Dat zijn dus in elk geval 400 doden.quote:Op maandag 6 september 2004 12:03 schreef Tokay het volgende:
Ik ben echt beniewd hoe het afloopt met die schoolgijzeling in Noord-Ossetië.
Hoe lang duurt die nou al!?
Als ze dat gebouw gaan bestormen, hoop ik wel dat ze het beter aanpakken dan bij dat theater in Moskou.
Hoeveel medailles zullen we halen? Ik denk misschien nog wel meer dan in Sydney...quote:Op maandag 6 september 2004 12:18 schreef Tokay het volgende:
Er gaan geruchten dat DJ Tiësto de muziek verzorgt tijdens de opening van de Olympische Spelen in Athene.
Dit heeft niks te maken met achterlopen, dit is gewoon een leugen.quote:Op maandag 6 september 2004 12:20 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik ben echt een lekker ding.
Zo stom zullen ze vast niet zijn.quote:Op maandag 6 september 2004 12:03 schreef Tokay het volgende:
Ik ben echt beniewd hoe het afloopt met die schoolgijzeling in Noord-Ossetië.
Hoe lang duurt die nou al!?
Als ze dat gebouw gaan bestormen, hoop ik wel dat ze het beter aanpakken dan bij dat theater in Moskou.
Ik denk dat dat Bart zelf weinig uitmaakt; hij is zo gelukkig met die Sabine, hij heeft in dat Big Brother-huis in ieder geval de liefde van zijn leven gevonden!quote:Op maandag 6 september 2004 12:44 schreef Bupatih het volgende:
Wow. Dat Big Brother is toch revolutionair zeg
Ik hoop dat Bart gaat winnen.
Whehe. Tenzij hij per ongeluk een kwakje heeft laten vallen op haar jurk ofzo.quote:Op maandag 6 september 2004 12:52 schreef Insomaniac het volgende:
Het schijnt dat Bill Clinton met zn stagiare heeft gerommeld!! Ik geloof er niks van, hij zou Hilary nooit bedriegen. En daarnaast, hoe wilde die stagiare het bewijzen? Zn sperma inleveren ofzo?
.
En ik denk dat Ruud een echte BN'-er wordt. En hij is ook nooit depressief ofzo.quote:Op maandag 6 september 2004 12:55 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik denk dat dat Bart zelf weinig uitmaakt; hij is zo gelukkig met die Sabine, hij heeft in dat Big Brother-huis in ieder geval de liefde van zijn leven gevonden!
Wat een leuk stel hè, ze zijn écht gek op elkaar. Dat zie je gewoon.
Dat zou ze dan toch gewoon wassen, ik bedoel, je gaat toch geen jurk met sperma bewaren.quote:Op maandag 6 september 2004 12:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
Whehe. Tenzij hij per ongeluk een kwakje heeft laten vallen op haar jurk ofzo.
Gekke vraag misschien, maar mòcht je John Lennon toevallig tegen het lijf lopen, zou je dan een handtekening voor me willen vragen? Hij schijnt nogal makkelijk te benaderen zijn.quote:Op maandag 6 september 2004 12:53 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ga komend jaar denk ik op vakantie naar New York. Ik wil erg graag het WTC een keer zien..
Je hebt gelijk, ze is een engel.quote:Op maandag 6 september 2004 12:56 schreef Bupatih het volgende:
Wat is die prinses Diana toch goed voor andere mensen. Ik hoop dat we nog heel lang van haar kunnen genieten als prinses. Zij en Charles zijn ook zó gelukkig samen.
Geen probleem, ik spreek hem gewoon aan! Over Lennon gesproken, ik vind zn nieuwe vriendin Yoko Ono zo'n schatje.quote:Op maandag 6 september 2004 12:59 schreef Tokay het volgende:
[..]
Gekke vraag misschien, maar mòcht je John Lennon toevallig tegen het lijf lopen, zou je dan een handtekening voor me willen vragen? Hij schijnt nogal makkelijk te benaderen zijn.
Alvast bedankt, Inso!
Proest!quote:Op maandag 6 september 2004 13:04 schreef Bupatih het volgende:
Wat is die Michael Jackson toch een lieve knul hè?. Zo'n lief, klein bruin jongetje
Ja, en dan die kinderen van hen...William en Harry.quote:Op maandag 6 september 2004 13:05 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ze is een engel.
Net als de oma van Charles, kom, hoe heet ze?
De Queen Mum, die bedoel ik.
Die wordt makkelijk 105, wat een kranig besje!
Precies. Ik weet zeker dat dat op een uiterst vredige manier kan.quote:Op maandag 6 september 2004 13:09 schreef Posdnous het volgende:
'Misschien is het een goed idee de Joden nu maar naar hun oorspronkelijke land te sturen. Daar in Israel zitten ze lekker rustig en is het gedaan met die geloofsconflicten overal.'
Absoluut, ze is zijn muze.quote:Op maandag 6 september 2004 13:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Geen probleem, ik spreek hem gewoon aan! Over Lennon gesproken, ik vind zn nieuwe vriendin Yoko Ono zo'n schatje.. Ze zal hem vast stimuleren nog beter zijn best te doen voor zijn bandje.
Over muziek gesproken, ken jij die nieuwe band Queen. Met hun eerste (en waarschijnlijk laatste) nummer Killer Queen.quote:Op maandag 6 september 2004 13:14 schreef Tokay het volgende:
[..]
Absoluut, ze is zijn muze.
Ik weet zeker dat de andere bandleden dol op haar zullen zijn, en dat ze goede maatjes gaat worden met Linda Eastman, je weet wel, die fotografe waar Paul het mee doet.
Klinkt goed! Veel succes daar. En niet teveel wodka drinken, hè?quote:Op maandag 6 september 2004 13:18 schreef djkoelkast het volgende:nieuwe baan! ik kan morgen in Tsjernobyl beginnen, iets met duurzame energie
Ik denk trouwens niet dat die Eastman een blijvertje is hoor.quote:Op maandag 6 september 2004 13:14 schreef Tokay het volgende:
[..]
Absoluut, ze is zijn muze.
Ik weet zeker dat de andere bandleden dol op haar zullen zijn, en dat ze goede maatjes gaat worden met Linda Eastman, je weet wel, die fotografe waar Paul het mee doet.
Grappenmaker!quote:Op maandag 6 september 2004 13:19 schreef BGS het volgende:
They've landed on the moon! Awright!
gaat vast en zeker over paardenfokkerij ... blehquote:Op maandag 6 september 2004 13:21 schreef beaverhausen het volgende:
Er schijnt een nieuw forumpje te zijn. Fok of zoiets. Dat gaat nooit wat worden..
Ze gaan heus de gulden niet vervangen hoor, alles zou dan stukken duurder worden!quote:Op maandag 6 september 2004 13:22 schreef djkoelkast het volgende:
whahahaha ze zeggen dat er een nieuwe europese munt komt: de Ecu!
Nou van onze gulden blijven ze mooi af!
Wédden van wel! Die overleeft ze allemaal!quote:Op maandag 6 september 2004 13:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik denk trouwens niet dat die Eastman een blijvertje is hoor.
En ik ben al aan het sparen voor de nieuwe Boudewijn Büch!quote:Op maandag 6 september 2004 13:20 schreef Insomaniac het volgende:
Ik verheug me trouwens erg op het volgende boek van Annie M.G. Schmidt..
Straks komt er ook nog een Nederlands sportkanaal. Naah, vast niet!quote:Op maandag 6 september 2004 13:29 schreef beaverhausen het volgende:
Er schijnen nu in Nederland ook commerciële zenders te komen. Alsof we niet genoeg hebben aan Ned 1, 2 en 3!.
Het moet toch niet gekker worden, het lijkt wel science fiction joh!quote:Op maandag 6 september 2004 13:49 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb iets gaafs gekocht! CD-I; interactieve CD, dat gaat het helemaal worden!
Met cartridge kun je zelfs films vanaf cd op tv kijken! wat een techniek!
Ah, nog iemand die gebruik maakt van het openbaar vervoer!quote:Op maandag 6 september 2004 16:05 schreef Murray het volgende:
Weet iemand hoe laat de veerboot naar Schokland vertrekt? Kan het nergens vinden?
Geen idee, ik neem meestal gewoon de Hindenburg, comfortabel en veilig.quote:Op maandag 6 september 2004 16:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ah, nog iemand die gebruik maakt van het openbaar vervoer!
Weet jij misschien wat een retourtje Parijs - New York kost, per Concorde?
Een vierkant! Tiev't een eind op!quote:Op maandag 6 september 2004 19:18 schreef siekman het volgende:
ze zeggen dat er iets van een wiel is uitgevonden maar dat kan natuurlijk niet
ik heb net de sportive vierkante is helemaal het einde
quote:Op maandag 6 september 2004 13:19 schreef BGS het volgende:
They've landed on the moon! Awright!
Jij loopt ook wel achter op het nieuws...quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:05 schreef Murray het volgende:
[...]gezeur over Kennedy[...]
De maan... wat een mafketel...dat kan toch nooit!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 20:35 schreef Tokay het volgende:
Zijn er nog meer mensen uit Brabant die zaterdag naar de Fok! 5 jaar-meet in Utrecht gaan?
quote:Op woensdag 8 september 2004 21:03 schreef Rampestamper het volgende:
Laatst zag ik toch zoiets raars! Er stondt een groepje mensen dom te lachen naar een man met een soort doos voor zijn gezicht en een handdoek over zijn hoofd. Hij had ook nog een stok in zijn hand. Opeens een vette bliksem! Ik dacht "Nou! Die zijn er geweest!" Zegt die vent met die doos: "Als u volgende week bij mij in de winkel komt kunt u de foto ophalen!" Dus ik ging, nieuwsgierig als ik ben, deze week naar die vent zijn winkel toe en ben met dat groepje mensen mee naar binnen gelopen. Heeft me die vent toch een mooi schilderij van die mensen gemaakt! Echt waar. Levensecht!
Ik ken nóg een nieuwere rage!quote:Op woensdag 8 september 2004 20:46 schreef Bupatih het volgende:
Wow...Ik ben al in het bezit van de nieuwste rage
Het heet Tamagotchi.
Het is een elektronisch knuffeldiertje dat je erg goed moet verzorgen.
Anders gaat het dood.
Welnee joh!quote:Op donderdag 9 september 2004 10:18 schreef DaMart het volgende:
Die Bush lijkt me trouwens een geschikte vent voor de presidentsverkiezingen. Ik denk dat hij de erfenis van Clinton perfect zou kunnen overnemen, beter dan zijn opponent Al Gore. Volgens mij zou de hele wereld wel eens kunnen profiteren van deze slimme vent als hij wordt gekozen. Volgens mij gaat hij dat met ruime meerderheid redden.
Nog wel, tenzij die plannen doorgaan om een dijk te bouwen die Noord Holland met Friesland verbindt.quote:Op donderdag 9 september 2004 10:37 schreef mvt het volgende:
Hmm, ik zou toch zweren dat de Zuiderzee zout water is ipv zoet water
HA! dacht je echt dat dat doorging? Dat is veel te veel werk!quote:Op donderdag 9 september 2004 11:28 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Nog wel, tenzij die plannen doorgaan om een dijk te bouwen die Noord Holland met Friesland verbindt.
Stel je voor zeg, straks gaan ze nog Wieringen nog met de rest van Noord-Holland verbindenquote:Op donderdag 9 september 2004 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
HA! dacht je echt dat dat doorging? Dat is veel te veel werk!
Nee joh! ARPA .. zodat geheime diensten overal ter wereld informatie kunnen uitwisselen ..quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:28 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ik heb gehoord dat een stel wetenschappers het voorelkaar gekregen hebben om een paar computers met elkaar te verbinden. Ze noemden het Intronet ofzowiets. Wat heeft dat nou voor nut?
en er hoeven binnenkort geen paarden meer voor de wagenquote:Op donderdag 9 september 2004 18:56 schreef Rampestamper het volgende:
Er schijnt ook een vervanger te zijn voor kolen, wisten jullie dat? Elektriesietijd noemen ze hot ofzo.
ik in een zakje echte hollandse smiths chipsquote:Op donderdag 9 september 2004 23:03 schreef Tokay het volgende:
Ik heb toch zo'n trek in een Raider.![]()
Nee, dan heb ik nog liever paprika fritessticks van Smiths!quote:Op donderdag 9 september 2004 23:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ik in een zakje echte hollandse smiths chips
Een zakje Treets gaat er trouwens ook wel inquote:Op donderdag 9 september 2004 23:03 schreef Tokay het volgende:
Ik heb toch zo'n trek in een Raider.![]()
Nee, geef mij toch maar liever Bonitos.quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:03 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Een zakje Treets gaat er trouwens ook wel in
Ik neem nog even een lekkere Raider.quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:26 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, geef mij toch maar liever Bonitos.![]()
quote:Op zondag 12 september 2004 09:23 schreef Golf het volgende:
Héé, Tokay heeft haar 1e topic in de TTT staan.![]()
quote:Op zondag 12 september 2004 09:23 schreef Golf het volgende:
Héé, Tokay heeft haar 1e topic in de TTT staan.![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:37 schreef DaMart het volgende:
Wat een onzin hoorde ik nou toch weer zeg! iemand vertelde me dat de aarde rond is en niet plat... die waanzin gellof je toch niet!
Bill Clinton? Is dat die man die graag president wil worden?quote:Op maandag 6 september 2004 12:52 schreef Insomaniac het volgende:
Het schijnt dat Bill Clinton met zn stagiare heeft gerommeld!! Ik geloof er niks van, hij zou Hilary nooit bedriegen. En daarnaast, hoe wilde die stagiare het bewijzen? Zn sperma inleveren ofzo?
.
Amerika?quote:Op zondag 12 september 2004 18:32 schreef Balthar het volgende:
In Amerika hebben ze een acteur als president gekozen, Reagan heet die.
Het zal mij benieuwen.
Kijkcijfers? Dan eerder luistercijfers en die lijken me tamelijk laag omdat Veronica niet meer mag uitzenden op hun schip.quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:24 schreef funmaster het volgende:
Veronica gaat binnenkort een kanaal delen met Kindernet, ik denk zeker dat de kijkcijfers hoog zijn!
Van Frankrijk?quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:17 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik neem nog even een lekkere Raider.
Maar even serieus, ik heb dus van horen zeggen dat ze een tunnel willen gaan graven van Frankrijk naar Engeland!Van de gekke hoor!
Godver! Ik hoor net dat die net Harry Potter is herkozen... wat een baggerverkiezingenquote:Op maandag 13 september 2004 09:34 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig! Het kabinet Bak-ellende is gevallen.
Nu maar hopen dat er iemand premier wordt die wel de kwaliteiten heeft die iemand een goed leider maken. Geen Bak-ellende meer ajb
Wat toevallig dat je hem Harry Potter noemt, zo heet dat kinderboek ook!quote:Op maandag 13 september 2004 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Godver! Ik hoor net dat die net Harry Potter is herkozen... wat een baggerverkiezingen![]()
Waar gaat dat over ?quote:Op maandag 13 september 2004 20:36 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Wat toevallig dat je hem Harry Potter noemt, zo heet dat kinderboek ook!
Over een ene tovenaarsleerlingquote:Op maandag 13 september 2004 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar gaat dat over ?
Over een jongen die ontdekt dat hij eigenlijk een tovernaar is! Meer kan ik er niet over zeggen, behalve dan dat het verfilmd wordt.quote:Op maandag 13 september 2004 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar gaat dat over ?
Film ? De technologie staat ook voor niets he tegenwoordig... is film niet zo iets met van die bewegende plaatjes op een scherm ?quote:Op maandag 13 september 2004 20:56 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Over een jongen die ontdekt dat hij eigenlijk een tovernaar is! Meer kan ik er niet over zeggen, behalve dan dat het verfilmd wordt.
Daar zou je zo een film van kunnen maken.quote:Op maandag 13 september 2004 20:49 schreef DaMart het volgende:
BREAKING NEWS!
Die grote boot he... die Titanic die ze pas te water hebben gelaten, schijnt te zijn gezonken...Er zijn doden bij en zo... was net op de tamtam!
Jezus, dat weet je toch wel! Je bent toch wel eens in een bioscoop geweest?!quote:Op maandag 13 september 2004 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Film ? De technologie staat ook voor niets he tegenwoordig... is film niet zo iets met van die bewegende plaatjes op een scherm ?
Nederland 3?quote:Op maandag 6 september 2004 13:29 schreef beaverhausen het volgende:
Alsof we niet genoeg hebben aan Ned 1, 2 en 3!.
Hij moet ook wat aan z'n haar laten doen.quote:Op zondag 12 september 2004 07:59 schreef Tokay het volgende:
Volgens mij is Gerard Joling homo.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |