quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:38 schreef Anitra het volgende:
Wat een mooie foto's knor. En Alicia dat is wel heel stoer idd:Y
Mooie wagen ook knor en ging het lopen goed?
Hahaha dat komt me bekend voor. Maar ben blij dat het bij jou ook zo'n stuk beter gaat. Maar dat verschil van binnen en buiten ken ik ook. Geniet ervan!!!!quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:40 schreef Knorretje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet wel uitkijken, ben op straat onzekerder dan thuis. En in de gaten houden dat we niet te lang en te ver lopen (niet te veel willen). Maar heb niet te klagen erover.
die weet hij nu ook al te vinden hoorquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:45 schreef shmoopy het volgende:
met z'n eigen middelvingertje.
komt misschien nog wel een keer, ik sta met alicia ook maar op een paar foto's en dat zal waarschijnlijk nu ook wel zo zijn (ik ben nou eenmaal degeen die met dat ding ronsloopt, waar dan ook)quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:46 schreef Insomaniac het volgende:
Knor! Laat Danny anders even een mooie foto van jou en je kroost maken..
En wat kijkt Alicia trots zeg!.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:57 schreef Knorretje het volgende:
[..]
komt misschien nog wel een keer, ik sta met alicia ook maar op een paar foto's en dat zal waarschijnlijk nu ook wel zo zijn (ik ben nou eenmaal degeen die met dat ding ronsloopt, waar dan ook)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |