abonnement Unibet Coolblue
pi_21796607




www.sc-heerenveen.nl
http://sc.heerenveen.org
www.feanfans.nl
www.abelenstra.com
quote:
DVD met unieke hoogtepunten uit loopbaan Foppe de Haan
06 september 2004
Dinsdag 7 september, bij de wedstrijd Jong Oranje - Jong Tsjechië, ontvangt oud-Heerenveentrainer Foppe de Haan het eerste exemplaar van de DVD over zijn loopbaan als trainer. De DVD is dinsdagavond op diverse plaatsen in het stadion te koop.

Foppe de Haan vertelt over zijn unieke trainersloopbaan en zijn sportieve hoogtepunten bij sc Heerenveen. Er staan schitterende beelden op van roemruchte wedstrijden uit de afgelopen tien jaar. Heinze Bakker verzorgt het deskundig commentaar. Foppe de Haan praat openhartig over zichzelf en over zijn voetbalfilosofie. Ook anderen, zoals Johan Neeskes, Guus Hiddink, Co Adriaanse en andere prominenten uit het nederlandse voetbal komen aan het woord over Foppe. Kortom een uniek document over Foppe de Haan.
De DVD is dinsdag 7 september op diverse plaatsen in het stadion te koop. Bij aankoop op dinsdag 7 september ontvangt u een "Foppe bedankt" sjaal ter waarde van ¤ 10,00 kado.
Game on!

[ Bericht 7% gewijzigd door just me op 19-10-2004 11:20:40 ]
pi_21799418
De Haan gisteren in het sportjournaal over Van Persie - geniaal
pi_21801450
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 10:33 schreef SCH het volgende:
De Haan gisteren in het sportjournaal over Van Persie - geniaal
Wat zei hij?
pi_21801526
Ik heb het wel gezien, maar het geniale kon ik er niet in ontdekken.
Ik heb dan ook geen vooroordelen over Foppe.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 7 september 2004 @ 12:52:20 #5
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_21801748
Gefeliciteerd met de aankoop van Bruggink.. Hij gaat het maken in Heerenveen, daar ben ik van overtuigd.

Die header is trouwens wel achterlijk breed :
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_21802122
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 12:37 schreef VoreG het volgende:

[..]

Wat zei hij?
Hij had alle dingen tegen Van Persie gezegd die hij over hem had gehoord om hem uit te testen. De Haan was wel te spreken over Van Persie.

De wedstrijd is trouwens vanavond in het ALS en is volgens mij gratis voor seizoenskaarthouders, volgens mij vrij veel publiek dus.
pi_21802275
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 13:12 schreef SCH het volgende:
De wedstrijd is trouwens vanavond in het ALS en is volgens mij gratis voor seizoenskaarthouders, volgens mij vrij veel publiek dus.
Zie ook het [centraal] Jong Oranje topic.
pi_21806537
Uhh, mede Heerenveen supporters... Denkt nou niemand een beetje dat die Brugging een beetje overbodig is :s... Rose en Hersi zijn ook fantastische spelers, zijn ook aangekocht voor dezelfde plek, en die staan nu misschien wel wissel. Ik had gehoord dat Hersi misschien doorschuift naar de spits, maar Huntelaar doet het toch ook goed ? Zo gaat Gert jan wel erg veel schuiven met zijn spelers...

Trouwes, ook Sikora vond ik een overbodige aankoop, met Calincov, Selakovic, Yildirim en Samaras achter de hand..
Forza SCH.
pi_21807067
Luxeproblemen toch, Jelminho? Een seizoen is lang hoor en veel van die jongens die je noemt zijn onervaren en zullen de onvermijdelijke terugval krijgen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 7 september 2004 @ 17:50:47 #10
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_21807704
En al beetje bang voor de invasie uit Doetinchem??
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_21808154
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 17:50 schreef xJapser het volgende:
En al beetje bang voor de invasie uit Doetinchem??
pi_21809023
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 17:50 schreef xJapser het volgende:
En al beetje bang voor de invasie uit Doetinchem??
Ze krijgen alledrie een gratis kopje koffie
pi_21810018
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 18:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Ze krijgen alledrie een gratis kopje koffie
En de drie punten houden jullie zelf.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 7 september 2004 @ 21:01:35 #14
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_21811864
SC Heerenveen heeft een heel leuk team nu....als ik Verbeek was zou ik mn luxeproblemen als volgt oplossen:
Waterman

Bakkati Hansson Breuer / Seip Rzasa

Sikora / Selakovic Radomski Väyrynen

Hersi / Rose

Bruggink Huntelaar

En dan heb je ook nog Hestad, Calincov, Yildirim en Samaras als aanvallende spelers
pi_21816125
Gezien de vormcrisis van Hersi verwacht ik dat Bruggink op zijn plek komt te spelen. Ik geloof (en hoop) niet dat Huntelaar naar de bank gaat. (niet goed voor mijn diverse managerspellen)...
  vrijdag 10 september 2004 @ 17:42:03 #16
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_21863955
Gelijk Hersi ernaast, volgens de site moeite met aanpassen, bruggink op vertrouwde postitie.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_21864270


pi_21864962
Nu nog Bergkamp naar Faen en SCH wordt helemaal gek!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21864978
Fean
  vrijdag 10 september 2004 @ 18:46:40 #20
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21865047
Ah hier is Arnold!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_21865072
Hij is een beetje moe hoor
heeft vanochtend de eerste beruchte keiharde Heerenveentraining gehad
pi_21865081
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 18:43 schreef SCH het volgende:
Fean
Stom dialect.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21865101
Jaloersche kip
pi_21865125
Ja, Ajax had Bruggink moeten halen!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 10 september 2004 @ 20:53:27 #25
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_21867835
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 18:48 schreef methodmich het volgende:

[..]

Stom dialect.
fuck you too bitch
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_21867872
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 20:53 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

fuck you too bitch
Het is gewoon een rotaccent, moeilijk te horen.
  vrijdag 10 september 2004 @ 20:56:03 #27
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_21867891
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 21:01 schreef johannes1986 het volgende:
SC Heerenveen heeft een heel leuk team nu....als ik Verbeek was zou ik mn luxeproblemen als volgt oplossen:
Waterman

Bakkati Hansson Breuer / Seip Rzasa

Sikora / Selakovic Radomski Väyrynen

Hersi / Rose

Bruggink Huntelaar

En dan heb je ook nog Hestad, Calincov, Yildirim en Samaras als aanvallende spelers
je lost het niet op want je geeft dubbele namen.... I:(
persoonlijk ben ik trouwens voor yilderim op rechts mid goeie trap heeftie
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_21871008
Waterman

Bakkati - Hansson - Breuer - Rzasa

Radomski - Vayrynen

Yildirim - Bruggink - Sikora

Huntelaar
Forza SCH.
pi_21881612
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 20:53 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

fuck you too bitch
Zo zo, jij spreekt al Engels!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 11 september 2004 @ 15:55:22 #30
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21881794
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 17:59 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]

Dat had een ander shirt moeten zijn.

Maar ik gun het Heerenveen ook wel.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21881809
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 17:08 schreef Jelminho het volgende:
Uhh, mede Heerenveen supporters... Denkt nou niemand een beetje dat die Brugging een beetje overbodig is :s... Rose en Hersi zijn ook fantastische spelers, zijn ook aangekocht voor dezelfde plek, en die staan nu misschien wel wissel. Ik had gehoord dat Hersi misschien doorschuift naar de spits, maar Huntelaar doet het toch ook goed ? Zo gaat Gert jan wel erg veel schuiven met zijn spelers...

Trouwes, ook Sikora vond ik een overbodige aankoop, met Calincov, Selakovic, Yildirim en Samaras achter de hand..
Als je hem niet moet, dan mag je hem deze kant op sturen wij zitten om een spits verlegen, en het zou dan mooi zijn als we over 2 weken bij jullie komen dat hij dan de winnende scoort
pi_21998345


Waar zijn die staanplaatsen gebleven?
pi_22054211
quote:
Op donderdag 16 september 2004 17:44 schreef Cruoninga het volgende:
[afbeelding]

Waar zijn die staanplaatsen gebleven?
Als jullie langskomen zijn de stoeltjes weer weg, wees maar niet bang...
pi_22054263
Het was genieten trouwens gisteren in het ALS... heerlijke wedstrijd, en voor het eerst kwam goed naar voren hoe getalenteerd deze selectie is.

Huntelaar... pfoe wat een topper kan dat worden. Doet me aan van Nistelrooij denken in zijn stijl van spelen. Yildirim, meesterlijke traptechniek en staat aan de basis van bijna elk doelpunt. Hoeft zijn man niet voorbij om een perfecte assist af te leveren. Fenomenale vrije trappen. Heeft Marco niet nog een rechtsbuiten nodig?
pi_22055559
quote:
Op zondag 19 september 2004 11:45 schreef MaxPower het volgende:
Het was genieten trouwens gisteren in het ALS... heerlijke wedstrijd, en voor het eerst kwam goed naar voren hoe getalenteerd deze selectie is.

Huntelaar... pfoe wat een topper kan dat worden. Doet me aan van Nistelrooij denken in zijn stijl van spelen. Yildirim, meesterlijke traptechniek en staat aan de basis van bijna elk doelpunt. Hoeft zijn man niet voorbij om een perfecte assist af te leveren. Fenomenale vrije trappen. Heeft Marco niet nog een rechtsbuiten nodig?
Goed om te horen - ik had eigenlijk ook wel het vertrouwen en als het er allemaal niet zo uitkomt, ben ik toch tevreden over hoe het nieuwe Heerenveen wordt opgebouwd. Ik heb nog wat twijfels bij de nogal paniekerig aandoende aankopen Sikora en Rzasa en als je volgens mij de wedstrijd van gisteren bekijkt dan komt de kracht ook niet van die mannen maar van de jeugd. Yildirim en Huntelaar bv. en zo'n reservekeeper staat ook gewoon zijn mannetje.

Met Yildirim en Bruggink hebben we misschien wel het beste vrije trappen duo van de HCE in huis.

En heb ik het goed als ik zie dat Vayrynnen weer iets meer in vorm begint te komen???
pi_22055668
Yildirim, mooie speler inderdaad. Hoop dat ie op dit niveau blijft.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_22055696
Geweldig hoe Bakkati werd toegejuicht toen hij met rood van het veld afmoest
pi_22056145
quote:
Op zondag 19 september 2004 13:12 schreef SCH het volgende:
Geweldig hoe Bakkati werd toegejuicht toen hij met rood van het veld afmoest
De hele hoofdtribune kwam van de luie reet af om een staande ovatie te geven. Kippevel..

En je hebt gelijk als je zegt dat de kracht van de jeugd komt. Rsaza is verreweg de zwakste van het veld, en Sikora werd na een halfuur gewisseld, door een blessure. Tegen de Graafschap was hij overigens zeker niet slecht, en ook gisteren zag het er redelijk uit.
  zondag 19 september 2004 @ 14:18:28 #39
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_22057235
Volgende week 1-7 tegen PSV, leuk hoor.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_22058565
quote:
Op zondag 19 september 2004 14:18 schreef popolon het volgende:
Volgende week 1-7 tegen PSV, leuk hoor.
Alsof we die gasten een goal gunnen
pi_22058606
quote:
Op zondag 19 september 2004 13:31 schreef MaxPower het volgende:
En je hebt gelijk als je zegt dat de kracht van de jeugd komt. Rsaza is verreweg de zwakste van het veld, en Sikora werd na een halfuur gewisseld, door een blessure. Tegen de Graafschap was hij overigens zeker niet slecht, en ook gisteren zag het er redelijk uit.
Sikora werd al wel langer gevolgd, net als Bruggink wel eerder in de picture was maar Rzasa is misschien toch iets te snel gehaald, zonder goede info in te winnen. Ik heb de idee dat Jeroen Drost misschien wel meer brengt.
pi_22058845
Wanneer gaat Breuer eens spelen bij jullie? Volgens mij heeft GJ nog niet half door hoe goed hij werkelijk is
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_22061041
quote:
Op zondag 19 september 2004 15:24 schreef Mindlight het volgende:
Wanneer gaat Breuer eens spelen bij jullie? Volgens mij heeft GJ nog niet half door hoe goed hij werkelijk is
Dat is toevallig gevraagd in de chat met Verbeek, en hij vond Seip op dit moment beter.
  zondag 19 september 2004 @ 17:24:15 #44
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_22061271
Gert Jan, Henk Jan.

Met zulke namen wordt je gewoon kampioen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 19 september 2004 @ 19:59:12 #45
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_22064737
Verdomd jammer dat die vrije trap van Bruggink er niet in ging!!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_22066355
Ik verheug me echt op volgende week, met Bruggink en The Hunter wraak nemen bij PSV
pi_22067022
Bruggink zit nu met van Hanegem bij Canal plus.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
pi_22080832
Wat is er mis met Sven Taberima dat hij niet in de basis staat bij afwezigheid van Waterman? Ik sla Taberima toch vele malen hoger aan dan die gemankeerde Belg.
pi_22081240
quote:
Op zondag 19 september 2004 21:07 schreef SCH het volgende:
Ik verheug me echt op volgende week, met Bruggink en The Hunter wraak nemen bij PSV
Wraak nemen waarvoor?

PSV-Heerenveen wordt 2-0...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 20 september 2004 @ 17:21:12 #50
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_22085285
quote:
Op maandag 20 september 2004 14:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Wraak nemen waarvoor?

PSV-Heerenveen wordt 2-0...
Dat ze zo makkelijk door PSV zijn laten gaan natuurlijk.

En het wordt zeker geen 2-0
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_22085722
Jammer dat we deze week op en neer moeten naar Israel, anders was het natuurlijk geen probleem geweest in Eindhoven. Nu wordt het iets lastiger. 1-1.
pi_22085751
quote:
Op maandag 20 september 2004 14:16 schreef gras het volgende:
Wat is er mis met Sven Taberima dat hij niet in de basis staat bij afwezigheid van Waterman? Ik sla Taberima toch vele malen hoger aan dan die gemankeerde Belg.
Die Belg was foutloos tegen NAC, bij de 3 reddingen die hij moest verrichten.

Hoe goed is die Taberima dan? En waar komt ie precies vandaan?
pi_22094521
Taberima komt uit de jeugdopleiding van Ajax. Of hij zo goed is, weet ik niet. Hij zal vast goed zijn maar die 'gemankeerde' Belg heeft het zaterdag erg goed gedaan. Het enige goede aan Taberima is vooralsnog dat hij ABE in zijn naam heeft staan
pi_22094549
Israel staat op de tocht hoorde ik net, vanwege vliegstakingen.
pi_22095329
» Actueel › Nieuws
UEFA-cup duel op de tocht
maandag 20 september 2004 23:49

De clubleiding van sc Heerenveen beslist dinsdagochtend of de selectie afreist naar Israel. Een grote staking dreigt roet in het eten te gooien.

Het is nog onduidelijk hoe groot de staking zal zijn en wat de eventuele gevolgen voor het team kunnen zijn. Heerenveen hoopt daar in de loop van dinsdagochtend duidelijkheid over te krijgen. Dan wordt ook de beslissing genomen over het mogelijke afblazen van de wedstrijd.

De vlucht naar Israel zal geen probleem zijn, het gaat vooral over het binnenlandse vervoer en de mogelijkheden om het stadion van Maccabi Petach Tikva te bereiken. Ook moeten problemen bij de terugreis worden uitgesloten vanwege het belangrijke competitieduel tegen PSV komend weekeinde.

- wordt vervolgd-

Mocht de selectie wel vertrekken dan gaat doelman Boy Waterman in ieder geval niet mee. Hij richt zich op de uitwedsdtrijd tegen PSV maar ook die komt mogelijk nog te vroeg.

  maandag 20 september 2004 @ 23:42:01 #56
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_22095386
niet op komen dagen, staat gelijk aan een 5-0 nederlaag ??

of is dat alleen bij jeugdvoetbal
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_22095418
quote:
Op maandag 20 september 2004 23:42 schreef Bjoro het volgende:
niet op komen dagen, staat gelijk aan een 5-0 nederlaag ??

of is dat alleen bij jeugdvoetbal
Ik neem aan dat dit wel in overleg met de UEFA gaat gebeuren hoor. Overmacht en zo.
  maandag 20 september 2004 @ 23:44:40 #58
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_22095485
quote:
Op maandag 20 september 2004 23:42 schreef SCH het volgende:
Ik neem aan dat dit wel in overleg met de UEFA gaat gebeuren hoor. Overmacht en zo.
ben benieuwd...wel zielig voor die Israelische supporters...die zullen al maanden uitkijken naar dit duel met Heerenveen uit nederFriesland !!
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_22099557
quote:
Op maandag 20 september 2004 23:44 schreef Bjoro het volgende:

[..]

ben benieuwd...wel zielig voor die Israelische supporters...die zullen al maanden uitkijken naar dit duel met Heerenveen uit nederFriesland !!
Moeten ze maar niet staken, die linkse rakkers
pi_22100524
» Actueel › Nieuws
Er wordt toch gevlogen
dinsdag 21 september 2004 10:47

Het was nog even onzeker maar door een garantie van de UEFA vertrekt de selectie vanmiddag om kwart over een naar Tel Avviv.

Een ambtenarenstaking heeft het vliegverkeer naar Tel-Aviv dinsdag vrijwel platgelegd, maar vertegenwoordigers van de Europese voetbalunie UEFA hebben Heerenveen. gegarandeerd dat er geland kan worden. De club hoeft zich volgens de UEFA geen zorgen te maken over het doorgaan van de vlucht naar Israël, waar woensdag het UEFA-bekerduel met Maccabi Petach Tikva wacht.

,,De UEFA heeft contact gehad met de Israëlische regering en vakbondsleiders. Ons vliegtuig kan gewoon landen en wordt afgehandeld'', aldus Henk Hoekstra van Heerenveen.

Eerder deze ochtend meldde hij nog aan Persbureau ANP dat hij de kans op vertrek niet groot achtte. Maar de garantie van de UEFA lijkt de doorslag te geven.
pi_22103775
Ja, wat ist noe?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_22103824
Ik geloof nooit dat je nog goed in je vel zit om goed te presteren na al dit gevlieg en gedoe .
pi_22109705
quote:
Op maandag 20 september 2004 23:15 schreef SCH het volgende:
Taberima komt uit de jeugdopleiding van Ajax. Of hij zo goed is, weet ik niet. Hij zal vast goed zijn maar die 'gemankeerde' Belg heeft het zaterdag erg goed gedaan. Het enige goede aan Taberima is vooralsnog dat hij ABE in zijn naam heeft staan
Komt inderdaad van Ajax, kreeg echter géén contract aangeboden. Ik ben wel gecharmeerd van hem, heeft uitstekende wedstrijden gekeept bij Jong Ajax. Ik had wel verwacht dat hij 'twee keeper' zou worden, maar helaas geeft men weer de voorkeur aan een buitenlander...
pi_22111100
Vandenbussche is wel al jaren hier, dat scheelt. En hij heeft supertalent Victor Kros destijds verdrongen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22111164
Victor Kros, er zijn weinig keepers met wie ik zo'n medelijden heb gehad in één wedstrijd...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_22111586
En dan te bedenken dat die nog genoemd werd als nieuwe Oranje-keeper, met de Steek.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 21 september 2004 @ 19:42:42 #67
80382 manny
30 is best veel
pi_22111782
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 17:50 schreef xJapser het volgende:
En al beetje bang voor de invasie uit Doetinchem??
Achteraf toch een dubbel grappige post.....
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_22124469
Victor Kros, daar zou ik graag nog eens wat filmpjes van terugzien, met name zijn enorme blunder tegen Roda toen een keer bij een afstandsschot wat ruim naast gegaan zou zijn....
Zo slecht is Waterman gelukkig niet
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  zondag 26 september 2004 @ 19:28:23 #69
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_22220635
hmm zegt me zo niets die naam was dat 1e divisie?!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 27 september 2004 @ 08:21:42 #70
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_22230345
.: Nog steeds geen accoord bij Heerenveen over spelerspremies
Bij Heerenveen zijn de spelers en het bestuur van de Friese club nog steeds niet accoord over de hoogte van de premies die de spelers kunnen ontvangen. Deze kwestie speelt al sinds de voorbereiding.

Arek Radomski, aanvoerder van SC Heerenveen, meldt in het dagblad de Leeuwarder Courant dat de partijen wel dichter bij elkaar gekomen zijn. Tijdens de voorbereiding liet de spelersraad weten dat men de wedstrijdpremies te laag vond en eiste verhoging van het bestuur. Dat bestuur heeft nu een bod neergelegd en de spelers zijn nu met een tegenbod gekomen. Radomski verwacht binnenkort tot een accoord te komen.
Bron

Zijn de spelers nou zo veeleisend of bestaat het bestuur uit centenneukers?
pi_22231105
quote:
Op maandag 27 september 2004 08:21 schreef Eilanden het volgende:
Zijn de spelers nou zo veeleisend of bestaat het bestuur uit centenneukers?
Het zijn beide hele liefdevolle, warmbloedige, fijne, innemende en tolerante mensen
  maandag 27 september 2004 @ 10:06:29 #72
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_22231242
quote:
Op maandag 27 september 2004 09:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Het zijn beide hele liefdevolle, warmbloedige, fijne, innemende en tolerante mensen
Vandaar dat het zo lang duurt
pi_22231264
quote:
Op maandag 27 september 2004 10:06 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Vandaar dat het zo lang duurt
Inderdaad. Bij Heerenveen is het poldermodel nog springlevend. Bij andere clubs wordt er gewoon iets opgelegd. Het is zo'n verschrikkelijk fijne club
pi_22313490
Bruggink heeft z'n eerste goal gemaakt, en meteen een belangrijke
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 30 september 2004 @ 19:41:17 #75
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_22314431
Als ze echt gaan voetballen is het een verademing om naar te kijken.

Toch knap, vergeleken met bijna de rest van Nederland wel een neusje hebben voor de juiste spelers.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_22314504
Goede speler die Yildirim
pi_22314527
Zit die Bruggink nog steeds bij PSV? Wtf heeft die de afgelopen 3 jaar gedaan?
pi_22314566
quote:
Op donderdag 30 september 2004 19:44 schreef skiczukie het volgende:
Zit die Bruggink nog steeds bij PSV? Wtf heeft die de afgelopen 3 jaar gedaan?
Hij speelt bij Heerenveen hoor? En hiervoor bij Mallorca
  donderdag 30 september 2004 @ 19:46:50 #79
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_22314590
quote:
Op donderdag 30 september 2004 19:44 schreef skiczukie het volgende:
Zit die Bruggink nog steeds bij PSV? Wtf heeft die de afgelopen 3 jaar gedaan?
Je kan je beter afvragen wat jij gedaan hebt die jaren.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_22314973
quote:
Op donderdag 30 september 2004 19:46 schreef popolon het volgende:
Je kan je beter afvragen wat jij gedaan hebt die jaren.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_22316596
Hij voelt zich volgens mij al helemaal thuis, US Arnold
pi_22317806
quote:
Op donderdag 30 september 2004 19:46 schreef popolon het volgende:

[..]

Je kan je beter afvragen wat jij gedaan hebt die jaren.
Ik heb in geen geval aan H'veen gedacht. Gelukkig. Leeuwarden is al erg genoeg.
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 23:47:21 #83
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_22671485
Gefeliciteerd SCH Volkomen terechte overwinning!
pi_22672102
verdiende overwinning. feli SCH en Maxpower, bedankt
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_22672127
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 00:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:
verdiende overwinning. feli SCH en Maxpower, bedankt
Graag gedaan Tony!

  zondag 17 oktober 2004 @ 00:19:44 #86
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_22672284
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 23:47 schreef Eilanden het volgende:
Gefeliciteerd SCH Volkomen terechte overwinning!
Oooops jou helemaal vergeten MaxPower! Ook feli natuurlijk
pi_22672381
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 00:19 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Oooops jou helemaal vergeten MaxPower! Ook feli natuurlijk
Hehe tnx
  zondag 17 oktober 2004 @ 00:26:15 #88
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22672404
Gefeliciteerd jongens. Dankzij jullie zijn we hopelijk wat sneller van Koeman af.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_22672538
Bedankt jongens, ik hoop dat de selectie er het zelfvertrouwen door krijgt om tegen Benfica te stunten.

Sikora was trouwens hopeloos en Hersi viel sterk in .Huntelaar staat toch regelmatig wat verloren voorin en het is me een raadsel waarom we die Rsaza gekocht hebben. Gewoon Jeroen Dost er in, die is 3 x beter.
  zondag 17 oktober 2004 @ 00:35:40 #90
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_22672588
Hersi moet gewoon in de basis, nog steeds een goede speler.

Jammer dat ie zo weinig speelt.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_22677250
Hersi werd naar mijn idee de laatste wedstrijden soms een beetje onder de voet gelopen, vooral als er verdedigd moest worden. Wel jammer inderdaad. Misschien dat hij nu bij Heerenveen fysiek wat sterker wordt.

O ja! Prachtige overwinning!!

[ Bericht 22% gewijzigd door Nywuob op 17-10-2004 12:23:09 ]
pi_22677432
gefeliciteerd verdient gewonnen

Het doet zo'n zeer!
  zondag 17 oktober 2004 @ 14:02:53 #93
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_22679164
Bij deze bedankt voor het geniale resultaat van gisteravond.
  zondag 17 oktober 2004 @ 15:40:03 #94
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_22680976
Hoe speelde Bruggink, ik zag toch 1 assist van 'm, maar hoe speelt ie verder?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_22859900
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 15:40 schreef Zapper het volgende:
Hoe speelde Bruggink, ik zag toch 1 assist van 'm, maar hoe speelt ie verder?
Gisteren was het helemaal niks met Arnold. Hij kan nog niet beslissend zijn, trekt zijn pootjes terug en alle ballen springen van zijn voet. Het is nog een wonder dat KJH aan scoren toekomt met zo'n nummer "10" achter zich...

Maar toch worden we kampioen!
pi_22860445
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 10:18 schreef MaxPower het volgende:
Maar toch worden we kampioen!
Dat is tenminste een zekerheid in het leven!!!
  maandag 25 oktober 2004 @ 11:05:08 #97
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_22860566
Stuntelaar is een topper hoor !!!

hij wordt volgend seizoen geruild met Sibon, met een flink pakkie geld toe, denk ik !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_22860822
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 11:05 schreef Bjoro het volgende:

hij wordt volgend seizoen geruild met Sibon, met een flink pakkie geld toe, denk ik !
Niet nodig, dan staat Samaras wel klaar.
pi_22860837
Sibon terug - nee hoor, over my dead body
pi_22875987
Inderdaad, Geraldinho komt niet meer terug!

Klaas-Jan is een topper, toch vind ik het jammer dat we Samaras niet wat vaker live kunnen aanschouwen.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 03:43:52 #101
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_22879455
Even een huishoudelijke mededeling.

De filmpjes van Benfica staan online. Zie je ook hoe wij de goals zagen. Ik heb alle goals gefilmd, op de 2-0 van Nuno Gomes na.
www.feanfans.nl

En nog even een opmerking over het uitvak. Tijdens de wedstrijd tegen FC Utrecht was het vak weer veranderd in een staanvak.
Ik poep op AZ Alkmaar.
pi_23055901
Oladiputo Martins, het broertje van de Interspits is de komende week op proef. Z'n laatste club is Partizan Belgrado, daar heeft hij nooit de eerste 11 gehaald. (bron: Voetbalzone)
That's all folks!
pi_23579337
Hallelujah, ineens is er reeel uitzicht op overwinteren.

Na RBC had ik er niet veel hoop op maar het stond gewoon goed vanavond. Strijdlust, concentratie en een beetje geluk.

Nu Feyenoord nog
  vrijdag 26 november 2004 @ 00:44:32 #104
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_23580617
hehe en woensdag of donderdag die kroaten pakken, De Week Van De Waarheid is begonnen!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_23581048
Een puntje in Zagreb kan genoeg zijn. Dan moet er nog wel dik van Beveren gewonnen worden, mocht Zagreb zijn laatste wedstrijd ook winnen. Maar dat is Stuttgart uit, dus dat wordt hopelijk winst voor Stuttgart.
pi_23583140
HOe was het?
pi_23588529
Schitterend. Ondanks het matige zicht in de eerste helft was de sfeer geweldig. Tweede helft deed aan de CL-wedstrijd tegen Olympiakos denken, 1-0 en vasthouden.
pi_23588552
Ik baal nu een beetje van de topictitel trouwens Kan een modje dat even wijzigen in Brian onze verlosser?
pi_23588675
Ze zijn allemaal verlossers
pi_23590646
Leuk leuk leuk! Zeer knap resultaat van SC Heerenveen!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 26 november 2004 @ 19:04:28 #111
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_23592605
Selakovic wil weg aldus de Leeuwarder Courant.
Hij zegt dat ie niet lekker in zijn vel zit maar daar voegt hij tegelijk aan toen dat hij het zelf niet kan afdwingen en te wisselvallig is. Hij wil zelf graag in januari al weg, zijn oude club Göteborg en Halmstads, beide uit Zweden zouden hem wel willen inlijven. Hij staat onder contract tot medio 2006
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_23592785
Die jongen is toch niet echt succesvol geweest. Goede periodes gekend, maar nooit echt doorgezet. Toch jammer, want hij werd toch vrij groots gepresenteerd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23593010
Hij is ook absoluut niet slecht maar misschien is het wel een verstandige beslissing om weg te gaan. Als hij zo speelt als gisteren is hij erg goed maar als hij tot 5 keer toe de voorzet verprutst dan heb je er niks aan. Ik vraag me af of Sikora beter is trouwens. Soms wel heimwee naar Denneboom op die plek, zelfs Lurling. En dat uit mijn mond.
pi_23593102
Romano Denneboom, dat had ik nooit verwacht nee. Maar misschien kan Gert Jan een leuke GGD-linksbuiten halen, a la Klaas Jan en Ugur.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 26 november 2004 @ 19:52:52 #115
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23593625
Mooi resultaat, jongens. Alleen wel aan jullie spreekkoren werken.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_23594545
waarom? we zagen echt niks aan de overkant :p
pi_23596179
Nilsson moet de nieuwe linksbuiten worden, en komt waarschijnlijk deze winter al.

Selakovic heeft de belofte helaas niet kunnen inlossen, en nu is de tijd toch wel gekomen dat hij mag vertrekken. Het was weer helemaal niks gisteren. Wel realistisch dat hij dat zelf ook inziet trouwens.
  zaterdag 27 november 2004 @ 12:45:32 #118
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_23605077
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 21:40 schreef MaxPower het volgende:
Nilsson moet de nieuwe linksbuiten worden, en komt waarschijnlijk deze winter al.

Selakovic heeft de belofte helaas niet kunnen inlossen, en nu is de tijd toch wel gekomen dat hij mag vertrekken. Het was weer helemaal niks gisteren. Wel realistisch dat hij dat zelf ook inziet trouwens.
een rechtsbenige linksbuiten
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_23605112
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 19:30 schreef methodmich het volgende:
Romano Denneboom, dat had ik nooit verwacht nee. Maar misschien kan Gert Jan een leuke GGD-linksbuiten halen, a la Klaas Jan en Ugur.
Dan denk ik aan Thijs Sluijter.
That's all folks!
pi_23607231
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dan denk ik aan Thijs Sluijter.
H'veen haalt toch geen mensen terug?
weg = weg..
pi_23612111
Precies. Andere opties: Wouter van den Herik, Aziz Moutawakil, Bas Jacobs.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 27 november 2004 @ 19:08:38 #122
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_23612484
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan denk ik aan Thijs Sluijter.
Waaah die krijg je mooi niet terug, das een Almelose held nu
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_23615539
Nilsson is al zo'n beetje binnen volgens mij.

Max - we hebben toch nog iemand gekocht die deze winter komt?
pi_23615713
André Hans(s)en. Middenvelder.
  zaterdag 27 november 2004 @ 21:48:17 #125
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23616403
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 20:32 schreef Stinger__ het volgende:
waarom? we zagen echt niks aan de overkant :p
Het mag wel wat grover. Wat meer gezuig en getroll zal jullie goed doen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_23616515
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 21:48 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het mag wel wat grover. Wat meer gezuig en getroll zal jullie goed doen.
Nou er werd toch zeker een paar keer "en wie niet springt die is een mof" gezongen
pi_23617633
Jammer dat Selakovic niet gebracht heeft wat iedereen zo van hem verwacht had. Helemaal nadat men eerst Sella wou kopen ipv Allback, maar dat ging niet door omdat hij in eerste instantie te duur was..

Ik verwacht een superpartij morgen en een 2-0 voor ons
  zondag 28 november 2004 @ 00:13:41 #128
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23619897
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 21:53 schreef MaxPower het volgende:
Nou er werd toch zeker een paar keer "en wie niet springt die is een mof" gezongen
Da's al beter. Maar als Ajacied vind ik het al braaf als ik geen gesis hoor.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_23620041
Nog twaalf uurtjes voordat we Kuyt onderuit schoffelen
pi_23624263
Doe je best vandaag.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_23624428
De verdediging van Feyenoord is vandaag waarschijnlijk Gyan Loovens Paauwe Mtiliga... daar wordt Klaas Jan niet bang van denk ik...
pi_23624469
quote:
Op zondag 28 november 2004 10:20 schreef MaxPower het volgende:
De verdediging van Feyenoord is vandaag waarschijnlijk Gyan Loovens Paauwe Mtiliga... daar wordt Klaas Jan niet bang van denk ik...
Ruud heeft er geen zin meer in ofzo.
pi_23624572
Nou... dan gaan we maar weer eens naar het voetballen toe...

Mijn zondagochtend, wat doe je... Wat een tijd.
pi_23627533
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 21:48 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het mag wel wat grover. Wat meer gezuig en getroll zal jullie goed doen.
En vandaag hebben we Bossen uitgemaakt voor "Vriend van F'noord"
Nou ergere spreekkoren zijn er niet.. geassocieerd worden met dat zootje ongeregeld
  zondag 28 november 2004 @ 15:58:55 #135
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23628010
quote:
Op zondag 28 november 2004 15:37 schreef Stinger__ het volgende:
En vandaag hebben we Bossen uitgemaakt voor "Vriend van F'noord"
Nou ergere spreekkoren zijn er niet.. geassocieerd worden met dat zootje ongeregeld
Vriend Niet eens hoer of billenmaatje?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_23628072
Bossen floot weer dramatisch... Onverdiend gelijkspel. Heerenveen had moeten winnen.
pi_23628321
quote:
Op zondag 28 november 2004 16:01 schreef VoreG het volgende:
Bossen floot weer dramatisch... Onverdiend gelijkspel. Heerenveen had moeten winnen.
Viel toch wel mee van Bossen? Ik vond het gelijkspel wel terecht eigenlijk. Feyenoord domineerde de eerste helft en zoals gebruikelijk kwam Heerenveen veel beter van de thee. Twee maal Yildirim uit vrije trappen.

Ik ben er erg tevreden over. In tegenstelling tot vorige seizoenen kan deze ploeg knokken en zich in een wedstrijd vastbijten, nu nog leren de eerste helft wat beter te spelen
  zondag 28 november 2004 @ 16:22:27 #138
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23628539
Toch jammer, Feyenoord verloor de laatste jaren van Heerenveen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 28 november 2004 @ 17:22:06 #139
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23628601
en Bossen floot gewoon goed volgens R1.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_23628734
Veel dingen zag hij over het hoofd of gaf een doeltrap ipv een corner. En ik vond Heerenveen veel betere kansen hebben, jammer dat die niet afgemaakt werden. Maar ja nu ben ik ook tevreden .
pi_23628756
2 penalties niet gegeven = goed fluiten

Keurige mannen van rond de 50 achter mij begonnen al "Bossen is de hoer van R'dam" te zingen. Trekken normaal de bek niet open dus er was wel wat aan de hand.
pi_23629103
pi_23629196
quote:
Op zondag 28 november 2004 17:30 schreef MaxPower het volgende:
2 penalties niet gegeven = goed fluiten
Tja, als het penalties waren. Ik heb geen honderd procent penalties gezien, wel een 70 procent penalty, dan moet je geluk hebben.

Het lag zeker niet aan de scheids vanmiddag, ik vond hem wel strak fluiten op de overtredingen eigenlijk, soms een beetje te tegen Yildirim en Klaas Jan moet nog leren dat hij in het strafschopgebied moet gaan liggen als hij wordt vastgehouden.
pi_23629281
quote:
Op zondag 28 november 2004 17:48 schreef jerryx het volgende:
Loekie
pi_23629310
quote:
Op zondag 28 november 2004 17:48 schreef jerryx het volgende:
Ben je niet een heel klein beetje blij voor me Loekie?
pi_23630640
Wat een ontzettend heerlijke 2e helft zeg!!! Wat een passie en strijd werd er geleverd, en dat raakte ditmaal ook het publiek! In mijn vak (29), en omringende vakken was iedereen (zowel positief als negatief) opgefokt. Wat natuurlijk ook weer leidde tot de haast gebruikelijke ruzietjes van erg betrokken fans die meteen gaan staan bij/tijdens/na een kans, en de daarachter zittende oude mannetjes die je zelfs uit gingen schelden voor klootzak

Maar goed, over het algemeen super genoten. En ik heb deze wedstrijd hoger in mijn beleving staan dan Ajax-Heerenveen van dit seizoen. En dat zegt nogal wat..
pi_23630690
Ajax was te makkelijk.
  zondag 28 november 2004 @ 20:44:28 #148
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23633244
Goed gedaan jongens. Wanneer komt PSV langs?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_23633480
Duurt nog wel ff.
  maandag 29 november 2004 @ 09:06:11 #150
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_23637405
quote:
Op zondag 28 november 2004 18:54 schreef anoukforza het volgende:
In mijn vak (29), en omringende vakken was iedereen (zowel positief als negatief) opgefokt. Wat natuurlijk ook weer leidde tot de haast gebruikelijke ruzietjes van erg betrokken fans die meteen gaan staan bij/tijdens/na een kans, en de daarachter zittende oude mannetjes die je zelfs uit gingen schelden voor klootzak
Zeg dit niet te hard want Riemer belt je op en wil namen weten!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_23646996
quote:
Op zondag 28 november 2004 18:54 schreef anoukforza het volgende:
Wat een ontzettend heerlijke 2e helft zeg!!! Wat een passie en strijd werd er geleverd, en dat raakte ditmaal ook het publiek! In mijn vak (29), en omringende vakken was iedereen (zowel positief als negatief) opgefokt. Wat natuurlijk ook weer leidde tot de haast gebruikelijke ruzietjes van erg betrokken fans die meteen gaan staan bij/tijdens/na een kans, en de daarachter zittende oude mannetjes die je zelfs uit gingen schelden voor klootzak

Maar goed, over het algemeen super genoten. En ik heb deze wedstrijd hoger in mijn beleving staan dan Ajax-Heerenveen van dit seizoen. En dat zegt nogal wat..
Idd! ik was er ook, kzat in vak 23. Wat een tweede helft, wat een sfeer! Zo'n sfeer heb ik nog nooit meegemaakt i/h ALS, al kom er niet zo heel vaak.
pi_23754234
We hebben wel mooi al vier doelpunten gescoord in twee uitwedstrijden in Europa. Grote klasse. En dat we gaan overwinteren mag eigenlijk historisch genoemd worden, wie had dat nou gedacht.

Dat brengt mij op het volgende:
Gert Jan Verbeek hefet een geweldige start gemaakt: we staan ook nog eens bij de eerste 5, spelen af en toe prachtige wedstrijden en wat ik het belangrijkste verschil vind met Foppe: er zit veel meer strijd en werklust in de ploeg.

Vroeger was het ondenkbaar dat we van een 2-0 achterstand terugkwamen, nu doen we dat even 2 x in 4 dagen. Dat moet de geest van Gert Jan zijn. Zijn verdienste is ook dat hij veel beter en sneller wisselt, Foppe liet jongens warmlopen totdat ze overhit waren - GJ wisselt op tijd en brengt steeds nieuw elan en strijdlust in de ploeg met bv. Samaras.
pi_23754732
GJ komt ook als winnaar uit mijn column over de nieuwe trainersoogst van dit seizoen, volgende week.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23754902
Hij had daarin ook niet veel concurrentie.
That's all folks!
pi_23754910
9 nieuwe trainers in de HCE dit jaar hoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23755022
Dat wel, maar hij had weinig concurrentie. Gullit en Koeman komen dan het meest in de buurt.
That's all folks!
pi_23755295
Robert ook nog.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23758782
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:02 schreef methodmich het volgende:
9 nieuwe trainers in de HCE dit jaar hoor.
welke 9 trainers dan?
pi_23760094
Frans, Henk, Ruud, Gert, Gert-Jan, Jan, Erwin, Rini en Robert.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23776441
SCH, wanneer komt dat heerenveen forum weer eens online?
pi_23776629
quote:
Op zondag 5 december 2004 13:09 schreef Fulton het volgende:
SCH, wanneer komt dat heerenveen forum weer eens online?
Verveel je je?
pi_23776699
Dat wordt feest tegen Beveren, ik zal er zijn. Jammer dat ik niet naar Stuttgart ben geweest, als dat te vergelijken was met Olympiakos (Jensen 82ste minuut volgens mij, wat een moment) dan was het 1 groot feest.
Forza SCH.
pi_23776758
quote:
Op zondag 5 december 2004 13:09 schreef Fulton het volgende:
SCH, wanneer komt dat heerenveen forum weer eens online?
Inderdaad...gelukkig heb ik het Fok forum ontdekt
pi_23776769
quote:
Op zondag 5 december 2004 13:27 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Inderdaad...gelukkig heb ik het Fok forum ontdekt
Ik kan er ook niks meer over zeggen, het had allang weer online moeten zijn - dus ga er maar even vanuit dat het 2005 wordt.
pi_23779441
Als ik de opperfanmaster mag geloven moet ie alleen nog op de domeinnaam uit de USA wachten...
pi_23781698
Voor de derde keer op rij 2-2.

Nu een keer zelf de kous op de kop in de laatste minuut.

Wel weer 1-tje voor Huntelaar die al op 10 staat
  zondag 5 december 2004 @ 22:50:18 #167
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_23787954
Even een vraagje over Bruggink: is er een kans dat ie morgen meespeelt met de beloften??
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zondag 5 december 2004 @ 23:10:06 #168
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_23788418
quote:
Op zondag 5 december 2004 22:50 schreef Zapper het volgende:
Even een vraagje over Bruggink: is er een kans dat ie morgen meespeelt met de beloften??
Nopes, hoezo?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_23795256
De fansite staat sinds een uurtje op de nieuwe provider en begint dus weer tekenen van leven te tonen, maar nog veel kinderziektes.
  maandag 6 december 2004 @ 13:56:11 #170
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_23798403
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:10 schreef One_conundrum het volgende:
Nopes, hoezo?
Omdat ie terugkomt van een blessure en dat nogal gebruikelijk is natuurlijk

(En omdat SC H vanavond naar Almelo komt )
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_23848641
Dit keer zijn wij het eerst :

Ludiek: Ron de Bouwer

donderdag 9 december 2004 06:20

Hij staat weer voor de deur: de Noordelijke derby. En inmiddels is het dan ook bijna traditioneel tijd voor een ludieke actie. Ditmaal van Friese zijde.

Onder de naam Bouwbedrijf Grutte Pier (BGP) hebben enkele supporters van SC Heerenveen afgelopen nacht een bezoekje gebracht aan trainer Ron Jans van FC Groningen. ,,Daarbij werd Jans verblijd met enig nuttig bouwmateriaal, zoals betonmortel, grind, speciekuip, troffel en overall. Daarmee kunnen hij en de selectie van FC Groningen een bijdrage leveren aan het inlopen van de achterstand die is opgetreden bij de realisatie van Euroborg, het nieuwe stadion van de club," aldus het persbericht van de groep.

Verder meldt BGP in de verklaring: ,,De actie bij Jans’ huis in Schipborg verliep succesvol en is bedoeld als ludieke voorbereiding op de wedstrijd SC Heerenveen – FC Groningen van aanstaande vrijdag, 10 december."

De BGP hoopt met de actie de eerste steen te hebben gelegd voor een fraaie overwinning van SC Heerenveen.

Of er van Groningse kant ook nog een actie in de steigers staat is nog niet duidelijk. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk...
pi_23848667
Leuke actie! Ik ben benieuwd wat de vervolg acties zullen zijn.
That's all folks!
pi_23848930
Ik dacht dat jij die actie's altijd maar niks vond, SCH . Ik vind het trouwens wel een aardige.
pi_23849007
quote:
Op donderdag 9 december 2004 09:05 schreef Cruoninga het volgende:
Ik dacht dat jij die actie's altijd maar niks vond, SCH . Ik vind het trouwens wel een aardige.
Ik heb er ook weinig mee hoor maar ik wil mijn Fok-vrienden dit grote nieuws niet onthouden
pi_23849265
Hij is wel geinig in ieder geval.

Verder weer de gebruikelijke achterhaalde geluiden op internet n.a.v. deze wedstrijd. 'Sfeer' en 'sportieve prestaties' zijn de parade-paardjes van beide kampen. Beide vind ik het nogal getuigen van misplaatste arrogantie zoals ik al op jullie forum schreef. De supporters staan niet in het veld en de sfeer bij ons is echt niet zo superieur als sommigen weleens willen doen geloven. In potentie zal het elkaar allemaal niet zo gek veel ontlopen.
De rivaliteit tussen FCG en SCH jong en ook wat 'speels'. Ik heb hieronder eens geschreven waar ik denk dat het vandaan komt. Zie het maar als een soort eindconclusie, want de halfjaarlijkse terugkomende 'discussie' begint zo langzamerhand herhalende trekjes te vertonen.
quote:
Het slechte stiefzusje.
FC Groningen was er al. Ver voor de geschiedenis van de Fries-Groningse voetbalstrijd in het noorden des lands zich ontpopte bestond één van de spelers al in haar huidige vorm. De club SC Heerenveen was er uiteraard ookal, maar kreeg pas relatief recent haar hedendaagse uitstraling.
De voornaamste inzet in de tweekamp tussen de twee bolwerken lijkt de speculatieve titel ‘de Trots van het Noorden’ te zijn. Die vijf woorden zijn ooit eens toegedicht aan de FC. De club werd gewoon weleens zo genoemd. Echt gekoesterd werd de bijnaam nog niet zo.
Dat kwam pas later, toen de smeders van het plan wat SC Heerenveen heet besloten zichzelf die titel toe te eigenen. De bedoeling moge duidelijk zijn. Als Heerenveen zocht naar een leuke leus voor op haar merchandise en dergelijke was ‘de Parel van Friesland’ of iets in die geest toch veel toepasselijker geweest, gezien de Friese identiteit die de club zo graag uitstraalt?
Het is nogal een vreemde zet om jezelf een bijnaam toe te eigenen die door de buitenwereld al eens eerder aan een andere club is toegedicht. Het ruikt naar een soort van imperialistische drang. Het vissen naar sponsoren en jeugdspelers in de vijver van de groen-witte buurman bevestigd dit beeld.
De Groningen-supporters sprongen er fel op en zo werd de titel ‘de Trots van het Noorden’ ineens een symbool van het verdedigen van de eigen positie. Want waar die bijnaam nou precies voor staat is puur een persoonlijke interpretatie. Beide kampen weten er een dusdanige draai aan te geven zodat zij beide redelijk gegronde argumenten kunnen vinden waarom zij de enige rechtmatige houders van de titel zouden zijn. Maar ja, iets waarvan nooit een definitie is vastgesteld is natuurlijk ook niet op slechts één juiste manier te omschrijven.
Wellicht zal niet een ieder zich ervan bewust zijn, maar de titel is dan ook niets anders dan een symbool. Niets meer, maar ook zeker niets minder. Ineens werden die paar woorden beladen doordat het een icoon werd van het tegengas bieden aan de verkapte plaagstoot die de Friese club uitdeelde.
In Heerenveen zijn ze waarschijnlijk geschrokken van de plotseling opgezette afkeer jegens hun club. Het zou niets anders dan jaloezie zijn omdat de Groningers uit het niets ineens een nieuwe rivaal gecreëerd zouden hebben. Maar het was dus niet zomaar zonder aanleiding. Het eerste schot is wel degelijk in Friesland afgevuurd.
Bovendien blijft het een vreemd verschijnsel dat de fans van een voetbalelftal zich superieur voelen aan degene die gaan kijken naar een lager gerangschikte club. Er zullen niet veel andere situaties zijn waar jouw prestaties door een ander behaald worden. Een beter voorbeeld van misplaatste arrogantie is er bijna niet.

Het SC Heerenveen van het Van der Velde-genootschap werd een sportief succes. Voorzitter Riemer heeft goed weten in te schatten waar sponsoren zich in dit land tot aangetrokken voelen. In het nuchtere Nederland zijn traditie en nostalgie geen waarden die hoog in het vaandel staan. ‘Wij’ houden van simplistische gezelligheid en fatsoen. Het liefelijke gezin gaat boven de emotioneel betrokkene. Dat zag Van der Velde goed in en zo kon hij naar zijn beeld een club vormen die in de armen werd gesloten door het bedrijfsleven en de media. En dat is natuurlijk een prima uitgangspositie voor het opbouwen van een elftal wat bovenin mee kan draaien.
Het tegenwoordige gezicht van SC Heerenveen is dus echter wel een gemaakte. FC Groningen is daarin puurder.

Heerenveen werd opgehemeld als de sympathieke fatsoensclub. Riemer koos Foppe en zijn eigen vrouw Annie uit als de gezichten die met hun voorkomen dat beeld zouden moeten bevestigen voor de buitenwereld. Om die identiteit verder te onderstrepen moest buurman FC Groningen worden neergezet als een ordinair tuigclubje. Foppe en Riemer lieten daarom af en toe weten dat de supportersschare van hen buur toch echt enkel uit hooligans bestaat. Daar wil je als bedrijf toch niet je naam aan verbinden?

SC Heerenveen is je slechte stiefzusje. Zodra je alleen met haar bent trekt ze aan je haren en gooit ze de dure vaas omver. Wanneer er mensen binnenkomen zit zij zoetjes te spelen en lacht ze zo lief naar de visite. Jij krijgt de schuld van de vaas. Wie moet het anders gedaan hebben?
pi_23849302
Leuk stukje, maar allemaal onzin natuurlijk
pi_23849325
quote:
Op donderdag 9 december 2004 09:39 schreef SCH het volgende:
Leuk stukje, maar allemaal onzin natuurlijk
Kom, kom... het kattige krabben, knijpen en haren trekken is jou toch op het lijf geschreven.
pi_23849345
quote:
Op donderdag 9 december 2004 09:40 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Kom, kom... het kattige krabben, knijpen en haren trekken is jou toch op het lijf geschreven.
Ik hou van vanille-sex hoor
pi_23851549
Prima conclusie Cruoninga, vanuit jullie kant bezien. Je vergeet natuurlijk een behoorlijke zwartgeld-affaire waardoor sponsors misschien ook niet meer met FCG geassocieerd willen worden. Precies in dat tijdperk kwam Heerenveen op. Dus het is niet alleen Riemer, maar ook een beetje jullie eigen schuld. Sterker nog, was die hele affaire er niet geweest, dan had Groningen nu nog gewoon subtop gestaan.
pi_23851575
Heerenveen is gewoon veel leuker, is dat niet voldoende reden?
pi_23852227
quote:
Op donderdag 9 december 2004 11:52 schreef MaxPower het volgende:
Prima conclusie Cruoninga, vanuit jullie kant bezien. Je vergeet natuurlijk een behoorlijke zwartgeld-affaire waardoor sponsors misschien ook niet meer met FCG geassocieerd willen worden. Precies in dat tijdperk kwam Heerenveen op. Dus het is niet alleen Riemer, maar ook een beetje jullie eigen schuld. Sterker nog, was die hele affaire er niet geweest, dan had Groningen nu nog gewoon subtop gestaan.
Uiteraard, wanbeleid troef hier. Daar heb ik toch eerder dit jaar al genoeg over geschreven op Fok!Maar daar gaat het stuk niet over. Dat beantwoord de vraag waar de rivaliteit vandaan komt. Of kan je je er uit dat oogpunt gezien nog steeds niets bij voorstellen?
quote:
Heerenveen is gewoon veel leuker, is dat niet voldoende reden?
Slechte stiefzusjes zijn stom....
pi_23852600
Natuurlijk kan ik me wel voorstellen dat je kwaad wordt als er sponsors en jeugdspelers worden weggelokt. Ik heb alleen nooit harde feiten, getallen en bewijzen hieromtrent gezien.

Je hoort mij toch ook niet over het weglokken van Bizimana?
pi_23853446
Ik vind het toch nogal jaloers aandoen om het gezicht van Heerenveen gemaakt te noemen en dat van Groningen puur. Dat onderbouw je ook niet echt.

Als je klein en kwakkelend blijft, dan is dat puur? Ik ben denk ik, met vallen en opstaan, zo'n 25 jaar fan van SC Heerenveen - en de club is geprofessionaliseerd maar het echte gezicht is niet wezenlijk veranderd, het clubgevoel ook niet. Ik zie niet in wat er zo gemaakt is aan Heerenveen...
pi_23856254
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:30 schreef SCH het volgende: Ik zie niet in wat er zo gemaakt is aan Heerenveen...
Het media-'kijk-eens-hoeveel-liever-we-zijn-dan-die-Groningers-Annie-Foppe-Riemer-folklore-verhaal'-imago wellicht. Ik heb dat media-verschijnsel maar 1 keer door een SCH'er gehekeld horen worden. Jullie ondervinden er met de tegenwerking van Nieuw Noord toch ook genoeg last van lijkt me.
'Puurder' zei ik. Niet wel 'puur' t.o.v. 'niet puur'. En natuurlijk heeft Heerenveen de zaakjes beter op orde dan FCG onder leiding van schreeuwbal Nijland. Ik meende wel nuancerend genoeg te zijn om een redelijk waarheidsgetrouw beeld buiten de emotie's om te hebben geschreven. Zelf kom je trouwens ook niet verder dan roepen dat Heerenveen leuker is en nu even 1 passage eruit te pakken. Ik denk dat Heerenveen zich naar buiten toe anders is gaan opstellen. Ik had er vroeger helemaal niets tegen, maar kwam de naam ineens vaak tegen als tegenkracht van FCG in de zoektocht naar sponsoren enzo. In Gronings afzetgebied dan he.
Verder is dat hele sfeer-verhaal over jullie uiteraard één grote napraterij. Iedereen voelt zich aan beide kanten oh-zo superieur t.o.v. de andere... dat begint nogal storend te worden.
Genoeg wel, tot morgen, hebben we het ook weer gelijk gehad voor een halfjaar.
pi_23856338
Ik heb dat hele FCG versus SCH gedoe nooit begrepen hoor Cruoninga. Voor mij is Groningen de tweede club van het Noorden en vind ik het prachtig als zij het goed doen. Liever net iets minder goed dan Heerenveen. Verder ken ik de club niet zo heel erg goed.

Ik heb die rivaliteit met Cambuur ook altjid volstrekt oninteressant gevonden. Wat mij betreft doen zoveel mogelijk clubs uit het Noorden aardig mee en stoten we die Brabanders eens uit hun huisjes
pi_23856378
Als ik nog eventjes mag, Cruoninga..

Ik had gehoopt dat je met wat harder bewijs zou komen over die sponsoren. Een "ik kwam de naam vaak tegen als tegenkracht in de zoektocht naar sponsoren" vind ik erg vaag klinken. Jammer dat ik nou juist je betoog moet staven, want ik heb wel eens in de businesslounge van de FCG rondgewandeld, en veel van de heren sponsoren hadden de avond ervoor in het ALS gezeten. Je hebt dus gelijk...

Maar dat is alleen de sponsorkant. En wij "echte supporters" hebben daar toch een hekel aan? Als Emmen het opeens goed gaat doen, gaan die sponsors net zo makkelijk daarnaartoe. Dus wanbeleid + een succesvolle club vlakbij = genoeg reden voor een sponsor om over te stappen.
pi_23856420
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:57 schreef SCH het volgende:
Ik heb die rivaliteit met Cambuur ook altjid volstrekt oninteressant gevonden. Wat mij betreft doen zoveel mogelijk clubs uit het Noorden aardig mee en stoten we die Brabanders eens uit hun huisjes
Mee eens. Wat mij betreft wordt het Noordelijke voetbal stukken sterker dan het nu is.
pi_23865779
Inderdaad, dat herhalende bij iedere editie fcg-sch en andersom..pff

Maar goed, morgen lekker op de trekker mien jong??
  vrijdag 10 december 2004 @ 00:01:51 #189
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_23868503
.

[ Bericht 96% gewijzigd door Juan Zueco op 10-12-2004 09:57:54 ]
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_23868890
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:59 schreef MaxPower het volgende:
Als ik nog eventjes mag, Cruoninga..

Ik had gehoopt dat je met wat harder bewijs zou komen over die sponsoren. Een "ik kwam de naam vaak tegen als tegenkracht in de zoektocht naar sponsoren" vind ik erg vaag klinken. Jammer dat ik nou juist je betoog moet staven, want ik heb wel eens in de businesslounge van de FCG rondgewandeld, en veel van de heren sponsoren hadden de avond ervoor in het ALS gezeten. Je hebt dus gelijk...
Het was geen stuk om te pleiten voor ons gelijk of iets dergelijks. Alleen om te zeggen waar het mijn inziens vandaan komt van deze kant.
pi_23868976
Ja, maar dat moet wel op iets meer dan geruchten gebaseerd zijn lijkt me.

Ik vraag me trouwens af hoe de rivaliteit was toen sc Heerenveen onderin de 1e divisie speelde, was die er uberhaupt wel? (aangezien groningen toen ere speelde..)

ik kan me zelfs nog een wedstrijd herinneren waarin Groningen de wedstrijd aan Heerenveen kado deed zodat Heerenveen niet zou degraderen. Het werd 4-2 en Heerenveen kwam 1 doelpunt tekort en degradeerde toch. Was in mijn herinnering ook 1 van mijn eerste wedstrijden trouwens. Kan me niet herinneren dat er toen sprake was van een felle rivaliteit.
pi_23869007
Ik ben nog altijd fan van Sander van Gessel

Behalve morgen uiteraard
pi_23875961
Van Gessel doet misschien niet mee. Net als Nevland en Bechan. Dat is wel een gemis. Huntelaar en Vandenbussche ook wel natuurlijk, maar ik vind deze linie's er wel sterk uit zien:
quote:
Vayrinen, Hestad, Bruggink

Yildirim, Samaras, Sikora
De achterhoede leek me wat minder. Helaas missen wij dus de enige die daar eventueel echt voor dreiging had kunnen zorgen.
Het wordt 3-1 voor Heerenveen ofzo...
pi_23876847
Seip op rechtsback is niet je-van-het, Breuer vond ik een paar keer goed invallen. Met Nevland erbij had ik het nog wel eens willen zien...
pi_23878575
Onze derde keeper

Vonk heeft zo'n beetje 100 pct gespeeld, staat nu alweer gezellig CL te keepen en wij moeten onze derde keeper inzetten
pi_23889477
Vandenbussche speelde gewoon, en goed!
pi_23889514
Brian you're my man!!!!
pi_23889639
Joepie, stevig vijfde nu!
  vrijdag 10 december 2004 @ 23:34:41 #199
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_23889925
Wel een zaad-wedstrijd.

Wederom.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_23890767
Een overwinning is goed voor veel zaad idd
pi_23890871
Verbeek is geen goede trainer, maar heeft gewoon prima materiaal..
pi_23891696
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Verbeek is geen goede trainer, maar heeft gewoon prima materiaal..
Onzin. Elke subtopper die Europees speelt komt vaak niet verder dan plaats 7-12 (zie Utrecht/NEC vorig jaar, en ook Heerenveen een aantal jaren terug). Verbeek presteert op dit moment optimaal met een vermoeide selectie.
pi_23892223
Gefeliciteerd ermee, slecht stiefzusje.
Opzich best gelijkopgaande wedstrijd nog. Toch zal ik me deze editie van SCH-FCG niet herinneren als een erg vermakelijke.

Dan maar even dit. Ik hoop dat het doek hier nog verder naar beneden moet worden uitgerold, anders vind ik het maar niks. Zijn daar misschien foto's van gemaakt van jullie kant?
pi_23892541
Wat staat er eigenlijk op?
pi_23892763
Miss Groningana oftewel 'De Maagd van Groningen'. Een schilderij van Otto Eerlman uit 1878. Gemaakt ter ere van het uitgroeien van de stad buiten haar vestingwallen. Ze houdt de stadsvlag en losgemaakte handboeien (symbool van bevrijding) in haar handen. Verder zijn nog de symbolen voor overwinning (palmtak), uil (wijsheid), cadeceus (handel) en hoop/vertrouwen (anker, gedeelte van) te zien.





Ze kwam al eens eerder voorbij. Vorig jaar thuis tegen Ajax om precies te zijn:
pi_23892808
Jammer dat het niet zo goed zichtbaar is. Op de foto niet, en ook in het stadion kon ik het slecht zien.
pi_23893003
Slecht inderdaad, we hadden het anders moeten doen in de uitvoering. Achteraf had ik ook wel geweten hoe. Voor de volgende keer maar.
pi_23895616
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 01:23 schreef Cruoninga het volgende:
Gefeliciteerd ermee, slecht stiefzusje.
Dank je, lief stiefbroertje
pi_23898531
Beetje jammer dat er van die mongolen in het uitvak zaten die het niet voor elkaar kregen om 1 minuut hun kop te houden....
pi_23899284
die zijn ook aangepakt door de eigen aanhang.
pi_23900890
Wat is er dan gebeurd?
pi_23929429
Ze schreeuwden heel hard "KOP DICHT" ...
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_24075336
Op naar NEC!!! !!!
  maandag 27 december 2004 @ 22:20:31 #214
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_24243758
Korf wil naar Heerenveen


Het lijkt wel een open sollicitatie: Tjeerd Korf ziet SC Heerenveen wel zitten. De linksbuiten van FC Zwolle zei dit in een interview.

Gisteren meldde Voetbal International al dat Korf in de belangstelling zou staan van enkele eredivisieclubs, waarvan er twee uit het linkerrijtje. Daarvan zouden Ajax, PSV, Feyenoord en AZ afvallen en dus kom je al snel bij SC Heerenveen terecht. Ook FC Groningen zou geïnteresseerd zijn in de 21-jarige linkerspits.

Korf zegt in een interview met voetbalprimeur.nl dat hij zo snel mogelijk naar de eredivisie wil doorstoten. "Als die stap snel gemaakt kan worden, ben ik weg. SC Heerenveen bijvoorbeeld zou een heel mooie club zijn."

Opvallend is dat Korf in prinicipe niet op zondag wil voetballen. Dat heeft alles te maken met zijn geloof. "Mijn voorkeur gaat uit naar een club die normaliter op zaterdagavond speelt." SC Heerenveen speelt in principe haar thuiswedstrijden op zaterdag, dit in tegenstelling tot FC Groningen.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_24243886
Volgens mij is dat een speler van niets, wat mij betreft gaat die naar Heerenveen. Zo iemand past ook veel beter bij Heerenveen dan bij Groningen (zonder een oordeel te vellen).
pi_24243888
Nu moet Heerenveen die Korf nog willen.
  maandag 27 december 2004 @ 23:05:46 #217
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24244822
quote:
Op maandag 27 december 2004 22:24 schreef Daalemmer het volgende:
wat mij betreft gaat die naar Heerenveen. Zo iemand past ook veel beter bij Heerenveen dan bij Groningen
Ligt het nou aan mij, of...?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_24245048
Nu ja, iemand die liever naar een club gaat die op zaterdag speelt past nou niet bepaald bij FC Groningen. Dat is namelijk niet bepaald een zwartekousenclub, hij zal dus beter bij het beleid van Riemer passen.
  vrijdag 31 december 2004 @ 10:46:42 #219
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_24315001
Yildirim grote winnaar Free Kick 2004

[31/12/2004] Heerenveen aanvaller Ugur Yildirim heeft in Marbella in Spanje de Free Kick Master gewonnen. In de finale van het vrijetrappen-spektakel was hij onder andere beter dan Zinedine Zidane en Orlando Engelaar. De Free Kick Master is een toernooi waaraan de beste vrijetrappen-specialisten uit diverse landen deelnemen. De deelnemers nemen vrije trappen vanaf 18, 21 en 25 meter.

In de voorronde van het toernooin in het Spaanse Marbella zat Yildirim in een poule met Angulo (Valencia), Grgurovic (Hajduk Split) en Luis Hernandes (Chiapas, Mexico) en werd winnaar van die poule. In de andere voorrondepoules werden Bodnar (Roda JC) en Huysegems (AZ) uitgeschakeld.

Ook in de finaleronde deed Ugur het erg goed, en werd afgetekend de winnaar met 25 punten, voor de Chinese Shen Si. Zidane, de winnaar van vorig jaar, werd gedeeld vijfde. Grote afwezige waren onder meer David Beckham (Real Madrid) en Pierre van Hooijdonk (Fenerbahce), deze spelers hadden waarschijnlijk andere verplichtingen. Voor Yildirim is het opnieuw een mijlpaal in zijn nog jonge loopbaan.

De volledige uitslag:
1. Ugur Yildirim (SC Heerenveen) - 25 punten
2. Shen Si (Shangai Zhonguan) - 20 punten
3. Benjamon Zarandona (Real Betis) - 12 punten
4. Nastja Ceh (Club Brugge) - 10 punten
5. Zinedine Zidane (Real Madrid) - 8 punten
5. Hamilton Ricard (Apoel Nicosia) - 8 punten
6. Orlando Engelaar (RC Genk) - 6 punten
7. Constantin Galca (Almeria) - 1 punt

Bron: http://sc.heerenveen.org/ / http://www.free-kickmaster.com/
pi_24315570
mijlpaal.. mijlpaal.. tsjah je kunt maar ergens blij mee zijn..
pi_24322458
Wim Dusseldorp volgend jaar hoofd opleidingen bij Heerenveen, hoorde ik. Goede zaak.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24323472
waar hoorde je dat en wie is het?
pi_24323525
Bij VI hoorde ik het. Hij is oud-trainer van VVV en assistent bij Roda geweest. Nu traint ie Meerssen, meen ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 31 december 2004 @ 17:18:16 #224
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
  vrijdag 31 december 2004 @ 17:19:50 #225
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_24323580
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 17:17 schreef methodmich het volgende:
Bij VI hoorde ik het. Hij is oud-trainer van VVV en assistent bij Roda geweest. Nu traint ie Meerssen, meen ik.
Hij werkt dacht ik bij de KNVB, maar weet die man waar hij het over heeft?!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_24323608
quote:
Wim Dusseldorp nieuw Hoofd Opleidingen bij sc Heerenveen
28 december 2004
Per 1 februari 2005 treedt Wim Dusseldorp (43) in dienst bij sc Heerenveen. Na een inwerkperiode volgt hij Henk Heising op als Hoofd Opleidingen bij de Friese club

Dusseldorp, momenteel wonende in het Limburgse Meersen, was eerder al zes jaar Hoofd Opleidingen bij MVV, daarna was hij bij Roda JC drie jaar assistent-trainer. Tot en met vorig seizoen fungeerde Wim Dusseldorp drie jaar als hoofdtrainer bij VVV. Op dit moment is hij betrokken bij de jeugdopleiding van de KNVB.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24323656
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 17:18 schreef Eilanden het volgende:
SCHtaat ook al een paar dagen op www.abelenstra.com
Oh ja, die kutsite

Ik wasch er even niet.
  vrijdag 31 december 2004 @ 17:34:47 #228
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_24323918
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 17:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh ja, die kutsite

Ik wasch er even niet.
Het staat zelfs op jullie eigen site
pi_24324090
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 17:34 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Het staat zelfs op jullie eigen site
Ik zie het ja
pi_24326297
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 17:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zie het ja
pi_24326719
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 19:36 schreef MaxPower het volgende:

[..]



Folle lok en seine foar alle Feanfans
  vrijdag 31 december 2004 @ 20:45:11 #232
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_24327546
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 19:57 schreef SCH het volgende:

[..]



Folle lok en seine foar alle Feanfans
it selfde!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 10 januari 2005 @ 22:54:52 #233
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_24508519
was dat ook het einde van dit topic?!

-Sella is weg voor 2 miljoen zweedse kronen -> 230.000 euri

-Bruggink, Waterman en Sikora niet fit, maar toch mee naar turkije laat Sikora daar maar!

-De Turkse bondscoach wil Ugur oproepen die oefenen tegelijk met NL Foppe -> Smeek-mode

-Nilsson is niet los te weken van Elfsborg eerste bod 3 ton, zal wel voor miljoen komen

-verder beelden van turkije waarbij ze 9uur vertraging hadden.


De jongens kijken naar de zelfgemaakte porno van Mika met de vrouw van sella.


Marcel Seip vraagt zich af waar de scouts van feyenoord nou blijven.


Verbeek stelt de jonges gerust: het lijkt dan op een concentratie kamp...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_24512616
pi_24513574
pi_24520512
Goed sfeerverslag!

Die Noor komt toch ook nu al? André nog wat, middenvelder.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24523250
Andre Hanssen, is inderdaad al mee op trainingskamp.
  woensdag 12 januari 2005 @ 15:55:00 #238
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_24532960
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 23:11 schreef MaxPower het volgende:
Andre Hanssen, is inderdaad al mee op trainingskamp.
Die moet eerst bij het 2e rijpen heb ik ergens gelezen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_24533360
Bizar, die is dik in de 20?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 12 januari 2005 @ 16:30:27 #240
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_24533393
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 16:27 schreef methodmich het volgende:
Bizar, die is dik in de 20?
dat dacht ik ook toen ik het las ik zal der even om zoeken
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 12 januari 2005 @ 16:41:10 #241
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_24533533
hmm ik kan het niet vinden vage shit... nouja
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_24534120

Serieus! Er zitten echt zulke snoeken hier in de Bosporus!
pi_24542646
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 23:11 schreef MaxPower het volgende:
Andre Hanssen, is inderdaad al mee op trainingskamp.
Haha, weer een FM held van mij. Bij Heerenveen deed hij het bij mij altijd naar behoren. Zo dik in de twintig is hij trouwens niet, hij is bijna 24.
That's all folks!
pi_24544261
en SCH, zou Ole komen
pi_24546251
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 11:42 schreef anoukforza het volgende:
en SCH, zou Ole komen
Al zit ie maar op de bank, we kunnen wel wat Hunk-kwaliteit gebruiken
pi_24547595
hahaha ik had dus wel mooi gelijk op msn gisteren...
pi_24548357
pi_24566206
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 10:00 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Haha, weer een FM held van mij. Bij Heerenveen deed hij het bij mij altijd naar behoren. Zo dik in de twintig is hij trouwens niet, hij is bijna 24.
Nou ja, dan ben je toch te oud voor de beloften. En 24 vind ik vrij ruim in de 20.

Overigens komt Nilsson ook definitief. Ook wel wat voor SCH volgens mij, qua kop.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24566283
Hij moet nog even naar de kapper.
pi_24583993
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 13:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Al zit ie maar op de bank, we kunnen wel wat Hunk-kwaliteit gebruiken
wie vind jij de knapste speler die we nu hebben dan? Ik denk dat ik dan voor Rose of Radomski ga.

Nilsson naar de kapper Maxpower? Ik vind het wel prima zo
pi_24591584
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 17:22 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou ja, dan ben je toch te oud voor de beloften. En 24 vind ik vrij ruim in de 20.

Overigens komt Nilsson ook definitief. Ook wel wat voor SCH volgens mij, qua kop.
Voor de beloften is hij zeker te oud, hij zal wel als wisselspeler gehaald zijn lijkt mij.
That's all folks!
pi_24591665
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 17:59 schreef anoukforza het volgende:

[..]

wie vind jij de knapste speler die we nu hebben dan? Ik denk dat ik dan voor Rose of Radomski ga.

Nilsson naar de kapper Maxpower? Ik vind het wel prima zo
Radomski vind ik niks aan?

Huntelaar is een scheetje met zijn tandjes. Rose is misschien wel echt de aantrekkelijkste ja, lekkere vent.

Maar ik heb altijd een zwak voor Bruggink gehad
pi_24591680
quote:
Op zondag 16 januari 2005 00:55 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Voor de beloften is hij zeker te oud, hij zal wel als wisselspeler gehaald zijn lijkt mij.
Op links, of Sikorah moet nog gaan opbloeien.
pi_24595292
quote:
Op zondag 16 januari 2005 00:59 schreef SCH het volgende:
Huntelaar is een scheetje met zijn tandjes. Rose is misschien wel echt de aantrekkelijkste ja, lekkere vent.

Maar ik heb altijd een zwak voor Bruggink gehad
Bruggink is ook liev En Huntelaar heeft wel een apart speels koppie vind ik.

Opvallend trouwens dat Calincov in de basis stond tegen Fenerbahce! Schijnt een goede wedstrijd gespeeld te hebben.
pi_24614791
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 17:22 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou ja, dan ben je toch te oud voor de beloften. En 24 vind ik vrij ruim in de 20.
Het feit dat de competitie in Zweden al sinds november is afgelopen heeft enig effect gehad op de fitheid van Nilsson: "Ik ben nog niet top maar ik maak me geen zorgen. Ik zal snel fit worden en dan zal ik er staan.’

!!
pi_24614901
Met andere woorden hij heeft gewoon 4 weken op het strand gelegen.
pi_24616096
Nou, gewoon wat vakantie gehouden en misschien wel wat getraind maar dus niet topfit zijn.
pi_24620146
quote:
Op maandag 17 januari 2005 21:45 schreef MaxPower het volgende:
Met andere woorden hij heeft gewoon 4 weken op het strand gelegen.
Hij wel
pi_24620180
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 07:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij wel
Straks liggen wij toch ook lekker op het strand in Newcastle?
pi_24627130
Anouk, het ging over André Hanssen....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24664431
quote:
7 ton voor makelaars bij transfer Edman

donderdag 20 januari 2005 18:53

De transfer van Erik Edman naar Tottenham Hotspur is verre van soepel verlopen. SC Heerenveen blijkt ¤700.000 aan externe makelaars te hebben betaald. Edman wist van niets en eist nu ¤325.000.

Erik Edman en zijn zaakwaarnemer Roger Ljung hebben de zaak aangekaart bij de KNVB. Zij zeggen misleid te zijn door SC Heerenveen. SC Heerenveen heeft tegenover Edman en Ljung doen voorkomen alsof het transferbedrag ¤1.5 miljoen was, terwijl het werkelijke bedrag ¤2.4 miljoen bedroeg. Edman probeert nu voor het tribunaal van de KNVB zijn deel van de transfersom op te eisen. Dit komt neer op een bedrag van ¤325.000.

Hoe is dit conflict tot stand gekomen? Laten we bij het begin beginnen. Erik Edman had in zijn contract met SC Heerenveen een clausule waarin hij bij een transfer recht had op 20% van dat transferbedrag. Na de goede prestaties van Erik op het EK2004 bleek de club niet tevreden met zijn instelling en wilden van hem af.

De makelaars Rodger Linse en Zoran Lemic werden door SC Heerenveen ingeschakeld om een geschikte club voor Edman te vinden. Toen Edman hoorde van de ¤700.000 die betaald werd aan Linse en Lemic werd hij woedend.

"Ten eerste heb ik nooit gevraagd aan welke makelaar dan ook om een andere club voor me te vinden. Ik heb mijn eigen zaakwaarnemer. Ten tweede: welke club betaalt nu ¤700.000 aan een makelaar voor zo'n relatief kleine deal als deze?"

"Dat is bijna 30% van het transfergeld. Het is een belachelijk bedrag. SC Heerenveen heeft geprobeerd deze betaling aan Linse voor mij verborgen te houden. Ik weet dat ze mij hebben geprobeerd te misleiden."

Hoe ging de transfer van Edman nou precies in zijn werk? Benfica kwam als eerste met een bod van ¤1.5 miljoen euro. SC Heerenveen wees dit bod af. Vervolgens komt Tottenham Hotspur in beeld. Tottenham biedt een bedrag van ¤2.4 miljoen. SC Heerenveen en Linse spreken een commissie van 25% voor het hele transferbedrag en 50% boven ¤2 miljoen voor de makelaar af. Dit komt er op neer dat Linse en Lemic ¤700.000 opstrijken.

Op 29 juli komt Riemer van der Velde met de mededeling dat hij de transfer alleen door laat gaan indien Edman afziet van de 20%. Edman: "Op dat moment zag ik dat niet als een probleem. SC Heerenveen heeft me altijd correct behandeld, en ik was erg blij met de kans om voor Tottenham te kunnen spelen."

5 minuten na dit gesprek kwam de fax met het contract al binnenrollen. Edman: "Dat was vreemd. SC Heerenveen leek te gretig om mijn handtekening te krijgen om af te zien van de clausule. Mijn zaakwaarnemer besloot Frank Arnesen [technisch directeur bij Tottenham] te bellen om te vragen wat zij voor mij hadden geboden. Hij kon zijn oren niet geloven. Tottenham betaalde ¤2.4 miljoen."

SC Heerenveen beweert dat zij de deal nooit als een transfer van ¤2.4 miljoen zagen. Zij zijn van mening dat zij eerst de kosten voor Linse en Lemic hier vanaf moeten trekken om tot de onderliggende transferprijs te komen, namelijk ¤1.7 miljoen.

Mocht Erik Edman door de KNVB in het gelijk gesteld worden, betekent dit dat SC Heerenveen van het oorspronkelijke bedrag van ¤2.4 miljoen nog niet de helft heeft kunnen houden. ¤700.000 gaat naar Linse en Lemic, ¤325.000 naar Edman en tenslotte krijgt ook Edmans vorige club AIK Stockholm nog 10% van de transfersom. ¤1.465.000 van het totale bedrag komt dus niet in handen van de club.

Het tribunaal van de KNVB doet naar verwachting begin februari uitspraak over deze zaak.

Bron: The Guardian
Dacht dat Riemer een handige zakenman was...
pi_24664663
Morgen de puntjes maar laten liggen en aan FCDB geven aub: in DB hebben jullie ze cadeau gekregen...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_24664740
Nee hoor, de puntjes blijven mooi in Friesland. Yildirim voetbalt alle frustratie over zijn interlandcarriere van zich af, en Huntelaar piepelt die Uneken aan alle kanten.
pi_24664765
Volgens mij wordt er meer aandacht besteed aan de keuze van Yildirim dan aan de wedstrijd, misschien kan Den Bosch er van profiteren.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_24665090
In de landelijke media ja, in Friesland valt het mee (voorzover ik er zicht op heb).
pi_24666943
hmm ik ben ook erg benieuwd wie Sikora vervangt op links!! Zal dat Calincov zijn of onze nieuwe aanwinst Nilsson die nog niet fit is??
pi_24668895
Samaras heeft ook wel es op links gespeeld
  vrijdag 21 januari 2005 @ 14:18:53 #268
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_24669001
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 14:12 schreef Stinger__ het volgende:
Samaras heeft ook wel es op links gespeeld
Ik denk dat Calincov een kans krijgt. In de Leeuwarder Courant stond dat hij een goede trainingsweek heeft doorgemaakt en tegen fenerbache en uh die eerste divisie club begon hij in de basis met de vaste krachten.

Maakt u allen op voor het debuut van Dennis Calincov
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 21 januari 2005 @ 18:41:47 #269
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_24673302
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 14:18 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Ik denk dat Calincov een kans krijgt. In de Leeuwarder Courant stond dat hij een goede trainingsweek heeft doorgemaakt en tegen fenerbache en uh die eerste divisie club begon hij in de basis met de vaste krachten.

Maakt u allen op voor het debuut van Dennis Calincov
ik had gelijhijk!

Calincov debuteert in basis tegen Den Bosch
21 januari 2005
Heerenveen start zaterdag de tweede helft van het seizoen met een thuisduel tegen FC Den Bosch. Op papier moet de partij tegen de Bosschenaren, die tot de potentiële degradatiekandidaten behoren, drie punten opleveren, maar soms is de praktijk weerbarstiger. Het is in ieder geval duidelijk dat Heerenveen gezien de stand op de ranglijst geen punten mag morsen tegen FC Den Bosch dat de afgelopen zes duels niet meer tot scoren kwam. Trainer Gertjan Verbeek kan nog steeds geen beroep doen op de langdurig geblesseerden Arnold Bruggink en Victor Sikora. Denis Calincov maakt daardoor voor het eerst zijn opwachting in de hoofdmacht van Heerenveen Ook Yuri Rose ontbreekt op het lijstje van spelers dat de klus tegen FC Den Bosch moet klaren. De middenvelder heeft last van een spierblessure.


lees de rest maar op www.sc-heerenveen.nl
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 21 januari 2005 @ 19:05:49 #270
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24673699
Wat DD zegt,wij en de scheids waren (te) aardig voor jullie bij ons,zijn jullie dan gastvrij voor ons?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24681817
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 19:05 schreef DutchGooner het volgende:
Wat DD zegt,wij en de scheids waren (te) aardig voor jullie bij ons,zijn jullie dan gastvrij voor ons?
De koffie is prima.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 03:26:44 #272
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24683326
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 01:32 schreef SCH het volgende:

[..]

De koffie is prima.
en die kom jij mij aanbieden neem ik aan?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24683876
Volgens mij was het voorbestemd dat ik zo godsgruwelijk vroeg wakker ben...

Eerst al het nieuws over Ugur in Oranje, straks lekker kaarten halen voor Newcastle thuis, en vervolgens Den Bosch thuis inmaken..

Heerlijk dagje, nu al!
pi_24684580
Kaartje voor Heerenveen - Newcastle is binnen, het loopt storm!!
pi_24684891
Ik heb de kaartjes ook al binnen

En ik denk dat het vandaag uitverkocht raakt..
pi_24703023
Beetje saaie pot tegen FCDB maar de punten zijn binnen

Calincov = Talan 2
  zondag 23 januari 2005 @ 11:26:12 #277
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_24703066
quote:
Op zondag 23 januari 2005 11:22 schreef MaxPower het volgende:
Beetje saaie pot tegen FCDB maar de punten zijn binnen

Calincov = Talan 2
Calincov kreeg een mooi applaus, maar die Van De Berg was nog wat onwennig.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_24703081
Ja, hoefde ook maar 10 minuten te spelen. In een wedstrijd waar je dan onder druk staat kan je als debutant weinig beginnen.
pi_24703489
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 03:26 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

en die kom jij mij aanbieden neem ik aan?
Ik heb je over het hoofd gezien, hoe kan dat nou
  zondag 23 januari 2005 @ 15:21:58 #280
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_24707236
SCH .. ik kwam Verbeek nog tegen bij Utrecht-Heerenveen, stond voor me. Ik vond het wel grappig dat 'ie gewoon tussen iedereen liep met pontificaal een Heerenveen-sjaal om

[ Bericht 4% gewijzigd door Eilanden op 23-01-2005 15:27:29 ]
pi_24707771
quote:
Op zondag 23 januari 2005 15:21 schreef Eilanden het volgende:
SCH .. ik kwam Verbeek nog tegen bij Utrecht-Heerenveen, stond voor me. Ik vond het wel grappig dat 'ie gewoon tussen iedereen liep met pontificaal een Heerenveen-sjaal om
Echt waar?
  zondag 23 januari 2005 @ 15:54:54 #282
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_24707799
quote:
Op zondag 23 januari 2005 15:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Echt waar?


Wat een norse kop heeft die vent trouwens
pi_24707870
quote:
Op zondag 23 januari 2005 15:54 schreef Eilanden het volgende:

[..]



Wat een norse kop heeft die vent trouwens
Hij is geen vrolijk en vriendelijk baasje, echt een bullebak, maar dan wel weer op een andere manier dan de mariniers-uitstraling van Sturing of Booy.
  zondag 23 januari 2005 @ 17:18:02 #284
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_24708684
quote:
Op zondag 23 januari 2005 15:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij is geen vrolijk en vriendelijk baasje, echt een bullebak, maar dan wel weer op een andere manier dan de mariniers-uitstraling van Sturing of Booy.
Die gast is bokser geweest. Aan het begin van het seizoen werd hij geïnterviewd door Simek. Daarin werd hem ondermeer gevraagd hoe het kwam dat hij nog zo fit was. hij vertellen dat hij elke week wel een paar in het krachthonk zat, en regelmatig meedeed op trainingen.

Dus met die Brede borst, kop met acne resten en woeste kapsel heeft hij een beetje een woeste uitstraling.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 26 januari 2005 @ 17:16:25 #285
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_24762634
quote:
Samaras in punt van aanval tegen Ajax

26 januari 2005
Heerenveen staat donderdagavond in De Arena voor de moeilijke opgave Ajax uit het bekertoernooi te stoten. Heerenveen moet het in Amsterdam stellen zonder Mika Väyrynen. De Fin liep zaterdag in de thuiswedstrijd tegen FC Den Bosch een enkelblessure op en moet het bekerduel aan zich voorbij laten gaan. Trainer Gertjan Verbeek vangt de absentie van Väyrynen op door Klaas Jan Huntelaar een linie te laten zakken en posteert Georgios Samaras in de punt van de aanval.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  donderdag 27 januari 2005 @ 10:15:29 #286
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_24774190
quote:
Heerenveen mede-eigenaar Finse club
Heerenveen vist al jaren in de Finse en Scandinavische talentenvijver. Sinds woensdag heeft de Friese club ook een officieel samenwerkingsverband met een Finse club. Voorzitter Riemer van der Velde maakte bekend dat SC Heerenveen mede-eigenaar is geworden van tweede divisionist FC Hämeenlinna.

Heerenveen was al langer op zoek naar een samenwerkingsverband in Finland, maar eerdere pogingen om een belang te verwerven in KuPS Kuopio en FC Jokerit liepen op niets uit. Van der Velde legt op telegraaf.nl uit waarom het met deze club wel lukte. "Oud-voetballer van onder meer Roda JC Danny Hoekman is er trainer, een Nederlandse zakenman is deels eigenaar en voetbalmakelaar Henk van Ginkel is er manager." Heerenveen wil FC Hämeenlinna gebruiken om talenten van buiten de EU te stallen. "Voetballers van buiten de EU moet je vanaf hun 21ste 400.000 euro per jaar betalen. Dat vinden wij voor zulke jonge spelers vaak te veel. In Finland geldt die regeling niet", aldus Van der Velde.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  donderdag 27 januari 2005 @ 10:20:12 #287
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_24774264
Tja er valt wat voor te zeggen, maar wie zegt dat die talenten van buiten de EU bij een finse 2e klasser willen spelen.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_24774450
Dat vraag ik me inderdaad ook af. En daarbij wil ik helemaal geen talenten van buiten de EU. Scandi's en anders niks!
  zondag 30 januari 2005 @ 16:45:31 #289
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_24834999
fuck we hadden vandaag over Feyenoord heen gemoeten, gelukkig pikte KJ weer zn doelpuntje mee
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_24835381
Toch nog een punt
pi_24838405
Heerenveen speelde erg slecht, maar NAC ook, dus was een punt wel verdiend.

Ugur was een drama, KJ speelde slecht maar scoorde, Samaras lag steeds op de grond. Er waren ongeveer 30 Heerenveen-supporters.

Hansson deed het wel okee qua neerzetten, op enkele merkwaardige momenten na. Verder bevielen Breuer en Drost me wel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 30 januari 2005 @ 20:06:06 #292
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_24838472
De achterban roept al weken om Breuer ipv Seip. Die wordt op de tribune alleen maar uitgelachen als hij aan de bal is en bezorgt menig supporter een hartaanval als hij met de bal optrekt richting de middellijn
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_24838839
Wat zag Foppe eigenlijk in Seip en wat ziet Verbeek nu in Seip? Het is een leuke voetballer voor Veendam ofzo, maar niet voor Heerenveen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24839087
quote:
Op zondag 30 januari 2005 20:06 schreef One_conundrum het volgende:
De achterban roept al weken om Breuer ipv Seip. Die wordt op de tribune alleen maar uitgelachen als hij aan de bal is en bezorgt menig supporter een hartaanval als hij met de bal optrekt richting de middellijn
Gelul, Seip is erg goed bezig de laatste tijd en was tegen Ajax de beste man van het veld. Toegegeven, Breuer deed het zeker niet slecht vandaag.
pi_24839102
quote:
Op zondag 30 januari 2005 20:06 schreef One_conundrum het volgende:
De achterban roept al weken om Breuer ipv Seip. Die wordt op de tribune alleen maar uitgelachen als hij aan de bal is en bezorgt menig supporter een hartaanval als hij met de bal optrekt richting de middellijn
Alsof ze zoveel van Breuer afweten. En wat je zegt is zwaar overtrokken. Seip heeft zich dit seizoen sterk ontwikkeld en is het niveau Veendam echt wel voorbij. Hansson maakt ook een wat mindere tijd door.

Wat wel opvalt is het sterke spel van Drost in vergelijking met Rsaza.
pi_24839105
quote:
Op zondag 30 januari 2005 20:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat zag Foppe eigenlijk in Seip en wat ziet Verbeek nu in Seip? Het is een leuke voetballer voor Veendam ofzo, maar niet voor Heerenveen.
Hij is beter dan elke willekeurige FCDB-verdediger
  zondag 30 januari 2005 @ 21:42:07 #297
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_24839326
En nog even en dan staat Drost definitief in de basis als dit na deze week nog niet het geval is
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_24839443
Drost

Ik was sceptisch over de supporters die om hem riepen maar ik heb hem nog nooit in de tweede gezien. Na vandaag weet ik zeker dat hij nu al beter is dan Rsaza.
pi_24839544
quote:
Op zondag 30 januari 2005 20:56 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Hij is beter dan elke willekeurige FCDB-verdediger
Dat weet ik dus wel zeker van niet. Seip zou hier met het 2e mee mogen doen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24839983
quote:
Op zondag 30 januari 2005 21:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat weet ik dus wel zeker van niet. Seip zou hier met het 2e mee mogen doen.


Er staat alleen maar drama bij jullie achterin. Uneken te oud, Olfers zat op de bank bij Excelsior. Alleen Verhaegh vind ik wel een aardig talent, maar dat is een rechtsback en dus niet vergelijkbaar met Seip. Heb jij Hee - FCDB geheel gezien? Seip was goed...
pi_24840041
Ik heb Heerenveen - FCDB in z'n geheel gezien ja. Seip is echt geen held. Uneken is te oud inderdaad, maar ik zie ook liever Volmer achterin staan of Meye (die nu verhuurd is). Meye, Verhaegh, Snoyl en Olfers zijn echt wel beter dan Seip.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')