Mag het 22.30u worden? Ik wil graag samen met hubbie Het Blok kijkenquote:Op zondag 5 september 2004 21:16 schreef phluphy het volgende:
Piglet Als het maar niet later wordt dan 22.00 uur![]()
Tja dat slijm is niet echt betrouwbaar, maar zei MiSs-TaKe niet dat ze ook veel slijm verloor toen ze ging bevallenquote:EDIT
Vergeten vraag van Piglet te beantwoorden:
vanochtend heleboel gerommel, vanmiddag rustig, vanavond veel slijm kwijtgeraakt, zou door kunnen gaan voor een prop, maar ik hecht er niet te veel waarde aan.
quote:Bar is net gestript, bloeddruk was goed de weeën gaan rustig verder. ze had vijf centimeter ontsluiting dus we mogen dit keer blijven.
Mag, als je morgen een half uurtje langer blijft liggenquote:Op zondag 5 september 2004 21:51 schreef piglet het volgende:
Mag het 22.30u worden? Ik wil graag samen met hubbie Het Blok kijken![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 22:05 schreef Jambo het volgende:
Dat wordt morgen weer illegaal fokken onder werktijd
Gelukkig wel.quote:Op zondag 5 september 2004 22:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij kan tenminste nog fokken . . .
quote:Op zondag 5 september 2004 22:08 schreef Jambo het volgende:
Gelukkig wel.Is er niemand die je op de hoogte kan houden dan?
Uh oh . . .quote:Op zondag 5 september 2004 22:26 schreef Loena-tik- het volgende:
Ik was legitiem stilletjes hoor, stond te strijken![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 22:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Uh oh . . .
quote:Op zondag 5 september 2004 22:37 schreef Loena-tik- het volgende:
Doel je op nesteldrang? Helaas dat heb ik al weken. Ik heb met die knullen gewoon asociaal veel strijk elke week
![]()
Er zijn idd ergere dingen te bedenken. Zoals babietjes die maar wachten met geboren wordenquote:Op zondag 5 september 2004 22:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
(Nou ja, zo erg is het ook weer niet . . .)
Oh, dat lukt wel hoor . . .quote:Op maandag 6 september 2004 03:47 schreef Bar_en_Mar het volgende:
(ik hoop dat jullie een beetje met die spanning kunnen leven)
Dan moet je nog tot woensdag wachten.....quote:Op maandag 6 september 2004 08:01 schreef phluphy het volgende:
Het gaat primaIk zit er over te denken voor een nieuw record te gaan.
Hoeveel was Luchtbel over tijd?
Ik moet om 9.30 naar het ziekenhuis voor een CTG. Misschien horen we dan weer wat meer.
en daarna naar huis racen om je uitslag te lezen![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 23:12 schreef phluphy het volgende:
Loena laat die strijk lekker liggen, ga snel bevallen en laat de kraamhulp het doen![]()
Is dit trouwens je eerste zwangerschap waarbij je over de datum bent?
Leuk he? Geniet maar lekker van dit gevoel hoor, geweldig he?quote:Op maandag 6 september 2004 08:54 schreef Bar_en_Mar het volgende:
sluiskil 8:30:
wekker gaat......takke herrie
ik heb me toch raar gedroomd vanacht , ik zou pa geworden zijn.
ik doe mijn ogen open en de wekker uit.
uh.... waar is bar??
hmm , geen droom dus..... ben echt pa geworden en ga zometeen weer richting zhuis
misschien dat ik bar en die kleine mee kan krijgen![]()
*Gaaaap*
mar zei toch dat het een jongen is?quote:Op maandag 6 september 2004 08:22 schreef Jambo het volgende:
Gefeliciteerd Bar en MarWe gaan er toch geen gewoonte van maken he, om naam en geslacht nog even niet te vertellen
Phluphy, heel veel succes en sterkte straks in het ziekenhuis.
quote:moeder superfit , kleine lekker hongerig (wist zijn weg gelijk goed te vinden) liggen ze nu nog lekker in het ziekenhuis wat bij te komen.
oh, ben blij dat ik niet de enige ben die dat vond. Zat hier achter m'n computer het te lezen en kon het niet laten om even 'oooooooow' te roepen. M'n man keek me aan alsof ik gek wasquote:Op maandag 6 september 2004 09:32 schreef dutchie het volgende:
Bar, ontroerend dat stukje van dat wakkerworden.![]()
Wat zij zegt, als je haar er in betrekt heb je meer kans dat ze haar mond houdt.quote:Op maandag 6 september 2004 10:27 schreef pluisje het volgende:
Tex, ik zou je zus dan toch maar in vetrouwen nemen, en zeggen dat ze de naam geraden heeft.
quote:Op maandag 6 september 2004 08:54 schreef Bar_en_Mar het volgende:
sluiskil 8:30:
wekker gaat......takke herrie
ik heb me toch raar gedroomd vanacht , ik zou pa geworden zijn.
ik doe mijn ogen open en de wekker uit.
uh.... waar is bar??
hmm , geen droom dus..... ben echt pa geworden en ga zometeen weer richting zhuis
misschien dat ik bar en die kleine mee kan krijgen![]()
*Gaaaap*
inderdaadquote:Op maandag 6 september 2004 10:27 schreef pluisje het volgende:
Tex, ik zou je zus dan toch maar in vetrouwen nemen, en zeggen dat ze de naam geraden heeft. Of zeggen dat de naam die ze nu steeds noemt, er eentje is die jullie overwegen, maar dat jullie er nog niet helemaal uit zijn. En dan vragen of ze er dus mee wil stoppen, omdat het voor jullie niet zo leuk is op deze manier.
Het is natuurlijk niet leuk dat ze dan de naam weet, maar hoe het nu is is het ook niet leuk natuurlijk...
Gaan we schelden?quote:Op maandag 6 september 2004 12:17 schreef piglet het volgende:
Lastig kind heb jij zeg!
quote:Op maandag 6 september 2004 12:23 schreef phluphy het volgende:
Gaan we schelden?![]()
![]()
![]()
Het enige spannende nieuws dat ik heb is dat mijn huishouden weer beval-klaar is...quote:Op maandag 6 september 2004 12:17 schreef piglet het volgende:
Of Loena moet spannend nieuws hebben natuurlijk
Das wel heel erg gaaf en toevallig (en een hele opluchting voor jou ookquote:Op maandag 6 september 2004 12:55 schreef melonovy het volgende:
Kreeg ik een mailtje terug en wat denk je, we zijn op precies dezelfde dag uitgerekend!![]()
!!! Echt super leuk dit!
quote:Op maandag 6 september 2004 13:01 schreef Luchtbel het volgende:
Piglet even over dat kraampakket goed vertsoppen en niet in kijkenIk heb goed nieuws; mijn kraampakket is helemaal ongebruikt gebleven!
Jawel hoorquote:Op maandag 6 september 2004 13:40 schreef piglet het volgende:
[..]
Maar of het nou echt goed nieuws is
Anyway: als je er nog vanaf wil kun je het aan dit goede doel doneren.
Kom op Phluph, jij en ik op van die blokken waar prijzen overhandigd worden, nr 3 erbij, ik weet niet wie dat is, ik denk.quote:Op maandag 6 september 2004 13:44 schreef phluphy het volgende:
Luchtbel Nu heb ik een dilemma![]()
ach ja, zo zie je maar weer. Damon is met 38 weken geboren en ik had een bevalling van 36 uur (eerlijkheidshalve moet ik er wel bij zeggen dat ik ben ingeleid, maar de weeen waren in ieder geval dus krachtig genoeg)quote:Op maandag 6 september 2004 13:50 schreef phluphy het volgende:
GrrrrFolder meegekregen en gelezen. Onderwerp: Serotiniteit (= Overdragenheid).
Ik citeer: U moet er rekening mee houden dat na een erg lange zwangerschap de bevalling soms trager verloopt. De weeën zijn niet krachtig genoeg.
Ja, ik vind mezelf vandaag echt heel erg zielig. Eigenlijk heb ik totaal geen recht om te klagen. Er zijn veel ergere dingen op de wereld, maar zelfmedelijden is af en toe zo lekker. Ik ben het gewoon zat dat ik mijn bewegingsvrijheid kwijt ben en daardoor niet meer in staat ben om de dingen te doen die ik nu nog moet doen (bijv. in de tuin rommelen).quote:Op maandag 6 september 2004 14:36 schreef lily het volgende:
m@x, het valt niet mee heh. Hopenlijk duurt het niet lang meer...
Ik zit daar dus nu al mee. Sinds ik echt zichtbaar zwanger ben wil Damon niks meer van me weten. Het is alleen nog maar papa wat de klok slaat. Hij wil ook niks van een baby ofzo weten. Wil geen nachtkusje meer van me. Bah, is helemaal niet leukquote:Op maandag 6 september 2004 15:05 schreef Grijs het volgende:
Nogmaals gefeliciteerd met JD! Mooi knulletje, hoor!
Alicia reageert net zo als Daan in het begin op Judith reageerde. Daan negeerde haar ook en trok heel erg naar K3 toe. Van mij moest hij ook wat minder hebben, alsof ik nu bij de baby hoorde en niet meer bij hem. We hebben geprobeerd hem zoveel mogelijk overal bij te betrekken en wat momenten alleen met Daan door te brengen. 't Is allemaal goed gekomen, maar ik denk dat dat toch wel ruim een maand heeft geduurd.
Kan wel kloppen. Vanochtend aan CTG wilde hij/zij maar niet wakker worden, totdat we het gingen hebben over kleertjes, ja hoor, wakker !! Dat moet een meid zijn !quote:Op maandag 6 september 2004 14:03 schreef Rottdog het volgende:
het wordt gewoon een meid en haar haar zit gewoon nog niet goed in de plooi![]()
Viel bij mij wel mee met de kracht van mijn weeënquote:Op maandag 6 september 2004 13:50 schreef phluphy het volgende:
GrrrrFolder meegekregen en gelezen. Onderwerp: Serotiniteit (= Overdragenheid).
Ik citeer: U moet er rekening mee houden dat na een erg lange zwangerschap de bevalling soms trager verloopt. De weeën zijn niet krachtig genoeg.
quote:Op maandag 6 september 2004 18:44 schreef Bar_en_Mar het volgende:
zoals belooft ff een update
dit is dus Thijs![]()
[]
geborenop 6 sept. 2004 in terneuzen
ff voor de duidelijkheid die kleine is Thijs , en die grote is Mar
Liefquote:Op maandag 6 september 2004 18:44 schreef Bar_en_Mar het volgende:
dit is dus Thijs![]()
afbeelding
geborenop 6 sept. 2004 in terneuzen
Ik heb er ook behoorlijk last van Githa. Het enige wat ik nu doe, is regelmatig met m'n voetjes omhoog zitten. Verder zou je kunnen proberen wat vaker bleekselderij (quote:Op maandag 6 september 2004 20:00 schreef Githa het volgende:
Even een vraagje alweer![]()
Wat kun je eigenlijk doen tegen vocht vasthouden? Mijn voeten o.a. zijn echt aan het opzwellen en ik heb er eigenlijk best last van.... wie weet zijn er wat huis, tuin en keuken tips?...
Hoe ver ben je nu ook alweer? Ik had er eerder in de zwangerschap ook al last van, maar ik weet niet meer precies vanaf wanneer... Misschien dat je het wel even aan moet kaarten bij de verloskundige, al is het volgens mij niet abnormaal als je er al wat vroeger last van hebt. Maar zeker weten doe ik het niet eigenlijkquote:Op maandag 6 september 2004 20:15 schreef Githa het volgende:
Misschien wat naïef maar ik dacht eigenlijk dat je daar ( mist je daar normaal ook nooit last van hebt ) pas later in de zwangerschap last van kreeg![]()
quote:Leg een kussen of wat boeken onder het voeteneinde van het matras. Hierdoor bevorder je de terugstroom van het vocht naar de vaten en kan je het beter uitplassen.
quote:
Bij plotselinge toename van het vocht is het verstandig om contact op te nemen met je verloskundige. Het kan zijn dat je bloeddruk toch gestegen is. Vooral als je ook andere klachten hebt, zoals hoofdpijn of een misselijk gevoel, moet je je bloeddruk laten controleren.
Volgens mij kan het niet zo veel kwaad, als het maar niet gepaard gaat met een hoge bloeddruk.quote:Op maandag 6 september 2004 21:41 schreef Githa het volgende:
Ik ben nu 18 weken![]()
Ik weet ook helemaal niet of het kwaad kan/ erg is en of je het kan voorkomen of iig kan verminderen ???
Nu merk ik pas hoe slecht ik op de hoogte ben van alles![]()
Heb jij er erg last van piglet ?
Goed, ik heb Lemmings online ontdekt (spelletje)quote:Op maandag 6 september 2004 21:52 schreef Loena-tik- het volgende:
Phlups, hoe is ie nu met je?
quote:Op maandag 6 september 2004 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Babyfluf, het valt me tegen dat je net zo lief bent als je mama en mij niet hebt willen pestenDikke
voor je mama en kom er alsjeblieft snel uit??
Lily, wat vervelendquote:Op maandag 6 september 2004 15:10 schreef lily het volgende:
even een quote van grijs uit het felicitatietopic van Knorretje
[..]
Ik zit daar dus nu al mee. Sinds ik echt zichtbaar zwanger ben wil Damon niks meer van me weten. Het is alleen nog maar papa wat de klok slaat. Hij wil ook niks van een baby ofzo weten. Wil geen nachtkusje meer van me. Bah, is helemaal niet leuk
Ik besteed er geen aandacht aan verder maar toch... Hij of zij is nog nieteens geboren. Ach ja, het zal wel goed komen.
Neuquote:Op dinsdag 7 september 2004 07:45 schreef Sugar het volgende:
Fluffie! Hoe is het met je vandaag de dag?![]()
En Loena al een derde ventje?![]()
Nou in dat geval Phlups ga dan even contracties krijgen, waarna je binnen no time VO hebt en stronteigenwijze baby-Phlups in AAV deze wereld in glijdt!!! Zo deftig genoeg baby-Phlups?quote:Op dinsdag 7 september 2004 08:09 schreef phluphy het volgende:
Verder heb ik nagedacht over mogelijke oorzaken voor het uitblijven van de bevalling. Misschien krijg ik wel een deftige baby die niet met weeën maar met contracties de geboorte wil laten beginnen?
Ik wensch dat u per omgaande een passende verklaring afgeeft voor de door u gehanteerde afkortingen, want ik begrijp er geenr reet vanquote:Op dinsdag 7 september 2004 08:19 schreef Loena-tik- het volgende:
Nou in dat geval Phlups ga dan even contracties krijgen, waarna je binnen no time VO hebt en stronteigenwijze baby-Phlups in AAV deze wereld in glijdt!!! Zo deftig genoeg baby-Phlups?![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 08:31 schreef Luchtbel het volgende:
Phluph! Nog 15 uur en een minuut en je hebt goud!!!!![]()
Ik slaap in etappes en ben niet moe, dus het zal wel goed zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2004 08:36 schreef piglet het volgende:
Phluphy heb je wel een beetje geslapen vannacht?
Om 15.30 uur. Ik overweeg om op hun standaardvraag "voelt u de baby goed bewegen" NEE te antwoorden, omdat dat een reden zou zijn de boel op gang te gaan brengen. Maar ik zou dan wel jokken. Wat vinden jullie?quote:En hoe laat moet je vandaag in het ziekenhuis zijn?
Nog niet, ik denk er nog even over.quote:Wat een sukkels trouwens van dat mailtjeDan heb je je echt niet verdiept in de materie hoor
Je hebt ze toch wel een boze mail teruggestuurd hè?
Vind ik ook Loenaquote:Loena, ik vind het een prima plan dat je vandaag de vk naar jou toe laat komen
Het is gewoon een standaard boekje van het ziekenhuis die iedereen behoort mee te krijgen , ik kreeg hem pas vorige week mee.quote:Op dinsdag 7 september 2004 08:36 schreef piglet het volgende:
Xanthe, mmm vreemd dat dat in jouw papieren staat... Ik heb zelf al vaker last gehad van dikke enkels en omdat m'n bloeddruk altijd goed was, was er geen reden tot ongerustheid.
Maar mocht het jou overkomen, dan zou ik wel meteen bellen hoor. Wie weet heeft het te maken met je medische geschiedenis of zo
Pfff.....mijn record gaat eraan geloof ik. Ik hoop het niet hoor Phluph.quote:Op dinsdag 7 september 2004 08:31 schreef Luchtbel het volgende:
Phluph! Nog 15 uur en een minuut en je hebt goud!!!!
Succes
Zolang het niet heel erg is neem ik aan dat het best kan wachten tot mijn volgende bezoek aan de VK ...dat is 15 sept dus volgende week al.quote:Op maandag 6 september 2004 23:08 schreef Martineke het volgende:
ik heb er ook last van hoor Githa (22w2d) lekker rustig met de beentjes omhoog zitten smiddags ff of snachts tijdens je dienst of wanneer dan ookveel drinken (jaaaaaaa ik heb ook abbo op de wc) en tis warrum weer ligt het ook wel beetje aan.
duizelig weet ik weinig van, kweet alleen dat ik het af en toe eens had en bij mij was t omdat ik neigde naar bloedarmoede, heb nu staalpillen gekregen en moet eerlijk zeggen dat ik er geen last meer van heb, zou ook bij jou kunnen zijn natuurlijk, maar hoeft natuurlijk niet. anders even vlos bellen en aankaarten!
Leuk he Xanthe ....Ik twijfelde in het begin heel erg of het wel mijn smurfje was die ik voelde maar nu voel ik het goed hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:05 schreef Xanthe het volgende:
Ik heb vannacht voor de 3e keer mijn beebje gevoeld
De 1e keer was 20 op 21 augustus en vorige week een keertje en nu vannacht heel duidelijk.
Spannend hoor , nog even en ik voel m elke dag
Ow ik maak me er nog niet echt ongerust op.quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:09 schreef Githa het volgende:
[..]
Leuk he Xanthe ....Ik twijfelde in het begin heel erg of het wel mijn smurfje was die ik voelde maar nu voel ik het goed hoor.
En maak je net als ik deed niet gelijk zorgen als je het een paar dagen niet voelt als je het wat drukker hebt.maar ik denk dat je dat stiekem toch doet en terecht
Hahaha ja nu is het nog leuk als het gebeurdquote:Op dinsdag 7 september 2004 09:43 schreef m@x het volgende:
Het is zo'n leuk gevoel om de baby te voelen bewegen [b]Xanthe. Elke keer als ik weer baal door alle stomme kwaaltjes maakt Snotje het weer goed door even flink tegen mijn ribben te trappen (het schatje).
Nee, helemaal geen tekenen m@xquote:Op dinsdag 7 september 2004 09:43 schreef m@x het volgende:
Zijn er bij jou al tekenen van een aanstaande bevalling Piggie. Als Fluf en Loena straks zijn bevallen ben jij de enige LLM in dit topicSlaap je trouwens alweer iets beter?
09-09 maakt fantastische kindjesquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:42 schreef phluphy het volgende:
Piglet![]()
Snoopy Ik vind het fantastisch klinken: 09.09.![]()
Stel je voor het wordt zaterdag (september eleven)![]()
Zeker weten.....quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:04 schreef Lois het volgende:
[..]
09-09 maakt fantastische kindjes![]()
ik ken een uitzondering mijn exquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:04 schreef Lois het volgende:
[..]
09-09 maakt fantastische kindjes![]()
Kijk daar heb je het al!quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:34 schreef phluphy het volgende:
Dutch Ik ben meteen gaan strijken en de administratie gaan doen. Misschien dat bb'tje gevoelig is voor achterstallige betalingen aan de belasting?![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:02 schreef phluphy het volgende:
Fijn Loena![]()
Zeiden ze bij jou nog iets over hoe het nou verder gaat?
Nee zaterdag mag niet, dan ben ik de hele dag weg!quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:42 schreef phluphy het volgende:
Piglet![]()
Snoopy Ik vind het fantastisch klinken: 09.09.![]()
Stel je voor het wordt zaterdag (september eleven)![]()
Micha heeft het gisteren ook voor het eerst echt duidelijk gevoeldquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:29 schreef piglet het volgende:
En de baby voelen is![]()
En ik red het lichamelijk dus niet meer. Ben helemaal kapot na een middag strijken en dan moet ik vanavond ook nog naar de gym. Misschien dat ik dat een keertje oversla. Tip voor de volgende keer: Probeer niet alles op één dag te plannenquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:34 schreef phluphy het volgende:
Max Heel verstandig om je dag lekker vol te plannen. Zo lang je dat lichamelijk redt, is dat echt de beste methode om de tijd lekker snel te laten gaan.
Ik ook niet. Eén of ander geval wat ingebracht wordt, vastgezet wordt achter de baarmoedermond *auw* en wat één of ander hormoon bevat dat de baarmoedermond zacht moet maken.quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:54 schreef Merisse het volgende:
en veternooit van gehoord
Hmm, bel d'r even andersquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:05 schreef rena het volgende:
Kan LW niet even een telefoongesprek plegen met phluphy beeb?![]()
ik denk dat "beeb" de stekker eruit heeft getrokkenquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:05 schreef rena het volgende:
Kan LW niet even een telefoongesprek plegen met phluphy beeb?![]()
This, I gotta see . . .quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:11 schreef Luchtbel het volgende:
Jeetje Phluph, moet ik ze even komen slaan daar ofzo?
Verhuisbedrijf inschakelen is niet te doen vanwege het finaciële.quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:29 schreef piglet het volgende:
Xanthe het verhuizen op zich valt over het algemeen reuze mee hoor (het is het uitpakken waar je enorm lang mee bezig bent). Maar ik zal voor je duimen dat men jullie niet in de steek laat. Misschien is het eventueel een optie om een verhuisbedrijf in te schakelen? Dat zou je misschien wat meer rust geven...
En de baby voelen is![]()
Ehhhmm, is er geen FOK! Ouders verhuisploeg aanwezig ?? De knokploeg hebben we al, dus . . .quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:44 schreef Xanthe het volgende:
Verhuisbedrijf inschakelen is niet te doen vanwege het finaciële.
We moeten een boel dingen nog aanschaffen (kleding kasten en voor de baby enzo) en het kopen van een huisje is nogal uit de lucht komen vallen dus we hebben geen buffer op het moment waarmee we dit kunnen bekostigen (auto gekocht en deze heeft al behoorlijke beurt moeten hebben).
We wachten dus nu maar af.
Een dagje lekker buiten laten waaien, of van dat speciale refresh spul (van Robijn ofzo) erin spuiten. Alhoewel ik dat juist vind stinken eigenlijkquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:44 schreef Xanthe het volgende:
Iemand tips om stank uit vitrage te krijgen?
De oude vitrage heeft zo'n 4 jaar in de garage gelegen in een plastic zak en stinkt nu nogal.
Heb ze al in de wasmachine gedaan en hoop dat dat voldoende mag zijn.
Ken het wel, voordeel hiervan (boven de gebruikelijke gel) is dat als het kind naar reageert op de hormoontjes, dat ze het kunnen verwijderen...quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:00 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik ook niet. Eén of ander geval wat ingebracht wordt, vastgezet wordt achter de baarmoedermond *auw* en wat één of ander hormoon bevat dat de baarmoedermond zacht moet maken.
Ik doe mijn best, heb elke avond voorweeen, maar bevallen ho maar...(en ik heb er nu echt zin in hoor, kom maar op met die bevalling!!!)quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:13 schreef pluisje het volgende:
Oh, en Loena: Tobias vindt het wel eens tijd worden voor een leuk vriendje (of vriendinnetje, mag ook best) in de buurt. Doe eens bevallen
jemig, dat klinkt heftig, is t zo erg?quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:49 schreef Xanthe het volgende:
Hahaha nou stuur die knokploeg ook meteen maar deze kant op dan , hebben ineens trammelant wat voor ons uit de lucht komt vallen.
Leuk tiener meisjes die de heleboel uit hun duim zuigen
Tis hier nu dus behoorlijk stressy , politie is ingelicht en nu maar hopen dan we geen 112 hoeven te bellen....
TC wat ontzettend lief van je dat je aanbiedt om te helpen!!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ehhhmm, is er geen FOK! Ouders verhuisploeg aanwezig ?? De knokploeg hebben we al, dus . . .![]()
Hebbie een webcam?quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:49 schreef Xanthe het volgende:
Hahaha nou stuur die knokploeg ook meteen maar deze kant op dan , hebben ineens trammelant wat voor ons uit de lucht komt vallen.
Leuk tiener meisjes die de heleboel uit hun duim zuigen
Tis hier nu dus behoorlijk stressy , politie is ingelicht en nu maar hopen dan we geen 112 hoeven te bellen....
Nee, doet niet auw hoor, heb het 2x gehad en echt pies of keekquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:00 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik ook niet. Eén of ander geval wat ingebracht wordt, vastgezet wordt achter de baarmoedermond *auw* en wat één of ander hormoon bevat dat de baarmoedermond zacht moet maken.
He bah, nou vinnik het niet leuk meer hoor, niet mee bemoeien he, met je zwangere buikkie!!!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:26 schreef Xanthe het volgende:
Ja het is zo erg later update.
HIHIHIquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:36 schreef Rottdog het volgende:
Pluphy heb het probleem ontdekt, ze zit te wachten op die veter voor dat strikkie in haar haar. Het kan gewoon niet anders
![]()
het duurt echt niet meer zo lang
Nou he? Heb jij er ook al last van?quote:Wat een rotspel dan Lemmingen veuls te verslavend![]()
Leuk!!! Loena wil ook zwangere vriendinnen, maar de meiden van mijn leeftijd vinden zichzelf nog te jongquote:Mijn vriendin is zwanger, 8 en halve weekkennen mekaar nu al zo'n jaartje of 24 en het is net dat we mekaar altijd opvolgen vindt het zo enorm leuk
![]()
Als het een jochie is dan is Zoë uitgehuwelijkt![]()
Ben ook zo nieuwsgierig!!! Maar denk toch echt dat ik een knullenmamma ben en blijf hoor!quote:Ben ook zo benieuwd naar het beebietje van Loenazal het nog een jochie worden of moet Loena op meidencursus
![]()
quote:Heb zo een meeting van de pufclub zal me benieuwen de horror verhalenen natuurlijk foto's kijken maar 1 ding weet ik nu al zeker
Mijn kindje is de mooiste van de wereld
![]()
![]()
Zo moeilijk is het niet hoor, nee hoor jij mag eerstquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:49 schreef phluphy het volgende:
Loena Misschien heb ik het gewoon nog 1 keer nodig dat iemand het voordoet?
Dus Hup Hup Hup! Bevallen jij !
Ikke ??quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:56 schreef Loena-tik- het volgende:
TC wat ontzettend lief van je dat je aanbiedt om te helpen!!!
Doe mij eens 5 van die veters dan !quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:18 schreef CarOnline het volgende:
en volgende dag pijnloos 2 centimeter.
Euh... ik heb slippers aan... sorry...quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:20 schreef phluphy het volgende:
[..]
Doe mij eens 5 van die veters dan !![]()
Flufquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:20 schreef phluphy het volgende:
[..]
Doe mij eens 5 van die veters dan !![]()
misschien een maternitybelt aanschaffen (heet dat ding zo?) sommihe prenatals hebben ze (heb ik me laten vertellen) en anders ff zeggen, kweet iemand die het adres heeft van iets waarbij je ze in duitsland kan bestellen voor 34 euroos.quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:14 schreef Suzanna het volgende:
Even een algemeen vraagje...hebben jullie ook zo'n last van je rug nu je zwanger bent? Bij mij ist nu (alweer!) 26 weken, en m'n buik begint natuurlijk nu echt gewicht te krijgen !! (toch nog maar 3 kilo aangekomen, valt mee he!) Ik vind het fijn om buikbanden te dragen vanwege de steun, maar echt helpen doet het niet tegen de rugpijn. Het is overigens de ene dag erger dan de andere...gisteren was het echt niet leuk meer... moest om de paar minuten even gaan zitten omdat ik anders verging van de pijn...vandaag stukkie minder!!
Maar goed...was niet om te klagen...maar tips? Alvast bedankt!!
En misschien is dat nu juist wel een goed tekenquote:Op woensdag 8 september 2004 09:46 schreef Loena-tik- het volgende:
Hier alles rustig meiden...
Ik hoop dat je gelijk krijgt Pigletquote:Op woensdag 8 september 2004 09:53 schreef piglet het volgende:
[..]
En misschien is dat nu juist wel een goed teken
Je bent al lekker op dreef he M@x, geruststellend idee dat alles morgen klaar is he?(je weet maar nooit!!! Er zijn ook echt mensen die wel lekker bij tijds bevallen)quote:Op woensdag 8 september 2004 09:58 schreef m@x het volgende:
Ik kom trouwens steeds verder in de richting van "klaar voor de bevalling". Nog 1 wasje en dan is al het babyspul schoon, morgenochtend gaan we de klossen halen en ik heb voor de zekerheid alvast bellijstjes bij de telefoon gelegd zodat meneerm@x weet wat hij moet doen. Vandaag ga ik het bevallingsplan op papier zetten en alvast een tasje inpakken voor het geval we toch richting ziekenhuis moeten. Misschien een rare vraag, maar hoe voelt voorwerk? Ik heb geen last van krampjes ofzo maar mijn bekken speelt weer op en voor mijn gevoel zit mijn buik al een stukje lager. Zou dat gefriemel van de afgelopen nacht betekenen dat de baby weer wat verder is ingedaald?
Het gaat deze week eigenlijk wel heel goed, voel me redelijk goed. De jongens zijn weer wat rustiger(lees minder dwars) Tis eigenlijk ook een beetje een wisselwerking denk ik hoor, als ik relaxed ben zijn de jongens dat ook en andersom... Nee hoor zo hou ik het nog wel ff vol hoor!!!quote:Hou je het nog een beetje vol Loena? Kan me voorstellen dat het best zwaar is, zo'n baby in je buik en dan nog twee van die druktemakertjes over de vloer.
Nou je het zegt, had ik ook idd, het gevoel van botjes die in je bekken over elkaar heen schovenquote:Op woensdag 8 september 2004 10:16 schreef piglet het volgende:
O, ja mijn bekken (en dan vooral m'n schaambot) reageerden ook heel duidelijk op het indalen, dus dat kan heel goed
quote:Op woensdag 8 september 2004 10:16 schreef m@x het volgende:
Zo nu maar even naar de supermarkt. Ik heb alvast mijn standaardantwoorden uit het hoofd geleerd:
"Nog 4,5 week"
"Nee, ik zie niet op tegen de bevalling"
"Ja, het kamertje is klaar"
"Ja, ik heb last van de warmte"
"Het wordt een jongetje"
2 weken over de datum:quote:Op woensdag 8 september 2004 10:23 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
![]()
En de laatste weken komt daar bij:
"Ja, idd de laatste lootjes"
"Ja ik ben het wel zat ja"
quote:Op woensdag 8 september 2004 10:25 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
2 weken over de datum:
"Hou je bek!"
quote:Op woensdag 8 september 2004 10:25 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
2 weken over de datum:
"Hou je bek!"
Krijg je dan geen geschrokken reacties?? Van: Oh, je vertelt het gewoon? Volgens mij willen mensen wel vragen 'weet je wat het wordt', maar zijn ze bijna beledigd als je het vertelt, en nog meer beledigd als je het niet verteltquote:Op woensdag 8 september 2004 10:16 schreef m@x het volgende:
"Het wordt een jongetje"
Klopt helemaal. Ze vragen er eerst naar en reageren dan heel erg geschokt wanneer je het ze gewoon verteltquote:Op woensdag 8 september 2004 10:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Krijg je dan geen geschrokken reacties?? Van: Oh, je vertelt het gewoon? Volgens mij willen mensen wel vragen 'weet je wat het wordt', maar zijn ze bijna beledigd als je het vertelt, en nog meer beledigd als je het niet vertelt![]()
Weer twee weken later;quote:Op woensdag 8 september 2004 10:28 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heee idee daar had ik nog niet aan gedacht!!!
Heel verstandigquote:Op woensdag 8 september 2004 11:23 schreef piglet het volgende:
Ik moet zeggen dat het hier nog wel meevalt met de standaardvragen...
Maar misschien dat dat komt omdat ik niet zo veel meer buitenshuis kom![]()
Exact hetzelfde als vorige week gek genoeg, nog net zo groot, niet gegroeid en niet gekrompen.quote:Op woensdag 8 september 2004 07:56 schreef Merisse het volgende:
Ik was benieuwd hoe het met de buik is van Snakelady
Xanthe wat een verhaal! Dikke streep door die namen en adressen heen in je agenda hoor.
Kolere zeg, wat een verhaal. Doe je wel rustig aan nu ??quote:Op woensdag 8 september 2004 00:12 schreef Xanthe het volgende:
-- Verhaal in twee delen --
Oh, heeft 'ie dat ?? Nee, ben je gek! Hij heeft gewoon een vergroot hersencapaciteit, iets wat jij/u/zij/whatever niet heeft.quote:Op woensdag 8 september 2004 10:53 schreef pluisje het volgende:
HIJ HEEFT ZWARE BOTTEN JA
als je voor de 400e keer te horen krijgt dat het best een flinkerd is![]()
Hij ligt nu ongeveer drie weken vast in het bekken(vandaar dat ik ook dacht dat het wel voor de datum geboren zou worden, moet niet zo veel denken geloof ik)quote:Op woensdag 8 september 2004 18:24 schreef Githa het volgende:
Loena_tik .... hoe is het daar ? ligt hij al vast net als phluphy's kleintje en voel je al iets ? ..... spannend weer![]()
Goed zo Pigletquote:Op woensdag 8 september 2004 20:26 schreef piglet het volgende:
Zo, ik ben er weer. Inderdaad weinig bijzonderheden, maar wel dat ook hier het hoofdje vast ligt![]()
Githa, ik zal m'n best doen om niet over de datum te gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |