quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:32 schreef MaxPower het volgende:
Paul Verhaegh 01.09.1983
oh vandaar...quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:33 schreef MaxPower het volgende:
klopt niet helemaal trouwens want Kruiswijk en Tuyp zijn afgevallen, en Jerrel Wolfgang is daarvoor teruggehaald. Beiden waren niet geheel fit geloof ik.
friebelquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik dacht al...
Rojer.
ik heb em eigenlijk amper of nooit zien spelenquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik wou al zeggen, wat is er mis met Schaars? Prima jongen voor jong oranje.
Hierop afgaand vermoed ik:quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:51 schreef MaxPower het volgende:
Doel: Erwin Friebel (RBC Roosendaal), Boy Waterman (SC Heerenveen); Verdediging: Michael Jansen (Vitesse), Frank van Mosselveld (Willem II), Civard Sprockel (Excelsior), Paul Verhaegh (FC Den Bosch), Jerrel Wolfgang (SC Heerenveen), Ramon Zomer (FC Twente); Middenveld: Edson Braafheid (FC Utrecht), Richard Haklander (De Graafschap), Nicky Hofs (Vitesse), Danny Mathijssen (Willem II), Stijn Schaars (Vitesse); Aanval: Daniël de Ridder (Ajax), Sandro Calabro (FC Utrecht), Klaas-Jan Huntelaar (SC Heerenveen), Robin van Persie (Arsenal), Eldridge Rojer (Vitesse).
van knvb.nl
Welke radio-zender?quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
Nog steeds 0-0...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |