Patser!quote:Op maandag 6 september 2004 14:11 schreef qwerty_x het volgende:
en de lijst goed en beperkt wordt te lang
Heb jij ook al in Litouwen gewoond? Wanneer zat jij daar? Ik in '92/'93.quote:Op maandag 6 september 2004 14:11 schreef qwerty_x het volgende:
zeer goed
Rusland
Finland
Litouwen
UK
Brazilie
(in bovenstaande landen gewoond)
eind 91 tot 93, dezelfde tijd dus, alleen niet in Vilnius zoals jij, maar in Klaipedaquote:Op maandag 6 september 2004 18:40 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Heb jij ook al in Litouwen gewoond? Wanneer zat jij daar? Ik in '92/'93.
Ivo
quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:18 schreef Litman het volgende:
Mmm.. wat is een land echt goed kennen? Het schijnt dat één van de laatste dingen die je leert als je in een land woont de spreekwoorden en gezegdes zijn. Dit als uitgangspunt nemend ken ik 3 landen echt goed:
Nederland
Verenigde Staten
Australië
Ik zou werkelijk geen enkel duits of frans spreekwoord kunnen bedenken
Wie das klockgen zuhause tickt, tickt es nergens
Bij nader inzien ken ik wél duitse spreekwoorden:quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:39 schreef ChrisJX het volgende:
[..]Ik weet zo ook geen Duitse uit m'n mouw te schudden, maar ken wel een Spaanse
Lompe cursussen die ik volg
singapore is ook echt grootquote:Op dinsdag 14 september 2004 09:21 schreef Libris het volgende:
Ik heb in drie landen gewoond:
Nederland (0 - 19)
Belgie(19 - 23)
Nederland (23 - 24)
Singapore (24-26)
Maar ik ken alleen Singapore en Nederland goed. In Belgie woonde ik vlak over de grens met Nederland, dus focusde ik me alleen op Nederland. Singapore ken ik na ruim een jaar erg goed. Vanwege alleen Singaporese collega's..
Nou ja, er wonen 4 miljoen mensen. Heel wat om te leren kennen dus...quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:38 schreef superheist het volgende:
[..]
singapore is ook echt groot![]()
Inderdaad niet echt groot, maar qua topo ken ik dan ook zo'n beetje elke buurt en elke straat in het centrum.quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:38 schreef superheist het volgende:
[..]
singapore is ook echt groot![]()
Zetten mensen in Guinea Bissau een kerstboom?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |