NIET kidnappenquote:Op maandag 6 september 2004 21:48 schreef Nyluzzz het volgende:
Damn, ik weet waar het is. Maar ik heb geen camera![]()
* marchien overweegt over te gaan tot kidnappen![]()
Iemand uit Utrecht die weet waar het ligt?quote:Op maandag 6 september 2004 21:52 schreef Fessie het volgende:
Vanaf de Kielsterachterweg, aan de westkant van Wildervank staat dat bord
Dat is wat duidelijker....routeplanner kent die straat ook
Ja, goed he:D:D:Dquote:Op maandag 6 september 2004 21:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Iemand uit Utrecht die weet waar het ligt?
Overigens is er een andere plaats die er het dichtsbij ligt. (Annerveenschekanaal).
laat dat kidnappen maar weer aan andere overquote:Op maandag 6 september 2004 21:48 schreef Nyluzzz het volgende:
Damn, ik weet waar het is. Maar ik heb geen camera![]()
Fessie overweegt over te gaan tot kidnappen![]()
Net even opgezocht 30 km vanaf Groningen, wonen er fokkers in de buurt???quote:Op maandag 6 september 2004 22:00 schreef Fessie het volgende:
[..]
Ja, goed he:D:D:D
Zoek gewoon met routenet als plaats veendam en straat westerdiepsterdallen....tadaaa![]()
zou jij wel doen ja...quote:Op maandag 6 september 2004 22:08 schreef Fessie het volgende:
Hmmm...zat zo die teksten te lezen over dat 'plaatsje' en daar maak ik uit op dat als ik bij mijn huis een bord plaats met een naam erop en ik dat als mijn woonplaats verklaar ik daar ook die stok ken neerleggen![]()
ff paar fototjes van me tuin straat en huis en zoeken maar![]()
link naar stukkie is http://www.filatop.nl/9907.htm
Nee hoor. Vind het wel een strakke actie van hun. Denk alleen dat het verplaatsen wat langer op zich laat wachtenquote:Op maandag 6 september 2004 22:12 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
zou jij wel doen ja...![]()
die straat vind ie ook niet.quote:Op maandag 6 september 2004 23:00 schreef Klonk het volgende:
Zoek maar eens op Veendam en dan straatnaam Westerdiepsedallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |