quote:Op woensdag 8 september 2004 19:44 schreef hollander76 het volgende:
Er was ooit (deel 1+2) de regel dat de legger v/d Fok!Stok um zou verplaatsen als de Fok!Stok niet binnen 24 uur zou worden verplaatst.... aangezien het topic nu aardig dood is, kweenie hoeveel mensen er nog meelurken maar t zijn er niet veel, kunnen we dat misschien herinvoeren.
Goed planquote:Op woensdag 8 september 2004 19:44 schreef hollander76 het volgende:
Er was ooit (deel 1+2) de regel dat de legger v/d Fok!Stok um zou verplaatsen als de Fok!Stok niet binnen 24 uur zou worden verplaatst.... aangezien het topic nu aardig dood is, kweenie hoeveel mensen er nog meelurken maar t zijn er niet veel, kunnen we dat misschien herinvoeren.
Fetch the stick fikkie!quote:Op woensdag 8 september 2004 20:27 schreef Renesite het volgende:
Catch the stick ficky!
Het is wellicht wijzer om de stok niet te vaak in een gehucht te leggen (ook al is de naam fantastisch bijzonder)... de kans dat iemand in een (middel)grote stad de stok weer gaat pakken is nou eenmaal groter dan als iemand er een flink eind voor moet reizen naar Nederlands-Timboektoe (lees: Gasselternijveenschemond (quote:Op woensdag 8 september 2004 21:09 schreef ondeugend het volgende:
Misschien dat ik hem zo weer op ga halen dan
-Edit-
Morgen gaat hij sowieso verplaatst worden hoor ik net
Dan maken we er een "ik-ga-op-reis-en-ik-neem-mee-koffer"-spel van!quote:Op woensdag 8 september 2004 22:11 schreef YggY het volgende:
*fok!stok moet naar t zuiden*
nb: ik heb een leuk vervolg idee: we pakken een koffer, de fokkoffer en die moet je dan niet onder plaatsnaambordjes zetten, maar onder stationsbordjes
extra regel: de EOD mag niet meedoen
en iedereen die hem vind moet er een pak klei en een wekker inleggen..quote:Op woensdag 8 september 2004 22:11 schreef YggY het volgende:
*fok!stok moet naar t zuiden*
nb: ik heb een leuk vervolg idee: we pakken een koffer, de fokkoffer en die moet je dan niet onder plaatsnaambordjes zetten, maar onder stationsbordjes
extra regel: de EOD mag niet meedoen
jij vat mquote:Op woensdag 8 september 2004 22:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
en iedereen die hem vind moet er een pak klei en een wekker inleggen..
Door wie, en waarheen leidt de weg die de stok zal gaan ?quote:Op woensdag 8 september 2004 21:09 schreef ondeugend het volgende:
Misschien dat ik hem zo weer op ga halen dan
-Edit-
Morgen gaat hij sowieso verplaatst worden hoor ik net
jaja en nu geef je wel toe? hij zei hetzelfde als mijquote:Op woensdag 8 september 2004 21:44 schreef ondeugend het volgende:
Dat zou inderdaad op kunnen gaan....
Alhoewel dit de eerste keer is dat hij zolang blijft liggen.
Maar wat is een flink eind rijden ? Iedereen in Drenthe of Groningen heeft hoogstens een uur nodig , zelfs met het OV. Ik heb er ook al met al een dik uur voor gereden en heeft me 2 uur aan tijd gekost.
Das niks bij sommige anderen die hem gehaald hebben.
Zo zie je maar weer dat alles relatief is, denk ik
Maar door wie dan wel ?quote:Op woensdag 8 september 2004 22:32 schreef ondeugend het volgende:
Niet door mij in ieder geval
pffquote:Op woensdag 8 september 2004 22:35 schreef ondeugend het volgende:
Als je nou nog eens een keer goed leest ?
Zou .........
En daarna mijn ontkenning
Maar ik vind het inderdaad leuker om jou dwars te zitten om een of andere duistere reden
Hehe, op Schiphol dan, of 't Binnenhofquote:Op woensdag 8 september 2004 22:18 schreef YggY het volgende:
[..]
jij vat m
nb2: ik zat ook al te denken aan een sneaky koffer-doorgeef spel....dat je met zonnebril op en net pak aan die koffer erg sneaky doorgeeft aan de volgende, alsof we een stel maffiozie zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |