hij was iig lekker groot!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:23 schreef Rewimo het volgende:
Ziet er erg leuk uit! Is het een leuke Ballorig?
JAquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:23 schreef Rewimo het volgende:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:21 schreef Jambo het volgende:
Leuke foto's LadyS. En wat sta ik charmant op de foto![]()
Er was iets dat Christan (volgens Lady-wrb) helemaal geweldig zou vinden. Misschien heeft zij (of iemand anders) er foto's van. Maar wat het is laat ik aan Lady-wrb om te vertellen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:23 schreef Rewimo het volgende:
Oeh, dat klinkt erg als iets voor Christan jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:27 schreef LadyS het volgende:
[..]
JA
Ik moest meteen aan Christan denken Ze hebben een soort helicopterjes aan het plafond aan zo'n rails, die moet je dan zelf rondtrappen. Daardoor moest ik dus aan hem denkengenuivere en lady-wrb hebben er wel foto's van geloof ik!!
Ze weten alleen niet hoe je een italiaanse bol moet beleggen
Wat LadyS vertelde?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:28 schreef Jambo het volgende:
[..]
Er was iets dat Christan (volgens Lady-wrb) helemaal geweldig zou vinden. Misschien heeft zij (of iemand anders) er foto's van. Maar wat het is laat ik aan Lady-wrb om te vertellen.
Lol, inderdaad. Maar zoals je ziet, we hebben aan jullie gedacht!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat LadyS vertelde?
Je kan ze in Photoshop (of ander programma) makkelijk wat lichter makenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:39 schreef daniman het volgende:
toch jammer dat mijn foto's een beetje donker zijn... vooral jammer van die lichtbron bij de glijbaan foto...
stom eigenlijk, op het displaytje zag het er veel beter uit dan nu hier als jpg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |