Ik heb het meestal over de PvdAmf, de Partei van de Arbeit macht frei.quote:Op zondag 5 september 2004 21:17 schreef Monidique het volgende:
Ik prefereer de PvdA Partei van de Arbeit te noemen, om het Duitse, fascisto๏de karakter helder te tonen.
quote:114 tt-TV1 114 zo 05 sep 18:25:02
binnenland ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
BENELUX VIERT ZESTIGSTE VERJAARDAG
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
De Benelux viert zijn 60e verjaardag.
Terwijl de geallieerden in 1944 het
land heroverden, sloten de ministers
van Buitenlandse Zaken van Belgi๋,
Nederland en Luxemburg een samenwer-
kingsakkoord.
Op die manier ontstond een Tol-unie.
Die maakte het mogelijk dat er zonder
tol en zonder beperking goederen kon-
den worden verhandeld. In 1956
verdwenen bijna alle interne heffingen.
Later is de Europese Unie belangrijker
geworden. Toch plegen de 3 regeringen
ook vandaag nog geregeld overleg en ook
op diplomatiek niveau zijn er nog
contacten.
quote:Op zondag 5 september 2004 21:32 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Jij doet anders aardig mee!![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 21:34 schreef Monidique het volgende:
Fuck this shit, ventjes, ik dacht: even kijken of er nog mensen zitten bij mijn oom, maar, nee, dat was niet het geval. Toen dacht ik, goed, dan kijken we toch in het dorpshuis, maar hoe dichter ik de zweef naderde, hoe erger ik mij voelde en ik zag ook nog al die mensen, kermisgangers. Fuck this shit, zei ik tegen mijzelf en ik draaide mij om.
Fuck that shit!quote:Op zondag 5 september 2004 21:34 schreef Monidique het volgende:
Fuck this shit, ventjes, ik dacht: even kijken of er nog mensen zitten bij mijn oom, maar, nee, dat was niet het geval. Toen dacht ik, goed, dan kijken we toch in het dorpshuis, maar hoe dichter ik de zweef naderde, hoe erger ik mij voelde en ik zag ook nog al die mensen, kermisgangers. Fuck this shit, zei ik tegen mijzelf en ik draaide mij om.
Kijk mij es prominenterigachtigheid-ish daar kompleet te zijn.quote:Op zondag 5 september 2004 21:39 schreef UnderWorld_ het volgende:
Kijk nou wat je doet GB
[afbeelding]
Je bent vandaag weer vrouwen tegengekomen? Ja, lastig, ik probeer dat altijdn te vermijden. Vandaag hoorde ik weer zo'n leuk nieuwtje, ongelooflijk, ik kan 'm uiteraard niet vertellen en het gaat jullie ook keiniks aan, maar het doet je wel een beetje denken van: "Vrouwen..."quote:Op zondag 5 september 2004 21:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Ga bij elkaar in huis wonen en raak dan gelijktijdig ongesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |