Rtl 5 is beter Jambersquote:Op zondag 5 september 2004 21:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
RTL 4.
Desperate measuresquote:Op zondag 5 september 2004 21:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Jambers![]()
ik had al bijna een nieuwe gemaaktquote:Op zondag 5 september 2004 21:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij stond al klaar pascal
Ik ook.quote:Op zondag 5 september 2004 21:49 schreef tong80 het volgende:
Zo weer genoten van Expeditie Robinson. Heerlijk programma.
Is die trainer van jullie wellicht iets voor het nederlands elftal ? het lijkt me een man met visie !quote:Op zondag 5 september 2004 22:06 schreef zjroentje het volgende:
Nou nou, dat was weer geweldig in het kleedlokaal vanochtend.
Trainer: "Jeroen, vandaag laatste man. Moet wel lukken."
Ik: "Oh, ok. Wel al 4 jaar niet meer gespeeld, maar ok."
Trainer maakt verdere opstelling
Trainer:"Hmm, Sander is er vandaag niet zie ik. Ok, Kevin, jij vandaag laatse man. Jeroen schuift door naar de spits."
quote:Op zondag 5 september 2004 22:40 schreef SCH het volgende:
De vraag is: ben jij nou een multitalent of is de trainer een randdebiel???
Nouquote:Geen pepernoot klaargespeeld natuurlijk, aangezien ik nog nooit in de spits heb gespeeld.
Het eerste is sowieso waar. De trainer is nieuw dit seizoen, dus over het tweede gedeelte kan ik nog geen uitsluitsel geven.quote:Op zondag 5 september 2004 22:40 schreef SCH het volgende:
Lijkt Van Basten wel met z'n Ooijer-move.quote:Op zondag 5 september 2004 22:06 schreef zjroentje het volgende:
Nou nou, dat was weer geweldig in het kleedlokaal vanochtend.
Trainer: "Jeroen, vandaag laatste man. Moet wel lukken."
Ik: "Oh, ok. Wel al 4 jaar niet meer gespeeld, maar ok."
Trainer maakt verdere opstelling
Trainer:"Hmm, Sander is er vandaag niet zie ik. Ok, Kevin, jij vandaag laatse man. Jeroen schuift door naar de spits."
Geen pepernoot klaargespeeld natuurlijk, aangezien ik nog nooit in de spits heb gespeeld.
Ik gok op dat 2e.quote:Op zondag 5 september 2004 22:40 schreef SCH het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |