 schreef Luckepuk het volgende:
(als jullie ons er tenminste bij willen hebben!)
Ik ben helemaal niet gezelligquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:07 schreef daniman het volgende:
haha nee hoor, Moussy mag van mij komen, vind ik alleen maar gezellig!Maar ik vond het leuk om die tekst van haar te quoten bij haar reactie. Bovenstaande is dus maar een grapje
Ligt een stukje voorbij utrechtquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:51 schreef Lois het volgende:
Oke, ik ga het toch maar even vragenwaar ongeveer ligt houten?
![]()
* babyfeet is topo-nitwit*
Offtopic reageert: ben je zo op msn, dan spreken we ff af! Hopenlijk is Syl er dan ook!quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:17 schreef Luchtbel het volgende:
Offtopic: Luckepuck ben je al wat beter? Zo ja; ga ik Suusje al bijna zien![]()
![]()
![]()
Dat ligt er maar net aan van welke kant je komtquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:53 schreef babyfeet het volgende:
[..]
Ligt een stukje voorbij utrecht
ja inderdaad had het beter anders kunnen zeggenquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:40 schreef beefcake het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan van welke kant je komt
aha ik durfde al niks te zeggen eigenlijkquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:46 schreef melonovy het volgende:
hahahaha, die kaart doet het goed! Word het jullie nu ook zo duidelijk?
Zoek het ff uit op: http://www.atlasvannederland.nl/
idd, voor sommigen ligt het VOOR utrechtquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:40 schreef beefcake het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan van welke kant je komt
Klopt! Iets VOOR Utrechtquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:28 schreef daniman het volgende:
[..]
idd, voor sommigen ligt het VOOR utrecht
Als je wil, kan je ook eerst naar mij komen, dan rij je met mij mee naar Houtenquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:48 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb even gekeken, niet echt aantrekkelijk voor met openbaar vervoer voor ons, pech dus
Thanks Beef is lief maar dat hoeft niet hoorquote:Op woensdag 8 september 2004 07:40 schreef beefcake het volgende:
[..]
Als je wil, kan je ook eerst naar mij komen, dan rij je met mij mee naar Houten
Doe een voorstelquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:03 schreef lady-wrb het volgende:
wanneer gaan we
Volgens http://www.9292ov.nl heeft Houten wel een treinstation, twee zelfs (Castellum en Houten). Of bedoel je dat waar jullie woont geen station is?quote:Op woensdag 22 september 2004 10:33 schreef Tan het volgende:
In Meppel kan ik wel komen, maar Houten is voor mij te ver (geen rijbewijs/treinstation)
Dus mocht het ooit in Meppel plaatsvinden dan meld ik me zeker aan
Dat kloptquote:Op woensdag 22 september 2004 13:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens http://www.9292ov.nl heeft Houten wel een treinstation, twee zelfs (Castellum en Houten). Of bedoel je dat waar jullie woont geen station is?
Dus de aansluitingen zijn in 14 jaar nog niet verandert daar?quote:Op woensdag 22 september 2004 13:33 schreef Tan het volgende:
[..]
Dat klopt
Dichtstbijzijnde station met goede verbinding is ruim een half uur met de bus en een station met geen goede aansluiting (en dus veel overstappen) is twintig minuten met de bus. Meppel is 20 minuten met de auto, dan kan ik mijn vriend of schoonmoeder nog wel porren om me snel even heen en weer te sjezen.
Maar goed maakt niet uit hoorHoewel er wel een boel zijn hier die ik inmiddels graag eens IRL zou zien, heb nu zo vaak foto's en verhalen voorbij zien komen dat ik erg nieuwsgierig ben geworden.
Ik noem: zaterdag 8 of zondag 9 oktoberquote:Op donderdag 23 september 2004 14:40 schreef daniman het volgende:
we moeten maar eens een paar data op gaan gooien en kijken wie er dan kan...
Volgens mij is het zaterdag 9 en zondag 10 oktoberquote:Op vrijdag 24 september 2004 21:42 schreef melonovy het volgende:
[..]
Ik noem: zaterdag 8 of zondag 9 oktober
Wie kan dan??
ik heb je dr bij gezet, weet alleen de naam van je vriend niet...quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:23 schreef babyfeet het volgende:
Wij kunnen allen die 10de en de 17de
de zaterdagen moet mijn vriend werken helaas
dank je de naam is Hellraid voor als je het nog wilt veranderenquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:28 schreef daniman het volgende:
[..]
ik heb je dr bij gezet, weet alleen de naam van je vriend niet...
heey! Ben geen alcoholist hoorquote:Op zaterdag 25 september 2004 01:01 schreef Luchtbel het volgende:
Als jij je whisky maar thuislaat
Maar ik moet het nog zien hoor, misschien dat ik iets kan afspreken met Beef of LadyS of dat we met de trein gaan, ik zie wel
quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:28 schreef daniman het volgende:
zaterdag 9 oktober:melonovy, chiara
daniman
LadyS, Amber, Ailani en Peter
jessicaa, bopappa, bo, janneke
Anitra, Rick, Djen Djulian
Jambo & Melvin
Pluisje, Rickmans, Tobias
miss_d, mister_d
lady-wrb, cor, luca
er van uit gaande dat iedereen dan kan, kunnen er op dit moment 25 mensen op deze dag!
zondag 10 oktober:melonovy, chiara
jessicaa, bopappa, bo, janneke
babyfeet, kyllian, HellRaid
Jambo & Melvin
Pluisje, Rickmans, Tobias
lady-wrb, cor, luca
er van uit gaande dat iedereen dan kan, kunnen er op dit moment 21 mensen op deze dag!
zaterdag 16 oktober:daniman
Rewimo, Christan
Anitra, Rick, Djulian
miss_d, mister_d
er van uit gaande dat iedereen dan kan, kunnen er op dit moment 12 mensen op deze dag!
zondag 17 oktober:LadyS, Amber, Ailani en Peter
Rewimo, Christan
babyfeet, kyllian, HellRaid
er van uit gaande dat iedereen dan kan, kunnen er op dit moment 9 mensen op deze dag!= kan die dag komen
= kan komen onder voorbehoud, of is nog niet zeker
als ik je er bij kan zetten moet je het maar zeggen hoorquote:Op zaterdag 25 september 2004 23:53 schreef Grijs het volgende:
Ik twijfel nog. K3 wil sowieso niet mee, dat is nog te druk voor hem en ik weet op dit moment nog niet of ik het wel zie zitten om tijdens de meeting met 2 kinderen druk te zijn. Ook heb ik nog niet gekeken of ik eigenlijk wel kan, maar volgens mij had ik niets. Op zondagen ga ik trouwens niet.
done!quote:Op zondag 26 september 2004 01:01 schreef Brighteyes het volgende:
Zet mij er maar onder voorbehoud bij 9 oktober. In principe kom ik graag, maar aangezien ik ook zondag al naar Karin en Lois ga voor Fok! Radio moet ik even kijken wat de planning voor de rest van dat weekend is.
met dit verloop wordt het inderdaad de 9equote:Op zondag 26 september 2004 23:44 schreef Jessicaa het volgende:
Joepieeeeeeeeeeeeee t word waarschijnlijk de 9e zoals t er nu uitziet. Wat een grote groep. Heb er al helemaal zin in.
ja maar dan kan luca nietquote:Op maandag 27 september 2004 08:01 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan er best bij zijn hoor, als we op de 16 of 17e meeten
Pffffff valt best mee........quote:Op maandag 27 september 2004 07:45 schreef Rewimo het volgende:
We zijn dan in Roosendaal, is een tikkie te ver. Maar eh... als jullie nu allemaal naar Roosendaal komen, daar is ook een Ballorig
Sorry hoorquote:Op maandag 27 september 2004 10:34 schreef daniman het volgende:
Verander dan wel de aantallen!
heey geeft niet hoor, ik zei het alleen omdat het overzicht anders niet meer kloptquote:Op maandag 27 september 2004 11:39 schreef pluisje het volgende:
[..]
Sorry hoor
idd...quote:Op maandag 27 september 2004 20:01 schreef Rewimo het volgende:
Informeren of ze de datum halen lijkt me sowieso zinvol. Want als de 9e toevallig het eerste weekend is dat ze open zijn kan het weleens heel erg druk zijn.
tuurlijk, maar als we nou met zijn 40-en tegelijk mailen, werken ze misschien wel harderquote:Op maandag 27 september 2004 20:32 schreef daniman het volgende:
[..]
idd...maar lady-wrb heeft gemaild, dus als ze mail heeft zal ze het ons vast wel laten weten
quote:Hallo Astrid,
Helaas niet zo erg precies vrees ik, het wordt ergens tussen 1 en 9
oktober.....
In oktober kunnen er nog geen kinderfeestjes worden gereserveerd, dit
ivm inwerken staf e.a., dit kan vanaf november wel.
Jarigen krijgen wel een kleine verrassing in oktober.
MvrGr.
J. Kiewiet
EWDesign
Webmaster Kinderspeelparadijs Bal-lorig
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: ladywithredboots@hotmail.com [mailto:ladywithredboots@hotmail.com]
Verzonden: maandag 27 september 2004 20:04
Aan: houten@ballorig.nl; jk@ballorig.nl
Onderwerp: Email/Bal-lorig Houten
Naam: astrid
Telefoon: **********
Email: ladywithredboots@hotmail.com
Opmerking(en):
kunt u al aangeveer op welke datum de vestiging in houten geopend wordt?
met vriendelijke groeten, astrid *******
Lijkt wel zo, LadyS, maar of je daar nou de eerste dag meteen moet gaan zitten met een grote groep?quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:59 schreef LadyS het volgende:
Als ik het letterlijk lees is die vestiging de 9e sowieso open?![]()
Meppel?quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:55 schreef Jessicaa het volgende:
He verdorie t weekend erna kunnen wij niet
Of een andere ballorig?
lijkt mij ook... het kan alleen druk zijn met flinke rijen voor de kassa als men er niet op is voorbereid, maar dat hoeft ons niets te deren in principe...quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:02 schreef Jessicaa het volgende:
Maar als die dan open is is er toch niks aan de hand?
hmm das balen....quote:Op donderdag 30 september 2004 10:48 schreef Bright het volgende:
Ballorig Houten zou eigenlijk komend weekend worden geopend, maar dat wordt (minimaal) een week uitgesteld omdat ze het qua bouwen niet redden. Houdt hier gerust rekening mee met de planning, anders is er straks een meeting op de eerste openingsdag
(Vandaag in de krant gelezen)
eens!quote:Op donderdag 30 september 2004 11:09 schreef daniman het volgende:
[..]
hmm das balen....
maar ja openingsdag of niet... we kunnen het natuurlijk gewoon inwijden
Niet iedereen heeft tegelijk herfstvakantiequote:Op donderdag 30 september 2004 10:50 schreef Angelic1 het volgende:
He jammer, ik kan niet in die weekenden... had ook wel willen komen. Waarom gaan jullie niet in de herfstvakantie? *hint*. Dan zijn ze daar ook een beetje ingewerkt enzo
lijkt me logischquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:46 schreef LadyS het volgende:
dus houten of amersfoort maakt ons geen zak uit.. Mocht het Zuid-Limburg worden, dan wordt het een ander verhaal
Ja dat moeten we doen wel op een dag als wij ook kunnen he?quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:59 schreef daniman het volgende:
idd.
En desnoods meeten we er gewoon twee keer
ik denk ik meld het evenquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:53 schreef daniman het volgende:
[..]
lijkt me logisch
mooi zo, altijd goed voor de mensen die niet topografisch ingesteld zijnquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:32 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik denk ik meld het even![]()
das mooi, anders waren er nog maar 26 meeters en dan was het haast de moeite niet meer geweest imhoquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:51 schreef jessie het volgende:
Wij kunnen nog steeds hoor
oh dat vast welquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:06 schreef babyfeet het volgende:
Ja word inderdaad moeilijk..
ach ik zie wel wat jullie kiezen en er komen hopelijk nog meetings dat wij er dan eindelijk bij kunnen zijnheb er echt zin in ..
Heel herkenbaar babyfeetquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:09 schreef babyfeet het volgende:
soms toch een nadeel dat ik zelf geen rijbewijs heb maar ik durf niet
Vind ik eigenlijk niet zo nodig. Mensen die naar de meeting willen weten dit topic wel te vinden. Je kan op een gegeven moment alles wel sticky maken.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:17 schreef bastardhost het volgende:
En voor de mods: Kan deze niet ff sticky tot en met zaterdag? Hij valt veel te weinig op zo
origineel idee!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:13 schreef Karin het volgende:
Je kan op een gegeven moment alles wel sticky maken.
Ach, nieuws ... Ik las het vanochtend in de krant (Ik woon in Houten, daarom die smiley bij kinderrijk Houtenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:17 schreef bixister het volgende:
heee, heb je (echt) nieuws bright?je nieuwtje van de ballorig-opening was namelijk al bekend, zie hier.
lady-wrb, komt er vast wel een keer van!
ik doe mij best hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:23 schreef lady-wrb het volgende:
pin ons ook niet op 11 uur vast hoor!
t zal best later worden. maar jullie lopen toch niet weg ?
daniman, je zorgt maar dat je dr bent
prima, dat staatquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:54 schreef daniman het volgende:
[..]
ik doe mij best hoor![]()
Het is nu bijijijijna klaar
Ik wil supergraag meeten!
Maar ja nogmaals, ik kan nog niets beloven.
MOCHT ik nou echt niet kunnen, dan moeten we gewoon snel weer een meeting organiseren
en wie me zolang niet kan missen moet me maar een keer uitnodigen hoor
haha ok!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
prima, dat staat
ik heb Amber in Burgers al gezienquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:39 schreef jessie het volgende:
LadyS geef Peter dan maar lekker even een voetmassage enzo straks. Dan kan die morgen lekker fit mee. Ben zoooooooooooo benieuwd naar Amber in t echie!!!
- we kunnen gewoon aan een tafeltje gaan zittenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:02 schreef Genuivere het volgende:
Gezellie, ook hier staan we nog steeds paraat voor morgen hoor, leuk om weer een paar nieuwe gezichten zien :-) rond een uurtje of elf zijn wij er ook wel
Spreken we eigenlijk nog een bepaalde plaats af waar we elkaar zien of iets van herkenning, anders moeten we steeds vragen wie er nu van FOK is
Waar rij je langs dan? Volgens ViaMichelin is het vanaf hier (Arnhem-Zuid) een uur rijden (via de A15), maar ik denk dat ik over de A12 ga.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:29 schreef daniman het volgende:
ik heb es ff op de site van ballorig gekeken... dat is hartstikke makkelijk om daar te komen in Houten met de auto
A27 afslag 29 (Houten), richting houten, keertje rechts, nog een keertje rechts, links, en dan ben je er practisch al. Hooguit nog twee straatjes afrijden.
Vanaf Arnhem kost het me denk ik tussen de 30 en 45 minuten!
Stel dat ik dus om half 12 uit Arnhem zou vertrekken, als dingen meer tijd kosten dan ik hoop, dan ben ik er dus kwart over 12!
Naaah, dan zijn jullie dr vast nog wel he
die heb ik nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:32 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij is het handiger als je een foto van jezelf in de ballenbak plaatst
tja ik deed maar een gok... ik weet ook niet hoeveel tijd het me precies duurt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:45 schreef Grijs het volgende:
[..]
Waar rij je langs dan? Volgens ViaMichelin is het vanaf hier (Arnhem-Zuid) een uur rijden (via de A15), maar ik denk dat ik over de A12 ga.
he Mel, dat moet toch wel lukken, en bij jouw kan ik ook nog gewoon op zoek naar dat mooie buikje dat ik vanavond voorbij zag komenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:20 schreef melonovy het volgende:
Nou Genuivere, je kent mij toch nog wel? Ik hoop er ook om 11 uur te zijn!
Ik heb er zin in!
Ik word trouwens gebracht in onze nieuwe auto, Remco wil nog even touren, maar gaat weer terug om te studeren... Lekker omslachtig, maar hij wil zo graag even spelen met z'n nieuwe patserbak.
Die moet nog wel ergens staan in een meetingtopicquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:46 schreef daniman het volgende:
[..]
die heb ik niet
ik ben onlosmakelijk verbonden met de ballenbak sinds vorig jaar![]()
volgende keer moet jij ook weer komen hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:40 schreef Rewimo het volgende:
Heel veel plezier allemaal! Meeten is hartstikke leukEn ja, we willen heel veel foto's natuurlijk [afbeelding]
volgens mij staan ze ook nog op een site van jullie, omdat bij die meeting van lelystad jouw foto's niet op fok zelf stonden maar op een eigen URLquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die moet nog wel ergens staan in een meetingtopic
Gewoon doenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:28 schreef bastardhost het volgende:
Woei, ik heb de camera al ingepakt
Ik zit nog te twijfelen of ik de laptop ook meeneem, zodat ik ze gelijk kan uppen en voor de 1000 kan gaan![]()
aaah neequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:41 schreef jessie het volgende:
een heel dilemma...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |