Ben je wezen kijken op het circuit?quote:Op zondag 5 september 2004 19:25 schreef ondeugend het volgende:
Superbikes was gaaaaaaaaaaaaaaf
En super spannend.
Tja... triest, maar het is nou eenmaal het risico van de sportquote:Wel erg triest dat een 20 jarige motorrijder het leven heeft moeten laten.
Thx allemaalquote:Op zondag 5 september 2004 18:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Danielson, veel succes!
Jij gaat ons dus melden dat je je papietje hebtquote:Op zondag 5 september 2004 19:28 schreef Danielson het volgende:
[..]
Thx allemaalMorgen 14:55 moet het gebeuren
Ik laat jullie daarna weten hoe het ging
Tja... de foto's spreken voor zich denk ikquote:Op zondag 5 september 2004 19:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar PatM, je bandjes zijn goed dus las ik
Tis jammer dat het zomerseizoen alweer bijna voorbij is... anders had ik echt nog m'n voorband ook nog laten vervangen door een BT-45. Maar nu toch ws. snel minder gaat worden qua temperaturen, doe ik voorlopig nog ff tot het voorjaar met de Metzeler... En als ie dan nog steeds niet op is, komt er toch echt een BT-45 op. Dan geef ik m'n voorband wel aan m'n oom... die rijdt wel gewoon rustig, dus hij haalt een veel hogere km-stand met de Metzelers, en haalt er toch niet uit wat eruit te halen valtquote:Op zondag 5 september 2004 19:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Lekker vegen ermee!
Ik ben nog nooit aangehouden (met geen ene brommer of scooter)... overigens zie je het tegenwoordig bij een hoop scooters uit het overwegend duurdere segment, dat ze er terugloop uitlaten op hebben zitten.quote:Op zondag 5 september 2004 19:32 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM..... heb jij weleens gezeik gehad over je originele uitlaat van je scooter? Dat lijkt namelijk een terugloop uitlaat...... maar is gewoon standaard uitlaatje
quote:Op zondag 5 september 2004 19:27 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ben je wezen kijken op het circuit?
[..]
Tja... triest, maar het is nou eenmaal het risico van de sport
Helaas zitten deze mannen niet in een ultra veilige veiligheidskooi...
Tja... dat zal hooguit tot eind deze maand zijn met veel geluk... daarvoor ga ik niet m'n voorband nog vervangen... En opzich gaat het nu ook wel lekkerquote:Op zondag 5 september 2004 19:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Pfoe, niet te snel zeggen! Vandaag weer 27 graden
Nazomer kan nog best knal-proof zijn...
Ja en nee..... tempo ligt natuurlijk veel hoger op het circuit en mensen gaan zichzelf forceren om telkens een betere rondetijd te halen.quote:Op zondag 5 september 2004 19:39 schreef ondeugend het volgende:
Op zich is circuitrijden natuurlijk veiliger dan op de openbare weg rijden.
Deze week blijft het nog mooi.....quote:Op zondag 5 september 2004 19:39 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tja... dat zal hooguit tot eind deze maand zijn met veel geluk... daarvoor ga ik niet m'n voorband nog vervangen... En opzich gaat het nu ook wel lekkermaar ik merk toch enigzins dat de voorband nu de beperkende factor is
En ach... met dat beetje schaamrand wat er nu nog zit rij ik niet voor lul
Gaafquote:Op zondag 5 september 2004 19:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ben met Ralf en nog een vriend meegeweest
Elke dode blijft treurig. En als iemand op het circuit het leven laat is het vaak in omstandigheden waar echt helemaal niemand wat aan kan doen...quote:Ja dat is ook zo, maar daarom is het nog wel te betreuren natuurlijk.
Wat ik begrepen heb, is dat hij onderuit ging......met motor en al weer op de baan terecht kwam en vervolgens niet door een achterop komende motor ontweken kon worden.
Op zich is circuitrijden natuurlijk veiliger dan op de openbare weg rijden. Dat scheelt heel wat bomen, lantaarnpalen en tegemoet komend verkeer. Vallen kan je volgens mij beter op een circuit doen. Maar in dit geval was er weinig ontkomen aan
Ik hoop dat het komend weekend ook nog mooi is. Als het mooi is ga ik samen met m'n zus en m'n zwager naar m'n oom op de motorquote:Op zondag 5 september 2004 19:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Deze week blijft het nog mooi.....
Grrrrrquote:Enne, schaamrand op een smal bandje is wel lullig hoor![]()
Een schaamrand van een 190mm band afrijden is pas stoer
Die hoort helaas bij een van de ca. 15 gestolen motoren van dit weekendquote:Op zondag 5 september 2004 19:46 schreef RB het volgende:
En waar is mijn brommer nu![]()
![]()
Idd....... zoiets had ik ook in Italie, bijna elke motorrijder haalt daar op alle stukken in... maakt niet uit als het net voor een blinde bocht isquote:Op zondag 5 september 2004 19:45 schreef PatrickM het volgende:
Met debielen op de openbare weg die in blinde bochten lopen te sporten heb ik geen medelijden mee (zoals laatst op M-F degene die in Duitsland is omgekomen). Hoe debiel ben je om in een blinde bocht te sporten, terwijl het o zo bekend is dat zeker in Duitsland een hoop bochten onverwachts scherp afbuigenDaar kan ik dan met m'n pet niet bij...
Ben ik blij dat ik met koekblik wasquote:Op zondag 5 september 2004 19:50 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Die hoort helaas bij een van de ca. 15 gestolen motoren van dit weekend![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 19:46 schreef RB het volgende:
SBK foto`s
Die vond het vast geen succesvolle dag vandaag.quote:Op zondag 5 september 2004 19:57 schreef RB het volgende:
Op de laatste foto zie je gewone straat fietsen die ff een ronde mochten rijden![]()
Is d`r zo`n dombo die onderuit gaat vlak voor een bocht![]()
![]()
Dat kun je wel stellen ja.quote:Op zondag 5 september 2004 20:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die vond het vast geen succesvolle dag vandaag.![]()
Verremt misschien?quote:Op zondag 5 september 2004 20:05 schreef RB het volgende:
Dat kun je wel stellen ja.
Ze reden niet eens zo snel , met een gangetje van 60 70
![]()
zonde van zijn duc![]()
Ik kan en wil tot 10 MB hosten, en anders even op Luc wachten.quote:Op zondag 5 september 2004 20:08 schreef RB het volgende:
Heb ook nog korte filmpjes maar kan ze niet plaatsen![]()
Komt wel goedquote:Op zondag 5 september 2004 20:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Verremt misschien?
Of er lag natuurlijk olie of zand op het enigste plekje waar hij reed.![]()
[..]
Ik kan en wil tot 10 MB hosten, en anders even op Luc wachten.![]()
Dan hoefde je zeker in ruil voorlopig nog niet aan de kids te beginnen.quote:Op zondag 5 september 2004 20:20 schreef hollander172 het volgende:
Om ook weer even binnen te vallen en wederom geheel offtopic te gaan, de kogel is door de kerk, er komt een hondje bij in ons gezinnetje.![]()
Eindelijk mag ik een keer zelf de hond uitzoeken, de vorige 6 heb ik wel verzorgd maar niet zelf uitgezocht.
Ik ga m'n randjes ook trotsrandjes noemenquote:Op zondag 5 september 2004 19:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Ghehehe.... maakt het niet uit manBoeiend....
Je hebt ook geen supersport dus je hoeft je er niet voor te schamen
Believe me .. dat komt meer door de soort mensen die erop rijden dan de capaciteiten van de motor.quote:Op zondag 5 september 2004 20:33 schreef PatrickM het volgende:
De meeste mensen zullen iig niet zo vegen met zo'n toermotor
quote:Op zondag 5 september 2004 21:26 schreef ZX9R het volgende:
Doe dit NOOIT op je ZXR750!!!!!!!
http://www.sportsbikeride(...)o/SBR15_Untitled.mpg
Ook niet op een ZX9R !quote:Op zondag 5 september 2004 21:26 schreef ZX9R het volgende:
Jij bent op M-F aan het snuffelen geweestquote:Op zondag 5 september 2004 21:26 schreef ZX9R het volgende:
Moraalridderquote:Op zondag 5 september 2004 21:41 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Jij bent op M-F aan het snuffelen geweest
Zag 'm daar al
Idioten![]()
Niet met mij achterop tenminstequote:Op zondag 5 september 2004 21:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom niet?
Tuurlijk niet!quote:Op zondag 5 september 2004 21:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ook niet op een ZX9R !![]()
Ik moet idd zeggen dat de motor zich behoorlijk goed houdt op hoge bochtsnelhedenquote:Op zondag 5 september 2004 20:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Believe me .. dat komt meer door de soort mensen die erop rijden dan de capaciteiten van de motor.![]()
Watjuuuhhhhhquote:Op zondag 5 september 2004 21:45 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!
Ik durf hem zowieso al bijna nooit volledig open te trekken!
En zeker niet met iemand achetrop
Ik bedoel niet dat de M-F users idioten zijn (ja nou, eigenlijk wel, maar dat bedoelde ik weer niet te zeggen. Ik bedoel die lui in dat filmpjequote:Op zondag 5 september 2004 21:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Moraalridder
Ja, nog steeds!quote:Op zondag 5 september 2004 21:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Watjuuuhhhhh![]()
![]()
bang voor je eigen motor?
Dat had ik wel begrepen!quote:Op zondag 5 september 2004 21:50 schreef Rietvaerder het volgende:
En ik was sarcastisch
Ik wil ook geen kinderen..........quote:Op zondag 5 september 2004 20:26 schreef Patrick281 het volgende:
Dan hoefde je zeker in ruil voorlopig nog niet aan de kids te beginnen.![]()
Ik weet het, mijn excuses daarvoor...quote:We zijn gisteren nog in de buurt geweest.![]()
![]()
Ga eens naar je nieuwe baasquote:Op maandag 6 september 2004 07:28 schreef Rietvaerder het volgende:
PS: 7 uur opstaan is onmenselijk
quote:Op zondag 5 september 2004 19:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Een schaamrand van een 190mm band afrijden is pas stoer
quote:Op zondag 5 september 2004 21:26 schreef ZX9R het volgende:
Ik heb maar voor iedereen gehaald, anders word het pas 9:00.quote:Op maandag 6 september 2004 08:53 schreef Rausdouwer het volgende:
Zit iedereen aan de koffie?![]()
Dat gebeurt ook nog, nou ja het was iets erger dan littekens alleen. Man rijdt, man maakt ongeluk, vrouw gewond, man dumpt vrouwquote:Op maandag 6 september 2004 08:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]En daarna je vriendin dumpen omdat je niet van littekens houdt..
(:+)
Hehe, ik heb ook al zin in koffie, misschien zo ook maar even halen. Ik ken dat zo'n chaggie chef, mijn vorige keek altijd op z'n horloge en ging turven hoe vaak en hoe lang je van je bureau was voor koffie, toilet etc.quote:Op maandag 6 september 2004 08:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb maar voor iedereen gehaald, anders word het pas 9:00.![]()
Je had mijn chef chaggie moeten zien kijken .. is erg ongebruikelijk voor de verkopers om het zelf te doen, maar ik kon echt niet meer wachten.![]()
![]()
Nog gedroomd over je CBR.![]()
![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 08:56 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat gebeurt ook nog, nou ja het was iets erger dan littekens alleen. Man rijdt, man maakt ongeluk, vrouw gewond, man dumpt vrouw![]()
Ik moest helemaal niet lachen, voel de pijn zelfs.quote:Hoe dan ook, moest wel lachen om dat filmpjehoewel die vrouw wat minder zal lachen denk ik
![]()
LOL!!!!quote:Op maandag 6 september 2004 08:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]En daarna je vriendin dumpen omdat je niet van littekens houdt..
(![]()
)
Het is wel zo dat je als eerste reactie 'AU' denkt. Tja... erg domme actie ook. Ik zou sowieso niemand mee achterop nemen die niets fatsoenlijks aan wil doen.quote:Op maandag 6 september 2004 09:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Ik moest helemaal niet lachen, voel de pijn zelfs.![]()
Maar ja misschien omdat ik a een keer op mijn neus ben gegaan.
Nou dat denk ik ook, en daar moet ik dus eigenlijk helemaal niet aan denken (liever niet) .quote:Op maandag 6 september 2004 09:08 schreef Drazic het volgende:
Goedemorgen wat een weekend wat een weer en wat was het weer lekker om te rijden! Wat jullie...
Dat filmpje tering ouch geen pak ouch...dat worden wat huidtranplantaties denk....
quote:Op maandag 6 september 2004 09:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Allemaal zwarte (lees: 2pac-wannabee's en wiggers) daarzo, is maar tot oktober en zou 4,02 bruto per uur gaan verdienen.
quote:Edit:
Tering, precies om 9 uur gepost
quote:Op maandag 6 september 2004 09:08 schreef Drazic het volgende:
Goedemorgen wat een weekend wat een weer en wat was het weer lekker om te rijden! Wat jullie...
Ik ben ooit eens gevallen met de skeelers, en dat soort wonden heelt maar matig.quote:Dat filmpje tering ouch geen pak ouch...dat worden wat huidtranplantaties denk....
Ik weet nooit wat jij wat wilt zeggen...... wil je zeggen dat ik die baan gewoon had moeten nemen? Ik verdien nu 5,65..... dan zou ik zakken naar 4,02quote:Op maandag 6 september 2004 09:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Zijn ze allemaal weggelopen bij de MacDonalds..
Je zou je er toch thuismoeten voelen als vaste klant van de Mac.
Nee belangrijkste reden is die 4,02 ..![]()
Van iedereen kan je leren, die gasten vallen enorm mee als je ze kent.
Vraag maar aan Makster..
[..]
Hoe is het mogelijk .. dan was de rondleiding geen half uur.
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 09:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik weet nooit wat jij wat wilt zeggen...... wil je zeggen dat ik die baan gewoon had moeten nemen? Ik verdien nu 5,65..... dan zou ik zakken naar 4,02![]()
Eigen keuze lijkt me...
En het is maar voor 3 weken. Kan ik daarna weer werk gaan zoeken....... beter is om een ander baantje te vinden die langer duurt.
"Inderdaad/ ja je hebt gelijk.." en vervolgens de rest van de zin die dat nog meer aangeeft.quote:Op maandag 6 september 2004 09:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, maar ze werken volgens een standaard lijstje....[/quote[
Dat denk ik ook, maar niet geschoten is altijd mis .. zeker als ze personeelstekort hebben.
[quote]Maar met je '':Y" bedoel je dus dat ik gewoon dat baantje had moeten nemen?
Zie ook..quote:Op maandag 6 september 2004 09:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, maar ze werken volgens een standaard lijstje....
Welkom bij de nationale IQ test.quote:Op maandag 6 september 2004 10:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik volg het totaal niet meer hier![]()
![]()
Ben ik nu gezakt ?quote:Op maandag 6 september 2004 10:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Welkom bij de nationale IQ test.
Uw examinator.![]()
Kiek maar ûût voordat ze zo'n tatoeage neemt.quote:Op maandag 6 september 2004 10:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
ホンダCBR は支配する
hehehehe cool ....
Nee, u krijgt nog een herkanzing ..quote:Op maandag 6 september 2004 10:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ben ik nu gezakt ? :'( :'(
is wel stoer hoor, maar wel een probleem als ze over 4 maanden weer iets anders zou willenquote:Op maandag 6 september 2004 10:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kiek maar ûût voordat ze zo'n tatoeage neemt.![]()
![]()
![]()
Ach ze kan nog even doorgroeien .. CBR 900 .. 1100 ..quote:Op maandag 6 september 2004 10:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
is wel stoer hoor, maar wel een probleem als ze over 4 maanden weer iets anders zou willen![]()
MOET ze weer een cbr nemen,
![]()
Damn, jij hebt me snel door zegquote:Op maandag 6 september 2004 10:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kiek maar ûût voordat ze zo'n tatoeage neemt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 10:52 schreef Rausdouwer het volgende:
Damn, jij hebt me snel door zeg![]()
Volgens Riet is het geen originele CBR maar ligt er een Fireblade blok onderquote:Op maandag 6 september 2004 10:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach ze kan nog even doorgroeien .. CBR 900 .. 1100 ..
Alleen ooit zal het wel stoppen met die benaming.
Motorpoetser ?? kan je voor jezelf beginnenquote:Op maandag 6 september 2004 11:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat zou er nou te doen zijn in het motorwereldje qua werk naast techniek....... testrijder lijkt me wel cool![]()
Iemand ideetje?
Best redelijk om naar uit te kijken voor de toekomst toch ..quote:Op maandag 6 september 2004 11:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
dus blijft er alleen nog maar 900RR, 1100XX nog iets over..![]()
Is zeker een optie voor mij volgend jaarquote:Op maandag 6 september 2004 11:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Best redelijk om naar uit te kijken voor de toekomst toch ..![]()
![]()
Dan maar motor inleveren,quote:Op maandag 6 september 2004 10:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, u krijgt nog een herkanzing ..![]()
Gezakt = motor inleveren.![]()
Of een rondje geven bij de Mac..![]()
Verkoop je toch gewoon de BOOT ??quote:Op maandag 6 september 2004 11:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Is zeker een optie voor mij volgend jaar
niet als het zo doorgaat met magere inkomsten
Bij Motoport werkenquote:Op maandag 6 september 2004 11:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat zou er nou te doen zijn in het motorwereldje qua werk naast techniek....... testrijder lijkt me wel cool![]()
Iemand ideetje?
Als ik deze motor en de toekomstige motoren wat langer houd dan de Suz, dan kan ik me voorlopig nog best vermakenquote:Op maandag 6 september 2004 11:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Best redelijk om naar uit te kijken voor de toekomst toch ..![]()
![]()
Als wat?quote:Op maandag 6 september 2004 11:15 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Bij Motoport werken![]()
Bootquote:Op maandag 6 september 2004 11:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Verkoop je toch gewoon de BOOT ??![]()
![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 11:16 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik denk niet dat de CBR voorlopig even in mijn bezit blijft![]()
Herken je jezelf daar nou niet in Pepijn?quote:Op maandag 6 september 2004 11:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Wees creatief... verkoper?? Is iets met motoren, kun je de hele dag over de nieuwste motoren heen kwijlen, tja... behalve racer en monteur, en dus verkoper kan ik niet zo veel verzinnenquote:Op maandag 6 september 2004 11:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Als wat?
[..]
Boot![]()
![]()
Ja, want verkopen is geen vak.quote:Op maandag 6 september 2004 11:22 schreef Rausdouwer het volgende:
Wees creatief... verkoper?? Is iets met motoren, kun je de hele dag over de nieuwste motoren heen kwijlen, tja... behalve racer en monteur, en dus verkoper kan ik niet zo veel verzinnen
quote:Op maandag 6 september 2004 11:21 schreef Patrick281 het volgende:
quote Rausje
[..]
![]()
Dat had je nou niet moeten zeggenquote:Op maandag 6 september 2004 11:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Boot![]()
![]()
Wie had het over afwisselen VFR en CBR????quote:Op maandag 6 september 2004 11:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Niets is zo veranderlijk als een Vrouw,![]()
Afwisselen is iets anders dan andere kopen hoorquote:Op maandag 6 september 2004 11:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wie had het over afwisselen VFR en CBR????![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 11:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Niets is zo veranderlijk als een Vrouw,![]()
Oh, maar ik was ook tevreden geweest als ik mijn Suz tegen jouw VFR had mogen ruilenquote:Op maandag 6 september 2004 11:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Afwisselen is iets anders dan andere kopen hoor![]()
Mensen met een Fok-verslaving kijiken geen tvquote:Op maandag 6 september 2004 11:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat had je nou niet moeten zeggen
Zie je wel jonge generatie ken de oudere reclame's niet![]()
Bij mijn post ?quote:Op maandag 6 september 2004 11:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..][afbeelding]
Tijdens het quoten stond er ineens "niet" en na het posten was het weer weg.![]()
![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 11:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Mensen met een Fok-verslaving kijiken geen tv
Dat is Liefquote:Op maandag 6 september 2004 11:32 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh, maar ik was ook tevreden geweest als ik mijn Suz tegen jouw VFR had mogen ruilen![]()
![]()
Nee, die post die ik quote .. lees ff terug.quote:Op maandag 6 september 2004 11:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
Bij mijn post ?of was je weer eens selectief aan het lezen ?
![]()
hahaha ik denk dat je vraag beter kan zijn : was er toen al Rietvaerder ??quote:Op maandag 6 september 2004 11:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Was er toen al internet ..
Er stond toch wel en na het posten stond er niet? Dat is iets anders dan wat je net zeiquote:Op maandag 6 september 2004 11:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, die post die ik quote .. lees ff terug.![]()
![]()
Ach Rietje, laat ze maar lekker lachen, wij zijn nog jongquote:Op maandag 6 september 2004 11:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe kan je mij het dan kwalijk nemen dat ik die reclame niet ken
[sub] Wilde ik eronder zetten welk merk luiers hij gebruikte.quote:Op maandag 6 september 2004 11:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hahaha ik denk dat je vraag beter kan zijn : was er toen al Rietvaerder ??
Jij had je post even veranderd hoor.quote:Op maandag 6 september 2004 11:38 schreef Rausdouwer het volgende:
Er stond toch wel en na het posten stond er niet? Dat is iets anders dan wat je net zei![]()
nee hoor, zit je tequote:Op maandag 6 september 2004 11:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij had je post even veranderd hoor.![]()
![]()
![]()
Durf het bijna niet te vragen hoor, maar hoe oud ben jij dan?quote:Op maandag 6 september 2004 11:38 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Er stond toch wel en na het posten stond er niet? Dat is iets anders dan wat je net zei![]()
Mercy.... niet meteen kijken hoor !!!quote:
Ikke? Ik ben jong.quote:Op maandag 6 september 2004 11:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen hoor, maar hoe oud ben jij dan?
:')quote:Op maandag 6 september 2004 11:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
pepijn, geloof het of niet maar ik heb gisteren de race in Portugal voor een deel gekeken (voornamelijk 125cc, daarna klein stukje 250cc) en in de middag ook nog de laatste rondes gezien met Rossi en Baros inderdaad
Tering.quote:Op maandag 6 september 2004 11:55 schreef ZX9R het volgende:
Hé jongens en meiden!
Ik ga me voegen bij het leger der arbeidslozen.![]()
Heb vanochtend te horen gekregen dat mijn baan vanwege financiëel economische reden zal worden beëindigd.
Dus op zoek naar een andere baan![]()
kutzooi......
ja idd! maarre, soms wordt er onsportief gereden he...kunnen ze daar niet voor gestraft worden ofzo, met punten oid?quote:Op maandag 6 september 2004 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ging wel lekker die 125cc he.![]()
Bij bosjes onderuit ook.![]()
quote:Zie je dat je zaterdag op dat dijkweggetje best had kunnen slipstreamen.![]()
Hé jongenquote:Op maandag 6 september 2004 11:55 schreef ZX9R het volgende:
Hé jongens en meiden!
quote:Ik ga me voegen bij het leger der arbeidslozen.![]()
Heb vanochtend te horen gekregen dat mijn baan vanwege financiëel economische reden zal worden beëindigd.
kutzooi......
Wow Nummer zoveel van het motorclubje,quote:Op maandag 6 september 2004 11:55 schreef ZX9R het volgende:
Hé jongens en meiden!
kutzooi......
Jeetje Luc !quote:Op maandag 6 september 2004 11:55 schreef ZX9R het volgende:
Hé jongens en meiden!
kutzooi......
iddquote:Op maandag 6 september 2004 11:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tering.Lijkt wel een ziekte hier ..
![]()
Ik had het nog nooit zoals nu gezien. Wel mooi voor een keer.quote:Op maandag 6 september 2004 11:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja idd! maarre, soms wordt er onsportief gereden he...kunnen ze daar niet voor gestraft worden ofzo, met punten oid?
Zolang je erop was blijven zitten had ik dat wel gaaf gevonden ja.quote:gheghe had je die sigaar ook op je lip gehad
als ik het op jouw beemer had gedaan
![]()
??
2003.quote:Op maandag 6 september 2004 12:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wow Nummer zoveel van het motorclubje,
ik was in 2002 ook al het haasje,
in welke branche ben je werkzaam of wil je gaan werken
Klote zegquote:Op maandag 6 september 2004 11:55 schreef ZX9R het volgende:
Hé jongens en meiden!
kutzooi......
Vijf mensen van de...? is toch wel meer dan genoeg!!!??? Dat is zeker de helft van het clubjequote:Op maandag 6 september 2004 12:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
2003.Na 15 jaar in dezelfde branche..die nu kansloos is.. daar gaat al mijn vakkennis.
Dit jaar werkeloos: Rietvaerder, Makster, Gerako, OPM, Hollander.
Wie ben ik vergeten.
Pilot sportquote:Op maandag 6 september 2004 12:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ook voor mijn ZXR is het tijd voor nieuwe banden. in de moto73 (thx luc) staat deze week een bandentest waar Michelin als 1e uitkomt, daar vlakachter Pirelli, Metzeler en Bridgestone. (en dan komt de rest: Dunlop, Avon, Maxxis, Contitental en IRC)
ik twijfel nog tussen de Bridgestone en de Michelin (overigens in Spanje gemaakt, riet). als tip geven ze www.debandenman.nl waar de prijzen nog lager dan bijv. Sabra, maar dat is zonder monteren ed. ik heb zelf nog niet gekeken op die site trouwens.
Met Luc erbij meer ..quote:Op maandag 6 september 2004 12:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Vijf mensen van de...? is toch wel meer dan genoeg!!!??? Dat is zeker de helft van het clubje![]()
ben druk bezig hoorquote:Op maandag 6 september 2004 12:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel je best doen om te zoeken he
Op welke vacatures heb je al gereageerd?quote:Op maandag 6 september 2004 12:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ben druk bezig hoor
Michelin.quote:Op maandag 6 september 2004 12:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ook voor mijn ZXR is het tijd voor nieuwe banden. in de moto73 (thx luc) staat deze week een bandentest waar Michelin als 1e uitkomt, daar vlakachter Pirelli, Metzeler en Bridgestone. (en dan komt de rest: Dunlop, Avon, Maxxis, Contitental en IRC)
ik twijfel nog tussen de Bridgestone en de Michelin (overigens in Spanje gemaakt, riet). als tip geven ze www.debandenman.nl waar de prijzen nog lager dan bijv. Sabra, maar dat is zonder monteren ed. ik heb zelf nog niet gekeken op die site trouwens.
Is nog niet eens zo'n gek idee Luc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 6 september 2004 12:11 schreef ZX9R het volgende:
Nu kunnen we met z'n allen een eigen bedrijfje opstarten!
Waarin dan? En waar??? Lijkt me niet echt tof als je van Noord naar Zuid moet reizen of andersom.quote:Op maandag 6 september 2004 12:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Is nog niet eens zo'n gek idee Luc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meen ik !
Moi, maar ik noem het 'vrij' ipv werkloos +Oquote:Op maandag 6 september 2004 12:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
2003.Na 15 jaar in dezelfde branche..die nu kansloos is.. daar gaat al mijn vakkennis.
Wie ben ik vergeten.
Kut voor je maar je bent welkom bij de club.quote:Op maandag 6 september 2004 11:55 schreef ZX9R het volgende:
Hé jongens en meiden!
kutzooi......
Mercy regelt wel een werk-op-afstand-van-huis-werkplek..quote:Op maandag 6 september 2004 12:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Waarin dan? En waar??? Lijkt me niet echt tof als je van Noord naar Zuid moet reizen of andersom.
Ergens in Centraal Nederland dusquote:Op maandag 6 september 2004 12:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Waarin dan? En waar??? Lijkt me niet echt tof als je van Noord naar Zuid moet reizen of andersom.
quote:Op maandag 6 september 2004 12:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mercy regelt wel een werk-op-afstand-van-huis-werkplek..![]()
Iedereen een auto van de zaak natuurlijkquote:Op maandag 6 september 2004 12:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Bij mij in de schuur dus.quote:Op maandag 6 september 2004 12:14 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ergens in Centraal Nederland dus
Motorzaak natuurlijkAl gaat het daar nu ook niet echt goed in ....
Kee, vertel er niet bij dat ik een leuke ontslagvergoeding had en alle zooi die betrekking had op mijn scheiding er mee af kon kopen, en toen nog een nieuwe motor ook.quote:Op maandag 6 september 2004 12:13 schreef Miss_User het volgende:
Moi, maar ik noem het 'vrij' ipv werkloos +O
niet bedoeld om iemand de ogen uit te steken![]()
bij gemeente buren, OHRA, aantal kleine accountantskantoren.quote:Op maandag 6 september 2004 12:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Op welke vacatures heb je al gereageerd?
quote:Op maandag 6 september 2004 12:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Iedereen een auto van de zaak natuurlijk
Veel succes en laat je niet gek maken Daniel !quote:Op maandag 6 september 2004 12:15 schreef Danielson het volgende:
Ga mezelf nu even in men pak hijzen, dan lekker nog even 2 uurtjes toeren
14:55 heb ik examen beetje slalommen enz...kijken wat het wordt
![]()
Het is iig mooi weer
Succes!quote:Op maandag 6 september 2004 12:15 schreef Danielson het volgende:
![]()
Het is iig mooi weer
Nice..... hopen dat het wat wordt hequote:Op maandag 6 september 2004 12:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
bij gemeente buren, OHRA, aantal kleine accountantskantoren.
Een auto???quote:Op maandag 6 september 2004 12:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Succes!! Je hebt het weer al mee idd, dus dat is al het halve werkquote:Op maandag 6 september 2004 12:15 schreef Danielson het volgende:
![]()
Het is iig mooi weer
Toen ik ging solliciteren (nu ongeveer 1,5 jaar geleden) hadden ze echt OVERAL boekhouders nodig. Blijkbaar hebben ze die vacatures nu dan allemaal opgevuld... Balen zegquote:Op maandag 6 september 2004 12:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
bij gemeente buren, OHRA, aantal kleine accountantskantoren.
Moet er bij zeggen dat ik niet "echt" werkloos ben. Heb nog 3 soort van bijbaantjes. Maar echt een baan gericht op mijn opleiding heb ik nog niet nee.quote:Op maandag 6 september 2004 12:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wie ben ik vergeten.
Ik zou een Alto nog niet willen hebben als ik hem kreeg.quote:Op maandag 6 september 2004 12:17 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben nog niet gebeldquote:Op maandag 6 september 2004 12:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Moet er bij zeggen dat ik niet "echt" werkloos ben. Heb nog 3 soort van bijbaantjes. Maar echt een baan gericht op mijn opleiding heb ik nog niet nee.
vorige week naar Randstad geweest en CV op internet gegooid. Moet zeggen dat ik echt al 3 dagen (zolang staat de cv er ook) dood wordt gebeld door die kansloze wervingsbureau's
Maar goed, heb nu iets lopen bij Randstad en hoor het zsm of het wat wordt. Ik hoop van wel, heb wel zin in een echte baan
Nu ben ik dus weer kansloos werken bij de Appie, mensen Adios
en onthoudt..... Allesch komt goet
yep, ben ook al bij randstad geweest en daar vertelden ze mij precies hetzelfde. er was een periode dat er een tekort was en nu is er amper iets te vindenquote:Op maandag 6 september 2004 12:21 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Toen ik ging solliciteren (nu ongeveer 1,5 jaar geleden) hadden ze echt OVERAL boekhouders nodig. Blijkbaar hebben ze die vacatures nu dan allemaal opgevuld... Balen zeg![]()
Ik zou 'm gewoon doorverkopenquote:Op maandag 6 september 2004 12:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zou een Alto nog niet willen hebben als ik hem kreeg.![]()
![]()
![]()
ja, ik heb alleen bevestigingen binnen van mijn brieven...nog geen enkele uitnodiging helaas.quote:Op maandag 6 september 2004 12:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nice..... hopen dat het wat wordt he
quote:Op maandag 6 september 2004 12:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zou een Alto nog niet willen hebben als ik hem kreeg.![]()
![]()
![]()
Ik heb Sabra gemaild en kreeg prijsopgave voor Michelin pilot road en de prijs was 309 euro inclusief balanceren en montage,quote:Op maandag 6 september 2004 12:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mag ik foto's maken? Doe een leuke motorstunt en maak jezelf onsterfelijk.quote:Op maandag 6 september 2004 12:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Het leven is kut. We moeten onszelf maar ophangen.
Bij kans.quote:Op maandag 6 september 2004 12:25 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik zou 'm gewoon doorverkopen![]()
Zodra ze leven dat je motorrijd hoeven ze je niet meerquote:Op maandag 6 september 2004 12:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja, ik heb alleen bevestigingen binnen van mijn brieven...nog geen enkele uitnodiging helaas.
quote:Op maandag 6 september 2004 12:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Pilot sport![]()
![]()
![]()
voor de geinteresseerden heb ik de uitkomsten even overgenomen:quote:Op maandag 6 september 2004 12:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Michelin.![]()
![]()
Auto ?? echt nietquote:Op maandag 6 september 2004 12:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tuurlijk doe ik dat even voor mijn motorvriendjes.quote:Op maandag 6 september 2004 12:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mercy regelt wel een werk-op-afstand-van-huis-werkplek..![]()
Beetje algemeen diagrammetje....... om welke types gaat hetquote:Op maandag 6 september 2004 12:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
voor de geinteresseerden heb ik de uitkomsten even overgenomen:
[afbeelding]
(zit zelfs een optelfout in moto7334,5 als totaal voor IRC)
deze week maar es bellen met Sabra voor een afspraak
Hier is er af en toe wel wat maar dan moet je flink gekwalicifeerd zijn.quote:Op maandag 6 september 2004 12:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yep, ben ook al bij randstad geweest en daar vertelden ze mij precies hetzelfde. er was een periode dat er een tekort was en nu is er amper iets te vinden
Hmmmm ook goed, maar dan moet ik voorlopig even een motor met chauffeur !quote:Op maandag 6 september 2004 12:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Auto ?? echt niet![]()
MOTOR van de zaak ...![]()
![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 12:24 schreef ZX9R het volgende:
He Makster!
Hoe was dat werken op curaçao?
ja klopt, in de tests per band staan de types:quote:Op maandag 6 september 2004 12:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Beetje algemeen diagrammetje....... om welke types gaat hetSTaat alleen het merk bij bij........ mehehe
quote:Op maandag 6 september 2004 12:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hmmmm ook goed, maar dan moet ik voorlopig even een motor met chauffeur !
Veel van mijn excollega's hebben ook in de vaart gezeten, als ze er over zaten ze te vertellen dan vergeten ze vaak de minder leuke dingen.quote:Op maandag 6 september 2004 12:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Ik zit te denken om aan te monsteren op een olietanker .. collega hier heeft het 3 jaar gedaan .. geweldige verhalen.![]()
ja, die Pilot Power wilde ik sowieso niet nemen, gaan veel te kort mee idd. maar weet jij hoe lang de Sports en Roads meegaan?quote:Op maandag 6 september 2004 12:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Pilot Power.....
Is een race/circuit bandBeetje teveel van het goede voor de openbare weg..... die zijn met 5000km weg.....
Ik zou gewoon de Sports nemen OPM, meer dan zat voor jou..... ik heb de Roads en reuze tevreden mee..... en ik rijd ook niet als een ouwe lul
Monsteren? Als in monsters nemen?quote:Op maandag 6 september 2004 12:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Ik zit te denken om aan te monsteren op een olietanker .. collega hier heeft het 3 jaar gedaan .. geweldige verhalen.![]()
en de BT014 is de opvolger van BT010?quote:Op maandag 6 september 2004 12:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Road is vergelijkbaar met de BT020, alleen langere levensduur (20% zeggen ze) en meer grip in de regen.
Ik denk op jouw fiets achterband 14000km, en de voorband 16000km ongeveer......
Deed met de BT020 12000km met achterband, en 12000km met BT010 (die is zachter, dus slijt harder)
Sports zijn weer vergelijkbaar met de 010....... en dus ongeveer achter 9000 en voor 12000....
quote:Wij zkn. mensen (20 tot 49 j.) die mee willen werken aan een spannend, SPRAAKMAKEND, wetenschappelijk onderzoek. Kun jij je voor een aaneengesloten periode van 3 weken. (nov./dec.) vrij maken? Mail:info@mirrormission.nl tegenover medewerking staat een REELE VERGOEDING.
Wanneer ga je beginnen met lessen dan?quote:Op maandag 6 september 2004 12:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hmmmm ook goed, maar dan moet ik voorlopig even een motor met chauffeur !
ik heb vorig jaar ook nog paar maanden met Altootje gereden was super zuinig,quote:Op maandag 6 september 2004 12:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 september 2004 12:36 schreef hollander172 het volgende:
Je kan ook solliciteren bij mijn oude werkgever, zoeken ze nog monteurs die ze naar landjes kunnen sturen die waarschijnlijk niet eens vermeld staan op de kaart.
Dat vinden mannen toch stoer. met de benen heeeeeeel wijd gaan zittenquote:Op maandag 6 september 2004 13:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ik zou een Alto nog niet willen hebben als ik hem kreeg.
[..]
ik heb vorig jaar ook nog met Altootje gereden was super zuinig,
maar totaal geen comfort, moest mijn benen wijd doen als ik richting wilde aangeven naar links![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 11:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
pepijn, geloof het of niet maar ik heb gisteren de race in Portugal voor een deel gekeken (voornamelijk 125cc)
Ja klopt maar niet in een Alto als geen vrouw het kan zien,quote:Op maandag 6 september 2004 13:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat vinden mannen toch stoer. met de benen heeeeeeel wijd gaan zitten![]()
Ik wilde dit najaar nog eigenlijk, maar heb besloten in maart te beginnenquote:Op maandag 6 september 2004 13:01 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wanneer ga je beginnen met lessen dan?
Hoezo niet? Dan lig je toch lekker onderuitgezakt naar rechts, stoer hoorquote:Op maandag 6 september 2004 13:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja klopt maar niet in een Alto als geen vrouw het kan zien,![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 13:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik snap het al .. team van Clarence Seedorf heeft gewonnen.
Dus er zat toch een voetbaltintje aan.![]()
Ik dacht al dat je ziek was.![]()
![]()
![]()
Alleen onderuit op de bank met je hand in je broek.quote:Op maandag 6 september 2004 13:05 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat vinden mannen toch stoer. met de benen heeeeeeel wijd gaan zitten![]()
Ik heb redelijke lange benen maar toch wel zat ruimte hoor.... ik doe ze desnoods vrouwelijk over elkaar geslagen.... alleen rijdt dat wat moeilijkquote:Op maandag 6 september 2004 13:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ik zou een Alto nog niet willen hebben als ik hem kreeg.
[..]
ik heb vorig jaar ook nog met Altootje gereden was super zuinig,
maar totaal geen comfort, moest mijn benen wijd doen als ik richting wilde aangeven naar links![]()
Duurt allemaal zo lang bij jouquote:Op maandag 6 september 2004 13:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik wilde dit najaar nog eigenlijk, maar heb besloten in maart te beginnen
Voor risicogebieden zijn er lokaal beveiligingsmensen aanwezig, ze spreken geen engels of een andere begrijpelijke taal maar who cares? Ze staan er niet om met je te babbelen.quote:Op maandag 6 september 2004 13:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En ik krijg toch wel 2 bodyguards mee he.![]()
![]()
Net alsof we iemand met een BX Diesel (gehad) nog serieus namen.quote:Op maandag 6 september 2004 13:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb vorig jaar ook nog paar maanden met Altootje gereden was super zuinig,
Ik denk liever wel door dan dat ik aan Al Bundy denkquote:Op maandag 6 september 2004 13:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alleen onderuit op de bank met je hand in je broek.
Nee niet doordenken, slechts het Al Bundy syndroom..![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 13:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alleen onderuit op de bank met je hand in je broek.
Nee niet doordenken, slechts het Al Bundy syndroom..![]()
Ach zo kan ik hopelijk ook nog wat oefenen op de fazerquote:Op maandag 6 september 2004 13:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Duurt allemaal zo lang bij jou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 13:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik denk liever wel door dan dat ik aan Al Bundy denk![]()
![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 13:13 schreef ondeugend het volgende:
te laat![]()
ik wil helemaal niet serieus genomen worden door jou,quote:Op maandag 6 september 2004 13:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Net alsof we iemand met een BX Diesel (gehad) nog serieus namen.
quote:Op maandag 6 september 2004 13:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Net alsof we iemand met een BX Diesel (gehad) nog serieus namen.
Euh was niet stoer maar bittere noodzaak, anders kreeg ik de richting aanwijzer niet bediend,quote:Op maandag 6 september 2004 13:16 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
hij isookniet bij Delta Lloyd verzekerd, lekker stoer in een Alto met de benen wijd door de getto rijden
![]()
Nee, dat heeft hij wel verteld .. maar ja perfect is toch niets.quote:Op maandag 6 september 2004 12:36 schreef hollander172 het volgende:
Veel van mijn excollega's hebben ook in de vaart gezeten, als ze er over zaten ze te vertellen dan vergeten ze vaak de minder leuke dingen.
Het lijkt me zo lastig motor rijden op zo'n platform, beetje saai ookquote:Op maandag 6 september 2004 13:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij wel verteld .. maar ja perfect is toch niets.![]()
![]()
Da's ook geinig.quote:Op maandag 6 september 2004 13:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij wel verteld .. maar ja perfect is toch niets.![]()
![]()
Hij had nog wel een anekdote over Chinezen ..
Er was een zwembad (met uiteraard zeewater) aan boord.
Als je er dan s'nachts voor de gein insprong in het donker. (na een bezoek aan het cafe'tje) dan kon je soms eens ineens tropische vissen aantreffen in het zwembad.
Chinzezen houden niet van zwemmen, maar wel van verse vis.![]()
Hij was er wel snel uit toendertijd, en ging nooit meer in het donker zwemmen, hoe dronken ook.![]()
Wel eens van trial rijden gehoord?quote:Op maandag 6 september 2004 13:24 schreef Rausdouwer het volgende:
Het lijkt me zo lastig motor rijden op zo'n platform, beetje saai ook![]()
Ik zie geen probleem.quote:Op maandag 6 september 2004 13:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het lijkt me zo lastig motor rijden op zo'n platform, beetje saai ook![]()
OK .. voortaan.quote:Op maandag 6 september 2004 13:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik wil helemaal niet serieus genomen worden door jou,![]()
![]()
Jij laat je wel kennen.quote:wel door lid van het vrouwelijk geslacht![]()
jaquote:Op maandag 6 september 2004 13:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel eens van trial rijden gehoord?![]()
Nee eigenlijk niet. Bedoel je achter zo'n stuurtje zitten of zo. Of zet je gewoon je Beemer daar neer en trek je af en toe even aan de gashendel voor het gevoel?quote:Op maandag 6 september 2004 13:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel eens van trial rijden gehoord?![]()
Zou kunnen trial ..quote:Op maandag 6 september 2004 13:35 schreef Rausdouwer het volgende:
Nee eigenlijk niet. Bedoel je achter zo'n stuurtje zitten of zo. Of zet je gewoon je Beemer daar neer en trek je af en toe even aan de gashendel voor het gevoel?![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 13:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
OK .. voortaan.![]()
![]()
[..]
Jij laat je wel kennen.![]()
![]()
En ik had zaterdag nog wel een andere indruk van je.![]()
Ik ben geen 20quote:Op maandag 6 september 2004 13:01 schreef Patrick281 het volgende:
Riet:
[..]
Ohjee..... een mooi-weer-rijderquote:Op maandag 6 september 2004 13:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik wilde dit najaar nog eigenlijk, maar heb besloten in maart te beginnen
quote:Op maandag 6 september 2004 13:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik ben geen 20
En wat voor onderzoek is dat
zaterdag wasquote:Op maandag 6 september 2004 13:34 schreef Patrick281 het volgende:
En ik had zaterdag nog wel een andere indruk van je.![]()
quote:Trial... hoe gaat dat in zijn werk?
Een behendigheidwedstrijd op de motor, dat is eigenlijk de omschrijving van de kleinste tak van de motorsport, het trialrijden. Het is een volwaardige sport met een eigen reglementering. Trialrijden kan uiterst serieus en geconcentreerd beoefend worden.
De trialsport bestaat erin om met de motor natuurlijke, doch kunstmatig afgebakende hindernissen te overwinnen en wel op een zodanige manier dat men noch met de voeten, noch met andere lichaamsdelen steun mag zoeken op de grond of tegen andere obstakels. Deze hindernissen noemen we nonstops. Op verschillende plaatsen in een bepaald traject zijn zulke nonstops uitgezet.
De prestaties van de piloot worden in elke nonstop beoordeeld door een controleur. In het kort komt het hier op neer dat voor fouten strafpunten worden toegekend. Voor 1 of 2 voeten aan grond: 1 respectievelijk 2 strafpunten. Voor 3 of meer voeten: 3 strafpunten. Het traject niet volgen, vallen of stilstand worden aanzien als een mislukking en levert 5 strafpunten op. Wordt het parkoers foutloos afgelegd is dit "een 0". Hieruit blijkt dus dat de piloot met het minste strafpunten wint.
Het aantal nonstops dat per wedstrijd genomen wordt is niet bepaald maar ligt meestal rond de dertig. Nu is het zeer moeilijk om zoveel verschillende nonstops uit te zetten. Geschikte plaatsen die voldoende natuurlijke moeilijkheden bieden zijn lastig te vinden en bovendien komt daar nog het probleem van het aantal controleurs bij. Daarom neemt men een tiental nonstops, verdeeld over een parkoers dat meerdere malen moet afgelegd worden. Daarvoor krijgen de piloten een op voorhand afgesproken maximum tijd die normaal gezien ruim voldoende is.
Er zijn verschillende categorieën voorzien: juniors, nationalen, inters, gentlemen en randonneurs of debutanten. In de nonstops is door middel van gekleurde pijltjes het te volgen parkoers voor elke categorie aangegeven. De juniors en gentlemen volgen de witte pijltjes, de nationalen rood, de inters geel en de randonneurs blauw of groen.
Wanneer de piloten bij zo'n nonstop aankomen, gaan ze hem eerst grondig te voet verkennen. Ze wegen de mogelijke trajecten tegen mekaar af, bepalen heel pricies waar het voorste en achterste wiel moet passeren en kiezen de meest geschikte versnelling. Uiterst geconcentreerd en met een grote dosis machienebeheersing zal de rijder dan de verschillende hindernissen trachten te nemen waarna de controleur de behaalde strafpunten op de controlekaart knipt.
Machinebeheersing en concentratie zijn de voornaamste eigenschappen die een trialist moet bezitten. Ook moet zijn fysieke gesteldheid aangescherpt worden. Concentratie is iets wat je in meer of mindere mate moet kunnen opbrengen. Je kunt het of je kunt het niet. Aan de machinebeheersing kan natuurlijk geschaafd worden door te trainen.
Geen taalkundig professional in Engels hequote:Op maandag 6 september 2004 13:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zou kunnen trial ..Hoezo taalkundig professional.
Dit:[afbeelding]
Maar de benadering is wel van een woordenwurm.quote:Op maandag 6 september 2004 13:50 schreef Rausdouwer het volgende:
Geen taalkundig professional in Engels he![]()
ja was cool,quote:Op maandag 6 september 2004 13:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zaterdag was![]()
(wou het nog een keer gezegd hebben
)
Ja..... ken er meer die dat zouden doenquote:Op maandag 6 september 2004 13:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
was megaultrasupervet kunnen we wel vaker doen gewoon 2 machines reserveren en dan ff testen![]()
![]()
ja he?!! Ik ben er ook nog steeds van onder de indruk. Ik vond het echt reuze dat jullie nog gekomen waren.quote:Op maandag 6 september 2004 13:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja was cool,![]()
![]()
![]()
was megaultrasupervet kunnen we wel vaker doen gewoon 2 machines reserveren en dan ff testen![]()
![]()
maar niet iedere motorzaak heeft 23KW brommers staanquote:Op maandag 6 september 2004 13:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja..... ken er meer die dat zouden doen![]()
komt goedquote:Op maandag 6 september 2004 13:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja..... ken er meer die dat zouden doen![]()
zoals pepijn zei; deze behoort in de top 4 (? wrom niet top 3quote:Op maandag 6 september 2004 13:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ja he?!! Ik ben er ook nog steeds van onder de indruk. Ik vond het echt reuze dat jullie nog gekomen waren.Eigenlijk vond ik deze meet nog een van de leukere meets
![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 13:53 schreef Rietvaerder het volgende:
76 graden
je houdt zo niet veel overquote:Op maandag 6 september 2004 13:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
maar niet iedere motorzaak heeft 23KW brommers staan![]()
![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 13:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja was cool,![]()
![]()
![]()
![]()
Jaja...quote:Op maandag 6 september 2004 13:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
komt goeddeze week heb ik helaas weinig tijd, dus ik bel deze week voor volgende week
Geen top 3 .. want er waren ook meets waar jij niet bij was.quote:Op maandag 6 september 2004 13:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zoals pepijn zei; deze behoort in de top 4 (? wrom niet top 3) vd betere meets
Waar? In de sauna?quote:Op maandag 6 september 2004 14:01 schreef Rietvaerder het volgende:
plus het is wel cool rijden daar
Ja echt balen he,quote:Op maandag 6 september 2004 14:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]en dan de volgende keer wel iig 1 camera meenemen
Even vasthouden dat gevoel: gewoon iedere meet een nieuwe motor kopen.quote:Op maandag 6 september 2004 13:56 schreef Rausdouwer het volgende:
Eigenlijk vond ik deze meet nog een van de leukere meets![]()
Dat is een goed idee,quote:Op maandag 6 september 2004 14:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Even vasthouden dat gevoel: gewoon iedere meet een nieuwe motor kopen.![]()
erg logisch inderdaadquote:Op maandag 6 september 2004 14:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen top 3 .. want er waren ook meets waar jij niet bij was.![]()
Eerst verkopen. Dan weer kopen!quote:Op maandag 6 september 2004 14:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat is een goed idee,![]()
![]()
Wie is er nu aan de beurt om een nieuwe motor te kopen ??
quote:Op maandag 6 september 2004 14:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
erg logisch inderdaad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |