Toch echt pappie en mammiequote:Op dinsdag 7 september 2004 22:25 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
wie heeft jouw de wereld ingestuurd
Niemand, de aarde is ontstáán, niet gemaakt...quote:wie heeft de aarde gemaakt
Wuahhahahahahahquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch echt pappie en mammie
[..]
Niemand, de aarde is ontstáán, niet gemaakt...
Volgens mij zijn er vaak genoeg verzen aangehaald door moslims waarin blijkt dat de wereld als een struisvogelei is geschapen. Maar die schijn je kennelijk plots te vergeten wanneer je weer in je kruistoch reltopiques terecht komt.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:32 schreef Akkersloot het volgende:
In elk geval heeft niet het hersenspinsel van Mohammed (als Allah zou bestaan) de aarde gemaakt. Want die wist bijvoorbeeld in eens niet dat de wereld rond was (met het ontbreken van de midzomernacht was zijn "profeet" immers onbekend).
Wuahhahahahahah. Dus God zou een pedofiel als boodschapper hebben uitgekozen. En een moordenaar, slavenhandelaar en (kinder)verkrachter.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:36 schreef Meki het volgende:
Wuahhahahahahah
dus de aarde is zomaar bestaan
wie is jullie god
Nee niet doen. Anders heeft Schorpie geen leven meer.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Verrek, ik begin zowaar sympathie te krijgen voor Akkersloot.
Niet zomaar, verdiep je eerst eens in het ontstaan van het heelal, al is het maar oppervlakkig, begin een bij de big-bang-theorie.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Wuahhahahahahah
dus de aarde is zomaar ontstaan
Over welke jullie heb je het?quote:wie is jullie god
Ga je vergelijkingen met de kruistochten maar ergens anders ophangen, achterlijke. Overigens werd de eerste kruistocht uitgevoerd de ethiopische koning Abram II met als doel het vernietigen van de "afgods"beelden in het toen nog polytheistische Mekka. Die invasie mislukte. Maar zijn missie (zijn kruistocht dus) werd zo'n 50 jaar later wel volbracht door de eerste echte kruisvaarder"profeet" Mohammed bin Abdoellah. Toen deze alle "afgods"beelden in het polytheistische heiligdom Mekka verwoestte (behalve dan natuurlijk het beeld van de maangod Hullah, te weten de kaa'aba).quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:40 schreef Youssef het volgende:
Volgens mij zijn er vaak genoeg verzen aangehaald door moslims waarin blijkt dat de wereld als een struisvogelei is geschapen. Maar die schijn je kennelijk plots te vergeten wanneer je weer in je kruistoch reltopiques terecht komt.
God is zelf een atheist. Hij heeft immers géén boodschappers gezonden. (niet te verwarren met die epilepsie patienten zoals Paulus, Johannes en Mohammed).quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat mij betreft: ik heb geen god, ik geloof er niet in.
Voor de W van WFL:quote:Op zondag 5 september 2004 17:48 schreef Meki het volgende:
-De tijd zal sneller voorbijgaan.
Het wordt anders bedoelt, namelijk dat de rampen en gebeurtenissen zich steeds sneller zullen opvolgen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:03 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Voor de W van WFL:
Wat merk je hier van? Kan je er iets van merken, of kan het helemaal niet?
En dergelijke grote rampen als 11 september en Beslan hebben we net aan die "profetieen" zelf te danken. Vandaar "selffullfilling prophecy's".quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:30 schreef Boomstam het volgende:
Het wordt anders bedoelt, namelijk dat de rampen en gebeurtenissen zich steeds sneller zullen opvolgen.
Zo zou je kunnen zeggen dat de tijd voor technologische vooruitgang sneller is gegaan. in de loop van de milleniums.
Hier moet je al snappen dat de Koran 100% uit Godswoorden bestaan. Kijk op je hand, daar staat ook 99 op in het arabisch.quote:Op zondag 5 september 2004 20:09 schreef Meki het volgende:
[..]
mischien![]()
Onze God , ook jou god heeft 99 namen
Wie heeft jou papa en mama gemaakt? Wie heeft jou grootvader en grootmoeder gemaakt? Als we zo door gaan tot het eind, wie heeft dan de eerste mens gemaakt?quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:22 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Door papa en mama. En jij ?
hoezo dat dan? waar haal je dit nu weer vandaan?quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:42 schreef Akkersloot het volgende:
En dergelijke grote rampen als 11 september en Beslan hebben we net aan die "profetieen" zelf te danken. Vandaar "selffullfilling prophecy's".
Er gebeurt meer in dezelfde tijd, dan gaat de tijd eerder langzamer dan sneller.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:30 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Het wordt anders bedoelt, namelijk dat de rampen en gebeurtenissen zich steeds sneller zullen opvolgen.
Zo zou je kunnen zeggen dat de tijd voor technologische vooruitgang sneller is gegaan. in de loop van de milleniums.
Kan je daar misschien op reageren. Of denk je als moslim echt het alleenrecht op ergens in geloven te hebben ?quote:Op woensdag 8 september 2004 00:01 schreef Alper het volgende:
Wie heeft jou papa en mama gemaakt? Wie heeft jou grootvader en grootmoeder gemaakt? Als we zo door gaan tot het eind, wie heeft dan de eerste mens gemaakt?
Wie heeft jou papa en mama zo gecreeerd dat ze een kind kunnen verwekken?
Waarom is alles (wereld, heelal) zo precies gemaakt? Wist jij dat als er één kleine fout onstaat dat het leven voorbij is?
[quote]Op dinsdag 7 september 2004 22:40 schreef Akkersloot het volgende:
En zo als al gezegd. Het geloof in een God staat volledig los van het wel of niet geloven dat Mohammed een boodschapper van God is. Jullie moslims (en christenen en joden en wat voor andere "openbarings"godsdienst ook) hebben echt niet het alleenrecht om in een God te geloven![]()
God kan volgens mij nooit een (kinder)verkrachter, massamoordenaar, slavenhandelaar, karavanenplunderaar en een geesteszieke als boodschapper hebben uitgekozen.quote:Akkersloot, stop a.u.b met je onzinnige posts over de profeet Mohammed.
Omdat 11 september en de strijd voor een islamitische staat in Tsjetsjenie te danken is aan één van die "profeten" zelf.quote:Op woensdag 8 september 2004 00:34 schreef Boomstam het volgende:
[En dergelijke grote rampen als 11 september en Beslan hebben we net aan die "profetieen" zelf te danken. Vandaar "selffullfilling prophecy's.]
hoezo dat dan? waar haal je dit nu weer vandaan?
Heb je echt geen godquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet zomaar, verdiep je eerst eens in het ontstaan van het heelal, al is het maar oppervlakkig, begin een bij de big-bang-theorie.
[..]
Over welke jullie heb je het?
Wat mij betreft: ik heb geen god, ik geloof er niet in.
Is dat zo vreemd dan, het stikt tegenwoordig van de atheïsten...quote:Op woensdag 8 september 2004 09:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Heb je echt geen god
Niks, dan ben je dood, je denkt, voelt en ziet niets meer.quote:wat gebeurt er na je dood![]()
dus jij denkt dat dit je laaste leven isquote:Op woensdag 8 september 2004 09:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is dat zo vreemd dan, het stikt tegenwoordig van de atheïsten...
[..]
Niks, dan ben je dood, je denkt, voelt en ziet niets meer.
Inderdaad, ik zie geen aanwijzingen dat het niet zo is, jij wel?quote:Op woensdag 8 september 2004 09:49 schreef Meki het volgende:
[..]
dus jij denkt dat dit je laaste leven is
oow![]()
Ja wijsneus. Je denkt alles te weten over het leven na de dood. Waar je dus gewoon niets van kan weten. Maar dat het gros van de mensen, hier in Nederland, nergens in geloven weet je dus in eens niet.quote:Op woensdag 8 september 2004 09:49 schreef Meki het volgende:
dus jij denkt dat dit je laaste leven is
oow![]()
oow jah jij weet dat niet , ikke wel , jij nietquote:Op woensdag 8 september 2004 09:59 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ja wijsneus. Je denkt alles te weten over het leven na de dood. Waar je dus gewoon niets van kan weten. Maar dat het gros van de mensen, hier in Nederland, nergens in geloven weet je dus in eens niet.
Jah hoorquote:Op woensdag 8 september 2004 10:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hallo.
Is het nog een beetje gezellig geweest hier?
Ja, stel je voor dat de drukpers met enig nut was uitgevonden.quote:Op woensdag 8 september 2004 00:01 schreef Alper het volgende:
[..]
Als je kritiek op hem hebt hou het dan voor jezelf
Nee, dat wist ik niet. Vertel eens, leg eens uit. Maak het eens aannemelijk. Spreid je enorme kennis van biologie en natuurkunde eens ten toon. Verlicht ons duistere stervelingen!quote:Op woensdag 8 september 2004 00:01 schreef Alper het volgende:
Wist jij dat als er één kleine fout onstaat dat het leven voorbij is?
quote:Op woensdag 8 september 2004 00:01 schreef Alper het volgende:
[..]
Wie heeft jou papa en mama gemaakt? Wie heeft jou grootvader en grootmoeder gemaakt? Als we zo door gaan tot het eind, wie heeft dan de eerste mens gemaakt?
Wie heeft jou papa en mama zo gecreeerd dat ze een kind kunnen verwekken?
Waarom is alles (wereld, heelal) zo precies gemaakt? Wist jij dat als er één kleine fout onstaat dat het leven voorbij is?
Akkersloot, stop a.u.b met je onzinnige posts over de profeet Mohammed. Als je kritiek op hem hebt hou het dan voor jezelf en openbaar niet al voor de miljoenste keer dat je dat hebt.
Lees eerst maar eens een echte Koran en geen verandert boek met 90% foute vertalingen in het Nederlands. Oordeel niet te snel over Mohammed en de Koran want je zult er grote spijt van krijgen. Maar als je dat spijt krijgt (op een dag) zal het té laat zijn en geen terugkeer mogelijk zijn naar de aarde. Dus stop met dat onzin over de profeet Mohammed en post maar over jezelf ofzo...
in wat geloof jequote:Op woensdag 8 september 2004 11:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom zal het dan te laat zijn?
In de wederopstanding der doden.quote:Op woensdag 8 september 2004 11:47 schreef Meki het volgende:
[..]
in wat geloof je
en in een 'slayer' die de krachten van de undead kan verslaanquote:Op woensdag 8 september 2004 11:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In de wederopstanding der doden.
waarom ben je domquote:Op woensdag 8 september 2004 11:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In de wederopstanding der doden.
Pardon? Een dergelijke vraag mag toch minstens met een hoofdletter beginnen.quote:Op woensdag 8 september 2004 11:51 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom ben je dom
ik weet niet hoor, maar er is voldoende bewijs voor iets dat we de 'evolutie-theorie' noemen...quote:Op woensdag 8 september 2004 11:51 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom ben je dom
wie heeft jou gemaakt ( niet je ouders )
er is geen voldoende bewijsquote:Op woensdag 8 september 2004 11:52 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar er is voldoende bewijs voor iets dat de 'evolutie-theorie' noemen...
er is minder bewijs voor het bestaan van een godquote:Op woensdag 8 september 2004 11:53 schreef Meki het volgende:
[..]
er is geen voldoende bewijs
quote:Op woensdag 8 september 2004 11:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Pardon? Een dergelijke vraag mag toch minstens met een hoofdletter beginnen.
je kan maar verder pratenquote:Op woensdag 8 september 2004 11:54 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
er is minder bewijs voor het bestaan van een god
Waarom vraag je mij uit het niets of ik dom ben?quote:Op woensdag 8 september 2004 11:54 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
![]()
ben je een jood of een Christenquote:Op woensdag 8 september 2004 11:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom vraag je mij uit het niets of ik dom ben?
waarom dat? omdat ik in een andere god geloof?quote:Op woensdag 8 september 2004 11:56 schreef Meki het volgende:
[..]
je kan maar verder praten
maar hij is er wel en daar kom jij later achter als je dood bent
er is een god hequote:Op woensdag 8 september 2004 11:56 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
waarom dat? omdat ik in een andere god geloof?
lekker coulant, die god van jullie![]()
Een Christen.quote:Op woensdag 8 september 2004 11:56 schreef Meki het volgende:
[..]
ben je een jood of een Christen
allah, god, allemaal hetzelfde pot nat.quote:Op woensdag 8 september 2004 11:58 schreef Meki het volgende:
[..]
er is een god he
jij denkt dat je in een ander god gelooft maar dat is niet zo
jij gelooft ook in Allah
God is Allahquote:Op woensdag 8 september 2004 12:00 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
allah, god, allemaal hetzelfde pot nat.
Ik heb niks tegen allah
ik heb wel iets tegen mohammed.. En tegen al die imam's die besluiten de koran zo slecht te intepreteren..
ik neem aan dat je in een god gelooftquote:Op woensdag 8 september 2004 11:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een Christen.
quote:Op woensdag 8 september 2004 12:01 schreef Meki het volgende:
[..]
ik neem aan dat je in een god gelooft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |